Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Want enquêtes helpen ook zo veel. Justin Bieber is ook niet America uitgezet na dat ze genoeg handtekeningen hadden verzameld.

Stel je nu eens voor dat jou collega je een mep verkoopt, wat zou je dan doen als hij gewoon mag blijven?
Komt er straks op neer dat ze hem moeten ontslaan om Clarkson te houden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:59
Het is uiteindelijk een interne affaire, maar BBC heeft dergelijke zaken in het verleden ook niet optimaal aangepakt *kuch* Jimmy Savile*kuch* wellicht dat ze het nu wel goed willen uitzoeken en pas als er een rapport o.i.d. licht een definitief besluit nemen.

Helaas wel ten nadele van de mensen die genieten van (delen van) (oude seizoenen van) Top Gear. Hoewel ik vermoed dat die er op T.net niet meer zijn gezien de doorgaanse meningen en reacties in het TG topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:39

Ethirty

Who...me?

Oh, ik zeg ook niet dat het helpt, maar het is wel opvallend hoe snel het internet achter 1 iemand gaat staan als ze denken dat het in hun eigen belang is.

Ik ga het ook niet tekenen. Als hij inderdaad iemand geslagen heeft mag hij daar best gestraft voor worden. Of dat ten koste moet gaan van TG weet ik niet. Ik zou het zonde vinden als het van de buis blijft, maar ongestraft kan het ook niet blijven.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Valt het format van Top Gear eigenlijk te beschermen? Er is anders weinig dat Clarkson en co zal weerhouden om met Sky of Channel 4 in zee te gaan, en vanaf volgend seizoen een 'The Next Gear' te gaan presenteren, mocht hij er bij de BBC uitgegooid worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:59
Interessant genoeg lopen van alle drie de heren het contract af. Dat zou een overstap wel makkelijker maken. Of een format te beschermen valt weet ik niet maar ik zou je een show kunnen stoppen omdat het over auto's gaat en drie presentatoren heeft die challenges doen? Lijkt me lastig

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ethirty schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:01:
Oh, ik zeg ook niet dat het helpt, maar het is wel opvallend hoe snel het internet achter 1 iemand gaat staan als ze denken dat het in hun eigen belang is.
Ach, het is weer heerlijk geworden.

Hij slaat iemand?

"Ja maar BBC"
"Ja maar Jimmy Sevil"
"Ja maar geld"

En niemand

"wat een lul is het ook"

Want clarkson is heilig. Niemand mag hem de schuld geven, hij wordt niet begrepen. Zie dit zwaar gescripte interview maar! Daar is ie zooo lief. 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

lanerios schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:28:
[...]

Ach, het is weer heerlijk geworden.

Hij slaat iemand?

"Ja maar BBC"
"Ja maar Jimmy Sevil"
"Ja maar geld"

En niemand

"wat een lul is het ook"

Want clarkson is heilig. Niemand mag hem de schuld geven, hij wordt niet begrepen. Zie dit zwaar gescripte interview maar! Daar is ie zooo lief. 8)7
Ja, want jij bent natuurlijk iemand die JC persoonlijk van haver tot gort kent. Natuurlijk is hij geen heilige, maar imho is hij een verfrissende wind in een enorm politiek correct landschap.

[ Voor 0% gewijzigd door FooLsKi op 11-03-2015 14:32 . Reden: typo ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Mijn mening over Clarkson dat het narcistische baboon is die denkt dat hij alles kan en mag onder het mom kijk mij zo belangrijk zijn. Het is zeer lang geleden het punt voorbij dat het leuk was ...

- Koreanen uitmaken voor mensen die honden eten
- Argentijnen de kast op jagen met Falkland
- BMW voor Nazi's uitmaken toen deze Mini overnamen
- N*gger in een uitzending gebruiken (door hem ook toegegeven na eerst ontkennen)
- Indiase diplomaten beledigen door de broek naar beneden te doen in het consulaat
- Etc.

... tja, allemaal "grappig" als je niet de ontvangende partij - maar humor ten koste van anderen is geen humor - het is geen schelden en trappen naar mensen van wie je weet die niets terugzeggen.

Ik hoop dat de BBC voet bij stuk houdt en JC gewoon de laan uit stuurt met een boete voor gemiste inkomsten door zijn eigen stommiteit.

Tijd voor een TG refresh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 18:44
Ik praat het niet goed, maar ik zou best kunnen lachen over een geintje over Nederlanders als zuinig, kaaskoppen, drugsgebruikers, ex-slavenhandelaren.

Tuurlijk, niet politiek correct ofzo, maar waarom moet elk politiek incorrect grapje of uitspraak meteen een halszaak worden? Nog meer bizar: een productie als top gear heeft minimaal twee, waarschijnlijk drie of meer lagen van editing. Het is geen live-programma, dus als het door al die lagen heen komt, moet Clarkson dan echt nog op persoonlijke noot als enige "aansprakelijk" worden gesteld voor zijn gedrag?

Kom, iemand op zijn gezicht meppen is praktisch 100% zeker reden voor ontslag, en als dat puur op basis hiervan gebeurt is dat prima, maar laten we nu niet ineens politiek over-correct gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LOTG schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:47:
[...]

Nou ja, zijn commentaar over Mexicanen was toch echt niet te missen, en dat werd gewoon uitgezonden.
Ik probeer hier zijn gedrag niet mee goed te keuren, maar ik vind het een beetje hypocriet als de BBC er achteraf over loopt te klagen terwijl ze het hadden kunnen voorkomen.
Je kan het ook om draaien, JC (en Top Gear) krijgen alle ruimte van de BBC en kunnen kennelijk niet altijd omgaan met die ruimte. Hoe grappig sommige opmerkingen ook bedoeld zijn JC zit niet met vrienden in de kroeg. Het politiek correct noemen is haast alweer politiek correct zeg maar.

Daarbij het slaan van een medewerker is iets waar ik als werkgever zwaar aan zou tillen en afhankelijk van de precieze omstandigheden eerder ontslag op staande voet aan zou verbinden dan een schorsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
PolarBear schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:48:
[...]

Je kan het ook om draaien, JC (en Top Gear) krijgen alle ruimte van de BBC en kunnen kennelijk niet altijd omgaan met die ruimte. Hoe grappig sommige opmerkingen ook bedoeld zijn JC zit niet met vrienden in de kroeg. Het politiek correct noemen is haast alweer politiek correct zeg maar.

Daarbij het slaan van een medewerker is iets waar ik als werkgever zwaar aan zou tillen en afhankelijk van de precieze omstandigheden eerder ontslag op staande voet aan zou verbinden dan een schorsing.
Tja er is toch wel iemand van de BBC die de uitzending bekijkt voordat hij de zender op geknalt wordt? Dan moeten ze niet achteraf zeiken.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 18:44
[...]

Ontslag op staande voet is lastig terug te draaien.
Op het moment dat er een opstootje is weet je op dat moment niet zeker wat er precies aan vooraf gegaan kan zijn. Voor hetzelfde geldt broeit er al maanden iets wat nu door een finale provocatie tot explosie komt (ik denk het niet, maar volg mijn gedachtegang even).

Als je dan de "exploderende" partij op staande voet zou ontslaan, dan neem je meteen de mogelijkheid tot uitleg, bemiddelen, excuses of eventuele lichtere sancties weg.

Als management van de BBC begrijp ik best dat ze hem op non-actief stellen totdat alle feiten en getuigenverklaringen boven water zijn, en de partijen beiden hun verhaal hebben kunnen doen. De belangen zijn er groot genoeg voor om hier even grondig over na te kunnen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

R3M1 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:38:
Mijn mening over Clarkson dat het narcistische baboon is die denkt dat hij alles kan en mag onder het mom kijk mij zo belangrijk zijn. Het is zeer lang geleden het punt voorbij dat het leuk was ...

- N*gger in een uitzending gebruiken (door hem ook toegegeven na eerst ontkennen)
- Indiase diplomaten beledigen door de broek naar beneden te doen in het consulaat
- Etc.
Het is in delen van het verre Oosten best gebruikelijk om hond te eten. Dat kunnen wij raar vinden, maar dat maakt het niet minder waar.
Het N-word is zo'n lekkere dooddoener. Wij "blanken" mogen het niet zeggen, maar een neger zegt het in elke zin, Hollywood en de rapindustrie gebruiken het veelvuldig, maar owee als je er een grapje over maakt.

De rest is politiek geneuzel. Netjes is het misschien niet, maar ik kan er niet wakker over liggen.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Vrij gebruikelijk daar.
Ik had toch niet het idee dat dat expres was
Mag je nu nog geen nazi grappen maken? Doen ze veel vaker over duitsers of duitse auto's. Die volkswagen van Berlijn tot Warschau in één tank bv
Kan mij vergissen, maar dat was niet in een uitzending. Dat was één opname van vele van een stuk uit een uitzending. Dat stuk is nooit op tv geweest.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

lanerios schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:23:
En natuurlijk, racisme is hilarisch, ik zie het verkeerd. Helaas is dat totaal niet mijn soort humor.
Als je tamelijk consistent iedereen in de zeik neemt, is het dan nog racisme?
Robkazoe schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:03:
Als de NPO Willem Holleeder in dienst neemt vanwege zijn geweldige interview technieken en daardoor een show met 2 miljoen kijkers kan maken, moeten we dat dan ook maar doen? Als Staatsomroep moet je dit niet willen.
Hmm, ik weet niet of ik daar daadwerkelijk een probleem mee zou hebben. Allicht wel als hij een buitensporig salaris zou krijgen.

Als hij een goed programma kan maken, waarom dan eigenlijk niet? Tja, vanuit een onderbuikgevoel wil je het allicht niet. Ik denk dat iemand uit een ander wereldje op bepaalde zaken ook interessante perspectieven kan werpen.

Iemand die nog actief crimineel, in juridische procedures of gezocht is (wat dat betreft is Holleeder natuurlijk wèl lastig) is natuurlijk problematisch. Maar dat is dan vooral uit praktisch oogpunt en omdat je niet de schijn wilt wekken met publiek geld criminaliteit te financieren.
LOTG schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:57:
Stel je nu eens voor dat jou collega je een mep verkoopt, wat zou je dan doen als hij gewoon mag blijven?
Nou, dat hangt nogal van de omstandigheden af.

Stel dat het is gegaan zoals hier ergens geschreven:
A source told the Daily Mirror: 'It was all over a catering issue. They came to the end of filming after a long day and Jeremy discovered that no food had been laid on.

'He just saw red and hit the assistant producer, who he blamed for not having organised the food. He snapped.'
Niet om het goed te praten, maar JC kan natuurlijk wel impulsief handelen. En als je na een lange dag filmen verwacht dat er eten klaarstaat, en het is er dan niet, dan zal dat zeker irritatie wekken.

En stel dat je sterk in de veronderstelling bent -of dat nu correct is of niet- dat die specifieke persoon verantwoordelijk was voor het regelen van eten en dat ogenschijnlijk heeft verzaakt.

Ik vind het lastig om in woorden te vatten, maar: ik accepteer het niet, maar ik begrijp het wel.

Als ik me probeer voor te stellen dat ik de geslagen producer ben. Stel dat ik niet serieus gewond ben (dat weten we dus niet). Stel dat ik weet (of de indruk heb) dat JC uiteindelijk wel het beste met het team voorheeft. Stel dat JC oprecht spijt heeft en zijn welgemeende excuses aan mij heeft aangeboden. Stel dat hij, al dan niet samen met het team, stappen onderneemt om dit in de toekomst te voorkomen (geen te lange dagen meer draaien, een bedrijfsarts zien, whatever).

Stel, stel, stel. Ik zou het hem dan wel kunnen vergeven en zou ook zeker niet willen dat hij erom ontslagen zou worden.

Beetje advocaat van de duivel misschien, maar niemand hier weet dus precies hoe het gelopen is.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Dit dus. Als de BBC nu Top Gear cancelt zal ik daar eerder JC op aankijken dan de BBC. JC heeft genoeg laatste waarschuwingen gehad om beter te weten en de BBC heeft als werkgever nu eenmaal ook de taak om zijn medewerkers te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
wontcachme schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:06:
[...]

Vrij gebruikelijk daar.

[...]

Ik had toch niet het idee dat dat expres was

[...]

Mag je nu nog geen nazi grappen maken? Doen ze veel vaker over duitsers of duitse auto's. Die volkswagen van Berlijn tot Warschau in één tank bv

[...]

Kan mij vergissen, maar dat was niet in een uitzending. Dat was één opname van vele van een stuk uit een uitzending. Dat stuk is nooit op tv geweest.
Met als algehele ondertoon om mensen belachelijk te maken en trap te geven op basis van cultuur en historische elementen - er was hem ooit gevraagd waarom hij niet orhtodoxe joden wilde gebruiken toen men ooit de test deed met de "fastest religions" ... of wanneer men zuinige auto's test. Nooit een antwoord op gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

R3M1 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:12:
[...]

Met als algehele ondertoon om mensen belachelijk te maken en trap te geven op basis van cultuur en historische elementen
Ik zie er geen belachelijk maken in. En denk je serieus dat bv Mexico of Argentinie niet precies zo doen over Engeland. Iedereen kent stereotypes van landen en daarom maken ze daar grappen mee. Wie zou er lachen als ze grappen maken over mensen in een dorp van 10 inwoners die gekleed gaan met zwaarden en schilden en niet bekend zijn?

Misschien ook op GoT maar dat topic verbieden over de maandelijkse luchtalarm omdat ze daar roepen "De Duitsers komen weer"?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Pooh schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:15:
Valt het format van Top Gear eigenlijk te beschermen? Er is anders weinig dat Clarkson en co zal weerhouden om met Sky of Channel 4 in zee te gaan, en vanaf volgend seizoen een 'The Next Gear' te gaan presenteren, mocht hij er bij de BBC uitgegooid worden?
Dat is al eens gebeurd toen de BBC de stekker uit het toenmalige Top Gear haalde en Channel Five (later vervolgd op Discovery Channel) het concept van de BBC kocht. Zo ontstond Fifth Gear. Wellicht dat Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May clausules in hun contract hebben staan dat ze niet zomaar een dergelijk programma voor de concurrent mogen maken. Los daarvan kan eenieder een autoprogramma maken of een bod doen op een concept voor een programma.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
wontcachme schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:26:
[...]

Ik zie er geen belachelijk maken in. En denk je serieus dat bv Mexico of Argentinie niet precies zo doen over Engeland. Iedereen kent stereotypes van landen en daarom maken ze daar grappen mee. Wie zou er lachen als ze grappen maken over mensen in een dorp van 10 inwoners die gekleed gaan met zwaarden en schilden en niet bekend zijn?

Misschien ook op GoT maar dat topic verbieden over de maandelijkse luchtalarm omdat ze daar roepen "De Duitsers komen weer"?
De vraag is doe je dat ook als er een Duitser naast je staat?
Of begroet je Obama ook met de N-word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

waarom is dat de vraag? als het als grap bedoeld is en door het publiek ook zo opgevat word is er toch niets aan de hand?
en ja hoor, er werken hier genoeg duitsers en dat soort grappen worden gewoon gemaakt. zolang het maar duidelijk is als grap :)

mensen slaan is natuurlijk nooit goed en moet bestraft worden maar de foute uitspraken kan ik persoonlijk altijd wel waarderen :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

De criticasters zoeken gewoon een stok om mee te slaan (oh ironie). Hij heeft iemand geslagen, ok hou een maand salaris in of wat, maar meteen ontslaan?
Het is niet alsof ie bekend staat als agressief persoon. Dan had ie op de noordpool, in Burma, in Rusland, in Australië of Argentinië vast wel eerder uit zijn slof geschoten. Eenmalige incidenten moeten niet zo zwaar wegen, zeker als bij bepaalde opnames de emoties hoog kunnen oplopen.
Sure het is ook wat zelfcontrole, maar ik vind het geen reden om iemand meteen te ontslaan. Ook al heeft ie wat meer dubieuze zaken.
Dat van die niggers was gewoon een wijsje en is geknipt. Ik vind niet dat mensen moet veroordelen op iets wat nooit is uitgezonden. Dan is het hek van de dam.

