Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:45:
Net als Aramis "ervaring" met meerdere topics (het normale topic met ontopic game info en het "kroeg" topic om meer op detail in te gaan van bepaalde matches die je gespeeld hebt of om avondjes te organiseren).
Werkt imho prima, zo kunnen nieuwere spelers zich op hun gemak inlezen en ontopic vragen stellen.

De "echt actieve" mensen zullen uiteindelijk alleen nog maar het kroegtopic in de gaten houden. (dat is mijn ervaring met destiny en battlefield in ieder geval).

Misschien wat kort door de bocht wat ik hierboven zeg maar heb er geen zin in om er een lang verhaal van te maken.
Dat is precies waar we 'bang' voor zijn. De community is al relatief klein, dus als de 'echt actieve' mensen hier actief blijven zal waarschijnlijk die andere topic relatief dood bloeden. Dat zou enigzins zonde zijn lijkt mij ;)

Maar zoals hierboven gezegd, we proberen het uit ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
melantrix schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:49:
[...]

Dat is precies waar we 'bang' voor zijn. De community is al relatief klein, dus als de 'echt actieve' mensen hier actief blijven zal waarschijnlijk die andere topic relatief dood bloeden. Dat zou enigzins zonde zijn lijkt mij ;)

Maar zoals hierboven gezegd, we proberen het uit ;)
Kleine community, grapje zeker? Destiny is nog vele malen kleiner, zelfde opzet qua topics en werkt als een trein. Elke week genoeg mensen die ons weer hebben weten te vinden. (Gewoon het topic actief houden, mensen vinden het echt wel)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:09
Ik hoop dat het gewoon blijft zoals het nu gaat, ben redelijk actief met de game. Vind het persoonlijk ook wel leuk met verschillende mensen te spelen. Vele van deze spelen ook al sinds de alfa/beta etc en kunnen na mijn beoordeling een redelijk potje knallen! In combinatie met teamspeak zie ik persoonlijk genoeg samenwerking!

Tuurlijk zullen sommige spelers beter zijn dan de anderen, maar vind echt dat de meeste een aardig niveau hebben!

soms ben je ook afhankelijk van of het je avond is of niet! Ene avonden lukt alles andere avond lijkt het alsof de tegenstander aimbots gebruikt en je nog geen deuk in een pakje boter schiet!

Kortom hoop dat de community zo blijft doorgaan mij bevalt alles prima!

[ Voor 5% gewijzigd door Looney1984 op 13-01-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:05:
[...]

Kleine community, grapje zeker? Destiny is nog vele malen kleiner, zelfde opzet qua topics en werkt als een trein. Elke week genoeg mensen die ons weer hebben weten te vinden. (Gewoon het topic actief houden, mensen vinden het echt wel)
nee ik dacht dat destiny vrij groot was eigenlijk (heb het zelf nooit gespeeld dus ;)) maar dat is mooi om te horen, dan heb ik er wat meer vertrouwen in :d
Looney1984 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:10:
Ik hoop dat het gewoon blijft zoals het nu gaat, ben redelijk actief met de game. Vind het persoonlijk ook wel leuk met verschillende mensen te spelen. Vele van deze spelen ook al sinds de alfa/beta etc en kunnen na mijn beoordeling een redelijk potje knallen! In combinatie met teamspeak zie ik persoonlijk genoeg samenwerking!

Tuurlijk zullen sommige spelers beter zijn dan de anderen, maar vind echt dat de meeste een aardig niveau hebben!

soms ben je ook afhankelijk van of het je avond is of niet! Ene avonden lukt alles andere avond lijkt het alsof de tegenstander aimbots gebruikt en je nog geen deuk in een pakje boter schiet!

Kortom hoop dat de community zo blijft doorgaan mij bevalt alles prima!
Ja dat denk ik wel. met die private squads komt het ook wel goed, is gewoon een betere optie om met wat mensen af te spreken en gegarandeerd bij elkaar in t team te komen, wat soms ook chill is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34

User

S3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EfdaWLs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Probleem van 2 topics lost zich vanzelf op. Ik volg nu gewoon alleen nog dit topic.

En ik juich een dedicated ranked team alleen maar toe. Ben benieuwd waar deze tweakers toe in staat zijn. En er blijven nog genoeg spelers over om andere teams mee te vormen voor een paar potjes. En uiteraard zal het decicated team ook niet altijd online zijn met zn allen.

[ Voor 70% gewijzigd door Klitse op 14-01-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Kben gister eindelijk weer Gold I geworden.

Meanwhile, Spriggann op Gold III... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
User schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:58:
Kben gister eindelijk weer Gold I geworden.

Meanwhile, Spriggann op Gold III... :-(
Damn, Moet ik vanavond dus spelen om je bij te halen. Ik zit nog steeds op silver 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik had gisteren maar even de tijd voor Siege en ben toen maar casual gaan spelen. Spelen jullie ook wel eens solo ranked? Want dat lijkt mij echt crap, maar aan de andere kant vind ik casual, ook als ik alleen ben, best wel 'boring' worden.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 10:33
Solo ranked zuigt redelijk omdat je met mensen speelt die je niet kent enz. Er zitten er altijd een paar tussen die ranked niet serieus nemen.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Seroczynski schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:09:
Ik had gisteren maar even de tijd voor Siege en ben toen maar casual gaan spelen. Spelen jullie ook wel eens solo ranked? Want dat lijkt mij echt crap, maar aan de andere kant vind ik casual, ook als ik alleen ben, best wel 'boring' worden.
Moker doet dat geregeld, ik waag het niet. Party van 4 heb ik geen problemen mee, maar minder moet het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ik speel alleen ranked in premades. Met User eens dat 4 nog wel gaat maar minder is riskant. Dan speel ik net zo lief casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Klitse schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:14:
Ik speel alleen ranked in premades. Met User eens dat 4 nog wel gaat maar minder is riskant. Dan speel ik net zo lief casual.
Jup, Casual gaat prima met maar 2 man. Alleen vind ik een beetje meh, heb ik niemand om tegen te lullen op Teamspeak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
User schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:29:
[...]
Jup, Casual gaat prima met maar 2 man. Alleen vind ik een beetje meh, heb ik niemand om tegen te lullen op Teamspeak. :+
Klopt, is inderdaad saaier, maar meestal lukt t wel om 4 of 5 man in een party te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Klitse schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:31:
[...]

Klopt, is inderdaad saaier, maar meestal lukt t wel om 4 of 5 man in een party te krijgen.
Ik heb het idee dat er tegenwoordig toch meer Ranked wordt gespeeld door de mensen op de TRS Teamspeak. Gister ook weer, 3 volle Ranked teams en maar 1 team van 2 wat Casual zat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
User schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:33:
[...]
Ik heb het idee dat er tegenwoordig toch meer Ranked wordt gespeeld door de mensen op de TRS Teamspeak. Gister ook weer, 3 volle Ranked teams en maar 1 team van 2 wat Casual zat te doen.
Ik zie ook wel eens dat er een team van 5 ranked staat in TS maar onderstussen gewoon casual speelt. Er wordt niet altijd gewisseld van lobby. Maar Ranked is ook leuker. Meer uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel zelf alleen maar Ranked gewoon omdat het leuker is. Mijn preciese rank scheelt me niet super veel eerlijk gezegd. (Over het algemeen blijf je wel hangen op je rang) Also, elke keer als ik speel heb ik wel een volledige team kunnen opzetten dus nog niet echt het probleem gehad dat ik solo 'moest' in ranked.
Klitse schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:35:
[...]

