Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Haha 12 maar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Series als The Flash moeten het inderdaad vooral van de sympathie of zelfs empathie hebben van kijkers met een of meerdere personages. Daarin is het dus belangrijk dat je je deels kunt vereenzelvigen met iemands daden en gevoelens in bepaalde situaties. Ik denk zelfs dat dat het belangrijkste aspect is van superheldenfilms en -series, dus ook belangrijker dan het spektakel zelf. Om precies die reden ben ik gestopt met Arrow: ik vond alleen Felicity nog een leuk karakter maar dat was voor mij niet genoeg om de hele serie te dragen.

Series als Game of Thrones, House of Cards e.d. kijk ik veel meer om het verhaal en om de interacties, de politiek, de intriges, de psychologie. Daarbij is het verhaal duidelijk het belangrijkste aspect en dat belangrijke spelers ineens wegvallen kan ik dan veel beter verteren. De shockmomenten zorgen voor interessante plot twists en daar kan ik goed mee leven, ook als het in eerste instantie een teleurstelling is.

In Game of Thrones seizoen 5 werd het verhaal ineens veel sneller afgewikkeld dan in de eerste 4 seizoenen. Dat was voor mij de allergrootste teleurstelling en verpestte een deel van mijn kijkgenot. Overigens werd daar in aanloop naar seizoen 5 al voor gewaarschuwd dus ik was voorbereid. The Flash ontwikkelt razendsnel als verhaal maar omdat ik daar, nogmaals, met een heel andere verwachting instap, vind ik dat helemaal niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Supernatural
Arrow
Vampire Diaries
Originals
Supergirl
Sleepy Hollow
The Flash
Agents of Shield
Agent Carter
Daredevil
Outlander
Jessica Jones

Grimm ben ik mee gekapt. Game of thrones ook. Agent Carter is klaar, daredevil heb ik af, sleepy hollow is ook klaar en Jessica Jones (uitstekende serie btw) ook af. De rest is binnen nu en 2 weken klaar.
Daarna eens aan 112263 beginnen :P

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Deathchant schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:10:
[...]

Supernatural
Arrow
Vampire Diaries
Originals
Supergirl
Sleepy Hollow
The Flash
Agents of Shield
Agent Carter
Daredevil
Outlander
Jessica Jones

Grimm ben ik mee gekapt. Game of thrones ook. Agent Carter is klaar, daredevil heb ik af, sleepy hollow is ook klaar en Jessica Jones (uitstekende serie btw) ook af. De rest is binnen nu en 2 weken klaar.
Daarna eens aan 112263 beginnen :P
Mijn lijstje is toch iets langer :P

8 out of 10 Cats Does Countdown
Arrow
Better Call Saul
Brooklyn Nine-Nine
DC's Legends Of Tomorrow
Elementary
Family Guy
Fear The Walking Dead
Game of Thrones
Gotham
Last Week Tonight With John Oliver
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
Marvel's Daredevil
Marvel's Jessica Jones
Marvel's Luke Cage
Person of Interest
QI
Sherlock
South Park
The Big Bang Theory
The Flash
The Simpsons
The Walking Dead
Vikings

Edit: oh, daar komt The Punisher en Most Wanted ook nog bij in het Marvel lijstje zodra ze inderdaad gemaakt worden.

Maar we gaan offtopic. Flash heeft nog maar 2 episodes, ik vraag me af of Zoom dit seizoen nog gestopt wordt en het komend seizoen een nieuwe villain komt, of dat ze hem volgend seizoen pas verslaan.

[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 14-05-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ah ja Big bang was ik vergeten, Luke cage ook en Southpark...hmm zijn er toch nog meer wat ik volg :P

Om eerlijk te zijn vind ik nu ook wel goed geweest met zoom. Hij is zowat het hele seizoen aanwezig geweest...het nu uitrekken over een nieuw seizoen zou ik echt onwenselijk vinden. Hij zou in een volgend seizoen denk ik ook minder indruk meer maken. Ik hoop dat ze het gewoon netjes afronden.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:46
Wel leuk trouwens dat Kevin Smith de regie op zich nam vorige week. Daar in uiteraard een cameo van Jay :+

Het is wel een draak van een serie qua keuzes die de hoofdpersoon maakt. Elke keer bij zijn vijanden een stap te laat of overmoedig met daarnaast altijd maar weer die love-arc. Dat kan weleens de doodsteek zijn van deze serie. De serie valt daarom bij mij onder dom vermaak. Zou veel liever zien dat zo'n karakter een serie a la Daredevil/Jessica Jones krijgt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Hmm, dus de alter ego van de andere dimensie is een "mirror image". Cisco is rechtshandig, Reverb is linkshandig.... en Cisco van Earth 3 dan? en 4, 5, 6, etc....
Beetje jammer dat :/

Ik ben nog steeds geen Wally fan. Hij is veel minder irritant dan hij was, maar van mij mag hij nog steeds vertrekken.
Beetje jammer ook dat hij als gevorderde racer erg veel moeite lijkt te hebben om bij Black Siren weg te komen, gaat daar even uitgebreid staan slippen terwijl ze er snel vandoor moeten... hij zou juist de gene moeten zijn die weet hoe je wèl snel weg komt in een auto :P

Oh en Black Siren O+ Die was vanaf het begin al beter dan Laurel/Canary, eigelijk een echte Canary Cry, screw die bluetooth speakertjes, echte Meta Human powers! :D
Fijn dat ze niet om het leven gekomen is maar opgesloten zit in de pipeline, grote kans dat we die nog vaker terug gaan zien :)
Ik hoopte wel dat ze hier de naam Dinah zou gebruiken, niet haar tweede naam :/ Dinah is zoooo veel beter dan Laurel. (In Arrow heet ze ook Dinah Laurel Lance).

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 18-05-2016 21:57 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

En op het einde weer dat gedoe met Zoom, bla bla man je zou sneller zijn dus ram gewoon je hand door zijn borst ipv weer te gaan smeken en huilen als hij je pa vast heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:11
mark-k schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:54:
En op het einde weer dat gedoe met Zoom, bla bla man je zou sneller zijn dus ram gewoon je hand door zijn borst ipv weer te gaan smeken en huilen als hij je pa vast heeft...
Precies dit!

Ik vond het een leuke aflevering. Had er niks op aan te merken en heb ook zitten genieten tot de laatste twee minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ja de rest van de aflevering was prima op 1 ding na, cocky Barry Allen. Weer alsof niks fout kan gaan, niks geleerd van alles dat ooit fout is gegaan, zo zelfverzekerd dat iemand die soms sneller dan het licht is niet sneller is dan het geluid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
De laatste twee minuten waren inderdaad een beetje zonde...
Wederom wordt er een geliefde van Barry in de serie het slachtoffer...

