Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:30

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
The Flash

Beschrijving

Als kind is Barry Allen getuige van hoe zijn moeder wordt vermoord, en zijn vader hier onterecht de schuld van krijgt. Barry zelf houdt vol dat de misdaad gepleegd is door een bovennatuurlijk iets of iemand, maar niemand gelooft hem.
Onder voogdij van detective Joe West groeit Barry op tot een intelligente, maar in afzonderling levende forensisch onderzoeker voor de politie van Central City. Wanneer een gloednieuwe deeltjesversneller ontploft belandt hij in een coma en ontwaakt 9 maanden later met superkrachten; hij kan met bovenmenselijke snelheid bewegen. Hij komt in contact met dr. Harrison Wells, de ontwerper van de deeltjesversneller, die Barry vertelt dat het ongeluk meer supermensen gecreëerd heeft, Metahumans. Lang niet al deze metahumans gaan goed met hun krachten om, en Barry wordt de superheld The Flash om zijn stad tegen deze nieuwe supercriminelen te beschermen, hierin bijgestaan door Joe en door Dr. Well's assistenten Cisco en Caitlin. Tegelijk blijft hij zoeken naar de moordenaar van zijn moeder.

Afleveringen

Seizoen 1
Nr:Titel:US air date:
1x01City of Heroes7 oktober 2014
1x02Fastest Man Alive14 oktober 2014
1x03Things You Can't Outrun21 oktober 2014
1x04Going Rogue28 oktober 2014
1x05Plastique11 november 2014
1x06The Flash is Born18 november 2014
1x07Power Outage25 november 2014
1x08Flash vs. Arrow2 december 2014
1x09The Man in the Yellow Suit9 december 2014
1x10Revenge of the Rogues20 januari 2015
1x11The Sound and the Fury27 januari 2015
1x12Crazy For You3 februari 2015
1x13The Nuclear Man10 februari 2015
1x14Fallout17 februari 2015
1x15Out of Time17 maart 2015
1x16Rogue Time24 maart 2015
1x17Tricksters31 maart 2015
1x18All-Star Team-Up14 april 2015
1x19Who Is Harrison Wells?21 april 2015
1x20The Trap28 april 2015
1x21Grodd Lives5 mei 2015
1x22Rogue Air12 mei 2015
1x23Fast Enough19 mei 2015

Spoilers

In dit topic gelden dezelfde spoiler regels als elders op het forum: Alles dat in de VS op TV uitgezonden is is fair game en mag ZONDER spoiler tags besproken worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 20-05-2015 10:57 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-08 14:20

mark-k

AKA markkNL

Finally, geen gezeur meer in het Arrow topic over Flash spoilers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-08 16:09
Awesome!

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb pas een stuk of 3 à 4 afleveringen gezien. Tot nu toe vind ik het leuk. Misschien is het een goed idee om hier te vermelden welke afleveringen cross-overs zijn met Arrow en wat de ideale kijkvolgorde is van beide series. Aangezien ik - zoals gezegd - nog niet zo ver gevorderd ben met kijken, kan ik het niet checken vanwege de mogelijke spoilers voor mij. Op Reddit vond ik een lijstje en tevens een link naar deze website, die altijd up-to-date zou moeten zijn. Als ik het zo zie, lijkt het in elk geval vrij simpel: Arrow seizoen 1; Arrow seizoen 2; daarna om en om met The Flash, met hier en daar een kleine uitzondering.

@mark-k hieronder: ik zocht het net zelf ook op, evengoed bedankt. :) Misschien hebben andere mensen ook wat aan mijn linkjes.

[ Voor 50% gewijzigd door Jorgen op 22-03-2015 20:18 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Gewoon eerst de eerste 2 seizoenen van Arrow kijken en daarna zo ongeveer om-en-om Flash-Arrow. Op next-episode.net kun je de datums checken van wanneer de uitzending was, zonder spoilers te krijgen (alleen de titel van de aflevering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:37

burgt

Starbass

Gewoon alleen Flash afleveringen kijken, Arrow blijft prut verhaal met slecht acteerwerk, Flash is veel beter, crossover afleveringen voegen niets toe aan de verhaal lijnen. :D

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:50
Agreed, maar de afleveringen van Arrow waar Barry geïntroduceerd wordt zijn zeker het kijken waard. De overige crossover afleveringen zijn niet bijster bijzonder.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 13:15

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Spike_wolf schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:52:

Als kind is Barry Allen getuige van hoe zijn moeder wordt vermoord, en zijn vader hier onterecht de schuld van krijgt. Barry zelf houdt vol dat de misdaad gepleegd is door een bovennatuurlijk iets of iemand, maar niemand geloofd gelooft hem.
Onder voogdij van detective Joe West groeit Barry op tot een intelligente, maar in afzonderling levende forensisch onderzoeker voor de politie van Central City. Wanneer een gloednieuwe deeltjesversneller ontploft beland belandt hij in een coma en ontwaakt 9 maanden later met superkrachten; hij kan met bovenmenselijke snelheid bewegen. Hij komt in contact met dr. Harrison Wells, de ontwerper van de deeltjesversneller, die Barry verteld vertelt dat het ongeluk meer supermensen gecreëerd heeft, Metahumans. Lang niet al deze metahumans gaan goed met hun krachten om, en Barry wordt de superheld The Flash om zijn stad tegen deze nieuwe supercriminelen te beschermen, hierin bijgestaan door Joe en door Dr. Well's assistenten Cisco en Caitlin. Tegelijk blijft hij zoeken naar de moordenaar van zijn moeder.
Paar kleine typo's gecorrigeerd. (Ook al weet ik dat je het van Wikipedia hebt gecopy/paste). De laatste aflevering was trouwens echt bruut. Ik kijk ontzettend uit naar de nieuwste aflevering.

Met betrekking tot de cross-overs: Gewoon altijd "The Flash" voor "Arrow" kijken, dan zit het wel snor.