Ik zie ook wel eens dat er een team van 5 ranked staat in TS maar onderstussen gewoon casual speelt. Er wordt niet altijd gewisseld van lobby. Maar Ranked is ook leuker. Meer uitdaging.
Klopt maar andersom werkt dat ook. Ik heb gisteren of eergisteren een casual team gejoined en gevraagd of ze ranked wilden doen en dat was zo, maar om dan met 5 man per se te schuiven.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
melantrix schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:42:
Ik speel zelf alleen maar Ranked gewoon omdat het leuker is. Mijn preciese rank scheelt me niet super veel eerlijk gezegd. (Over het algemeen blijf je wel hangen op je rang) Also, elke keer als ik speel heb ik wel een volledige team kunnen opzetten dus nog niet echt het probleem gehad dat ik solo 'moest' in ranked.

[...]

Klopt maar andersom werkt dat ook. Ik heb gisteren of eergisteren een casual team gejoined en gevraagd of ze ranked wilden doen en dat was zo, maar om dan met 5 man per se te schuiven.. :+
Is er trouwens nog wat meer bekend over de private squad / vaste groep voor ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Vind dit gebeuren wel erg uhm elite worden.. dacht dat TRS een opzet zou worden als community. Vind persoonlijk het hele private squad idee in een community wel wat ver gaan! Nu helemaal met paswoord protected channels etc, misschien moeten die mensen dan hun eigen community starten etc? nu het idee van een clan/community waarin weer clans zitten.

[ Voor 196% gewijzigd door Looney1984 op 14-01-2016 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Looney1984 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:17:
Vind dit gebeuren wel erg uhm elite worden.. dacht dat TRS een opzet zou worden als community. Vind persoonlijk het hele private squad idee in een community wel wat ver gaan! Nu helemaal met paswoord protected channels etc, misschien moeten die mensen dan hun eigen community starten etc? nu het idee van een clan/community waarin weer clans zitten.
Jo, dat is echt niet hoe we het bedoelen! die password staat er alleen op om met z'n allen tegelijk te kunnen gamen, en dat gebeurd niet zo vaak ;) zie het als een verzamel lobby waaruit we dan gaan joinen, tenzij we met 5 man zijn.

Bijv: vanavond waren we met 3 man, we verzamelden in die closed lobby en gingen vervolgens gewoon in de ranked channel zitten en met anderen gamen. Die 'lobby' zorgt ervoor dat je kan afspreken en dat je niet als je met 1 a 2 man in een ranked channel zit, oppeens met 3 andere gasten zit die vragen of ze mee kunnen doen. Dat vind ik persoonlijk een beetje kut want dan moet je ze voor mijn gevoel afwijzen.

Snap je dat? Of ben je het er (nog steeds) niet mee eens/ vind je het niet chill? Dat zou ik dan wel graag horen om daar wat aan te kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen, heb er een andere mening/gevoel bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Dan speel je toch niet met ons, geen probleem hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 17:07

Ryada

She/Her

Helemaal vergeten dat dit topic aangemaakt was haha.
Ik moet wel een stuk meer oefenen hoor. Want gister was ik rampzalig slecht :+

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Poulske schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:09:
Dan speel je toch niet met ons, geen probleem hoor. ;)
Dit heeft voor mij verder geen invloed met wie ik wel en niet speel :)
Speel al vanaf het begin met verschillende mensen en heb met niemand problemen!

Vaak genoeg met melantrix gespeeld en altijd erg vermaakt, vast ook wel eens met jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Looney1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:04:
[...]

Vaak genoeg met melantrix gespeeld en altijd erg vermaakt, vast ook wel eens met jou :)
En dat gaat ook zeker niet veranderen hoor! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
Looney1984 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:04:
[...]

Mooi :) Had je reactie een beetje verkeerd geïnterpreteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Gebruiken jullie casual als warm up voordat jullie ranked spelen? Kom soms nog wel eens mensen tegen waarvan ik denk dat ze eigenlijk alleen ranked mogen spelen :P Ik als filthy casual (:P) ken de maps helaas nog niet goed genoeg en merk ook dat ik soms wat roekeloos ben...

speelde dan gister tegen iemand die had 12 kills in casual... Vraag me dan ook echt of hij het zelf wel leuk vind of dat ie t doet om te trollen ofzo.. wat denken jullie?

Overigens ben ik voor beide modussen wel te porren, maar denk niet dat iemand met mij wilt spelen :P

Speel overigens opvallend veel met TRS spelers.. is die clan zo groot? Ik speelde laatst met iemand zelfs uit Engeland.

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
YaaD schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:25:
Gebruiken jullie casual als warm up voordat jullie ranked spelen? Kom soms nog wel eens mensen tegen waarvan ik denk dat ze eigenlijk alleen ranked mogen spelen :P Ik als filthy casual (:P) ken de maps helaas nog niet goed genoeg en merk ook dat ik soms wat roekeloos ben...

speelde dan gister tegen iemand die had 12 kills in casual... Vraag me dan ook echt of hij het zelf wel leuk vind of dat ie t doet om te trollen ofzo.. wat denken jullie?

Overigens ben ik voor beide modussen wel te porren, maar denk niet dat iemand met mij wilt spelen :P

Speel overigens opvallend veel met TRS spelers.. is die clan zo groot? Ik speelde laatst met iemand zelfs uit Engeland.
Die uit de UK is Sam. Hoe hij op de TRS TS komt weet ik niet, maar het is verder echt een prima kerel.

Ik speel voornamelijk casual als we met minder dan vijf mensen zijn, maar mijn voorkeur gaat tegenwoordig toch echt uit naar ranked. Skill heeft daar voor mij weinig mee te maken. Bij casual speelt iedereen wat losser, waardoor er nog wel eens wat beginnersfouten gemaakt worden (zo schoot ik van het weekend farscape nog recht door zijn kop). Bij ranked willen de meeste spelers dat er serieus en tactisch gespeeld wordt. Daarbij is het belangrijk dat je als team samenwerkt en dus niet in je eentje op pad gaat, maar ook dat je de tijd neemt. Scouten met drones is daar een mooi voorbeeld van. Je wil zo veel mogelijk informatie hebben voordat je een besluit neemt.

Dat je iemand in casual ziet spelen die 12 kills heeft betekend niets. Het is niet zo dat 'minder ervaren' spelers casual moeten spelen ofzo.

TRS is een leukigheidje. Voor zover ik begrijp (ik heb het zelf ook voor mijn naam gezet) is het voor mensen die regelmatig op de TS komen. Persoonlijk vind ik het leuk als de tegenstander kan zien dat wij bij elkaar horen. Het is ook vrijblijvend, dus er is geen website en er zijn geen clan wars e.d. - als je het leuk vind mag je het gewoon voor je naam zetten, ongeacht je level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Seroczynski schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Die uit de UK is Sam. Hoe hij op de TRS TS komt weet ik niet, maar het is verder echt een prima kerel.

Ik speel voornamelijk casual als we met minder dan vijf mensen zijn, maar mijn voorkeur gaat tegenwoordig toch echt uit naar ranked. Skill heeft daar voor mij weinig mee te maken. Bij casual speelt iedereen wat losser, waardoor er nog wel eens wat beginnersfouten gemaakt worden (zo schoot ik van het weekend farscape nog recht door zijn kop). Bij ranked willen de meeste spelers dat er serieus en tactisch gespeeld wordt. Daarbij is het belangrijk dat je als team samenwerkt en dus niet in je eentje op pad gaat, maar ook dat je de tijd neemt. Scouten met drones is daar een mooi voorbeeld van. Je wil zo veel mogelijk informatie hebben voordat je een besluit neemt.

Dat je iemand in casual ziet spelen die 12 kills heeft betekend niets. Het is niet zo dat 'minder ervaren' spelers casual moeten spelen ofzo.

TRS is een leukigheidje. Voor zover ik begrijp (ik heb het zelf ook voor mijn naam gezet) is het voor mensen die regelmatig op de TS komen. Persoonlijk vind ik het leuk als de tegenstander kan zien dat wij bij elkaar horen. Het is ook vrijblijvend, dus er is geen website en er zijn geen clan wars e.d. - als je het leuk vind mag je het gewoon voor je naam zetten, ongeacht je level.
Thanks voor de info... Sam heet ie inderdaad! Ik kwam hem een keer in casual tegen en heb hem toegevoegd (dat was nog voor de tag) Ik zie iedereen om me heen met de TRS tag en vroeg me af of het inderdaad een internationale club is.
Maar is dit dan gewoon geluk of goeie placement in de map? Voelde toch wat oneerlijk aangezien hij de gehele match in zijn eentje bepaald.

Goed om te weten dat ranked wat meer serieus is.. Merk toch wel gescheld en name calling.. lijkt ook wel of communicatie een moeilijk woord is in casual...

Raad jij aan om z.s.m. over te stappen naar ranked gameplay of eerst nog casual te blijven doen? Ben nu ongeveer rank 30 en zoals ik al eerder zei ken ik de mappen nog niet goed.. Wil mn team dan niet echt tot last zijn zeg maar. Maar iedereen is vrij om me uit te nodigen als ik online ben. TS heb ik ook :)

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
YaaD schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Thanks voor de info... Sam heet ie inderdaad! Ik kwam hem een keer in casual tegen en heb hem toegevoegd (dat was nog voor de tag) Ik zie iedereen om me heen met de TRS tag en vroeg me af of het inderdaad een internationale club is.
Volgens mij is 99% van TRS Nederlander of Belg. Ik heb enkel in de matches met Sam Engels hoeven te praten so far.
[...]

Maar is dit dan gewoon geluk of goeie placement in de map? Voelde toch wat oneerlijk aangezien hij de gehele match in zijn eentje bepaald.
Zal een factor van map placement, skill en luck zijn gok ik zo :)
Goed om te weten dat ranked wat meer serieus is.. Merk toch wel gescheld en name calling.. lijkt ook wel of communicatie een moeilijk woord is in casual...

Raad jij aan om z.s.m. over te stappen naar ranked gameplay of eerst nog casual te blijven doen? Ben nu ongeveer rank 30 en zoals ik al eerder zei ken ik de mappen nog niet goed.. Wil mn team dan niet echt tot last zijn zeg maar. Maar iedereen is vrij om me uit te nodigen als ik online ben. TS heb ik ook :)
In ranked heb je ook nog wel flamewars, maar omdat ik altijd met een vol team speel eigenlijk enkel van de tegenstander :+ Ik raad niemand aan om "z.s.m. over te stappen", je moet gewoon ranked gaan spelen wanneer jij dat wil. Ik heb tot 40-42 alleen maar casual gedaan (met enkele uitzondering) tot op het punt dat ik alle maps wel goed ken en alle operators die ik gebruik voorzien zijn van weapon attachments. Maar sowieso zou ik nooit solo ranked gaan spelen, want dan mis je waarschijnlijk de team communication. Via de TS server kan je anderen vinden die ook ranked spelen. Rating maakt daar volgens mij geen reet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik post dit ook even hier omdat er mensen zijn die dit alleen volgen. Het is ook gepost in de main topic ;)

Even een mededeling over het gebeuren op TS met private channel e.d:

We hebben dat een weekje getest door met een vaste team in een private channel te verzamelen om zo te kunnen garanderen dat we met de mensen kunnen spelen met wie we hadden afgesproken.
Het is ons wel bevallen omdat je goed op elkaar ingespeeld raakt en je merkt dat terug in het spelen van Ranked matches.

Helaas is het, naar ons idee, alleen niet bevallen door de rest van de community. We krijgen signalen dat we ons afsluiten van de rest, dat we de 'elite' of 'pros' zijn e.d. uitspraken. Dit vinden wij niet leuk en is ook absoluut niet onze bedoeling geweest. We hebben daarom besloten om de private channel maar te verwijderen. We zullen dan op andere manieren proberen af te spreken om er zo toch nog samen te kunnen spelen. We merken alleen dat het concept van zo'n private channel verkeerd valt en dat is dan ook de reden dat we daarmee stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
melantrix schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:54:
Ik post dit ook even hier omdat er mensen zijn die dit alleen volgen. Het is ook gepost in de main topic ;)

Even een mededeling over het gebeuren op TS met private channel e.d:

We hebben dat een weekje getest door met een vaste team in een private channel te verzamelen om zo te kunnen garanderen dat we met de mensen kunnen spelen met wie we hadden afgesproken.
Het is ons wel bevallen omdat je goed op elkaar ingespeeld raakt en je merkt dat terug in het spelen van Ranked matches.

Helaas is het, naar ons idee, alleen niet bevallen door de rest van de community. We krijgen signalen dat we ons afsluiten van de rest, dat we de 'elite' of 'pros' zijn e.d. uitspraken. Dit vinden wij niet leuk en is ook absoluut niet onze bedoeling geweest. We hebben daarom besloten om de private channel maar te verwijderen. We zullen dan op andere manieren proberen af te spreken om er zo toch nog samen te kunnen spelen. We merken alleen dat het concept van zo'n private channel verkeerd valt en dat is dan ook de reden dat we daarmee stoppen.
Ik begrijp niet goed waar de weerstand van anderen vandaan komt... Je mag toch immers zelf bepalen met wie je speelt lijkt me toch? Ik speel lang niet genoeg om er aanstoot aan te geven.

Kan me goed voorstellen dat je een dedicated team wilt om daar mee verder te komen.. Een clan? :+ private channel wordt je ook niet gestoord toch...

Als ik speel klik ik altijd gewoon mensen aan in uplay die online zijn en schieten maar :P heb je geen tijd dan doe je niet mee, zo wel - gezellig!

EDIT: Of misschien channels maken voor max 5 personen? Heeft nehox ook geloof ik

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:09:
[...]

Ik begrijp niet goed waar de weerstand van anderen vandaan komt... Je mag toch immers zelf bepalen met wie je speelt lijkt me toch? Ik speel lang niet genoeg om er aanstoot aan te geven.

Kan me goed voorstellen dat je een dedicated team wilt om daar mee verder te komen.. Een clan? :+ private channel wordt je ook niet gestoord toch...

Als ik speel klik ik altijd gewoon mensen aan in uplay die online zijn en schieten maar :P heb je geen tijd dan doe je niet mee, zo wel - gezellig!

EDIT: Of misschien channels maken voor max 5 personen? Heeft nehox ook geloof ik
Punt is juist dat we een private channel hadden, maar dat werd dus niet goed ontvangen.

Channels van max 5 personen hebben we nu ook al, maar probleem is dus juist dat als je in een lege channel op de rest wacht en erkomen 4 anderen bij in, de channel vol zit en het beetje lullig voelt om dan weer te leaven. (dat laatste kan je gewoon doen, maar dat is ook soort van not done in de community, wat ik ook goed begrijp)

We zijn nu van plan om in de lobby oid te wachten en dan met t team een channel gelijk zelf te vullen oid.
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Het leek me leuk om een TRS-related avatar te hebben in Siege en heb een paar dingen uitgeprobeerd. Kwam uiteindelijk met het volgende, maar ben er zelf ook niet helemaal weg van. Een beetje te druk, maar was voor de rest door de ideeën heen :) Het is een vierkant van 500 bij 500 pixels dus het minimale wat UPlay accepteert voor avatars. Helaas krijg je in je UPlay profiel dan nog zo'n cirkel eromheen waardoor "TRS" niet helemaal mooi in beeld komt - neem ik mee naar een eventuele andere afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://seehofer.nl/trs-web.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Seroczynski schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:48:
Het leek me leuk om een TRS-related avatar te hebben in Siege en heb een paar dingen uitgeprobeerd. Kwam uiteindelijk met het volgende, maar ben er zelf ook niet helemaal weg van. Een beetje te druk, maar was voor de rest door de ideeën heen :) Het is een vierkant van 500 bij 500 pixels dus het minimale wat UPlay accepteert voor avatars. Helaas krijg je in je UPlay profiel dan nog zo'n cirkel eromheen waardoor "TRS" niet helemaal mooi in beeld komt - neem ik mee naar een eventuele andere afbeelding.