Barry zou inderdaad meer kunnen doen dan enkel blijven staan en zielig doen, zoals mark-k aangeeft.

Daarnaast dacht ik aan het volgende. Barry zou nu sneller zijn toch? Nu hij in de speedforce is geholpen om van zijn "beperkingen" af te komen. Barry zou dan in combinatie met de Tachyon Enhancer onoverwinnelijk zijn, zou je denken. Waar is die gebleven? Laat Barry maar eens de snelste zijn in de serie The Flash :p.

Edit: Bij dat stukje van Refurb had ik echt zoiets van *O* *O* *O* *O* *O* .
Cisco vind ik een van de leukere karakter in The Flash. Erg vermakelijk altijd :)

[ Voor 13% gewijzigd door dennisk. op 19-05-2016 10:00 ]

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35

FunkyTrip

Funky vidi vici!

En ze moeten kappen met die geforceerde duels tussen Flash en villains die tegen zijn snelheid geen schijn van kans maken. Laat Flash zich bemoeien met hoofdvillains en laat die minor villains over aan de rest van de crew. Barry is sneller dan het geluid, dus op het moment dat canary d'r scheur opentrekt zou ze al een klap op d'r kop gehad moeten hebben.

En het kost blijkbaar denkkracht om in speed mode te komen. Als 2 speedsters tegenover elkaar staan is de eerste die zijn snelheid 'aanzet' veel te snel voor de ander om daar nog op te reageren. Barry had dus makkelijk in een explosie van snelheid Zoom kunnen pummelen voor hij zijn vader iets aan kan doen. Maar neeee, weer huilie huilie en de hele aflevering ervoor overdreven zelfverzekerd. Ergens vind ik Barry het meest irritante personage van de heel de show. Weinig karakterontwikkeling behalve dan dat 'ik tors alle problemen van de wereld op mijn rug en ik alleen ben er verantwoordelijk voor' gezeik dat elke superheld in bijna elke serie heeft :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FunkyTrip schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:09:
En ze moeten kappen met die geforceerde duels tussen Flash en villains die tegen zijn snelheid geen schijn van kans maken. Laat Flash zich bemoeien met hoofdvillains en laat die minor villains over aan de rest van de crew. Barry is sneller dan het geluid, dus op het moment dat canary d'r scheur opentrekt zou ze al een klap op d'r kop gehad moeten hebben.
Dat geldt al sinds het begin voor elke tegenstander die 'ie ooit gehad heeft behalve Thawne en Zoom... Iemand zegt het hierboven al, maar dit is de reden waarom deze serie voor mij nooit meer zal zijn dan dom vermaak. Zodra je een klein beetje nadenkt is de hele lol van de serie eraf. Zelfs Arrow, wat ook al geen hoogstandje is, is als serie sterker dan Flash.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Tja de Flash is gewoon een lastige superheld om realistisch te krijgen. Een speedster is niet alleen snel, maar zijn hele procesvermogen wordt versneld (anders zou hij overal tegenaan rennen want op geluidssnelheid kan een mens niet snel genoeg reageren om in een stad een auto te ontwijken). Gecombineerd met zijn "tril iemand zn hart eruit" skill zou hij onoverwinnelijk zijn, zelfs de meest overpowered superheld na de Flash, Superman, zou totaal geen match zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Superman is ook "faster than a speeding bullet." :+

Maar het is niet zozeer het feit dat hij bepaalde dingen wel en niet kan die het probleem zijn voor mij. Het probleem zit hem erin dat hij iets de ene keer wél kan en de andere keer zonder enige verklaring niet. Consistent schrijven of in elk geval dergelijke keuzes beter uitleggen zou het voor mij een stuk plezieriger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:46
Inderdaad dom vermaak.
Hoe wil je anders verklaren dat iemand de amplitude van een geluidsgolf kan versterken door een niet-ronde omsluiting? Met het huidige patroon wat hij liep krijg je juist een volledige willekeur aan demping en versterking :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Joarie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:08:
Inderdaad dom vermaak.
Hoe wil je anders verklaren dat iemand de amplitude van een geluidsgolf kan versterken door een niet-ronde omsluiting? Met het huidige patroon wat hij liep krijg je juist een volledige willekeur aan demping en versterking :+
Het schattigste daaraan vond ik vooral dat hij wegen volgde en daarmee dus talloze kruispunten passeerde. Hij genereerde daarbij blijkbaar een soort "muur" die die golf terugkaatste, maar mensen en auto's op die kruispunten konden er vast gewoon doorheen? Vreemd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

NMe schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:46:

Maar het is niet zozeer het feit dat hij bepaalde dingen wel en niet kan die het probleem zijn voor mij. Het probleem zit hem erin dat hij iets de ene keer wél kan en de andere keer zonder enige verklaring niet. Consistent schrijven of in elk geval dergelijke keuzes beter uitleggen zou het voor mij een stuk plezieriger maken.
De Flash is sneller dan het licht op sommige dagen, en dat was nog toen hij "langzaam" was. Die inconsistentie vind ik ook zeer storend, samen met zijn Dory geheugen, "oh look he's got my dad, let's try crying, that only failed every fucking time before".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Vind het geen onaardige serie maar lijkt wel of de rek er nu al uit is, veel herhaling qua stappen:(

Nee, geef me dan maar liever Jessica Jones, heb me uitstekend vermaakt met eerste seizoen! Me wants more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
mark-k schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:17:
[...]

De Flash is sneller dan het licht op sommige dagen, en dat was nog toen hij "langzaam" was. Die inconsistentie vind ik ook zeer storend, samen met zijn Dory geheugen, "oh look he's got my dad, let's try crying, that only failed every fucking time before".
Ja, vorig seizoen ging hij er gewoon hard op tegen de Reverse Flash, nu tegen zoom is er bijna geen actie meer. Dit stelt mij ook teleur. Ook de preview van de laatste aflevering.. Gaan ze nou racen tegen elkaar? Huh? Waar slaat dat nou weer op 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik kijk geen previews dus geen idee waar je het over hebt, maar het zal wel weer belachelijk worden. De tijd dat The Flash een goede serie was is helaas voorbij, het is nu redelijk niveau Arrow geworden, alhoewel die echt totaal nergens meer op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vond Zoom juist een veel betere bad guy dan Thawne, alleen hield dat een beetje op halverwege het seizoen. Zelfs nu 'ie Barry's pa te grazen heeft gehad is het niet veel beter, puur omdat de death flags al afleveringen lang aanwezig waren. Barry's pa die zegt dat 'ie "here to stay" is. Barry die super zelfverzekerd is en adviezen van zijn vrienden in de wind slaat. Nog even die romantische angle met die professor erbij. Het was echt aan alle kanten duidelijk dat 'ie niet lang meer zou leven en dat haalde voor mij de shock er wel een beetje vanaf.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 19-05-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
NMe schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 16:49:
Ik vond Zoom juist een veel betere bad guy dan Thawne, alleen hield dat een beetje op halverwege het seizoen. Zelfs nu 'ie Barry's pa te grazen heeft gehad is het niet veel beter, puur omdat de death flags al afleveringen lang aanwezig waren. Barry's pa die zegt dat 'ie "here to stay" is. Barry die super zelfverzekerd is en adviezen van zijn vrienden in de wind slaat. Nog even die romantische angle met die professor erbij. Het was echt aan alle kanten duidelijk dat 'ie niet lang meer zou leven en dat haalde voor mij de shock er wel een beetje vanaf.
Na zijn "here to stay" opmerking was het inderdaad 100& duidelijk dat dit zijn laatste (of op 1 na laatste) aflevering was :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Spike_wolf schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:44:
Hmm, dus de alter ego van de andere dimensie is een "mirror image". Cisco is rechtshandig, Reverb is linkshandig.... en Cisco van Earth 3 dan? en 4, 5, 6, etc....
Exact wat ik dacht bij die opmerking! Toch niet echt goed over nagedacht...
dennisk. schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:57:

Daarnaast dacht ik aan het volgende. Barry zou nu sneller zijn toch? Nu hij in de speedforce is geholpen om van zijn "beperkingen" af te komen. Barry zou dan in combinatie met de Tachyon Enhancer onoverwinnelijk zijn, zou je denken. Waar is die gebleven? Laat Barry maar eens de snelste zijn in de serie The Flash :p.
Ook wat ik me al een tijdje afvraag.
1) zo snel lopen dat hij kan tijdreizen is sowieso al sneller dan Zoom?
2) die tachyon toestanden zouden hem toch ook al sneller maken dan zoom?
en nu 3) sneller vanwege speedforce beperkingen weggewerkt

Wat is zijn probleem nog om Zoom werkelijk te verslaan?
NMe schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:46:
Maar zelfs in de serie 'Lois & Clark the amazing adventures of superman' werd Superman tenminste altijd voor een dilemma geplaatst (A verslaang of B redden ofzo) ofwel bevochten met zijn zwakke punt (kryptonite).
En DAT was zelfs géén hoogstaande serie! :)

Trouwens, vorige aflevering over de speeforce vond ik werkelijk een van de minst goede ooit. Er werd eigenlijk helemaal niets voor ons als kijker verduidelijkt, Barry is er als personage eigenlijk niet uit gegroeid (wat je wel juist zou verwachten) en de speedforce die de gedaantes van zijn dierbaren aannam vond ik ook maar zwakjes.
Ik ben zelfs nog gaan opzoeken of er een comic was waar dit uit verfilmd was, omdat ik er meer (lees: iets) over wou weten.

[ Voor 13% gewijzigd door Yohsoog op 19-05-2016 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yohsoog schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:51:
1) zo snel lopen dat hij kan tijdreizen is sowieso al sneller dan Zoom?
Zoom kan dat ook, want hij heeft een time remnant gebruikt om het team te laten denken dat Zoom Jay vermoordde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 22:11
Spike_wolf schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:44:
Oneven is rechtshandig, even linkshandig natuurlijk...dat weet toch iedereen?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Ik vond het van die vader van Barry altijd al vreemd. Hoera ik ben vrij! Geen gevangenis meer voor mij dus nu kan ik verloren tijd doorbrengen met mijn zo....oh wacht ik ga lekker in een hutje in de natuur zitten doeg doeg :S

Maar de serie vermaakt mij nog prima en die domme beslissingen zitten in de hele reeks. Niet alleen Arrow maar ook in Legends. Tenenkrommend af en toe maar niet teveel bij stil staan en lekker verstand op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ja maar het is gewoon jammer omdat het in het begin wel prima series waren. Volgens mij bedenken ze maar 1 aflevering per keer en zitten ze rond driekwart opeens zo van "shit hoe gaan we hier nog een vervolg aan geven", waardoor je weer een stel debiele dingen krijgt. Bij Arrow weten ze volgens mij totaal niet meer wat ze moeten doen, en bij de Flash lijkt dat er nu ook aan te komen. Legends of Tomorrow was sowieso al vaag, geen consistentie met het tijdreizen enzo, maar wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Carthrax schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:49:
Ik vond het van die vader van Barry altijd al vreemd. Hoera ik ben vrij! Geen gevangenis meer voor mij dus nu kan ik verloren tijd doorbrengen met mijn zo....oh wacht ik ga lekker in een hutje in de natuur zitten doeg doeg :S
Die vader zat er volgens mij vooral als gimmick in omdat die acteur jaren geleden zélf The Flash heeft gespeeld in de oude serie.
mark-k schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:42:
Ja maar het is gewoon jammer omdat het in het begin wel prima series waren.
Kijken we naar dezelfde serie? Arrow viel in seizoen 1 nog wel mee, maar The Flash was eigenlijk altijd al best slecht. Een veel te vroege reveal van wie de bad guy nou eigenlijk was maakte voor mij het seizoen erg voorspelbaar en saai. De eerste helft van seizoen 2 vond ik veel beter door de veel meer volwassen overkomende bad guy maar ook dit seizoen is hard aan het afzakken. Vermakelijk om naar te kijken hoor, maar een hoogstaande serie is het niet.

Het feit dat Grant Gustin homo is en hij de typerende maniertjes niet uit zijn stem krijgt maken bovendien alle liefdesscènes met vrouwen ook aardig ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ehm, het feit dat Grant Gustin geen homo is zorgt ervoor dat jouw feit geen feit is (volg je m nog? :P ), hoewel ik de gedachte wel snap aangezien je niet zou verwachten dat iemand die in Glee gespeeld heeft hetero kan zijn. Hij komt misschien een beetje gay over, maar is het niet.

De Flash en zijn vriendinnetje:
Afbeeldingslocatie: http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2015/07/grant-con/grant-gustin-hannah-douglass-comic-con-02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:26

wontcachme

You catch me? No you wont

Iedereen weet toch ook dat deze serie's op The CW zijn? Ik kan mij geen serie herinneren die op the CW is en waar logische karakterontwikkelingen zijn. CW serie = 50% normaal en 50% soap (en 1000% mooie mensen :+ :+).

Ik heb mij er al jaren geleden bij neergelegd dat series als Arrow en The Flash gewoon halve soaps zijn met vreemde hersenspinsels puur omdat ze op The CW zijn.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mark-k schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:37:
Ehm, het feit dat Grant Gustin geen homo is zorgt ervoor dat jouw feit geen feit is (volg je m nog? :P ), hoewel ik de gedachte wel snap aangezien je niet zou verwachten dat iemand die in Glee gespeeld heeft hetero kan zijn. Hij komt misschien een beetje gay over, maar is het niet.

De Flash en zijn vriendinnetje:
[afbeelding]
Wait, what? :o

Dan zijn die maniertjes van 'm al helemaal raar. 8)7 Hij moet natuurlijk helemaal niet macho zijn ofzo maar zoals 'ie nu praat is een beetje het andere uiterste. :P
wontcachme schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:51:
Iedereen weet toch ook dat deze serie's op The CW zijn? Ik kan mij geen serie herinneren die op the CW is en waar logische karakterontwikkelingen zijn. CW serie = 50% normaal en 50% soap (en 1000% mooie mensen :+ :+).

Ik heb mij er al jaren geleden bij neergelegd dat series als Arrow en The Flash gewoon halve soaps zijn met vreemde hersenspinsels puur omdat ze op The CW zijn.
Wat drama is helemaal niet erg, zelfs niet als het inderdaad 50% zou zijn. Maar consistentie is wel belangrijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

NMe schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:53:
[...]

Wat drama is helemaal niet erg, zelfs niet als het inderdaad 50% zou zijn. Maar consistentie is wel belangrijk. :)
Het is belangrijk, maar elke serie heeft consistentie problemen erin zitten. En bij The CW series is dat altijd al meer. Anders kunnen ze het niet echt soap achtig maken. Dan zijn de afleveringen ook voorbij in 15 minuten. Ook helpt de scifi achtige genre niet omdat je dan niet aan echte grenzen gebonden bent.

Bij sommige kanalen/genere's kan je je er maar beter bij neerleggen dat er onlogische dingen gebeuren, dat maakt de vermakelijkheid factor een stuk beter.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
Holy shit! Holy shit, holy shit, holy shit! Flashpoint paradox! *O* *O*

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Nu kan het verhaal opeens echt alle kanten op. Je zal net zien dat een gedeelte van het verhaal opeens niet meer zo is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Woei :D

Maar er zaten wel weer een stel ontzettend onlogische punten in.
Barry ziet zelf gelijk al in dat Zoom wil dat ze gaan racen zodat hij zijn speed kan stelen... okay, enige oplossing om hem te verslaan, is tegen hem racen! 8)7
Ga _niet_ tegen hem racen, problem solved :P

Beetje wazig ook dat Wally blijkbaar alle beveiligingscodes voor weet? Hij kan zo binnen lopen en iedereen uit de Pipeline los laten :X

Dat hele Barry/Iris gebeuren komt ook maar geforceerd over, er wordt af en toe wat over gezegd, maar er is echt 0,0 chemie tussen die twee.

En we weten nu dat Earth 1 bijzonder is, het is de hub die alle andere werelden met elkaar verbindt, okay, prima. Maar Jay moet terug naar Earth 3, weet je wat, we slepen je eerst mee naar Earth 2, daar zoeken we het wel verder uit.... ik weet niet, maar zou het dan niet veel makkelijker moeten zijn om hem vanaf Earth naar 3 te krijgen?

Maargoed, los daarvan een prima aflevering :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

n2theb schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:31:
Nu kan het verhaal opeens echt alle kanten op. Je zal net zien dat een gedeelte van het verhaal opeens niet meer zo is..?
Ik verwacht dat het tijdelijk zo zal zijn. Als je Flashpoint Paradox kent (spoilers ahead), daar ging het ook zo. Flash redt zijn moeder, maar daardoor ging alles mis. Zelf is hij zijn krachten en een groot deel van zijn geheugen van de originele tijdlijn kwijt. Wonder Woman verklaart de oorlog aan de rest van de wereld, samen met Atlantis. Bruce en Martha Wayne sterven, in plaats van Thomas en Martha, en Thomas wordt een trigger-happy versie van Batman, en het wordt ieder voor zich. De oorlog scheurt de wereld bijna aan stukken. En Professor Zoom/Eobard Thawne vindt het allemaal maar mooi. Wat heb ik gedaan? Hahaha, nee, wat heb JIJ gedaan, zul je bedoelen. Dit is JOUW schuld. Zelfs ik had het niet zo erg kunnen verpesten.

Uiteindelijk wordt de hele dystopie dan ook teruggedraaid. Dat is waar die verhaallijn over gaat, het ontdekken van het hoe en wat, en het terugdraaien ervan. De versie van Flash die nee schudde toen hij in seizoen 1 zijn moeder wilde redden had dit waarschijnlijk al meegemaakt. De huidige versie nog niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Amanoo op 25-05-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
Amanoo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:52:
[...]

Ik verwacht dat het tijdelijk zo zal zijn. Als je Flashpoint Paradox kent (spoilers ahead), daar ging het ook zo. Flash redt zijn moeder, maar daardoor ging alles mis. Zelf is hij zijn krachten en een groot deel van zijn geheugen van de originele tijdlijn kwijt. Wonder Woman verklaart de oorlog aan de rest van de wereld, samen met Atlantis. Bruce en Martha Wayne sterven, in plaats van Thomas en Martha, en Thomas wordt een trigger-happy versie van Batman, en het wordt ieder voor zich. De oorlog scheurt de wereld bijna aan stukken. En Professor Zoom/Eobard Thawne vindt het allemaal maar mooi. Wat heb ik gedaan? Hahaha, nee, wat heb JIJ gedaan, zul je bedoelen. Dit is JOUW schuld. Zelfs ik had het niet zo erg kunnen verpesten.

Uiteindelijk wordt de hele dystopie dan ook teruggedraaid. Dat is waar die verhaallijn over gaat, het ontdekken van het hoe en wat, en het terugdraaien ervan. De versie van Flash die nee schudde toen hij in seizoen 1 zijn moeder wilde redden had dit waarschijnlijk al meegemaakt. De huidige versie nog niet.
Ik heb de animatie gezien van flashpoint paradox en daarin vechten Aquaman en Wonder Woman met elkaar (ww heeft am's vrouw vermoord) en daardoor loopt de hele wereld gevaar. Ook sterft Martha Wayne niet, zij wordt juist de Joker omdat ze de dood van Bruce niet aan kan (zie ook de met bloed besmeerde grijns op haar gezicht).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

In ieder geval weer een hele reeks aan domme beslissingen van onze held, de meest onsympathieke persoon uit de serie :')
Laat eerst papa vermoorden, vervolgens willen racen tegen iemand die wil dat ie dat doet zodat hij de hele multiverse kan slopen terwijl hij die race nog nooit gewonnen heeft en als klap op de vuurpijl terug in de tijd om te fucken met de tijdslijn 8)7

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

NitroX infinity schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:13:
[...]

Ik heb de animatie gezien van flashpoint paradox en daarin vechten Aquaman en Wonder Woman met elkaar (ww heeft am's vrouw vermoord) en daardoor loopt de hele wereld gevaar. Ook sterft Martha Wayne niet, zij wordt juist de Joker omdat ze de dood van Bruce niet aan kan (zie ook de met bloed besmeerde grijns op haar gezicht).
Oh, dan heb ik de details wat verkeerd onthouden. Mogelijk dat het in de comics ook wat anders ging dan in de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 20:08
Flashpoint paradox was ook het eerste waar ik aan dacht toen hij zich verontschuldigde tegenover Iris. En inderdaad gebeurde het toen. Ben erg benieuwd of (een deel van) seizoen 3 nu inderdaad een real life versie van de animatie wordt. Het voornaamste debakel was het gevecht tussen de JL leden. Die gaan ze echt niet introduceren in de Flash... Dus wacht vol spanning af! Zal wel weer ergens in oktober worden...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ze vinden vast wel een manier om het heel lame te verprutsen, zoals met de meeste dingen dit seizoen.

Ik had ook wel echt een "are you fucking kidding me" momentje toen verteld werd dat de enige manier waarop Zoom alle universa zou kunnen vernietigen was als Barry met hem zou gaan racen, waarna Barry doodleuk zegt, ik moet met Zoom gaan racen en van m winnen want hij heeft beloofd dat het dan afgelopen is en hij stopt. Team Flash moet nodig uitgebreid worden met Captain Obvious, want Barry lijkt het zo maar niet te snappen. "My name is Barry Allen, and I'm the most clueless man alive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 22:11
Heerlijk einde! Sommigen kijken het mss met een verkeerde insteek. Dit is meer een soort bold and the beautiful voor geeks :P
Er klopt geen snars van, de karakters blijven eeuwig dezelfde fouten maken, maar oi wat een lekker sfeertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Amanoo schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:52:
[...]
De versie van Flash die nee schudde toen hij in seizoen 1 zijn moeder wilde redden had dit waarschijnlijk al meegemaakt. De huidige versie nog niet.
*Head Explodes* :D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zoom: Hmm, I need to race Barry to generate enough energy to destroy the multiverses!
Zoom: ...
Zoom: Nah, I will just create a time remnant and race myself.

:')

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat ze de serie ver**** met een personage die een iq van een baksteen lijkt te hebben op de beste crosspoints(beslissing). want hij echt niet moet doen.

Kunnen we geen reboot krijgen, want het begint beetje onredelijk worden.

Zoom is bijvoorbeeld niet verslagen en toch gaan ze feestje bouwen dat ze hebben gewonnen, uch. De meeste gevaarlijke tegenstander loopt nog steeds rond en je denkt dat je heb gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 17:19:
Zoom is bijvoorbeeld niet verslagen en toch gaan ze feestje bouwen dat ze hebben gewonnen, uch. De meeste gevaarlijke tegenstander loopt nog steeds rond en je denkt dat je heb gewonnen...
Begrijp ik je verkeerd, of heb je hem niet zien dementoren? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:04:
[...]

Begrijp ik je verkeerd, of heb je hem niet zien dementoren? :P
ik bedoel in de vorige aflevering wanneer ze die hele groep moesten uitschakelen!
Want je heb al zijn kleine vriendjes, maar de baas heb je niet die een hele wereld heeft veroverd O-)

En bijvoorbeeld wie geeft zijn speed nou weg, de enige wapen die hem tegen houd plus hij was dood zonder die extra speed van barry..

Zoveel onbegrijpelijke keuzes, uchh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 15:17
*knip* troll

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 29-05-2016 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Nieuwe aflevering is uit, het lijkt wel een "reboot" ofzo...

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:56
not sure if sarcasm or?
Volgens mij hebben tig mensen boven je al gezegd dat seizoen 3 begint met de Flashpoint Paradox, en de hele boel dus overhoop gegooid wordt. Wordt vanzelf wel weer terug gedraait, de vraag is wanneer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:56

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Gekkenhuis schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:09:
Nieuwe aflevering is uit, het lijkt wel een "reboot" ofzo...
Final van season 2 wel gekeken? :9

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben geen echte fan van deze "Flashpoint". Het kwam we afgeraffeld over. Ik verwacht niet ineens dat Thomas Wayne Batman is, of dat Atlantis en Themyscira oorlog lopen te voeren, maar zo erg was de alternatieve tijdlijn ook weer niet (afgezien van dat Wally er niet goed aan toe is, maar dat is geen direct gevolg van het tijdreizen, dat Joe een alcoholist is, en dat Barry de boel aan het vergeten is). Ik weet niet zeker of de alternatieve tijdlijn zo erg is dat het voorkomen ervan nu de dood van je ouders echt waard is.

Misschien was het beter geweest als ze 1 episode meer aandacht eraan hadden gegeven, en lieten zien dat deze alternatieve werkelijkheid toch slechter bleek dan in de eerste aflevering leek.

[ Voor 15% gewijzigd door Amanoo op 05-10-2016 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:11
Ik vond het toch best een goede aflevering. Kan me wel voorstellen waarom Barry weer terug wil naar de oude situatie. Hij heeft jaren aan herinneringen opgebouwd en die wil ie niet zomaar kwijt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Maar blijkbaar is de nieuwe oude realiteit toch anders dan de oude oude realiteit, aangezien Joe en Iris blijkbaar niet met elkaar praten.

Zou dit een plottwist zijn zodat ze bij Arrow ook wat zaken om kunnen gooien zodat die serie weer een beetje fatsoenlijk wordt? :P We zullen het morgen (waarschijnlijk niet) zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 20:08
Amanoo schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:27:
Ik ben geen echte fan van deze "Flashpoint". Het kwam we afgeraffeld over. Ik verwacht niet ineens dat Thomas Wayne Batman is, of dat Atlantis en Themyscira oorlog lopen te voeren, maar zo erg was de alternatieve tijdlijn ook weer niet (afgezien van dat Wally er niet goed aan toe is, maar dat is geen direct gevolg van het tijdreizen, dat Joe een alcoholist is, en dat Barry de boel aan het vergeten is). Ik weet niet zeker of de alternatieve tijdlijn zo erg is dat het voorkomen ervan nu de dood van je ouders echt waard is.

Misschien was het beter geweest als ze 1 episode meer aandacht eraan hadden gegeven, en lieten zien dat deze alternatieve werkelijkheid toch slechter bleek dan in de eerste aflevering leek.
In de oorspronkelijke Flashpoint zijn er inderdaad goede redenen om terug. Oorlog zoals je noemt en andere gekke dingen. Mede als gevolg van het ontbreken van (de Flash in) the Justice League!

Hier heb ik inderdaad zoiets van goh Wally gewond, boeiend eigen schuld (tov onschuldige moeder), Joe idem, en die herinneringen? Zou voor mij niet opwegen tegen de dood van je ouders. Maar goed, al met al zijn we er dan al weer. Snap niet hoe het met Iris in de soep is gelopen maar dat zullen we snel genoeg zien.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 15:56
Dit was inderdaad wel heel snel gedaan, dus heb het vermoeden dat dit geintje nog wel 1 of 2 keer uitgehaald gaat worden en er elke keer iets anders fout is gelopen. De eerste aflevering van s3 heeft mij niet echt kunnen overtuigen. Cisco vind ik ook niet geloofwaardig als rijke stinkerd, komt echt te gespeeld over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven zit s03e02 te kijken

..... dat is toch dat figuur dat tegen Emma Watson's/Hermione's vuist is gelopen? _/-\o_ _O-

En Felicity is er weer :9

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 12-10-2016 20:34 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Raven schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:32:
* Raven zit s03e02 te kijken

..... dat is toch dat figuur dat tegen Emma Watson's/Hermione's vuist is gelopen? _/-\o_ _O-

En Felicity is er weer :9
Draco Malfoy idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://66.media.tumblr.com/ff5324d1278fab4da26ff9171f001ad8/tumblr_o50x7pZhzu1us26rpo1_500.gif
_/-\o_ _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Heeft wel een ouwe kop gekregen, vergeleken met de rest van de HP cast.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Hij kwam mij al bekend voor, maar kon het niet zo goed plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Net ook de tweede aflevering gekeken. Al beter dan de eerste vond ik. Is er iemand die me de ontmoeting met de andere flash wat kan helpen plaatsen? Dat ben ik precies even kwijt. En hij zei op een gegeven moment 'xxxx told me...' was dat 'Barry told me...'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
Yohsoog schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:53:
Net ook de tweede aflevering gekeken. Al beter dan de eerste vond ik. Is er iemand die me de ontmoeting met de andere flash wat kan helpen plaatsen? Dat ben ik precies even kwijt. En hij zei op een gegeven moment 'xxxx told me...' was dat 'Barry told me...'?
spoilers episode 2:
De ontmoeting met Jay Garrick? Dat is dus Jay, hij trekt Barry uit de speedforce omdat barry denkt terug in de tijd te kunnen gaan en alles recht te kunnen zetten. Iedere keer dat Barry terug in de tijd gaat denkt hij alles terug te kunnen zetten naar hoe het 'hiervoor' was. Iedere keer dat barry dat probeert gaat er iets grandioos fout en kloppen de gevolgen niet met zijn verwachtingen. Dat is wat Jay probeert te vertellen. Jay zegt, 'Harrison Wells told me to ' en dan iets in de trant dat Barry op moet passen met het tijdreizen. Jay geeft Barry eindelijk een speech die hij ontzettend hard nodig had. Barry heeft geen idee van de gevolgen van zijn acties omdat hij totaal geen ervaring heeft met zijn krachten ook al denkt hij van wel. Hopelijk laat Barry het dan nu ook bij wat het is en gaat hij niet meer terug in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Uh ik hoop toch wel dat ze weer terug gaan naar die bovenste tijdlijn (naar hoe het was) of blijven we nu altijd in deze 3e tijdlijn zitten waarbij Diggle een zoontje heeft ipv een dochter?
Ik zou het erg jammer vinden als ze al die character-building nu ineens van tafel gooien en "opnieuw" beginnen. Klinkt een beetje als lazy writing....

Maar goed, we hebben nu dus geconstateerd dat je dus niet zomaar terug kunt gaan naar "dat ene event" om de "zoals het was"-tijdlijn terug te krijgen. Ik snap 't ergens wel, en Jay legt het ook uit met dat je altijd sporen blijft zien dat een gefixed koffiemokje ooit stuk is geweest...maar toch had ik ergens iets van een verklaring willen zien hoe het allemaal dan wél zou moeten.... Of is de boodschap hier gewoon duidelijk dat je, hoe dan ook, nooit en te nimmer je echte realiteit terug kunt krijgen als je eenmaal terug de tijd in bent gereisd? Of zit hier nog een bepaalde duur achter?
Ik heb pas back to the future films gekeken en ik ben nu een beetje confused hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Rule schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:36:
[...]

spoilers episode 2:
Jay zegt, 'Harrison Wells told me to ' ...
Bedankt voor de hele uitleg. Ik had mijn vraag misschien wat beter moeten verwoorden want dit had ik allemaal nog wel begrepen (Barry fucked up, Jay legt het uit etc) behalve dan bovenstaande (dat het Harrison Wells was die het hem vertelde).
MAAR dat bedoelde ik juist met het 'plaatsen' van de ontmoeting. Welke flash is deze Jay? Ik had ergens gelezen van Earth 3? En hebben ze hem al ooit ontmoet in een vorige aflevering die ik niet goed meer herinner? Of hoe heeft Wells hem dan alles verteld? Die kwam toch van Earth 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Yohsoog schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:48:
[...]

Bedankt voor de hele uitleg. Ik had mijn vraag misschien wat beter moeten verwoorden want dit had ik allemaal nog wel begrepen (Barry fucked up, Jay legt het uit etc) behalve dan bovenstaande (dat het Harrison Wells was die het hem vertelde).
MAAR dat bedoelde ik juist met het 'plaatsen' van de ontmoeting. Welke flash is deze Jay? Ik had ergens gelezen van Earth 3? En hebben ze hem al ooit ontmoet in een vorige aflevering die ik niet goed meer herinner? Of hoe heeft Wells hem dan alles verteld? Die kwam toch van Earth 2?
Oh zo, nee dat is Jay van Earth 3. Dat is allemaal vorig seizoen zo uitgepakt. Er zijn meerdere earths, in principe bestaat de multiverse uit een oneindig aantal 'earth versies' die gelijk lopen met onze earth, earth 1. Jay Garrick is ontvoerd door Zoom vorig seizoen, zoom was van Earth 2. Zoom tapte zijn krachten volgens mij deels af van Jay Garrick en had hem daarom opgesloten. Er was nog geen volwaardige flash in earth 2. Jay Garrick heeft meer ervaring dan Barry, maar Barry is een sterkere flash. |:( Is het nog te volgen?

Jay is losgelaten aan het einde van seizoen 2 en is teruggegaan naar Earth 3 om daar weer zijn eigen leven op te pakken. Ondertussen houdt hij Barry een beetje in de gaten zodat hij niet alles op zn kop zet.

Edit:
Deathchant schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:12:
Uh ik hoop toch wel dat ze weer terug gaan naar die bovenste tijdlijn (naar hoe het was) of blijven we nu altijd in deze 3e tijdlijn zitten waarbij Diggle een zoontje heeft ipv een dochter?
Ik zou het erg jammer vinden als ze al die character-building nu ineens van tafel gooien en "opnieuw" beginnen. Klinkt een beetje als lazy writing....

Maar goed, we hebben nu dus geconstateerd dat je dus niet zomaar terug kunt gaan naar "dat ene event" om de "zoals het was"-tijdlijn terug te krijgen. Ik snap 't ergens wel, en Jay legt het ook uit met dat je altijd sporen blijft zien dat een gefixed koffiemokje ooit stuk is geweest...maar toch had ik ergens iets van een verklaring willen zien hoe het allemaal dan wél zou moeten.... Of is de boodschap hier gewoon duidelijk dat je, hoe dan ook, nooit en te nimmer je echte realiteit terug kunt krijgen als je eenmaal terug de tijd in bent gereisd? Of zit hier nog een bepaalde duur achter?
Ik heb pas back to the future films gekeken en ik ben nu een beetje confused hehe :)
Het punt van de vorige aflevering is eigenlijk dat we nooit meer terug kunnen naar 'voorheen' we zullen het moeten doen met deze tijdlijn. Je kunt na het veranderen en het verpesten van de timeline nooit meer terug. Het zal nooit meer hetzelfde worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Rule op 14-10-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Als dat zo is, dan hebben de schrijvers wel alle ruimte om in de nieuwe tijdlijn allerlei onverklaarbare meuk erin te gooien met het argument dat dat een gevolg is van de flashpoint change.... Laten we hopen dat de schrijvers dat niet gaan doen of elke keer goeie verklaringen gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Zalig, eobard thawne in legends of tomorrow. Als die cross-overs zijn geweldig :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Jesse Quick *O*

Promo foto's van Jesse in haar nieuwe outfit:
spoiler:
Jesse Quick

Jesse Quick

Jesse Quick

Jesse Quick

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Dat is de outfit van Trajectory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Het team is weer als vanouds, hoewel we nu in een andere timeline zitten en dat stoort me een klein beetje. Cisco heeft geaccepteerd dat zijn broer is overleden, Iris en Joe kunnen weer door één deur en Caithlin is weer de nerd zoals voorheen hoewel ze in deze tijdlijn een hele andere job had.

Draco is wel lekker blijvend vervelend naar Barry toe, maar dat past wel bij zijn rol denk ik (in Harry Potter was het ook een naar ventje). Niet dat ik zit te wachten op een hoop drama, maar het ging mij iets te snel. Magoed.. Alles in deze serie gaat op hoge snelheid natuurlijk. :+

Jesse + Harry was trouwens wel een leuke bijkomstigheid. Over een paar episodes ontmoeten we Killer Frost denk ik :D

[ Voor 23% gewijzigd door FREAKJAM op 20-10-2016 23:15 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:32
FREAKJAM schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 23:07:
Caithlin is weer de nerd zoals voorheen hoewel ze in deze tijdlijn een hele andere job had.
In Flashpoint had ze een andere job, niet in deze lichtelijk gewijzigde timeline.
Over een paar episodes ontmoeten we Killer Frost denk ik :D
Nou ja, "ontmoeten".. Meer een soort van 'terug van weggeweest'. :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

azz_kikr schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:31:
Zalig, eobard thawne in legends of tomorrow. Als die cross-overs zijn geweldig :D
Eigenlijk meer dan een simpele crossover. Eobard Thawne is samen met

spoiler:
Damien Darhk, Malcolm Merlyn, en Captain Cold "the big bad" in seizoen 2, de DCTV universum versie van de "Legion of Doom".

En waar de "Legion of Doom" is, is natuurlijk ook de Justice Society of America (DCTVs versie van de JSA/JL omdat de JL al weggelicenseerd is voor gebruik in films). Onder andere Stargirl, Citizen Steel en Vixen worden via LoT seizoen 2 geintroduceerd

Dat wordt wat :9

[ Voor 23% gewijzigd door mindcrash op 21-10-2016 00:53 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:53

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Spike_wolf schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:37:
Jesse Quick *O*

Promo foto's van Jesse in haar nieuwe outfit:
Ik vind het een hoog Mega-Mindy-gehalte hebben hoor... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Haha mijn vriendin valt het sinds vandaag pas op dat Barry Allen ook in Glee heeft gespeeld :P.

Nu loopt ze mijn andere series ook te checken op Glee acteurs/actrices en Supergirl heeft ze dus ook al gevonden :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 23:38

MM99

That is the way I am!

Wat een laatste aflevering van Legands of Tommorow

spoiler:
Ik vraag me af wat er in de bericht gezegd werd door Barry Allen, wat de rest behalve Rip Hunter mochten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

icy schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:42:
Haha mijn vriendin valt het sinds vandaag pas op dat Barry Allen ook in Glee heeft gespeeld :P.

Nu loopt ze mijn andere series ook te checken op Glee acteurs/actrices en Supergirl heeft ze dus ook al gevonden :P
In NCIS LA was Kitty voor één aflevering. Dan is er nog Scream Queens met Rachel en Santana was in Devious Maids voor een paar afleveringen.

* wontcachme had Glee als guilty pleasure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mij viel ook al op dat Dichen Lachman ineens in Supergirl zat. Eerder zat ze al in Marvel's Agents of SHIELD. In beide series een vrij vals persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MM99 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:30:
Wat een laatste aflevering van Legands of Tommorow

spoiler:
Ik vraag me af wat er in de bericht gezegd werd door Barry Allen, wat de rest behalve Rip Hunter mochten weten
spoiler:
Klopt, ik wacht ook met smart op aankomende vrijdag. :o

Heb het voor elkaar, mag op de slaapkamer ingelijste posters hebben en deze gaat er komen (zijn ook andere):

Afbeeldingslocatie: http://numerik.blogspirit.com/media/02/01/303332174.jpg

Nu eens zoeken of ik deze ergens als poster kan bestellen en anders worden ze iets minder scherp als ik ze op A4 afdruk :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 23:38

MM99

That is the way I am!

icy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 15:42:
[...]

spoiler:
Klopt, ik wacht ook met smart op aankomende vrijdag. :o

Heb het voor elkaar, mag op de slaapkamer ingelijste posters hebben en deze gaat er komen (zijn ook andere):

[afbeelding]

Nu eens zoeken of ik deze ergens als poster kan bestellen en anders worden ze iets minder scherp als ik ze op A4 afdruk :(:(
Dit? https://www.etsy.com/ru/l...erhero-flash-poster-print

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Die had ik zelf al gevonden alleen die verzend niet naar Nederland.

Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

icy schreef op woensdag 02 november 2016 @ 20:53:
[...]

Die had ik zelf al gevonden alleen die verzend niet naar Nederland.

Toch bedankt.
Juwel, je moet even pm-tje sturen denk ik.
"* We ship to everywhere EXCEPT Russia and Israel; sorry for Russia and Israel friends"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

spoiler: title
Ik vind de laatste aflevering een beetje meh, maar goed niet elke aflevering hoeft erg spannend te wezen. Voelde meer als een aflevering die in 2en is gehakt, maar benieuwd naar volgende week :)
azz_kikr schreef op donderdag 03 november 2016 @ 08:09:
[...]

Juwel, je moet even pm-tje sturen denk ik.
"* We ship to everywhere EXCEPT Russia and Israel; sorry for Russia and Israel friends"
Heb al een andere silhouette gevonden, want mevrouw moest perse Harley Quinn (en supergirl) hebben.

Deze gaat het worden (met diverse andere uit de marvel / dc reeks). Zal ik laten afdrukken op a4 foto papier :)

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/59/80/23/5980235f1b8940b48707aa9c90d4293d.jpg

Deze wil mijn vriendin erg graag hebben:

Afbeeldingslocatie: https://25.media.tumblr.com/fdd2c377aa6ce491ed8566fff81cff52/tumblr_n2ulzaZpJa1sx3kw3o8_1280.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Geen flash deze week :o :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Je mag de Amerikaanse verkiezingen bedanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Amanoo schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:23:
[...]

Je mag de Amerikaanse verkiezingen bedanken.
Bedankt amerikaanse verkiezingen.

Nee, die logica had ik al bedacht alleen een beetje jammer want ik wacht er elke week met smart op :+

Heb ik wel weer 45 minuten tijd voor een andere serie. :+

• Rule
Oh wow die reveal was echt heel vet laatste episode! Ik denk dat ik ook al weet wie Alchemy is.. Helaaaas niet heel spannend meer

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:19
Ze leggen het er ook wel een beetje bovenop
spoiler:
door te melden dat ie vandaag opeens afwezig (ziek?) is
, maar ja wie weet is het toch iemand anders :P

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Leuk weetje:

Stem van Doctor Alchemy wordt ingesproken door Tobin Bell (van Saw).
Zoom werd ook al ingesproken door een acteur (Tony Todd) die voornamelijk speelt in horrorfilms. (Candyman)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nou, tot zover dan Invasion!...

De ontmoeting van alle superhelden bij elkaar was best leuk, maar de rest.. meh. Ik heb volgens mij drie keer wat aliens voorbij zien komen en de rest was standaard.

Als je op iets geweldigs hoopt met deze crossover; stel je hoop dan maar iets bij voordat je begint met kijken. Het blijven tenslotte The CW-series en niet iets van HBO :$

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Flash nog niet gezien, maar voor kijkers van Flash en niet Supergirl:
Je hoeft de aflevering van supergirl van gisteren in feite niet te kijken voor wat betreft de crossover.
Hooguit de laatste minuut volstaat, of onderstaande beschrijving ervan:

spoiler:
Tijdens de aflevering van supergirl zie je 2 keer kortstondig een Cisco/Vibe wormhole kort ontstaan.
Aan het einde van de aflevering zie je weer zo'n wormhole, en komen Barry en Cisco er uit. (hij had een paar pogingen nodig blijkbaar om de wormhole te openen.
Barry casht zijn IOU, en zegt haar hulp nodig te hebben. en de episode is klaar.

Deze IOU stamt nog uit een eerdere supergirl aflevering waar Barry per ongeluk in supergirls universum terrecht kwam, en haar daar geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 22:09
M a r c o schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:44:
Flash nog niet gezien, maar voor kijkers van Flash en niet Supergirl:
Je hoeft de aflevering van supergirl van gisteren in feite niet te kijken voor wat betreft de crossover.
Hooguit de laatste minuut volstaat, of onderstaande beschrijving ervan:

spoiler:
Tijdens de aflevering van supergirl zie je 2 keer kortstondig een Cisco/Vibe wormhole kort ontstaan.
Aan het einde van de aflevering zie je weer zo'n wormhole, en komen Barry en Cisco er uit. (hij had een paar pogingen nodig blijkbaar om de wormhole te openen.
Barry casht zijn IOU, en zegt haar hulp nodig te hebben. en de episode is klaar.

Deze IOU stamt nog uit een eerdere supergirl aflevering waar Barry per ongeluk in supergirls universum terrecht kwam, en haar daar geholpen heeft.
Vorige week extra alles van supergirl gekeken om bij te zijn deze week, dat was de enige van de 4 series die ik niet volgde. Alleen voor die ene minuut -,-
Hopelijk is de resterende crossover de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Kasper schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:15:
[...]

Vorige week extra alles van supergirl gekeken om bij te zijn deze week, dat was de enige van de 4 series die ik niet volgde. Alleen voor die ene minuut -,-
Dat is die voorlopig zeker. Kan niet wachten op volgende arrow en lot voor het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kasper schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:15:
[...]

Supergirl is ook niet echt deel van "de 4 series." Het is een ander netwerk dan die andere drie, dus die crossovers zijn op zich best bijzonder. Maar dat is meteen ook de reden dat ze het niet al te bont maken. Waar Flash dit seizoen effect had op het verhaal van Arrow is dat effect zal Supergirl dat waarschijnlijk nooit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:19:
[...]

Supergirl is ook niet echt deel van "de 4 series." Het is een ander netwerk dan die andere drie, dus die crossovers zijn op zich best bijzonder. ...
het WAS een ander netwerk. Supergirl zit met het huidige seizoen ook bij CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

M a r c o schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:11:
[...]

het WAS een ander netwerk. Supergirl zit met het huidige seizoen ook bij CW.
:o Niet eens op gelet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Zat eerst bij CBS. maar voor CBS waren de kijkcijfers niet overweldigend. Bij the CW ligt de kijkcijfer grens wat lager.
Bovendien is CBS deel eigenaar van the CW. Vandaar de switch.
Overigens waren de producers van Supergirl ook wel al betrokken bij Arrow en Flash. Dus er was al een link.

Door de verhuis naar the CW, is wel ook de opname locatie veranderd van LA, naar Vancouver. (nogal een verschil dus) Vandaar een aantal andere sets. Dit is ook gelijk de reden dat Cat Grant (Calista Flockhart) vertrok. De actrice kon/wilde niet naar Vancouver verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Sowieso dat de wereld van Supergirl niet beinvloedt is door Flashpoint, dat is Earth-38 blijkbaar, en Earth-2 had ook totaal geen effect gezien van Flashpoint (werd toen ook gezegd toen Jessie wel een speedster werd maar Wally niet).

Vind de crossover op zich wel vet, hoewel er toch wel aardig wat plotholes zijn (hoe hadden ze de Legends gecontacteerd bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

azz_kikr schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:18:
[...]

Dat is die voorlopig zeker. Kan niet wachten op volgende arrow en lot voor het vervolg.
Ik weet dat ik nu een beste arrow inhaal race moet doen. Ben nog ergens bij seizoen 2 :'( :+

De rest ben ik wel bij 8)7

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste