[Simpel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 54.930 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauri25
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-02 16:05
Dat valt helemaal niet tegen het is bijna volle snelheid die ze aanbieden, en als je een snellere connectie hebt gaat je data ook veel sneller op. Ik ben hartstikke blij met +/- 70 Mbps down en +/- 10 Mbps up..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 19:51
Ben sinds anderhalve week overgestapt van Vodafone naar Simpel en ben erg tevreden, met name over het netwerk. Op diverse plekken waar ik binnen voorheen met Vodafone niet verder kwam dan GPRS of Edge (dus 2G) heb ik met Simpel in ieder geval een bruikbare 3G verbinding of 4G. Ook al is de download en upload snelheid gecapped (75/10MBps) merk ik hier in de praktijk niets van. Mail ophalen, whatsapp, Youtube of NPO/Ziggo gaat allemaal vlot en streamed stabiel. De app van Simpel is up-to-date en komt overeen met de mobiele data-teller van iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hiervoor had ik met Simyo (KPN) geen bereik op mijn werkplek, maar nu heb ik via Simpel (T-mobile) wel bereik.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MegaTronics schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:58:
Hiervoor had ik met Simyo (KPN) geen bereik op mijn werkplek, maar nu heb ik via Simpel (T-mobile) wel bereik.
Heb die twee hier als duo sim zitten. Thuis heeft Simpel een streepje minder dan Simyo.
Niet dat het in de praktijk echt uitmaakt, maar het staat een beetje jammer met die balkjes naast elkaar.

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
Masterkale1 schreef op zaterdag 5 september 2015 @ 14:45:
Ik heb slechte ervaringen met Simpel waarom:

Het mobiele internet is echt gigantisch traag, maakt niet uit waar ik ben. Op speedtest heb ik ooit max 3Mbps gehaald. niet eens 25% van hetgene van wat ze aanbieden. Normaal zit ik op 1-1.5 Mbps.
De klantenservice gesproken en die komen met uitspraken waarvan ik denk... yeah right.
Voorheen zat ik bij T-mobile (hetzelfde netwerk en zelfde telefoon) en liep alles als een trein.

Kortom blijf weg van deze provider!
Oef. Dit soort reviews maakt mij wel bang om over te stappen. Leuk en aardig die mb verdubbelaar maar als je straks kei sloom internet hebt dan heb je niks aan je mb’s. Dan betaal ik liever meer en ga ik voor snelheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Tengri op 16-11-2017 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:43
Tengri schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:10:
[...]

Oef. Dit soort reviews maakt mij wel bang om over te stappen. Leuk en aardig die mb verdubbelaar maar als je straks kei sloom internet hebt dan heb je niks aan je mb’s. Dan betaal ik liever meer en ga ik voor snelheid.
Als een 2 jaar oud bericht je aan het twijfelen maakt terwijl er vele mensen recent erg positief zijn dan is het misschien maar het beste dat je een KPN brand kiest 8)7 Zeker na weken twijfelen en veel feedback te hebben gekregen van diverse Simpel gebruikers
Echt, ieder netwerk heeft wel een zwak plekje, zelfs Tmobile, maar ik ben ze nog niet tegengekomen. Simpel is gewoon Tmobile met een veel lagere prijs en een snelheidsbeperking (waarvan je in de praktijk niets merkt).

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-04 21:24
[...]

Na een tijdje waren deze internetproblemen verholpen (ruim 2 maanden geduurd). Daarna begonnen problemen dat ik continu oproepen misliep. Zelfs al had ik 4-5 streepjes ontvangst. Leuk als je vriendin hoog zwanger is of als je afspraken hebt staan met de hypotheek adviseur. Voor mij nooit meer Simpel!

Ik ben inmiddels overgestapt naar Telfort, nu totaal geen problemen meer en goed ontvangst.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-04 12:20
*knip*. Op de man.

Uit 2017 (niet 2015!) vind je hier meer positieve dan negatieve reacties!

Omdat ik zelf nog niet getest had (omdat ik het gewoon snel vind werken), nu maar even speedtest gedraaid:
60 Mb down/ 10 Mb up.

Ik weet niet in hoeveel uur je door je maandbundel heen wil zijn, maar dat is voor mij snel zat.

Sterker nog: voorheen moest ik bij Ben extra betalen voor 4G, daarom had ik daar maar 3G. Dat was eigenlijk ook al snel genoeg voor mail/whatsapp en af een toe youtube.
[...]

[ Voor 57% gewijzigd door rens-br op 17-11-2017 09:30 ]

• Tengri
Masterkale1 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:23:
[...]

Na een tijdje waren deze internetproblemen verholpen (ruim 2 maanden geduurd). Daarna begonnen problemen dat ik continu oproepen misliep. Zelfs al had ik 4-5 streepjes ontvangst. Leuk als je vriendin hoog zwanger is of als je afspraken hebt staan met de hypotheek adviseur. Voor mij nooit meer Simpel!

Ik ben inmiddels overgestapt naar Telfort, nu totaal geen problemen meer en goed ontvangst.
Bedankt voor je feedback. Ik weet genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Ik heb een aantal posts verplaatst naar de prullenbak. Zullen we het gewoon vriendelijk houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:39
Ivm met de huidige verdubbelaktie wil ik mijn zoon graag van prepaid simpel naar een abbo van simpel verzetten.

Volgens de dame die namens simpel vragen op Facebook beantwoord is het niet mogelijk om dit te doen met nummerbehoud, omdat hij niet bij een andere provider vandaan komt.

Het klinkt mij erg onlogisch in de oren, heeft iemand hier ervaring mee?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:21
MerijnB schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:31:
Ivm met de huidige verdubbelaktie wil ik mijn zoon graag van prepaid simpel naar een abbo van simpel verzetten.

Volgens de dame die namens simpel vragen op Facebook beantwoord is het niet mogelijk om dit te doen met nummerbehoud, omdat hij niet bij een andere provider vandaan komt.

Het klinkt mij erg onlogisch in de oren, heeft iemand hier ervaring mee?
Raar antwoord van simpel (of simpel antwoord).. :+ ik kan je zo zeggen dat als je op prepaid zit altijd naar een abonnement kan gaan. Maar niet andersom.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-11-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50
Merkwaardig idd. Iets vergelijkbaars had ik bij Tele2: ik kon niet direct switchen van een consumenten- naar een zakelijke abonnement. Toen maar ff een maandje Youfone gedaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 09:02

NSG

Je weet niks!