[afbeelding]
Leuk iniatief! zelf niet handig met zulke zaken, maar misschien kunnen meerdere een idee plaatsen? Daaruit dan uiteindelijk één gaan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Looney1984 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:01:
[...]

Leuk iniatief! zelf niet handig met zulke zaken, maar misschien kunnen meerdere een idee plaatsen? Daaruit dan uiteindelijk één gaan kiezen?
Ik denk dat ik er sowieso nog een paar ga maken, al is het maar omdat ik nog niet tevreden ben en ik ondertussen weet dat ik de tag beter wat verder van de kant moet houden :) Had een afbeelding gezien van Rainbox Six Patriot met een witte skyline op de achtergrond. Oogt ook wat rustiger en dan blijf je een beetje in de urban setting zitten.

Zat eerst met een Nederlandse flag te klooien, maar da's ook alweer een beetje afgezaagd en saai. Plus dat -ondanks dat TRS niet een traditionele clan is- de groep niet voor 100% uit Nederlanders bestaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Seroczynski op 19-01-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Seroczynski schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:05:
[...]

Ik denk dat ik er sowieso nog een paar ga maken, al is het maar omdat ik nog niet tevreden ben en ik ondertussen weet dat ik de tag beter wat verder van de kant moet houden :) Had een afbeelding gezien van Rainbox Six Patriot met een witte skyline op de achtergrond. Oogt ook wat rustiger en dan blijf je een beetje in de urban setting zitten.

Zat eerst met een Nederlandse flag te klooien, maar da's ook alweer een beetje afgezaagd en saai. Plus dat -ondanks dat TRS niet een traditionele clan is- de groep niet voor 100% uit Nederlanders bestaat.
Ik zal vanavond ook wel wat setupjes photoshoppen mss dat we er dan meerdere ofzo kunnen maken? Of samen iets van elkaar samenvoegen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
wambamNL schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:17:
[...]

Ik zal vanavond ook wel wat setupjes photoshoppen mss dat we er dan meerdere ofzo kunnen maken? Of samen iets van elkaar samenvoegen etc.
Leuk! Hoe meer keuze hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:26
YaaD schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:09:
[...]
Lijkt me niet handig, want soms kun je door in een volle chatroom even te vragen of iedereen meespeelt toch deelnemen bij dat clubje.
Ik ben blij met de TS server en als de admin bepaalt dat er afgesloten kanalen zijn, moet hij dat lekker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:50
Hmm wellicht een overbodige vraag, maar zijn er mensen die bezwaar hebben aan iemand zonder micro?

Ik heb wel een headset met micro, alleen mijn beperking ligt een deur verder (zoontje snel wakker).

Ik mis het teamwork met randoms en zou daarom wel graag in een groep willen spelen.
Ik spot, scout, geef info middels chat. etc

Anders waag ik namelijk vanavond een poging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
KraveN schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:52:
Hmm wellicht een overbodige vraag, maar zijn er mensen die bezwaar hebben aan iemand zonder micro?

Ik heb wel een headset met micro, alleen mijn beperking ligt een deur verder (zoontje snel wakker).

Ik mis het teamwork met randoms en zou daarom wel graag in een groep willen spelen.

Ik heb soms hetzelfde probleem, dus ik ben er niet op tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Lijkt me niet handig, want soms kun je door in een volle chatroom even te vragen of iedereen meespeelt toch deelnemen bij dat clubje.
Ik ben blij met de TS server en als de admin bepaalt dat er afgesloten kanalen zijn, moet hij dat lekker doen.
De limiet van max 5 zit volgens mij al op de Ranked server channels maar dat is volgens mij juist om dat soort vragen te voorkomen. Als je midden in een potje zit wil je niet op zo'n manier gestoord worden ;)

TS admin heeft die kanalen aangemaakt op onze verzoek. maar er zijn dus mensen tegen ;)
KraveN schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:52:

Lijkt me geen probleem. Zullen misschien wat mensen zijn die liever voice hebben, maar ik denk dat de meeste er geen probleem mee hebben. Also, wie niet waagt wie niet wint ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Melantrix op 19-01-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Seroczynski schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Leuk! Hoe meer keuze hoe beter :)
Ben ff bezig geweest (zijn mockups ;))
Mockup1:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oKe8ng3.png

mockup2:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AuGPg59.png

Mockup3: (sorry voor de witte achtergrond vergeten als png op te slaan)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nDvDaJK.png

Advies etc is welkom commentaar is ook welkom ik ben maar een noob _/-\o_
Mocht die bovendste niet gebruik mogen worden van tweakers zelf zal ik die meteen offline halen. Gelieve een pm te sturen indien dit het geval is.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 19-01-2016 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 22:12
Die met het Tweakers logo is wel mooi.
Laatste ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:50
Gister voor het eerst een paar potten gespeeld met een aantal mensen op de TS van TRS.

Dit is goed bevallen :)

Helaas hadden we in het begin weinig succes :( maar uiteindelijk toch een aantal matches gewonnen ook 4 vs 5 dus ik ben binnenkort weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
wambamNL schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:16:
[...]

Mockup1:
[afbeelding]

mockup2:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mocht die bovendste niet gebruik mogen worden van tweakers zelf zal ik die meteen offline halen. Gelieve een pm te sturen indien dit het geval is.
Ik vind vooral die tweede vet, zou zo op een operator badge kunnen :) Die eerste is ook leuk, maar ik zou denk ik "TRS" iets meer naar de voorgrond halen door de T van Tweakers te verplaatsen. Het logo van Tweakers zit er al in.

Gisteren ook nog drie matches ranked gedaan. Enkel de laatste verloren, mede omdat we vanaf de eerste ronde 4vs5 speelde :( Wel mooi rank-up naar Gold II :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
De eerste gister was wel spannend.
De 5-4 overwinning.
Tweede ging behoorlijk snel, met mooie Hostage-kill van de verdedigende partij.
En voor mij ook rank-up naar Silver 1, eindelijk van Bronze af.

[ Voor 32% gewijzigd door MadMax12 op 20-01-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
MadMax12 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:13:
De eerste gister was wel spannend.
De 5-4 overwinning.
Tweede ging behoorlijk snel, met mooie Hostage-kill van de verdedigende partij.
En voor mij ook rank-up naar Silver 1, eindelijk van Bronze af.
Ja die eerste match was tof. Ik heb nog niet veel met de groep van gisteren gespeeld, behalve een paar keer met Opti, dus dat was even aftasten. Ging daarna op zich wel lekker. Mooi dat je van Bronze af bent, op naar Gold! :)

Heb ook een nieuwe avatar gemaakt (update):

Afbeeldingslocatie: http://seehofer.nl/trs.png

[ Voor 8% gewijzigd door Seroczynski op 20-01-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
ook een leuke avatar.
Moeten denk ik ook meer dan 1 komen, anders heeft iedereen dezelfde.
Als iedereen een TRS-avatar wil natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-12-2020

Dutch Thumper

Uplay & Origin: waxinelichtje

wambamNL schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:16:
[...]

Mockup1:
[afbeelding]

mockup2:
[afbeelding]

[afbeelding]

De 2e ziet er geweldig eruit.

Sorry. I was busy talking about my feelings and killing people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Bedankt voor alle input.
Ik ga vanavond de 2de verder uitwerken mss kan ik het idee van Seroczynski zijn text overnemen.
Is mss beetje lastiger maar ik ga proberen het wat te verbeteren etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
Ik heb zelf erg lang CSS gespeeld in de Muppet-clan. Het grappige daarvan was dat iedereen een muppet kon uitzoeken met bijbehorende avatar. Misschien leuk om als Tweakers een soortgelijke "clan"-theme toe te passen met grappige bijbehorende avatars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:32:
Ik heb zelf erg lang CSS gespeeld in de Muppet-clan. Het grappige daarvan was dat iedereen een muppet kon uitzoeken met bijbehorende avatar. Misschien leuk om als Tweakers een soortgelijke "clan"-theme toe te passen met grappige bijbehorende avatars?
Dat is inderdaad ook een leuk idee, Een beetje wat tweakers personeel doet met hun comic art avatar?
Als je de skills hebt zou ik het ff uitwerken als ik jou was :P

Ik vind de eerste twee van Wammie leuk, die eerste omdat het duidelijk verwijst naar Tweakers en die tweede omdat het erg goed mengt met de stijl van R6S. Nice work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Vraagje aan allen: Wat vinden jullie van operators met een shield? Ik merk dat ik de laatste tijd graag met Montagne speel.. Vind het heerlijk om te coordineren en letterlijk als eerste in de linie de klappen opvang.

Maar soms twijfel ik of ie viable is, gezien de beperkte vuurkracht en kwetsbaarheid voor C4 :+ Ik blok natuurlijk ook deels het zicht voor mensen achter me.

Wat zijn jullie ideeën hierover?

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
YaaD schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:38:
Vraagje aan allen: Wat vinden jullie van operators met een shield? Ik merk dat ik de laatste tijd graag met Montagne speel.. Vind het heerlijk om te coordineren en letterlijk als eerste in de linie de klappen opvang.

Maar soms twijfel ik of ie viable is, gezien de beperkte vuurkracht en kwetsbaarheid voor C4 :+ Ik blok natuurlijk ook deels het zicht voor mensen achter me.

Ik ben zelf niet goed met shield ops, maar ik vind het wel fijn als we een Blitz in het team hebben. Montagne vind ik persoonlijk minder efficient, maar komt eigenlijk op hetzelfde neer.

Moet ook toegeven dat ik vaak zat problemen heb met shield enemies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:38:

Typisch voorbeeld van een Haat-Liefde verhouding. Geweldig om een shield te hebben op bijv. een map met Bomb waar je die shield als eerst de kamer in laat gaan, snel plant en de shield de linie laat houden. *O*

Andersom, @#@$% you -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
melantrix schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Typisch voorbeeld van een Haat-Liefde verhouding. Geweldig om een shield te hebben op bijv. een map met Bomb waar je die shield als eerst de kamer in laat gaan, snel plant en de shield de linie laat houden. *O*

Andersom, @#@$% you -O-
Dat voorbeeld wat je noemde had ik gister ook, alleen met hostage.. Andere teammember haalde de hostage uit de kamer, ik blokte vervolgens de uitgang achter hem en enemy kon niet meer bij de hostage komen :+

Ook met secure area zie ik wel mogelijkheden eigenlijk. Je stampt gewoon een kamer binnen en tagt iedereen die aanwezig en je collega's clearen de boel.

Gotta love it!

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Dat voorbeeld wat je noemde had ik gister ook, alleen met hostage.. Andere teammember haalde de hostage uit de kamer, ik blokte vervolgens de uitgang achter hem en enemy kon niet meer bij de hostage komen :+

Ook met secure area zie ik wel mogelijkheden eigenlijk. Je stampt gewoon een kamer binnen en tagt iedereen die aanwezig en je collega's clearen de boel.

Gotta love it!
Ja precies! Ik noemde even bomb omdat ik dat vaak zie gebeuren, maar het kan bij elke objective in feite.

Overigens moet je wel uitkijken dat als je de deur blokkeerd dat de tegenstander weet dat je kan knifen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Zo, ben ook gelijk maar zo brutaal geweest om me onder het clubje van mensen van TRS te scharen :)

TRS.YaaD is beschikbaar voor iedere squad nu :+

bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YaaD schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:17:
Zo, ben ook gelijk maar zo brutaal geweest om me onder het clubje van mensen van TRS te scharen :)

TRS.YaaD is beschikbaar voor iedere squad nu :+
Hoezo brutaal? Je komt toch ook op de TS server? Volgens mij kan je dan gewoon TRS dragen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
melantrix schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:48:
[...]

Dat is inderdaad ook een leuk idee, Een beetje wat tweakers personeel doet met hun comic art avatar?
Als je de skills hebt zou ik het ff uitwerken als ik jou was :P
Die heb ik dus niet... :|
Misschien iemand een idee voor een clantheme? (misschien is Looney Tunes, Dragonball Z,.... een idee...?)

[ Voor 7% gewijzigd door BvZwolle op 21-01-2016 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Die heb ik dus niet... :|
Misschien iemand een idee voor een clantheme? (misschien is Looney Tunes, Dragonball Z,.... een idee...?)
Looney Tunes vind ik beter passen bij de naam. Aangezien we niet als A-team bekend staan zeg maar.. (zijn we wel maar dat is meer een wolf in schaapskleren verhaal :9 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
Dus dan wordt het zoiets???
Afbeeldingslocatie: http://community.boomerang.nl/creation/original/33367_wolfschaap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Of zoiets...Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d2/bvzwolle/Looney-Tunes-Wile-E-Coyote-e1348175135982_zpsrt1pl1is.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:20
Effe serieus, kunnen we dit topic niet hernoemen naar het TRS-Vriendengroepje-Siege-Slowchat-Topic?

Ik zie veel dezelfde (TRS) mensen hier zitten, logo's en graphics komen voorbij. D'r wordt gepraat over Teamspeak servers en matches waar 99% van GoT niet bij was.

Misschien handig als jullie het TRS gedeelte bespreken in een Whatsapp/Telegram groep, want nu voelt het meer als een "eigen TRS topic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:04:
Effe serieus, kunnen we dit topic niet hernoemen naar het TRS-Vriendengroepje-Siege-Slowchat-Topic?

Ik zie veel dezelfde (TRS) mensen hier zitten, logo's en graphics komen voorbij. D'r wordt gepraat over Teamspeak servers en matches waar 99% van GoT niet bij was.

Misschien handig als jullie het TRS gedeelte bespreken in een Whatsapp/Telegram groep, want nu voelt het meer als een "eigen TRS topic".
Dat komt voornamelijk omdat er één TeamSpeak server is waar heel veel Tweakers (20+) mensen vrijwel iedere avond samen Siege spelen. Veel daarvan die hebben geen andere connectie met elkaar dan Tweakers en Siege. "TRS" is een vrijblijvend iets wat letterlijk iedereen die deze connectie deelt in zijn naam mag zetten als hij of zij dat leuk vindt.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik nog steeds niet weet wat "slowchat" nu precies inhoudt. Dit thread zie ik meer als een "ouwehoeren"-thread naast het globale Siege thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:04:

ik heb verder geen ervaring met fora, aangezien ik sinds siege pas actief ben geworden op iig GoT.
Vergeef me dus als ik het 'algemene etiquette' doorbreek oid.

We hebben vanwege gezeik in de main thread dit op gericht omdat er behoefte was om alles wat hierboven te lezen is te bespreken. Aangezien een *vul hier je messenger naar voorkeur* gesloten is, is dat niet wenselijk omdat we een relatief grote groep zijn voor zo'n messengergroep en we niet constant een gesprek hebben maar juist soms gewoon wat willen delen en zoals nu willen kijken of we wat kunnen regelen qua avatar.
Zoals Seroczynski aangeeft is Tweakers onze connectie en kennen wij elkaar eigenlijk niet via een andere weg en daarom zijn we hier actief.

Als dit echt een probleem is hoor ik het graag, maar dat hoop ik eigenlijk niet. We zijn namelijk al uit de mainthread 'weg gejaagd'(althans zo voelt een beetje) :+

maar goed, dat is hoe ik erover denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
Hebben we onze eigen slowchat aangemaakt, is het nog niet goed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:21:
[...]

ik heb verder geen ervaring met fora, aangezien ik sinds siege pas actief ben geworden op iig GoT.
Vergeef me dus als ik het 'algemene etiquette' doorbreek oid.

