Hallo,
Ik heb zo eens rond zitten kijken voor een gamepc, maar het zelf bouwen kan ik niet, en vrienden in mijn omgeving zijn niet echt met computers een expert, gamen wel, maar bouwen is iets anders.
Dus ik heb eens rond zitten kijken en kwam al op de site www.gamepc.nl en heb er een samengesteld, wat mij oké leek.
Waar ik de pc voor wil gebruiken is:
Battlefield
Call of duty
Fifa
Minecraft
Dit zijn de pc's die ik op het oog had:
Gegevens:
Cooler Master Silencio 550
Intel® Core™ i5 4460 3.2 GHz
Standaard koeling
MSI H81M-E34
Crucial Ballistix Sport 8GB DDR3-1600
Nvidia GTX 750 Ti 2GB
500 GB Sata III Harde schijf
DVD Brander
Standaard geluidskaart
1Gbit netwerkkaart
500 Watt Cooler Master voeding
Nee laat mijn pc standaard
2 jaar Standaard Garantie (GRATIS)
Totaalbedrag: €759,00 (zonder besturingsysteem)
Deze is van de site van www.gamepc.nl
-------------------------------------------------------------------
En dan heb ik ook deze site gespot, via een aanrader van een vriend omdat de pcs daar blijkbaar heel goedkoop zijn voor wat erin zit, vergeleken met andere, maar ik zat al gauw in de knoop omdat bij gamepc gewoon een i5 4460 stond, en bij de andere stond weer ''proccesor quad-core'' en toen dacht ik al gauw dat quad-core slechter was?
Intel Core i5 4460 3,2GHz (Haswell Refresh) Quad Core Processor
MSI H81M-E33 Moederbord
8GB DDR3 1600MHz Geheugen
1000GB S-ATAIII 3,5" Harddisk
DVD±ReWriter Dual Layer
Gigabit Netwerk en 5.1 HD Geluid onboard
Nvidia Geforce GTX 960 2GB Videokaart
Supports Microsoft® DirectX® 12
3x DisplayPort, 1x HDMI, 1x DVI
2x USB2.0 voor, 4x USB2.0 + 2x USB3.0 achter
Aerocool V3X ATX Miditower Behuizing (Zwart, met Blauwe LED fan)
Cooler Master 600watt ATX Voeding (Advies van Cooler Master: maximaal 324watt nodig)
Totaalbedrag: €715,00
Deze is via de site: https://www.compusale.nl/index.php?module=producten&action=show&id=760&cpath=25_239&cat=239
Het kan misschien heel dom zijn, maar goed ik heb echt geen verstand van pc's wat nodig is blabla, maar wil een goede hebben en daar lange tijd mee tevreden zijn en geen enkele vorm van lagg ervaren.
Als iemand betere site weet of zelf een betere set-up heeft, mag dat. Probeer het rond de 750 euro te houden.
Welk systeem is na jullie mening die tweede lijkt me een slechte pc omdat het zo goedkoop lijkt en quad-core bij staat, snap het niet helemaal..
Groetjes,
Ik heb zo eens rond zitten kijken voor een gamepc, maar het zelf bouwen kan ik niet, en vrienden in mijn omgeving zijn niet echt met computers een expert, gamen wel, maar bouwen is iets anders.
Dus ik heb eens rond zitten kijken en kwam al op de site www.gamepc.nl en heb er een samengesteld, wat mij oké leek.
Waar ik de pc voor wil gebruiken is:
Battlefield
Call of duty
Fifa
Minecraft
Dit zijn de pc's die ik op het oog had:
Gegevens:
Cooler Master Silencio 550
Intel® Core™ i5 4460 3.2 GHz
Standaard koeling
MSI H81M-E34
Crucial Ballistix Sport 8GB DDR3-1600
Nvidia GTX 750 Ti 2GB
500 GB Sata III Harde schijf
DVD Brander
Standaard geluidskaart
1Gbit netwerkkaart
500 Watt Cooler Master voeding
Nee laat mijn pc standaard
2 jaar Standaard Garantie (GRATIS)
Totaalbedrag: €759,00 (zonder besturingsysteem)
Deze is van de site van www.gamepc.nl
-------------------------------------------------------------------
En dan heb ik ook deze site gespot, via een aanrader van een vriend omdat de pcs daar blijkbaar heel goedkoop zijn voor wat erin zit, vergeleken met andere, maar ik zat al gauw in de knoop omdat bij gamepc gewoon een i5 4460 stond, en bij de andere stond weer ''proccesor quad-core'' en toen dacht ik al gauw dat quad-core slechter was?
Intel Core i5 4460 3,2GHz (Haswell Refresh) Quad Core Processor
MSI H81M-E33 Moederbord
8GB DDR3 1600MHz Geheugen
1000GB S-ATAIII 3,5" Harddisk
DVD±ReWriter Dual Layer
Gigabit Netwerk en 5.1 HD Geluid onboard
Nvidia Geforce GTX 960 2GB Videokaart
Supports Microsoft® DirectX® 12
3x DisplayPort, 1x HDMI, 1x DVI
2x USB2.0 voor, 4x USB2.0 + 2x USB3.0 achter
Aerocool V3X ATX Miditower Behuizing (Zwart, met Blauwe LED fan)
Cooler Master 600watt ATX Voeding (Advies van Cooler Master: maximaal 324watt nodig)
Totaalbedrag: €715,00
Deze is via de site: https://www.compusale.nl/index.php?module=producten&action=show&id=760&cpath=25_239&cat=239
Het kan misschien heel dom zijn, maar goed ik heb echt geen verstand van pc's wat nodig is blabla, maar wil een goede hebben en daar lange tijd mee tevreden zijn en geen enkele vorm van lagg ervaren.
Als iemand betere site weet of zelf een betere set-up heeft, mag dat. Probeer het rond de 750 euro te houden.
Welk systeem is na jullie mening die tweede lijkt me een slechte pc omdat het zo goedkoop lijkt en quad-core bij staat, snap het niet helemaal..
Groetjes,