En verder, tja. Beetje plagen moet kunnen. Het is niet alsof het gepresenteerd wordt als feit en het is ook wel te merken of iets serieus bedoelt wordt of niet. Men loopt weer te hard van stapel en dat is jammer.

Gaat Top Gear hierdoor verdwijnen? Neu dat denk ik niet. Er zal vast wel een maatregel genomen worden, maar momenteel is het programma te belangrijk voor de BBC om stop te zetten. Ontslag gaat niet gebeuren, want dan kun je er vergif op innemen dat ze op een andere zender verder gaan en alle dvd's en herhalingen gaan tegenwerken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

R3M1 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:36:
[...]

ja hoor. Even vragen of de rest van Duitsland per vliegtuig komt :+
Nog nooit ontmoet, maar ik noem nooit iemand zo dus dan zou ik ook niet zo beginnen. Maar andere mensen zouden dat best kunnen doen. Het wordt notabene gebruikt in onderhand elk rap liedje en dan valt niemand er over.

@Martinspire
Het is ook nog niet eens zeker of het een klap was uberhaupt. Dat komt uit één krant en verder niks. En dan is er nog niet eens duidelijk wat voor een klap. Een rechtse hoek is anders dan een "gibbs slap" op de achterhoofd.

[ Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 11-03-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

In een bedrijf in de echte wereld zou ook een 'Gibbs slap' niet getolereerd worden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:44:
De criticasters zoeken gewoon een stok om mee te slaan (oh ironie). Hij heeft iemand geslagen, ok hou een maand salaris in of wat, maar meteen ontslaan?
Het is niet alsof ie bekend staat als agressief persoon. Dan had ie op de noordpool, in Burma, in Rusland, in Australië of Argentinië vast wel eerder uit zijn slof geschoten. Eenmalige incidenten moeten niet zo zwaar wegen, zeker als bij bepaalde opnames de emoties hoog kunnen oplopen.
Sure het is ook wat zelfcontrole, maar ik vind het geen reden om iemand meteen te ontslaan. Ook al heeft ie wat meer dubieuze zaken.
Hij is ook niet ontslagen. Hij is tijdelijk op non-actief gezet, terwijl er een onderzoek loopt. En dat is niet meer dan normaal. Bij elk serieus bedrijf waar een klacht binnenkomt omdat iemand geslagen is door een collega wordt er een onderzoek gestart, en in vrijwel alle gevallen is het automatisch op non-actief totdat er een uitspraak is.

Dat onderzoek zal wel even duren. Hoor en wederhoor, horen getuigen, uitspraak klachtencommissie. En dan op basis daarvan volgt een besluit over al dan niet ontslaan. En dat is dan een stuk beter overwogen dan oordelen vanaf een nederlands internetforum op basis van vage geruchten.

Hoe weet jij dat hij 'niet bekend staat als agressief'? Misschien ligt er wel een enorm dossier van hem. Of misschien zit die ander wel fout en is het allemaal enorm opgeklopt. Zonder inzicht in dossiers kun je daar toch niets over zeggen?

[ Voor 8% gewijzigd door Pooh op 11-03-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Laatst online: 25-08 08:33
Wat word er toch een hoop overdreven. JC maakt veel (Ongepaste?) grappen maar dat maakt zijn karakter. Meppen uitdelen mag niet en hij moet niet een speciale behandeling krijgen door zijn status. Maar BBC onderzoekt het voorval en ik denk dat we met z'n allen maar even een weekje zonder Top Gear doen zodat deze zaak mooi uitgezocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Wat is het toch een zure wereld... Ik heb nog nooit aanstoot genomen over zijn uitspraken, simpelweg omdat het geen serieus programma is. Misschien moeten we vrije meningsuiting maar verbieden, omdat niet iedereen ermee kan lachen. Er zijn ook mensen die niet kunnen lachen met een striptekening en er alle menselijkheid door verliezen, zoals in Frankrijk laatst.

Ik kijk nog maar eens een aflevering van South Park, daar bewandelt men ook regelmatig de bizar wazige lijn van wat wel of niet door ieders beugel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Wat hij wel en niet mag zeggen is iets tussen de BBC en hem. Er is niemand die hem daar strafrechtelijk op wil aanspreken, werkelijk al zijn uitspraken zouden bij een commerciele zender in de UK gewoon kunnen. Maar de BBC wordt nu eenmaal uit publiek geld betaald, dus die maken zich boos als hun presentatoren niet politiek correct zijn. Dat mogen ze, er is niets mis met proberen een beschaafde omroep te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/1eyyq.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

steveman

Comfortabel ten onder

Ik hoop maar dat er niet zo veel aan de hand was, zou jammer zijn als ie z'n handjes niet inderdaad echt niet thuis kan houden.
:o

Valt er toch nog wat te lachen :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010

SomerenV

It's something!

Het enige dat we nu te horen hebben gekregen is dat het eten te laat was en hij daarom een producer geslagen heeft. Dit is het verhaal van één kant en er zijn geen verdere details beschikbaar. We weten niet wat die producer voor iemand is, wat er van tevoren gebeurd is, of er een woordenwisseling is geweest en weet ik wat nog meer.

Persoonlijk zou ik het enorm jammer vinden als Top Gear van de buis verdwijnt want dat programma werkt puur vanwege de chemie tussen de drie presentatoren. Haal één van de drie weg en je hebt opeens een compleet anders programma. Sowieso denk ik dat een nieuwe Top Gear waarschijnlijk een stuk braver zal zijn zodat er niemand tegen het zere been geschopt kan worden. Tegenwoordig mag je bijna niks meer zeggen wat ook maar een klein beetje als kwetsend opgevat kan worden. Normale mensen hebben een schild dat ervoor zorgt dat ze niet gekwetst raken door elk scheetje maar ik heb het idee dat dat schild bij héél veel mensen steeds meer ontbreekt. Staat los van wat er nu gebeurd is uiteraard, maar dat politiek correcte geneuzel heeft in mijn ogen al veel te vaak onnodig voor problemen gezorgd tussen Clarkson en de BBC.

Monty Python was in de 70's zeer controversieel (Life of Brian bijvoorbeeld) omdat (onder andere) het Christendom belachelijk gemaakt werd. We zijn inmiddels meer dan 40 jaar verder maar qua dat soort zaken heb ik het idee dat we geen enkele progressie gemaakt hebben.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

SomerenV schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:24:
Monty Python was in de 70's zeer controversieel (Life of Brian bijvoorbeeld) omdat (onder andere) het Christendom belachelijk gemaakt werd. We zijn inmiddels meer dan 40 jaar verder maar qua dat soort zaken heb ik het idee dat we geen enkele progressie gemaakt hebben.
offtopic:
Nope. Vrijheid van meningsuiting, maar pas wel op dat je niet zegt wat je denkt. Je mag niemand op zijn teentjes gaan staan :/

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Laatst online: 12-09 10:40
SomerenV schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:24:
Sterker nog.. Ik denk dat we een paar flinke stappen TERUG hebben gezet de laatste 20 jaar!

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

facebook staat er ook al vol mee:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/11042686_1439640699416449_6390505192785990839_n.jpg?oh=5ef6bb58a69a7e6705274a6f10527d81&oe=557AA9F1

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/14684_1554983958087073_3491693453963571768_n.jpg?oh=4317d0cd98c4fafc0a69c54bf63ac478&oe=55865710&__gda__=1434392648_d1fcad2b6d0f80eb3d6e162c8d1eb3e5

interview met JM:

https://fbcdn-video-j-a.a...1478d23b67a7b79dd0d830da4

[ Voor 25% gewijzigd door ToolkiT op 11-03-2015 22:26 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

SmauG schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:45:
Overigens is het interview van Eric Bana met JC een leuke inkijk in de manier waarop JC echt de wereld in kijkt. zie:
[video]
Kon het vanmiddag niet kijken, maar ben ik raar als ik aan die man zijn woorden hang? Hij mag dan misschien een eikel zijn volgens sommigen, maar ik kan me zo vinden in zijn denkbeelden over auto's. Alleen cijfers maken een auto niet geweldig, het is de emotie eromheen. Dat is waarom een petrolhead ook niet met een niet-petrolhead kan praten over auto's.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die onderste zag ik voorbij komen ja maar dat zei me even niets. Die bovenste is top :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutervOorschot
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 14:18
lanerios schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:23:
Ik kijk zelf sporadisch top gear, keek vroeger meer. Maar de manier waarop iedereen nu Clarkson heilig loopt te verklaren slaat nergens op.

Laten we eerlijk zijn, er is een verschil tussen humor, en kansloos trappen omdat het kan. En het laatste is meer en meer zijn stijl geworden.
Elke keer als ik keek, en ze waren in een ander land, kon ik er al vanuit gaan dat er racistische opmerkingen door hem zouden worden gemaakt.

En natuurlijk, racisme is hilarisch, ik zie het verkeerd. Helaas is dat totaal niet mijn soort humor.
racisme racisme discriminatie sexisme wat al niet meer. Wat zijn mensen toch butthurt tegenwoordig. Je kan niet lachen om een grap, lag er niet om en stel je niet zo aan. Tolerantie heet dat.
Want enquêtes helpen ook zo veel. Justin Bieber is ook niet America uitgezet na dat ze genoeg handtekeningen hadden verzameld.

Komt er straks op neer dat ze hem moeten ontslaan om Clarkson te houden denk ik.
Pooh schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:33:
[...]

Hij is ook niet ontslagen. Hij is tijdelijk op non-actief gezet, terwijl er een onderzoek loopt. En dat is niet meer dan normaal. Bij elk serieus bedrijf waar een klacht binnenkomt omdat iemand geslagen is door een collega wordt er een onderzoek gestart, en in vrijwel alle gevallen is het automatisch op non-actief totdat er een uitspraak is.

Dat onderzoek zal wel even duren. Hoor en wederhoor, horen getuigen, uitspraak klachtencommissie. En dan op basis daarvan volgt een besluit over al dan niet ontslaan. En dat is dan een stuk beter overwogen dan oordelen vanaf een nederlands internetforum op basis van vage geruchten.

Hoe weet jij dat hij 'niet bekend staat als agressief'? Misschien ligt er wel een enorm dossier van hem. Of misschien zit die ander wel fout en is het allemaal enorm opgeklopt. Zonder inzicht in dossiers kun je daar toch niets over zeggen?
Mensen kunnen toch tegenwoordig ook echt niet meer voor henzelf zorgen, het is toch wel zielig.

[ Voor 47% gewijzigd door WoutervOorschot op 11-03-2015 23:48 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Wat nou als die producer juist een enorme klootzak is waar al vaker problemen mee zijn geweest? Je weet het simpelweg niet. En als Clarkson bekend zou staan als agressief persoon dan waren er wel diverse berichten geweest door de jaren heen over incidenten. Dat Clarkson gewoon zegt wat ie wil en behoorlijk gewaagde humor heeft is algemeen bekend, maar hij is (afgaande op de diverse interviews met hem) ook niet op z'n achterhoofd gevallen volgens mij. Daarom denk ik ook dat er meer gaande is dan het verhaal dat we nu te horen hebben gekregen.

Misschien dat de BBC weer eens lag te miepen over een gewaagde grap en dat er daarover mot is ontstaan met dit laatste verhaal als de druppel die de emmer deed overlopen ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door SomerenV op 12-03-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik zie jou echt al staan huilen bij de baas (figuurlijk, niet persoonlijk bedoeld) als iemand je een stootje geeft :F Kom op man, opstootjes gebeuren wel vaker. Soms vriendschappelijk, soms niet, maar zelfs dan ben je als echt fatsoenlijk mens zo goed om het ook weer uit te praten en er zand overheen te doen. Je bent het toch ook wel eens oneens met je vrienden of niet dan? Praat je toch ook uit, of er word eens om gelachen, en klaar...

- Etc.

... tja, allemaal "grappig" als je niet de ontvangende partij - maar humor ten koste van anderen is geen humor - het is geen schelden en trappen naar mensen van wie je weet die niets terugzeggen.

Ik hoop dat de BBC voet bij stuk houdt en JC gewoon de laan uit stuurt met een boete voor gemiste inkomsten door zijn eigen stommiteit.

Tijd voor een TG refresh
Ten eerste eten Koreanen ook hond, net zoals wij hier koe eten, dat is daar gewoon een gebruik.
Dat Argentijnenverhaal ken ik nog steeds niet goed dus daar ga ik geen uitlating over doen, maar eigenlijk: in welke Special jagen ze geen land de kast op?
BMW voor Nazi's uitmaken zal waarschijnlijk zijn geweest als vergelijking en niet direct als: jullie zijn nazi's en jullie doden miljoenen mensen. Waarschijnlijk meer iets in de vorm van: ze nemen alles in oid.

Pffft, ja hoor, het n-woord in een uitzending gebruiken, nee dat mag niet, want in 99/100 rap liedjes komt het woord ook niet voor :O :') Alsof iedere gekleurde (weer, no offence) zich gekwetst voelt als iemand dat woord zegt, zo voel ik mij ook niet als nep-hollander a.k.a. limburger, of "drug dealers" zoals buitenlanders ons wel eens noemen.
Indiaanse diplomaten? Zullen daar zeker wel een levenstrauma aan over hebben gehouden dan :)

Je mag nog geen woord meer zeggen of het is discriminatie, belediging of een fout in elke andere weg.
Ik heb een paar pagina's terug een voorbeeld gegeven over hoe het taalgebruik in Nederlandse schoolboeken was een jaar of 50 terug, als ze daar zouden kunnen horen dat wij hier zielig over een n-word zitten te doen word je waarschijnlijk aan de schandpaal gehangen.
R3M1 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:36:
[...]

Persoonlijk niet nee, maar in de context van een grapje moet dat toch wel kunnen. En dat ligt ook helemaal aan de persoon, zoals jij bijvoorbeeld een n-word een zware belediging vind, vind ik dat een grapje af en toe wel moet kunnen. Dat heten meningen en die kunnen verschillen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

kuusj98 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:10:
[...]

Ik zie jou echt al staan huilen bij de baas (figuurlijk, niet persoonlijk bedoeld) als iemand je een stootje geeft :F Kom op man, opstootjes gebeuren wel vaker. Soms vriendschappelijk, soms niet, maar zelfs dan ben je als echt fatsoenlijk mens zo goed om het ook weer uit te praten en er zand overheen te doen. Je bent het toch ook wel eens oneens met je vrienden of niet dan? Praat je toch ook uit, of er word eens om gelachen, en klaar...

[...]

Ten eerste eten Koreanen ook hond, net zoals wij hier koe eten, dat is daar gewoon een gebruik.
Dat Argentijnenverhaal ken ik nog steeds niet goed dus daar ga ik geen uitlating over doen, maar eigenlijk: in welke Special jagen ze geen land de kast op?
BMW voor Nazi's uitmaken zal waarschijnlijk zijn geweest als vergelijking en niet direct als: jullie zijn nazi's en jullie doden miljoenen mensen. Waarschijnlijk meer iets in de vorm van: ze nemen alles in oid.

Pffft, ja hoor, het n-woord in een uitzending gebruiken, nee dat mag niet, want in 99/100 rap liedjes komt het woord ook niet voor :O :') Alsof iedere gekleurde (weer, no offence) zich gekwetst voelt als iemand dat woord zegt, zo voel ik mij ook niet als nep-hollander a.k.a. limburger, of "drug dealers" zoals buitenlanders ons wel eens noemen.
Indiaanse diplomaten? Zullen daar zeker wel een levenstrauma aan over hebben gehouden dan :)

Je mag nog geen woord meer zeggen of het is discriminatie, belediging of een fout in elke andere weg.
Ik heb een paar pagina's terug een voorbeeld gegeven over hoe het taalgebruik in Nederlandse schoolboeken was een jaar of 50 terug, als ze daar zouden kunnen horen dat wij hier zielig over een n-word zitten te doen word je waarschijnlijk aan de schandpaal gehangen.

[...]

Persoonlijk niet nee, maar in de context van een grapje moet dat toch wel kunnen. En dat ligt ook helemaal aan de persoon, zoals jij bijvoorbeeld een n-word een zware belediging vind, vind ik dat een grapje af en toe wel moet kunnen. Dat heten meningen en die kunnen verschillen.
Als mensen bepaalde grappen nou eens zouden zien zoals ze bedoeld zijn óf hun schouders op zouden halen, dan zou de wereld een veel fijnere plek zijn. Juist door steeds maar weer aanstoot te nemen plaats je jezelf in een slachtofferrol terwijl degene die een opmerking gemaakt heeft zich van geen kwaad bewust is. Dan is diegene opeens de grote boze wolf terwijl hij eerder nog een onschuldig persoon was die simpelweg een grap maakte en alles en iedereen moet maar wijken voor de zielige persoon in zijn slachtofferrol. Als het slachtoffer zijn schouders op had gehaald was er niks aan de hand geweest maar nu zijn er opeens allerlei complexe variabelen waar mee rekening gehouden moet worden. Het ergste is nog dat veel personen die grofweg gelijk zijn aan het slachtoffer er totaal geen problemen mee hebben maar ook zij zitten nu in de cirkel van het slachtoffer, onbedoeld en onvrijwillig. Opeens gaat iedereen overdreven voorzichtig doen terwijl dat in veel gevallen niet nodig is.

En dat is wat er nu gebeurt en niet alleen bij de BBC. Overal moet opeens voorzichtig omgegaan worden met weet ik veel allemaal. Maar guess what: je kunt bijna élk woord opvatten als zijnde beledigend, als je het maar wilt. Daarom moet iedereen eens ophouden met dat politiek correcte gezever, stoppen met de slachtoffer-minderheid overdreven te beschermen en gewoon zeggen wat je wilt zeggen. Ik vind zelfs dat een belediging moet kunnen, maar dan wel met een fatsoenlijk argument. Zo kun je mij best een klootzak noemen als je een achterliggende reden hebt om mij een klootzak te noemen. Dat kun je dan vinden, ik kies dan waarschijnlijk om er niks om te geven en die persoon m'n rug toe te keren. Het is een ander verhaal als je mij klootzak noemt zonder verdere uitleg aangezien het dan niet bepaald een mening is (want waarom noem je me zo?).

TL:DR - Mensen moeten niet zo janken bij elk wissewasje en we moeten eens stoppen met het ondersteunen van de minderheid in hun slachtofferrol. Uiteindelijk worden we dan als ras toleranter en eindigen we met een fijnere wereld om in te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

SomerenV schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:31:
[...]

Als mensen bepaalde grappen nou eens zouden zien zoals ze bedoeld zijn óf hun schouders op zouden halen, dan zou de wereld een veel fijnere plek zijn. Juist door steeds maar weer aanstoot te nemen plaats je jezelf in een slachtofferrol terwijl degene die een opmerking gemaakt heeft zich van geen kwaad bewust is. Dan is diegene opeens de grote boze wolf terwijl hij eerder nog een onschuldig persoon was die simpelweg een grap maakte en alles en iedereen moet maar wijken voor de zielige persoon in zijn slachtofferrol. Als het slachtoffer zijn schouders op had gehaald was er niks aan de hand geweest maar nu zijn er opeens allerlei complexe variabelen waar mee rekening gehouden moet worden. Het ergste is nog dat veel personen die grofweg gelijk zijn aan het slachtoffer er totaal geen problemen mee hebben maar ook zij zitten nu in de cirkel van het slachtoffer, onbedoeld en onvrijwillig. Opeens gaat iedereen overdreven voorzichtig doen terwijl dat in veel gevallen niet nodig is.

En dat is wat er nu gebeurt en niet alleen bij de BBC. Overal moet opeens voorzichtig omgegaan worden met weet ik veel allemaal. Maar guess what: je kunt bijna élk woord opvatten als zijnde beledigend, als je het maar wilt. Daarom moet iedereen eens ophouden met dat politiek correcte gezever, stoppen met de slachtoffer-minderheid overdreven te beschermen en gewoon zeggen wat je wilt zeggen. Ik vind zelfs dat een belediging moet kunnen, maar dan wel met een fatsoenlijk argument. Zo kun je mij best een klootzak noemen als je een achterliggende reden hebt om mij een klootzak te noemen. Dat kun je dan vinden, ik kies dan waarschijnlijk om er niks om te geven en die persoon m'n rug toe te keren. Het is een ander verhaal als je mij klootzak noemt zonder verdere uitleg aangezien het dan niet bepaald een mening is (want waarom noem je me zo?).

TL:DR - Mensen moeten niet zo janken bij elk wissewasje en we moeten eens stoppen met het ondersteunen van de minderheid in hun slachtofferrol. Uiteindelijk worden we dan als ras toleranter en eindigen we met een fijnere wereld om in te leven.
Ik had het eigenlijk geen graad beter kunnen verwoorden als jij hebt gedaan! Perfect gewoon...

We zien wel wat gebeurt, het zal Clarkson ook geen reet uitmaken als hij ontslagen word, je kunt er vanuit gaan dat hij een verschrikkelijk diepe buidel heeft.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De grappen worden ook buiten Engeland uitgezonden en dan kunnen dingen soms wat gevoeliger liggen of over gebeurtenissen gaan die nog niet verwerkt zijn. Ook het incasseringsvermogen op humor is niet overal op de wereld hetzelfde (het is ook maar net wat voor soort grappen je meekrijgt in je opvoeding/leven)

Maar dit incident is dus wat anders, hij zou iemand geslagen hebben. Ik hoop dat het inderdaad overwaait (of terecht was ;) ) want zonder JC zal Top Gear op zijn einde lopen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoop echt van harte dat er een oplossing komt. De laatste paar afleveringen waren weer om te smullen, dus het zou mooi zijn als de stijgende lijn wordt vastgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Laatst online: 12-09 10:40
kuusj98 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:53:
We zien wel wat gebeurt, het zal Clarkson ook geen reet uitmaken als hij ontslagen word, je kunt er vanuit gaan dat hij een verschrikkelijk diepe buidel heeft.
Natuurlijk maakt het hem wel uit. Als hij het puur voor het geld deed was hij jaren geleden al gestopt, want hij zal zijn schaapjes al wel op het droge hebben. Ga er maar vanuit dat hij gewoon plezier heeft in zijn werk en daar helemaal niet mee wil stoppen.

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik denk dat er genoeg andere netwerken die hem wel willen hebben. Hij is zo een beetje goud waard en als hij Top Gear kan mee nemen (of in ieder geval het format) dan zal het hem denk ik aan zijn reet roeten hoe het bij de BBC afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het format is van de BBC. Dat heeft JC allang verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

LOTG schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:23:
Ik denk dat er genoeg andere netwerken die hem wel willen hebben. Hij is zo een beetje goud waard en als hij Top Gear kan mee nemen (of in ieder geval het format) dan zal het hem denk ik aan zijn reet roeten hoe het bij de BBC afloopt.
TopGear is van bbc, niet van opa }:O format is inmiddels ook doorverkocht; rusland, australie en nog een land.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08-2024
..VS, Duitsland, Z.-Korea, China en Frankrijk volgen nog.. dat is het wel denk ik.

Dit is ook wel interessant. Er speelt een hele hoop mee, dat is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Donstil schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:15:
[...]

Die onderste zag ik voorbij komen ja maar dat zei me even niets. Die bovenste is top :)
die onderste is http://en.wikipedia.org/wiki/Guy_Martin welke nog best wel eens een goede match kon zijn voor TG... wel heeel anders dan JC maar wel compatible met het programma denk ik :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Top Gear zonder Clarkson is als Two and a Half Men zonder Charlie Sheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Solicitatie verstuurd :)

I do not like mercedes, i am not aggressive, i am not that tall. Will work for food and shelter alone. Will not make fun of other people.... well maybe about politicians but thats all. I know just as much about cars as you do. My face goes all weird too when i am in an atom but in a different but just as funny way. I can give full throttle in a fast car on an abandoned airfield and make smoke.. did it before.. once. Can make funny faces and sounds see previous video on my facebook page.. and it is in a car too!! People from argentina like me. I bring a box of sandwiches to work, you dont have to make me lunch. I am verry friendly, helpfull and can drive the fastlaps in cars myself so you dont need the guy in the white jumpsuit anymore. I have no intrest in talking to celeberties, i rather drive in hypercars instead.

And the good news is that i can start tomorrow and have no holidays planned so we can do a show every weekend instead of doing just a couple per year.

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

haha ik zou clarksons mening over dit artikel wel eens willen horen/zien :)
http://www.theguardian.co...ded-eco-feminist-top-gear

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Newsnight had gisteravond een clipje met commentaar van de Prime Minister (ja,ja) op de kwestie en een discussie met twee journalisten waarbij het ging om Clarkson's maatschappelijke positie. Hij maakt volgens hen deel uit van het 'establishment'.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Alphalorne schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:18:
..VS, Duitsland, Z.-Korea, China en Frankrijk volgen nog.. dat is het wel denk ik.

Dit is ook wel interessant. Er speelt een hele hoop mee, dat is duidelijk.
Heerlijk, dat filmpje van James May :)

"What do you understand about what actually happened?"

"Not very much, I was blind drunk."

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Wat meer achtergronden bij de Telegraph. Blijkbaar geen fysiek geweld, maar als een werknemer van mij zo uit z'n dak zou gaan (met al een aantal waarschuwingen vanwege zichzelf niet in de hand hebben) dan ging hij er wel uit: http://www.telegraph.co.u...se-he-wanted-a-steak.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dus als dat klopt;

meneer denkt dat hij belangrijk is, eist eten, keuken is dicht, en meneer snapt dat niet helemaal. kansloos mannetje.

Doet me gelijk denken aan het Portnoy drama (Dream Theater ex lid) van 2 weken geleden.

Dit soort volk snapt niet dat iedereen niet gelijk voor hem klaar staat en alles voor hem wil doen.

en sorry, als:
"Everyone is convinced he will now go. Clarkson is widely despised and there are a lot of people who would be thrilled."
ook klopt, ligt dat ook aan hem zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 12-03-2015 13:14 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 09:00
Wat ik niet snap is dat hij alleen verantwoordelijk lijkt te worden gehouden voor alles wat uitgezonden is. Dit is er door andere teams in gemonteerd en uitgezonden.

En zoals veel andere zeggen als het een cabaretier was geweest was alles prima geweest.

En verder hebben meer sterren rare trekjes, diverse bizarre eisen voor omkleedruimtes etc.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Het is wel een geinig lijstje trouwens.
July 2008: Drink-driving

BBC bosses told Clarkson off for supping a gin and tonic while behind the wheel of a pick-up truck

November 2008: Lorry drivers

With reference to Peter Sutcliffe, the Yorkshire Ripper, Clarkson joked on the show about how lorry drivers "murder prostitutes"

February 2009: Gordon Brown

The then prime minister was dismissed as a "one-eyed Scottish idiot" during a press conference in Australia. :D

October 2009: Black Muslim Lesbians

Clarkson said that the BBC was obsessed with hiring black, Muslim lesbians to counter the number of white heterosexuals in its ranks.

July 2010: Burkas and lingerie

During a Top Gear discussion on distractions while driving: “Honestly, the burka doesn’t work. I was in a cab in Piccadilly the other day when a woman in a full burka crossing the road in front of me tripped over the pavement, went head over heels and up it came, red g-string and stockings.” :D

August 2010: Special needs

Clarkson referred to a Ferrari as 'special needs' and a 'simpleton' as a way of giving it a bad review.

February 2011: Mexico

Clarkson sparked a diplomatic incident, and was forced to apologise to the Mexican ambassador

January 2012: India

Viewers complained about Clarkson's provocative remarks concerning the country's clothing, trains, food and history.

May 2014: The 'N'-word

Clarkson was forced into a apology after appearing to mumble the word as he sang a nursery rhyme on Top Gear.

July 2014: Slope

Ofcom said he had breached their guidelines, when he referred to an Asian person as a 'slope',

October 2014: Falklands

Jeremy Clarkson caused offence this time by driving through Argentina using a number plate apparently referring to the Falklands War.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Was er dan niemand met een Snickers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kevin33 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:32:
Het is wel een geinig lijstje trouwens.

[...]
Was pas een paar keer gepost... Vind het persoonlijk non-issue hoe het lijstje erbij staat t.o.v. de meest recente verdachtmaking.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Als werkgever zou ik dat geen 'non-issue' vinden. Je verwacht van mensen op zo'n positie dat ze een voorbeeldrol hebben, zowel op beeld als in hoe ze met hun mensen omgaan. Ze moeten in staat zijn om professioneel te blijven in alle omstandigheden, juist omdat ze door miljoenen bekeken worden, maar ook omdat ze belangrijk zijn in een team van tientallen mensen.

Kortom: je betaalt ze voor professioneel gedrag. En je waarschuwt als ze dat niet vertonen, als ze zich niet weten in te houden, of niet lijken aan te voelen wat gepast is en wat niet. En na een aantal waarschuwingen volgen hardere maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Hij had gedronken en een lange dag gemaakt. Dat ie dan begint te schelden vind ik minder erg dan fysiek geweld gebruiken. Natuurlijk is het niet netjes, maar ontslaan is toch echt te debiel voor woorden?

Verder grappig dat er staat dat velen blij zullen zijn als ie weg gaat, maar ondertussen niet beseffen dat ze afhankelijk zijn van werk of hij er werkt of niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Want een collega de huid volschelden moet gewoon kunnen? Ik weet niet waar jij werkt, maar als je dat bij ons doet werk je hier ook niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Inderdaad, als jij je collega's de huid volscheld tijdens werktijd en vervolgens een tik tegen hun hoofd geeft hoef je de volgende dag niet meer terug te komen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Pooh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:49:
Als werkgever zou ik dat geen 'non-issue' vinden. Je verwacht van mensen op zo'n positie dat ze een voorbeeldrol hebben, zowel op beeld als in hoe ze met hun mensen omgaan. Ze moeten in staat zijn om professioneel te blijven in alle omstandigheden, juist omdat ze door miljoenen bekeken worden, maar ook omdat ze belangrijk zijn in een team van tientallen mensen.

Kortom: je betaalt ze voor professioneel gedrag. En je waarschuwt als ze dat niet vertonen, als ze zich niet weten in te houden, of niet lijken aan te voelen wat gepast is en wat niet. En na een aantal waarschuwingen volgen hardere maatregelen.
Sorry maar bijna alle punten op de lijst vind ik echt non-issues en zijn echt totaal uit de context getrokken.
Neem alleen die laatste met die nummerplaten, het is a) de vraag of het expres was en b) heeft Clarkson dat gedaan of de producers.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 09:00
Pooh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:49:

Er zijn meer mensen die besloten hebben zijn uitlatingen op TV te brengen, echter Clarkson wordt er nu op afgerekend.

Hoe reageer jij als jouw baas na een dag hard werken tot 22h met een blaadje sla en een koude worst aan komt zetten? ;-)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

LordSinclair schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:58:
[...]

Er zijn meer mensen die besloten hebben zijn uitlatingen op TV te brengen, echter Clarkson wordt er nu op afgerekend.
Clarkson leidt dat team. Hij is eindverantwoordelijk. Hij is niet gewoon een presentator die z'n gescripte dingetje doet.
Hoe reageer jij als jouw baas na een dag hard werken tot 22h met een blaadje sla en een koude worst aan komt zetten? ;-)
Hij is de baas. En dat brengt verantwoordelijkheden met zich mee. Personeel snauw je niet af, ook niet als je baalt of hard gewerkt hebt. Als er een fout is gemaakt en er warm eten had moeten zijn, dan kun je gewoon professioneel blijven, aangeven dat er een fout is gemaakt, vragen of ze dat nu nog op enige manier kunnen oplossen, en bij de debriefing achteraf aangeven dat dat de volgende keer echt anders moet. Dat verwacht ik van alle managers in ons bedrijf, ook van degenen die een stuk minder dan 600k opstrijken en onder heel wat grotere druk werken dan Clarkson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Bijna, hij is samen met Andy Wilman verantwoordelijk:

Andrew "Andy" Wilman is an English television producer who is best known as the Executive producer of the present Top Gear show. He is responsible for much of the show's style and humour, along with Jeremy Clarkson. Wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Pooh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:05:
Wat meer achtergronden bij de Telegraph. Blijkbaar geen fysiek geweld, maar als een werknemer van mij zo uit z'n dak zou gaan (met al een aantal waarschuwingen vanwege zichzelf niet in de hand hebben) dan ging hij er wel uit: http://www.telegraph.co.u...se-he-wanted-a-steak.html
Wat een schandalig gedrag van die man. Omdat meneer het er van nam in de kroeg moest iedereen op hem wachten en kon de helicopter(!) die de ploeg naar het hotel zou vliegen niet vertrekken waardoor ze zo laat bij het hotel kwamen dat de keuken -volkomen terecht- had afgesloten. En dan wil meneer nog op hoge toon een lende-biefstuk eisen die dan niet geproduceerd kan worden.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Pooh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:09:
[...]

Clarkson leidt dat team. Hij is eindverantwoordelijk. Hij is niet gewoon een presentator die z'n gescripte dingetje doet.

[...]

Hij is de baas. En dat brengt verantwoordelijkheden met zich mee. Personeel snauw je niet af, ook niet als je baalt of hard gewerkt hebt. Als er een fout is gemaakt en er warm eten had moeten zijn, dan kun je gewoon professioneel blijven, aangeven dat er een fout is gemaakt, vragen of ze dat nu nog op enige manier kunnen oplossen, en bij de debriefing achteraf aangeven dat dat de volgende keer echt anders moet. Dat verwacht ik van alle managers in ons bedrijf, ook van degenen die een stuk minder dan 600k opstrijken en onder heel wat grotere druk werken dan Clarkson.
Dat is misschien hier zo, maar ik heb in het buitenland echt vaak genoeg managers meegemaakt die je zonder problemen de huid vol schelden over de stomste dingen.
Daar bestaat namelijk nog een hiërarchie, de baas is geen werknemer, de baas is de baas en daar ga je niet tegenin.
Ik hou van de Nederlandse manier, maar dat is niet overal hoor, en zelfs in Nederland kun je nog wel wat anders tegenkomen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Afvalzak schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:16:
Ik hou van de Nederlandse manier, maar dat is niet overal hoor, en zelfs in Nederland kun je nog wel wat anders tegenkomen.
Ik werk bij een Brits bedrijf. En juist daar doe je zulke dingen niet. Juist omdat de baas de baas is, en je luistert en er niet tegenin gaat, hoort de baas zich ook correct te gedragen. In Nederland kun je veel makkelijker je emotie direct tonen.

[ Voor 28% gewijzigd door Pooh op 12-03-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Pooh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:17:
[...]

Ik werk bij een Brits bedrijf. En juist daar doe je zulke dingen niet. Juist omdat de baas de baas is, en je luistert en er niet tegenin gaat, hoort de baas zich ook correct te gedragen. In Nederland kun je veel makkelijker je emotie direct tonen.
Maar wat als je er wel tegenin gaat? :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Obelink schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:12:
[...]
Wat een schandalig gedrag van die man. Omdat meneer het er van nam in de kroeg moest iedereen op hem wachten en kon de helicopter(!) die de ploeg naar het hotel zou vliegen niet vertrekken waardoor ze zo laat bij het hotel kwamen dat de keuken -volkomen terecht- had afgesloten. En dan wil meneer nog op hoge toon een lende-biefstuk eisen die dan niet geproduceerd kan worden.
Maar het was voor de show, het is allemaal out of context, etc etc :+

Nee, het is gewoon een l*l. Moet je binnen een normaal bedrijf proberen, ben je ook gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Op een gegeven moment is de maat voor BBC ook vol, als ik die lijst met incidenten bekijk dan is het denk ik voor hun wel klaar. Bovendien omdat ze dus al meerdere waarschuwingen hebben gegeven.
JC heeft trouwens een voorbeeldfunctie, daar mag hij zich ook wel naar gedragen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Lijkt erop dat hij overweegt op te stappen ongeacht de uitkomst:
http://www.radiotimes.com...sidering-quitting-the-bbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mooi, dan kan de BBC weer eens leuke programma's opzetten ipv dit soort zooi :)

(Ik vind Top Gear best geinig overigens, maar het was een persiflage van zichzelf aan het worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Let's agree to disagree. Ik zou het zelf onwijs jammer vinden, het is een van de dingen die het maken tot wat het is. Persoonlijk geniet ik met volle teugen van die man en zijn uitspraken.

[ Voor 50% gewijzigd door Alphalorne op 12-03-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik zou het zeker jammer vinden, het is het enige auto programma wat het kijken waard is (naast Fifth Gear misschien), omdat er niet zo gortdroog over de auto's gedaan wordt en je niet constant het gevoel hebt naar een reclame filmpje van de fabrikant te kijken.
A. Kalf die zit te vertellen hoe de nieuwe Punto toch echt een toffe vlotte betrouwbare zuinige auto is. Allemaal prachtig, maar ik wil passie zien, humor en dat biedt TG.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
geen reclamefilmpje? Zoals Janneman aangeeft

let's agree to disagree :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Afvalzak schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:16:
Dat is misschien hier zo, maar ik heb in het buitenland echt vaak genoeg managers meegemaakt die je zonder problemen de huid vol schelden over de stomste dingen.
Daar bestaat namelijk nog een hiërarchie, de baas is geen werknemer, de baas is de baas en daar ga je niet tegenin.
In het land wat stiff upperlip en queueing uitgevonden heeft krijg je als manager echt geen respect door helemaal over de rooie te gaan vanwege een fout van je ondergeschikten. De tijden veranderen weliswaar maar de Britten hechten nog steeds aan zelfbeheersing. Om je heen gaan meppen is not done en de snelste manier om elk respect van je personeel te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 13:14
If you pay peanuts, you get monkeys.
If you pay extraordinary, you get ...... never mind, you still get an ape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
People go to the zoo and they like the lion because it's scary. And the bear because it's intense, but the monkey makes people laugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mensen die denken dat Top Gear een "Autoprogramma" is snappen het niet. Het is "Entertainment" dat 'toevallig' voornamelijk onderwerpen heeft waar auto's bij betrokken zijn. Het is in feite de "Jeremy Clarkson Show" of "Jeremy Clarkson And Friends". Zijn TV persona met zijn 'outspoken' JUIST niet politiek correcte en wat 'loutish' gedrag is de hofnar die tegen heilige huisjes aan 'mag' schoppen.

De hypergevoelige PC-maffia die liefst elk woord op een gouden schaaltje wil wegen en niet kan wáchten om iemand weer te verketteren omdat ie een 'verkeerd' woord heeft gebruikt zodat ze zelf in hun eigen ogen weer een stukje heiliger worden wíllen dat ook niet snappen want dan kunnen ze hun eigen zelfpromotie als 'beter dan al die andere afschuwelijke mensen' niet in stand houden.

Dat aftelversje bijv. was trouwens gewoon de hele oude en wellicht oorspronkelijke tekst ervan. Hij heeft die tekst niet bedacht. Als je die versie nu uitspreekt zal dat eerder een commentaar zijn naar alles wat zich rondom het gebruik van zo'n woord heeft afgespeeld en nog afspeelt. En hij heeft natuurlijk ook wel een beetje de kwajongensmentaliteit om af en toe een beetje een 'Shock Jock' te willen zijn. Maar dat is ook onderdeel van de show/zijn TV persona en is niet meer dan dat.
"The producer was being blamed. Clarkson didn't hit him — but he did use every possible swear word you can imagine. He had to be held back."

Another source, who said Clarkson had been drinking rosé wine, added: "It was more like a scuffle. The producer stood looking quiet and embarrassed.
Lijkt op man die een keertje fors uit zijn slof schiet. Zal hij wellicht zelf ook niet zijn fraaiste moment vinden. Als niet meteen iedereen er overheen gevallen was had hij misschien later gewoon even zijn excuses aangeboden. Hand erop en we lullen er niet meer over en zo. Nu is het allemaal gigantisch uitvergroot en uit proporties getrokken. En wie weet had hij een rottige dag achter de rug of waren er 'staande' afspraken over de catering die hier niet mee in overeenkomst waren. Ik weet het niet maar zonder dergelijke feiten te weten ga ik geen finaal oordeel vormen en zeker niet meteen moord en brand roepen en ontslag eisen wat de zoals gewoonlijk weerzinwekkend opportunistische pers weer in overdaad doet. Die léven nu eenmaal van schandaaltjes en als er geen schandaal is dan máken ze het wel. Of zijn er mensen die dat nog niet wisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Dus dit hele gebeuren is nu gaande omdat hij boos is geworden omdat hij geen steak kreeg na een dag filmen? Nu weet ik niet hoeveel dagen ze er op hadden zitten en hoe lang/zwaar die ene dag filmen was, maar ik kan uit ervaring zeggen dat je na een lange dag draaien flink chagrijnig kunt zijn. Dan hoeft er maar één ding mis te gaan om voor een explosie te zorgen, al dan niet onbedoeld. En dan nog weten we niet wat de exacte situatie was, hoe de producer reageerde, hoe Clarkson reageerde en weet ik wat nog meer.

Wat ik al eerder zei: als Clarskon écht zo'n klootzak was met een temperament dan was dat al veel eerder en veel vaker naar buiten gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

SomerenV schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:33:
Dus dit hele gebeuren is nu gaande omdat hij boos is geworden omdat hij geen steak kreeg na een dag filmen?
Nee, omdat er überhaubt geen eten was. Steak is er bij bedacht.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

CyBeR schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:34:
[...]

Dan zou ik ook flink over de zeik gaan ja, en ik denk dan ook dat niet alleen Clarkson redelijk 'not amused' was. De sfeer hoeft na een lange en waarschijnlijk drukke/zware dag maar een klein beetje om te slaan om een storm te veroorzaken. Zelf al regelmatig meegemaakt en dat was met producties die in het niet vallen bij die van het kaliber Top Gear. Zeker als er al wat spanning is omdat een lid wat buiten de boot valt qua persoonlijkheid wil het na zo'n dag vrij snel mis gaan. Nu weet ik niet of dat ook hier het geval is, maar zelfs als alles koek en ei is kan het makkelijk gebeuren.

Afgelopen jaar een weekend gefilmd tijdens een evenement, niet geslapen en constant bezig geweest. Op een gegeven moment stond ik tussen de kinderen maar ik moest even weg omdat ik de neiging begon te krijgen de vervelende ertussen uit te pikken en de nek om te draaien. Ben ik dan opeens agressief of vervelend? Absoluut niet, maar zelfs de meest aardige man kun je een kort lontje bezorgen, als er maar de juiste variabelen zijn ;)

Maar wat de pers nu doet vind ik ronduit schandalig. Zonder enige details wordt meneer op de schandpaal genageld en bij elk beetje extra worden er hele discussies en pagina's aan gewijd. Maar ja, alles voor de kijkcijfers/bezoekersaantallen. Walgelijk wereld! :X

[ Voor 9% gewijzigd door SomerenV op 12-03-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
@SomerenV; Het belang van goede catering bij lange draaidagen kan ik ook beamen (mijn vrouw werkt in de showbiz). Vermoeidheid maakt mensen heel snel heel boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Jeremy Clarkson?

Ach ja... het is net een mens hè. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Alphalorne schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:39:
@SomerenV; Het belang van goede catering bij lange draaidagen kan ik ook beamen (mijn vrouw wekt in de showbiz). Vermoeidheid maakt mensen heel snel heel boos.
Het hoeft niet eens goede catering te zijn. Zelfs een patatje mayo en een kroket is na zo'n dag een wereldmaal :+ Maar ja, dat moet de producer doorgaans regelen. Ik ben ook wel 's uit m'n slof geschoten omdat er geen eten was geregeld na een lange dag werken :P Even woordenwisseling, even wat spanning en wat later iemand op pad gestuurd om wat eten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

CyBeR schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:34:
[...]

De verhalen die nu naar buiten komen suggereren toch echt dat er wel eten was, maar alleen barvoedsel: cheese platter, meat platter and soup. Nu vind ik soep en een bord vol koud vlees toch echt 'eten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Pooh schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:49:
[...]

De verhalen die nu naar buiten komen suggereren toch echt dat er wel eten was, maar alleen barvoedsel: cheese platter, meat platter and soup. Nu vind ik soep en een bord vol koud vlees toch echt 'eten'.
Tsjah, jij misschien wel, maar ik zou het nog niet eens lunch noemen. Laat staan een avondmaaltijd na een dagje werken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik neem aan dat deze omschrijving ook aangepast is. ;)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FzpREviHiOIw6KRj48qALDgA/full.png

Probbaly? :+

Commentaar dochter:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZuqMmvDUcYTWMQ1nr69WDkSe/full.png

Wel humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:08:

[afbeelding]

Commentaar dochter:

[afbeelding]

Wel humor.
Fijn dat het maken van taalfouten in de familie zit. ;)

Maar even zonder dollen, ik kijk al jaren met veel plezier naar Top Gear en ik zou het jammer vinden als Jeremy Clarkson op moet stappen. Echter, misschien dat zijn vertrek nieuwe deuren opent en eens een frisse wind door het oude vertrouwde format laat waaien. :) Maar Top Gear zoals het nu is, is voor mij nog steeds meer dan genoeg automotive pleasure. _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

CaptJackSparrow schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:08:

[afbeelding]

Gister stond dat er nog niet :D

Met zo'n bril op zou ik ook tiepvauten maken :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Yonix schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:18:
[...]

Fijn dat het maken van taalfouten in de familie zit. ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--4Fe3rWE5--/185bcefexxpq6jpg.jpg
Ik vergeef de taalfouten... :P

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Welke taalfouten? :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik weet niet of hij al voorbij was gekomen maar May geeft ook een reactie :D
http://www.autojunk.nl/20...eremy-clarkson-fracasgate

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 06:40
Tja ik denk dat de kijkers de grootste verliezers zijn. Het was naar mijn idee een uniek programma, laat misschien alles tot de laaste punt gescript zijn, ik moest er tóch om lachen.

Wat ook jammer is dat de media zoveel schrijft en speculeert. Wanneer deze ruzie in de luwte was opgelost, kan de schade beperkt blijven.

En ergens begrijp ik de reactie nog wel van Clarkson, stel dat die producer daarvoor verantwoordelijk was. Dan had het gewoon goed geregeld moeten zijn. Uiteraard keur ik handgemeen niet goed.

Overal wordt gezegd dat hij zich niet als een diva moet gedragen, maar hij heeft zelf ook wel door dat hij een groot aandeel in het geheel heeft. En dan is zijn gedrag erg menselijk.

Ik hoop dat de drie, in welke vorm dan ook, terugkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

wuppie007 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:49:
Uiteraard keur ik handgemeen niet goed.
Er is geen handgemeen geweest. Er was kans op handgemeen maar heeft niet plaatsgevonden. Alleen een flink verhitte situatie vol gevloek en gescheld (mits die informatie wél klopt).

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.