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 23-03-2015 00:55 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-12-2024
Jorgen schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:57:
Ik heb pas een stuk of 3 à 4 afleveringen gezien. Tot nu toe vind ik het leuk. Misschien is het een goed idee om hier te vermelden welke afleveringen cross-overs zijn met Arrow en wat de ideale kijkvolgorde is van beide series. Aangezien ik - zoals gezegd - nog niet zo ver gevorderd ben met kijken, kan ik het niet checken vanwege de mogelijke spoilers voor mij. Op Reddit vond ik een lijstje en tevens een link naar deze website, die altijd up-to-date zou moeten zijn. Als ik het zo zie, lijkt het in elk geval vrij simpel: Arrow seizoen 1; Arrow seizoen 2; daarna om en om met The Flash, met hier en daar een kleine uitzondering.

@mark-k hieronder: ik zocht het net zelf ook op, evengoed bedankt. :) Misschien hebben andere mensen ook wat aan mijn linkjes.
Arrow en flash om en om kijken.

Eerst flash, dan Arrow.

Dus:

Flash s01e01 -> Arrow s03e01
Flash s01e02 -> Arrow s03e02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:54
Wat doen jullie moeilijk op www.mijnserie.nl kan je gewoon de serie selecteren en dan tevens zien bij de crossovers welke aflevering eerst komt gewoon dan staat er een 1 en een 2 achter de aflevering.
Tevens kan je hier ook je andere series perfect bij houden.

On topic The flash is mijns inziens inderdaad een betere serie dan Arrow idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

We doen niet moeilijk hoor, we voordien dit topic alleen van de belangrijke informatie. Net zo handig als je het hier ook kan lezen toch? De website mijnserie.nl deed het trouwens net even niet en GoT gelukkig wel zo goed als 24/7 O+

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 23-03-2015 11:10 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb eerst The Flash helemaal gezien t/m laatste aflevering vorige week.
van de week begonnen aan Arrow , zit nu op aflevering 6 , maar om een of andere manier kan het me toch niet zo paklken net als The Flash.
Las nogal wat commentaar op Barry Allen acteur. Toch vind ik het wel meevallen.
Serie kijkt gewoon superlekker weg.
Hopelijk komt er nog een seizoen achteraan

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Aflevering van vandaag zat ook weer goed in elkaar vond ik. De relatie tussen Barry en Wells gaat ook nog een staartje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:56

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik vond het anders typisch een 'serie aflevering'. Ik bedoel daarmee dat, doordat Barry terug in de tijd is gegaan, bad guy 1 opsluit voor hij iets kon doen automatisch bad guy 2 komt.
Oftewel er moet hoe dan ook iedere aflevering een bad guy intrede doen / terug komen en 'verslagen' worden.
Ze konden imo beter het verhaal verder laten gaan en het bij die eerste bad guy laten.

Ook vond ik die gold gun een beetje te veel van het goede, ik weet dat the flash verre van realistisch is maar een geweer dat dingen in goud veranderd? Kom op dat vind ik toch wel erg overdreven.

Maar inderdaad het gebeuren tussen Barry en Wells is wel interessant.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-08 11:10
ik zit net de wikipedia's na te lezen over dokter wells / dokter zoom / reverse flash.

mijn vraag is, waarom haat hij barry allen zo erg ?

en begrijp ik het goed dat ergens ver in de toekomst een familie lid van eddie thawne een kind krijgt met iemand van barry allen zn familie ? daaruit komt reverse flash !? (volgens de strip dan)

[ Voor 40% gewijzigd door fuqua op 26-03-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Dat laatste zou even in een spoiler moeten lijkt me.

Over de laatste aflevering. Ik ben het wel eens met thijsco19. Nu hebben de prison break broers opeens een sister in crime met een gold gun. Ik vind Snart en Mick sowieso niet heel erg toffe karakters, beetje mêh. De relatie tussen Wells/reverse flash en Barry vind ik wel echt enorm goed. De hele dynamiek en casting van team Flash vind ik goed. Was wel even slikken toen Cisco vorige week zo koelbloedig door Wells gedood werd.

Is er nog iemand die iets zoekt achter de betekenis van het op- en afzetten van de bril van Wells. IMO is bril op de Wells die iedereen om de tuin leidt en bril af is de Wells die eigenlijk Thawne is en daarmee laat zien wie hij echt is.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik irriteer me alleen al aan de stemmen van Snart en Mick. Gewoon de manier waarop ze praten, zo geforceerd als badguy. Past niet echt bij beiden denk ik (Komt vast ook omdat ik Prison Break heb gezien).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 22:28

Deathchant

Don't intend. Do!

ik vind Wentworth Miller ook echt overdreven acteren in deze aflevering, dat bekakte gepraat, bah. Hij moet bad-guy'ig overkomen, maar maakt op mij in ieder geval geen indruk.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

^ Wat jij zegt.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoops, wrong topic 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Deathchant schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:34:
ik vind Wentworth Miller ook echt overdreven acteren in deze aflevering, dat bekakte gepraat, bah. Hij moet bad-guy'ig overkomen, maar maakt op mij in ieder geval geen indruk.
Dat "bekakte" gepraat komt 1-op-1 uit de comics beschrijving van Captain Cold. Het is enorm goed van een acteur dat hij zich echt inleest op welke rol hij speelt. :)
fuqua schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:14:
ik zit net de wikipedia's na te lezen over dokter wells / dokter zoom / reverse flash.

mijn vraag is, waarom haat hij barry allen zo erg ?

en begrijp ik het goed dat ergens ver in de toekomst een familie lid van eddie thawne een kind krijgt met iemand van barry allen zn familie ? daaruit komt reverse flash !? (volgens de strip dan)
Ongeveer. Hij haat Barry Allan niet echt. Professor Zoom ziet echter het nut niet in van iedereen die minder is als hem te redden. En daarom is hij evil :)
thijsco19 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:34:

Ook vond ik die gold gun een beetje te veel van het goede, ik weet dat the flash verre van realistisch is maar een geweer dat dingen in goud veranderd? Kom op dat vind ik toch wel erg overdreven.

Maar inderdaad het gebeuren tussen Barry en Wells is wel interessant.
The Flash probeert zo dicht mogelijk bij de comics te blijven als mogelijk, natuurlijk zijn er wat afwijkingen maar het lukt ze aardig. Als je serieus verwacht dat ze dit niet doen of niet wist dat The Flash gebaseerd is op DC comics kan je beter stoppen met kijken...Het wordt namelijk nog extremer ;)

[ Voor 61% gewijzigd door TeGek op 26-03-2015 14:06 ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

TeGek schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:58:
The Flash probeert zo dicht mogelijk bij de comics te blijven als mogelijk, natuurlijk zijn er wat afwijkingen maar het lukt ze aardig. Als je serieus verwacht dat ze dit niet doen of niet wist dat The Flash gebaseerd is op DC comics kan je beter stoppen met kijken...Het wordt namelijk nog extremer ;)
Dat het gebaseerd is op de comic wist ik wel, al heb ik ze niet gelezen.

Heb verder ook geen problemen met die andere bad guys.
Vind die wapens gewoon te gemaakt, de andere bad guys hebben krachten gekregen door dat 'mislukte' experiment. Dat vind ik passen in de serie maar bad guys welke wapens moeten hebben om bad guys te zijn?... Vind ik helaas niet passen.

Maar blijf wel kijken, al zet ik af en toe me verstand op nul :P.

@beneden. Goed punt ;).

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:32

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Waarom zouden sowieso nog stelen als ze een geweer hebben dat dingen in goud veranderd 8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

BlackEyedAngel schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:50:
Waarom zouden sowieso nog stelen als ze een geweer hebben dat dingen in goud veranderd 8)7
Omdat het geen echt goud is misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

BlackEyedAngel schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:50:
The Gilded Gun verguldt het alleen maar ;)

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-08 12:13

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dit gaat dus niet op voor afleveringen die al beschikbaar zijn in de Disney XD app, wat daar al zichtbaar is dien je voor je te houden tot de TV air date of in Spoiler tags te plaatsen
Eh? Staan er al hele afleveringen op de Disney XD app terwijl die afleveringen nog op TV moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Amanoo schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Eh? Staan er al hele afleveringen op de Disney XD app terwijl die afleveringen nog op TV moeten komen?
Oh woops, spoiler message is over genomen van een andere serie. the Flash staat niet op Disney XD :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Laatst online: 22-06 18:24
Wat jammer genoeg wel meer en meer lijkt weg te vallen is Barry's eigen intelligentie. Hij is een forensisch analist en wordt van het begin van de serie als een uiterst intelligent persoon neergezet. Maar naargelang de serie vordert komt dit minder en minder aan bod en heeft hij steeds anderen nodig om hem te vertellen wat te doen met zijn krachten, situaties uit te leggen,...

Verder wel een toffe serie vind ik, niet allemaal te serieus. Ik ben dan wel weer blij dat Captain Cold en co hun 'krachten' op een andere manier krijgen dan via de ontploffing, ander krijg je elke aflevering zo een scene waarin te zien is waar dat personage zich exact bevond tijdens de explosie en waarom hij daar die specifieke krachten door gekregen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Crosspost:
Volgens Deadline is Ciara Renée gecast als Kendra Saunders aka Hawkgirl in de aankomende Arrow/Flash spinoff serie.

Hawkgirl

Korte beschrijving:
In the new series, Saunders is a young woman who is just beginning to learn that she has been repeatedly reincarnated over the centuries. When provoked, her ancient warrior persona manifests itself, along with wings that grow out of her back, earning her the moniker Hawkgirl.
Ook weet Deadline te vertellen dat Arthur Darvill de rol van Rip Hunter op zich zal nemen.
Rip Hunter

Hawkgirl en Rip Hunter zullen te zien zijn naast recurring rollen van een stel bekende personages uit de voorgaande series, waaronder Atom, Captain Cold, Firestorm, Heatwave, en (misschien) Black Canary.
Recurring roles

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Mark Hamill _O_

De Star Wars referentie was erg tof :P
Maar de DC TV helden mogen wel eens een woordenboek pakken en opzoeken wat "Secret Identity" betekend 8)7

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:16
Ik begin the flash steeds meer te mogen dan the arrow.
De trailer voor de volgende aflevering 'the all star team up', omg :9~ _/-\o_

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:37
Ik vind het ook veel frisser dan arrow, hoofdrolspelers hebben een meer prettigere rol en zijn betere acteurs imho, en de verhaallijn is ook interessanter op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Helemaal mee eens!

Dit was weer een verrassende en verhelderende episode. Super tof gewoon eigenlijk. Nu is het me duidelijk dat Wells eigenlijk Eobard Thawne is en waarom hij dat twee episodes geleden vertelde aan Cisco (en in de flashback aan het begin van deze episode). De verhaallijn over de Trickster was ook oké. Ben benieuwd hoe Eddie om zal gaan met Barry nu hij weet dat hij The Flash is.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Vraag me wel af hoe dat face-steal apparaatje nou precies werkt, best leipe shit eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben het ook ermee eens dat Flash een stuk interessanter is nu dan Arrow.
Hehe, en die starwars referentie was idd geniaal!!

Als ik het goed begrijp (ik ken de strips niet echt), is de echte Wells gewoon dood, maar leeft (een deel van) zijn essence en geheugen gewoon door in Eobard Thawne (kon wel een LOTR-naam zijn ;) )?

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik denk dat alleen het fysieke uiterlijk van de originele Wells is overgenomen en er verder niets van hem over is. Thawne kan met zijn kennis uit de toekomst Wells goed genoeg nadoen, zeker als zijn vrouw dood is.

Ik hoop dat op de een of andere manier Wells in de show kan blijven, Tom Cavanagh is fantastisch goed.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32
mark-k schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:40:
Vraag me wel af hoe dat face-steal apparaatje nou precies werkt, best leipe shit eigenlijk :p
Goed gejat uit Fringe :+
Of is dat ding ook in de comic(s) te bewonderen?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

IJzerlijm schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:13:
Ik denk dat alleen het fysieke uiterlijk van de originele Wells is overgenomen en er verder niets van hem over is. Thawne kan met zijn kennis uit de toekomst Wells goed genoeg nadoen, zeker als zijn vrouw dood is.

Ik hoop dat op de een of andere manier Wells in de show kan blijven, Tom Cavanagh is fantastisch goed.
Misschien nog iets van gedachten of herinneringen overgenomen. Snap in elk geval wel hoe hij een telepatische aap heeft kunnen maken, 300 jaar meer technologische kennis.

Zou hij zijn eigen gezicht eigenlijk nog terug kunnen krijgen? En welke starwars reference heb ik gemist? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
mark-k schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:33:
En welke starwars reference heb ik gemist? :p
De originele Trickster, gespeeld door Mark Hamill die Luke Skywalker speelde, zei tegen de nieuwe Trickster "I am your father".
Net als Dave Prouse/James Earl Jones dat bijna 35 jaar geleden tegen Hamill zei :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Spike_wolf schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:46:
[...]

De originele Trickster, gespeeld door Mark Hamill die Luke Skywalker speelde, zei tegen de nieuwe Trickster "I am your father".
Net als Dave Prouse/James Earl Jones dat bijna 35 jaar geleden tegen Hamill zei :P
Ah zo, wist niet dat dat dezelfde persoon was, is wel een mooie dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik vind het eigenlijk leuker dat hij in de 1990 versie van The Flash ook James Jesse/The Trickster speelde en dat hij qua rol heel erg dicht tegen zijn rol als stemacteur van The Joker zat ;) Maar goed, zo is het ook wel tof dat de acteur van Henry Allen (de papa) in de 1990 versie zelf The Flash speelt.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Hij werd dan ook "the original Trickster" genoemd, verwijzend naar toen :)

En die "Joker" stem lijkt al op zijn "Trickster" stem uit de '90 Flash, want die rol kwam eerst. :P
('90/'91 vs '92)

[ Voor 55% gewijzigd door Nnoitra op 02-04-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nnoitra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:24:
Ze noemde hem niet alleen zo, de foto's die Cisco tevoorschijn toverde waren shots uit de originele serie :)Trickster

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Klopt! Dat was mij alweer ontschoten.

Sneaky edit Spike_wolf; lastig die img tags ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Nnoitra schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:24:

En die "Joker" stem lijkt al op zijn "Trickster" stem uit de '90 Flash, want die rol kwam eerst. :P
('90/'91 vs '92)
Point taken ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Sorry dat ik dat allemaal niet weet, toen was ik nog niet eens geboren :P

Maar even na gelopen en ze gebruiken meer van de originele cast. Dr. McGee is ook dezelfde actrice, degene die de burgemeester speelde is dezelfde (zowel karakter als acteur) als Officer Tony Bellows. Zo zullen er nog meer zijn.

Toch mooi dat er zoveel aandacht aan besteed wordt. Deste minder te geloven dat dit een spinoff van Arrow is, waar de souplesse ver te zoeken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
Super vette episode weer! Volgende episode ziet er ook weer veelbelovend uit als ik de promo zo bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 21:18
Volgens mij nog niet voorbij gekomen in dit topic maar wellicht wel in een andere; de acteur die de vader van Barry Allen speelt (John Wesley Shipp) speelde vroeger zelf Barry Allen / The Flash in de serie uit 1990.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik moet zeggen dat ik de eerste 4 afleveringen van dit seizoen erg het vergelijk trok met Arrow omdat ik zo invested was in Arrow. Ik betrapte mezelf erop dat ik het bijna een kopie vond van Arrow, maar dan met jongere mensen. Maar ik vind deze serie echt goed geworden, veel beter dan Arrow tegenwoordig als ik eerlijk ben. Verhaallijnen worden goed opgebouwd en uitgewerkt. Goeie aflevering dit keer ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
Deathchant schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:41:
Ik moet zeggen dat ik de eerste 4 afleveringen van dit seizoen erg het vergelijk trok met Arrow omdat ik zo invested was in Arrow. Ik betrapte mezelf erop dat ik het bijna een kopie vond van Arrow, maar dan met jongere mensen. Maar ik vind deze serie echt goed geworden, veel beter dan Arrow tegenwoordig als ik eerlijk ben. Verhaallijnen worden goed opgebouwd en uitgewerkt. Goeie aflevering dit keer ook weer.
Agreed. Mijn favoriete van goed naar slecht:

Arrow season 2 > Flash season 1 > Arrow season 1 > Arrow season 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:20
Ik dacht met The Flash eerst een nieuw soort "Smallville" te hebben met elke aflevering een andere meta en dat dan eindeloos door. Bij Smallville begon ik me op een gegeven moment alleen te ergeren aan het onophoudelijk niet vertellen van het geheim. Bij The Flash vind ik dat dan weer de andere kant op geschoten, er zijn wel heel veel mensen die weten dat hij The Flash is.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Mis ik iemand? Team Arrow + Ray Palmer, team Flash, Joe, Eddie, captain Cold, zijn vader, Ronnie, Dr. Martin Stein

Vind het een heel vermakelijke serie. Goede aflevering weer. Nav de laatste scene ben ik heel benieuwd hoe ze reageren op Harrison Wells. Als hij niet weet dat ze in z'n geheime kamer zijn geweest vind ik dat een tikkeltje ongeloofwaardig. Hij zal toch wel iets van een log hebben. We zullen het merken en anders vind ik het ook wel oké :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
nadroJ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:05:
Mis ik iemand? Team Arrow + Ray Palmer, team Flash, Joe, Eddie, captain Cold, zijn vader, Ronnie, Dr. Martin Stein

Vind het een heel vermakelijke serie. Goede aflevering weer. Nav de laatste scene ben ik heel benieuwd hoe ze reageren op Harrison Wells. Als hij niet weet dat ze in z'n geheime kamer zijn geweest vind ik dat een tikkeltje ongeloofwaardig. Hij zal toch wel iets van een log hebben. We zullen het merken en anders vind ik het ook wel oké :)
Wil niet teveel spoilen, maar check de promo van de volgende episode, The Trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Die promo's kijk ik niet :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:14

FunkyTrip

Funky vidi vici!

In het rijtje Arrow, Flash heb ik inmiddels ook Daredevil toegevoegd. Da's wel een hele mooie ^O^

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47
(jarig!)
FunkyTrip schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:59:
In het rijtje Arrow, Flash heb ik inmiddels ook Daredevil toegevoegd. Da's wel een hele mooie ^O^
Past niet helemaal in het rijtje hoor.. Flash en Arrow zijn DC Comics, Daredevil is Marvel. Overigens ben ik het wel met je eens dat het een goede serie is.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
The_Fes schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:19:
[...]

Past niet helemaal in het rijtje hoor.. Flash en Arrow zijn DC Comics, Daredevil is Marvel. Overigens ben ik het wel met je eens dat het een goede serie is.
Dus? :P Zijn wel allerbei super helden shows en Daredevil heeft veel weg van Arrow vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Laatst online: 23-03 20:18
Ik vindt Barry nog steeds mis-cassed. Ik snap dat ze een jonger publiek willen aantrekken, maar ik heb wel erge Doogie Howser (ja, ik ben oud) deja vu elke keer dat ik hem zie bij een crime scene. Hij had misschien een betere Wally geweest, maar ok.

Leuke serie, jammer dat het seizoen bijna afgelopen is. Het hele Dr Zoom/Reverse Flash verhaallijn is heel erg goed gedaan. Eigenlijk jammer dat ze er nu al achter gekomen zijn, want ik ga hem eigenlijk wel missen in de status quo bij Star Labs in de (hopelijk) komende seizoenen.

Vindt trouwens dat ze het met meerdere villains goed/leuk doen. Kan niet wachten op Grodd die er heel erg goed uitzag met de CGI. Hammil terug als de Trickster ("I am your father" :D ) en de Prison Break broertjes als de Rogues. Nu nog de Mirror Master, en de hele Rogues set is zo'n beetje compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20
Ben afgelopen week begonnen met deze serie en nu bij afl. 12. (dus lees ik niet het hele topic) Leuke serie maar qua snelheid van The Flash niet erg consequent, ook zie je vaak veel simpelere oplossingen dat dat hij uitvoert en Iris is echt ronduit irritant..
Ook allemaal soort van wat kiddy maar toch wel interessant :)

En waarom gaat in haast elke serie en film, zo niet alle, het scherm van de telefoon niet uit als men deze tegen het oor houdt tijdens bellen?? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 28-04-2015 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

hehe, en waarom hebben ze in veel series/films van die oude piep-ringtones of van die bliepjes als je ophangt?
Naast het nooit afsluiten van een (auto)deur, dingen nooit in de prullenbak gooien, en het AL-TIJD een telefoontje moéten opnemen midden in een belangrijke conversatie, is het ook altijd frappant dat wanneer er bij iemand aangebeld wordt, er direct iemand opendoet, alsof ze staan te wachten achter de deur.

Maar goed, ontopic. Ik vind the flash juist qua storyline wat beter in elkaar steken dan Arrow op dit moment. En Iris...tja, het is gewoon een schrijverskeuze om haar van die tenenkrommende redenaties of gedragingen te geven. Alsof je je vriend die een politieagent is een ultimatum zou stellen: of je geheim (wat misschien in zijn functie ook beroepsgeheim is) bewaren en mij verliezen, of alles vertellen en mij houden.....

Hetzelfde met Grimm; ze maken van Juliette een hexenbeast en in 1x slaat haar personality 180 graden om zonder enige uitleg. Ze acteert wel goed, maar ook schrijverskeuzes....

Jammer dat de schrijvers er altijd voor zorgen dat er één meest gehate karakter is in een serie. Elena in the vampire diaries, Iris uit the flash, Juliette uit Grimm, Katrina uit Sleepy hollow, en Thea uit Arrow.....

Goeie actrices met veel potentieel, maar allemaal krijgen ze slechte storylines van de schrijvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ik heb zelf ook altijd oude (serieuzere) type ringtones. Beter als muziekjes imo. Maar geen piep bij ophangen oid. :+ Maar hebben regisseurs het nu echt niet door dan van de schermen? Arrow trekt me niet echt....kan daar niks over zeggen (misschien eens uit verveling goed checken, wie weet), maar ik vind The Flash wel tof hoor! Al vind ik Agents of SHIELD een stuk beter.
Voorbeeldje van Iris, zit constant achter Flash aan, zoveel gewaarschuwd voor de risico's maar eigenwijs blijven, een keer gedonder en ze kijkt er raar van op en lijkt hem niet meer zo te moeten Het belangrijkste is dat de wereld weet dat hij bestaat, dan journalist worden en zeiken dat ze in dienst is genomen vanwege haar link met The Flash want ze kan zoveel meer grrr pfff vrouwen :P (ben nog maar bij episode 12 he)
Ook lijkt ze van elke vent met een status haast van de bank te glijden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 28-04-2015 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Deathchant schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:38:
hehe, en waarom hebben ze in veel series/films van die oude piep-ringtones of van die bliepjes als je ophangt?
Dat doen ze doelbewust om aan de kijker duidelijk te maken dat er opgehangen is, iets wat anders misschien niet altijd even duidelijk opgemerkt wordt.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Net als ik dacht dat Iris niet meer irri kon zijn komt afl. 13 langs, en in 14 kan Flash plots even sneller dan 60.000kmph (bliksem). Eerder dus ook al eens met dat bliksem geweer, daarna weer max 600-650kmph in de eerdere afl. Hoe snel hij op het moment is weet ik eigenlijk niet. Maar blijft wel een toffe serie hoor :P
(soms ff zeiken moet ook kunnen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 09:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

S01E20 Spoiler:
spoiler:
Waarom heb ik de link tussen die achternamen nooit gelegd? En wat zit er zo diep achter die haat. Spannende aflevering. Ben echt benieuwd naar de volgende

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Spoiler lees ik nog niet, zover ben ik nog niet. Maar mn zeikmodus is alweer over :P
Bedenk me net dat er wel een verklaring is voor die "inconsequente" snelheden. Heb te snel geroepen denk ik :) Het verhaal zit toch wel tof in elkaar!

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 29-04-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik ben ook erg fan van deze serie. Wacht met plezier en ongeduld op elke nieuwe aflevering. Die pauzes van een maand die er een paar keer tussen heeft gezeten is echt bloedirritant.

Doe mij het maar allemaal in één keer :D. Geweldige serie, veel beter dan Arrow op dit moment.

Vanavond weer episode 20 kijken :)

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Wat ik heel irritant vind is dat alles bij Barry draait om zijn vader die in de gevangenis zit. Alsof dat het belangrijkste op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Niet helemaal alles draait daarom, gerechtigheid telt al sinds hij klein was en daar doet hij ook veel om. Maarja het is het verhaal van Barry en de moord op z'n moeder en daarbij heeft z'n vader een grote rol.
@dennisk
Daarom is het wel fijn dat ik de serie vorige week pas heb ontdekt, lekker afl na afl kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Wat een vette aflevering weer. Geen andere meta, maar lekker veel geschiedenis en enkel verhaal over het exposen van Harrison Wels als de Reverse Flash. Heel tof! Dit gaat nog veel spannender en beter worden. Kan niet anders.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Mutatie schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:28:
Niet helemaal alles draait daarom, gerechtigheid telt al sinds hij klein was en daar doet hij ook veel om. Maarja het is het verhaal van Barry en de moord op z'n moeder en daarbij heeft z'n vader een grote rol.
@dennisk
Daarom is het wel fijn dat ik de serie vorige week pas heb ontdekt, lekker afl na afl kijken :)
Daar heb je wel gelijk in, al heb ik soms het gevoel dat zelfs die gerechtigheid een gevolg is van zijn pa die vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
In de eerste afl. ofzo zag je al dat hij op de vuist ging met bully's (oid) toen hij klein was, ma vond het niet tof, pa wel :+ dus het zat al wel in hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Dit was idd een erg goeie aflevering. The Flash is erg spannend de laatste afleveringen. Wel goed dat ze Iris er "vanzelf" achter laten komen dat Barry the Flash is.

Ik wil wel echt graag de motieven van Wells weten. Dus Wells geeft er alleen wat om om terug te gaan naar zijn eigen tijd, maar om dat voor elkaar te krijgen moet hij eerst The Flash van Barry maken? Die snap ik (nog) niet. Waarom wilt hij Barry dood hebben?
Wat is er precies op 25 april 2024? Is dat de dag dat hij terug de tijd in gaat om zijn moeder (proberen) te redden?
Hoe zit dat nou met Gideon? Gideon is door Barry gemaakt, maar is in de tegenwoordige tijd al aanwezig...Nu ze van Wells weten, en andersom, kan Barry niet gewoon Gideon het commando geven om Wells alle toegangen te ontzeggen ofzo?

Ik vond t wel stom dat Joe zo raar deed over zijn blessing geven aan Eddie omdat hij met zijn dochter wilt trouwen. Dat hij ziet dat Barry en Iris gevoelens voor elkaar hebben zou geen reden voor hem moeten zijn om zijn blessing niet te geven. Eddie is een goeie kerel voor zijn dochter en behandelt haar gewoon goed. Joe zou toch moeten weten dat fate runs its own course, dus waarom moeilijk doen over die blessing?
Maar goed, blessing != consent he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Dat laatste heeft hij wel duidelijk verteld, hij wil niet dat Iris een ongelukkig huwelijk tegemoet gaat gezien haar gevoelen voor Barry, dat ze vroeg of laat haar gevoelens voor Barry toch onder ogen zal komen en dan enkel bij Eddie blijft vanwege de belofte.
[stupid Iris]
mushy mushy Iris and love blabla
[/stupid Iris] :P

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 30-04-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Deathchant schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:23:
Dit was idd een erg goeie aflevering. The Flash is erg spannend de laatste afleveringen. Wel goed dat ze Iris er "vanzelf" achter laten komen dat Barry the Flash is.

Ik wil wel echt graag de motieven van Wells weten. Dus Wells geeft er alleen wat om om terug te gaan naar zijn eigen tijd, maar om dat voor elkaar te krijgen moet hij eerst The Flash van Barry maken? Die snap ik (nog) niet. Waarom wilt hij Barry dood hebben?
Wat is er precies op 25 april 2024? Is dat de dag dat hij terug de tijd in gaat om zijn moeder (proberen) te redden?
Hoe zit dat nou met Gideon? Gideon is door Barry gemaakt, maar is in de tegenwoordige tijd al aanwezig...Nu ze van Wells weten, en andersom, kan Barry niet gewoon Gideon het commando geven om Wells alle toegangen te ontzeggen ofzo?

Ik vond t wel stom dat Joe zo raar deed over zijn blessing geven aan Eddie omdat hij met zijn dochter wilt trouwen. Dat hij ziet dat Barry en Iris gevoelens voor elkaar hebben zou geen reden voor hem moeten zijn om zijn blessing niet te geven. Eddie is een goeie kerel voor zijn dochter en behandelt haar gewoon goed. Joe zou toch moeten weten dat fate runs its own course, dus waarom moeilijk doen over die blessing?
spoiler:
According to DC story line the day of Infinite Crisis is : 25 April, 2024. In the 1985 comics, “Crisis on Infinite Earths” is what's being referenced here, where Barry Allen sacrifices himself to save the entire universe.

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 30-04-2015 11:19 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

De scène waarin Iris door krijgt dat Barry en The Flash dezelfde persoon zijn was wel vergezocht. Hee, deze stroomstoot lijkt op een die ik zo lang geleden kreeg, toen Barry in een coma lag. Ik krijg zo vaak stroomstoten dat ik me echt niet ga herinneren wanneer ik er een kreeg. Misschien ben ik een levende condensator, maar dit is wel erg stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

Deathchant schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:23:

spoiler:
Om terug naar zijjn eigen tijd te komen, moet hij zijn speedster krachten hebben (de speedforce). Barry Allen wordt de speedforce. Als de Flash niet bestaat, dus ook geen speedforce. De flash waarmee Wells vecht in het verleden verlaat hem in het verleden. De Flash bestaat daar niet en dus heeft Wells niet genoeg speed om naar zijn eigen tijd te reizen. Daarom moet hij the Flash creeren. Hij moet dus zijn grootste vijand creeren om naar huis te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Volgens mij is dat niet precies wat Deathchant bedoelde, daar bovenstaande in de serie redelijk duidelijk naar voren is gekomen.

De vraag die blijft is op welke manier Wells Barry nodig heeft om terug te gaan. Barry is dan nu wel The Flash, maar hoe kan Wells dit omzetten tot de mogelijkheid voor hem om weer terug naar zijn tijd te gaan.

@Deathchant Dat Wells Barry dood wil hebben is omdat ze elkaars aardsvijanden zijn. Ze strijden al jaren (in de toekomst).

Het is een geweldige serie. Zoveel mogelijke theorieën :). Ik ben ook vooral benieuwd naar hoe Wells de krachten van Barry kan gebruiken om zelf weer volledig op krachten te komen om weer te kunnen tijdreizen. Ook ben ik erg nieuwsgierig naar het verleden van Eobard Thawne, hoe heeft hij de krachten gekregen om The Reversed Flash te worden.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:58
dennisk. schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:07:

De vraag die blijft is op welke manier Wells Barry nodig heeft om terug te gaan. Barry is dan nu wel The Flash, maar hoe kan Wells dit omzetten tot de mogelijkheid voor hem om weer terug naar zijn tijd te gaan.
Er was toch een Metahuman die Barry zijn krachten kon absorberen. De afsluiting was toen dat Harrison Well zei van we zullen een zien hoe jij dat doet.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Niet online

ATL

spoiler:
Barry offert zichzelf op in de strips om het universum te redden en wordt dan de speedforce. Uit de speedforce putten de toekomstige speedters hun krachten. De reverse flash krijgt dus ook via de speedforce zijn krachten. In het verleden is er nog geen speedforce, dus moet hij zelf de Flash creeren zodat Barry in de speedforce kan veranderen.
Daarom zij Wells ook in de vorige aflevering dat hij belooft dat Barry zal sterven.
In het krantenartikel uit de toekomst staat ook dat de Flash verdwenen is in 2024 (in dat jaar offert de Flash zichzelf op in de strips).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dan kan de serie in ieder geval nog 9 jaar vooruit :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 17:32

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat zou helemaal niet verschrikkelijk zijn, erg leuke serie :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:01
Na lang twijfelen alsnog aan de serie begonnen (Arrow hield mij tegen, dat is namelijk een serie die mij helemaal niet trekt) en ik moet zeggen dat naar mate de serie verder komt hij steeds beter wordt :). Ik ben benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

JorisTheWise schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:39:
Na lang twijfelen alsnog aan de serie begonnen (Arrow hield mij tegen, dat is namelijk een serie die mij helemaal niet trekt) en ik moet zeggen dat naar mate de serie verder komt hij steeds beter wordt :). Ik ben benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen.
The Flash is inderdaad ook stukken beter dan Arrow, dat mag gerust gesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, een Green Lantern reference in de laatste aflevering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Green Lantern? :?
Die ring bedoel je? Dat was de Reverse Flash ring die we al een keer eerder gezien hebben, daar had hij zijn kostuum in zitten, maar heeft niets met het Lantern Corps te maken :)

Reverse Flash Ring

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2015 14:57 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ze hadden het over een testpiloot die recent verdwenen was van dat vliegveld van Ferris Aircraft en laat Hal Jordan nou net een testpiloot zijn bij dat bedrijf :) Werd gezegd rond 27:25.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Oh echt? Dat heb ik gemist dan, zo eens terug kijken :)

[Edit]
Klopt inderdaad, Cold zegt wanneer ze op die airbase aankomen "Ferris Air, I thought this place got shut down" waarop Barry antwoord "It did, one of their test pilots disappeared".
:)

[ Voor 64% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2015 17:21 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:37

burgt

Starbass

Ik vond de laatste aflevering toch wel erg teleurstellen, met de meta humans op transport. Vooral de dialogen van die freeze/cold gast.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ja ik vind die Wentworth Miller echt zo overdreven praten, lijkt wel een cartoonfiguur, net zoals die kolonel in Avatar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

En toch past het blijkbaar heel goed bij zijn rol. Ik had er ook over geklaagd, maar volgens een kenner hier, doet hij het juist perfect.

edit:
ow wacht, jij was degene die er ook al eerder over klaagde. :+ :D

[ Voor 15% gewijzigd door FREAKJAM op 15-05-2015 17:58 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:32

Michelli

LL.M

Ik moest toch wel een beetje lachen toen er op de achtergrond "Cold as ice" werd gedraaid toen Barry met Captain Cold sprak :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:29:
Nee ze hadden het over een testpiloot die recent verdwenen was van dat vliegveld van Ferris Aircraft en laat Hal Jordan nou net een testpiloot zijn bij dat bedrijf :) Werd gezegd rond 27:25.
Ik heb even je theorie opgezocht en de eerste geruchten erbij gehaald en dat krijg je eigenlijk een optelsom en dan is de kans erg groot dat volgend seizoen the green lantern wordt geintroduceerd.
Ferris Aircraft is a top aviation corporation in the United States working on advanced aircraft and experimental aviation concepts. It is one of the largest employers in Coast City, California. Ferris Air was a long time employer of the Hal Jordan who would later become Green Lantern. It was a Ferris plane that exploded taking the life of test pilot Martin Jordan Hal's father.

John Stewart is the third Green Lantern of Earth, formerly a sniper for the U.S. Marines and an architect. Originally given Green Lantern Corps membership after his predecessor Hal Jordan left the position.
Dus wat als John Diggle van Arrow, eigenlijk John Stewart heet?

[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 16-05-2015 20:33 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 20:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Er zijn meer mensen die er zo over denken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja, ik had die site ook al gelezen. Mijn linkje is van een nog vrij recent interview. Ik ben benieuwd! Eerst de finale van flash aankomende week. Ben ernstig benieuwd wat er nog komen gaat.

[ Voor 74% gewijzigd door FREAKJAM op 17-05-2015 00:50 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:47
Beetje raar deze aflevering. Eddie knalt zichzelf neer zodat Eobard nooit geboren wordt, maar waarom schiet hij gewoon niet zijn ballen eraf? Dan kon hij ook nooit kinderen krijgen en zou hij ook nooit geboren zijn, maar hij nog wel in leven :p

En waarom wist Barry's toekomst zelf dat hij nog eens terug zou komen om zijn moeder te redden? En hem daarvan afraden? Hij zou dan toch ook moeten weten dat Eobard zijn moeder zou killen en die dan gewoon beschermen inplaats van zichzelf naar buiten te brengen?

Caithlin als Killer Frost preview, vraag me af hoe ze dat gaan doen in Season 2

Maar de Acteur van Wells/Eobard is gelukkig confirmed voor Season 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Maar als Eobard nooit word geboren dan zou The Flash zoals we het nu kennen toch ook niet bestaan?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Leuk hé, tijdreizen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Remy!!!! schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:19:
Maar als Eobard nooit word geboren dan zou The Flash zoals we het nu kennen toch ook niet bestaan?
Klopt, dat is het probleem met tijdreizen, daar valt bijna geen kloppend verhaal uit te halen :P
Als Eobard nooit bestaan heeft zal Barry op een andere manier zijn krachten krijgen, op de manier waarop hij dat in de tijdlijn van Eobard deed. Waardoor Eddy hier nooit dood ging en Eobard dus weer op deze manier terug zou gaan en we basically de serie weer van voor af aan beginnen.

Iets wat in de serie niet echt aan bod komt is hoe het met Barry in de toekomst zit, Eobard word pas over 130+ jaar geboren, en is volwassen op het moment dat hij Barry's moeder wil vermoorden, we zien Future Barry ook stil staan in deze aflevering. Waarom ziet hij er over 160 jaar niet ouder uit dan nu? Niemand in de serie die zich dat afvraagt?

En waarom zou Barry de particle excelerator nodig hebben om een Wormhole te maken om terug in de tijd te gaan? Eerder dit seizoen ging hij een dag terug zonder daar iets voor nodig te hebben. Nu is het nodig dat hij Mach 2 voorbij gaat, iets wat hij nog nooit gedaan heeft, is het niet veiliger om hem zelf terug in de tijd te laten gaan? Hij ging nu zonder moeite die Mach 2 voorbij en zag verschillende tijden voorbij komen in de Speedforce, door Eobard kon hij op een specifiek punt focussen, waarom zou hij daar niet zonder geraakt te worden door een particle ( 8)7 ) naartoe kunnen?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:04
En als Eobard nooit bestaan heeft leeft de moeder van Barry ook nog toch? Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/s/bonk.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:20
Ik ben dus niet de enige die wat brainfucks heeft overgehouden aan deze finale. Vooral de leeftijd van Barry in de tijd van Eobard viel me gelijk op. Maar ook de particle accelerator had er dan nooit gestaan door de dood van Eddie, maar goed: dat heb je altijd met tijdreizen zoals het theoretisch is beschreven. Er zitten altijd plotholes.

Dat "The Future Flash" hem afraadt om zijn moeder te redden lijkt me an sich best mogelijk, hij kijkt immers niet terug in de tijd, maar hij gáát terug in de tijd. Hij is daar dus fysiek aanwezig. Wel een mooi detail, zoals ze het verhaal nu hebben gedaan heeft The Flash niet eens ingegrepen in de tijdlijn: dat gesprek met zijn moeder had ook in de "originele tijdlijn" kunnen plaatsvinden omdat zijn vader bewusteloos ligt. Niemand zou het dus hebben kunnen vertellen als The Flash er al was geweest.

@Spike_wolf: ik vermoed dat hij de particle accelerator nodig heeft ivm het wormhole? Zijn eigen snelheid zal ongetwijfeld een onbeperkt aantal factoren hoger moeten zijn om zover terug te reizen. Dit komt niet duidelijk naar voren uit de serie (en ik ken de comics niet), maar dat lijkt me plausibel. Door zijn snelheid kon hij door de tijd "kijken" en zich ergens op richten, maar hij had de botsing met het waterstof deeltje nodig om daadwerkelijk genoeg energie te genereren voor een wormhole (en die had hij nodig voor het tijdreizen).

[ Voor 22% gewijzigd door Arjan90 op 20-05-2015 13:23 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste