[Simpel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 54.930 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauri25
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-02 16:05
Dat valt helemaal niet tegen het is bijna volle snelheid die ze aanbieden, en als je een snellere connectie hebt gaat je data ook veel sneller op. Ik ben hartstikke blij met +/- 70 Mbps down en +/- 10 Mbps up..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 19:51
Ben sinds anderhalve week overgestapt van Vodafone naar Simpel en ben erg tevreden, met name over het netwerk. Op diverse plekken waar ik binnen voorheen met Vodafone niet verder kwam dan GPRS of Edge (dus 2G) heb ik met Simpel in ieder geval een bruikbare 3G verbinding of 4G. Ook al is de download en upload snelheid gecapped (75/10MBps) merk ik hier in de praktijk niets van. Mail ophalen, whatsapp, Youtube of NPO/Ziggo gaat allemaal vlot en streamed stabiel. De app van Simpel is up-to-date en komt overeen met de mobiele data-teller van iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hiervoor had ik met Simyo (KPN) geen bereik op mijn werkplek, maar nu heb ik via Simpel (T-mobile) wel bereik.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MegaTronics schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:58:
Hiervoor had ik met Simyo (KPN) geen bereik op mijn werkplek, maar nu heb ik via Simpel (T-mobile) wel bereik.
Heb die twee hier als duo sim zitten. Thuis heeft Simpel een streepje minder dan Simyo.
Niet dat het in de praktijk echt uitmaakt, maar het staat een beetje jammer met die balkjes naast elkaar.

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021