We hebben vanwege gezeik in de main thread dit op gericht omdat er behoefte was om alles wat hierboven te lezen is te bespreken. Aangezien een *vul hier je messenger naar voorkeur* gesloten is, is dat niet wenselijk omdat we een relatief grote groep zijn voor zo'n messengergroep en we niet constant een gesprek hebben maar juist soms gewoon wat willen delen en zoals nu willen kijken of we wat kunnen regelen qua avatar.
Ik zit met een vriendengroep (die Siege en Battlefield spelen) in een Telegram-groep met ongeveer 40 personen. We delen daar alles wat niet boeiend is voor de rest (leuke video's, verhalen over matches, we bespreken wanneer we online gaan etc etc). Zo'n Telegram groep kan je gewoon openbaarmaken; je deelt een link en als mensen daarop klikken zitten ze in de groep.
Zoals Seroczynski aangeeft is Tweakers onze connectie en kennen wij elkaar eigenlijk niet via een andere weg en daarom zijn we hier actief.

Als dit echt een probleem is hoor ik het graag, maar dat hoop ik eigenlijk niet. We zijn namelijk al uit de mainthread 'weg gejaagd'(althans zo voelt een beetje) :+

maar goed, dat is hoe ik erover denk
Het voelt nu juist wat gesloten aan, zeker als d'r maar 20+ Tweakers spelen, d'r zijn namelijk veel meer mensen die gamen ;) Mij maakt het niet zoveel uit, ik negeer dit topic gewoon, maar dit topic wordt nu gebruikt als communicatiemiddel ipv discussiemiddel.
Poulske schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:26:
Hebben we onze eigen slowchat aangemaakt, is het nog niet goed. 8)7
"onze eigen" is al niet goed. "Ons" moet slaan op alle gamers, niet op een select groepje, want zo voelt het. Pak het Destiny topic anders als voorbeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door GerardHenninger op 22-01-2016 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Wat ik me vooral afvraag is wat er dan wél in een thread als deze thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:27:
[...]

Ik zit met een vriendengroep (die Siege en Battlefield spelen) in een Telegram-groep met ongeveer 40 personen. We delen daar alles wat niet boeiend is voor de rest (leuke video's, verhalen over matches, we bespreken wanneer we online gaan etc etc). Zo'n Telegram groep kan je gewoon openbaarmaken; je deelt een link en als mensen daarop klikken zitten ze in de groep.

[...]

Het voelt nu juist wat gesloten aan, zeker als d'r maar 20+ Tweakers spelen, d'r zijn namelijk veel meer mensen die gamen ;) Mij maakt het niet zoveel uit, ik negeer dit topic gewoon, maar dit topic wordt nu gebruikt als communicatiemiddel ipv discussiemiddel.

[...]

"onze eigen" is al niet goed. "Ons" moet slaan op alle gamers, niet op een select groepje, want zo voelt het. Pak het Destiny topic anders als voorbeeld.
Naja, ik snap je punt wel hoor, maar ik ben het er niet mee eens. We waren met iedereen die actief was op de teamspeak (en het merendeel van de *actieve* mensen op GoT) bezig in de mainthread. Daar kwamen oppeens de *inactieve* mensen bij en die vonden het niet chill dat er aan het eind van de dag een paar pagina's aan posts door te lezen was. Ergens hebben ze een punt (ja ik ben het er niet helemaal mee eens, maar dat is even out-of-scope). Anyway, ik heb hier dus deze slow/fast/....-chat topic aangemaakt voor degene die wél dit soort dingen willen delen.

Het spijt me zeer maar ik denk dat je dan gewoon een verkeerde topic volgt. Je bent hier van harte welkom om erbij te komen en volgens mij hebben wij niet de indruk gewekt dat dat voor wie dan ook niet zo is. Maar om nou weer weg gestuurd te worden naar ergens een chat oid, nee daar begin ik niet aan.

Groot verschil is ook als het vriendengroep in telegram oid is of random tweakers. Daar ben ik persoonlijk van mening dat zo'n forum als dit prima voor is, en niet dat je gelijk aan een prive chat moet beginnen. :)

"Onze eigen" komt gewoon puur omdat ze in de mainthread hier over begonnen te zeuren en wij vrij letterlijk weggestuurd werden. Dat hebben zij gecreërd en niet wij. Nogmaals iedereen is hier gewoon welkom om te posten, maar ja dat gaat soms over avatars van de clan waar de hele topic zo'n beetje op speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Melantrix op 22-01-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:34:
Groot verschil is ook als het vriendengroep in telegram oid is of random tweakers. Daar ben ik persoonlijk van mening dat zo'n forum als dit prima voor is, en niet dat je gelijk aan een prive chat moet beginnen. :)
Het hoeft dus geen privégroep te zijn, omdat de link van Telegram openbaar gemaakt kan worden. Op zich wil ik best het initiatief nemen om zo'n Telegram groepje op te richten als daar vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:38:
[...]

[...]

Het hoeft dus geen privégroep te zijn, omdat de link van Telegram openbaar gemaakt kan worden. Op zich wil ik best het initiatief nemen om zo'n Telegram groepje op te richten als daar vraag naar is.
snap ik, maar dat linkje is 1. ergens op één van de vele pagina's toevallig te vinden en 2. een extra drempel omdat zo of telegram niet hebben of omdat ze dat niet zien zitten. je zit bijvoorbeeld vast aan een extra messenger etc etc.

Neem voor mijn part het initiatief maar dan houd ik er mee op. Dan komt iemand in de groep en gaat na een dag zeiken omdat hij/zij teveel notificaties krijgt op een dag. Nee ik zie zelf geen reden om nu wéér weg te moeten gaan tenzij het tegen gebruikersvoorwaarde oid van tweakers gaat en dan hoor ik het graag van een mod.

Als je dit niet wil volgen omdat het niet interessant is, volg je het gewoon niet. Precies waar een forum voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
[...]

[...]

[...]

Met "ons" bedoel ik de mensen die de filmpjes en TRS themes en dergelijke wel interesseren. Vandaar dat er ook een "normaal" Rainbow Six topic is.
Seroczynski schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:38:
[...]

[...]

Een Telegram groep is niet zo laagdrempelig als een forum, vandaar dat er twee topics zijn. Een voor de "fanatiekelingen" en een waar meer algemene info in staat.

[ Voor 18% gewijzigd door Poulske op 22-01-2016 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind t best zo. Dit is t slowchat topic dus hier hoort ook alles over TRS enzo ook thuis. Lees dit topic meestal vluchtig met een half oog en ik denk dat t main topic ook ietsjes overzichterlijker is geworden zo.

Ben in ieder geval blij dat melantrix dit topic geopend heeft. Thanks.

ps. Voor GTA hebben we een apart crew-topic, is mss een idee voor de TRS-crew\clan?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:47:
ik vind t best zo. Dit is t slowchat topic dus hier hoort ook alles over TRS enzo ook thuis. Lees dit topic meestal vluchtig met een half oog en ik denk dat t main topic ook ietsjes overzichterlijker is geworden zo.

Ben in ieder geval blij dat melantrix dit topic geopend heeft. Thanks.

ps. Voor GTA hebben we een apart crew-topic, is mss een idee voor de TRS-crew\clan?
AMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Seroczynski schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:33:
Wat ik me vooral afvraag is wat er dan wél in een thread als deze thuishoort.
Ik ook niet precies, daarom zat ik vandaag in dit topic te kijken om te zien wat het verschil was.
Maar normale-topc : nieuws over updates, operators, hints, tips, vragen/antwoorden
slowchat : compilaties, (algemene) ervaringen, humor

Maar eigenlijk geen idee, als het voor de (beginnende) Siege gebruiker maar handig is als hij/zij de juiste informatie kan vinden in het normale topic, dat lijkt me wel handig.
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:34:
[...]

