[Simpel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 55.051 views

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:38
@rens-br voor mijn zusje wel ideaal. Die wilde nog even afwachten en eerst een andere telefoon halen. Die kan nu met 5 euro voor 1GB prima uit + nog die 20 eu cashback erbij dan heb je de aansluitkosten weer terugverdiend.

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:29
Het valt me nu ook pas op:
Tot afgelopen maandag (zonder verdubbelaar) kreeg je de 1e 3 maanden voor 1 euro, nu niet meer. Helemaal dubbel ten opzichte van de vorige aanbieding is het dus niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@djiedjee vind dit wel een betere aanbieding. Of 3 maanden korting of 24 maanden korting.

• djiedjee
Beter is zeker, ik ga hem ook afsluiten, maar het zo goedkoop dat ik toch even de addertjes probeer te vinden.
Dat zijn voor mij: minimum plafond van 10 euro, ook bij een goedkoper abo.
50 ct per maand voor het gebruik van het plafond
Erg dure Mb's buiten de bundel.
Wel adverteren met bundelwijzigen, maar niet terug kunnen wisselen naar deze goedkope aanbiedingsbundel.

Vanwege de laatste 2 sluit ik dus maar een iets hoger abo af...

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Binnetie schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:39:
@rens-br voor mijn zusje wel ideaal. Die wilde nog even afwachten en eerst een andere telefoon halen. Die kan nu met 5 euro voor 1GB prima uit + nog die 20 eu cashback erbij dan heb je de aansluitkosten weer terugverdiend.
Via welke cashbacksite is dat?

Nevermind.. via een hele hoop zie ik al :P

[ Voor 5% gewijzigd door xabre16v op 07-09-2017 16:19 ]

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 18:38
xabre16v schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:17:
[...]

Via welke cashbacksite is dat?

Nevermind.. via een hele hoop zie ik al :P
Klopt, zijn er een hele boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:38

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Op de site van Simpel staat niets over 4G+. Pakken ze dat automatisch over van T-Mobile?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

m-vw schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:55:
Op de site van Simpel staat niets over 4G+. Pakken ze dat automatisch over van T-Mobile?
Goede vraag. De snelheid gaat maar tot 75Mbit/s, dus ik verwacht niet dat ze al 4G+ hebben, maar je zou dat eens na kunnen vragen bij de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje93
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 08:10
Hallo,

Ik heb al 3-4 jaar een abbonement bij Simyo, dit bevalt mij prima en hoef in principe niet over te stappen.
Abbonement nu: 100 bel/sms (3,-(Oude bundel)) en 1gb internet (6,-)

Maar met deze prijzen die Simpel aanbied ziet het er heel aantrekkelijk uit om het abbonement van 10,- euro te nemen, dat is een flinke upgrade en aangezien ik veel in de trein zit ook wel handig omdat het met 1gb soms krap aan wordt.

Maar nu heb ik een aantal vraagjes:
-Ik heb een "china" phone en die ondersteunt de 800MHz (band20) niet maar wel de 900MHz (band8), gebruikt Simpel deze band ook op 4g omdat ze het netwerk van t-mobile gebruiken?

- Hoe is bereik in het buitengebied, vooral qua internet? (Limburg)

- Hoe is het bereik binnenshuis ?

- Over de klantenservice hoor ik ook verschillende klachten, is dat nog steeds zo? (hoop niet dat ik de klantenservice nodig heb)

Alvast bedankt,

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:59
jeroentje93 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:26:
Maar nu heb ik een aantal vraagjes:
-Ik heb een "china" phone en die ondersteunt de 800MHz (band20) niet maar wel de 900MHz (band8), gebruikt Simpel deze band ook op 4g omdat ze het netwerk van t-mobile gebruiken?
Volgens mij ga je er met een overstap zelfs op vooruit wat betreft beschikbare 4G banden, check deze link maar eens:

http://4gmasten.nl/achtergrond/lte-umts-gsm-banden-en-frequenties

Tmobile heeft in band 8 2x15Mhz beschikbaar, tegen 2x10Mhz voor KPN. Ik weet uit ervaring (ook chinaphone met Simyo en Voda-sim) dat het bekijken van de antenneposities en frequenties rond plekken waar je veel komt verstandig is bij het maken van de afweging welke telefoon of provider te kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:12

3DDude

I void warranty's

rens-br schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:59:
[...]

Goede vraag. De snelheid gaat maar tot 75Mbit/s, dus ik verwacht niet dat ze al 4G+ hebben, maar je zou dat eens na kunnen vragen bij de klantenservice.
Hier 4G+ op Simpel met een Samsung S7 Edge , ik denk dat ze het gewoon cappen op 75mbit/s

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

3DDude schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:34:
[...]

Hier 4G+ op Simpel met een Samsung S7 Edge , ik denk dat ze het gewoon cappen op 75mbit/s
Heb gister een mailtje gestuurd. Afwachten wat ze terug schrijven.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:01
Blijven deze acties wel tot 30 september staan? Niet zoals vorige maand dat de aanbieding ineens (in het nadeel) was gewijzigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Deezers schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:49:
Blijven deze acties wel tot 30 september staan? Niet zoals vorige maand dat de aanbieding ineens (in het nadeel) was gewijzigd...
Volgens de website duurt de actie inderdaad tot 30/09. Weet niet wat er bij de vorige actie gebeurd is.

Garmin FR245M + HRM-RUN

• tyson69
tyson69 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 09:38:
Zie dat Simpel meer aan het sleutelen is aan hun abonnementen.
De goedkoopste versie (bij 2jr) was 2,50 euro voor 250 minuten en 250mb, die is nu aangepast in 5 euro voor 125 minuten en 500mb. Jammer, had wel oren naar die 2,50 SIM
Met dank aan de verdubbelweken toch een perfecte sim kunnen scoren voor mijn privé nummer. Mijn zakelijke Voda sim (in dual-sim chinaphone) laat mij nog wel eens in de steek wat 4G betreft en op mijn huidige Simyo kaart had ik geen data. Nu voor 2,50 goedkoper uit en een backup data kaartje

• rens-br

rens-br

Deezers schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:49:
Volgens mij duurde de vorige aanbieding ook niet tot het einde van de maand.

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:55
Iemand ervaring in het buitenland of Simpel dan ook 4g ondersteunt/toelaat.

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:27
mavical schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:08:
Waar Tmobile 4g heeft in het buitenland, daar heeft Simpel het ook.

• rens-br

rens-br

mavical schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:08:
Dit had je ook zelf kunnen vinden een beetje eigen inzet wordt hier wel verwacht. Een aantal pagina's terug:

• mavical
  • Laatst online: 19:55
Dank voor het vriendelijke antwoord.

• xabre16v
  • Niet online
Ik kan het niet vinden. Misschien weet iemand het hier. Kan je bij Simpel een extra bundel kopen als je denkt meer nodig te hebben? (Handig voor vakantie bijvoorbeeld)

• rens-br

rens-br

xabre16v schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:45:
Ik kan het niet vinden. Misschien weet iemand het hier. Kan je bij Simpel een extra bundel kopen als je denkt meer nodig te hebben? (Handig voor vakantie bijvoorbeeld)
Je kan elke maand van bundel wisselen. Alleen is dat met de huidige aanbieding niet echt handig. Aangezien je niet van aanbiedingsbundel kan wisselen. Je wisselt dus naar de normale bundels, waardoor je uiteindelijk meer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
rens-br schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:49:
[...]

Je kan elke maand van bundel wisselen. Alleen is dat met de huidige aanbieding niet echt handig. Aangezien je niet van aanbiedingsbundel kan wisselen. Je wisselt dus naar de normale bundels, waardoor je uiteindelijk meer betaald.
Dank voor het antwoord. Dit vermoeden had ik al een beetje. Dit kan bij Youfone wel.

Aan 1GB heb ik genoeg voor thuis (NL) maar als je op vakantie bent is het nog weleens handig.
Twijfel, twijfel :P

[ Voor 9% gewijzigd door xabre16v op 18-09-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@xabre16v dat begrijp ik. Afgelopen zomervakantie mijn bundel ook omhoog gezet van 1GB naar 2GB en na de vakantie weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vanmorgen de aanvraag de deur uitgedaan voor de overstap van Simyo naar Simpel. De huidige aanbieding is te goed om te laten liggen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-06 19:12

ronalddus

Buffalo77

Die nieuwe aanbieding is zeker interessant, alleen die looptijd van 2 jaar vind ik altijd een beetje 'eng'.
Aan de andere kant, deze prijzen (data +belminuten) + 4G zijn té aantrekkelijk om aan voorbij te gaan.

Ik waarschijnlijk toch voor het 2GB / 500min abbo.

Wel heb ik een chinaphone (Jiayu S3), maar dat schijnt prima te werken met het 4G T-Mobile netwerk

[ Voor 16% gewijzigd door ronalddus op 19-09-2017 12:44 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

• xabre16v
  • Niet online
Eergister het 1GB / 250min abo afgesloten. Heb nu Youfone, 2,5GB / 125min en abo loopt deze maand af na 2 jaar. Ik kom nauwelijks aan de 1GB en bel hooguit 50min bellen per maand. Ben benieuwd.

• rens-br

rens-br

ronalddus schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:43:
Die nieuwe aanbieding is zeker interessant, alleen die looptijd van 2 jaar vind ik altijd een beetje 'eng'.
Je kan ook kiezen voor een jaar abonnement. Het is dan wel 2,50 per maand duurder, maar nog steeds wel best interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:05

Winkiller

De Mopperpot

rens-br schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:31:
[...]

In Mijn Simpel heb je twee opties:
  • Bundels wijzigen
  • Abonnement verlengen
Op het moment dat je kiest voor Bundel wijzigen blijft je einddatum hetzelfde. Als je kiest voor Abonnement verlengen dan veranderd je einddatum wel.

Ik ben de afgelopen maanden bijna elke maand van bundel gewisseld en mijn einddatum is hetzelfde. Deze nieuwe aanbieding kan je alleen niet kiezen bij het wijzigen van de bundels en alleen kiezen bij verlengen.
Nou ik heb mijn vraag nu ook gevonden gevonden op Simpel, het staat er bij als je bijna de aanvraag doet.
Je bundelwijziging gaat in per 1 oktober 2017, dit is wanneer je nieuwe factuurperiode start. Tot 3 uur voor deze datum kun je de bundels opnieuw wijzigen. Deze wijziging heeft geen invloed op je contractduur. :)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:58

MsG

Forumzwerver

Hebben mensen hier eigenlijk ook dat als iemand ophangt na het bellen je nog 4 keer een soort kiestoon hoort? Ik heb dat op mijn Galaxy S5 met LineageOS, dit herken ik niet van andere providers, maar het zou dus ook in het toestel / instellingen kunnen zitten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@MsG ik herken dat gedrag in ieder geval niet en heb ook Simpel met LineageOS, wel op de OnePlus One. Ik verwacht dus dat het iets te maken heeft met je telefoon / toestel instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauri25
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-02 16:05
Gisteren heb ik bij Simpel de 1gb en 250 bel min gekocht. Benieuwd of bereik goed is en snelheid goed is. Als ik sim kaartje binnen heb zet ik wel even speedtest van 4g erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

mauri25 schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:39:
Benieuwd of bereik goed is en snelheid goed is. Als ik sim kaartje binnen heb zet ik wel even speedtest van 4g erbij.
Bereik is hier wel prima. Alleen thuis is dat waardeloos, maar daar hebben alle providers last van. Mijn 4G snelheid wisselt een beetje tussen de 40 en 70Mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 16:16

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Van de week ook 4 abonnementen overgezet naar Simpel. Met nummerbehoud, dus nog even wachten tot eind oktober. Van €7,50 voor 200MB en 125 belminuten naar 2048MB en 500 belminuten voor hetzelfde geld.

Ook mooi, als je na het afsluiten van meerdere abonnementen even belt met de klantenservice, dan krijg je het geld van alle op 1 na weer terug. Dat scheelde bij mij toch weer €60,-

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Equator schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:20:
Ook mooi, als je na het afsluiten van meerdere abonnementen even belt met de klantenservice, dan krijg je het geld van alle op 1 na weer terug. Dat scheelde bij mij toch weer €60,-
'Het geld'? Bedoel je de aansluitkosten?

Heb je via CashbackXXL de abonnementen hebt aangevraagd? Dan ontvang je namelijk ook nog eens 4 * €20,- = 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Staat dit ergens vermeld? Ben ik nergens tegengekomen...
Equator schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:20:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-06 16:16

Equator

Crew Council

#whisky #barista

djiedjee schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:17:
Staat dit ergens vermeld? Ben ik nergens tegengekomen...

[...]
Nee, niet dat ik weet, maar ik hoorde het vooraf al van de klantenservice.
rens-br schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 08:54:
[...]

'Het geld'? Bedoel je de aansluitkosten?
Ja, de aansluitkosten van 3 abonnementen kreeg ik weer terug.
Heb je via CashbackXXL de abonnementen hebt aangevraagd? Dan ontvang je namelijk ook nog eens 4 * €20,- = 80 euro.
Hmm, is dat van SImpel? Dat zegt me niets.

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Equator schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:42:
Dat is wel netjes van ze!
Hmm, is dat van Simpel? Dat zegt me niets.
Nee, dat is een losse website, waar je cashback kan krijgen als je abonnementen afsluit (en niet alleen van Simpel). Maar nu zijn de abonnementen al afgesloten, dus heeft dat geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-06 14:58
Zit zelf ook te kijken om bij Simpel een abonnement af te sluiten, heb op dit moment prepaid maar wil graag wat extra internet om af en toe te kunnen appen onderweg. Nu zag ik de actie tot 30 september van de verdubbeldagen met 500mb voor €2,50 in de maand. Maar je zit hier wel 2 jaar aan vast. Hoe is jullie ervaring hiermee? Heb namelijk nog nooit een abonnement gehad.

AMD Ryzen 5 2600 @3,4Ghz , 16GB DDR4, Gigabyte Aorus B450M, Gigabyte GeForce GTX1070TI 8GB, 240GB SSD, 1TB HDD, Windows 10 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@JohanL geen ervaring met dat specifieke abonnement, maar ervaringen met Simpel moeten toch genoeg te vinden zijn in dit topic, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Ik heb de klantenservice gesproken. Daar kreeg ik te horen dat je dan minimaal 3 abo's op dezelfde dag moet afsluiten.
Zelf had ik van een paar oude simkaarten het kaartnummer afgeknipt om de simkaart passend te maken in een nieuwe telefoon.
Het achterhalen van het kaartnummer en het afsluiten van de extra abo's heb ik de volgende dag pas gedaan. Aansluitkosten zou ik nu dus niet terug krijgen.

Niet erg coulant in dit geval :(
Equator schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:42:

Hmm, is dat van SImpel? Dat zegt me niets.

[ Voor 3% gewijzigd door djiedjee op 26-09-2017 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-06 19:12

ronalddus

Buffalo77

rens-br schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:27:

[...]

Nee, dat is een losse website, waar je cashback kan krijgen als je abonnementen afsluit (en niet alleen van Simpel). Maar nu zijn de abonnementen al afgesloten, dus heeft dat geen zin meer.
Net een het 2GB/500min abonnement afgesloten bij Simpel.

Bedankt nog voor de Casback-tip. Krijg je toch weer de aansluitkosten terug :*)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mauri25
Ik heb sim-kaart net binnen gekregen en heb gelijk sim kaart in mobiel gedaan. Wat mij opviel was dat ik maar 1 streepje bereik had in huis (Staphorst, Overijssel) maar ondanks ik 1 streepje bereik had had ik toch 4g+ tot mijn verbazing. Ik was toen ook erg benieuwd hoe snel 4g ik had dus heb ik gelijk een speedtest gedaan! (zie foto voor resultaten) ik vond de upload snelheid niet zo snel maar tot nu toe ben ik erg blij met mijn abonnement! Afbeeldingslocatie: http://mauriceje.ga/screenshot/3.png

[ Voor 0% gewijzigd door rens-br op 27-09-2017 08:58 . Reden: Foto verkleind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauri25
Eerste keer dat ik foto plaats op Tweakers.net. Volgende keer dat ik foto plaats zal ik kleiner maken!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:25
Hier ook een simpel abonnementje afgesloten voor 2,50 per maand. 500mb plus honderden belminuten. 20 euro cashback.
Vanmiddag de simkaart binnen en een ookla speedtest gedaan. 4g+ gedetecteerd 40Mbps down 1Mbps up in huis. Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Iemand 4G ervaring in regio Rotterdam met simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Heb inmiddels een abonnement afgesloten, op mijn vraag over 4g+ heb ik van Simpel echter nooit een antwoord mogen ontvangen..

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauri25
m-vw schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 06:22:
Heb inmiddels een abonnement afgesloten, op mijn vraag over 4g+ heb ik van Simpel echter nooit een antwoord mogen ontvangen..
Wat was uw vraag dan?

*knip*. Het doen van de groetjes is niet nodig op Tweakers, zie ook: Het algemeen beleid #groeten.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 29-09-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ragnaroks schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 00:49:
Iemand 4G ervaring in regio Rotterdam met simpel?
Ja, werkt prima rond Rotterdam, Barendrecht e.o.
Hoeksche Waard wordt al minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ik gok dat het ging over 4G+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

mauri25 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:05:
[...]

Wat was uw vraag dan?

[mbr]*knip*. Het doen van de groetjes is niet nodig op Tweakers, zie ook: Het algemeen beleid #groeten.[/]
@mauri25 : Inderdaad hoe Simpel omgaat met 4G+.
Uit de reactie van @Mastermind kan ik opmaken dat het werkt.

Garmin FR245M + HRM-RUN

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Vandaag de laatste dag voor de verdubbeldagen van Simpel.
Ik wil binnenkort/vandaag mijn eerste mobiele abonnement gaan afsluiten (heb nu Prepaid)

Ik heb over het algemeen op veel plekken WiFi. (Thuis, bus, opleiding etc.) Maar er zijn natuurlijk altijd momenten dat je internet nodig hebt en er geen (goede) WiFi is, daarnaast ben ik er een beetje klaar mee dat ik steeds moeilijk moet doen met mensen (terug)bellen etc.
Ik wil graag een abonnement met 1 GB, 4G en minimaal 100 belminuten.

Op dit moment twijfel ik tussen Tele2 en Simpel, ze zitten allebei op het T-Mobile netwerk maar Tele2 heeft een eigen 4G-netwerk. Op de dekkingskaart lijkt Tele2 minder dekking/bereik te hebben dan Simpel, klopt dit of is Simpel uiteindelijk slechter aangezien het een tweede-/derde rangs provider van T-Mobile is?
En is het 4G van Simpel überhaupt goed en snel genoeg om algemene dingen te doen? (internet/nieuws/Whatsapp)

Ik zou voor Simpel willen kiezen omdat het aanzienlijk goedkoper is (€ 5,-/€ 7,50) p/maand maar aan de andere kant voor Tele2 omdat dit voor mij betrouwbaarder/beter lijkt.... (€ 10/€ 11,-)

En dan nog één algemene vraag; raden jullie eerder een abonnement van 1 jaar (bij Tele2 maandelijks opzegbaar) of 2 jaar aan?

Alvast dank!

• djiedjee
Simpel werkt hier prima. Ik heb persoonlijk geen zin om ieder jaar een nieuw abo uit te zoeken. Daarom dus voor 2 jarig gekozen.
De dekking is meestal prima. 1 x op veluwe geen streepjes gehad, maar weet niet op KPN of tele2 het daar beter had gehad.

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch de overstap maar gemaakt (500/2gb voor 7,50) en via Cashbackxl de 20 euro vaste kosten weer geneutraliseerd.
Was wat huiverig voor de reviews, maar goed Choozze heb ik ook al gehad dus hoe erg kan het zijn als het eenmaal werkt en je niks veranderd.
Was graag bij Simyo gebleven, erg klantvriendelijk bedrijf maar die prijzen zich behoorlijk uit de markt en daar was ik met 100/1gb al 13 euro kwijt en wilde daar niets bij betekenen.
Dit abo is waarschijnlijk wel te ruim voor me maar voor die 2,50 in de maand hoef ik me dan ook nergens mee in te houden. T-Mobile netwerk ken ik al en verder gaan we het wel zien.

Overigens is de verdubbel actie verlengd tot eind oktober

[ Voor 4% gewijzigd door sambalbaj op 01-10-2017 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
sambalbaj schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:46:
Toch de overstap maar gemaakt (500/2gb voor 7,50) en via Cashbackxl de 20 euro vaste kosten weer geneutraliseerd.
Was wat huiverig voor de reviews, maar goed Choozze heb ik ook al gehad dus hoe erg kan het zijn als het eenmaal werkt en je niks veranderd.
Was graag bij Simyo gebleven, erg klantvriendelijk bedrijf maar die prijzen zich behoorlijk uit de markt en daar was ik met 100/1gb al 13 euro kwijt en wilde daar niets bij betekenen.
Dit abo is waarschijnlijk wel te ruim voor me maar voor die 2,50 in de maand hoef ik me dan ook nergens mee in te houden. T-Mobile netwerk ken ik al en verder gaan we het wel zien.

Overigens is de verdubbel actie verlengd tot eind oktober
Net ook hetzelfde abonnement besteld, ben benieuwd!
Vond het al gek dat de actie na 00.00 nog steeds op de site stond, maar dat verklaart het dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:59

sjaool

Every life should have 9 cats

djiedjee schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:13:
Simpel werkt hier prima. Ik heb persoonlijk geen zin om ieder jaar een nieuw abo uit te zoeken. Daarom dus voor 2 jarig gekozen.
De dekking is meestal prima. 1 x op veluwe geen streepjes gehad, maar weet niet op KPN of tele2 het daar beter had gehad.
Simpel maakt gebruik van het netwerk van t-mobile er zit alleen een cap op de 4G internetsnelheid. Dus qua bereik zit het op de meeste plekken wel goed.

De 4G snelheid van t-mobile ligt alleen vele malen hoger. Ik haal hier thuis met t-mobile in optimale omstandigheden een hogere down/uploadsnelheid (160/40) dan met mijn Ziggo 150/15 vaste verbinding.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Omdat Simpel 10 jaar bestaat krijgt nu elke abonnee een 'Dagje Uit jaarkaart' cadeau. Vraag de jouwe aan via https://mijn.simpel.nl/simpel-trakteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-06 15:45
Mijn vriendin heeft zit nu bijna een maand bij simpel maar heeft hier nu al spijt van.

Ze heeft de bundel van €2,50 besteld (250MB 250 minuten en onbeperkt sms).
Nadat ze deze bundel in gebruik had genomen werd dezelfde bundel voor nieuwe klanten verdubbeld (binnen 2 weken).

Hier heb ik voor haar achteraan gebeld of dit kon worden gewijzigd of dat het moest worden opgezegd en opnieuw afgesloten maar hier wilden ze niet aan mee werken.

Later ging ze opeens over haar bundel heen terwijl ze nog 9MB over heeft van de 250MB.

Heeft iemand tips wat te doen? Want ze wil er heel graag onderuit of alsnog de bundel verdubbeld zien.

IT Guru :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:03
BJD1997 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:48:
Mijn vriendin heeft zit nu bijna een maand bij simpel maar heeft hier nu al spijt van.

Ze heeft de bundel van €2,50 besteld (250MB 250 minuten en onbeperkt sms).
Nadat ze deze bundel in gebruik had genomen werd dezelfde bundel voor nieuwe klanten verdubbeld (binnen 2 weken).

Hier heb ik voor haar achteraan gebeld of dit kon worden gewijzigd of dat het moest worden opgezegd en opnieuw afgesloten maar hier wilden ze niet aan mee werken.

Later ging ze opeens over haar bundel heen terwijl ze nog 9MB over heeft van de 250MB.

Heeft iemand tips wat te doen? Want ze wil er heel graag onderuit of alsnog de bundel verdubbeld zien.
Ze heeft toch bewust voor het abonnement gekozen zoals dat toen was? Beetje vreemd om het een nadeel te noemen dat een latere aanbieding beter is.

Internet verbruik kan door het afronden komen. Vergelijk je het verbruik volgens het toestel met het verbruik volgens Simpel?

Overigens heb ik zelf ook 250/250 voor € 2,50. Mijn nummer is afgelopen vrijdag geporteerd. Werkt vooralsnog prima. Data gebruik ik niet of nauwelijks, heb dual sim en van het werk meer data via KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
@GH45T Het verbruik waar ik het over heb is het verbruik wat word aangegeven in "Mijn Simpel" hier wordt aangegeven dat er nog 9MB over is en er 242,22MB is verbruikt.

Zie afbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bktTTjy.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hFJGLptg.png

Edit: het "plafond" was aangezet maar nadat ze merkte dat dit geld kostte is het meteen weer uitgezet.

[ Voor 25% gewijzigd door BJD1997 op 02-10-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

BJD1997 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:12:
@GH45T Het verbruik waar ik het over heb is het verbruik wat word aangegeven in "Mijn Simpel" hier wordt aangegeven dat er nog 9MB over is en er 242,22MB is verbruikt.

Zie afbeelding:
[afbeelding]
Heb je contact gehad met Simpel via Whatsapp? Ik heb dat laatst ook gedaan omdat mijn internetverbruik niet klopte en heb netjes mijn geld terug gehad.

De voorwaarden van het Plafond zijn inderdaad aangepast en kost voor nieuwe klanten (helaas) geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
@rens-br Ik heb al contact gehad met simpel (via Facebook) wat mij werd verteld is dat als de internetbundel bijna op is ze 20MB reserveren per sessie en dat de 9MB op de "Mijn Simpel" pagina een "reserve" is (wat mij vrij raar lijkt).

[ Voor 3% gewijzigd door BJD1997 op 02-10-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

BJD1997 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:08:
@rens-br Ik heb al contact gehad met simpel (via Facebook) wat mij werd verteld is dat als de internetbundel bijna op is ze 20MB reserveren per sessie en dat de 9MB op de "Mijn Simpel" pagina een "reserve" is (wat mij vrij raar lijkt).
Wat een bijzondere uitleg inderdaad. Als je verder in de details gaat kijken hoeveel data heb je dan 'teveel' verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
@rens-br kennelijk is er op 18-09 1,25 MB verbruikt met de €0,19 buitenbundel kosten en een aantal dagen daarna is nog gebruik gemaakt van Internet (4,25 MB) zonder extra kosten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@BJD1997 klopt dus weinig van. Gewoon blijven proberen via Whatsapp. Via Facebook kwam ik toen ook niet verder.

Bij mij ging het erom dat er data buiten de bundel was verbruikt, maar het bedrag veel hoger was dan ik verbruikt had. Daarnaast was er ook eens teveel MB buiten de bundel berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragnaroks
  • Laatst online: 25-11-2024
Exorcist schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:21:
[...]

Ja, werkt prima rond Rotterdam, Barendrecht e.o.
Hoeksche Waard wordt al minder..
Mijn vader krijgt maar 4Mbps download en 10Mbs upload in Rotterdam, is dit normaal voor 4G van simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ragnaroks schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Mijn vader krijgt maar 4Mbps download en 10Mbs upload in Rotterdam, is dit normaal voor 4G van simpel?
Nee (en sowieso, upload hoger dan download..?) :
Snelheid mobiel internet met 3G en 4G

Bij Simpel krijg je standaard 3G en 4G internet. Ons 3G netwerk heeft een downloadsnelheid tot 14 Mbps en 2 Mbps voor het uploaden. Ons 4G netwerk heeft een downloadsnelheid van 75 Mbps en een uploadsnelheid van 10 Mbps. De keuze van je internetsnelheid hangt af van je internetgebruik. Lees hier alles over 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

ragnaroks schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:21:
Dat is inderdaad wel vreemd. Maar wat voor telefoon heeft hij en haalt hij die snelheden op andere plekken ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Wel erg flauw dat je nu niet naar een nieuwe bundel kan wisselen zoals anders. Was al bijna blij gemaakt, maar kan de huidige aanbieding niet kiezen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 09-06 08:41
Enig idee wanneer de Sony Xperia z7 reeks komt ?

Dit topic gaat over de provider Simpel en niet over Xperia toestellen. Je bericht staat dus verkeerd. Overigens verwacht ik dat de Z7 er nooit komt, want er is ook geen Z6 uitgekomen. Sony is al een tijdje van productnaam gewisseld.

[ Voor 71% gewijzigd door rens-br op 04-10-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ex Nunc schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 23:12:
Wel erg flauw dat je nu niet naar een nieuwe bundel kan wisselen zoals anders. Was al bijna blij gemaakt, maar kan de huidige aanbieding niet kiezen.
Dat is inderdaad erg jammer! Ik zou ook graag willen wisselen naar de nieuwe aanbieding namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Ik zag op Mijn-Simpel dat er ook een MB aanvuller is. Voor vakantie kun je dus ook tijdelijk een giegje bijkopen volgens mij. Wist ik vooraf niet.

Dat betekent dus dat je niet perse je abo hoeft aan te passen, wat met de huidige aanbiedingen niet slim lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• missp
  • Laatst online: 15-12-2022
sambalbaj schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:46:
Smart, die actie heb ik gemist... Ik heb een paar dagen geleden Simpel.nl aangevraagd met nummerbehoud maar nog niet betaald. Ik lees net hier in het draadje dat Simpel.nl de aanbieding verlengd heeft. Zou ik mijn bestelling kunnen annuleren en opnieuw doen (zodat ik alsnog van die cashback actie gebruik kan maken?

(Wat betreft problemen met Choozze: ik heb overigens twee jaar geleden ook Choozze gehad (het 0 euro abo) en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Het enige probleem was dat ze het stopten.:-) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djiedjee
Ja kan.Heb ik eerder ook gedaan. Hou er rekening mee dat annuleren en opnieuw accorderen van het nummerbehoud wel een aantal weken langer kan duren.
missp schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 00:18:
[...]
Zou ik mijn bestelling kunnen annuleren en opnieuw doen (zodat ik alsnog van die cashback actie gebruik kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

djiedjee schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:07:
Ik zag op Mijn-Simpel dat er ook een MB aanvuller is. Voor vakantie kun je dus ook tijdelijk een giegje bijkopen volgens mij. Wist ik vooraf niet.
Dat is inderdaad nieuw en is mij nog niet eerder opgevallen, dat is wel een uitkomst voor de personen die momenteel dat verdubbelabbo hebben. De prijzen vallen mij ook echt heel erg mee:

300MB500MB1000MB
€2,50€3,50€5,00

Voorwaarden:
  • Het bundeltegoed is geldig tot en met 31 oktober 2017.
  • De MB-aanvuller wordt in rekening gebracht met de verbruikskosten over deze factuurperiode.
  • De MB-aanvuller is actief zodra dit per sms is bevestigd. Dit kan enkele minuten duren. In de sms staat de datum en tijd van activatie vermeld.
  • Internetverbruik wat gegenereerd wordt nadat de internetbundel op is en voordat een MB-aanvuller is geactiveerd, wordt in rekening gebracht tegen de reguliere buitenbundeltarieven voor internetverbruik van het abonnement.
  • Deze bestelling houdt geen rekening met een eventueel ingesteld Plafond.
MB-aanvuller bestellen via SMS

Je kunt de MB-aanvuller ook bestellen via de SMS. Je smst dan de grootte van de gewenste MB-aanvuller naar 1255. SMS dus bijvoorbeeld 1000 MB naar 1255 om deze MB-aanvuller te bestellen. Zodra je de MB-aanvuller kunt gebruiken ontvang je een sms met de datum en tijdstip waarop deze geactiveerd is.

Via “sim & instellingen” in Mijn Simpel kun je het bestellen van de MB-aanvuller per SMS blokkeren. Dit is handig voor ouders die zelf de controle wensen te houden over het abonnement van kinderen.

Aanvullende Voorwaarden

Voor het bestellen en gebruik van MB-aanvullers zijn Aanvullende Voorwaarden van toepassing.
Aanvullende voorwaarden:
1. Simpel biedt vanaf 5 oktober 2017 de mogelijkheid om de vaste maandelijkse internetbundel van het
abonnement aan te vullen met extra MB’s (de MB-aanvuller). De MB-aanvuller kan worden gebruikt zodra de vaste maandelijkse internetbundel op is, totdat de nieuwe maandelijkse internetbundel ingaat of totdat de MB-aanvuller volledig is verbruikt. Eventueel resterend tegoed van de MB-aanvuller vervalt zodra de nieuwe vaste maandelijkse internetbundel ingaat.
2. Een MB-aanvuller kan worden besteld via Mijn Simpel, Mijn Simpel-app of per sms.
3. De actuele prijzen van de MB-aanvullers staan vermeld bij Abonnementen & tarieven.
4. De MB-aanvuller is actief zodra dit per sms is bevestigd. In de sms staat vermeld vanaf welk tijdstip de MBaanvuller is geactiveerd. De verwerking van de bestelling kan enige minuten duren.
5. De kosten van de MB-aanvuller worden in rekening gebracht op de factuur voor het abonnement en zijn
terug te vinden onder ‘overige verbruikskosten’.
6. Internetverbruik gegenereerd nadat de vaste maandelijkse internetbundel op is en voordat een MBaanvuller is geactiveerd, wordt in rekening gebracht tegen de reguliere buitenbundeltarieven voor
internetverbruik van het abonnement.
7. De kosten van een MB-aanvuller worden niet meegenomen in de berekening van een eventueel ingesteld
Plafond. De MB-aanvuller kan dus extra kosten boven het ingestelde Plafond genereren.
8. De mogelijkheid om de MB-aanvuller per sms te bestellen kan worden geblokkeerd via sim & instellingen in Mijn Simpel.
9. Simpel behoudt zich het recht voor om de Aanvullende Voorwaarden tussentijds te wijzigen. De Algemene Voorwaarden van Simpel blijven onverkort van toepassing.
Ik ben alleen wel benieuwd hoelang deze optie weer beschikbaar is. Dat is momenteel wel het grote nadeel aan Simpel. Ze komen met een hoop nieuwe abonnementen en opties, maar zeggen er nooit bij hoelang deze optie er is.
missp schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 00:18:
Smart, die actie heb ik gemist... Ik heb een paar dagen geleden Simpel.nl aangevraagd met nummerbehoud maar nog niet betaald. Ik lees net hier in het draadje dat Simpel.nl de aanbieding verlengd heeft. Zou ik mijn bestelling kunnen annuleren en opnieuw doen (zodat ik alsnog van die cashback actie gebruik kan maken?
De actie loopt momenteel inderdaad door tot 31 oktober (en grote kans dat ze hem daarna weer verlengen). Er zit op de aanvraag van het abonnement volgens mij ook gewoon 14 dagen afkoelperiode. Ze doen in de tijd waarschijnlijk ook helemaal niks, dus je kan het gewoon opzeggen lijkt me.
(Wat betreft problemen met Choozze: ik heb overigens twee jaar geleden ook Choozze gehad (het 0 euro abo) en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Het enige probleem was dat ze het stopten.:-) )
offtopic:
Ik heb inderdaad dezelfde ervaring met Choozze gehad. Voordat ik Simpel had had ik ook Choozze en heb dat ook een tijd gebruikt zonder problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 05-10-2017 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Die MB aanvuller maakt het nog flexibeler. Achteraf had ik dan 1 abo lager gekozen denk ik, om dan wat bij te kopen als ik extra nodig heb.

Nu betaal ij € 30,- per jaar extra voor het abo, terwijl ik anders 2 x € 10,- extra kocht bij BEN.NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:03:
[...]

Dat is inderdaad nieuw en is mij nog niet eerder opgevallen, dat is wel een uitkomst voor de personen die momenteel dat verdubbelabbo hebben. De prijzen vallen mij ook echt heel erg mee:

300MB500MB1000MB
€2,50€3,50€5,00

Voorwaarden:

[...]

[...]

Aanvullende voorwaarden:

[...]

Ik ben alleen wel benieuwd hoelang deze optie weer beschikbaar is. Dat is momenteel wel het grote nadeel aan Simpel. Ze komen met een hoop nieuwe abonnementen en opties, maar zeggen er nooit bij hoelang deze optie er is.

[...]

De actie loopt momenteel inderdaad door tot 31 oktober (en grote kans dat ze hem daarna weer verlengen). Er zit op de aanvraag van het abonnement volgens mij ook gewoon 14 dagen afkoelperiode. Ze doen in de tijd waarschijnlijk ook helemaal niks, dus je kan het gewoon opzeggen lijkt me.

[...]

offtopic:
Ik heb inderdaad dezelfde ervaring met Choozze gehad. Voordat ik Simpel had had ik ook Choozze en heb dat ook een tijd gebruikt zonder problemen.
Goede zaak dat dit nu ook kan, ruim twee weken geleden het 1gb/250min voor €5,- afgesloten, gaat 1 november in, maar voor op vakantie leek het mij een beetje krap. Maar dat komt nu dus goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:09
xabre16v schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:53:
[...]

Goede zaak dat dit nu ook kan, ruim twee weken geleden het 1gb/250min voor €5,- afgesloten, gaat 1 november in, maar voor op vakantie leek het mij een beetje krap. Maar dat komt nu dus goed. :)
Je kan ook per maand upgraden en downgraden bij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:42:
[...]

Klopt maar straks als de verdubbelactie is afgelopen is dat natuurlijk niet meer zo voordelig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

dutchnltweaker schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:42:
Dat kan inderdaad. Maar als je een verdubbel-aanbieding hebt, kan je niet switchen naar een andere bundel, zonder de aanbieding ongedaan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-06 14:30
Ideaal de verdubbelactie bij verlengingen: 500min/4GB voor €10/maand :)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-06 10:23
Ben blij dat ze nu wel aanvullende MB-bundels hebben, dat was mijn grootste bezwaar eerst. Heb nu 250min + 500MB voor 2,50. Bestel er in de vakantie wel 1GB bij. Scheelt me in totaal zo'n 90 euro per jaar tov Youfone, waar ik 10,50 per maand betaalde.

Goedkoper dan nu bij simpel wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:07
Jape schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:25:
Ben blij dat ze nu wel aanvullende MB-bundels hebben, dat was mijn grootste bezwaar eerst.
Ik zit vast met mijn neus te kijken maar ik zie ze nergens staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jape
ASW1 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:29:
[...]
Ik zit vast met mijn neus te kijken maar ik zie ze nergens staan?
Als je zoekt op 'aanvullend' op bij de klantservicepagina kun je ze vinden. En anders staan ze hier ook: https://simpel.nl/mb-aanvuller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:23
Heeft er iemand ervaring met de € 20,- cashback van CASHBACKXL ?
https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/simpel

Is deze actie altijd geldig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
slabetje schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:20:

Ik kreeg gelijk mail dat hij goedgekeurd was. Uitbetaling pas na drie maanden, dus die moet ik nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
slabetje schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:20:

Slechte ervaring. Na bestelling, welke met datum en tijd ook is geregistreerd bij Cashbackxl geen cashback. Cashbackclaim ingediend. Al een keer achteraan gemaild maar bij Cachbackxl zeggen ze dat Simpel niet reageert. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
Vanmorgen melding van Simpel op ontvangen dat MB-aanvullers worden geïntroduceerd. Dat wisten we natuurlijk al een paar weken alleen jammer dat ze de prijzen van de bundels nu al omhoog hebben gegooid:
Op dit moment kun je kiezen uit de volgende 3 MB-aanvullers:

- 500 MB voor €4,50
- 1000 MB voor €7,00
- 2000 MB voor €10,00
Nog steeds veel goedkoper dan losse MB's afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
xabre16v schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Slechte ervaring. Na bestelling, welke met datum en tijd ook is geregistreerd bij Cashbackxl geen cashback. Cashbackclaim ingediend. Al een keer achteraan gemaild maar bij Cachbackxl zeggen ze dat Simpel niet reageert. :(
Ik kreeg gisteren een mail van Casback XL dat er een technische storing is waardoor voor een aantal webshops de transacties niet zichtbaar worden in je account. Ze verwachten dat dit maandag of dinsdag is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene2870
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-03-2021
Mr Magic schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

Ik kreeg gisteren een mail van Casback XL dat er een technische storing is waardoor voor een aantal webshops de transacties niet zichtbaar worden in je account. Ze verwachten dat dit maandag of dinsdag is opgelost.
Hetzelfde hier na het bestellen van een 4gb/500min abo. Heb altijd goede ervaringen met CashbackXL dus verwacht dat het wel goed komt. Heb al meerdere uitbetalingen gehad en vanaf 2015 maak ik er gebruik van. :+

[ Voor 3% gewijzigd door rene2870 op 22-10-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Mr Magic schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 10:58:
[...]

Das mooi. Ik heb geen email hierover gehad trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
xabre16v schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Ik heb speciaal ghostery uitgezet voordat ik de bestelling deed. Had je een adblocker draaien? Dat kan problemen veroorzaken bij zoiets. Tijdelijk uitzetten is dan de oplossing, dat is ook wat ze aangeven op de site op de popup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Klopt. Ik doe altijd alles uit tijdens zoiets. Ook bij deze gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

tyson69 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 09:20:
Vanmorgen melding van Simpel op ontvangen dat MB-aanvullers worden geïntroduceerd. Dat wisten we natuurlijk al een paar weken alleen jammer dat ze de prijzen van de bundels nu al omhoog hebben gegooid:
Vind het inderdaad ook jammer. De 1GB bundel was erg interessant voor 5 euro, maar voor €7,- is het toch een stuk minder interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
rens-br schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:51:
[...]

Vind het inderdaad ook jammer. De 1GB bundel was erg interessant voor 5 euro, maar voor €7,50 is het toch een stuk minder interessant.
Da's inderdaad jammer maar schrale troost, ik kom van Youfone, daar is een 1GB extra al €10,-.
Overigens is het €7,- ipv €7,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch blij dat ik direct voor de 2GB voor 7,50 gekozen heb ondanks dat ik met 1GB ook wel uit zou komen en dan incidenteel zo'n aanvuller zou pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
Vreemd, in het bij mijn contract horende prijsoverzicht staat nog 1GB voor euro. Ik heb geen mail oid van simpel gehad dat deze tarieven aangepast worden. Zouden deze dan voor op 5 euro blijven voor huidige abonnementen?

Zal het eens navragen bij Simpel.

UPDATE: Volgens Simpel ga ik dus het hogere tarief betalen, ondanks de lagere prijs die in het overzicht staat dat geldig was ten tijde van het afsluiten van mijn abonnement. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Jape op 26-10-2017 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:09
Ik zit momenteel bij T-Mobile en heb destijds (2 jaar terug) gebruik gemaakt van een "gekkenhuis actie" van de MediaMarkt gebruik gemaakt en toen en T-Mobile Sim-Only abonnement afgesloten 10,50 euro voor 1GB data en 300 min (geen SMS) en betaal nu met de vriendenactie 8 euro in de maand. Ik ben hier heel tevreden over en voldoet prima aan mij behoefte.

Op zich ben ik dik tevreden maar bij Simpel krijg ik voor 2 euro meer 4GB en 20 minuten extra en betaal ik 10 euro in de maand, dus 5GB data en 500 min voor 10 euro.

Ik kan ook nu mijn abonnement verlengen bij de MediaMarkt en krijg dan 2GB data + 300min + 100 SMS voor 13.50, dus met de vriendenactie betaal ik dan 11 euro. vind echter het prijs verschil te groot wat je er voor krijgt in vergelijking met Simpel.

Actie T-Mobile (MediaMarkt gekkenhuis);

https://connect.mediamarkt.nl/tmobile-actie

Actie Simpel (verdubbel actie);

https://bestel.simpel.nl/sim-only

Wat te doen?
Nou is mijn vraag; klopt het dat Simpel van het zelfde netwerk gebruik maakt als T-Mobile of zit daar no verschil in? Ik ben over het netwerk wel dik tevreden. En hoe zit het met de negatieve reactie die ik lees op internet? Hoe zit het met internet in buitenland en SMS te goed? Doe ik aan een overstap er wel verstandig aan?

[ Voor 24% gewijzigd door Vjenne-ICT op 28-10-2017 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:14:
klopt het dat Simpel van het zelfde netwerk gebruik maakt als T-Mobile of zit daar no verschil in? Ik ben over het netwerk wel dik tevreden. En hoe zit het met de negatieve reactie die ik lees op internet? Hoe zit het met internet in buitenland en SMS te goed? Doe ik aan een overstap er wel verstandig aan?
Simpel zit op het T-mobile netwerk, dus het bereik zou even goed moeten zijn. Wel kan 4G langzamer zijn, want de snelheid bij Simpel is gecapped op 75Mbit/s.

Internet in het buitenland werkt prima, gewoon overal 4G waar 4G netwerk was en je laatste vraag snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:09
rens-br schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:52:
[...]

Simpel zit op het T-mobile netwerk, dus het bereik zou even goed moeten zijn. Wel kan 4G langzamer zijn, want de snelheid bij Simpel is gecapped op 75Mbit/s.

Internet in het buitenland werkt prima, gewoon overal 4G waar 4G netwerk was en je laatste vraag snap ik niet.
Bedankt voor je reactie. Zo dacht ik er ook over Simpel = T-Mobile netwerk en de snelheid van Simpel is meer dan voldoende voor mij. De negatieve reactie bracht mij aan het twijfelen, maar als je op bv. T-Mobile zoekt dan kom je ook genoeg negatieve reactie tegen. Mensen zijn nou eenmaal eerder geneigd negatieve ervaring op internet te delen dan de positieve ervaringen... of zie ik dat verkeerd?

Zijn er voor Simpel buiten het internet dat gecapped is op 75Mbit/s nog meer beperkingen op het T-Mobile netwerk of het voor de rest T-Mobile = Simpel qua netwerk?

Maak jij zelf ook gebruik van Simpel? Zo ja, dus tevreden dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Vjenne-ICT op 28-10-2017 23:43 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van Prepaid hoort in: [Simpel Prepaid] Ervaringen & Discussie