[Simpel] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 55.044 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Chemie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 01:17:
Eerst was de aanbieding t/m 31 januari 2016.
Nu is de belrevolutie aanbieding t/m 29 februari 2016.
Eigenlijk precies hetzelfde als met de verdubbelingen vorig jaar waarbij de actie nooit ophield.
Vraag me af of deze ooit ophoudt.
Ben ook erg benieuwd wanneer deze actie op houdt. Sta er sowieso niet van te kijken dat ze weer verlengd hebben. De actie was eigenlijk maar tot 31 december, toen ze deze verlengd hebben naar 31 januari wist ik eigenlijk al genoeg.
Wel aantrekkelijk om de 1GB te nemen en daarna misschien eens kijken voor een goedkoop toestel erbij.
Maar dat is dan ook ineens paar honderd euro ophoesten.
Maar ik kan me niet echt voorstellen dat het goedkoper zal zijn om een duurder abonnement te nemen waar de telefoon 'gratis' bij zit. Al heb je dan waarschijnlijk wel meer data en 4G. Maar je zou kunnen kijken voor een Oneplus One of X. Deze toestellen kosten rond de 300 euro en bieden veel waar voor je geld.

Ik gebruik Simpel nu al twee weken en ben erg blij met de overstap. Heb in die twee weken al 150 minuten gebeld, waar ik er bij Choozze maar 100 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
rens-br schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:12:
[...]

....
[...]

Maar ik kan me niet echt voorstellen dat het goedkoper zal zijn om een duurder abonnement te nemen waar de telefoon 'gratis' bij zit. Al heb je dan waarschijnlijk wel meer data en 4G. Maar je zou kunnen kijken voor een Oneplus One of X. Deze toestellen kosten rond de 300 euro en bieden veel waar voor je geld.

Ik gebruik Simpel nu al twee weken en ben erg blij met de overstap. Heb in die twee weken al 150 minuten gebeld, waar ik er bij Choozze maar 100 had.
Over 2 jaar ben je zeker goedkoper uit met een toestel los kopen van rond de €300 (of goedkoper natuurlijk) en een Simpel abonnement. Probleem is (vaak) het ophoesten van die €300 in een keer, zoals in mijn geval. Misschien toch maar eens kijken naar een Xiaomi toestel of de Honor 5X die over een paar dagen in de verkoop gaat. De telefoon hoeft immers dan ook geen 4G banden te ondersteunen.

Denk ook wel dat het netwerk van Simpel gewoon goed is en zolang er zich geen problemen voordoen heb je ook niets met de klantenservice te maken, die eigenlijk bij elke provider wel mag/kan verbeteren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Chemie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:38:
[...]
Over 2 jaar ben je zeker goedkoper uit met een toestel los kopen van rond de €300 (of goedkoper natuurlijk) en een Simpel abonnement. Probleem is (vaak) het ophoesten van die €300 in een keer, zoals in mijn geval. Misschien toch maar eens kijken naar een Xiaomi toestel of de Honor 5X die over een paar dagen in de verkoop gaat. De telefoon hoeft immers dan ook geen 4G banden te ondersteunen.
Mocht je het inderdaad niet in een keer kunnen ophoesten is dat erg lastig. Maar een abonnement van 30 of 40 euro per maand vind ik gewoon veel te veel.
Denk ook wel dat het netwerk van Simpel gewoon goed is en zolang er zich geen problemen voordoen heb je ook niets met de klantenservice te maken, die eigenlijk bij elke provider wel mag/kan verbeteren :')
De klantenservice bevalt mij eigenlijk ook wel prima. Voordat ik het abonnement wilde afsluiten had ik een aantal vragen die eigenlijk binnen 24 uur al waren beantwoord. Ze reageren dus in ieder geval erg snel via e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ook hier is er gisteren een nummer van Tele2 naar Simpel overgegaan. Eveneens geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-05 07:35
Ik ben van plan om over te gaan op die actie van de belrevolutie. Wat ik mij afvraag: kan je dit abbo nog aanpassen mocht je meer data willen bijvoorbeeld? Ik zit nog wel te twijfelen want ik vind de 2 jaar dat je aan hun vastzit niet zo relaxt... Wat nou als het mij toch niet bevalt?

Ik was wel blij met mijn Choozze Zero abbo en vind 10 euro voor iets wat ik bijna niet gebruik dan toch wel beetje veel, vooral als ik daar dan 2 jaar aan vast zit als het toch niks mocht zijn. Is de belrevolutie aanbieding een goede bang for buck deal, of kan ik beter voor iets anders kijken (aangezien die 100mb/sms/mb wel voldoende was voor mij)?

Kan je je verbruik ook zien op een website in plaats van een app? Ze zullen waarschijnlijk geen W10M app hebben...

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Op de website is het verbruik zeer goed in te zien, zowel van belminuten/SMS als internet. Ook kun je een plafond instellen, zodat je nooit meer gaat betalen dan een door jou bepaald bedrag.

Je kunt de bundel tussentijds wijzigen, dan ga je € 2,50 meer betalen dan de huidige actietarieven: https://www.simpel.nl/sta...n-nieuwe-abonnementen.pdf

Dat valt dus nog best mee. Zolang je je bundels niet wijzigt, blijf je gewoon het actietarief betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Bose321 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:10:
Ik ben van plan om over te gaan op die actie van de belrevolutie. Wat ik mij afvraag: kan je dit abbo nog aanpassen mocht je meer data willen bijvoorbeeld? Ik zit nog wel te twijfelen want ik vind de 2 jaar dat je aan hun vastzit niet zo relaxt... Wat nou als het mij toch niet bevalt?
Het abonnement kan elke maand worden, de prijzen veranderen dan wel. Dit heb ik in deze post verder toegelicht. Maar je zit sowieso 2 jaar vast aan Simpel.
Ik was wel blij met mijn Choozze Zero abbo en vind 10 euro voor iets wat ik bijna niet gebruik dan toch wel beetje veel, vooral als ik daar dan 2 jaar aan vast zit als het toch niks mocht zijn. Is de belrevolutie aanbieding een goede bang for buck deal, of kan ik beter voor iets anders kijken (aangezien die 100mb/sms/mb wel voldoende was voor mij)?
De combinatie onbeperkt bellen en smsen + 1GB internet is het goedkoopste wat er is. Mocht je minder belminuten en smsjes willen zit je bij andere vaak ook rond de 10 euro, maar mocht je niet zo gehecht zijn aan 1GB zullen er waarschijnlijk wel goedkopere aanbieders zijn. (Zie daarvoor ook de vele abonnementen genoemd in het Choozze topic.)
Kan je je verbruik ook zien op een website in plaats van een app? Ze zullen waarschijnlijk geen W10M app hebben...
Android heeft in ieder geval een onofficiële app, heb even gezocht in de Store en het lijkt erop dat er voor Windows geen app is.

• rens-br

rens-br

Hebben meer Simpel gebruikers net een mail gehad van 'Totta Research' voor een onderzoek over Simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Nee, tenminste ik niet. Maar kan gewoon een steekproef zijn. Het is in ieder geval een normaal Nederlands onderzoeksbureau. Heb je kort geleden contact gehad met de helpdesk of op een andere manier contact gehad met Simpel? Dan kan het vaak ook gebeuren dat je een verzoek krijgt om een onderzoek in te vullen.

[ Voor 49% gewijzigd door sjaool op 19-02-2016 20:33 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik heb dit abonnement voor mijn zoon van 9 die straks alleen met de tram naar huis moet. En mij in de ochtend belt als hij op school is aangekomen. Waar ik met vodafone geen bereik heb op school is hij volop bereikbaar. Internet werkt ook prima. Ik heb er nu alleen wel een plafond op zitten (max 2.50 extra) maar weet iemand of je na de 12.50 wanneer het plafond bereikt is nog wel kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Janet_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:25:
Ik heb er nu alleen wel een plafond op zitten (max 2.50 extra) maar weet iemand of je na de 12.50 wanneer het plafond bereikt is nog wel kan bellen?
Je kan sowieso een aantal nummers instellen die altijd gebeld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:25
Janet_ schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:25:
Ik heb er nu alleen wel een plafond op zitten (max 2.50 extra) maar weet iemand of je na de 12.50 wanneer het plafond bereikt is nog wel kan bellen?
Het is onbeperkt bellen....Dus dat kan eigenlijk nooit op! Ik heb een plafon ingesteld op 0,00 voor mijn zoon. Alles werk prima en hij weet dat het internet eindig is en de rest niet >:)

• geraldw
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-06 12:52
Iemand ervaring met simpel i.c.m. een windows phone (in mijn geval een Lumia 950).

Ik heb inmiddels 2 simkaarten van simpel ontvangen maar geen één werkt. Simkaarten van andere providers doen het wel dus het lijkt niet aan mijn telefoon te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 06:59
Is er iets bekend over het aanbieden van 4G door Simpel? middels Google kan ik er niks over vinden.
Waarom deze vraag? Sinds twee weken gebruik ik naar volle tevredenheid Simpel en moet een andere telefoon aanschaffen daar mijn Xperia L de geest aan het geven is.
Een Lumia 4G kost wat meer dan de versie met 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:30
Pindasaus schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:02:
Is er iets bekend over het aanbieden van 4G door Simpel? middels Google kan ik er niks over vinden.
Waarom deze vraag? Sinds twee weken gebruik ik naar volle tevredenheid Simpel en moet een andere telefoon aanschaffen daar mijn Xperia L de geest aan het geven is.
Een Lumia 4G kost wat meer dan de versie met 3G.
Simpel bied nou geen 4g aan, het is ook nog niet bekend wanneer die wel gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Pindasaus schreef op maandag 29 februari 2016 @ 19:02:
Er is helaas nog geen informatie bekent over 4G. Ik geloof dat ik er een keer naar gevraagd heb en toen antwoordde Simpel dat er nog geen plannen waren om het op korte termijn te gaan aanbieden. Mochten ze het wel gaan aanbieden, verwacht ik ook dat je voor 4G weer €2-5 per maand extra moet gaan betalen.

Als ik jou was zou ik trouwens sowieso voor de 4G versie gaan. Dit is de meerprijs nu misschien niet waard, maar over één jaar waarschijnlijk wel.

Actie is weer verlengd vandaag tot en met 31 maart 2016. Volgens mij kijkt Simpel gewoon op het einde van de maand of de actie nog rendabel is.

Zijn er meer mensen die moeite hebben met in Mijn Simpel komen. De portal is nu nog trager dan normaal.

[ Voor 57% gewijzigd door rens-br op 01-03-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-06 14:30
Ik heb de klantenservice gevraagd om duidelijkheid in de tarieven te geven voor roaming na 31 juni 2016. Volgens de nieuwe europese regels zijn er dan nieuwe maximum tarieven die gelden voor roaming. Als ik het goed heb begrepen mogen ze dan voor data voor zover die nog in je bundel zit maximaal €0,05/MB (excl. BTW) vragen. Dat betekent volgens mij dat voor de 1e GB (ik heb 1GB bundel) ze voor elke MB in het buitenland (europa) maximaal €0,06 (incl. BTW) mogen rekenen. Dat zou voor deze vakantie in Frankrijk erg goed uitkomen.

Mischien goed als meer mensen dit vragen aan de klanten service ;)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

vandermark schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:44:
Ik heb de klantenservice gevraagd om duidelijkheid in de tarieven te geven voor roaming na 31 juni 2016. Volgens de nieuwe europese regels zijn er dan nieuwe maximum tarieven die gelden voor roaming. Als ik het goed heb begrepen mogen ze dan voor data voor zover die nog in je bundel zit maximaal €0,05/MB (excl. BTW) vragen. Dat betekent volgens mij dat voor de 1e GB (ik heb 1GB bundel) ze voor elke MB in het buitenland (europa) maximaal €0,06 (incl. BTW) mogen rekenen. Dat zou voor deze vakantie in Frankrijk erg goed uitkomen.

Mischien goed als meer mensen dit vragen aan de klanten service ;)
Dat zou inderdaad een mooie deal zijn. Weet je ook hoe dit zit met belminuten en smsjes?

De tarieven nu zijn:
Bellen: €0,23
Gebeld worden: €0,06
Smsen: €0,07
Internet: €0,24 p/Mb

Ik had nog navraag gedaan over 4G mogelijkheden en kreeg het volgende als antwoord:
Beste meneer [..]

Bedankt voor je e-mail. Wij bieden op dit moment nog geen 4G. Mocht dit veranderen, dan zullen wij je hierover uiteraard informeren.

Wil je meer weten over het huidige moderne netwerk en onze ruime dekking? Neem dan een kijkje op de dekkingskaart.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Simpel Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Vanaf 30 april 2016 zal de maximale meerkost voor mobiel bellen maximum 5 eurocent per minuut mogen bedragen, per sms 2 eurocent en per megabyte mobiele data 5 eurocent. Vanaf 15 juni 2017 worden de roamingkosten dan definitief afgeschaft.
Deze bedragen zijn excl. BTW.
Bron: http://www.eutom.eu/geen-...tenland-vanaf-zomer-2017/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Bedankt voor je link! Ik sta er wel van te kijken dat ze dit invoeren per 30 april en niet, zoals gebruikelijk, per 1 juli. Het zijn erg mooie tarieven. Incl BTW zou dit uitkomen op:

Bellen: €0,06
SMS: €0,024 (afgerond €0,02)
Internet: €0,06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Daarom wil ik dat Simpel dit verwerkt in de tarieven per 1 juni 2016, is vier keer zo goedkoop voor data in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
Volgens mij kunnen ze toch niet anders? Het staat in de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

vandermark schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:27:
Daarom wil ik dat Simpel dit verwerkt in de tarieven per 1 juni 2016, is vier keer zo goedkoop voor data in Europa.
Ik hoop dat ze dit al invoeren per 1 mei ;)
jan groen schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:35:
Volgens mij kunnen ze toch niet anders? Het staat in de wet.
Ik denk ook niet dat ze anders kunnen. Al weet ik niet of dit meteen ingevoerd wordt, of alleen geldt voor mensen met een nieuw contract. Kan iemand daar meer over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Die tarieven gelden voor iedereen bij iedere provider vanaf 1 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik heb nu al twee keer gevraagd aan simpel om de nieuwe EU roaming tarieven na 31 april duidelijk te communiceren en vast te leggen. Ze luisteren nog niet echt... Wellicht goed als meerdere klanten dit gaan vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

vandermark schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:39:
Ik heb nu al twee keer gevraagd aan simpel om de nieuwe EU roaming tarieven na 310 april duidelijk te communiceren en vast te leggen. Ze luisteren nog niet echt... Wellicht goed als meerdere klanten dit gaan vragen?
Destijds ook al een bericht gestuurd. Helaas geen reactie mogen ontvangen. Het zou zomaar kunnen dat ze er nog niet uit zijn. Blijft niet netjes natuurlijk dat ze niks terug koppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik denk dat ze in de war zijn geraakt door 31 april. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
sjaool schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:46:
Ik denk dat ze in de war zijn geraakt door 31 april. :+
|:( handig idd... O-)

Ik heb gisteren even gebeld, kwam verrassend snel bij medewerker. Na mijn vraag ging ze overleggen met teamleider. Nieuwe tarieven per 1 mei zijn bekend en ze zijn ermee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Gaat goedkomen mag ik vanuit gaan:
Beste meneer @@@,

Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat het buitenbundeltarief voor gebruik in het buitenland gaat veranderen, ook wij zullen dit doorvoeren. Zodra de tarieven zijn gewijzigd zul je dit terug zien op onze website.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Simpel Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Denk je dat het veel goedkoper gaat worden dan de wettelijk vastgestelde maximumtoeslag?
Ik denk het niet (al weet je het nooit zolang ze de tarieven nog niet bekend gemaakt hebben).
Voor je vakantie zul je beter uit zijn met een Vodafone prepaidkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Nee, het zal niks goedkoper worden denk ik... Vodafone prepaid zal inderdaad beste optie zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-05 16:29
De tarieven vanaf 30 april staan op de site: https://www.simpel.nl/static/pdf/tarieven_buitenland.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Dat ziet er goed uit. Ik heb de belrevolutie met 1GB en ben dus in het buitenland €0,06 kwijt voor 1 min bellen en 1 MB, voor een smsje €0,024 en gebeld worden kost €0,014.

Zijn niet al te gekke tarieven. Maar jammer genoeg bied simpel geen buitenland bundels aan, net zoals Vodafone en consorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-06 17:29

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Opgelost

[ Voor 107% gewijzigd door MCP cloud op 20-05-2016 21:18 ]

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ik zag net dat ze nieuwe 'Revolutiebundels' hebben geïntroduceerd:

PrijsInternetBelminutenSMS
€7,501GB100 minOnbeperkt
€10,-1GBOnbeperktOnbeperkt
€12,501,5GB250minOnbeperkt
€15,-2GBOnbeperktOnbeperkt

Aanbieding is momenteel geldig tot 31 mei, maar zoals wel vaker met Simpel, loopt het waarschijnlijk gewoon door.

Verschil met eerst. Ze hebben onbeperkt bellen laten vallen en meer verschil in data aangebracht, verder is de 3GB bundel (€20,- p/m) weggevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-09-2020
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:56:
Ik zag net dat ze nieuwe 'Revolutiebundels' hebben geïntroduceerd:

PrijsInternetBelminutenSMS
€7,501GB100 minOnbeperkt
€10,-1GBOnbeperktOnbeperkt
€12,501,5GB250minOnbeperkt
€15,-2GBOnbeperktOnbeperkt

Aanbieding is momenteel geldig tot 31 mei, maar zoals wel vaker met Simpel, loopt het waarschijnlijk gewoon door.

Verschil met eerst. Ze hebben onbeperkt bellen laten vallen en meer verschil in data aangebracht, verder is de 3GB bundel (€20,- p/m) weggevallen.
Tja, ik betaalde vorige maand 5 euro voor 5 GB maar koos deze maand voor een bescheiden 1 GB bundel (2,50 euro) dus in mijn ogen is Simpel schrikbarend duur voor data. De trend is bovendien dat data steeds goedkoper wordt.

Tenzij je echt extreem veel belt zul je op langere termijn altijd goedkoper uit zijn met mobilevoip.com (per 100 minuten kost dat circa 10 cent naar vaste nummers en 50 cent naar andere mobiele nummers) of iets dergelijks.

M.a.w. Simpel is voor fat cats en de verbaal incontinenten onder ons.

Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

prepaidsmurf schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:49:
[...]
Tja, ik betaalde vorige maand 5 euro voor 5 GB maar koos deze maand voor een bescheiden 1 GB bundel (2,50 euro) dus in mijn ogen is Simpel schrikbarend duur voor data. De trend is bovendien dat data steeds goedkoper wordt.
Mag ik vragen waar jij 1 euro per GB betaald? Welke provider in NL biedt dat aan?
M.a.w. Simpel is voor fat cats en de verbaal incontinenten onder ons.
Wat bedoel je hier nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
rens-br schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:55:
[...]

Mag ik vragen waar jij 1 euro per GB betaald? Welke provider in NL biedt dat aan?

[...]

Wat bedoel je hier nu mee?
Mijn huidige recept: pak eens per 2 of 4 maanden een nieuwe Lycamobile SIM met 10 euro gratis beltegoed van de stapel, registreer die, schakel over op Saver Plan, waardeer op met 5 euro, koop bundel van 10 (5 GB Mega Surf) of 5 (1 GB Mini Surf) euro Saver Plan tegoed. Waardeer een of twee maanden later voor de tweede en laatste keer met 5 euro op, koop bundel. Gooi SIM weg. Rinse, repeat. Zie voor details eerdere posts.

Een derde mogelijkheid is om 5 euro uit te geven voor een 2 GB (Medium Surf) bundel van 7,50 euro. Dan heb je nog 2,50 tegoed over voor een paar telefoongesprekken.

Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

prepaidsmurf schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:23:
[...]
Mijn huidige recept: pak eens per 2 of 4 maanden een nieuwe Lycamobile SIM met 10 euro gratis beltegoed
Deze oplossing is toch voor niemand weggelegd? Elke 2 tot 4 maanden van nummer wisselen, mij niet gezien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444220

rens-br schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:39:
[...]

Deze oplossing is toch voor niemand weggelegd? Elke 2 tot 4 maanden van nummer wisselen, mij niet gezien hoor.
Alleen voor een data-only apparaat leuk inderdaad. Icm bellen niet handig nee.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 444220 op 24-05-2016 10:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 444220 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:25:
[...]

Ben ik het inderdaad mee eens. Of Lycamobile moet elke keer zo gek zijn om je nummer over te zetten, maar dat kan ik me niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
rens-br schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:39:
[...]

Elk nadeel hep z'n voordeel. Wil je echt je nummer aan de grote klok hangen zodat na verloop van tijd jan en alleman je kan lastig vallen? Ik niet!

Voor hele volksstammen is het tegenwoordig genoeg om via internet bereikbaar te zijn, die bellen nauwelijks meer.

Behalve dual SIM toestellen kun je van al het geld dat je in twee jaar uitspaart (te beginnen met de volkomen absurde 20 euro aan administratiekosten) met gemak een dumb phone kopen i.c.m. een Hema simmetje van een euro.

Ook bij het onbeperkt bellen zet ik inmiddels mijn vraagtekens. De FUP is b.v. nietszeggend: "bij normaal verbruik onbeperkt bellen" dus in de praktijk gaan echte kwektantes waarschijnlijk gewoon het schip in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

prepaidsmurf schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:18:
[...]
Elk nadeel hep z'n voordeel. Wil je echt je nummer aan de grote klok hangen zodat na verloop van tijd jan en alleman je kan lastig vallen? Ik niet!
Geen idee wat jij met je nummer uitspookt dan, ik heb al 10 jaar hetzelfde nummer en wordt alleen gebeld door mensen die ik ken / logisch gevolg zijn van.
Voor hele volksstammen is het tegenwoordig genoeg om via internet bereikbaar te zijn, die bellen nauwelijks meer.
Wijzig jij ook elke 3 maanden het nummer van WhatsApp en alle 2FA diensten dan?

Verder is van nummer wisselen ook echt geen optie. Moet bereikbaar zijn voor mijn eigen bedrijf en de verschillende vereniging waarbij ik lid ben.
Ook bij het onbeperkt bellen zet ik inmiddels mijn vraagtekens.
Inmiddels? Heb je ervaring ermee dan?

Ben wel blij dat je je post zo goed onderbouwd met bronnen en ervaringen van users met problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
Anoniem: 444220 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:25:
[...]

Je bedoelt, neem ik aan, gebeld worden i.p.v. bellen.

Je kunt in dat geval ook dat ene simmetje blijven opwaarderen en het gratis beltegoed laten lopen.

Dan ben je nog steeds goedkoper uit met mijn methode, zoals mijn cijfers laten zien, dan met die nieuwe abonnementen van 7,50 en 12,50 en ook met de oudere bundels (zolang "onbeperkt" 1000 minuten betekent, zoals bij andere aanbieders) omdat je niet hoeft te betalen voor ongebruikte minuten.

Daarnaast zijn er extra voordelen: geen 20 euro administratiekosten, geen contract van een paar jaar, VoIP beltegoed is jarenlang houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 00:52
Heb helaas heel vaak het probleem dat mijn H+ wegvalt, en ik vooral in ochtend en spitsuren een "E" als verbinding heb.

Iemand hetzelfde probleem?

Daarnaast, zal er ooit 4g ondersteuning komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Basxt schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:27:
Heb helaas heel vaak het probleem dat mijn H+ wegvalt, en ik vooral in ochtend en spitsuren een "Z" als verbinding heb.
Wat bedoel je een "Z' als verbinding hebt? Ik heb verder geen last met verbindingsproblemen. Verbinding werkt eigenlijk altijd prima, het is en blijft 3G, dus vlug is het niet. Maar het voldoet.
Daarnaast, zal er ooit 4g ondersteuning komen?
Hier heb ik een keer naar gevraagd en dit was het antwoord: rens-br in "[Ervaringen] Simpel".

Of er dus plannen zijn om 4G te gaan aanbieden is niet bekend helaas. Het is al wel weer een reactie uit maart, dus misschien kan je inmiddels meer lospeuteren bij de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-06 00:52
rens-br schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:51:
[...]

Wat bedoel je een "Z' als verbinding hebt? Ik heb verder geen last met verbindingsproblemen. Verbinding werkt eigenlijk altijd prima, het is en blijft 3G, dus vlug is het niet. Maar het voldoet.

[...]

Hier heb ik een keer naar gevraagd en dit was het antwoord: rens-br in "[Ervaringen] Simpel".

Of er dus plannen zijn om 4G te gaan aanbieden is niet bekend helaas. Het is al wel weer een reactie uit maart, dus misschien kan je inmiddels meer lospeuteren bij de klantenservice.
Excuus, ik bedoel een E.

Aha! Duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielisdenaam
Ik heb de laatste tijd ook het probleem dat ik meestal 2g heb, 3g verbinding heb ik de laatste dagen bijna nergens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

chielisdenaam schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:27:
Ik heb de laatste tijd ook het probleem dat ik meestal 2g heb, 3g verbinding heb ik de laatste dagen bijna nergens meer.
Zou even kijken of er een storing is in jou gebied en anders even contact opnemen met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielisdenaam
rens-br schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:28:
[...]

Zou even kijken of er een storing is in jou gebied en anders even contact opnemen met de klantenservice.
Na opnieuw verbinding te hebben gemaakt met het T-Mobile netwerk heb ik weer gewoon bereik. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Zit in Frankrijk maar heb geen internet, data en roaming staan aan. Wat zijn juiste apn instellingen? Zou super zijn als iemand me dat kan vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

Winkiller

De Mopperpot

Na dit gehele topic te hebben gelezen hebben wij 1 nummer uit de prepaid gehaald bij Vodafone en ondergebracht bij Simpel met een SimOnly Abonnement en nummerbehoud.

1 GB internet, 100 minuten bellen en onbeperkt SMS a 7,50 p/m.

Vandaag is het nummer overgezet en kunnen we aan de gang via Simpel. Ik ben best wel nieuwsgierig wat nog op mijn pad komt gezien de vele negatieve reacties op Internet en ook op de TV over deze provider.

Gelukkig vielen de negatieve reacties hier op Tweakers erg mee waardoor we de gok hebben genomen, tot nu toe zeker niet ontevreden over het verloop.

Jammer dat dit topic momenteel een beetje stil ligt, ik lees graag ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Winkiller schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:05:
Vandaag is het nummer overgezet en kunnen we aan de gang via Simpel. Ik ben best wel nieuwsgierig wat nog op mijn pad komt gezien de vele negatieve reacties op Internet en ook op de TV over deze provider.
Negatieve reacties op internet? Welke bedoel je dan precies. Ik zit al sinds december bij Simpel en heb echt geen klachten, facturatie is altijd goed, snelheid is goed te noemen en bereik is hetzelfde als bij t-mobile.

Ik ben alleen recentelijk verhuist en heb in mijn nieuwe huis nauwelijks bereik. Heb contact gezocht met de klantenservice en die willen het telefonisch oplossen. Helaas is dat tijdens kantooruren en ik heb nog geen tijd gehad om te bellen, aangezien ik tijdens deze tijden zelf werk. Volgende week maar even contact opnemen tijdens mijn vakantie om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:41:
[...]

Negatieve reacties op internet? Welke bedoel je dan precies. Ik zit al sinds december bij Simpel en heb echt geen klachten, facturatie is altijd goed, snelheid is goed te noemen en bereik is hetzelfde als bij t-mobile.

Ik ben alleen recentelijk verhuist en heb in mijn nieuwe huis nauwelijks bereik. Heb contact gezocht met de klantenservice en die willen het telefonisch oplossen. Helaas is dat tijdens kantooruren en ik heb nog geen tijd gehad om te bellen, aangezien ik tijdens deze tijden zelf werk. Volgende week maar even contact opnemen tijdens mijn vakantie om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen.
Type maar eens ervaringen Simpel in op Google, dan vind je genoeg. Ze zijn ook bij Radar geweest meen ik mij te herinneren, iets met spook rekeningen en dure telefoontjes naar het buitenland. Ik wil er verder niet over in gesprek gaan binnen dit topic omdat het verleden tijd is.

Ik probeer mijn internet aan de gang te krijgen op dit moment maar dat wil nog niet, telefoon en sms wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

MeNTaL_TO

The future is not set

Winkiller schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:46:
[...]

Ik probeer mijn internet aan de gang te krijgen op dit moment maar dat wil nog niet, telefoon en sms wel.
Roaming aangezet?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Winkiller schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:46:
[...]
Heb je de juiste APN instellingen ingevoerd? Verder kan het tot 17.00u duren voordat het internet werkt:
. Mobiel internet wordt als laatste actief in ons netwerk. Start je toestel opnieuw op, en herhaal dit na 17.00 uur indien je internet dan nog niet werkt.
Bij mijn activatie duurde het ongeveer tot 18.00u, voordat internet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nee moet dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 08:57

MeNTaL_TO

The future is not set

Geen idee of het nog steeds moet, het moest vroeger in ieder geval wel (aangezien ze via t-mobile gaan).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Nee, dat is niet meer nodig. Vroeger was dit nog wel eens aan de orde. Maar mijn reactie al gelezen: rens-br in "[Ervaringen] Simpel".

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 01-08-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:53:
[...]

Nee, dat is niet meer nodig. Vroeger was dit nog wel eens aan de orde. Maar mijn reactie al gelezen: rens-br in "[Ervaringen] Simpel".
Gelukkig maar, Roaming is niet iets waar ik op zit te wachten => lees mogelijk extra kosten. :P
rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:50:
[...]

Heb je de juiste APN instellingen ingevoerd? Verder kan het tot 17.00u duren voordat het internet werkt:

[...]

Bij mijn activatie duurde het ongeveer tot 18.00u, voordat internet werkte.
Ja die settings staan erin, maar het wil nog niet..geeft niet als het maar gaat werken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Winkiller schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:02:
[...]
Ja die settings staan erin, maar het wil nog niet..geeft niet als het maar gaat werken. :+
Kwestie van geduld. Mocht het morgen nog niet werken, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

rens-br schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:04:
[...]

Kwestie van geduld. Mocht het morgen nog niet werken, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice.
Zal ik zeker doen indien nodig, bedankt voor zo ver... :Y

Update: Om 18:15 probeerde ik mobiel internet opnieuw en het werkte. *O*

Tot nu toe een succes deze overstap van Prepaid Vodafone naar een SimOnly abonnement bij Simpel.
Een aantal vooroordelen zijn verdwenen in de prullenbak, dan is over 24 maanden hopelijk de rest ook weg. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Winkiller op 01-08-2016 19:00 . Reden: Update over werkend internet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielisdenaam
Ik zit nu al meer dan een jaar bij Simpel en over het algemeen is mijn ervaring best goed. De klantenservice heb ik nog nooit nodig gehad maar de facturering klopt altijd en het verbruik volgens Simpel klopt met het verbruik dat mijn telefoon aangeeft. Het enige minpunt is dat ik mijn telefoon erg vaak terugvalt op 2g (al ligt dit ook gedeeltelijk aan mijn telefoon, mijn Moto G had er minder last van dan mijn Nexus 5X) dus ik hoop dat Simpel een keer begint met het uitrollen van 4G (evt. tegen meerprijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

chielisdenaam schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:16:
Het enige minpunt is dat ik mijn telefoon erg vaak terugvalt op 2g (al ligt dit ook gedeeltelijk aan mijn telefoon, mijn Moto G had er minder last van dan mijn Nexus 5X) dus ik hoop dat Simpel een keer begint met het uitrollen van 4G (evt. tegen meerprijs).
Dit ervaar ik zelf helemaal niet. Heb eigenlijk altijd 'H' of 'H+' en heb sinds januari het toestel pas twee keer naar 'E' zien springen.

4G waren ze in ieder geval de vorige keer dat ik er naar vroeg nog niks over bekend.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 02-08-2016 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
Ik zit nu 4 jaar bij simpel, ivm andere providers:
- goedkoper zijn
- betere bundels bieden
Ben ik aan het overstappen, maar
denk maar niet dat je zo maar van simpel af komt dat is niet zo simpel bij simpel, want via de verdubbeldagen proberen ze je illegaal vast te leggen voor meerdere jaren bij verlengingen.
- simpel rekent extreme bedragen voor data buiten de bundel
- simpel waarschuwt niet dat je iets buiten bundel doet

Mijn advies:
Ga niet in zee met simpel, simpelweg omdat er goedkopere concurrenten zijn en ze anti-klantenservice hebben. Ook hebben concurrenten een beter netwerk dan simpel.

De vele negatieve reviews van de provider die je online ziet, zijn helaas niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

basb schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:39:
Ik zit nu 4 jaar bij simpel, ivm andere providers:
- goedkoper zijn
- betere bundels bieden
Ben ik aan het overstappen, maar
denk maar niet dat je zo maar van simpel af komt dat is niet zo simpel bij simpel, want via de verdubbeldagen proberen ze je illegaal vast te leggen voor meerdere jaren bij verlengingen.

Mijn advies:
Ga niet in zee met simpel, simpelweg omdat er goedkopere concurrenten zijn en ze anti-klantenservice hebben. Ook hebben concurrenten een beter netwerk dan simpel.

De vele negatieve reviews van de provider die je online ziet, zijn helaas niet voor niets.
Dat heb onderhand bij alle services en producten, en zeer zeker niet alleen bij providers. Over die buiten de bundel tarieven, dat heb je toch zelf in de hand ? als je dat weet moet je niet door gaan. Eventueel ook met die plafond instellingen die iedereen kan doen...

Simpel schrijft over plafond:
Wanneer je 90% van je ingestelde Plafond hebt gebruikt, ontvang je een gratis sms waarin dit wordt aangegeven. Wanneer je bijvoorbeeld een Plafond van €20 instelt, ontvang je bij een verbruik van ongeveer €18 (bel-, sms- en internetkosten) een waarschuwings-sms en een e-mail.

Wanneer je 100% van je Plafond hebt bereikt ontvang je een gratis sms en een e-mail waarin staat dat je je Plafond hebt bereikt. Dit betekent dat je simkaart is geblokkeerd voor uitgaand en inkomend verkeer dat zorgt voor extra kosten. Je kunt nog wel gebruik maken van resterend tegoed binnen je bundel(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

basb schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:39:
Verdubbeldagen? Dit moet je nog even uitleggen.
Ken maar weinig providers (lees: geen), waarbij je een berichtje krijgt wanneer je buiten de bundel bezig bent. Ik kreeg echter wel netjes een berichtje toen mijn bundel voor 90% en 100% gebruikt was. Dus daarna weet je toch gewoon dat je bezig bent.
ze anti-klantenservice hebben.
anti-klantenservice? Wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

rens-br schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:26:
Ken maar weinig providers (lees: geen), waarbij je een berichtje krijgt wanneer je buiten de bundel bezig bent. Ik kreeg echter wel netjes een berichtje toen mijn bundel voor 90% en 100% gebruikt was. Dus daarna weet je toch gewoon dat je bezig bent.
Ik kreeg laatst van Vodafone (prepaid) een SMS bericht dat mijn dagtarief (waar ik ook al een waarschuwing voor had gekregen) van 1 euro voor 100mb op was en ik 0,15 cent per MB tarief moest gaan betalen. Dat word dan een kostbaar grapje als je doorgaat, ik was mijn prepaid aan het opmaken i.v.m. de overstap naar Simpel.

1 min. film kijken via Plex koste toen +/- 3 euro, ik heb maar 3 euro op mijn prepaid account laten staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Helaas vaak slechte ervaringen gehad met simpel, klantenservice is zeer slecht bereikbaar.

Via mail reageren ze pas na een dag of 3/4 en bijna altijd met een standaard mail. Aan de telefoon (waar je vaak zeer lang in de wacht staat) is het ook allemaal een lijstje afwerken en helaas vorige week zelfs dat de medewerker doodleuk zei dat ze niks konden doen aan het probleem dat mn internet niet werkt in het buitenland.

Vandaag via facebook contact gezocht en dat ging vrij vlot, kreeg steeds binnen een uur antwoord. Alleen de uiteindelijke oplossing kan ik (als ik geluk heb) ergens volgende week verachten.

Qua prijs zijn ze zeer scherp maar qua klantenservice is het drama, zit nog steeds zonder internet in het buitenland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 18:59

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb eventueel voor mijn dochter wel interesse in het actie abonnement van €7,50 voor 1GB / 100min. Wat mij nog wel onduidelijk is, is dit een abonnement voor 2 jaar? En gaan de kosten na die 2 jaar dan omhoog of blijft dat gelijk? (ja ik weet het, vermoedelijk staat het ergens in al die pagina's voorwaarden vermeld, maar misschien heeft iemand het al eens uitgezocht)

Laat maar.. ik zie het al staan in de Aanvullende (actie)voorwaarden “Belrevolutie”

"Het abonnement heeft een contractduur van 24 maanden."
"De actietarieven gelden de gehele contractperiode en daarna, tenzij de bundel(s) worden gewijzigd; dan gelden de tarieven van de huidige abonnementen en niet de actietarieven. De bundels mogen per factuurperiode gratis omhoog en omlaag aangepast worden."

[ Voor 36% gewijzigd door hars73 op 13-10-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

hars73 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:47:
Ik heb eventueel voor mijn dochter wel interesse in het actie abonnement van €7,50 voor 1GB / 100min.
Zelf heb ik de belrevolutie van 10 euro. 1GB + onbeperkt bellen/smsen. Mocht ik deze wijzigen naar 2GB betaal ik €17,50, terwijl het actietarief 15 euro is. Mocht ik dan weer terug wijzigen naar 1GB betaal ik 12,50. Tussen het 'wisseltarief' en actietarief zit dus €2,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Yep, als je gaat wijzigen dan ben je je mooie actietarief kwijt en ga je het normale tarief betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:30
Weet niet of iemand het al weet, maar je kan nu voor 2,50 4g activeren bij simpel.

Wel met een snelheid van max 25mb op het 4g netwerk van T-Mobile.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dutchnltweaker schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:35:
Weet niet of iemand het al weet, maar je kan nu voor 2,50 4g activeren bij simpel.

Leuk, maar daar ga ik echt geen €2,50 extra voor betalen. Dat zou gewoon standaard moeten zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

2,50 is vrij normaal. Dit bedrag moet je bij bijna alle MNVO's betalen voor toegang op 4G, het is alleen erg jammer dat dit niet meteen met de maximale 4G snelheid is. Nu vind ik het het geld niet waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vandermark
Ik zie het niet zo snel staan in mijn.simpel.nl ?

Edit en gevonden, je moet je pakket wijzigen en dan verschijnt het :)

[ Voor 43% gewijzigd door vandermark op 12-12-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik had het ook gezien maar ik zie de noodzaak niet zo, maar er zijn wel andere leuke aanbiedingen.

Onbeperkt bellen & SMS met 1GB internet, voor 10 euro p/m, daar ga ik nog even een nachtje over slapen. :)

https://www.simpel.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 20:42
Ik kwam er vandaag achter dat ik, bij het wijzigen van mijn bundel, kon kiezen voor de Belrevolutie-bundels. Eerder kon dat alleen bij contractverlenging (wat bij mij nog niet kan, abo verloopt pas in oktober). Zo ben ik voor 50 cent extra van 300 MB naar 1 GB gegaan 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

remco8264 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:22:
Ik kwam er vandaag achter dat ik, bij het wijzigen van mijn bundel, kon kiezen voor de Belrevolutie-bundels. Eerder kon dat alleen bij contractverlenging (wat bij mij nog niet kan, abo verloopt pas in oktober). Zo ben ik voor 50 cent extra van 300 MB naar 1 GB gegaan 8)
Klopt inderdaad. Ik kan nu ook ineens het abonnement wijzigen naar dezelfde tarieven als de huidige abonnementen, terwijl dat eerst 2,50 euro duurder was dan de huidige Belrevolutie bundels. Nu €10,- en €15,- en eerst €12,50 en €17,50.

Alleen de 3GB optie voor 20 euro is vervallen.

Overigens heeft Simpel deze maand ook een officiële Mijn Simpel app uitgebracht voor iOS en Android, die werkt toch net wat beter dan de onofficiële app die al langer bestond.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 17-02-2017 17:04 ]

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

rens-br schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:49:
[...]
Overigens heeft Simpel deze maand ook een officiële Mijn Simpel app uitgebracht voor iOS en Android, die werkt toch net wat beter dan de onofficiële app die al langer bestond.
Lol, het is gewoon een browser dat verwijst naar de simpel site. Via de app zie ik zelfs de volgende melding staan: "NIEUW! Altijd en overal inzicht in je verbruik. Download hier de Mijn Simpel-app".

Slecht

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 15:45
Geen mobiele data via Simpel netwerk sinds ongeveer 02.00 uur vanochtend. Storing is nog niet verholpen...

• rens-br

rens-br

Waterkoker schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:45:
Lol, het is gewoon een browser dat verwijst naar de simpel site. Via de app zie ik zelfs de volgende melding staan: "NIEUW! Altijd en overal inzicht in je verbruik. Download hier de Mijn Simpel-app".
Haha ja inderdaad. De website in een app jastje gestoken. :P Ach. Hij werkt prima.
Haay schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:46:
Geen mobiele data via Simpel netwerk sinds ongeveer 02.00 uur vanochtend. Storing is nog niet verholpen...
Hier, denk ik, hetzelfde probleem. Ook geen mobiel netwerk, maar dit zou ook kunnen liggen aan het feit dat ik net een andere telefoon heb.

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 23-02-2017 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 15:45
rens-br schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:47:
Hier, denk ik, hetzelfde probleem. Ook geen mobiel netwerk, maar dit zou ook kunnen liggen aan het feit dat ik net een andere telefoon heb.
Nee, is een landelijke storing zo te zien: http://allestoringen.nl/storing/simpel. Meldingen sinds 02.00 uur, en nog niet verholpen.

• rens-br

rens-br

Haay schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:08:
Nee, is een landelijke storing zo te zien: http://allestoringen.nl/storing/simpel. Meldingen sinds 02.00 uur, en nog niet verholpen.
Dat is duidelijk inderdaad. Gelukkig heb ik tegenwoordig bijna overal wifi, dus heb er niet zo'n last van.

Edit: Volgens de klantenservice zou de storing opgelost moeten zijn:
De landelijke storing met mobiel internet in het netwerk is inmiddels opgelost. Mocht uw internetverbinding nog niet werken, start dan uw toestel opnieuw op.
Hier werkt het in ieder geval weer.

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 23-02-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 06:59
Edit: inmiddels weer wel.

[ Voor 90% gewijzigd door Pindasaus op 09-03-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:47
Iemand ervaringen over simpel 4g?
Op de site staat namelijk dat snelheden tot 75Mbps kunnen worden gehaald. Liggen die snelheden echt zo hoog of iets lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:23

3DDude

I void warranty's

Geen idee, heb nu 3G, maar zie dat 4G abbo 2,50 euro extra kost per maand.

[ Voor 4% gewijzigd door 3DDude op 21-03-2017 23:36 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ik zie nu op de website van ze 4G inmiddels aanbieden tot 75Mbit ipv. 25Mbit wat ze eerst hadden, nu wordt het al een stuk interessanter om het een keer uit te proberen. Het 3G bereik in mijn huis is namelijk echt belabberd.
veyron180 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:07:
Iemand ervaringen over simpel 4g?
Ik heb toch maar voor komende maand €2,50 geïnvesteerd om het uit te proberen, ik zal tzt. op wat locaties wat speedtests uitvoeren en dan hoor je het wel.

Overigens kreeg ik van de week een e-mailtje over veranderingen na 15 juni.
Beste [...],

Vanaf 15 juni 2017 kunt u uw bel-, sms- en internetbundel in de hele EU gebruiken, zonder toeslag! U hoeft hier verder niets voor te doen, wij regelen dit voor u. Om onredelijk gebruik te voorkomen, hebben we onze Fair Use Policy aangepast.

Mocht u binnenkort op reis gaan dan wensen wij u nu alvast een fijne vakantie toe! Hier vindt u nog een aantal handige tips!

Met vriendelijke groet,
Simpel

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 15-05-2017 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:47
Heb deze maand voor 2,50 4g bundel aangeschaft en ben blij met het resultaat.

Bijna overal 4g of 4g+ en de snelheid is ook zoals gehoopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lzO1UQe2oenivsS2Z9M9RBUu/thumb.png

[ Voor 30% gewijzigd door veyron180 op 15-05-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

veyron180 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:41:

[afbeelding]
Dat ziet er netjes uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Joosie200 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:55:
Ga pas over op 4G wanneer ik 100min/sms en minimaal 1GB voor een tientje weet te vinden ergens.
Bij Simpel kost het 3G abonnement €7,50 en kost 4G €2,50, dus samen €10,- voor 100 bel/sms + 1GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
rens-br schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 17:04:
[...]

Bij Simpel kost het 3G abonnement €7,50 en kost 4G €2,50, dus samen €10,- voor 100 bel/sms + 1GB.
Klopt maar dan zit je vast aan 2 jaar + T-mobile netwerk. Kies ik 1 jaar kost het 12,5 euro per maand. Ik vind maandelijks opzegbaar + KPN-netwerk fijner. Desondanks thnx voor de heads-up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
veyron180 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:41:

[afbeelding]
Hmmm nu breng je mij ook aan het twijfelen..

Je wordt bedankt }:| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik wilde vandaag mijn bundel tijdelijk verhogen naar 3 of 4 GB data, zie ik dat ze geen onbeperkt bellen meer aanbieden :(

Wat is dat nu?? Maximaal 250minuten bellen? Snap er weinig van moet ik zeggen, als ik nu bundel wijzig krijg ik nooit meer onbeperkt bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

vandermark schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:54:
Ik wilde vandaag mijn bundel tijdelijk verhogen naar 3 of 4 GB data, zie ik dat ze geen onbeperkt bellen meer aanbieden :(
Ik zie het inderdaad ook. Wat een vreemd gedrag is dat zeg. Wellicht dat ze vanwege de nieuwe EU wetgeving dit hebben aangepast.

Dit is overigens wel balen. Ik heb deze maand 4G aangezet om te testen. Dus ik heb nu 1GB 4G, onbeperkt SMS/Bellen voor €12,50. Nu kan ik niet meer terug naar de oude situatie €10,- voor 1GB 3G, onbeperkt bellen / smsen.

Ik zie nu overigens wel dat de 4G prijs is gedaald van €2,50 naar €0,50. Dus zou nog eventueel terug kunnen naar 1GB 3G, onbeperkt smsen en 250min voor €7,50 (of €8,- voor 4G) maar dan ben ik wel mijn onbeperkt bellen kwijt.

Ik ga eens contact opnemen met Simpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan groen
Als je de bundel binnen het abonnement aanpast veranderd dan ook de eind datum van het contract?
250 minuten, onbeperkt sms en 3 gb data en 4g voor 13 euro is niet verkeerd namelijk....Zoveel blijk ik niet te bellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

jan groen schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:02:
Als je de bundel binnen het abonnement aanpast veranderd dan ook de eind datum van het contract?
Nee. Die blijft gewoon op de originele datum staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Hier ook een Simpel abonnement aangegaan voor 3 euro per maand, sim onderweg, benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Cass schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 00:15:
Hier ook een Simpel abonnement aangegaan voor 3 euro per maand, sim onderweg, benieuwd! :)
50 cent voor 4G - geen slechte deal, misschien iets voor mijn vrouw, die zit nog prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Overweeg ook dat 3 euro abonnement voor erbij.
Zit gewoon op Simyo prepaid maar heb er een beetje de balen van dat ik steeds centen zie weglekken voor korte internetsessies. In totaal maar een paar mb want overal wifi en haalt de 3 euro aan data niet, maar gevoelsmatig is dat erg irritant. Toch een dualsim telefoon dus dat wordt Simpel op het tweede slot enkel voor data en straks nog over de grens wat handig is hier in de grensregio ook want Simyo prepaid internet is enkel NL.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het bespreken van Prepaid hoort in: [Simpel Prepaid] Ervaringen & Discussie