Naja, ik snap je punt wel hoor, maar ik ben het er niet mee eens. We waren met iedereen die actief was op de teamspeak (en het merendeel van de *actieve* mensen op GoT) bezig in de mainthread. Daar kwamen oppeens de *inactieve* mensen bij en die vonden het niet chill dat er aan het eind van de dag een paar pagina's aan posts door te lezen was. Ergens hebben ze een punt (ja ik ben het er niet helemaal mee eens, maar dat is even out-of-scope). Anyway, ik heb hier dus deze slow/fast/....-chat topic aangemaakt voor degene die wél dit soort dingen willen delen.
Dat snap ik, maar misschien was het dan handiger om een ander medium te gebruiken ipv een nieuw topic aanmaken.
Het spijt me zeer maar ik denk dat je dan gewoon een verkeerde topic volgt. Je bent hier van harte welkom om erbij te komen en volgens mij hebben wij niet de indruk gewekt dat dat voor wie dan ook niet zo is. Maar om nou weer weg gestuurd te worden naar ergens een chat oid, nee daar begin ik niet aan.
Nou ik volg dit topic sowieso niet, ik probeerde te ontleden waarom d'r twee topics waren. Dit voelde voor mij gewoon aan als topic van een klein groepje mensen ipv een algemeen topic waarin nuttige info staat.
Wat moet ik bijvoorbeeld met de designs van het TRS logo? Dat jullie leuke matches bespreken okay, dan zou ik kunnen denken "daar had ik bij moeten zijn". Daarnaast is dit topic PC-only volgens mij? Dat maakt het nog minder interessant voor alle overige (console) spelers.
Voordeel van zo'n groep op Telegram (kan ook Skype, Whatsapp of Stack zijn) is dat je d'r ook mensen in terugvindt die niets met Tweakers te maken hebben. Zo hebben we vrouwen in de groep die niet op Tweakers zitten. Maar je kan ook internationale mensen uitnodigen, die helemaal niets snappen van Tweakers. Wederom, het is niet prive, iedereen kan de groep in.
"Onze eigen" komt gewoon puur omdat ze in de mainthread hier over begonnen te zeuren en wij vrij letterlijk weggestuurd werden. Dat hebben zij gecreërd en niet wij. Nogmaals iedereen is hier gewoon welkom om te posten, maar ja dat gaat soms over avatars van de clan waar de hele topic zo'n beetje op speelt.
Maar als je "weggestuurd" werd in het main topic, dan moet je met je groepje een ander medium vinden. Het zou wat zijn als elke groep/clan een eigen topic zou aanmaken op GoT.

Bedoel het niet verkeerd hoor, als dit werkt voor jullie (en de mods/community vinden het prima) dan is d'r weinig aan de hand. Maar je maakt het voor Siege spelers nu moeilijker m.b.t. het vinden van informatie in de verschillende topics. Als je een vraag hebt, in welk topic moet je dat dan stellen? Welk topic moet je volgen als je tips wilt lezen?

Poulske schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:42:
Met "ons" bedoel ik de mensen die de filmpjes en TRS themes en dergelijke wel interesseren. Vandaar dat er ook een "normaal" Rainbow Six topic is.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:47:
Maak er dan een Tweakers/Crew/TRS topic van. Dan is het voor mensen duidelijker wat het inhoudt. Als mensen dan willen meedoen, dan kunnen ze in dit topic terecht, maar wederom, PC-only. Alle overige spelers kunnen dan in het normale topic blijven hangen.

[ Voor 9% gewijzigd door GerardHenninger op 22-01-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:52:
[...]

Ik ook niet precies, daarom zat ik vandaag in dit topic te kijken om te zien wat het verschil was.
Maar normale-topc : nieuws over updates, operators, hints, tips, vragen/antwoorden
slowchat : compilaties, (algemene) ervaringen, humor

Maar eigenlijk geen idee, als het voor de (beginnende) Siege gebruiker maar handig is als hij/zij de juiste informatie kan vinden in het normale topic, dat lijkt me wel handig.

[...]

Dat snap ik, maar misschien was het dan handiger om een ander medium te gebruiken ipv een nieuw topic aanmaken.

[...]

Nou ik volg dit topic sowieso niet, ik probeerde te ontleden waarom d'r twee topics waren. Dit voelde voor mij gewoon aan als topic van een klein groepje mensen ipv een algemeen topic waarin nuttige info staat.
Wat moet ik bijvoorbeeld met de designs van het TRS logo? Dat jullie leuke matches bespreken okay, dan zou ik kunnen denken "daar had ik bij moeten zijn". Daarnaast is dit topic PC-only volgens mij? Dat maakt het nog minder interessant voor alle overige (console) spelers.

[...]

Voordeel van zo'n groep op Telegram (kan ook Skype, Whatsapp of Stack zijn) is dat je d'r ook mensen in terugvindt die niets met Tweakers te maken hebben. Zo hebben we vrouwen in de groep die niet op Tweakers zitten. Maar je kan ook internationale mensen uitnodigen, die helemaal niets snappen van Tweakers. Wederom, het is niet prive, iedereen kan de groep in.

[...]

Maar als je "weggestuurd" werd in het main topic, dan moet je met je groepje een ander medium vinden. Het zou wat zijn als elke groep/clan een eigen topic zou aanmaken op GoT.

Bedoel het niet verkeerd hoor, als dit werkt voor jullie (en de mods/community vinden het prima) dan is d'r weinig aan de hand. Maar je maakt het voor Siege spelers nu moeilijker m.b.t. het vinden van informatie in de verschillende topics. Als je een vraag hebt, in welk topic moet je dat dan stellen? Welk topic moet je volgen als je tips wilt lezen?
Nou kijk, daar ben ik het dus niet meer eens. TRS is een tweakers clan dus sowieso is dit een plek voor hen. Overigens is dit dus niet een TRS topic maar een slowchat topic en zoals in de TS gemeld staat:
Dit is bedoelt om mooie momenten te delen en potjes na te bespreken. En alles wat daarom heen is en gerelateerd aan Rainbow Six Siege.
Dus als je vragen hebt over het spel zelf, kan je naar de main topic.

ik denk dat we het in essentie gewoon niet met elkaar eens zijn en we blijkbaar andere definities hebben van een forum. Ik zeg, we laten het hier bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Anders verander je de topicnaam naar TRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:56:
dat kán wel, maar eigenlijk zou ik dat willen voorkomen. Als iemand hier mee wil doen maar neit bij TRS wil horen oid moet hij zich wel welkom voelen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:57:
[...]

dat kán wel, maar eigenlijk zou ik dat willen voorkomen. Als iemand hier mee wil doen maar neit bij TRS wil horen oid moet hij zich wel welkom voelen, of niet?
Mee eens, maar dan maak je er bijvoorbeeld een Rainbow 6 Siege (TRS) titel van. Dus dan heb je het hoofdonderwerp in de titel, maar wordt er ook gelinkt naar TRS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BvZwolle schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:58:
[...]

Mee eens, maar dan maak je er bijvoorbeeld een Rainbow 6 Siege (TRS) titel van. Dus dan heb je het hoofdonderwerp in de titel, maar wordt er ook gelinkt naar TRS...
Ik kan volgens mij de titel niet veranderen :+ Weet niet of je weet waar dat precies moet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik denk niet dat je TRS in de titel moet zetten. Dat we het de afgelopen tijd over TRS-specifieke avatars hebben gehad zegt niet dat dit een TRS-only thread is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
Nee, dit topic is ook voor mensen die willen slowchatten over RB6, vandaar die titel juist. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:56:
Nou kijk, daar ben ik het dus niet meer eens. TRS is een tweakers clan dus sowieso is dit een plek voor hen. Overigens is dit dus niet een TRS topic maar een slowchat topic en zoals in de TS gemeld staat:
BvZwolle schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:56:
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:57:
Dus inderdaad, dan hernoem je het topic naar iets met Tweakers-squad / TRS, dan dekt het de lading veel beter. Want in principe hebben console spelers (en mensen die in een andere clan of groep zitten) hier niets te zoeken. Neem het [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon topic als voorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik stop gewoon met het volgen van dit thread. Mij teveel geouwehoer wat helemaal niets meer met de game of de spelers te maken heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:03:
[...]

[...]

[...]

Dus inderdaad, dan hernoem je het topic naar iets met Tweakers-squad / TRS, dan dekt het de lading veel beter. Want in principe hebben console spelers (en mensen die in een andere clan of groep zitten) hier niets te zoeken. Neem het [PC] Battlefield 4 - Tweakers Platoon topic als voorbeeld.
Maar daar zit je dus fout, omdat console spelers en mensen die in een andere clan/groep zitten hier juist wel welkom en hebben hier juist wél wat te zoeken. Die mogen hier ook hun ervaringen ingame hier delen en daar mee over praten.

Dat hier toevallig alleen pc spelers zitten en ze het toevallig over TRS hebben is precies dat, toeval. Ik nodig iedereen uit om dat dan te doorbreken :+

Als jij het idee hebt dat we een ander beeld afgeven, bedankt voor het melden en dan moeten we dáár maar aan werken. Maar de titel veranderen of met z'n allen verhuizen gaat ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
melantrix schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:07:
[...]

Maar daar zit je dus fout, omdat console spelers en mensen die in een andere clan/groep zitten hier juist wel welkom en hebben hier juist wél wat te zoeken. Die mogen hier ook hun ervaringen ingame hier delen en daar mee over praten.
Maar blader alle pagina's even door dan, het nodigt niet uit om hier met andere groepjes ook te praten. Het ademt "TRS" uit. Pak nog een keer het Destiny-topic als voorbeeld, dat zijn meerdere groepen. Het voelt veels te besloten aan nu, zeker omdat het nu PC only is.

Pas dan ook even de TS aan, met uitleg over wat TRS is en wat de bedoeling is van het topic (wederom zie hoe de Destiny spelers het doen)
Dat hier toevallig alleen pc spelers zitten en ze het toevallig over TRS hebben is precies dat, toeval. Ik nodig iedereen uit om dat dan te doorbreken :+

Als jij het idee hebt dat we een ander beeld afgeven, bedankt voor het melden en dan moeten we dáár maar aan werken. Maar de titel veranderen of met z'n allen verhuizen gaat ook niet helpen.
Ik weet iig dat ik hier niets te zoeken heb, ondanks dat het een "slowchat" topic is (maar werkelijk gewoon een TRS-squad topic is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:20:
(wederom zie hoe de Destiny spelers het doen)
Het is hier geen Destiny topic dus stop met vergelijken :P
GerardHenninger schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:20:
Ik weet iig dat ik hier niets te zoeken heb, ondanks dat het een "slowchat" topic is (maar werkelijk gewoon een TRS-squad topic is).
Vind je het hier niet goed/volgens je wensen/... dan heb je ettelijke andere opties: blijf hier weg/start je eigen topic/whatever maar probeer hier niet je wil op te leggen :O

Een keer je eigen visie neerpennen is best ok maar blijven doorbomen hoe jij het zou doen met een hele resem posts vind ik not done.

groetjes
Bendalf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Bendalf schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Het is hier geen Destiny topic dus stop met vergelijken :P
Dingen die beter lopen kan je best als voorbeeld nemen, waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Daarnaast is dit topic ontstaan door een discussie in het normale topic, met ook toen Destiny als voorbeeld.
Vind je het hier niet goed/volgens je wensen/... dan heb je ettelijke andere opties: blijf hier weg/start je eigen topic/whatever maar probeer hier niet je wil op te leggen :O
Dat heb ik zelf al twee keer aangegeven, ik heb hier niets te zoeken.
Maar weet je wat het mooie een forum is; discussiëren en je mening geven en dat doe ik, net zoals jij. Daar kan je wat over zeggen, maar dan krijg je een reactie zoals deze ;)
Een keer je eigen visie neerpennen is best ok maar blijven doorbomen hoe jij het zou doen met een hele resem posts vind ik not done.

groetjes
Bendalf
Tis niet helemaal mijn visie, maar ook die van anderen (waaronder TRS leden), maar ik praat voor het gemak voor mezelf. Maar zie ook hierboven: mening geven etc, kan allemaal in onze maatschappij. Ik vind groetjes geven in topic-posts not done (en hoort eigenlijk ook niet), maar ach, zo heeft iedereen wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 07:56
Goed. boodschap begrepen en kunnen we nu afsluiten?

Hop, verder met Rainbow 6 stuff ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Man o man o man. Indien men de topic niet wilt volgen, dan doe je dat niet.

Heb op mijn game tag geen TRS.
Kom wel eens op TS.
Speel weinig ranked omdat ik denk dat ik gewoon niet goed genoeg voor ben ondanks dat ik ergens rond de L60 zit.

En toch volg ik de topic.

Ben je niet eens met de benaming vd topic of whatever geef je mening en als t je vervolgens nog steeds niet bevalt, stop je met volgen vd topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch Thumper schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:27:
Man o man o man. Indien men de topic niet wilt volgen, dan doe je dat niet.

Heb op mijn game tag geen TRS.
Kom wel eens op TS.
Speel weinig ranked omdat ik denk dat ik gewoon niet goed genoeg voor ben ondanks dat ik ergens rond de L60 zit.

En toch volg ik de topic.

Ben je niet eens met de benaming vd topic of whatever geef je mening en als t je vervolgens nog steeds niet bevalt, stop je met volgen vd topic.
Precies dit.

Maar eh, gewoon ranked doen als je ranked wil doen.. Er is namelijk niet 'goed gemoeg' ranked is een heel ander pakkie aan dat je alleen leert door t te doen. Mooie aan de ts community is dat iedereen dat van elkaar accepteert en je juist op weg helpt.

Mijn gok is dat wanneer je ranked gaat spelen je binnen No time niet meer terug wil en ranked prima aan kan ;) don't hold yourself back!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper

Ik zeg alles op zijn tijd. Moet ervoor zorgen dat ik tactisch beter wordt.

Hiervoor helpen de YouTube filmpjes die massal gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
Nu durft niemand meer wat te zeggen :P Anyway, sinds t weekend gestart met ranked gameplay in de hoop de wat tactische gameplay mee te krijgen... en dat heb ik geweten :P Communicatie is echt stukken beter dan in casual.. Er wordt gebreached en dat wordt ook nog eens netjes gecalled.. Echt top!

Vind ranked nu al stukken leuker dan casual... en dat terwijl ik net als bovenstaande eigenlijk niet de overstap durfde te maken... Heb ook meer de indruk dat er minder wordt gekeken naar rank zoals bijv CS:GO (community dan) en dat bevalt me wel.

Ik hoop vanavond nog een beetje op tijd te zijn voor een paar potjes. Hopelijk tot vanavond

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Mja dat komt meer omdat het Ranking systeem nog steeds volledig broken is. Eergister ben ik deranked op een Forfeit Victory. Waarom? Ik moest Alt-F4'en omdat hij vast zat op het rook-scherm. Ik heb gewoon reconnect gedaan in plaats van abandon. Telde toch als een defeat in de ranking. Erna mocht ik ook geen ranked meer spelen omdat ik een penalty had omdat ik zogenaamd een potje verlaten had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Nu online
Het systeem is nog te buggy om volledig te vertrouwen op ranks. Op dit moment zegt een rank nog niet echt veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee en daarnaast boeit mn rank mezelf ook niet super veel. Tuurlijk is het leuk om zo goed mogelijke rank te halen maar uiteindelijk speel ik gewoon ranked omdat het een stuk lekkerder en leuker speelt. Er wordt gewoon veel meer van je gevraagd en dat vind ik wel lekker. En als dat nou gebeurd op rank bronze of goud, boeit me geen snars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus.. lekker dood hier, as expected... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Thumper

Dutch Thumper