Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Icekiller2k6 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:50:
Neen doctor who heeft geen onbeperkt aantal levens.. hij heeft een beperkt aantal regeneraties... hierna is het gedaan.. en wordt hij gewoon "oud".....
Die alweer zijn gereset door River Song schijnbaar. Anders is dit z'n laatste regen. En de BBC gaat deze serie niet stopzetten.

Net zoals TG een te groot verdienende serie.
Alphalorne schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:01:
Hmm..
Fry revs up to replace Clarkson: Petrolhead QI host being considered as possible successor to suspended host on Top Gearr

Fantastische vent Fry, imo een betere optie dan Alan Partridge, maar als potentiële vervanger voor JC? Ik zie het niet..
Ik zie het ook niet, maar gun hem zeker een kans..

misschien gastrolletje Laurie? A bit of Fry & laurie anyone? :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Ik zie Stephen Fry als een vaste opvolger ook niet 1-2-3, maar een enkele aflevering met hem, Hammond een May zou ik best willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

De topgear FB pagina is gelinkt naar een pagina van de Mirror , waar nu staat dat JM en RH niet zonder JC verder willen gaan.
http://www.mirror.co.uk/t...60997?ICID=FB_mirror_main

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Alphalorne schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:01:
Hmm..
Fry revs up to replace Clarkson: Petrolhead QI host being considered as possible successor to suspended host on Top Gearr

Fantastische vent Fry, imo een betere optie dan Alan Partridge, maar als potentiële vervanger voor JC? Ik zie het niet..
mmm Fry is teveel een May dus gaat de dynamiek dan niet werken vrees ik..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik moest wel gelijk aan hem denken als vervanger, mooie gast maar wel een heel ander type dan Clarkson natuurlijk.
Voor een paar afleveringen is het wel leuk. Hij kan ook een paar goede sneren richting Clarkson gooien ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08-2024
NoFearCreations schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:19:
De topgear FB pagina is gelinkt naar een pagina van de Mirror , waar nu staat dat JM en RH niet zonder JC verder willen gaan.
Dat zet het nieuwtje over de support van JM en RH wel kracht bij, wat mij betreft. Zoals ik al eerder aangaf, vermoed ik dat JC bij eventuele gesprekken met andere zenders ook wel zou eisen het met de andere twee te doen. Het zijn vrienden en voor je vrienden kom je op. d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Alphalorne op 19-03-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

NoFearCreations schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:19:
Waar zie je dat?
https://www.facebook.com/topgear?fref=ts ziet er normaal uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Eh.. hier:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/15mjqs6.jpg

EDIT: Zie net dat dit de "Community page" is van TG.. Volgens mij is dat inderdaad de officiële FB pagina van TG. Die laadt bij mij niet door, dus ik kan nu niet zien of het ook daar op staat.

[ Voor 71% gewijzigd door Alphalorne op 19-03-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik hoop dat ze dit snel oplossen en dat we weer kunnen genieten van Top Gear. Zonder de 3 presentatoren is het net een soort RTL autowereld, aka geen drol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
_O-

James May ‏@MrJamesMay

"More great news. We have a leak in the plumbing. I can get my tools out and everything. And I have some left-over curry to have for lunch."

Iets later:

"Once I've done the plumbing, I'm going to fire up Little Honda to see if Norman Tebbit's 'on yer bike' philosophy works. #StillUnemployed"

[ Voor 23% gewijzigd door Alphalorne op 19-03-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Alphalorne schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:36:
Eh.. hier:
[afbeelding]

EDIT: Zie net dat dit de "Community page" is van TG.. Volgens mij is dat inderdaad de officiële FB pagina van TG. Die laadt bij mij niet door, dus ik kan nu niet zien of het ook daar op staat.
Nee daar staat er niks over..

16 maart was de laatste update over de saga :
"An update regarding this week’s TV show:
http://transmission.blogs...m/…/further-news-about…/"

Daarna alleen maar auto nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lastig, mocht het waar zijn.

Ik denk dat voor veel mensen de charme toch zit in de wat groffere manier van JC. Op het moment dat dat evt zou verdwijnen, zou hij nog steeds dezelfde persoon zijn?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Speculation Mode On

De BBC is gewoon op zoek naar een manier om verder te kunnen met JC op een manier die JC's slachtoffer en de kijkers kunnen accepteren. Er moet gezegd kunnen worden: Ja, de BBC heeft er wat aan gedaan en en het is goed zo.

Speculation Mode Off

Gaat het werken? Als het simpele slippertjes kan tegenhouden die anders gewoonweg over het hoofd zouden zijn gezien, wellicht wel. Maar het moet inderdaad niet ten koste gaan van het scherpe randje en dat is inderdaad een hele.. hele fijne balans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Precies wat ik bedoel :) Als je de scherpheid kwijt raakt, dan is het JC niet meer. Dan is het een gewone presentator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
TG FR schijnt trouwens erg goed ontvangen te zijn (is het schandaaltje ook nog ergens goed voor geweest), ben toch benieuwd hoe dat nou is.. Net als TG Z._Korea. Daarover gesproken; Herinnert iemand zich deze nog?

[ Voor 34% gewijzigd door Alphalorne op 19-03-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 18:44
Helemaal niet zo'n raar concept hoor, dat "sterren" een manager en/of publicist bij zich hebben om de openbare zaken een beetje te sturen. Ik kan me best voorstellen dat dit in een geval van JC zou helpen.

[ Voor 39% gewijzigd door TweakMDS op 19-03-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
Ik lees wat speculaties over vervanging van JC etc, maar dat zie ik echt niet zo snel gebeuren... als deze presentatoren ermee stoppen dan is het afgelopen met TopGear UK ben ik bang omdat JC als het goed is (deels) de eigenaar is van het intellectueel eigendom... het is zogezegd zijn show. Als hij ontslagen word, dan zal hij TC meenemen... of er gewoon een punt achter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:24
MicGlou schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:56:
Ik lees wat speculaties over vervanging van JC etc, maar dat zie ik echt niet zo snel gebeuren... als deze presentatoren ermee stoppen dan is het afgelopen met TopGear UK ben ik bang omdat JC als het goed is (deels) de eigenaar is van het intellectueel eigendom... het is zogezegd zijn show. Als hij ontslagen word, dan zal hij TC meenemen... of er gewoon een punt achter zetten.
Die rechten heeft Clarkson jaren geleden aan de BBC verkocht. ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
LordSinclair schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:00:
[...]

Die rechten heeft Clarkson jaren geleden aan de BBC verkocht. ;)
Ik heb wat moeite om details terug te vinden, maar volgens mij heeft hij iig nog steeds een stevige vinger in de pap... misschien geen eigenaar meer, maar wel via voorwaarden e.d. Zoals ik het had begrepen betekent geen Clarkson = geen TopGear in het huidige format... dan wordt het dus eigenlijk een andere show. Plus dat de andere twee hebben aangegeven geen opnames te doen zonder Clarkson, dan sterft het programma sowieso wel, eentje was misschien nog vervangbaar geweest, maar alle 3 tegelijk niet... en van de drie is Clarkson toch wel het belangrijkste figuur.

Ik hoop uiteindelijk dat het met een sisser afloopt, ze weten bij BBC al jaren hoe hij is... dan hadden ze daar jaren terug al korte metten mee moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MicGlou schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:19:
[...]
Plus dat de andere twee hebben aangegeven geen opnames te doen zonder Clarkson, dan sterft het
Is op dit moment een gerucht, en laten we hopen dat het alleen een gerucht is :'( zou klote zijn als de hele serie stopt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

MicGlou schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:19:
[...]

Ik hoop uiteindelijk dat het met een sisser afloopt, ze weten bij BBC al jaren hoe hij is... dan hadden ze daar jaren terug al korte metten mee moeten maken.
Dit. al gaat slaan (als dat daadwerkelijk is gebeurd, de verhalen gaan van ruzie tot een vuistslag in het gezicht maar de waarheid is nog altijd niet boven water) natuurlijk wel een brug tever, maar dat JC iemand is die regelmatig op de rand van het toelaatbare balanceert zou BBC natuurlijk allang door moeten hebben, ze werken immers al enige jaren met 'm samen.

Clarkson zou in 2013 zijn laatste aandelen in het productiebedrijf hebben verkocht aan de BBC las ik net trouwens.

@hierboven: Ik hoop dat die berichten juist wel op waarheid gebaseerd zijn, dat zet de BBC in elk geval behoorlijk onder druk.

[ Voor 16% gewijzigd door Destruction op 19-03-2015 14:08 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

lanerios schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:25:
[...]

Is op dit moment een gerucht, en laten we hopen dat het alleen een gerucht is :'( zou klote zijn als de hele serie stopt nu
Waren die drie niet gewoon zelf een beetje zat van Top Gear langzamerhand...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Natuurlijk kan dat.

De Lama's hielden er mee op op hun hoogtepunt, bewust omdat ze niet jaren en jaren het concept wilden blijven uitmelken. Juist omdat het geen "moetje" moest worden. Het programma liep echt uitstekend, maar ze hadden iets van "het is wel goed zo".

Quit while you're ahead.

Dat Hammond en May het niet zonder Clarkson willen doen kàn zijn omdat ze hem door- en door steunen. Het kan ook dat ze zelf weten dat ze de show niet op de manier zoals het publiek dat wil zien kunnen presenteren of zelfs maar het seizoen af kunnen sluiten. Dan kan je ook zeggen "ik wil geen slecht product maken". Wij weten de motivatie niet.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
...nee joh... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

W3ird_N3rd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:15:
[...]

Natuurlijk kan dat.

De Lama's hielden er mee op op hun hoogtepunt, bewust omdat ze niet jaren en jaren het concept wilden blijven uitmelken. Juist omdat het geen "moetje" moest worden. Het programma liep echt uitstekend, maar ze hadden iets van "het is wel goed zo".

Quit while you're ahead.

