http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
https://www.facebook.com/CWTheFlash/videos/1336893809736252/
Dat belooft wat. Ik weet niet of ik er erg vrolijk van ga worden. John Barrowman is leuk, maar een musical? En dat fragmentje dans uit de preview? Ff afwachten...
Nomen nescio
Verwijderd
Teaser uit Supergirl is gemeenBra-Jo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:45:
/me kick!
Dat belooft wat. Ik weet niet of ik er erg vrolijk van ga worden. John Barrowman is leuk, maar een musical? En dat fragmentje dans uit de preview? Ff afwachten...
Ik wil het zien

Dus nog een weekje langer wachten voor de volgende aflevering...Bra-Jo schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:45:
/me kick!

Wat is dat toch met langer lopende (sci-fi) series en zo'n musical/flauwekul aflevering zo nu en dan. Maak dan een musicalserie kan je elke dag zingen en dansen.
[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 21-03-2017 19:56 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het feit dat een grote hoeveelheid kijkers het graag wilde, plus het feit dat drie kwart van de cast kan zingen zorgde ervoor dat ze er daadwerkelijk mee aan de slag gingen.
Het jammere is dat de nummers niet denderend waren en dat het verhaal eigenlijk nergens op sloeg.
Leuk dat Music Meister even wat problemen wilde oplossen, maar ze maken zich wel makkelijk af van lompe problemen die ze onnodig gecreëerd hebben, de hele situatie tussen Barry en Iris slaat nergens op en werd echt veel te ver uitgerekt, net als het gezeur tussen Kara en Mon El (dat moet sowieso over zijn, van mij had hij met zijn ouders mee mogen gaan om hun planeet opnieuw en beter op te bouwen).
Dat Cisco ook naar hun dromen kan viben is wat jammer, het feit dat hij alleen Iris en Mon daarheen stuurt en zelf niet gaat helpen was nog lomper.
Ook de hele setup waar Music Meister hun krachten aftapt om een deur kapot te schieten... the fuck? Dat was compleet overbodig en gewoon tijdvulling. Er was al duidelijk dat ze dood zouden gaan als ze in die droom dood zouden gaan.. dus neergeschoten worden in combinatie met hun vital signs op de monitor en een zinnetje van MM naar de rest van de crew om ook hun dat even te vertellen was genoeg geweest en veel logischer.
En welke audio stagiair heeft die tapdance geluiden in dat Super Friends nummer geplakt, die kwamen niet, maar dan ook echt helemaal niet overeen met wat er in beeld gebeurde. Sure, dat moet in de maat, maar als je je acteurs niet op die manier kan filmen of choreograferen, zorg dan dat je wat random andere mensen in de scene hebt die dat plausible hadden kunnen zijn.
Ik had zeker geen Once More With Feeling verwacht, maar dit hadden ze mogen uitstellen tot het volgende seizoen zodat ze er wel wat moois van hadden kunnen maken.
Oh en Singin in the Rain en de Wizzard of Oz zijn ineens de enige musicals ter wereld? Mxyzptlk had het laatst zelfs nog over Hamilton, iets meer diversiteit mag ook wel jongens...
Humankind… be both.
Over 2 weken naar Beauty and the Beast, eens zien hoe ik dat ga overleven
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Hoewel het natuurlijk maar de vraag is of Frost zou reageren op iemand uit Snow's verleden.
Die hele Killer Frost situatie is maar onlogisch, waarom zit er een compleet andere persoonlijkheid vast aan haar krachten? het moment dat die ketting af ging is het gewoon een compleet ander persoon. Dat komt wat wazig op me over, maargoed.
Humankind… be both.
Ik kan mij niet voorstellen dat het Ronnie is (geen enkele garantie natuurlijk). Haar reactie leek op geen enkele manier op het terugzien van haar geliefde.Spike_wolf schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:44:
Of het is Ronnie die een weg terug gevonden heeft uit die singularity waar hij in terecht kwam.
Hoewel het natuurlijk maar de vraag is of Frost zou reageren op iemand uit Snow's verleden.
Die hele Killer Frost situatie is maar onlogisch, waarom zit er een compleet andere persoonlijkheid vast aan haar krachten? het moment dat die ketting af ging is het gewoon een compleet ander persoon. Dat komt wat wazig op me over, maargoed.
Dat hele alter-ego gebeuren begrijp ik dus ook helemaal niet, de meeste villians worden evil door het misbruiken van hun krachten.
Maar waarom zou ze dan wel een reactie hebben op een future Barry? Daar heeft Frost ook geen banden mee, en al helemaal geen goede.Gekkenhuis schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:33:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat het Ronnie is (geen enkele garantie natuurlijk). Haar reactie leek op geen enkele manier op het terugzien van haar geliefde.
Inderdaad.Dat hele alter-ego gebeuren begrijp ik dus ook helemaal niet, de meeste villians worden evil door het misbruiken van hun krachten.
Humankind… be both.
Volgende week zullen we het weten aan de promo te zien, of zullen ze het weer een week weten te rekken?
Van wat je zag van de gestalte, leek de figuur me ook een stuk forser dan Barry.
Wat ik nergens op vond slaan, is hoe snel en makkelijk het versplinterde team weer bij elkaar kwam.
Zowel Julian als Joe zijn geen personages die verbittering en wrok zo snel laten varen.
Verder waren er toch zeker twee eerdere mutants met een gespleten persoonlijkheid gerelateerd aan hun krachten? Iig die speedster trajectory, en volgens mij nog een meisje die haar (stief) vader aanviel ivm huiselijk geweld.
Voor killer frost zal het wel gewoon zo uitkomen voor de schrijvers. Goede reacties gekregen na de intro van earth 2, dus er moest een come-back komen. Ze was evil, dus dat kon niet veranderen, dan maar een aparte persoonlijkheid er van maken.
[ Voor 18% gewijzigd door LA-384 op 27-04-2017 01:15 ]
Die had de snelheid ook niet van zichzelf, maar door injecties. Al zou een pak als dat van Savitar daar wel een verlengde van kunnen zijn uiteraard, steeds weer verder geëxperimenteerd.
Magenta viel haar pleegvader aan, inderdaad vanwege de huiselijke situatie.
Dat Killer Frost positieve feedback kreeg, is een zwaar understatement
Danielle Panabaker zal het ongetwijfeld ook heel leuk gevonden hebben om Caitlin wat meer twisted te mogen spelen ipv de standaard goodie 2 shoes.
Dezelfde reden waarom we elk seizoen een andere vorm van Wells krijgen: Tom Cavanaugh wilde niet continu hetzelfde karakter spelen maar vind het wel leuk karakter aanpassingen te mogen doen.
Oh nee, dat suggereer ik niet, ik haalde haar alleen aan ivm het hebben van een gespleten persoonlijkheid gerelateerd aan haar krachten, gelijk aan killer frost. In de zin van dat het vaker is voorgekomen. Is trajectory trouwens niet dood/verdwenen agv van dat serum? Terughalen is dan wel wat ver gezocht.
Ronnie zou een goede kandidaat zijn gezien de evil variant van earth 2 en daarmee vertrouwensrelatie met killer frost (mogelijk dat killer frost ook een aparte identiteit is, die in verbinding kan staan met meerdere universa?).
Andere optie zie ik niet echt, daar het toch iemand moet zijn die we al kennen. Barry zelf is te makkelijk.
(zelfde vond ik bij Arrow met Prometheus ook wel zwaar cliché)
Maar Ronnie is totaal niet logisch, de enige redenatiedie hiervoor gebruikt is is dat Caitlyn een positieve reactie heeft op die dude in het pak. Daarnaast is het helemaal niet logisch waarom Ronnie een speedster zou zijn, de kennis heeft om zo'n pak te maken, de relatie tussen team flash zo goed zou kennen. Dat zijn allemaal aspecten die niet bij Ronnie uitgelegd kunnen worden.LA-384 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 15:09:
@AcidBurn
Oh nee, dat suggereer ik niet, ik haalde haar alleen aan ivm het hebben van een gespleten persoonlijkheid gerelateerd aan haar krachten, gelijk aan killer frost. In de zin van dat het vaker is voorgekomen. Is trajectory trouwens niet dood/verdwenen agv van dat serum? Terughalen is dan wel wat ver gezocht.
Ronnie zou een goede kandidaat zijn gezien de evil variant van earth 2 en daarmee vertrouwensrelatie met killer frost (mogelijk dat killer frost ook een aparte identiteit is, die in verbinding kan staan met meerdere universa?).
Andere optie zie ik niet echt, daar het toch iemand moet zijn die we al kennen. Barry zelf is te makkelijk.
Ik twijfel zelfs nog of het niet een andere versie is van Caitlyn die in het pak zit. Dat zou ze eerder vertrouwen. Anders is het Jay Garrick, die weet ook alles over de speedforce en zit al die tijd nog opgesloten in de speedforce.
De theorie dat het future Barry is snap ik ook niet, daar kan ik geen redenatie voor vinden. Die heeft geen reden om Iris te vermoorden en iedereen hun krachten terug te geven. Of het is een altered Barry vanuit Flashpoint, die heel graag Flashpoint terug wilt halen door iedereen weer de krachten te geven zoals het in flashpoint voor kwam etc.

EDIT:
Oke, heb een nieuwe theorie.. Het is iemand die Flashpoint terug wilt.. Ik denk dat het Barry's vader is uit flashpoint. Daar had hij zijn vrouw levend. Barry heeft dat weggenomen door Flashpoint terug te draaien. Uit wraak neemt hij de liefde van Barry af, dat is dus Iris West. Daarom was Wally zo geschocked, hij dacht dat hij Jay Garrick zag en verwachtte dat dat zijn vriend was, maar hij heeft er geen idee van dat Jay en de vader van barry hetzelfde gezicht hebben...

Leuk al die theory's.
[ Voor 12% gewijzigd door Rule op 28-04-2017 12:05 ]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het moeilijk te accepteren vond toen Barry flashpoint gemaakt had en dat ineens alles abrupt totaal anders was. Vooral ook bij Arrow ineens alles anders (die kleine schattige baby van Lyla en Diggle, Felicity ineens met die ene officer), de intrede van Rene (met zijn irritante "HOSS" en "BLONDIE") en ze bleven dit gewoon zomaar doorzetten. Ik moest 2 afleveringen lang echt accepteren zo van ow flashpoint is dus écht en dit blijft ook zo. Ik vond het vrij abrupt, en ik dacht toen dat het direct na 1 of 2 afleveringen weer gefixed zou worden.Rule schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:41:
[...]
Of het is een altered Barry vanuit Flashpoint, die heel graag Flashpoint terug wilt halen door iedereen weer de krachten te geven zoals het in flashpoint voor kwam etc.
Leuk al die theory's.
Toch heb ik al die tijd het vermoeden gehad dat dit seizoen van Flash eindigt in het terugdraaien van Flashpoint waarbij er deus ex machina's hun intrede doen om ervoor te zorgen dat toch iedereen zich herinnert wat er ná flashpoint is gebeurd, en dat hiermee dus ook de Arrow storyline "gefixed" wordt.
Ik ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 28-04-2017 13:56 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Wel wat ik min of meer verwacht had. De enige mogelijkheid die echt matcht met een 'you're in for a surprise' en de lange opbouw naar de reveal.RobPete89 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 09:30:
Oke niet wat ik gehoopt had:(
Dit dus.
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 03-05-2017 11:29 ]
Verder begin ik de verhaallijnen steeds minder te vinden, het niveau van de afleveringen is ook niet meer zoals seizoen 1. Eigenlijk interesseert het me ook niet echt waarom
NMe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:29:
Sowieso de enige optie, er waren geen andere likely suspects. Wells zou wat lame zijn want "hij" was in seizoen 1 ook de bad guy
Vanavond eens kijken of het stiekem Ronnie is ivm de reactie van Caitlyn, of toch misschien Eobard Thawne maar dan snap ik de reactie van Caitlyn/Frost weer niet, maar ik ben bang dat ik mijn vriendin weer eens gelijk moet geven met haar keuze
En nee ik ga niet op de spoiler hier beneden klikken.
Ja, maar ik bedoel dat daar de hele "verrassing" voor het team was dat Wells de bad guy was. Ik kon me niet echt voorstellen dat hij dat in seizoen 3 wéér zou zijn, ook al is het eigenlijk gewoon een andere persoon natuurlijk.
Dat klopt, nu is het gewoon een look a like Wells van een andere planeet en in season 1 was het feitelijk een andere persoon.NMe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:00:
[...]
Ja, maar ik bedoel dat daar de hele "verrassing" voor het team was dat Wells de bad guy was. Ik kon me niet echt voorstellen dat hij dat in seizoen 3 wéér zou zijn, ook al is het eigenlijk gewoon een andere persoon natuurlijk.
Had zelf ook niet verwacht dat het een Wells zou zijn, maar de persoon achter de vermomming had ik overigens wel een kans gegeven maar Ronnie stond bij mij hoog, maar goed zoals ze zeggen. Ik google nooit want mijn vrouw weet het toch altijd beter.
Vanavond kom ik er achter of ik haar een reep chocola ben verschuldigd.
Barry uit de toekomst.sewer schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:15:
Wat heeft je vriendin dan voorspeld?
[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 03-05-2017 18:56 ]
Gekkenhuis schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:37:
Nieuwe aflevering, Savitar die zich laat zien in zijn ware vorm en Caithlin die hem meteen joined zonder aarzelen? Ik zet er mijn centen op dat Savitar een toekomst Barry Allen is.

Vind het tijdreizen alleen altijd wel gevaarlijk en gevoelig voor fouten. Nadat Barry terugreisde als Savitar om de huidige Flash te dwarsbomen, tegenover wie stond Savitar dan toen hij nog Barry was?
Barry heeft waarschijnlijk een nieuwe splitsing in de tijdlijn gecreëerd door in de toekomst team flash weer bij elkaar te brengen. Vanaf dat punt zal er voor hun geen savitar kunnen ontstaan. Savitar komt dan wellicht uit een andere versie waar Barry niet naar de toekomst is gegaan.
Later in de serie zal er weer een nieuwe splitsing komen, wanneer Barry savitar weet te verslaan. Savitar komt uit de versie waarin dat allemaal niet gebeurd.
Ze kunnen ook lef tonen en iris evengoed laten vermoorden door savitar, ze kunnen alle gebeurtenissen laten gebeuren en dan zou de terugkeer van team flash door Barry slechts van tijdelijke aard geweest zijn, waardoor savitar alsnog gecreëerd wordt en alles wat wij dit seizoen hebben gezien weer van vooraf aan zou beginnen.
De film predestination is een leuke film over deze manier van tijd(reizen).
Kwam deze tegen en moest best hard lachen
How The Flash Writers outplayed the reddit sub

The real villain of this sub
hahaha de fucking komma

Ach, van de speedster klopt ook nog steeds geen hout natuurlijk. De ene keer is ie sneller dan het licht (je ziet de bliksem gevormd worden), de andere keer knevelt hij 10 guards in een creatieve knoop binnen een seconde en een derde keer doet hij rare dingen om Killer Frost bij te houden omdat Vibe haar blijkbaar moet tegenhouden. Binnen een halve seconde haar knockout slaan en knevelen was net wat makkelijker. Maar goed, dat maakt de serie nog minder spannendRule schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:51:
Deze reveal viel mij heel erg tegenHet zou zogenaamd niet te raden zijn. Niet echt groundbreaking dit seizoen hoor.. En volgens mij klopt er helemaal niks van met dat tijdreizen. Normaal kon ik iedere theorie wel volgen maar deze keer snap ik er geen hol van. Hoe kan Barry nou Savitar zijn EN ook nog weten wat er allemaal gebeurt dit seizoen, dat spreekt zo erg tegen.
Dit dus.
Haha, je hebt helemaal gelijk. De meeste scene's moet je met een korreltje zout nemen. Ook dat the flash deze aflevering volgens mij 3x snel genoeg was om zichzelf voor iemand te gooien in een 'get down mister president' move. Terwijl hij net zo snel kon zijn en iemand aan de kant kon duwen.FunkyTrip schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:11:
[...]
Ach, van de speedster klopt ook nog steeds geen hout natuurlijk. De ene keer is ie sneller dan het licht (je ziet de bliksem gevormd worden), de andere keer knevelt hij 10 guards in een creatieve knoop binnen een seconde en een derde keer doet hij rare dingen om Killer Frost bij te houden omdat Vibe haar blijkbaar moet tegenhouden. Binnen een halve seconde haar knockout slaan en knevelen was net wat makkelijker. Maar goed, dat maakt de serie nog minder spannend
Helaas weten we niets over werkelijk tijdreizen en de effecten er van.Rule schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:51:
Deze reveal viel mij heel erg tegenHet zou zogenaamd niet te raden zijn. Niet echt groundbreaking dit seizoen hoor.. En volgens mij klopt er helemaal niks van met dat tijdreizen. Normaal kon ik iedere theorie wel volgen maar deze keer snap ik er geen hol van. Hoe kan Barry nou Savitar zijn EN ook nog weten wat er allemaal gebeurt dit seizoen, dat spreekt zo erg tegen.
Je kunt eigenlijk uitgaan van 2 mogelijkheden.
Er is maar een tijdlijn en als je iets aanpast heeft dat effect op de rest van de tijdlijn. Maar dit betekent dat er in de orginele tijdlijn geen savitar was die iris dode om savitar te maken. Dus er zou sowieso iets met iris moeten gebeuren voor het ontstaan van savitar, waardoor eigenlijk het savitar maakt iris dood redelijk pointless want het zou toch gebeuren.
En als meerdere tijdlijnen bestaan is het al helemaal pointless omdat savitar door terug te gaan naar dit punt op de tijdlijn heeft hij een aftakking bijgemaakt waardoor dit geen effect meer heeft op zijn eigen tijdlijn.
Met tijdreizen moet je zo voorzichtig zijn omdat je gigantisch plotholes creeert en vind dit toch een teleurstelling, ik had dan nog liever gehad dat de legendes klopte van speedGod die eeuwen oud is.
We weten niets zeker, da's iets anders.ArgantosNL schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:15:
Helaas weten we niets over werkelijk tijdreizen en de effecten er van.
Er zijn volgens mij niet veel wetenschappers die geloven dat je terug in de tijd kan reizen maar de wetenschappers die dat doen hangen toch wel veelal deze theorie aan omdat je de mogelijkheid tot paradoxen ermee elimineert.
Zo werkt het in de serie dus blijkbaar niet, gezien eerdere gebeurtenissen met Eddie Thawn die zichzelf neerschiet, waarna de uit de toekomst gekomen Eobard Thawne verdwijnt.NMe schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:29:
[...]
De hele grandfather paradox wordt daarmee teniet gedaan omdat ook als Barry terug in de tijd gaat en zijn grootvader vermoordt, hij zelf niet ophoudt met bestaan. Er zal in die tijdlijn alleen geen eigen Barry geboren worden.
Da's televisiemagie.M a r c o schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:40:
[...]
Zo werkt het in de serie dus blijkbaar niet, gezien eerdere gebeurtenissen met Eddie Thawn die zichzelf neerschiet, waarna de uit de toekomst gekomen Eobard Thawne verdwijnt.
Die theorie klopt ook niet met Flashpoint. Toen Barry z'n moeder redde en weer naar de huidige tijd reisde zou hij in een realiteit terechtgekomen moeten zijn waarin al een andere Barry was.
Stiekem heb ik het idee dat het de schrijvers niet boeit, die willen gewoon per afgesloten geheel een plausibel verhaal maken en kijken vervolgens blijkbaar niet naar wat dat betekent voor dingen die eerder al gebeurd zijn. Zoals zo vaak het geval is bij series en films die over tijdreizen gaan, trouwens.
Dat maakt dat hele iris vermoorden om savitar te maken totaal pointless. Ik ben benieuwd wat voor redenering achter savitar zit want het voelt allemaal een beetje doelloos.M a r c o schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:40:
[...]
Zo werkt het in de serie dus blijkbaar niet, gezien eerdere gebeurtenissen met Eddie Thawn die zichzelf neerschiet, waarna de uit de toekomst gekomen Eobard Thawne verdwijnt.
Ja precies, maar ik krijg het gevoel dat dat dus Savitar wordt.NMe schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:46:
[...]
Da's televisiemagie.
Die theorie klopt ook niet met Flashpoint. Toen Barry z'n moeder redde en weer naar de huidige tijd reisde zou hij in een realiteit terechtgekomen moeten zijn waarin al een andere Barry was.
Stiekem heb ik het idee dat het de schrijvers niet boeit, die willen gewoon per afgesloten geheel een plausibel verhaal maken en kijken vervolgens blijkbaar niet naar wat dat betekent voor dingen die eerder al gebeurd zijn. Zoals zo vaak het geval is bij series en films die over tijdreizen gaan, trouwens.
Je verwacht dat je jezelf weer tegenkomt omdat hij net zo goed naar 2024 reisde en daar ook zichzelf tegenkomt. Omdat hij zijn moeder redde, veranderde de tijdlijn. Toen hij haar weer liet sterven hield deze Barry op met bestaan. Als hij dan terug zou rennen naar 2016 om terug te komen op het moment waar hij terugging om zijn moeder in eerste instantie te redden. Daar is die Barry nooit terug in de tijd gegaan. Dus zou hij (een andere versie van) zichzelf tegen moeten komen.
In het eerste seizoen zie je dat hij achtervolgt wordt met zijn eigen schaduw en dan per ongeluk gaat tijdreizen, daar zat nog een redelijke verklaring in omdat hij soort van samen fuseert met een versie van zichzelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Rule op 04-05-2017 14:44 ]
Volgens mij is de timetravel wereld een beetje random, de ene keer doen ze het volgens het ene principe en de andere keer weer iets totaal anders. Thawne kon niet op 1 plek blijven voor lange tijd omdat hij een abberation was doordat zijn overgrootvader zelfmoord gepleegd had. Maar andere zaken veranderen niet op die manier.
Het blijft gewoon vaag, je vriendin vermoorden zodat je n kut leven krijgt en je daarna jezelf kunt opsluiten om vervolgens weer je vriendin te vermoorden om een kut leven te krijgen zodat je jezelf weer opsluit en je je vriendin gaat vermoorden, etc etc etc.
Ja ik vraag me dat ook af maar ook wanneer en hoe dit is ontstaan want in seizoen 1 zag je gewoon dat dat krantenartikel die gideon liet zien door ires west-ellen was geschreven dus in die tijdlijn leefde ze eerst nog in 2024. Sowieso wil ik ook weten wanneer barry Gideon nou eigenlijk maakt want dat zei ze ook in seizoen 1 dat ze gemaakt was door barry.mark-k schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:23:
Er klopt gewoon geen klote van, ik snap ook niet waarom future Barry zo graag Savitar wil worden dat hij daar Iris voor wil opofferen. Als hij haar niet vermoordt dan heeft hij toch ook al die ellende niet?
Volgens mij is de timetravel wereld een beetje random, de ene keer doen ze het volgens het ene principe en de andere keer weer iets totaal anders. Thawne kon niet op 1 plek blijven voor lange tijd omdat hij een abberation was doordat zijn overgrootvader zelfmoord gepleegd had. Maar andere zaken veranderen niet op die manier.
Het blijft gewoon vaag, je vriendin vermoorden zodat je n kut leven krijgt en je daarna jezelf kunt opsluiten om vervolgens weer je vriendin te vermoorden om een kut leven te krijgen zodat je jezelf weer opsluit en je je vriendin gaat vermoorden, etc etc etc.
Lijkt me niet dat Barry ook echt Gideon gemaakt heeft, aangezien hij nog nooit iets van tech gemaakt heeft zelf.Ricmaniac schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:33:
[...]
Ja ik vraag me dat ook af maar ook wanneer en hoe dit is ontstaan want in seizoen 1 zag je gewoon dat dat krantenartikel die gideon liet zien door ires west-ellen was geschreven dus in die tijdlijn leefde ze eerst nog in 2024. Sowieso wil ik ook weten wanneer barry Gideon nou eigenlijk maakt want dat zei ze ook in seizoen 1 dat ze gemaakt was door barry.
En idd eerst was het iris dr verhaal, maar toen was ook nog geen Flashpoint geweest, dus dat kan wel. Flashpoint heeft dus voor een emo Barry gezorgd die zich graag verkleed en zichzelf in het verleden wil pijnigen (ofzo, kan ook zijn dat het een paradox Barry is of een Barry van earth X+1)
De enige oplossing die ik hiervoor kan verzinnen is dat Iris dood gaat op en andere manier (initieel) en dat Barry dan Savitar wordt. Op dat moment wil hij het proces gaan versnellen door Iris dan maar zelf te vermoorden, want ze gaat toch al dood en dat is onvermijdelijk.mark-k schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:23:
Er klopt gewoon geen klote van, ik snap ook niet waarom future Barry zo graag Savitar wil worden dat hij daar Iris voor wil opofferen. Als hij haar niet vermoordt dan heeft hij toch ook al die ellende niet?
Á la Eobard Thawne, die vroeger de particle accelerator start.
Als de dood van Iris eerst op een andere manier was, dan was er ook geen 'trail of torment' door Savitar aan vooraf gegaan, dus dan had hij haar prima gewoon meteen kunnen vermoorden ipv te wachten tot die tijd in het park. Hij is tot nu toe het huidige team elke keer te snel af, dus dan had hij best gewoon ff door dr heen kunnen prikken.Rule schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:00:
[...]
De enige oplossing die ik hiervoor kan verzinnen is dat Iris dood gaat op en andere manier (initieel) en dat Barry dan Savitar wordt. Op dat moment wil hij het proces gaan versnellen door Iris dan maar zelf te vermoorden, want ze gaat toch al dood en dat is onvermijdelijk.
Á la Eobard Thawne, die vroeger de particle accelerator start.
Tenzij hij Barry wilt laten zien dat het een onvermijdelijke dood is. Omdat Barry er alles aan doet om die dood te voorkomen. Misschien is de trail of torment juist ontstaan doordat future Barry er in eerste instantie alles aan heeft gedaan om de dood van Iris te voorkomen.mark-k schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:23:
[...]
Als de dood van Iris eerst op een andere manier was, dan was er ook geen 'trail of torment' door Savitar aan vooraf gegaan, dus dan had hij haar prima gewoon meteen kunnen vermoorden ipv te wachten tot die tijd in het park. Hij is tot nu toe het huidige team elke keer te snel af, dus dan had hij best gewoon ff door dr heen kunnen prikken.
Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> ETC...
“ Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”
– Yoda
Hij denkt, fuck it, ik wordt Savitar.
[ Voor 3% gewijzigd door Rule op 05-05-2017 09:52 ]
Kan hij volgens seizoen lekker met Kara gaan daten, veel leuker samen
En godszijdank een keer geen speedster in het volgende seizoen, dat wordt ook al snel oud

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Maar eigenlijk kan dat niet, want het artikel geschreven door Iris luidde "Flash missing, vanishes in crisis", dus Barry is weg terwijl Iris nog leeft, dus kan hij haar dood niet meegemaakt hebben.Rule schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Tenzij hij Barry wilt laten zien dat het een onvermijdelijke dood is. Omdat Barry er alles aan doet om die dood te voorkomen. Misschien is de trail of torment juist ontstaan doordat future Barry er in eerste instantie alles aan heeft gedaan om de dood van Iris te voorkomen.
Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> Iris gaat dood door iets anders -> Future Barry gaat terug in de tijd om het te fixen -> ETC...
“ Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”
– Yoda
Hij denkt, fuck it, ik wordt Savitar.
Maar dat is toch ook niet meer geschreven door Iris? Het artikel veranderd pas na Flashpoint. Wat erop lijkt dat Flashpoint Savitar heeft gecreëerd.mark-k schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:06:
[...]
Maar eigenlijk kan dat niet, want het artikel geschreven door Iris luidde "Flash missing, vanishes in crisis", dus Barry is weg terwijl Iris nog leeft, dus kan hij haar dood niet meegemaakt hebben.
En dan hebben we het nog niet gehad over The Philosophers stone.
Klonk meer als een grote stapel bullshit als je het mij vraagt. Een gesloten timeloop, right zonder begin of einde. Dat kan gewoon niet, en Future Flash die zegt hoe meer je loopt te kloten met te timeline des de minder de regels gelden. Puur om niet hoeven te verklaren waarom Savitar na het geheugenverlies nog steeds daar aanwezig is. Stel dat savitar zijn geheugen kwijt zou raken net al barry dan zou hij nog steeds ongeveer x jaar aan herinneringen hebben, en alle slechte dingen die hem zijn gebeurt zou moet moeten vergeten zijn waardoor hij terug zou moeten gaan naar blankslate barry een good guy omdat hij geen motief heeft om gewelddadig te zijn.mark-k schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:21:
Hm, that first part actually made sense. De uitleg van hoe Savitar tot stand komt etc klonk eigenlijk best geloofwaardig, voor het eerst sinds tijden een 'well done' tijdens een aflevering.
Dat gekloot met de timeline zorgt voor zo veel plotholes, niet normaal.
Dat hebben ze in Legends of Tomorrow al meermaals uitgelegd. Daar roept Rip Hunter continu hoe wijzigingen in de tijdlijn niet direct vaststaan, ze hebben tijd nodig om te settlen. Hell, de hele aanwezigheid van de speedster-badguy in het afgelopen seizoen (maar even zo omschreven om niet te spoilen) is gebaseerd op het feit dat zijn eigen tijdlijn nog niet vaststaat. Dát stukje is dus wel consistent met de rest van het DC-universum van deze studio.ArgantosNL schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:25:
[...]
Puur om niet hoeven te verklaren waarom Savitar na het geheugenverlies nog steeds daar aanwezig is.
Wat voor geen meter klopte was het feit dat Wally wél meteen zijn powers kwijtraakte en er vervolgens geen van de schrijvers stilgestaan heeft bij het feit dat dat betekent dat Savitar inderdaad niet ontsnapt kan zijn. Als ze Wally zijn powers hadden laten houden en hij ze steeds slechter onder controle zou krijgen in de loop van de aflevering was dat wél consistent geweest...
Een Time Remnant maakt de bewuste keuze om terug te gaan om een andere versie van zichzelf te helpen de big bad te verslaan, vaak omdat zijn eigen tijdlijn al gedoemd moet zijn. vaag
Ik volg LoT niet op een on andere manier kan die serie me niet zo boeien. En ik stoor me aan het feit dat ze constant achter de feiten aanliepen terwijl ze fucking tijd kunnen reizen precies naar de tijd en plek waar ze willen. Voor barry is en het exact science maar voor hun wel met hun timeship.NMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:54:
[...]
Dat hebben ze in Legends of Tomorrow al meermaals uitgelegd. Daar roept Rip Hunter continu hoe wijzigingen in de tijdlijn niet direct vaststaan, ze hebben tijd nodig om te settlen. Hell, de hele aanwezigheid van de speedster-badguy in het afgelopen seizoen (maar even zo omschreven om niet te spoilen) is gebaseerd op het feit dat zijn eigen tijdlijn nog niet vaststaat. Dát stukje is dus wel consistent met de rest van het DC-universum van deze studio.
Wat voor geen meter klopte was het feit dat Wally wél meteen zijn powers kwijtraakte en er vervolgens geen van de schrijvers stilgestaan heeft bij het feit dat dat betekent dat Savitar inderdaad niet ontsnapt kan zijn. Als ze Wally zijn powers hadden laten houden en hij ze steeds slechter onder controle zou krijgen in de loop van de aflevering was dat wél consistent geweest...
Die gesloten timeloop kan op zich wel, een causality loop: Wikipedia: Causal loopArgantosNL schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:25:
[...]
Klonk meer als een grote stapel bullshit als je het mij vraagt. Een gesloten timeloop, right zonder begin of einde. Dat kan gewoon niet, en Future Flash die zegt hoe meer je loopt te kloten met te timeline des de minder de regels gelden. Puur om niet hoeven te verklaren waarom Savitar na het geheugenverlies nog steeds daar aanwezig is. Stel dat savitar zijn geheugen kwijt zou raken net al barry dan zou hij nog steeds ongeveer x jaar aan herinneringen hebben, en alle slechte dingen die hem zijn gebeurt zou moet moeten vergeten zijn waardoor hij terug zou moeten gaan naar blankslate barry een good guy omdat hij geen motief heeft om gewelddadig te zijn.
Dat gekloot met de timeline zorgt voor zo veel plotholes, niet normaal.
Dit is niet helemaal hetzelfde. de bal/savitar bestaat al voordat de loop word gecreëerd, dan is er geen reden om terug te gaan om savitar te maken.mark-k schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:53:
[...]
Die gesloten timeloop kan op zich wel, een causality loop: Wikipedia: Causal loop
De bal bestaat misschien al, maar de beweging van de bal niet. Die beweging is nodig om hem in beweging te krijgen.ArgantosNL schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:17:
[...]
Dit is niet helemaal hetzelfde. de bal/savitar bestaat al voordat de loop word gecreëerd, dan is er geen reden om terug te gaan om savitar te maken.
LoT is vrij zwak als serie, maar dat geldt IMO ook voor Arrow en in mindere mate Supergirl op dit moment. Ik vind eigenlijk alleen The Flash nog vermakelijk, de rest volg ik alleen nog vanwege de crossovers...ArgantosNL schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:48:
[...]
Ik volg LoT niet op een on andere manier kan die serie me niet zo boeien. En ik stoor me aan het feit dat ze constant achter de feiten aanliepen terwijl ze fucking tijd kunnen reizen precies naar de tijd en plek waar ze willen. Voor barry is en het exact science maar voor hun wel met hun timeship.
Lot is zwakste maar veruit het meest entertainende. Nemen zichzelf niet serieus. Vind het geweldig.NMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:54:
[...]
LoT is vrij zwak als serie, maar dat geldt IMO ook voor Arrow en in mindere mate Supergirl op dit moment. Ik vind eigenlijk alleen The Flash nog vermakelijk, de rest volg ik alleen nog vanwege de crossovers...
Flash valt nog wel mee, Arrow is rampzalig en supergirl heeft groot meh gevoel (al vanaf aflevering 1)
Beste DC serie van het moment blijft toch Gotham hoor.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Supergirl is inderdaad meh, al heb ik wel het idee dat het beter is geworden sinds die serie ook bij the CW zit.azz_kikr schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:55:
[...]
Lot is zwakste maar veruit het meest entertainende. Nemen zichzelf niet serieus. Vind het geweldig.
Flash valt nog wel mee, Arrow is rampzalig en supergirl heeft groot meh gevoel (al vanaf aflevering 1)
Oh, zeker. Maar da's ook een ander netwerk met totaal andere schrijvers.Beste DC serie van het moment blijft toch Gotham hoor.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
LoT vind ik net als Flash, een behoorlijk slecht eerste seizoen waarna ze het roer best goed omgegooid hebben. S2 van LoT vond ik prima vermakelijk.NMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:54:
[...]
LoT is vrij zwak als serie, maar dat geldt IMO ook voor Arrow en in mindere mate Supergirl op dit moment. Ik vind eigenlijk alleen The Flash nog vermakelijk, de rest volg ik alleen nog vanwege de crossovers...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
*spoilers*
Iris is dus zogenaamd ook echt dood. Maar veel mensen denken dat het HR was met het gezicht van Iris. Er zijn een aantal time skips geweest in de aflevering waar we niet weten wat Team-Flash heeft uitgespookt. We weten dus niet of er een back-up plan is.
Misschien is Iris zelfs een Time Remnant?
[ Voor 10% gewijzigd door SadisticPanda op 19-05-2017 14:05 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Op de een of andere manier komt het altijd voort uit het feit dat men niet eerlijk tegen elkaar is en iets verborgen houdt. Dat gebeurt echt meerdere malen per seizoen en wordt een beetje vervelend.

Ook met die Lyla uiteraard. 'Eeeuh ja, we moeten jullie topsecret 'wapen' hebben, anders gaat Iris dood'

Maar als ze dan toch stiekem tech proberen te stelen waar hele universums mee opgeblazen kan worden, en de ene 'crimineel' helpt de andere crimineel als die opgevreten zou worden; tsja, dan mag je de tech natuurlijk meteen meenemen

Laat ik maar niet beginnen over de echte plotholes met dat tijdreizen, geheugenverlies, etc
[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 19-05-2017 14:53 ]
Het is zo goed te zien met dat Barry zelf die powersource gaat halen. Savitar weet dan toch automatisch dat ze dat kanon aant maken zijn.... Of dat HR gewoon tegen Barry zegt waar Iris is. Kom zeg

Tis een leuke serie maar dit soort dingen wordt ik wel geïrriteerd van.
Wat ook vervelend is, is wat al eerder is aangehaald; alles hangt op aan keeping secrets, maar ook aan het feit dat iedereen de schuld op zich neemt (It's all my fault) en dan iets stoms gaat doen.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Haha ja, hij was 'getrickt' omdat het stiekem de future Barry die het vroeg was ipv de originele. Maar...als het de originele was, dan wist de future Barry het ook meteen, dus dan was het even stom geweest.Deathchant schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:17:
Of dat HR gewoon tegen Barry zegt waar Iris is. Kom zeg
Het gebeurt eigenlijk in alle Amerikaanse series. Blijkbaar zijn Amerikanen altijd heel oneerlijk naar elkaar toe.Nyarlathotep schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:21:
Eigenlijk het enige wat mij tegenstaat in deze serie is het gebruik van dezelfde drama 'plots'.
Op de een of andere manier komt het altijd voort uit het feit dat men niet eerlijk tegen elkaar is en iets verborgen houdt. Dat gebeurt echt meerdere malen per seizoen en wordt een beetje vervelend.
Eigenlijk heeft bijna elke held hetzelfde karakter: torst het leed van de wereld met zich mee en is stronteigenwijs waardoor hij zichzelf en anderen in gevaar brengt en er vaak met een flinke dosis geluk mee weg komt.
Liefde en relaties is ook altijd een heel zwaar ding. Eindeloos om elkaar heendraaien
Dit dus.
En iedereen die uiteindelijk toch weer loyaal wordt aan zo iemand...FunkyTrip schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:40:
[...]
torst het leed van de wereld met zich mee en is stronteigenwijs waardoor hij zichzelf en anderen in gevaar brengt en er vaak met een flinke dosis geluk mee weg komt.
En wat ook zovaak gebeurt: "oh kijk een donker steegje en ik ben helemaal alleen en ik vind het al akelig. Maar ja ik ga er stiekem gewoon doorheen met een peinzend gezicht, want dat is het meest logische om te doen".
Maar goed, ik zag dat er toch verschillende ideeen waren over hoe het is gelopen bij Flash.
Er zijn namelijk 3 cases van Checkov's Gun in deze aflevering. (Checkov's Gun is een story writing regel die zegt dat als je een object of concept specifiek benoemd in een verhaal dan moet je het ook gebruiken. Bijv als je in een boek omschrijft dat er een geweer op de tafel ligt dan moet dat in het verhaal later ook gebruikt worden). 1 instant daarvan is die transmogrifier waarmee Barry zijn uiterlijk in dat van Lyla veranderde. Dat is in het begin van het seizoen geïntroduceerd door HR en nu kwamen ze daar specifiek op terug terwijl ze daar het hele seizoen niks mee gedaan hebben. Dus het zou kunnen betekenen dat Iris niet Iris was toen Savitar haar neerstak. Het zou HR kunnen zijn en dat zou kunnen verklaren waarom op zo'n vreemd moment zo'n tijd besteed werd aan hoe schuldig hij zich voelt en dat ie niks aan 't team toevoegt en dat ie Cisco gedag zegt met z'n hoed op.
Een andere instantie is dat het gebouw van Argus kennelijk een metahuman power dampener is, dus ze zouden dat kunnen gebruiken om Savitar daar heen te lokken en hem onschadelijk maken of daar opsluiten.
De 3e instantie is dat Snart specifically tegen Barry zei dat ie het probleem moet oplossen met zijn 'goodness' en niet met violence. Dus het zou ook nog kunnen dat Savitar bewerkt kan worden door Barry door met hem te praten en hem over te halen zijn gevoel voor Iris te laten spreken. Vooral ook om dat Caitlin/Killer Frost die vraag ook ineens aan Savitar stelde: of ie zeker wist dat ie Iris' leven wel zomaar kon beëindigen.
Hmm apart, ik vond het eerste seizoen van Flash juist het beste seizoen, S2 slechtste en S3 daar ergens tussenin I guess... Wilde S3 eigenlijk niet eens meer kijken, maar beetje bij toeval toch gebeurd.XyritZz schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:20:
[...]
LoT vind ik net als Flash, een behoorlijk slecht eerste seizoen waarna ze het roer best goed omgegooid hebben. S2 van LoT vond ik prima vermakelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door FREAKJAM op 19-05-2017 20:40 ]
is everything cool?
FREAKJAM schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 20:39:
spoiler:Ik denk dat HR Iris is, met behulp van die transformator.
Nadat Savitar Iris vanuit Earth 2 mee heeft genomen was HR nog op Earth 1 te zien.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Gotham is de enige waar ik nog wekelijks veel plezier aan beleef, komt ook een S4.azz_kikr schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:55:
[...]
Lot is zwakste maar veruit het meest entertainende. Nemen zichzelf niet serieus. Vind het geweldig.
Beste DC serie van het moment blijft toch Gotham hoor.
Arrow is qua verhaal waardeloos geworden, die nieuwe teamleden zijn echt allemaal niks.
The Flash gaat ook erg achteruit, steeds zelfde trucjes en eigenlijk geen ontwikkeling meer ergens heen
Supergirl is echt minder dit seizoen, nog wel grappig maar het CW virus is al ingedaald.
Lucifer, ook DC, is nog wel leuk maar Bruckheimers CSI case of the week niveau daalt ook erg.
LoT is leuker geworden in s2, maar dat begin ik steeds meer als een comedy te zien.
Nnoitra schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:05:
[...]
spoiler:Wanneer had die grote wisseltruc dan plaats moeten vinden?
Nadat Savitar Iris vanuit Earth 2 mee heeft genomen was HR nog op Earth 1 te zien.
In de originele scene zag je HR ook bovenop het dak en nu alleen Joe. Daarnaast zei Iris in de originele scene I love you tegen Barry voordat ze stief en nu niet.
is everything cool?
Lucifer is veel minder geworden sinds hij nooit meer zijn kracht/onkwetsbaarheid demonstreert. Het is echt vrijwel alleen case of the week met wat familiedrama. De humor redt de serie.sambalbaj schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:21:
Lucifer, ook DC, is nog wel leuk maar Bruckheimers CSI case of the week niveau daalt ook erg.
LoT is leuker geworden in s2, maar dat begin ik steeds meer als een comedy te zien.
Dit dus.
"Redt" is een groot woord. Het maakt 't vooral kijkbaar, maar niet voor heel veel langer.FunkyTrip schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 09:53:
[...]
Lucifer is veel minder geworden sinds hij nooit meer zijn kracht/onkwetsbaarheid demonstreert. Het is echt vrijwel alleen case of the week met wat familiedrama. De humor redt de serie.

Veel zaken te voorspelbaar, maar ook totaal onnodig.
Om over de situatie met Iris/H.R. maar te zwijgen, dat was echt te makkelijk.
Totaal onbegrijpelijk dat Caitlin er niet voor kiest om back to normal te gaan nu ze de keuze kreeg.
Nu krijg je weer zo'n slappe verhaallijn dat ze "zichzelf opnieuw moet vinden".
Vraag me wel af wat ze gaan doen met Barry in de speedforce prison. Zit hij daar de eerste paar afleveringen van het volgende seizoen nog, of skippen ze gewoon een paar maanden.
Kan niet echt zeggen dat ze mijn interesse vast weten te houden....
Is het eigenlijk uitgelegd waarom
leg nou de focus eens gewoon op The Flash, het word steeds meer flash en friends.
(eventueel spoilers)
Natuurlijk zie je veel Wally. Barry zit in de Speedforce, dus de eerste paar afleveringen van het volgende seizoen zullen er wel over gaan dat Wally Barry's taken overneemt.Ricmaniac schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:49:
nou zijn er weer foto's uitgekomen tijdens filmen waar je weer zo veel Wallie ziet..
leg nou de focus eens gewoon op The Flash, het word steeds meer flash en friends.
(eventueel spoilers)
Bij Arrow zie je precies hetzelfde, daar wordt Oliver zijn crew ook elk seizoen groter. One man army is onmogelijk lijkt me; je ziet ook in andere series dat superhelden hun krachten bundelen (bijv the Defenders etc).Ricmaniac schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:49:
nou zijn er weer foto's uitgekomen tijdens filmen waar je weer zo veel Wallie ziet..
(eventueel spoilers)
[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 13-07-2017 13:01 ]
is everything cool?
Edit:
Ah het is dus "DeVoe/Thinker". Hem ken ik nog niet, heb me ook niet zo erg in die stripboeken verdiept.
[ Voor 26% gewijzigd door Gekkenhuis op 11-10-2017 21:15 ]
* Raven denkt aan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
is everything cool?
Ook nog een dig naar Silicon ValleyFREAKJAM schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:25:
Was een best vermakelijke aflevering inderdaad. Kon ook wel lachen om de scene waar Barry zijn favo tvshows terugkeek op full speed met daarin die ene opmerking over GoT.
Maar godsamme, dat kapsel van Wally

Dit dus.
Haha ja, dat viel mij ook op. En zijn oorbelletjesFunkyTrip schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:26:
[...]
Ook nog een dig naar Silicon Valley
Maar godsamme, dat kapsel van Wally
is everything cool?
Aw, Jon Snow died. Oh, he's alive! Huh. ?FREAKJAM schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:25:
Was een best vermakelijke aflevering inderdaad. Kon ook wel lachen om de scene waar Barry zijn favo tvshows terugkeek op full speed met daarin die ene opmerking over GoT.
En dan die auto, originele manier om 'm tot stoppen te dwingen
edit:

- Gypsy: What the hell?
- Cisco: Easy, it's just the Motherboard of the Month, July of '07, okay? Look at her.
- Gypsy: Kinda wish it was a girl.

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 19-10-2017 17:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde