Zijn jullie ook altijd zo in dubio over wat je nu van The Flash vind?
Ik vind het aan de ene kant een leuke serie en vind de rode draad van een seizoen elke keer wel goed
aan de andere kant stoor ik me erg vaak aan de inconsistenties en fouten
Ik begrijp dat ze Flash niet foutloos kunnen maken anders is er natuurlijk niets aan maar pfffff:
Bijvoorbeeld:
Iemand probeert Flash vanachteren neer te schieten, hij is zo snel dat hij op zijn dooie gemak de kogels uit de lucht kan plukken, de 2 badguys uit kan schakelen en nog tijd over heeft --> prima, dat kan de flash nu eenmaal
Maar in andere scenes is hij veel minder snel, bijvoorbeeld:
'Gevecht' met de Samurai android. Er vallen een aantal windmolens om en Flash moet ze op snelheid ontwijken. Terwijl de Flash eigenlijk zo snel is dat hij aan de andere kant van het windmolen park is voordat de eerste windmolen omgevallen is.
en
hoe vaak heeft hij wel niet een klap gekregen in een vuistgevecht of een straal van frost niet ontweken
en
het gevecht met de botten dino. Hij rent er in een razend tempo rondjes omheen, rent dan over de dino heen en die kan hem met zijn staart slaan??
en zo nog veel meer voorbeelden
Ik stoorde me trouwens ook ontzettend aan de Black Bison als bad guy. Wat een suffe powers en toch had Flash er moeite mee...
Ik ben nu pas net voorbij de Black Bison aflevering dus ik hoop wel dat de komende Meta's interessanter zijn.
[
Voor 38% gewijzigd door
louzy82 op 31-05-2018 11:10
]