Dat Hammond en May het niet zonder Clarkson willen doen kàn zijn omdat ze hem door- en door steunen. Het kan ook dat ze zelf weten dat ze de show niet op de manier zoals het publiek dat wil zien kunnen presenteren of zelfs maar het seizoen af kunnen sluiten. Dan kan je ook zeggen "ik wil geen slecht product maken". Wij weten de motivatie niet.
zou kunnen maar dan plan je dat toch gewoon in, niet met zo'n 'schandaal'? of denk je dat ze 'geluk bij een ongeluk' idee hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik denk gewoon letterlijk zoals hij het zegt: Dat May en Hammond aangegeven hebben "Luister, de kans dat het publiek TopGear uitkotst zonder Clarkson is groot, dus als we zonder Clarkson verder zouden moeten, gaan we liever gewoon NIET verder."

Een beslissing van "Het is wel goed zo" verwacht ik eerder tussen seizoenen door. Dat wij kijkers dus de mededeling krijgen "De opnames voor het nieuwe (en allerlaatste) seizoen TopGear zijn gestart" oid.

[ Voor 29% gewijzigd door Destruction op 19-03-2015 14:32 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 13:57
Maar ben ik nu de enige die het niet helemaal volgt? Want hij gaat schijnbaar wel een ander programma presenteren?

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Nee, hij gaat voor de x-ste keer als gast-presentator verschijnen op Have I Got News For You.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Destruction schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:58:
Ik zou ook niet weten waarom ik daar verder over in discussie zou moeten gaan. Gesteld kan worden dat zonder Clarkson er uberhaubt geen TopGear meer zou zijn.
Ik geloof er nog steeds niets van. Helaas is verdere discussie hierover met jou zinloos omdat je deze aannames blijft doen en ik niet kan bewijzen dat TG niet even succesvol zou zijn geweest zonder JC.

Dat is dus geen goede basis voor een goede discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Tsja, meningen kunnen en zullen verschillen hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
Friespeuk schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:41:
[...]
Ik geloof er nog steeds niets van. Helaas is verdere discussie hierover met jou zinloos omdat je deze aannames blijft doen en ik niet kan bewijzen dat TG niet even succesvol zou zijn geweest zonder JC.

Het hele programma is gebaseerd op hoe die drie met elkaar omgaan. Zonder JC en de rest was het hele programma totaal anders. Probeer voor de grap eens TG USA te kijken en je weet gelijk waarom dat toch niet zo'n succes is als het origineel. En dat terwijl het eigenlijk precies dezelfde opbouw heeft als de originele TG.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

ToolkiT schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:22:
[...]

zou kunnen maar dan plan je dat toch gewoon in, niet met zo'n 'schandaal'? of denk je dat ze 'geluk bij een ongeluk' idee hadden?
Voor zover je het een geluk kan noemen, dat laatste dan. Een fraaie afsluiting zou het ook niet zijn, maar mocht er het idee heersen dat het toch maar downhill is vanaf hier, dan kan je tot zo'n besluit komen.
Destruction schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:31:
Ik denk gewoon letterlijk zoals hij het zegt: Dat May en Hammond aangegeven hebben "Luister, de kans dat het publiek TopGear uitkotst zonder Clarkson is groot, dus als we zonder Clarkson verder zouden moeten, gaan we liever gewoon NIET verder."

Een beslissing van "Het is wel goed zo" verwacht ik eerder tussen seizoenen door. Dat wij kijkers dus de mededeling krijgen "De opnames voor het nieuwe (en allerlaatste) seizoen TopGear zijn gestart" oid.
Dat ja. Echt een "het is wel goed zo" zou het dan ook niet zijn, maar je kan hier wel de beslissing maken om ermee te stoppen. Dan misschien niet vanwege het incident, niet omdat je niet door zou kunnen gaan, maar omdat denkt dat je niet over het succes tot nu heen kan.
Friespeuk schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:41:
[...]

Destruction heeft het over de stelling dat er zonder Clarkson geen Top Gear meer zou zijn. En dat is zo. Het programma onder die titel stond destijds op het punt van cancelen en Clarkson was mede verantwoordelijk voor het opstarten van het "nieuwe" Top Gear.

Waar jij het over lijkt te hebben is of Top Gear kan doorgaan zonder Clarkson. En ja dat weet niemand.

De presentatoren kan je toch zien als een soort rocksterren. Als je het RTL Late night zou vragen kan je een complete band niet zomaar vervangen. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 19-03-2015 15:04 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Laatst online: 10-09-2024
Effe terzijde: het gaat niet goed met driemanschappen: Top Gear, Troika rond Griekenland, K3... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellep3tje
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
Fiber schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:09:
[...]

Waren die drie niet gewoon zelf een beetje zat van Top Gear langzamerhand...?
En dan stoppen ze net voor de laatste 3 afleveringen van het huidige seizoen? lijkt me niet..

MacBook Pro Retina 13" 128GB 8GB 2014 Mac mini 2010 120GB SSD 8GB (HTPC) Mac Pro 1.1, 128GB SSD +3 x 1TB HDD, 8GB, ATI Radeon 5770 -OS X 10.10-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Jellep3tje schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:50:
[...]

En dan stoppen ze net voor de laatste 3 afleveringen van het huidige seizoen? lijkt me niet..
niet express iig, maar nu de situatie er is, maken ze er misschien gebruik van: wij wilden wel maar BBC deed moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Leuk al die speculaties hier. De verzinsels worden steeds mooier :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ethirty schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:10:
Leuk al die speculaties hier. De verzinsels worden steeds mooier :P
yup puur speculatie..

en nu facts:

The BBC has released an update on the Jeremy Clarkson/Top Gear enquiry. Details at the link
http://transmission.blogs...on-clarkson-and-top-gear/
The BBC has today released the following statement:

“Following last week’s suspension of Jeremy Clarkson, Ken MacQuarrie is now considering the evidence and will report to the Director-General on his findings next week.

Once this has been considered, we will set out any further steps.

The BBC will not be offering further commentary until then.”

It has been confirmed that the TGTV episode scheduled for broadcast on Sunday 22 March will not be shown, but no official statement has been made regarding any future episodes.

TopGear.com will bring you more news as soon as we have it.

[ Voor 80% gewijzigd door ToolkiT op 19-03-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:39

SomerenV

It's something!

ToolkiT schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:20:
[...]

yup puur speculatie..

en nu facts:

The BBC has released an update on the Jeremy Clarkson/Top Gear enquiry. Details at the link
http://transmission.blogs...on-clarkson-and-top-gear/

[...]
Of je zegt gewoon dat er geen nieuws is en plant een link nee in plaats van het op deze manier te doen :X

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Natuurlijk kan er een TopGear gemaakt worden zonder Clarkson. Net zo als er weet ik hoeveel verschillende James Bonds zijn geweest. Het zal dan wel een andere TopGear zijn dan nu. Toen de huidige TG begon snapte ik niet waar b.v. Tiff Needell en Vicki Butler-Henderson gebleven waren. En ik vond de bijdragen van Michele Newman ook altijd interessant. Clarkson is daar ook maar begonnen als een van de presentatoren, en heeft zich langzamerhand ontwikkeld tot de lul TV-persoonlijkheid die hij nu is. Ik vond destijds zijn serie Clarksons Motor World best interessant. Hammond en May combineren met een ander word moeilijk, maar er kan best een nieuw format bedacht worden. Of het net zo'n gouden greep zal zijn als de huidige TG is natuurlijk de vraag. Als het allemaal waar is wat Clarkson Oisin heeft aangedaan zou ik er mee kunnen leven als TG ophoudt of geheel herzien word. Ik zal toch met andere ogen naar de man kijken.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

SomerenV schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:29:
[...]

Of je zegt gewoon dat er geen nieuws is en plant een link nee in plaats van het op deze manier te doen :X
ik quote nota bene de tekst van het persbericht.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ToolkiT schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:07:
[...]

ik quote nota bene de tekst van het persbericht.. :X
Ik denk dat hij het over de BBC had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Smultie schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 20:09:
[...]

Ik denk dat hij het over de BBC had ;)
ach so...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
;(

Jeremy Clarkson in foul-mouthed rant against BBC bosses

And I'll drive somebody around in whatever I can get hold off, I'm sacked so it's probably a Nisan Micra. So who knows. But anyway it will be my last ever lap of the Top Gear test drive. There was an 18 year waiting list to be in the audience of Top Gear, but the BBC has f***** themselves. It was a great show and they've f***** it up, tonight's the night when you have the opportunity. I didn't foresee my sacking but I would like to do one last lap. So I'll go down to Surrey and I'll do one last lap of that track before the fucking bastards sack me. I'll be a bit tearful when I do it, but fuck it, let's do it."

Video

[ Voor 33% gewijzigd door Alphalorne op 20-03-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht.. nogal onhandige locatie om je eigen vendetta te gaan zitten uitspreken. Beetje jammer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Er is geen handlige locatie voor dit soort dingen wat mij betreft.. MAAR:

"The presenter was speaking at a fundraising event in London last night. During an expletive ridden performance he twice said he'd lost his job. It's not clear whether or not he was joking. The BBC hasn't commented."

Misschien wishful thinking.. Daarentegen:

"The news comes amid reports that the presenter attempted to apologise to Tymon at his home. Clarkson "tried for up to five minutes but in the end had to walk away" after the producer refused to open his door, the Mirror reported."

[ Voor 34% gewijzigd door Alphalorne op 20-03-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Alsnog, mocht het zo zijn. Dat is een fundraiser wel de slechtste plek tbh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:32:
;(

Jeremy Clarkson in foul-mouthed rant against BBC bosses

And I'll drive somebody around in whatever I can get hold off, I'm sacked so it's probably a Nisan Micra. So who knows. But anyway it will be my last ever lap of the Top Gear test drive. There was an 18 year waiting list to be in the audience of Top Gear, but the BBC has f***** themselves. It was a great show and they've f***** it up, tonight's the night when you have the opportunity. I didn't foresee my sacking but I would like to do one last lap. So I'll go down to Surrey and I'll do one last lap of that track before the fucking bastards sack me. I'll be a bit tearful when I do it, but fuck it, let's do it."

Video
Nou nou nou enige zelfreflectie zou hem wel wat sieren maar volgens mij is dat niet z'n sterkste punt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Friespeuk schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:51:
[...]

Nou nou nou enige zelfreflectie zou hem wel wat sieren maar volgens mij is dat niet z'n sterkste punt 8)7
een van de comments vat het mooi samen
He is a child having a huge tantrum, because he can't have his own way.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Maar als een rondje over dat circuit een ton oplevert, dan zegt het wel wat over de populariteit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
TG is voor alle 3 de heren een "labor of love" en extreem populair. Als daar dan een eind aan komt dan kan ik me voorstellen dat dat krachtige emoties oproept.

Hij is boos, teleurgesteld en verdrietig en dat snap ik ergens wel. Dat of het was gewoon om de prijs op te drijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Alphalorne op 20-03-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:10:
Hij is boos, teleurgesteld en verdrietig en dat snap ik ergens wel.
Boos en teleurgesteld op zichzelf hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 12-09 16:06
Waarschijnlijk niet. Daarvoor ontbreekt de nodige dosis zelfreflectie.

En dan nog: ik ben ook wel eens boos over iets dat op mijn werk gebeurt. En ook ik werk voor de media en kan werkgerelateerd wel wat publiek bereiken. En juist dat is een goede reden om je nooit zo onprofessioneel te uiten. Soit, hij was daar niet op tv, maar sprak wel en publique en dan weet je dat er iemand een camera op je richt.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hij is gewoon goed bezig om zichzelf voor lul te zetten. Hoe meer hij dit soort dingen doet, hoe sterker de BBC staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
BBC heeft alleen zichzelf ermee...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Señor Sjon schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:29:
BBC heeft alleen zichzelf ermee...
Hij zelf ook hoor, ik denk dat hij zichzelf redelijk voor lul aan het zetten is. in Engeland heerst nog steeds het idee "Als de BBC je uit kotst ben je de lul"

Ik gun het hem echt dat hij nog ergens anders aan de bak komt, en dat gaat ook vast wel gebeuren. Maar we moeten nu niet doen alsof hij onschendbaar is :p

JC probeert excuses aan te bieden?

Mocht dit kloppen,

bellen
bij hem thuis langs gaan

Signs of a desperate man?

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 20-03-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
lanerios schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:38:
[...]

Hij zelf ook hoor, ik denk dat hij zichzelf redelijk voor lul aan het zetten is.
Ik denk dat dat juist wel mee valt. Clarkson snapt redelijk goed hoe hij de media moet bespelen, en wat werkt bij zo'n veiling nou beter om juist dit soort dingen te roepen?

Resultaat is toch een behoorlijk hoge opbrengst voor zo'n rondje op het cicruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Nou als je slecht kan tegen verandering (zoals ondergetekende, eerlijk gezegd :| ), dan zou deze uitkomst wel heel erg zuur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
James May has denied reports that he and Richard Hammond refused to film the three remaining episodes of the current series of Top Gear withouth Clarkson.

He said: "It's not true. No-one has ever asked me if I was going to do it, there was never any suggestion that we were going to do it. So I've never had an opportunity to refuse to do it.

"I haven't spoke to anybody about it, it's completely new to me - I don't know where it's come from."

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

lanerios schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:38:
[...]

JC probeert excuses aan te bieden?

Mocht dit kloppen,

bellen
bij hem thuis langs gaan

Signs of a desperate man?
Als dat zo is vind ik het triester dat die andere man zo moeilijk doet over het maken van excuses.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn grootste probleem nu is dat elk klein dingetje wat hij doet als een anti BBC iets wordt gezien. Wat krijgen we straks?

"JC ate chinese food, it must mean he's collaberating with chinese officials to bring Top Gear to China!"
"JC inhaled his oxygen towards the east, that must mean he has set his sights on Russia!"

etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

JC heeft gewoon de BBC bij de ballen. JC maakt het geen reet uit als hij ontslagen wordt. Hij zal binnen 6 maanden weer een topbaan bij de concurrent hebben.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Ja, alleen denk ik dat het hem wel degelijk uitmaakt hoor. Het zou natuurlijk niet hetzelfde zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:39:
Ja, alleen denk ik dat het hem wel degelijk uitmaakt hoor. Het zou natuurlijk niet hetzelfde zijn..
Als JC de mogelijkheid heeft om de hele studio op te pakken of na te maken en met een goed commercieel vooruitzicht (bij de concurrent) ook JM & RH meekrijgt, wat is er dan anders aan? Anders dan het logo wat in een bovenhoek staat?

Mogelijk zal de beeldkwaliteit minder zijn; het lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat de hele produktie-ploeg ook overstapt (cameramannen etc) maar na zoveel jaren TG, snappen de presentatoren er ook wel genoeg van om een nieuwe ploeg snel op poten te zetten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

BBC heeft de infrastructuur en de connecties met autofabrikanten. JC zou wel opnieuw kunnen beginnen maar ergens denk ik dat hijzelf ook wel weet dat stoppen op je hoogtepunt beter is dan opnieuw beginnen terwijl de formule weleens uitgewerkt kan raken (niet nu). Qua specials wordt het immers ook steeds lastiger.

JC is een beetje slachtoffer van de tijdsgeest van de BBC, die willen blijkbaar correcter dan correct handelen en JC is dat niet. Alhoewel de details van het laatste incident nog dermate onbekend zijn om daar wat zinnigs over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Delerium schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:49:
BBC heeft de infrastructuur en de connecties met autofabrikanten. JC zou wel opnieuw kunnen beginnen maar ergens denk ik dat hijzelf ook wel weet dat stoppen op je hoogtepunt beter is dan opnieuw beginnen terwijl de formule weleens uitgewerkt kan raken (niet nu). Qua specials wordt het immers ook steeds lastiger.
Nee hoor. BBC heeft de TG rechten. Clarkson, May en Hammond zijn de eigenaren van de productie maatschappij. Die heeft de contacten met de fabrikanten.

Ze ( JC, MAY en Hammond ) zijn gewoon klaar met de BBC en willen naar een andere zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
MAX3400 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:47:
[...]

Als JC de mogelijkheid heeft om de hele studio op te pakken of na te maken en met een goed commercieel vooruitzicht (bij de concurrent) ook JM & RH meekrijgt, wat is er dan anders aan? Anders dan het logo wat in een bovenhoek staat?

Mogelijk zal de beeldkwaliteit minder zijn; het lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat de hele produktie-ploeg ook overstapt (cameramannen etc) maar na zoveel jaren TG, snappen de presentatoren er ook wel genoeg van om een nieuwe ploeg snel op poten te zetten.
Begrijp me niet verkeerd; Ik hoop dat als hij er bij de BBC idd mee moet stoppen, hij elders iets soortgelijks opzet liefst met JM & RH. En als TG daarnaast verder gaat met andere hosts, kijk ik beide gegarandeerd. Beide zou mss wel goed of beter kunnen zijn. Maar als je iets 13 jaar doet en daar komt een einde aan, dan is het 'the end of an era' en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Zeker als je het grootste gedeelte van de tijd eigenlijk voor de lol hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:59:
[...]

Begrijp me niet verkeerd; Ik hoop dat als hij er bij de BBC idd mee moet stoppen, hij elders iets soortgelijks opzet liefst met JM & RH. En als TG daarnaast verder gaat met andere hosts, kijk ik beide gegarandeerd. Beide zou mss wel goed of beter kunnen zijn. Maar als je iets 13 jaar doet en daar komt een einde aan, dan is het 'the end of an era' en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Zeker als je het grootste gedeelte van de tijd eigenlijk voor de lol hebt gedaan.
Maar dan ga je er vanuit dat het geen opzet was om een maand voor het aflopen van je contract dit te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:59:
[...]

Maar als je iets 13 jaar doet en daar komt een einde aan, dan is het 'the end of an era' en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Zeker als je het grootste gedeelte van de tijd eigenlijk voor de lol hebt gedaan.
Ben ik met je eens!

Hoop dan wel dat als ze ergens anders verder kunnen gaan, dat ze even een kleine sabbatical nemen, er wat nieuwe aflevering van Toy Stories worden uitgegeven en dat de hele crew met een hernieuwd concept een ijzersterke comeback kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
backupdevice schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:00:
[...]

Maar dan ga je er vanuit dat het geen opzet was om een maand voor het aflopen van je contract dit te doen
Correct. Dit alles is imho een gevolg van een hele hele lange en zware dag filmen, gevolgd door slecht nieuws. Actie - (slechte) reactie. Stel dat hij idd voor het melden bij de baas, nog e.e.a. met zijn slachtoffer probeerde recht te breien, dan is dat niet omdat het mogelijke tikje gepland was. Dat is meer een geval van: Sjit, mss toch niet handig van mij..

[ Voor 23% gewijzigd door Alphalorne op 20-03-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:06:
[...]

Correct. Dit alles is imho een gevolg van een hele hele lange en zware dag filmen, gevolgd door slecht nieuws. Actie - (slechte) reactie. Stel dat hij idd voor het melden bij de baas, nog e.e.a. met zijn slachtoffer probeerde recht te breien, dan is dat niet omdat het mogelijke tikje gepland was. Dat is meer een geval van: Sjit, mss toch niet handig van mij..
Ik denk dat JC meer en meer in een keurslijf werd geduwd door de BBC en dat hij daardoor gefrustreerd is geraakt. Hij forceert op deze manier gewoon een breuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Zit dat filmpje 's te bekijken, komt wel heel lacherig over..
backupdevice schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:10:
[...]

Ik denk dat JC meer en meer in een keurslijf werd geduwd door de BBC en dat hij daardoor gefrustreerd is geraakt.
Denk ik ook, hoewel er natuurlijk altijd wel meer speelt. Hij heeft toch echt een behoorlijk tumulteus jaar achter de rug. En dat zijn echt wel character beïnvloedende gebeurtenissen geweest.
Hij forceert op deze manier gewoon een breuk.
Dat betwijfel ik. Hij is meer iemand die gewoon niet zwijgzaam ten onder gaat (zonder al te melodramatisch over te willen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:23
backupdevice schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:10:
[...]

Ik denk dat JC meer en meer in een keurslijf werd geduwd door de BBC en dat hij daardoor gefrustreerd is geraakt. Hij forceert op deze manier gewoon een breuk.
Waarom zou hij dat doen, als zijn contract bijna afloopt? ALs hij uit het keurslijf wil kon hij ook gewoon zijn contract niet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Exactly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Minneyar schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:18:
[...]

Waarom zou hij dat doen, als zijn contract bijna afloopt? ALs hij uit het keurslijf wil kon hij ook gewoon zijn contract niet verlengen.
Nee tuurlijk niet. Als JC zelf de stekker uit TG trekt zal iedereen hem aankijken als de man die TG de nek heeft omgedraaid.

Nu is hij gewoon JC die iedereen accepteert en waarom mensen hem geweldig vinden. Hij laat BBC de stekker eruit halen en kan zo met zijn amigo's verder bij een andere zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Als dat al zo is, dan is dat denk ik niet met voorbedachte rade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:23
Tja in theorie zou dat kunnen, maar ik vind het erg vergezocht. Persoonlijk vind ik het aannemelijker dat diva Clarkson na een lange dag filmen en drinken uit de slof schoot toen hij zijn zin niet kreeg, zonder een voor op gesteld plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:26:
Als dat al zo is, dan is dat denk ik niet met voorbedachte rade.
Ik zeg niet dat hij die klap heeft gedaan om een breuk te forceren hoor.

Wel was hij al lang van plan om weg te gaam

We zullen zien :)

[ Voor 23% gewijzigd door backupdevice op 20-03-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

backupdevice schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:23:
Nee tuurlijk niet. Als JC zelf de stekker uit TG trekt zal iedereen hem aankijken als de man die TG de nek heeft omgedraaid.
Daar is al sinds jaar en dag een simpele oplossing voor: Stel eisen die op het eerste gezicht redelijk lijken maar onmogelijk ingewilligd kunnen worden door de BBC. De BBC zal het contract niet meer verlengen en de fans zullen vierkant achter JC blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

downtime schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:28:
[...]

Daar is al sinds jaar en dag een simpele oplossing voor: Stel eisen die op het eerste gezicht redelijk lijken maar onmogelijk ingewilligd kunnen worden door de BBC. De BBC zal het contract niet meer verlengen en de fans zullen vierkant achter JC blijven staan.
Ik zeg dus niet dat heel het voorval in scene is gezet.

Ik zeg alleen dat ze ( alle drie ) gewoon klaar zijn/waren bij de BBC. Wat beter als " on that bombshell " bij de BBC weg te gaan, je productie bedrijf mee te nemen en bij de concurrent in algehele vrijheid opnieuw te beginnen.

Het publiek hebben ze al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb topgear ook altijd gekeken, en hoe leuk ik het ook vind, ik ben het ook absoluut niet eens met zijn uitlatingen vaak.
Dat hele petitieverhaal vind ik dan ook kansloos; alleen maar omdat hij topgear groot gebracht heeft wilt niet zeggen dat hij dan meteen het recht heeft om zich dusdanig beledigend en racistisch uit te laten.
Wanneer ik de petitie zou tekenen zou ik in feite alles goedpraten wat hij doet, alleen voor mijn eigen gemak omdat ik Top Gear zo leuk vind.
Leuke host of niet, ik vind wel dat iemand eens verantwoording mag afleggen voor wat ie doet.
Het zijn je acties die voor je spreken, niet je intenties en er is al veel te veel gestoeld op victim-blaming in deze wereld.

Dus hoe leuk ik topgear ook vind, jammer maar helaas, en terecht dat Jeremy geschorst is en nu ook zo besproken wordt.
Zo vind ik dus ook dat Gordon absoluut geschorst mag worden...wat die al allemaal niet gezegd heeft....en dan beledigd zijn als hij een koekje van eigen deeg krijgt. Hypocracy of our democracy....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:57
Richard zegt op FB dat om 14.00 de nieuwe presentator aangekondigd wordt. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Linkje / screenshot ?

[ Voor 50% gewijzigd door Alphalorne op 20-03-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
London (CNN) - "A supporter of suspended "Top Gear" host Jeremy Clarkson is set to deliver a petition with nearly 1 million signatures calling for his reinstatement to the BBC's headquarters in London on Friday -- driving an armored tank."

In a friggin' tank!

[ Voor 3% gewijzigd door Alphalorne op 20-03-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Deathchant schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:07:
Ik heb topgear ook altijd gekeken, en hoe leuk ik het ook vind, ik ben het ook absoluut niet eens met zijn uitlatingen vaak.
Ik ook niet. Maar ik kan erom lachen omdat ik Clarkson als een karikatuur zie. Hij heeft een bepaalde persona, die ik normaal gesproken irritant zou vinden, maar die in TG tot een grappige karikatuur opgeblazen wordt. Dat maakt het leuk.
Dat hele petitieverhaal vind ik dan ook kansloos; alleen maar omdat hij topgear groot gebracht heeft wilt niet zeggen dat hij dan meteen het recht heeft om zich dusdanig beledigend en racistisch uit te laten.
Hij komt ermee weg omdat hij zo'n karikatuur is. Hij zal wel niet echt vinden dat stakers doodgeschoten moeten worden maar hij zegt het, en komt ermee weg, omdat hij vrijwel altijd "in zijn rol" zit. Je lacht erom en vergeet het weer omdat het Clarkson maar is.

Ik heb bijvoorbeeld weinig problemen met de opmerkingen over fietsers, politici, voetballers, mensen uit Essex, Mexicanen, Albaniërs, Duitsers, en weet ik wie nog meer, omdat hij consequent iedereen beledigd, niemand is veilig, en het wordt grappig omdat het bij die lompe karikatuur hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
RadioAir schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:25:
Richard zegt op FB dat om 14.00 de nieuwe presentator aangekondigd wordt. Ben benieuwd!
RichardHammondFanClub ?
https://www.facebook.com/...lub/posts/699711416824499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Ok.. Maar dat zou dan om 16:00 onze tijd zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:57:
Ok.. Maar dat zou dan om 16:00 onze tijd zijn dus.
Het is inderdaa 16:00; dat omrekenen is soms nog erg lastig ondanks Google en World Clock :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Maar is dat niet de RH fan account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:00:
Maar is dat niet de RH fan account?
Story / Prive / Weekend / Hart van Nederland... ;)

Maybe it's Richard Hammonds underground persona...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

JC mag dan wel een lul zijn om het zo maar te zeggen maar het is de combinatie van die het leuk maakt.

Al jaren kijk ik Top Gear zelfs nog de oude afleveringen opgetrommeld uit 2002.

En ja Clarkson is een uitgesproken persoon toch zal het nooit hetzelfde worden als hij weg zou zijn, TopGear US is gewoon te triest voor woorden, Australie is ook gewoon een shit show welke beide gewoon proberen verder te liften op het succes van TopGear UK.

Het zou over auto's moeten gaan maar het zijn juist de personages die TopGear TopGear maken.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:43:
London (CNN) - "A supporter of suspended "Top Gear" host Jeremy Clarkson is set to deliver a petition with nearly 1 million signatures calling for his reinstatement to the BBC's headquarters in London on Friday -- driving an armored tank."

In a friggin' tank!
"And more than 989,000 of them have signed the petition posted on Change.org by Guido Fawkes, a right-wing political blogger, a week ago."

Guido of Guy?
Wikipedia: Guy Fawkes

* ToolkiT heeft zijn twijvels over dit bericht..

Aangezien een andere alias voor Guy Fawkes John Johnson is zou een witte testarossa gepaster zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door ToolkiT op 20-03-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
ToolkiT schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:18:
[...]

"And more than 989,000 of them have signed the petition posted on Change.org by Guido Fawkes, a right-wing political blogger, a week ago."

Guido of Guy?

Van wikipedia:
Guy Fawkes (/ˈɡaɪ ˈfɔːks/; 13 April 1570 – 31 January 1606), also known as Guido Fawkes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
ToolkiT schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:18:
[...]

Guido of Guy?

https://www.change.org/p/bbc-reinstate-jeremy-clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

precies...

Voor de niet britten op tweakers (99.9% dus ;) ) Het zou hetzelfde zijn als een petitie opzetten onder de naam Balthasar Gérard in NL..
die petitie weet ik van, ik betwijvel alleen dat die naam echt is.. en ook dus of dat tank verhaal echt is..

[ Voor 32% gewijzigd door ToolkiT op 20-03-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
ToolkiT schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:22:
[...]

precies...

Voor de niet britten op tweakers (99.9% dus ;) ) Het zou hetzelfde zijn als een petitie opzetten onder de naam Balthasar Gérard in NL..
Ja, want iedereen op internet gebruikt altijd zijn echte naam? Snap even het probleem niet? Ja de kans dat dat zijn echte naam is zeer klein, maar het gaat om de petitie en iedereen die deze ingevuld heeft.

Tank zal wel meevallen dus idd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Arnold op 20-03-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
http://www.independent.ie...ves-by-tank-31082013.html

The vehicle, apparently driven by the motoring show's enigmatic professional driver The Stig, made its way from Westminster, through central London and towards New Broadcasting House near Oxford Street.

But organisers almost had to call a halt to the stunt when the tank broke down just short of its intended destination.

Harry Cole, a journalist with Guido Fawkes, said: "There was a slight technical difficulty, bu t The Stig got his jump leads out."

Zal vast niet deze zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.damngeeky.com/wp-content/uploads/2012/07/Rugged-Robin-armed-tank-three-wheeler.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Alphalorne op 20-03-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ToolkiT schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:22:
[...]

precies...

/Clarkson-modus: als je dan toch in 2015 een statement wil maken, zeg dan Mohammed B. die een petitie opzet voor het vrije woord! O-)
ETzPliskin schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:25:
[...]

Dat is de aflevering met een Mitsubishi Evo vs het leger, Seizoen 13 Ep 4 :)
Onder andere die aflevering is de reden dat ik al bijna 7 jaar Evo rijdt _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 20-03-2015 13:27 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.