Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 06:40
SomerenV schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:58:
[...]

Er is geen handgemeen geweest. Er was kans op handgemeen maar heeft niet plaatsgevonden. Alleen een flink verhitte situatie vol gevloek en gescheld (mits die informatie wél klopt).
Oké, maar dan alsnog keur ik het af ;).

Maar als het daarbij gebleven is, waar praten we dan over? Alle oude koeien die in uitgezonden uitzendingen zitten zijn naar mijn idee de schuld van de eindverantwoordelijke van de uitzendingen bij de BBC. Bijvoorbeeld over het woordje "slope", dan heeft de BBC nog niet de juiste mensen in dienst die deze "gevoeligheden" kunnen onderscheppen. Bedoel er worden vaker woorden eruit gepiept die niet bij de zender passen, dus dat het met dit ook gedaan moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08-2024
Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Of je stelt je professioneel op en gedraagt je daarnaar. Of is het toegestaan na een dag hard werken om collega's de huid vol te schelden? Kort lontje? Tuurlijk. Maar hij is niet de enige die een dag lang gewerkt heeft.

En natuurlijk wegen de voorgaande gevallen mee, dat is niet meer dan normaal wanneer je formele waarschuwingen hebt gehad. Dan is een scheldkannonade wellicht genoeg om maatregelen te nemen. Gelukkig is bij de BBC sterrenstatus blijkbaar geen reden meer om dingen maar te blijven pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Iemand al een bijgestelde mening sinds 17:30? http://www.theguardian.co...racas-top-gear-suspension

Klinkt 100% tegenovergesteld als JC zelf het incident heeft aangekaart en "de rest" zijn mond houdt. Wil 'ie ontslagen worden met alterior motive?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

MAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:28:
Iemand al een bijgestelde mening sinds 17:30? http://www.theguardian.co...racas-top-gear-suspension

Klinkt 100% tegenovergesteld als JC zelf het incident heeft aangekaart en "de rest" zijn mond houdt. Wil 'ie ontslagen worden met alterior motive?
Als dat waar is is de enige reden die ik ervoor kan bedenken dat hij een geweldig aanbod van een andere zender heeft gehad om daar top gear te komen maken (wellicht onder een andere naam)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tsja... wordt hier gesuggereerd dat het voor hem verschil zou maken of zijn 'contract afloopt' of dat hij 'ontslagen wordt' bijvoorbeeld voor eventuele deals die hij dan zou kunnen sluiten met andere partijen dan de BBC en dat hij dit zelf in scène heeft gezet of zo? Of dat hij door een sappig schandaaltje zijn 'waarde' op zou willen drijven?

Alles kan. En dus ook dat de media nadat mogelijk bleek dat het een voornamelijk door henzelf opgeklopte storm in een glas water was nu proberen een nieuw 'schandaal' te creëren door een dergelijke suggestie de wereld in te slingeren.

Ik wacht het maar even lekker rustig af en ga vooral geen te snelle (voor)oordelen vormen.

[ Voor 7% gewijzigd door CaptJackSparrow op 12-03-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:39

Ethirty

Who...me?

Man man, wat een soap is dit aan het worden. Kap gewoon met al die spelletjes! Het is al weer bijna zondagavond, wat moet ik nu? -O-

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 08:47
Je zit hele dagen met elkaar opgeschept, en je bent collega's geen beste vrienden natuurlijk gaat het mis met name als er drank is.....Beetje volwassen mannen leggen dat bij, zolang die andere niet het ziekenhuis ingeslagen is vind ik het maar kinderachtig dit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ethirty schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:43:
Man man, wat een soap is dit aan het worden. Kap gewoon met al die spelletjes! Het is al weer bijna zondagavond, wat moet ik nu? -O-
22.5 seizoenen terugkijk alsmede de specials en de DVD's van ze?

Ook kan ik "On the edge" aanraden als lees-/e-book, van Hammond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De entertainment industrie is net als bijvoorbeeld het voetbal wereldje nu eenmaal geen normaal bedrijf. Ik vind de reacties dus nogal overdreven. Clarkson en de produceren praten het uit dat lijkt me wel normaal. Komen ze er niet uit schoppen ze die producer weg en het programma gaat weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:54:
De entertainment industrie is net als bijvoorbeeld het voetbal wereldje nu eenmaal geen normaal bedrijf. Ik vind de reacties dus nogal overdreven. Clarkson en de produceren praten het uit dat lijkt me wel normaal. Komen ze er niet uit schoppen ze die producer weg en het programma gaat weer door.
Dat is precies de mentaliteit die ervoor zorgde dat Saville z'n gang kon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
@r!k schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:34:
[...]

Als dat waar is is de enige reden die ik ervoor kan bedenken dat hij een geweldig aanbod van een andere zender heeft gehad om daar top gear te komen maken (wellicht onder een andere naam)
Maar de contracten lopen af.. niet logisch toch? Dan ga je niet akkoord met eventuele verlenging en begin je elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ligt eraan, misschien staat er in zijn voorwaarden dat hij geen auto programma mag maken als hij opstapt maar als hij ontslagen word wel.

Maar dan nog lijkt het mij vreemd dat je daar voor iemand op zijn bakkes gaat slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Pooh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:01:
[...]

Clarkson ≠ Saville :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Zou het niet gewoon de opbouw zijn naar de 1 april grap van het jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Helaas heeft hij wel gelijk. ipv de problemen op te lossen ga je die mensne houden en de mensen die er last van hebben de mond snoeren.

Want hey, kijkcijfers. Want hey, geld.

Maar goed, ga vooral door met het verdedigen van Clarkson :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
perpixel schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:09:
Zou het niet gewoon de opbouw zijn naar de 1 april grap van het jaar?
De buitenlandse TV zenders zijn nu al niet amused, dus ik verwacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

lanerios schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:11:
[...]

Helaas heeft hij wel gelijk. ipv de problemen op te lossen ga je die mensne houden en de mensen die er last van hebben de mond snoeren.

Tjuah, als Messi morgen zegt dat hij Suarez een klootzak vind die de teamspirit omlaag haalt dan vliegt Suarez dezelfde dag er nog uit.
Is dat raar/lullig/weetikhet ja, natuurlijk, maar zo werkt het nu eenmaal.

Maar goed, ga vooral door met het haten op Clarkson :+ 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
lanerios schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:11:
[...]

Sorry, maar dat vind ik onzin. Wat ik bedoel te zeggen is dat iemand z'n huid vol schelden iets anders is als wat Saville gedaan heeft (ik krijg het niet eens getypt zo erg). Dat is iets anders als verdedigen. Ik keur het niet goed, maar vind dit wel een storm in een glas water. Dit soort dingen komen nu eenmaal wel een voor in de showbiz na lang draaidagen. Feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Haten op Clarkson? is haten op iets nieuws?

neh, heb zelf geen last van hem. Maar het is wel dat mensen hier zeer snel vergeten dat het gewoon een bedrijf is daar bij de BBC. Blijkbaar moet iedereen weg, zolang God Clarkson maar blijft. Wat hij ook doet. Want stel je voor dat je een keer geen Steak krijgt maar wat anders. Nee dan mag je natuurlijk compleet doordraaien, doodnormaal toch?

Ben blij dat ik zo niet denk :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Haas_nl schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:46:
Je zit hele dagen met elkaar opgeschept, en je bent collega's geen beste vrienden natuurlijk gaat het mis met name als er drank is.....Beetje volwassen mannen leggen dat bij, zolang die andere niet het ziekenhuis ingeslagen is vind ik het maar kinderachtig dit allemaal.
Je legt het bij als het herstelbaar is. Als het hogere management zich er mee bemoeit (omdat iemand ze er in betrokken heeft, bijv met een klacht) heb je er minder invloed meer op hoe het verloopt.

Lomp verhaal trouwens weer. Maar gezien buitenlandse zenders al lopen te klagen bij de BBC die Top Gear hebben aangekocht zit er ook wat druk achter het met een sisser te laten aflopen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Pooh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:01:
[...]

Belachelijk idee om de 2 met elkaar te vergelijken.

Zoals het er naar uit ziet is Saville een van de grootste serie verkrachters/aanranders ooit.

Clarkson is alleen af en toe een idioot met z'n woorden.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

lanerios schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:19:
Haten op Clarkson? is haten op iets nieuws?

neh, heb zelf geen last van hem. Maar het is wel dat mensen hier zeer snel vergeten dat het gewoon een bedrijf is daar bij de BBC. Blijkbaar moet iedereen weg, zolang God Clarkson maar blijft. Wat hij ook doet. Want stel je voor dat je een keer geen Steak krijgt maar wat anders. Nee dan mag je natuurlijk compleet doordraaien, doodnormaal toch?

Ben blij dat ik zo niet denk :)
Zag je die: :+ 8)7 ? Dat geeft toch wel aan dat ik niet serieus was.

Maar goed, onze standpunten zijn duidelijk, ik ga wel lekker naar naar oude afleveringen kijken ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 10:40
MAX3400 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:28:

De meest logische verklaring is dat Clarkson zelf ook wel door had dat hij een ernstige fout had gemaakt. Dan moet je ook een vent zijn en daar voor uit durven komen. Daarnaast komen dit soort dingen altijd wel via de media naar buiten en dan hang je pas echt.

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

FragDaddy schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:23:
[...]

De meest logische verklaring is dat Clarkson zelf ook wel door had dat hij een ernstige fout had gemaakt. Dan moet je ook een vent zijn en daar voor uit durven komen. Daarnaast komen dit soort dingen altijd wel via de media naar buiten en dan hang je pas echt.
Dat waren ook mijn gedachten. Hij wist dat hij fout zat en is naar zijn baas gegaan en gezegd: luister dit is gebeurt, had ik niet moeten doen maar ik vind dat je het van mijn als eerste moet horen..
Het getuigd iig wel van verantwoorlijkheid nemen over een foute (maar menselijke) actie..

Bij JC heb ik altijd dat er veel bravour bij zit en type grote mond maar klein hartje..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
ToolkiT schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:29:
Bij JC heb ik altijd dat er veel bravour bij zit en type grote mond maar klein hartje..
Ik ga er vanuit dat het geschreeuw en geroep van hem voornamelijk Showbiz is. De kijkers verwachten gewoon ongenuanceerd geroeptoeter om mee vermaakt te worden. Is onderdeel van de show, van het format. Net als bij elke auto die je test hem eerst helemaal de hemel in prijzen en vervolgens roepen "But there are a few problems". Of dat Jeremy alle races wint, of dat wat James May ook doet, hij toch als captain slow zal worden betiteld of zijn auto door de andere presentatoren wordt beschadigd "omdat hij dat zo erg vindt.". Of dat er grappen gemaakt worden over Richard Hammonds lengte.

Als kijker weet je gewoon dat het gaat komen en dat maakt het leuk.

Ga er maar gewoon van uit dat hij in het dagelijks leven zich niet zo gedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ToolkiT schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Geldt voor alle drie die jongens; heb je de 24H van Silverstone gezien met die BMW diesel? Daar lijkt me, op basis van de laatste 10 minuten, weinig aan gescript als het gaat over uitspraken en emoties.

Wat ik gister ook al zei, maar niet gespecificeerd; Andy Wilman laat als collega/vriend wel een hele menselijke kant zien in het boek "On the edge". Dan kan je hoog & laag springen maar ook Wilman heeft soms erg weinig baat bij het doorgaan van TG t.o.v. de verhoudingen met het personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:23

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik heb het hier nog niet gelezen, maar wat nou als....

[aluhoedje op]
Wat als de test tussen LaFerrari, P1 en 918 inmiddels heeft plaatsgevonden en de Porsche snéller was dan de P1? Dan zou 'ie z'n naam naar Jennifer veranderen had 'ie gezweerd. Daar kom je niet onderuit, tenminste niet hij met z'n grote bek. Dat zouden ik weet niet hoeveel mensen gewoonweg niet pikken, wel snappen maar niet pikken. Maar JC zal er niet op zitten wachten natuurlijk.
Enige uitweg: stoppen met TopGear. Dan kun je zeggen dat je dat niet meer gaat doen nu je er niet meer bij betrokken bent, zonder aanzienlijk gezichtsverlies.

Alternatively:
Jeremy Clarkson wordt ontslagen, en de nieuwe TopGear-host(ess) is.... Jennifer Clarkson!
[/aluhoedje af]

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
It is understood that BBC Scotland director Ken MacQuarrie, who is leading the investigation, will not start interviewing cast and crew members about the incident until next week.

The BBC appears keen to keep its investigation restricted to corporation staff, despite a number of holidaymakers and staff at the luxury Simonstone Hall hotel witnessing the incident.

Bron: The Guardian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Alphalorne schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:00:
It is understood that BBC Scotland director Ken MacQuarrie, who is leading the investigation, will not start interviewing cast and crew members about the incident until next week.

The BBC appears keen to keep its investigation restricted to corporation staff, despite a number of holidaymakers and staff at the luxury Simonstone Hall hotel witnessing the incident.

Leuk dat ze het binnenshuis willen houden, maar waarom duurt dat toch zo lang? Een eerste interview kan toch altijd en daaruit kun je vaak wel herleiden of diepgaand onderzoek nodig is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Alphalorne schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:00:

Fijn, vooral geen externe getuigen erbij betrekken. Stel je voor dat de waarheid snel boven tafel komt. :N

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Icephase schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:35:

Alternatively:
Jeremy Clarkson wordt ontslagen, en de nieuwe TopGear-host(ess) is.... Jennifer Clarkson!

:+
DAT zou wel een geniale publiciteits-stunt zijn! Ook in typische TopGear stijl. _/-\o_

Maar helaas.. Daar zouden ze natuurlijk nooit de aflevering van aanstaande zondag voor opofferen. En dat gaat nu wel gebeuren. Zie Red Arrow's docu. (wat overigens ook een leuke docu is als ik het me goed herinner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
"Mr MacQuarrie will quiz Mr Clarkson and Mr Tymon separately, as well other members of the Top Gear production team who witnessed the altercation.

They have not called on Simonstone Hall Hotel’s staff to give testimony, but a source confirmed that a figure from the Top Gear production team was in touch with them last week to find out what happened."

http://www.dailymail.co.u...fans-circulate-email.html

Overigens lijkt die assistent producer nu op de sh*t-list te staan bij fans. :N

[ Voor 18% gewijzigd door Alphalorne op 13-03-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:30:
En wie weet had hij een rottige dag achter de rug of waren er 'staande' afspraken over de catering die hier niet mee in overeenkomst waren.
Bob Ward said Clarkson and his co-presenters arrived at the hotel at about 9.30pm and refused a request to have his picture taken with him.

“I said ‘Any chance of a selfie Jeremy?’ and he said ‘No, not with the day I’ve had today’.”
Dat lijkt alvast wel te kloppen dus. 'Bad day at the office'. Sja...

