Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Helemaal mee eens. Niet voor niets dat Top_Gear.22x08.720p_HDTV_x264-FoV 3 minuten na einde uitzending online stond en door duizenden peers tegelijk werd gedownload.The_Bird schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:21:
[...]
Tja, helaas is het downloaden van auteursrechtelijk beeldmateriaal illegaal dus dat is geen optie.
Laten we wel wezen, maar niet voor iedereen; zodra er een alternatieve manier bestaat om een gelockte/betaalde uitzending van iets als Amazon Video te bekijken, zullen we vast voldoende geinteresseerden zijn.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat maakt het niet opeens legaal of "goed". Het blijft crimineel.MAX3400 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:41:
[...]
Helemaal mee eens. Niet voor niets dat Top_Gear.22x08.720p_HDTV_x264-FoV 3 minuten na einde uitzending online stond en door duizenden peers tegelijk werd gedownload.
Dat zeggende ben ik benieuwd hoe Amazon dit internationaal gaat aanpakken. Een soort VOD zou een interessante optie kunnen zijn, aflevering los verkopen via de regionale Amazons. Het zou me ook niet verbazen als dat meer oplevert dan het traditionele model waarbij het aan een tv-zender verkocht wordt.
Hoop wel dat Hammond zich nu gaat scheren overigens.
"21 jaar DSL!"
Hoewel May het over AmazonVideoUK heeft?
[ Voor 25% gewijzigd door TommyGun op 30-07-2015 16:10 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Zolang ze maar niet meer op Amerikaanse auto's/publiek gaan richten. Het gros is al zo interessant & betaalbaar in de EUTommyGun schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:09:
Zolang ze maar niet naar Amerikaanse regelgeving scheldwoorden gaan filteren en dergelijke.
Hoewel May het over AmazonVideoUK heeft?

Crimineel of niet, het zou een signaal moeten zijn dat dit regio-locken compleet achterhaald is, elke grote serie staat na UK/US uitzending met minuten online.The_Bird schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:49:
Dat maakt het niet opeens legaal of "goed". Het blijft crimineel.
Dat zeggende ben ik benieuwd hoe Amazon dit internationaal gaat aanpakken. Een soort VOD zou een interessante optie kunnen zijn, aflevering los verkopen via de regionale Amazons. Het zou me ook niet verbazen als dat meer oplevert dan het traditionele model waarbij het aan een tv-zender verkocht wordt.
Hoop wel dat Hammond zich nu gaat scheren overigens.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De EU wilt hier ook vanaf ze willen hiervoor wetgeving gaan maken, dit gaat wel lang duren het eerste wat op het programma staat is TV en abonnementen in het buitenland. De EU wilt hebben dat je een abonnement af kan nemen in een ander land waar je niet woont.Orion84 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:25:
Neemt niet weg dat de versplintering in die markt echt ongelofelijk irritant is. Bij de streaming muziekdiensten hebben ze grosso-modo in elk geval nog hetzelfde aanbod aan muziek en kan je kiezen op basis van ondersteunde hardware, features, prijs, kwaliteit etc.
Bij de videodiensten valt er door al dat ge-eikel met exclusieve licenties geen touw meer aan vast te knopen. Niemand die behoefte heeft om 3 verschillende "all-you-can-watch" abonnementen af te sluiten, om uiteindelijk alles te kunnen zien wat je wilt zien.
Maar goed, dat is iets voor een aparte discussie. Wel goed om te zien dat er in elk geval schot in de zaak zit en er een nieuw programma met dit drietal lijkt te komen. Hoe we dat gaan bekijken zien we dan wel weer.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Als niet publiek beschikbaar zijnde televisiezender hoeven ze dat niet te doen (net zoals HBO dat niet hoeft te doen bijvoorbeeld)TommyGun schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:09:
Zolang ze maar niet naar Amerikaanse regelgeving scheldwoorden gaan filteren en dergelijke.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat zou voor mij zó geweldig zijn! Canal+ in Spanje voor het voetbalwe_are_borg schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 08:13:
[...]
De EU wilt hier ook vanaf ze willen hiervoor wetgeving gaan maken, dit gaat wel lang duren het eerste wat op het programma staat is TV en abonnementen in het buitenland. De EU wilt hebben dat je een abonnement af kan nemen in een ander land waar je niet woont.
http://www.nu.nl/media/41...iljoen-euro-besteden.html
Ze mogen 36 afleveringen maken voor 225 miljoen pond, dat is 6,25 miljoen pond per aflevering.
Daarnaast hebben ze de volledige vrijheid.
Zouden ze elke aflevering voor 2 miljoen pond aan auto's mogen vernietigen?
Speel ook Balls Connect en Repeat
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
* wontcachme hoopt nog op ooit specials in Canada/VS, Rusland, China, Brazilie, Afrika
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 07-08-2015 19:28 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Met zo'n budget denk ik dat ze dat wel zullen blijven doen hoor, en waarschijnlijk nog uitbundiger dan eerst.wontcachme schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 19:28:
Ik hoop wel dat zo nog van die "kerst" specials gaan doen zoals Burma, Argentinie, Afrika. Zijn vaak erg leuke en mooie afleveringen.
* wontcachme hoopt nog op ooit specials in Canada/VS, Rusland, China, Brazilie, Afrika
Mja, als je 215/36 doet is het 6 miljoen per aflevering. Maak een uitje een dubbele special en je hebt al 12 miljoen budget. Eventueel kan je nog snoepen door wat "fillers" te maken met lagere kosten en je kan wel ver komen denk ikdowntime schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:16:
Ik weet niet wat hun budget bij de BBC was. Het maken van die specials moet wel waanzinnig duur zijn. Ze hebben wel eens laten zien wat voor crew erbij komt kijken en dan heb je het over tientallen mensen die weken op locatie werken, catering, hotels, vliegtickets, auto's, apparatuur, etc.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Caravans!Onbekend schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 19:19:
Zouden ze elke aflevering voor 2 miljoen pond aan auto's mogen vernietigen?
Dat werd inderdaad wel goed zichtbaar in de Argentinie special, toen ze met hooivorken het land uit werden gejaagd. Dat was een hele beste karavaan die de weg naar Chili probeerde te zoeken.downtime schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:16:
Ik weet niet wat hun budget bij de BBC was. Het maken van die specials moet wel waanzinnig duur zijn. Ze hebben wel eens laten zien wat voor crew erbij komt kijken en dan heb je het over tientallen mensen die weken op locatie werken, catering, hotels, vliegtickets, auto's, apparatuur, etc.
Bizar wat blijkbaar Amazon verwacht te ontvangen aan geld; al zou maar 1% van de voormalige wereldwijde kijkers (geschat op 350 miljoen) een jaar-abonnement bij Amazon nemen, dan is dat 350 miljoen dollar aan Prime-opbrengsten.
Amazon kan de show ook nog aan lokale televisiezenders doorverkopen. Kan best dat bijvoorbeeld ITV het ook weer van Amazon af gaat nemen.MAX3400 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:55:
Bizar wat blijkbaar Amazon verwacht te ontvangen aan geld; al zou maar 1% van de voormalige wereldwijde kijkers (geschat op 350 miljoen) een jaar-abonnement bij Amazon nemen, dan is dat 350 miljoen dollar aan Prime-opbrengsten.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Amazon is een vreemd bedrijf... Ze maken nooit winst, alles draait om marktaandeel.MAX3400 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:55:
Daarom 'mag' je ook niet zomaar een auto kopen bij Ferrari of Porsche (in het geval van een La Ferrari of 918). Geselecteerde klanten, screening etc.MAX3400 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:55:
het budget voor Amazon is nu zo groot dat ze nieuw aan LaFerrari, een P1 en een 918 hadden kunnen kopen, de hotlap neerzetten met de Stig en de wagens kunnen laten uitbranden en nog geld over hebben ook.
Tenzij je praat over 2de hands.
6 miljoen per aflevering klinkt als een hoop geld, maar al het camerawerk, montage etc, het niveau daarvan lag bijna altijd vrij hoog en dat is absoluut niet goedkoop.
Maar de BBC lukte het ook met minder, maar volgens mij konden die wel op verschillende plaatsen makkelijk wat deuren openen. Zie de regelmatige samenwerking met het Britse leger bijvoorbeeld.Kenzi schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 06:21:
[...]
Daarom 'mag' je ook niet zomaar een auto kopen bij Ferrari of Porsche (in het geval van een La Ferrari of 918). Geselecteerde klanten, screening etc.
Tenzij je praat over 2de hands.
6 miljoen per aflevering klinkt als een hoop geld, maar al het camerawerk, montage etc, het niveau daarvan lag bijna altijd vrij hoog en dat is absoluut niet goedkoop.
Tweedehands gaat je volgens mij ook niet zomaar lukken, volgens mij heb je de fabrikanten toch nog altijd nodig voor het onderhoud, dat doe je niet bij de garage om de hoek
Ik ben heel erg benieuwd hoe de nieuwe series gaan zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Metalfreak op 10-08-2015 08:34 ]
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Of juist andersom; laten we subtiel zeggen dat een stapel bankbiljetten in een aantal landen meer indruk maakt dan een policor-opstellingTsurany schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:55:
Grote verschil is inderdaad de naam. Amazon vertegenwoordigt het Amerikaanse kapitalisme terwijl de BBC toch de reputatie van serieus nieuwsmedium heeft. Dat maakt in de westerse wereld minder uit maar zeker in ontwikkelingslanden zal het, denk ik, laster zijn om voet aan wal te krijgen en de volledige vrijheid te krijgen mbt filmen op afgesloten locaties.
En dat er landen zijn/waren waar de BBC verboden is. Iran bv. Als ze toen van ITV waren konden ze gewoon naar binnen om richting baby Jezus te gaanMAX3400 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:03:
[...]
Of juist andersom; laten we subtiel zeggen dat een stapel bankbiljetten in een aantal landen meer indruk maakt dan een policor-opstelling
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de BBC bazen JC uiteindelijk effectief een plezier hebben gedaan met hun actie want het zou me niets verbazen als hij bij Amazon een betere deal heeft gemaakt dan hij bij de BBC had gekregen.
Dus beloond in plaats van een sanctie. En zichzelf tegelijkertijd van tig miljoenen aan inkomsten beroofd. Goed bezig BBC.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Nou laten we hopen dat Clarkson daardoor niet nog vervelender wordt zoals hij af en toe kan zijn........ imho.CaptJackSparrow schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 13:35:
........
Dus beloond in plaats van een sanctie. En zichzelf tegelijkertijd van tig miljoenen aan inkomsten beroofd. Goed bezig BBC.
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
http://www.nu.nl/media/41...arkson-terug-bij-bbc.html
De Britse tv-ster Jeremy Clarkson keert als presentator terug bij de BBC die hem dit jaar boos aan de kant schoof. Clarkson presenteert 2 oktober op BBC1 een aflevering van de satirische show Have I Got News For You.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Dat is niks nieuws, hij zou al eerder bij HICNFY verschijnen maar gezien dat nog wat gevoelig lag hebben ze dat uitgesteld..Onbekend schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:54:
Opvallend nieuwsbericht:
[...]
Hij is ook niet ontslagen, het contract voor TG is niet verlengt.. de deur staat dus nog op een kier..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Zou best wel eens kunnen. En dan worden de leden van ons 'dynamische trio' de drie 'Gear Knobs'.wontcachme schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:42:
Overigens zou mogelijk de naam voor de nieuwe serie bekend zijn. Het zou mogelijk "Gear Knob" zijn. Die naam is een paar weken voor de Amazon aankondiging vastgelegd door een advocatenbureau waar JC vaker mee heeft gewerkt.
De BBC heeft ook nooit uitgesloten dat Clarkson ooit nog voor ze zou werken, zijn aanstelling als presentator van TopGear is alleen niet verlengd.Onbekend schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:54:
Opvallend nieuwsbericht:
[...]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
/▌
Zou dat niet een red herring zijn?wontcachme schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:42:
Overigens zou mogelijk de naam voor de nieuwe serie bekend zijn. Het zou mogelijk "Gear Knob" zijn. Die naam is een paar weken voor de Amazon aankondiging vastgelegd door een advocatenbureau waar JC vaker mee heeft gewerkt.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
... then again ...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Volgens mij is het 'Gear Knobs'... klein verschilletje.wontcachme schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 17:42:
Het klinkt precies als de humor van het trio, het is uiteraard een referentie naar de auto, maar de term 'knob(s)' is ook een uitdrukking die in de UK vaak wordt gebruikt voor een lastig/bijdehand persoon... het is wat vrij vertaalbaar. Het zou mij niets verbazen als ze die titel zouden gaan gebruiken
Ik weet overigens niet meer precies waar ik het gelezen, maar als ik het goed heb begrepen gaat iedere aflevering worden zoals bij TG de specials waren, dus op locatie met supercars of juist oude en/of vreemde barrels en dan rare fratsen uithalen... en de specials waren altijd al mijn favoriet.
[ Voor 14% gewijzigd door MicGlou op 20-09-2015 16:38 ]
Mwhua de laatste tijd waren de specials ook herhalingen aan het worden waar hetzelfde kunstje weer gedaan werd.MicGlou schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:34:
[...]
Volgens mij is het 'Gear Knobs'... klein verschilletje.
[...]
Het klinkt precies als de humor van het trio, het is uiteraard een referentie naar de auto, maar de term 'knob(s)' is ook een uitdrukking die in de UK vaak wordt gebruikt voor een lastig/bijdehand persoon... het is wat vrij vertaalbaar. Het zou mij niets verbazen als ze die titel zouden gaan gebruiken
Ik weet overigens niet meer precies waar ik het gelezen, maar als ik het goed heb begrepen gaat iedere aflevering worden zoals bij TG de specials waren, dus op locatie met supercars of juist oude en/of vreemde barrels en dan rare fratsen uithalen... en de specials waren altijd al mijn favoriet.
De ietwat overtrokken 'reviews' mogen er er ook in komen, het gastitem mogen ze lozen.
Mess with the best, die like the rest
/▌
- Sorry about the lengthy absence from Twitter. These are very very very busy times. Fun though.
- To be clear, May is busy with other stuff but Hammond, Wilman and I are extremely busy putting our new show together. Much is already sorted
- To be even more clear, filming starts in a couple of weeks. And yes, all of us will be involved.
In een paar weken beginnen met filmen. Kerstspecial maybe?
Btw als ze nu gaan filmen: Winter! Sneeuw! Daar kunnen ze een paar mooie concepten mee uitvoeren!
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Paar mooie grappen nog over het vooral
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UW7O7S_PaWQ]steveman schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:32:
Klein wtfje toen Jezza bij QI in het panel zat
Paar mooie grappen nog over het vooral
Voor de liefhebbers de volledige QI XL-uitzending waar Jeremy in te zien was. Overigens zit hij wel vaker in het panel maar dit was voor het eerst sinds de ellende rondom Top Gear.
http://www.autoblog.nl/ni...kson-aan-om-racisme-81936
Bron: http://news.sky.com/story...er-sues-clarkson-over-row
http://nos.nl/artikel/206...-clarkson-uitgebreid.html
Volgens mij stevig ingegeven door jaloezie. Die producer dacht Jeremy een pootje gelicht te hebben, maar nu hij er misschien nog wel een betere deal uitgehaald heeft, begint het extra klagen.
Die Tymon heeft het knokpartijtje al gewonnen, en nu blijft-ie toch ff lekker door etteren.. Zelfs IK wil hem nu slaanPyr0_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:32:
Nieuwe episode over Jeremy Clarkson's onderonsje met Oisin Tymon:
http://www.autoblog.nl/ni...kson-aan-om-racisme-81936
Bron: http://news.sky.com/story...er-sues-clarkson-over-row

Misschien toch jaloezie? Had Tymon graag zelf voor veel meer salaris bij een autoprogramma van Amazon gewerkt?

http://www.racefactor.org...eo-jeff-bezos-in-the-face
Nederlands is makkelijker als je denkt
Kan er verder niet veel over vinden, dus lijkt mij haast een hoax te zijn.....SeatRider schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:44:
Geen idee wat de betrouwbaarheid is van dit artikel, maar als dit waar is ...![]()
Of grote middelvinger publiciteitsstuntSeatRider schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:44:
Geen idee wat de betrouwbaarheid is van dit artikel, maar als dit waar is ...![]()
WTF? Dat zou wel heel toevallig zijnSeatRider schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:44:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
/▌

Lijkt me een toffe peer. Die sla je toch niet?
Signatures zijn voor boomers.
Dat is ook de reden dat Netflix Orange is the New Black uitzendt en een reguliere TV zender er zijn vingers niet aan wilde branden.
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-35490238
[ Voor 48% gewijzigd door ToolkiT op 04-02-2016 12:25 ]
Dat is nog een beetje imago repair, die gast staat wel iets bekender dan derpface Evans (sorry, heb werkelijk niets met die man). Als hij maar niet zo'n typetje gaat spelen als in Friends/Joey, te gemaakt en scripted en vraag me af of er wel beetje chemie zal zijn tussen Blanc en Evans.ToolkiT schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:21:
New Top Gear line-up to include US actor Matt Le Blanc as Chris Evans' co-presenter, BBC announces
Wat een waardeloze keuze... Top Gear is Engels en zou dus ook Engelse humor moeten hebben, dus om daar nu een Amerikaan tussen te proppen. Ik denk echt dat het een nog grotere flop gaat worden dan we al dachten.ToolkiT schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:21:
New Top Gear line-up to include US actor Matt Le Blanc as Chris Evans' co-presenter, BBC announces
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
De geruchten gaan dat er ook een duitser bij zit.. sterker nog, een duitse vrouw... Sabine Schmit oftwel de koningin van de ring..Metalfreak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:42:
[...]
Wat een waardeloze keuze... Top Gear is Engels en zou dus ook Engelse humor moeten hebben, dus om daar nu een Amerikaan tussen te proppen. Ik denk echt dat het een nog grotere flop gaat worden dan we al dachten.
Dus blijft nog maar een derde brits over..
Ik denk dat zij er beter in past dan zo'n Amerikaan.ToolkiT schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:46:
[...]
De geruchten gaan dat er ook een duitser bij zit.. sterker nog, een duitse vrouw... Sabine Schmit oftwel de koningin van de ring..
Dus blijft nog maar een derde brits over..
YouTube: Top Gear: The Races | Hosted by Matt LeBlanc | Premieres Monday, January 18th at 9/8cMetalfreak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:01:
[...]
Ik denk dat zij er beter in past dan zo'n Amerikaan.
YouTube: Matt Le Blanc in a Mclaren - Top Gear - BBC
YouTube: Matt Le Blanc Top Gear Behind the Scenes - Top Gear - BBC
YouTube: Matt Leblanc: "Just Don't Use the Brake As Much" (TOP GEAR)
mmm zou best kunnen werken..
[ Voor 37% gewijzigd door ToolkiT op 04-02-2016 13:16 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Shamalamadindon op 04-02-2016 14:37 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Punctuality is the politeness of kings
Sarcasme of serieuze vraag?dreamscape schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:51:
Hadden we geen ander topic voor het originele en inmiddels dus non-Clarkson Top Gear?
@hieronder, dat lijkt inderdaad het geval te zijn
[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 04-02-2016 16:57 ]
Testing, one, two ...
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Je hebt gelijk mijn excuses:dreamscape schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 14:51:
Hadden we geen ander topic voor het originele en inmiddels dus non-Clarkson Top Gear?
Top Gear & Fifth Gear Deel 9
Ik heb de aflevering waarin Matt te gast is een paar keer gezien en ik blijf me storen aan het gebrek aan chemie wat er toen leek te zijn. Hij maakte een nogal (pun intended) matte indruk. Alsof ie dronken was, soms zelfs. Zie hem niet de hele show dragen iig.SinergyX schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:27:
[...]
Dat is nog een beetje imago repair, die gast staat wel iets bekender dan derpface Evans (sorry, heb werkelijk niets met die man). Als hij maar niet zo'n typetje gaat spelen als in Friends/Joey, te gemaakt en scripted en vraag me af of er wel beetje chemie zal zijn tussen Blanc en Evans.
Nederlands is makkelijker als je denkt
http://www.hln.be/hln/nl/...-slaan-van-producer.dhtml
Dus toch. Dat hij er er dan nu pas voor uit komt.
/▌
Hij was er eerder voor uitgekomen, hij heeft het volgens mij ook zelf gemeld bij de BBC dat dit gedaan heeft.Marzman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:02:
Jeremy Clarkson excuseert zich voor het slaan van producer
http://www.hln.be/hln/nl/...-slaan-van-producer.dhtml
Dus toch. Dat hij er er dan nu pas voor uit komt.
Quote uit het artikel:
"Ik zou graag opnieuw sorry willen zeggen aan Oisin Tymon voor het incident en de nasleep ervan", zei Clarkson. "Ik wil graag benadrukken dat niets van dit alles zijn schuld was."
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
De feiten omstreeks mrt 2015
Earlier on 4 March, studio recording of Top Gear had taken place in Surrey and the presenters had travelled that same evening to the location shoot in North Yorkshire;
the incident occurred on a patio area of the Simonstone Hall Hotel, where Oisin Tymon was working on location for Top Gear;
the physical attack lasted around 30 seconds and was halted by the intervention of a witness;
it is the case that Oisin Tymon offered no retaliation;
the verbal abuse was directed at Oisin Tymon on more than one occasion – both during the attack and subsequently inside the hotel – and contained the strongest expletives and threats to sack him. The abuse was at such volume as to be heard in the dining room, and the shouting was audible in a hotel bedroom;
derogatory and abusive language, relating to Oisin Tymon and other members of the Top Gear team, continued to be used by Jeremy Clarkson inside the hotel, in the presence of others, for a sustained period of time;
it is clear that Oisin Tymon was shocked and distressed by the incident, and believed that he had lost his job;
following the attack, I understand that Oisin Tymon drove to a nearby A&E department for examination;
over the subsequent days, Jeremy Clarkson made a number of attempts to apologise to Oisin Tymon by way of text, email and in person; and
it is the case that Jeremy Clarkson reported the incident to BBC management.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Currently unnamed T.V. show

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Signatures zijn voor boomers.
Als er een op zijn kant lag wel jaBrilsmurfffje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 09:54:
Die reliant robins voor het kantoor, de toon is direct alweer gezet
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
/▌
Geniaal.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

https://www.amazon.co.uk/
After months of deliberation and lots of useful suggestions from the public, for which the guys are very grateful, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May have decided that, because they are taking their new Amazon Prime Show around the world, it will be called The Grand Tour.
Not only will the guys travel to different locations, but for the first time ever the studio audience recordings will travel every week, all housed within a giant tent. Amazon customers will have the chance to be in the audience when tickets are released through prize draws this summer.
[ Voor 71% gewijzigd door Tijntje op 11-05-2016 20:23 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dit topic is gesloten.