Voor zover je het een geluk kan noemen, dat laatste dan. Een fraaie afsluiting zou het ook niet zijn, maar mocht er het idee heersen dat het toch maar downhill is vanaf hier, dan kan je tot zo'n besluit komen.
Destruction schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:31:
Ik denk gewoon letterlijk zoals hij het zegt: Dat May en Hammond aangegeven hebben "Luister, de kans dat het publiek TopGear uitkotst zonder Clarkson is groot, dus als we zonder Clarkson verder zouden moeten, gaan we liever gewoon NIET verder."
Een beslissing van "Het is wel goed zo" verwacht ik eerder tussen seizoenen door. Dat wij kijkers dus de mededeling krijgen "De opnames voor het nieuwe (en allerlaatste) seizoen TopGear zijn gestart" oid.
Dat ja. Echt een "het is wel goed zo" zou het dan ook niet zijn, maar je kan hier wel de beslissing maken om ermee te stoppen. Dan misschien niet vanwege het incident, niet omdat je niet door zou kunnen gaan, maar omdat denkt dat je niet over het succes tot nu heen kan.
Friespeuk schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:41:
[...]
Ik geloof er nog steeds niets van. Helaas is verdere discussie hierover met jou zinloos omdat je deze aannames blijft doen en ik niet kan bewijzen dat TG niet even succesvol zou zijn geweest zonder JC.
Dat is dus geen goede basis voor een goede discussie.
Destruction heeft het over de stelling dat er zonder Clarkson geen Top Gear meer zou zijn. En dat
is zo. Het programma onder die titel stond destijds op het punt van cancelen en Clarkson was mede verantwoordelijk voor het opstarten van het "nieuwe" Top Gear.
Waar jij het over lijkt te hebben is of Top Gear kan
doorgaan zonder Clarkson. En ja dat weet niemand.
De presentatoren kan je toch zien als een soort rocksterren. Als je het
RTL Late night zou vragen kan je een complete band niet zomaar vervangen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Mentalist op 19-03-2015 15:04
]