Iemand ervaring met het "verzetten" tegen de opname van je telefoonnummer in telefoongidsen en/of nummerinformatiediensten, zoals ze dat zelf noemen in de algemene voorwaarden? (13.2 f)

Op de bestelpagina zie ik de vraag niet langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
Na zoveel slechte feedback van Simpel meer dan 2 weken geleden besloten om mijn overstap naar Simpel te annuleren. Ze doen nu heel moeilijk en ik snap niet waarom. Volgens mij duurt het niet helemaal niet zolang om het geld terug te sturen maar ik denk dat ze het expres zo doen zodat je het vergeet en dat ze het geld kunnen houden.

Vergelijkbare klacht van een andere klant hier:
https://www.klachtenkompa...e7-44c5-b808-66add4379beb

Als iemand overweegt om bij Simpel te gaan... blijf weg als de pest!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
Na zoveel onzinnige en verdachtmakende berichten van Tengi gelezen te hebben op dit forum, die als aspirant Simpel gebruiker zelf nog geen ervaring had met deze provider en waarvan de berichten weerlegd werden door diverse tevreden Simpel-tweakers, ben ik stellig van mening dat deze bovengenoemde berichten genegeerd dienen te worden. Negeer ze als de pest (of weeg ze in ieder geval af tegen de vele tevreden SImpel gebruikers hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
NSG schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:40:
Iemand ervaring met het "verzetten" tegen de opname van je telefoonnummer in telefoongidsen en/of nummerinformatiediensten, zoals ze dat zelf noemen in de algemene voorwaarden? (13.2 f)

Ik heb me nooit 'verzet' voor zover ik weet, maar sta iig niet in de telefoongids (2 abbo's). Dus wellicht valt het mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Precies dit!

Om het toch niet op de man te spelen:
Ikzelf heb een aanvraag geannuleerd (plus een nieuwe aanvraag) om nog voor de nieuwe verdubbelactie in aanmerking te komen.
Annulering ging goed, terugstorten van geld geen probleem, duurde wel eventjes.
tyson69 schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:45:
Na zoveel onzinnige en verdachtmakende berichten van Tengi gelezen te hebben op dit forum, die als aspirant Simpel gebruiker zelf nog geen ervaring had met deze provider en waarvan de berichten weerlegd werden door diverse tevreden Simpel-tweakers, ben ik stellig van mening dat deze bovengenoemde berichten genegeerd dienen te worden. Negeer ze als de pest (of weeg ze in ieder geval af tegen de vele tevreden SImpel gebruikers hier)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Tengri schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:08:
Na zoveel slechte feedback van Simpel meer dan 2 weken geleden besloten om mijn overstap naar Simpel te annuleren. Ze doen nu heel moeilijk en ik snap niet waarom. Volgens mij duurt het niet helemaal niet zolang om het geld terug te sturen maar ik denk dat ze het expres zo doen zodat je het vergeet en dat ze het geld kunnen houden.

Vergelijkbare klacht van een andere klant hier:
https://www.klachtenkompa...e7-44c5-b808-66add4379beb

Als iemand overweegt om bij Simpel te gaan... blijf weg als de pest!
Heb het overwegen en doorgezet. Alles goed gegaan. Nu maandje in gebruikt, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:50

Winkiller

De Mopperpot

Hier schrok ik wel een beetje van maar ik kan mijzelf (nog) niet terugvinden in de telefoongids online. Overigens ben ik ook een tevreden Simpel gebruiker, 1x in 14 maanden mee gemaakt dat een dienst niet werkte, ik stond toen in Lage Vuursche en wilde iets opzoeken op Internet. Later bleek dat het een bekende plek is met slecht bereik, echter bij een pannenkoek restaurant lukte het wel via gratis wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
Ervaringen zijn subjectief. Omdat paar mensen een goeie ervaring hebben gehad betekent niet dat het gros van de mensen er ontevreden over zijn (bij wijze van spreken).

Ik bekijk het puur statistisch en vergelijk verschillende providers op bijv sites als klachtenkompas:
https://www.klachtenkompa...a5-4faa-a11f-f1d1b955d322
Rating van Simpel is 3,8 versus 4,8 van Ben (mijn huidige provider).

Volgens sommige mensen hier (met motieven die ik duister vind) moest ik die berichten en statistieken niet geloven want zij hebben het allemaal goed.

Ik heb het dus voor een week geprobeerd en mijn conclusie is dat die klachten over Simpel gewoon kloppen.
-klantenservice is slecht en onprofessioneel
-je wordt door meerdere mensen geholpen tijdens een sessie en moet dingen meerdere malen uitleggen over Twitter DM bijvoorbeeld
-er komen ook onverwachte kosten bij als je in het buitenland bent.

Daar wil ik niet achter aan. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet maar dit is mijn ervaring en daar moet je gewoon respect voor hebben. Het zijn telkens die kleine groepje die de meerderheid probeert te sussen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik vraag me af of het een en ander ook niet te maken heeft met het bel me niet register. Omdat voor mij het ook onduidelijk is heb ik een mail gestuurd naar Simpel met de vraag hoe ik verzet kan aantekenen om NIET opgenomen te worden in telefoongidsen met mijn mobiele nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Winkiller schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:51:
[...]

Ik vraag me af of het een en ander ook niet te maken heeft met het bel me niet register. Omdat voor mij het ook onduidelijk is heb ik een mail gestuurd naar Simpel met de vraag hoe ik verzet kan aantekenen om NIET opgenomen te worden in telefoongidsen met mijn mobiele nummer.
Laat de uitkomst hier even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

xabre16v schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:52:
[...]

Laat de uitkomst hier even weten :)
Vanzelfsprekend, kan tot 5 werkdagen duren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 09:02

NSG

Je weet niks!

Winkiller schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:51:
[...]

Ik zie onder het kopje "Verwerking van Persoonsgegevens" ook het volgende staan:

g. marktonderzoek, tenzij je verzet hebt aangetekend;
h. (tele-)marketing, direct marketing, zoals door middel van e-mailberichten en sms berichten en direct mail en verkoopactiviteiten met het oog op het uitbreiden van omzet en klantenbestand door het actief benaderen van de eigen klanten (ook na contract beëindiging) met aanbiedingen van eigen gelijksoortige producten en diensten, tenzij je verzet hebt aangetekend;

Ook van de privacyverklaring wordt ik niet bepaald blij: https://www.simpel.nl/privacyverklaring
--

Nou was het abonnement niet eens voor mijzelf bedoeld, maar dit gezamenlijk met het feit dat hun verdienmodel blijkbaar is gebaseerd op dat plafond van minimaal €10, waar je ook nog eens €0,50 p/m voor dient te betalen, vind ik het genoeg reden om deze toko te mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

NSG schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:06:
[...]

Ik zie onder het kopje "Verwerking van Persoonsgegevens" ook het volgende staan:

g. marktonderzoek, tenzij je verzet hebt aangetekend;
h. (tele-)marketing, direct marketing, zoals door middel van e-mailberichten en sms berichten en direct mail en verkoopactiviteiten met het oog op het uitbreiden van omzet en klantenbestand door het actief benaderen van de eigen klanten (ook na contract beëindiging) met aanbiedingen van eigen gelijksoortige producten en diensten, tenzij je verzet hebt aangetekend;

Ook van de privacyverklaring wordt ik niet bepaald blij: https://www.simpel.nl/privacyverklaring
--

Nou was het abonnement niet eens voor mijzelf bedoeld, maar dit gezamenlijk met het feit dat hun verdienmodel blijkbaar is gebaseerd op dat plafond van minimaal €10, waar je ook nog eens €0,50 p/m voor dient te betalen, vind ik het genoeg reden om deze toko te mijden.
Als ik dit zo zie kan ik alleen maar reageren met dat ik NIET gebeld ben op mijn mobiel. Het lijkt er sterk op dat het met het Bel Me Niet Register te maken heeft en dat je ook aangeeft bij de provider dat je in hun Recht Van Verzet register wil staan. Alleen op die manier mogen ze je niet benaderen voor verkoop ect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:16
We hebben hebben hier twee abonnementen van Simpel. Ik heb nog nooit gehoord dat ze gebeld zijn voor reclame oid. Dekking is prima en bundels voldoen voor ons. Kortom vrouw en zoon zijn tevreden. Ik ben volgend jaar klaar met mijn BEN abonnement. Als simpel dan nog steeds van dit soort aanbiedingen heeft stap ik over naar Simpel. Alle aanbieders hebben voor en nadelen. Je moet gewoon kijken wat het beste bij je past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Winkiller schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:59:
[...]

Vanzelfsprekend, kan tot 5 werkdagen duren. :/
Antwoord van Simpel:

Simpel meldt de klant niet aan bij de telefoongids. Simpel ondersteunt dit niet en daarom hoeft u verder ook geen actie te ondernemen als u zich er zelf niet voor hebt aangemeld.

Vervolg vraag zou dan zijn, waarom word er dan over gesproken in de algemene voorwaarden...
Heb ik daarom ook maar gesteld, weer even afwachten...

[ Voor 5% gewijzigd door Winkiller op 29-11-2017 14:55 . Reden: vraag daarom ook maar gesteld. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-04 23:32
Ik haal binnen in huis (nieuwbouw) zo'n 12 Mbit down en 3 up, buiten is dat ongeveer 30 down en 10 up. De ping 18ms, dat is 3 keer beter dan op 3G.

• rens-br

rens-br

Ik heb wat berichten verplaatst naar de prullenbak. Praten over Ben hoort thuis in het Ben topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stroom
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:24
Ben ( :-) ) tevreden met Simpel, nu 10 dagen. Haal snelheid 70/10 Mbps, tegoed en verbruik bijna real time te volgen op Mijn Simpel.

[ Voor 4% gewijzigd door stroom op 01-12-2017 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
uiteraard zijn de verdubbeldagen nu verlengd t/m 3 januari 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
xabre16v schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Slechte ervaring. Na bestelling, welke met datum en tijd ook is geregistreerd bij Cashbackxl geen cashback. Cashbackclaim ingediend. Al een keer achteraan gemaild maar bij Cachbackxl zeggen ze dat Simpel niet reageert. :(
Cashback na claim alsnog goedgekeurd. :) Al met al goed opgelost dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

sambalbaj schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 23:52:
uiteraard zijn de verdubbeldagen nu verlengd t/m 3 januari 2018
Had niet anders verwacht. De meeste acties van Simpel duren vele maanden.

Ik vind het alleen maar fijn. Ik mag mijn abonnement verlengen en zit te twijfelen tussen 2,5 euro minder betalen voor hetzelfde of hetzelfde betalen en 2x zoveel GB's krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 04-12-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 17:04

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik heb vorige week een abbo afgesloten bij Simpel, 2 januari zou ik worden overgezet, ik ben benieuwd.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Dat ken ik. Omdat je nu ook een extra bundeltje kan bijkopen is het probleem van een "krappe bundel" niet heel groot.
Aan de andere kant, 2,50 per maand is ook niet veel.
rens-br schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:43:
[...]
Ik mag mijn abonnement verlengen en zit te twijfelen tussen 2,5 euro minder betalen voor hetzelfde of hetzelfde betalen en 2x zoveel GB's krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

djiedjee schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:57:
Dat ken ik. Omdat je nu ook een extra bundeltje kan bijkopen is het probleem van een "krappe bundel" niet heel groot.
Dat is inderdaad waar. Ik gebruik overigens maar 200MB van mijn bundel, heb overal een fatsoenlijke wifi-verbinding. Dus 2GB is voor nu best nutteloos. Wellicht dat ik in de toekomst wel 'meer' nodig heb, want je zit er toch weer twee jaar aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Verdubbel actie gaat gewoon door...was toch “ tot december “ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@luifel hij was tot december, en daarvoor tot november en daarvoor tot oktober. De meeste acties bij Simpel worden tot in den treure verlengd.

De 'Belrevolutie' zou er ook maar een paar maanden zijn en heeft uiteindelijk ruim een jaar gelopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• luifel
rens-br schreef op woensdag 6 december 2017 @ 17:38:
@luifel hij was tot december, en daarvoor tot november en daarvoor tot oktober. De meeste acties bij Simpel worden tot in den treure verlengd.

De 'Belrevolutie' zou er ook maar een paar maanden zijn en heeft uiteindelijk ruim een jaar gelopen.
Neemt niet weg dat het de goedkoopste aanbieder is, ik had altijd prepaid om alleen bereikbaar te zijn,
nu een abbo van 2,50 per maand, voor mij voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Winkiller schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:52:
[...]

Antwoord van Simpel:

Simpel meldt de klant niet aan bij de telefoongids. Simpel ondersteunt dit niet en daarom hoeft u verder ook geen actie te ondernemen als u zich er zelf niet voor hebt aangemeld.

Vervolg vraag zou dan zijn, waarom word er dan over gesproken in de algemene voorwaarden...
Heb ik daarom ook maar gesteld, weer even afwachten...
Slechte zaak, geen antwoord gekregen op mijn laatste vraag waarom er dan wel over gesproken word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdrenalineFreak
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-04 09:38
Gisteren is mijn nieuwe Simpel abonnement ingegaan. Overgestapt van T-Mobile naar Simpel met nummerbehoud.
Eerste deel ging zoals gepland oude sim werkte niet meer, nieuwe erin en kon binnen het uur al telefoontjes ontvangen. (nummerbehoud was goed gegaan)
Echter kon (nog) ik niet bellen,geen sms berichten verzenden en had geen mobiel internet.
Na 24 uur contact opgenomen met de klantenservice, dit ging (na het keuze) menu erg snel (binnen 5 s)
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en het leek alsof er iets fout is gegaan met het koppelen van mijn bundels?
Er wordt een call voor aangemaakt en dit zou binnen 5 ! dagen opgelost moeten worden.....
Ik ben benieuwd wanneer het opgelost wordt... en hoop er het beste van

update
Dezelfde avond om 22.00 uur (toen keek ik toevallig nog eens) werkte alles naar behoren.
Het had soepeler kunnen lopen maar ik ben al met al niet ontevreden.
Klacht werdt netjes opgepakt en was die dag nog verholpen.

[ Voor 13% gewijzigd door AdrenalineFreak op 14-12-2017 10:42 . Reden: update ]

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50
Vorige week is het telefoonnummer van m'n dochter omgezet naar Simpel. Ze heeft het 500MB/250min abo voor €2,50. Aanvraag is via CashbackXL gelopen. De €15 cashback is inmiddels toegekend.
Alles is verder goed verlopen en m'n dochter is tevreden.

Zelf heb ik nog één vraag. De ingangsdatum was 7 december. Hierdoor loopt de termijn van de bundel niet gelijk met begin/eind van de maand. Iemand een idee of dit valt aan te passen?
Via de website/klantenservice van Simpel kon ik het antwoord niet 1-2-3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Cranberry schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:47:
Zelf heb ik nog één vraag. De ingangsdatum was 7 december. Hierdoor loopt de termijn van de bundel niet gelijk met begin/eind van de maand. Iemand een idee of dit valt aan te passen?
Via de website/klantenservice van Simpel kon ik het antwoord niet 1-2-3 vinden.
Ben dit ook nergens op de portal tegengekomen, ik denk dat Simpel dit normaal gesproken zo wil houden (levert hen ook cashflow gedurende de hele maand op) maar je zou het kunnen vragen aan de helpdesk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Cranberry schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:47:
Zelf heb ik nog één vraag. De ingangsdatum was 7 december. Hierdoor loopt de termijn van de bundel niet gelijk met begin/eind van de maand.
De eerste maand halen ze die 7 dagen van je abonnement af en daarna wordt er vanaf de 1e van de maand gefactureerd (en is ook je bundel geldig). Je zal waarschijnlijk nu ook zien dat je bundel zelf ook iets minder bevat dan wat je normaal gesproken krijgt.

Edit: Dit hebben ze tussentijds aangepast, zie reactie van @tyson69.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 15-12-2017 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
rens-br schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:55:
[...]

De eerste maand halen ze die 7 dagen van je abonnement af en daarna wordt er vanaf de 1e van de maand gefactureerd (en is ook je bundel geldig). Je zal waarschijnlijk nu ook zien dat je bundel zelf ook iets minder bevat dan wat je normaal gesproken krijgt.
Ik herken dit niet van de abonnementen die ik de afgelopen maanden heb afgesloten. In alle gevallen was de aanvraagdatum uiteindelijk ook de facturatiedatum. De gebruiker kreeg gewoon een volle maand aan GB/minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

tyson69 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:04:
Ik herken dit niet van de abonnementen die ik de afgelopen maanden heb afgesloten. In alle gevallen was de aanvraagdatum uiteindelijk ook de facturatiedatum. De gebruiker kreeg gewoon een volle maand aan GB/minuten
Dan hebben ze dat aangepast denk ik. Ik heb mijn abonnement nu bijna twee jaar en in het begin werkt dit wel bij mij zo. Wat staat er bij jou bij 'Dagen tot nieuw tegoed'? Daar staat nu bij mij 17 dagen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nIl06Hwevm1UWyY2pQvP5mi5/medium.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
rens-br schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:22:
[...]

Die kan je kopen met karma, wanneer je die genoeg hebt.

[...]
Check, moest nog op activeren klikken.
Mijn stand: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/t8oslxk82Lpe993dXzTIoVye/thumb.jpg

En die van mijn vrouw: Simpel I

[ Voor 62% gewijzigd door rens-br op 15-12-2017 13:22 . Reden: Quote gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

tyson69 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:21:
Hmmm M'n Fotoalbum doet het (nog) niet.
Die kan je kopen met karma, wanneer je die genoeg hebt.
Maar goed, ik heb nog 1 dag te gaan, mijn vrouw nog 13.
Ok. Dan heb ik niks gezegd. Dan zullen ze het aangepast hebben inmiddels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
tyson69 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:04:
[...]

Klopt, bij mij ook....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 08:19
Hier ook net overgestapt naar Simpel met nummerbehoud. Normaal niet postenswaardig, maar omdat er nogal wat negatieve ervaringen in dit topic staan wil ik mijn tot nu toe positieve ervaring ook even delen.

Al een tijdje terug besteld en had ergens online gezien dat er een cashback via Shopkorting liep, zonde om die niet even mee te pakken.
Bestelling ging soepel maar Shopkorting had mijn aankoop niet geregistreerd. Dat was na een mailtje rechtgezet en die is nu in ieder geval zichtbaar als "aangevraagd". Zal wel goedkomen nu.

De overstap naar Simpel zelf ging vrij soepeltjes; vanochtend rond 10u viel het bereik van mijn T-Mobile prepaid weg en vrijwel meteen daarna was ik bereikbaar op mijn Simpel-kaartje. Zelf bellen en internetten duurde nog een uur of anderhalf, maar nu werkt alles prima.

Flickr

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Administratief verloopt mijn overstap soepel. Opzegging en nummerbehoud geregeld door Simpel en al goedgekeurd door T-Mobile. Simkaart ontvangen.
€15 cashback via Cashback.nl is ook al goedgekeurd.
Ben benieuwd over 1,5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:48
Sinds kort ook overgestapt naar Simpel. Ging op zich soepel, maar heb nu wel een probleem.

Ik probeer een SMS te sturen naar 3333 voor Serious Request. Ik heb Premium SMS aangezet in m'n profiel, maar krijg toch steeds de melding dat ik dat aan moet zetten.

Klantenservice benaderd via WhatsApp, maar dat schiet nog niet op. Moest de SIM-kaart in een ander toestel proberen: gedaan maar werkt ook niet. Nu komen ze met een hele reeks instructies waarbij ik m'n telefoon uit en aan moet zetten, SMS inbox leegmaken, nog een keer een ander toestel proberen, merk van m'n telefoon doorgeven en drie voorbeelden noemen met datum/tijd en postcode. Ze zeggen ook dat het nr. van de berichtencentrale op +31624000000 moet staan, maar dat klopt niet (en werkt ook niet), want het moet +31624000226 zijn.

Iemand ook dit probleem gehad en hoe is het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwkriek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2024
Heb in oktober 2017 een drietal abonnementen afgesloten voor mijzelf en 2 kinderen op het VO voor de lage prijs van 2,50 per maand.

Het heeft 5 weken geduurd voordat nummerbehoud eindelijk was doorgevoerd. Echter, pas op; Als je per ongeluk 2 minuten op Youtube zit thuis en je hebt mobiele data aanstaan en wifi uit dan zit je met absurd hoge kosten!!! Zo werd er 50 euro kosten geincasseerd omdat dochter heel even een online spelletje had gedaan thuis. De verbruiksapp. van Simpel gaf desondanks nog steeds positief saldo van het tegoed aan. Toch buiten de bundel gekomen. Dit saldo was 2 weken na dit voorval nog steeds positief. Kortom, verbruiksteller werkt niet goed. Zowel in Mijn Simpel als in de app.

Hierover meermaals gebeld. Het zou onder coulance afgeboekt worden, omdat Simpel toegaf problemen te hebben. (Verbruik wordt niet verwerkt en het saldo aan het begin van de nieuwe periode start niet met 500mb maar begint veel lager). Helaas een maand later toch 50 euro van mijn rekening gehaald door Simpel, ondanks alle toezeggingen.

De 2,50 euro maandelijkse kosten zijn IMO alleen bedoeld om maar zoveel mogelijk klanten te werven.

Maar oh weh als je een paar minuten bv. op Youtube zit dan mag je 50 euro aftikken.Na vele pogingen om het op te lossen ben ik helemaal klaar met Simpel. Ik raad dus sterk af om bij deze prijsvechter een abonnement te nemen. Klantenservice medewerkers zijn onbekwaam, blijkbaar niet bevoegd om zaken te regelen. Afdelingen werken niet samen. Niet eerder zo teleurgesteld geweest in een mobiele telefoonprovider! :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

bwkriek schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 12:13:
Hierover meermaals gebeld. Het zou onder coulance afgeboekt worden, omdat Simpel toegaf problemen te hebben. (Verbruik wordt niet verwerkt en het saldo aan het begin van de nieuwe periode start niet met 500mb maar begint veel lager). Helaas een maand later toch 50 euro van mijn rekening gehaald door Simpel, ondanks alle toezeggingen.
Het terugboeken en verwerken van bedragen kan bij simpel helaas wel even duren. Ik heb ook een keer een bedrag teruggekregen, maar dat werd pas de volgende maand op de factuur verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 08:19
Toegegeven dat onderstaande niet nodig zou moeten zijn en dat e.e.a. bij Simpel gewoon goed moet werken; maar je kunt in de telefoon van je kids waarschijnlijk wel een dataverbruik-drempel instellen waarboven hij een waarschuwing geeft (of misschien ook wel de dataverbinding dicht gooit als je er boven komt?).
Als het niet native werkt dan zijn er vast wel wat apps voor te vinden die dat voor je kunnen.
Stel de drempel voor de zekerheid wat lager in dat je werkelijke limiet en je zou goed moeten zitten.

Alternatief kun je in de toekomst een provider als HollandsNieuwe overwegen; als daar je tegoed op is moet je eerst zelf opwaarderen voor je weer kosten kunt maken. Soort van Prepaid/Abonnement combinatie.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Het heeft 5 weken geduurd voordat nummerbehoud eindelijk was doorgevoerd. Echter, pas op; Als je per ongeluk 2 minuten op Youtube zit thuis en je hebt mobiele data aanstaan en wifi uit dan zit je met absurd hoge kosten!!! Zo werd er 50 euro kosten geincasseerd omdat dochter heel even een online spelletje had gedaan thuis. De verbruiksapp. van Simpel gaf desondanks nog steeds positief saldo van het tegoed aan. Toch buiten de bundel gekomen. Dit saldo was 2 weken na dit voorval nog steeds positief. Kortom, verbruiksteller werkt niet goed. Zowel in Mijn Simpel als in de app.
Corrigeer mij als ik het verkeerd begrijp maar dit dataverbruik was voordat de bundel in ging en het nummerbehoud was uitgevoerd? Als dat zo is snap ik dat de portal/app een positief tegoed laten zien, dit verbruik gaat immers niet van je maandelijkse mb's af maar worden separaat gefactureerd (zoals in de brief bij de SIMkaart staat). Portal gaat pas werken nadat het abonnement echt is ingegaan. Als ik het fout lees, corrigeer mij waar nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:17
Winkiller schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:35:
[...]

Slechte zaak, geen antwoord gekregen op mijn laatste vraag waarom er dan wel over gesproken word.
Dat zijn vragen waar een helpdeskmedewerker geen antwoord op kan geven.

Algemene voorwaarden zitten vaker wel dan niet vol met onzinnigheden en copy pastes van andere bedrijven. Hoogste waarschijnlijk is dat de verklaring maar zo eerlijk zal simpel niet zijn.
Heb in oktober 2017 een drietal abonnementen afgesloten voor mijzelf en 2 kinderen op het VO voor de lage prijs van 2,50 per maand.

De 2,50 euro maandelijkse kosten zijn IMO alleen bedoeld om maar zoveel mogelijk klanten te werven.

Maar oh weh als je een paar minuten bv. op Youtube zit dan mag je 50 euro aftikken.Na vele pogingen om het op te lossen ben ik helemaal klaar met Simpel. Ik raad dus sterk af om bij deze prijsvechter een abonnement te nemen. Klantenservice medewerkers zijn onbekwaam, blijkbaar niet bevoegd om zaken te regelen. Afdelingen werken niet samen. Niet eerder zo teleurgesteld geweest in een mobiele telefoonprovider! :( :( :( :(
Eerlijk gezegd is dit een methode die elke provider die ik ken hanteert. Heb er zelf 10 jaar geleden ook weleens last van gehad (Telfort). In dat geval had ik een uur gebeld en was hun start dag 2 dagen NADAT ik klant werd. Dus ze hadden mij een bundel van 2/30e gegeven waardoor ik dus voor 98% buiten mijn bundel belde.

Wijze les: altijd kijken wanneer de billing cycle start. Voor Tele2 is dat de 16e, simpel kan iemand hier vast wel vertellen. Destijds geld terug gehad echter bellen naar de helpdesk koste ook weer geld. Ook dat teruggevraagd via de helpdesk, ook dat terug gehad maar dat laatste gesprek koste bij telfort ook weer geld. Toen maar laten zitten :+ .

Met 15 cent per MB en dan 50 euro dat is 333 MB. Dan zit je al een behoorlijk eind in je 'normale' bundel. Wat dat betreft ook zeker een deel user error aangezien het dan niet 'even' is maar 66% van je maand tegoed.

Overweeg zelf ook met 4 abonnementen over te stappen naar Simpel. Zit nu op een combinatie van Tele2, Simyo, en Youfone. Alleen ben komt zo ver ik kan zien in de buurt qua prijzen.

[ Voor 74% gewijzigd door sdk1985 op 28-12-2017 03:21 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
oops double post

[ Voor 99% gewijzigd door sdk1985 op 28-12-2017 03:20 ]

• djiedjee
Ik heb vroeger bij Telfort ook wel eens voor het ingaan van de bundel zitten internetten, zonder het te weten.
Was een rekening van bijna € 1000,- !!

Werd gelukkig ook kwijtgescholden.

BIj ons lijik bij Simpel lijkt overzicht wel snel bijgewerkt te worden, maar ik heb wel voor de zekerheid op alle telefoons een waarschuwing + limiet ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-04 11:49
Weet iemand wat er gebeurt met je korting/ verdubbeling van bundels ná het aflopen van het contract?
Ik kan dit nu zo 1-2-3 terugvinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• antidote
  • Laatst online: 22:47
Jeffrey87 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 08:57:
Weet iemand wat er gebeurt met je korting/ verdubbeling van bundels ná het aflopen van het contract?
Ik kan dit nu zo 1-2-3 terugvinden.
Als je niet verlengt verandert er niks:
"Nee, je hoeft niet je contract te verlengen. Als je niets doet, dan loopt je abonnement gewoon verder onder de huidige voorwaarden. Je houdt dan dezelfde bundel(s) en je betaalt dan ook gewoon hetzelfde abonnementsbedrag per maand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

TheZoo schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:54:
Administratief verloopt mijn overstap soepel. Opzegging en nummerbehoud geregeld door Simpel en al goedgekeurd door T-Mobile. Simkaart ontvangen.
€15 cashback via Cashback.nl is ook al goedgekeurd.
Ben benieuwd over 1,5 week.
Ik ben gisteren vlekkeloos overgezet, alles werkt naar behoren. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 01:52

sjaool

Every life should have 9 cats

antidote schreef op zondag 31 december 2017 @ 00:58:
[...]

Als je niet verlengt verandert er niks:
"Nee, je hoeft niet je contract te verlengen. Als je niets doet, dan loopt je abonnement gewoon verder onder de huidige voorwaarden. Je houdt dan dezelfde bundel(s) en je betaalt dan ook gewoon hetzelfde abonnementsbedrag per maand."
Over het algemeen vervallen wel de kortingen die voor de duur van je contract hebt gekregen en ga je de volle mep betalen. Het is altijd verstandig om je daar eerst goed over voor te laten lichten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
sjaool schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Over het algemeen vervallen wel de kortingen die voor de duur van je contract hebt gekregen en ga je de volle mep betalen. Het is altijd verstandig om je daar eerst goed over voor te laten lichten.
Ik heb de vraag bij Simpel gesteld, en kreeg het volgende antwoord:
Na het verstrijken van de contracttermijn loopt je abonnement door onder dezelfde voorwaarden en is deze maandelijks opzegbaar. Zie hier de voorwaarden met betrekking tot de Verdubbeldagen actie: http://bit.ly/2yKRH2e

[ Voor 7% gewijzigd door Jeffrey87 op 03-01-2018 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Harstikke mooi, maar het gaat er natuurlijk om of ook de nu geldende verdubelling blijft doorlopen.
Wat valt er precies onder de voorwaarden?

Ze zijn niet heel duidelijk vind ik..
Jeffrey87 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Ik heb de vraag bij Simpel gesteld, en kreeg het volgende antwoord:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
djiedjee schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:22:
Harstikke mooi, maar het gaat er natuurlijk om of ook de nu geldende verdubelling blijft doorlopen.

[...]
Ik heb mijn quote even aangepast, er moest nog een linkje bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Mooi, maar daar staat volgens mij nog steeds niet of de verdubbelaar blijft gelden na afloop van contract...
Jeffrey87 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:25:
[...]

Ik heb mijn quote even aangepast, er moest nog een linkje bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
djiedjee schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:58:
Mooi, maar daar staat volgens mij nog steeds niet of de verdubbelaar blijft gelden na afloop van contract...

[...]
Voor mij is het duidelijk genoeg. En anders zien we het over 2 jaar wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Die verdubbel actie loopt ook al 3 maanden, dus er zullen er genoeg eerder tegenaan lopen mocht die korting toch na twee jaar vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Laatst online: 22:47
sjaool schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Korting die na looptijd van het abonnement (overeenkomst) vervalt ken ik van T-mobile, daar ga je na 1 of 2 jaar inderdaad meer betalen. Bij Simpel is dat niet het geval -stellen ze expliciet in hun FAQ.
djiedjee schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 11:22:

[...]
Goeie vraag. Vanuit een lopend abonnement kun je bundels aanpassen, en na zes maanden kun je verlengen. De aanvullende (actie-) voorwaarden verwijzen daarover naar het overzicht abonnementen en tarieven.
In de aanvullende- en algemene voorwaarden kan ik ook niet vinden wat er met de verdubbeling gebeurt na 12 of 24 maanden.
sambalbaj schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:28:
Die verdubbel actie loopt ook al 3 maanden, dus er zullen er genoeg eerder tegenaan lopen mocht die korting toch na twee jaar vervallen.
Vóór de verdubbeldagen liepen andere acties, weet iemand die toen een abonnement heeft afgesloten wat er gebeurt bij niet-verlengen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Simpel heeft weer nieuwe deals, genaamd kingsize deals.

500mb 125 minuten en 1000 sms'jes voor 4 euro per maand.

2gb 125 minuten en 1000 sms'jes voor 7,50 euro per maand.

5gb onbeperkt bellen en 1000 sms'jes voor 10 euro per maand.

10gb 125 minuten en 1000 sms'jes voor 15 euro per maand.

Als je inplaatst van 2 jaar abonnement 1 jaar kiest kost je dit 2,50 euro extra.

Wil je bij de abonnementen met 125 bel minuten onbeperkt, kost het je nu maar 2,50 euro extra.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchnltweaker op 04-01-2018 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
Inderdaad, na 5 maanden verdubbelen gaat Simpel voor de Kingsize deals.

De kleinere abonnementen zijn volgens mij wat minder aantrekkelijk dan bij de Verdubbeldagen. Het 10 euro abo is weer een stuk interessanter, hier krijg je toch 1Gb en onbeperkt bellen extra tov de vorige actie.
Vind het gat tussen het 7,50 abo en die van een tientje wel erg groot (bang for buck bedoel ik dan). In het verleden zag je bij Simpel nog wel eens dat de inhoud kort na introductie werd aangepast, dat zou hier ook zomaar kunnen gebeuren met een aanpassing van onbeperkt bellen naar 125 minuten zoals ook de andere abonnementen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
@tyson69
Inderdaad! Het lijkt erop dat er teveel mensen een heel goedkoop abo hebben afgesloten en dat ze nu langzaam naar de iets duurdere abo's proberen te verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ja, de goedkopere abonnementen zijn nu zeker iets minder interessant geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
1gb voor 5 euro is verdwenen. De 2gb voor 7,50 is er nog wel zoals bij de verdubbeldagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Alleen geen 500 belminuten en onbeperkt SMS meer....
xabre16v schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:31:
1gb voor 5 euro is verdwenen. De 2gb voor 7,50 is er nog wel zoals bij de verdubbeldagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:16
Ik vind de kingsize deal niet slecht. Deze hoeveelheden krijg je nergens voor dit geld. Ik heb voor mijn vrouw nu toch maar verlengd met twee jaar. Ze betaald hetzelfde en krijg 4 GB internet extra. Sms gebruikt ze toch bijna niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:31
Voor 10 euro per maand, Onbeperkt bellen, 1000 smsjes, en 5GB. Dat lijkt mij echt een prima deal hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
fl2001 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 14:56:
Voor 10 euro per maand, Onbeperkt bellen, 1000 smsjes, en 5GB. Dat lijkt mij echt een prima deal hoor :-)
Ik kreeg net een aanbod voor verlengen: ik ga per 1 feb van 10 euro/1GB/onbeperkt bellen/onbeperkt SMS naar 10 euro/5GB/onbeperkt bellen/1000 SMS.

Me happy :)

Wat me wel verbaast is dat mijn nieuwe 2jarige contract per 1 feb al ingaat, mijn oude liep tot mei. Maar helemaal prima 8)

Wie zou er nu meer dan 1000 sms'jes/maand versturen..? Heb je het dan niet over zakelijk gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:29

MsG

Forumzwerver

Ook maar even gevraagd of ik nu al kan verlengen naar zo'n Kingsize deal. Betaal nu 12,50 voor 2GB en 250 belminuten. Ben nog maar klant sinds juli maar wie weet is er wat mogelijk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
De nieuwe aanbieding voor 10 pm is veel beter dan wat ik 10 dagen geleden heb afgesloten. Dat was 4 GB + 500 minuten / onbeperkt sms. Dit is 5 GB+ onbeperkt bellen / 1000 sms.

Hoe zou ik van de nieuwe actie gebruik kunnen maken? Feitelijk valt het nog binnen de 14 dagen bedenktijd maar er is wel reeds 30 euro betaald en de nieuwe simkaart is directopgestuurd en de nummer portering is al goedgekeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
sdk1985 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:23:
De nieuwe aanbieding voor 10 pm is veel beter dan wat ik 10 dagen geleden heb afgesloten. Dat was 4 GB + 500 minuten / onbeperkt sms. Dit is 5 GB+ onbeperkt bellen / 1000 sms.

Hoe zou ik van de nieuwe actie gebruik kunnen maken? Feitelijk valt het nog binnen de 14 dagen bedenktijd maar er is wel reeds 30 euro betaald en de nieuwe simkaart is directopgestuurd en de nummer portering is al goedgekeurd.
Als je nummer nog niet is geporteerd kun je de nummerportering laten annuleren.

Gewoon even met Simpel bellen, zeggen dat je liever van de nieuwe aanbieding wilt profiteren, en dan annuleren ze de huidige bestelling, en kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Het bedrag van €30 zal dan een paar dagen later worden teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Klopt, annuleren en opnieuw afsluiten heb ik laatst ook gedaan.

Duurde uiteindelijk wel iets langer dan het aanvragen van een nieuwe. Dat leek vooral met de nummerportering te maken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
djiedjee schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:39:
Klopt, annuleren en opnieuw afsluiten heb ik laatst ook gedaan.

Duurde uiteindelijk wel iets langer dan het aanvragen van een nieuwe. Dat leek vooral met de nummerportering te maken te hebben.
Je zou ze nog de keuzen kunnen geven; zal voor Simpel namelijk ook makkelijker zijn om je abo aan te passen dan annuleren en opnieuw aanvragen (incl porteren) te doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Heb ik uiteraard gedaan. Dat was toen niet mogelijk zeiden ze.
tyson69 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:14:
[...]

Je zou ze nog de keuzen kunnen geven; zal voor Simpel namelijk ook makkelijker zijn om je abo aan te passen dan annuleren en opnieuw aanvragen (incl porteren) te doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
djiedjee schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:17:
Heb ik uiteraard gedaan. Dat was toen niet mogelijk zeiden ze.
[...]
Dan is het jammer voor ze; veel extra werk met hetzelfde eindresultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Werkt 4G in het buitenland met Simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Remko schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:16:
Ja. Maar dat komt ook al terug in dit topic, dus je had ook even de search kunnen gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 09-01-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Remko schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:16:
Ja, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier ook geen probleem met 4G in Duitsland toen ik daar in november was, net na de overstap, werkte zonder problemen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@Anoniem: 600885 misschien de startpagina (openingspost) een update geven? Bijvoorbeeld kort informatie te zetten over het huidige aanbod enzo en wat over simpel zelf net als de tele2, vodafone, Tmobile en kpn openingpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 600885

Topicstarter
dutchnltweaker schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:32:
@Anoniem: 600885 misschien de startpagina (openingspost) een update geven? Bijvoorbeeld kort informatie te zetten over het huidige aanbod enzo en wat over simpel zelf net als de tele2, vodafone, Tmobile en kpn openingpost?
Wow. Mijn topic is volwassen geworden : D thanks voor de lokquote!

Als gierige student destijds toch de simonly van simpel gekozen. 2 jaar lang heb ik goedkoop zitten internetten voor €12.50. Had goed bereik en nooit echt een klacht over simpel. Maar na een jaar toch begonnen met vloeken ivm de lage data bundel. Uiteindelijk toch nog 1 jaar lang zuinig zitten doen met mijn 2 gig internet. Toen mijn contract afgelopen was overgestapt naar t-mobile onbeperkt internet. Toch een wereld van verschil... doe nooit meer mijn WiFi aan op mijn telefoon en kan onderweg gewoon filmpjes en muziek streamen!

Simpel: top provider voor als 2 gig voldoende is.

Toch nog 1 opmerking.. kon mijn contract niet met korting afkopen :P maarja is begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 600885 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 02:45:
Wow. Mijn topic is volwassen geworden : D thanks voor de lokquote!
Als je mij wilt toevoegen aan de OP, kunnen we samen een nieuwe OP maken, als je dat wilt?
Als gierige student destijds toch de simonly van simpel gekozen. 2 jaar lang heb ik goedkoop zitten internetten voor €12.50. Had goed bereik en nooit echt een klacht over simpel. Maar na een jaar toch begonnen met vloeken ivm de lage data bundel.
Daar hebben ze inmiddels de MB aanvullers en tussentijds wisselen voor bedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@Anoniem: 600885 @rens-br Probeer dit in meerdere topics aan te geven, sommigen dateren van 10 jaar geleden of paar jaar geleden (mogen wel een refresh gebruiken), dit is voor nieuwe klanten of bestaande klanten hier op tweakers misschien fijn om te weten hoe het er voor staat.
Mede doordat er dan misschien minder dezelfde vragen gesteld worden, die al vaker aangekaart zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 10-01-2018 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Jeffrey87 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Als je nummer nog niet is geporteerd kun je de nummerportering laten annuleren.

Gewoon even met Simpel bellen, zeggen dat je liever van de nieuwe aanbieding wilt profiteren, en dan annuleren ze de huidige bestelling, en kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Het bedrag van €30 zal dan een paar dagen later worden teruggestort.
Is gelukt :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:47
Beste lezers. Even een vraag. Ik heb paar dagen een abonnement afgesloten. Onbeperkt bellen en 5 gig data bundel. Wat gebeurt er nou als ik mijn databundel verbruikt heb ? Stopt het dataverkeer dan gewoon of ga ik dan extra kosten betalen ? Het plafond waarover wordt gesproken is dat nou alleen voor de belbundel of ook voor de databundel ? Ik heb de voorwaarden gelezen. Ik kan het zo niet terug vinden. Er is vast iemand die hier ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
mavical schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:48:
Beste lezers. Even een vraag. Ik heb paar dagen een abonnement afgesloten. Onbeperkt bellen en 5 gig data bundel. Wat gebeurt er nou als ik mijn databundel verbruikt heb ? Stopt het dataverkeer dan gewoon of ga ik dan extra kosten betalen ? Het plafond waarover wordt gesproken is dat nou alleen voor de belbundel of ook voor de databundel ? Ik heb de voorwaarden gelezen. Ik kan het zo niet terug vinden. Er is vast iemand die hier ervaring mee heeft.
Zelf ook besteld, de 30e wordt het opgeleverd.

Buiten de bundel kosten hangt van je telefooninstellingen af. Als jij een data limiet inschakelt dan zal het dataverbruik stoppen, zo niet dan betaal je per MB de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

mavical schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 20:48:
Beste lezers. Even een vraag. Ik heb paar dagen een abonnement afgesloten. Onbeperkt bellen en 5 gig data bundel. Wat gebeurt er nou als ik mijn databundel verbruikt heb ? Stopt het dataverkeer dan gewoon of ga ik dan extra kosten betalen ?
Je gaat dan extra kosten betalen. Je krijgt een SMS als je op 80 en 100% van je bundel zit, daarna ga je per MB betalen. Wel is het zo dat je MB-aanvullers kan kopen.
Het plafond waarover wordt gesproken is dat nou alleen voor de belbundel of ook voor de databundel ? Ik heb de voorwaarden gelezen.
Plafond gaat over de maximale kosten die je buiten je bundel kan gebruiken, dat geldt dus ook voor je databundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Na drie jaar was het tijd voor een verse OP, dus vanaf nu hier verder: [Simpel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van Prepaid hoort in: [Simpel Prepaid] Ervaringen & Discussie