Ik vraag me af wat er nou zou gebeuren als je die twee samen met een beetje redelijk en pragmatisch mens erbij in een kamertje zou zetten en eens zou kijken of ze het niet als redelijke en volwassen mensen samen zouden kunnen uitpraten. Kan al die heisa verder achterwege blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Afbeeldingslocatie: https://metrouk2.files.wordpress.com/2015/03/snickers-e1426255328362.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

_O-

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 11-09 14:47
Haha dat is wel een geniale zet van Snickers! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Viccers schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:59:
Haha dat is wel een geniale zet van Snickers! :+
Aan de beschadigde doos te zien zit Snickers daar niet achter. Geen marketeer die het waagt om iets met beschadigde verpakking te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Kan toeval zijn,. maar gisteren zou de herhaling zijn van vorige week, maar leverde bij mij zwart beeld op.. (Kan ook de schuld van UPC/Ziggo/Mijn bekabeling zijn ). Maar een uurtje later deed BBC2 het weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:15:

Dat lijkt alvast wel te kloppen dus. 'Bad day at the office'. Sja...

Ik vraag me af wat er nou zou gebeuren als je die twee samen met een beetje redelijk en pragmatisch mens erbij in een kamertje zou zetten en eens zou kijken of ze het niet als redelijke en volwassen mensen samen zouden kunnen uitpraten. Kan al die heisa verder achterwege blijven.
Veranderd weinig aan wat er gebeurd is, als werkgever moet je gewoon optreden.
Zeker een bedrijf als de BBC kan zijn daar weinig in permiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
k995 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:16:
[...]

Veranderd weinig aan wat er gebeurd is, als werkgever moet je gewoon optreden.
Zeker een bedrijf als de BBC kan zijn daar weinig in permiteren.
Dat is grotendeels te wijten aan de BBC zelf. Naar wat ik zo allemaal gelezen heb, wordt ze verweten zaken geregeld niet adequaat op te pakken. Daaruit volgt deze (in mijn ogen) overtrokken reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Jeremy (54) zou zijn baas hebben gebeld om te zeggen dat hij het niet meer ziet zitten, meldt Daily Star.

"Hij is het niet eens met de manier waarop hij door de BBC wordt behandeld", zegt een goede bekende van 'Jezza'. "Zijn contract loopt eind deze maand af en hij heeft aangegeven er helemaal klaar mee te zijn."

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Alphalorne schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:09:Overigens lijkt die assistent producer nu op de sh*t-list te staan bij fans. :N
Die 'fans' hebben het verstand van een garnaal.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Ja dat gaat veel te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Alphalorne schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:09:
Overigens lijkt die assistent producer nu op de sh*t-list te staan bij fans. :N
Ik denk eerder dat de daily mail te ver gaat. Behalve die laatste tweet in het artikel zijn het stuk voor stuk grapjes.
Zeker die foto van Ivoorkust.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Alphalorne schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:22:
[...]

Dat is grotendeels te wijten aan de BBC zelf. Naar wat ik zo allemaal gelezen heb, wordt ze verweten zaken geregeld niet adequaat op te pakken. Daaruit volgt deze (in mijn ogen) overtrokken reactie.
Maakt weinig uit, fysieke agressie kan gewoonweg niet. Op geen enkel bedrijf word dat aanvaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Ehr dat is oud nieuws, het linkt naar een artikel (bbc, 11 maart) waar in staat:
"The next two episodes of Top Gear will not be broadcast and it's understood that a third programme, the final of the series, is unlikely to be transmitted."
Dus de laatste ep (de special?) zou eventueel nog uitgezonden kunnen worden.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ethirty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:05:
[...]

Top, maar 3 seizoenen aan muziek is voorlopig wel genoeg voor in de auto :)

Valt wel op, TG probeert op Facebook gewoon door te gaan met de normale gang van zaken, maar alle reacties gaan alleen maar over Jezza. Een beetje als: "Dit is een nieuwe diesel station" - "We don't care, bring Clarkson back".
Vraag me toch af hoe de directie zich daar nu voelt, of dat het ze überhaupt scheelt.
Dat zijn de Clarkson fans. Een groot verschil met de tg fans. De een kijkt voor de show met alle presentatoren en de andere kijkt voor Clarkson.

Als je zo zielig op Facebook gaat doen, geef je duidelijk aan dat je mening nou niet echt belangrijk in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 18:44
krvabo schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:53:
Ehr dat is oud nieuws, het linkt naar een artikel (bbc, 11 maart) waar in staat:

[...]

Dus de laatste ep (de special?) zou eventueel nog uitgezonden kunnen worden.
Ik begreep dat de komende twee "af-ish" zijn, maar die zijn uitgesteld, en dat de laatste helemaal zou zijn geschrapt.

[ Voor 54% gewijzigd door TweakMDS op 14-03-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

Hopelijk zullen de geschrapte episodes ooit nog eens ergens lekken...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
"In addition, the BBC have received a threat from Anonymous, threatening the BBC with a ‘hack attack’ if they do not reinstate Clarkson. The hacker group have posted an open letter online, stating ‘You are warned: DDOS cannons will fire if you do not comply’. A DDOS attack will temporarily shut down the BBC’s internet capabilities."

Uit dezelfde bron. Als dat waar is dan krijgt BBC nog een hoop gedoe als ze hem inderdaad ontslaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dat ze hem onstlaan dat is 1 maar om nu uit wraak de laatste episodes te cancellen is gewoon triest en typisch BBC. Van mij mogen ze allemaal moven naar ITV en daar lekker verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik kan het me niet voorstellen dat BBC de (volgens interwebs) €150.000.000 aan inkomsten die ze met Top Gear per jaar binnen harken zo maar laten gaan.
Want die andere 2 gaan ook echt niet door en de hele trio vervangen gaat echt geen succes worden want zij waren DE reden voor het succes, de auto's zijn bijzaak.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Feihcretsam schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:37:
[...]

"In addition, the BBC have received a threat from Anonymous, threatening the BBC with a ‘hack attack’ if they do not reinstate Clarkson. The hacker group have posted an open letter online, stating ‘You are warned: DDOS cannons will fire if you do not comply’. A DDOS attack will temporarily shut down the BBC’s internet capabilities."

Uit dezelfde bron. Als dat waar is dan krijgt BBC nog een hoop gedoe als ze hem inderdaad ontslaan..
Vergaat de wereld? Zijn er massale mensenrechtenschendingen? Heeft Snowden of Assange weer wat gelekt wat de hele wereld aangaat?

Nee, een of andere presentator met een grote bek krijgt een tik op de vingers.

Ergens verbaast het mij niet dat dit belangrijker is voor vele mensen dan al het andere wat er gebeurd in de wereld :/

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Feihcretsam schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:37:
Nope. Lege bedreiging. De reguliere Anon twitter accounts maken er geen melding van en op de volgens de BBC relevante hashtag "#OpBringBackClarkson" zijn hoogstens een paar honderd tweets te vinden.

The hive is not involved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Clarkson denkt misschien dat de hele wereld op hem zit te wachten, maar reken maar dat de naam en de reputatie van Clarkson en TopGear hierdoor schade hebben opgelopen.

Bovendien, met de macht en de invloed van de BBC achter zich kon het programma heel veel voor elkaar krijgen wat ik een of andere commerciële zender nog niet zo zie lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Het is niet de macht of invloed van de BBC die dat bewerkstelligd, maar de populariteit van de show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Alphalorne schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:42:
Het is niet de macht of invloed van de BBC die dat bewerkstelligd, maar de populariteit van de show.
Maar dat is niet helemaal ongerelateerd. Als JC nu een nieuwe show op een commerciele zender moet gaan doen, zonder de bekendheid en wereldwijde deals die TG na 20 jaar had, en met een nieuwe formule (want de BBC bezit de rechten op de naam en de formule), dan zijn ze weer "gewoon een autoshow" en zullen ze weer bij 0 moeten beginnen.

En onderschat de macht van de adverteerder niet. Er zal een stuk meer aandacht voor "gewone merken" als Ford, Opel/Vauxhall, Kia en Toyota moeten komen want de adverteerder beslist. En je kunt op een commerciele zender ook niet vertellen dat adverteerder A een prima wagen heeft gebouwd maar dat de nieuwe van adverteerder B vele malen beter is. Alle scherpe randjes, die TG maken tot wat het is, zullen er op een commerciele zender afgevijld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
downtime schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:15:
[...]

Maar dat is niet helemaal ongerelateerd. Als JC nu een nieuwe show op een commerciele zender moet gaan doen, zonder de bekendheid en wereldwijde deals die TG na 20 jaar had, en met een nieuwe formule (want de BBC bezit de rechten op de naam en de formule), dan zijn ze weer "gewoon een autoshow" en zullen ze weer bij 0 moeten beginnen.

En onderschat de macht van de adverteerder niet. Er zal een stuk meer aandacht voor "gewone merken" als Ford, Opel/Vauxhall, Kia en Toyota moeten komen want de adverteerder beslist. En je kunt op een commerciele zender ook niet vertellen dat adverteerder A een prima wagen heeft gebouwd maar dat de nieuwe van adverteerder B vele malen beter is. Alle scherpe randjes, die TG maken tot wat het is, zullen er op een commerciele zender afgevijld worden.
Ik denk dat, als TG echt weg gaat, en JC een nieuwe show begint, de grote fans snel overschakelen naar deze show en snel in publiciteit zal stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44

Soul__assasin

de Belbelg

Ergens diep achteraan mijn hoofd begin ik btw te denken dat dit op een promo stunt begint te lijken... Samen met wat tijd rekken om het duel tussen de Porsche, Ferrari en de McLaren te kunnen realiseren...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Voor een stunt zijn ze nu al veel te ver doorgegaan, BBC/TopGear/Clarkson hebben nu al langdurige imago schade.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:44

Soul__assasin

de Belbelg

Daar ben ik het imho niet mee eens... Van zodra top gear terug op de buis komt is iedereen dit gewoon vergeten... JC heeft al genoeg op zijn kerfstok.. En niemand geeft er om...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Laatst online: 14:03

B64

Dat hele gedoe met Jimmy Saville (hoewel van een totaal andere orde) heeft er natuurlijk wel voor gezorgd dat de Beeb een stuk voorzichtiger is geworden. Die zien niet meer zo heel veel door de vingers omdat ze anders kijkers/omzet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

B64 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:43:
Dat hele gedoe met Jimmy Saville (hoewel van een totaal andere orde) heeft er natuurlijk wel voor gezorgd dat de Beeb een stuk voorzichtiger is geworden. Die zien niet meer zo heel veel door de vingers omdat ze anders kijkers/omzet verliezen.
Kijkers en omzet doen er minder toe. Maar ze zijn een publieke omroep. Zonder politieke steun geen TV License ("kijkgeld") en ze zijn daarom best gevoelig voor politieke druk. En de politiek verwacht dat de BBC zorgvuldig met dit soort situaties om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat omzet er wel degelijk toe doet, ze krijgen inderdaad overheidsgeld als publieke zender, maar Top Gear levert hun heel veel geld op van buitenlandse tv-zenders die de serie aankopen.

De verhalen spreken elkaar ook nogal tegen over wat JC heeft gedaan. Het is denk ik even wachten op de officiele versie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Laatst online: 14:03

B64

Denk je dat er ooit een officiële versie komt? Daar heb ik toch zo m'n twijfels over eerlijk gezegd.

Als de BBC ooit met een statement komt dan zal dat vooral veel verbloemen; het incident zal melding maken van ongeoorlofd gedrag en wellicht ook van eerdere waarschuwingen aan zijn adres.

Als JC er ooit iets serieus van gaat proberen te zeggen zal dat in de beste JC-traditie een statement worden waar je helemaal niks mee kan, omdat je gewoon nooit weet welk stukje grappig bedoeld is, welk stuk grootpraat is, en welk stuk (if any) het gebeuren accuraat omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat doen alle bedrijven zo, maar dat is dan 'de officiele versie'.

Wat JC betreft heb je gelijk vrees ik, misschien was die column over dinosaurussen wel zijn statement, misschien is het een grap, misschien heeft het niks met het voorval te maken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

JC wilt gewoon weg bij de BCC. En TG = JC. Dus als hij weggaat komt hij bij een andere zender terecht en maakt hij als hij wilt een nieuwe autoshow.

Maar hij heeft ook al eerder aangegeven dat hij documentaires maken ook heel leuk vind, en daar heeft hij er al een paar van gemaakt.

JC bepaalt wat er nu gaat gebeuren. Dus ... of de BBC geeft hem meer geld en meer vrijheid of ze laten hem gaan. Een win - win voor JC

[ Voor 19% gewijzigd door backupdevice op 16-03-2015 09:07 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Top Gear is in zekere zin JC. Maar andersom is net zo waar. Ik moet nog zien dat hij ergens anders zijn carriere op dezelfde schaal kan voortzetten - het kan dan wel eens na een ongetwijfeld begin met veel belangstelling vrij snel voorbij zijn. In tegenstelling tot zijn collega's JM en RH blonken zijn side projects nu ook niet bepaald uit in kwaliteit en succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

arsimo schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:00:
...In tegenstelling tot zijn collega's JM en RH blonken zijn side projects nu ook niet bepaald uit in kwaliteit en succes.
Define side projects? Het lijkt er in ieder geval op dat JC ongeveer 5x zoveel waard is dan RH en 7x zoveel waard dan JM.

En als je dan toch ruzie hebt met je baas en omgerekend ongeveer 1 miljoen waard bent per huidig levensjaar, boeit het dan nog of je contract per 1 april zou aflopen en nu (door de geruchten) misschien niet wordt verlengd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die leeftijd die hij heeft zou hij toch niet zo lang meer meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Top Gear is in zekere zin JC. Maar andersom is net zo waar. Ik moet nog zien dat hij ergens anders zijn carriere op dezelfde schaal kan voortzetten - het kan dan wel eens na een ongetwijfeld begin met veel belangstelling vrij snel voorbij zijn. In tegenstelling tot zijn collega's JM en RH blonken zijn side projects nu ook niet bepaald uit in kwaliteit en succes.
Heeft ie side projects dan ?
Zover ik weet is het enige wat ie vast doet naast alle topgear dingen af en toe de buzzcocks presenteren.
En dat doet ie best leuk :)

Aleen al aan de verkoop van zijn "top gear aandelen" vorig jaar heeft hij vermoedelijk al 25miljoen verdiend
Dus JC zit nu iig niet meer in een positie dat ie nog moet werken, meer dat hij het wil.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:03:
Met die leeftijd die hij heeft zou hij toch niet zo lang meer meegaan.
Hij is pas 54...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me trouwens ook voorstellen dat het leuk is als de presentatoren zelf ook wat meer rijkunsten bezitten inplaats van telkens een camera hoek kiezen zodat je niet kan zien dat er een stuntman in de auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

JC is juist de enige van de 3 die wel redelijk kan sturen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:13:
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat het leuk is als de presentatoren zelf ook wat meer rijkunsten bezitten inplaats van telkens een camera hoek kiezen zodat je niet kan zien dat er een stuntman in de auto zit.
Eerlijk gezegd kan me dat nu weer net geen bal schelen.
En ik kijk juist TG ondermeer vanwege het mooie camerawerk. Dus persoonlijk heb ik niet het idee dat het camerawerk er onder te lijden heeft.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

heuveltje schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:10:
Heeft ie side projects dan ?
Zover ik weet is het enige wat ie vast doet naast alle topgear dingen af en toe de buzzcocks presenteren.
En dat doet ie best leuk :)
Hij heeft af en toe wel een kleine serie geproduceerd. Onder andere Inventions that changed the world' en die was toch best vermakelijk van tijd tot tijd. Maar wat dat betreft is James May meer mijn held, veel leuke side projects.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
BBC's Top Gear slot loses 4M viewers after Jeremy Clarkson suspension

Tsja, lijkt mij al vrij pijnlijk helder. Moet zeggen, ik heb zelf ook niet gekeken. Tijd benut om de TG collectie compleet te maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Alphalorne op 16-03-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

blubbers schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:33:
[...]

Ik denk dat, als TG echt weg gaat, en JC een nieuwe show begint, de grote fans snel overschakelen naar deze show en snel in publiciteit zal stijgen.
Daar ben ik niet zo zeker van..
Dat dus. Ik heb ook wel een enkele keer een programma van JC gezien en tja, dat vind ik dan toch niet zo interessant.

James May maakt dan (voor mij) wel weer interessante programma's. Richard Hammond zit qua niveau (om het even plat te zeggen) wat lager (denk Brainiac), maar als je zulke programma's graag ziet doet hij het alleen ook prima.

Maar JC? Hij kan zomaar de Jack Spijkerman van GB worden.
Alphalorne schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:46:
BBC's Top Gear slot loses 4M viewers after Jeremy Clarkson suspension

Tsja, lijkt mij al vrij pijnlijk helder. Moet zeggen, ik heb zelf ook niet gekeken. Tijd benut om de TG collectie compleet te maken.
Da's logisch, de BBC heeft nu nog geen goede vervanger voor dat slot.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Die gaan ze ook niet zo snel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

LOTG schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:50:
Die gaan ze ook niet zo snel krijgen.
Dat bedoel ik niet. Nu was er in de plaats een docu van de Red Arrows. Dat is niet echt iets wat een breed publiek aanspreekt. Auto's zijn meer bijzaak bij Top Gear, het is gewoon (kort door de bocht) comedy en een interview met een celebrity.

Dus dat de Red Arrows minder kijkers trokken is niet zo gek. Waarschijnlijk hebben ze veel meer kijkers getrokken dan ze normaal hadden gedaan door in het TG-slot te zitten.

Je kan dus pas iets zinnigs zeggen over de invulling en kijkcijfers van het TG-slot wanneer de BBC (als TG inderdaad stopt) een ander programma heeft gemaakt dat een breed publiek aan moet spreken. Maar inderdaad, weer aan TG tippen zal een zware dobber worden.

Las je reactie niet goed, alleen mijn laatste zin is eigenlijk van toepassing. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mentalist op 16-03-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Ben ik het niet mee eens. Wat ik bedoelde is dat het waarschijnlijk niet veel uit had gemaakt WAT ervoor in de plaats zou zijn uitgezonden: Geen TG = 4M kijkers weg. Mijns inziens zijn veel mensen uit principe niet ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Alphalorne schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:06:
Ben ik het niet mee eens. Wat ik bedoelde is dat het waarschijnlijk niet veel uit had gemaakt WAT ervoor in de plaats zou zijn uitgezonden: Geen TG = 4M kijkers weg. Mijns inziens zijn veel mensen uit principe niet ingeschakeld.
Op dit moment is dat denk ik wel waar: geen TG = 4M kijkers weg.

Maar dit moment is natuurlijk niet bijzonder relevant zo bekeken. En als het nieuws is overgewaaid en de BBC komt met een nieuw kwalitatief programma dat een vergelijkbaar publiek aanspreekt in datzelfde slot, dan zijn er echt geen 4M kijkers die uit principe niet inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Grappig dat mensen altijd zeuren "Deze serie = presentator X". Alleen dan gaat de presentator weg, en wat blijkt? De serie blijft gewoon goed bekeken.

Storm in een glas water as usual, Clarkson gaat weg. de Clarkson fans gaan met hem mee, de TG fans blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:16:
Grappig dat mensen altijd zeuren "Deze serie = presentator X". Alleen dan gaat de presentator weg, en wat blijkt? De serie blijft gewoon goed bekeken.

Storm in een glas water as usual, Clarkson gaat weg. de Clarkson fans gaan met hem mee, de TG fans blijven.
Mits jc alleen opstapt.
Het contract met die andere 2 is ook bij afgelopen, en ik zou me niet verbazen als ze dan gewoon met zijn 3en opstappen naar een andere zender.

En JC is niet zomaar een presentator die wat dingen aan elkaar praat. Hij met die andere 2 samen IS de show. Dus dat kun je niet vergelijken met bv een quiz waar opeens de presentator veranderd word, maar 90% van de show gelijk blijft.

[ Voor 18% gewijzigd door heuveltje op 16-03-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

heuveltje schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:24:
[...]

...en ik zou me niet verbazen als ze dan gewoon met zijn 3en opstappen naar een andere zender ITV of Sky.
;) Waar rook is, is vuur en de BBC staat er nou niet heel erg om bekend dat daar de (financiele) haard goed brandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heuveltje schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:24:
[...]

Mits jc alleen opstapt.
Het contract met die andere 2 is ook bij afgelopen, en ik zou me niet verbazen als ze dan gewoon met zijn 3en opstappen naar een andere zender.
Jep, want die vinden het zoooo erg natuurlijk dat hij het zelf verpest heeft, dat ze solidair met hem zijn, en enige vorm van respect in de TV wereld kwijt willen raken :+

Vergeet niet dat als ze nu mee gaan, ze eigenlijk zeggen "zulk gedrag is toch geweldig? Mag toch gewoon". Nee, dan hoef je niet snel te rekenen op ander werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Jep, want die vinden het zoooo erg natuurlijk dat hij het zelf verpest heeft, dat ze solidair met hem zijn, en enige vorm van respect in de TV wereld kwijt willen raken :+

Vergeet niet dat als ze nu mee gaan, ze eigenlijk zeggen "zulk gedrag is toch geweldig? Mag toch gewoon". Nee, dan hoef je niet snel te rekenen op ander werk.
Inderdaad enigzins omdat ze solidair zijn.
Maar vooral omdat ze dan de keuze krijgen : of proberen een vervanger te vinden voor de meest populaire presentator van de 3, En daarmee concureren tegenover diezelfde presentatop op een andere zender.

Of meegaan met hem naar een andere zender (en ws ook nog wel een deel van het productieteam meenemen), daarvoor flink betaald worden, en dan ergens anders met zijn 3en een nieuwe show op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik snap nu wel waarom de man zo'n groot ego heeft als iedereen hem bijna heilig zit te verklaren xD

Het is gewoon een gemiddelde presentator die toevallig een leuke rol neerzet. Hij is niet geniaal, hij is niet super goed. En het is zeker niet "de beste". Nee, het is de meest uitgesproken, waarom? Omdat zo'n programma nou eenmaal een "leider" moet hebben. Dus perfect uitgeplanned door de BBC om iedereen te laten denken dat hij zelf gewoon zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

wie verklaart hem heilig dan? ik zie jou voornamelijk langskomen om hem wanneer mogelijk de grond in te trappen :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:16:
Niet altijd. Hangt er vanaf hoe sterk presentator en show verweven zijn.

Vaak is de presentator wel vervangbaar. Of dat bij TG ook zo is durf ik niet te zeggen. Zeker omdat een vervanger ook nog goed samen moet gaan met de andere twee.
Zo'n 928883 man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
W3ird_N3rd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:01:
[...]

Vaak is de presentator wel vervangbaar. Of dat bij TG ook zo is durf ik niet te zeggen. Zeker omdat een vervanger ook nog goed samen moet gaan met de andere twee.

[...]

Dat is zeker waar, maar om vooraf al te gaan roepen dat hij onvervangbaar is, is natuurlijk onzin. De kans is er altijd dat er een betere komt.

En ik blijf erbij. Als het om presenteren gaat. Michael Palin > JC :+

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 16-03-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
"BBC Top Gear presenter Jeremy Clarkson has hired Olswang ahead of his BBC disciplinary hearing, whereas Oisin Tymon is represented by Slater & Gordon.

Olswang senior partner Mark Devereux is representing Clarkson in the BBC hearing, which is understood to be imminent.

Slater & Gordon senior principal lawyer in employment and partnership Paul Daniels is representing Tymon.

Clarkson was suspended last week after allegedly punching Top Gear producer Tymon after filming on location in Newcastle last weekand. The remaining editions of the current Top Gear television series have been pulled from the BBC’s schedules.

The alleged altercation, branded a ‘fracas’, occured after Clarkson was understood to have been told that there was no hot dinner available after a day on the television series’ set.

Clarkson’s suspension will be reviewed by an in-house BBC tribunal, which is expected to include director general Tony Hall and the corporation’s director of television Danny Cohen. BBC executive Ken MacQuarrie is to chair the disciplinary panel.

Olswang’s Deveraux has acted for a range of broadcasters, TV producers, film-makers, and other media businesses and individuals on both sides of the Atlantic.

Daniels has nearly 20 years experience practising employment law in the fields of discrimination, whistleblowing, contract disputes and sport. He also has experience advising on redundancy and unfair dismissals."

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

[...]

[...]

haha ja ok, maar dat is niet hier op het forum :P misschien begreep ik het verkeerd 8)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

[...]

Het is een beetje moeilijk oordelen zonder te weten hoe/wie de vervanger is
(als ze jimmy carr regelen, zie ik er nog wel iets in :P )
Maar bv Topgear USA is dus eigenlijk Topgear zonder die 3, en daar vind ik echt geen bal aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
heuveltje schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:15:
[...]

Het is een beetje moeilijk oordelen zonder te weten hoe/wie de vervanger is
(als ze jim carr regelen, zie ik er nog wel iets in :P )
Maar bv Topgear USA is dus eigenlijk Topgear zonder die 3, en daar vind ik echt geen bal aan
Wat TGUS betreft, dat is imho appels/peren. Daar is elke aflevering een soort 'special'. Persoonlijk voor wat het is, best vermakelijk.

Btw: Jeremy Clarkson fight ruined my life, says producer

[ Voor 14% gewijzigd door Alphalorne op 16-03-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

BBC heeft ook een ander probleem.

Ja , de BBC heeft de rechten van TOP Gear, maar de 3 heren zijn eigenaar van het productie bedrijf. Dus als BBC Clarkson buiten zet, gaan het hele team hopsakee naar de concurrent.

Trust me, dit gaat gewoon gebeuren. Of... de BBC moet zijn wallet trekken.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.