LOTG schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:57:
Want enquêtes helpen ook zo veel. Justin Bieber is ook niet America uitgezet na dat ze genoeg handtekeningen hadden verzameld.
Stel je nu eens voor dat jou collega je een mep verkoopt, wat zou je dan doen als hij gewoon mag blijven?
Komt er straks op neer dat ze hem moeten ontslaan om Clarkson te houden denk ik.
Ik zie jou echt al staan huilen bij de baas (figuurlijk, niet persoonlijk bedoeld) als iemand je een stootje geeft

Kom op man, opstootjes gebeuren wel vaker. Soms vriendschappelijk, soms niet, maar zelfs dan ben je als echt fatsoenlijk mens zo goed om het ook weer uit te praten en er zand overheen te doen. Je bent het toch ook wel eens oneens met je vrienden of niet dan? Praat je toch ook uit, of er word eens om gelachen, en klaar...
R3M1 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:38:
Mijn mening over Clarkson dat het narcistische baboon is die denkt dat hij alles kan en mag onder het mom kijk mij zo belangrijk zijn. Het is zeer lang geleden het punt voorbij dat het leuk was ...
- Koreanen uitmaken voor mensen die honden eten
- Argentijnen de kast op jagen met Falkland
- BMW voor Nazi's uitmaken toen deze Mini overnamen
- N*gger in een uitzending gebruiken (door hem ook toegegeven na eerst ontkennen)
- Indiase diplomaten beledigen door de broek naar beneden te doen in het consulaat
- Etc.
... tja, allemaal "grappig" als je niet de ontvangende partij - maar humor ten koste van anderen is geen humor - het is geen schelden en trappen naar mensen van wie je weet die niets terugzeggen.
Ik hoop dat de BBC voet bij stuk houdt en JC gewoon de laan uit stuurt met een boete voor gemiste inkomsten door zijn eigen stommiteit.
Tijd voor een TG refresh
Ten eerste eten Koreanen ook hond, net zoals wij hier koe eten, dat is daar gewoon een gebruik.
Dat Argentijnenverhaal ken ik nog steeds niet goed dus daar ga ik geen uitlating over doen, maar eigenlijk: in welke Special jagen ze geen land de kast op?
BMW voor Nazi's uitmaken zal waarschijnlijk zijn geweest als vergelijking en niet direct als: jullie zijn nazi's en jullie doden miljoenen mensen. Waarschijnlijk meer iets in de vorm van: ze nemen alles in oid.
Pffft, ja hoor, het n-woord in een uitzending gebruiken, nee dat mag niet, want in 99/100 rap liedjes komt het woord ook niet voor

Alsof iedere gekleurde (weer, no offence) zich gekwetst voelt als iemand dat woord zegt, zo voel ik mij ook niet als nep-hollander a.k.a. limburger, of "drug dealers" zoals buitenlanders ons wel eens noemen.
Indiaanse diplomaten? Zullen daar zeker wel een levenstrauma aan over hebben gehouden dan
Je mag nog geen woord meer zeggen of het is discriminatie, belediging of een fout in elke andere weg.
Ik heb een paar pagina's terug een voorbeeld gegeven over hoe het taalgebruik in Nederlandse schoolboeken was een jaar of 50 terug, als ze daar zouden kunnen horen dat wij hier zielig over een n-word zitten te doen word je waarschijnlijk aan de schandpaal gehangen.
Persoonlijk niet nee, maar in de context van een grapje moet dat toch wel kunnen. En dat ligt ook helemaal aan de persoon, zoals jij bijvoorbeeld een n-word een zware belediging vind, vind ik dat een grapje af en toe wel moet kunnen. Dat heten meningen en die kunnen verschillen.