'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Bij Arrow zie je precies hetzelfde, daar wordt Oliver zijn crew ook elk seizoen groter. One man army is onmogelijk lijkt me; je ziet ook in andere series dat superhelden hun krachten bundelen (bijv the Defenders etc).Ricmaniac schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 12:49:
nou zijn er weer foto's uitgekomen tijdens filmen waar je weer zo veel Wallie ziet..
leg nou de focus eens gewoon op The Flash, het word steeds meer flash en friends.
(eventueel spoilers)
[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 13-07-2017 13:01 ]
is everything cool?
Edit:
Ah het is dus "DeVoe/Thinker". Hem ken ik nog niet, heb me ook niet zo erg in die stripboeken verdiept.
[ Voor 26% gewijzigd door Gekkenhuis op 11-10-2017 21:15 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
* Raven denkt aan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
is everything cool?
Ook nog een dig naar Silicon ValleyFREAKJAM schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:25:
Was een best vermakelijke aflevering inderdaad. Kon ook wel lachen om de scene waar Barry zijn favo tvshows terugkeek op full speed met daarin die ene opmerking over GoT.
Maar godsamme, dat kapsel van Wally

Dit dus.
Haha ja, dat viel mij ook op. En zijn oorbelletjesFunkyTrip schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:26:
[...]
Ook nog een dig naar Silicon Valley
Maar godsamme, dat kapsel van Wally
is everything cool?
Aw, Jon Snow died. Oh, he's alive! Huh. ?FREAKJAM schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:25:
Was een best vermakelijke aflevering inderdaad. Kon ook wel lachen om de scene waar Barry zijn favo tvshows terugkeek op full speed met daarin die ene opmerking over GoT.
En dan die auto, originele manier om 'm tot stoppen te dwingen
edit:

- Gypsy: What the hell?
- Cisco: Easy, it's just the Motherboard of the Month, July of '07, okay? Look at her.
- Gypsy: Kinda wish it was a girl.

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 19-10-2017 17:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik vond dit zo erg jammer. Hij kon makkelijk door de auto heen phasen en die man eruit halen, of de hele auto door de muur heen phasen net als hij bij die trein deed. Dat is niet heel consistent. Het was wel creatief.Raven schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:30:
[...]
Aw, Jon Snow died. Oh, he's alive! Huh. ?
En dan die auto, originele manier om 'm tot stoppen te dwingen
ben wel erg benieuwd naar dit seizoen, ze leggen de nadruk heel erg op het feit dat Barry sneller is dan voorheen (zie pannenkoek scene). Hoop dat ze dit volhouden
Ik zat eerst te kijken van wie is dat nou weer.FREAKJAM schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:27:
[...]
Haha ja, dat viel mij ook op. En zijn oorbelletjes
Duurde even voordat ik er Wally in herkende, geen verbetering.
Ze hebben duidelijk voor meer humor gekozen, beetje de flair van Supergirl. Ben benieuwd of dat ook langer werkt hier. Verder worden de benen van mevrouw Panabaker nadrukkelijk ingezet.
"My name is Caitlin Snow and I have the fastest coat alive"

is everything cool?
Legends begin ik meer en meer leuk te vinden, vind het jammer dat er 2 characters blijkelijk uit de serie worden geschreven, maar daarvoor in de plaats
De cross-over vond ik daadwerkelijk leuker dan die vier series bij elkaar op dit moment. Wat een belabberde tv is dit allemaal geworden. Een als Te Flash lijkt nog een beetje uitzicht op beter te geven...OssieW schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:06:
Ik vond de crossover van dit seizoen beter dan die van vorig jaar,
Toch wel een #metoo momentje in de eerste aflevering, waarin de twee lesbiennes elkaar flink op de mond pakten en er heftige sex werd geinsinueerd de day after.OssieW schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:06:
Ik vond de crossover van dit seizoen beter dan die van vorig jaar, evil Supergirl en co. hadden toch net iets meer dreigings factor dan de Dominators.
Hollywood zal dat niet zo snel met twee mannen doen (tongend in beeld).
Dit dus.
The Flash wordt gefilmd in de buurt van Vancouver. In Canada.FunkyTrip schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:03:
[...]
Daarnaast is wat je zegt aardig onzin, er zijn genoeg series en films waar mannen zoenen. Hell, het was in een van de vorige series waarin Grant "The Flash" Gustin speelde, Glee, een van de hoofdthema's.
is everything cool?
wtf? #metoo is nu ook voor 2 personen die volledig bewust sex hebben? Dat is nieuwFunkyTrip schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:03:
[...]
Toch wel een #metoo momentje in de eerste aflevering, waarin de twee lesbiennes elkaar flink op de mond pakten en er heftige sex werd geinsinueerd de day after.
DeVoe in je basis maar alsnog laten ontsnappen en Ralph laten pakken.
Merk dat ik mij ook steeds meer irriteer aan de Flash (ook Arrow/Supergirl/Legends of Tomorrow). Onlangs Agents if S.H.I.E.L.D. gekeken. Veel leukere serie, de vecht scenes komen ook beter over.038Zwolle schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 02:22:
Zo weer kapot geirriteerd aan de Flash. We mogen niemand doden blabla.
DeVoe in je basis maar alsnog laten ontsnappen en Ralph laten pakken.
Black Lightning kijk ik ook, wel geinig omdat het nieuw is. Maar ook deze serie gaat snel de richting van de overige CW series op.
Merk dat ik wel een beetje superhero serie moe ben. De MCU films zijn prima te doen omdat je er in mindere mate mee dood wordt gegooid
is everything cool?
Nu maar beginnen aan Arrow.
Haar uiterlijk, de manier waarop ze zich gedraagt en het feit dat ze een speedster is zet wel voor 99,99% vast dat ze hun dochter uit de toekomst is.Janet_ schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 03:33:
Zo ik loop nu bij met the Flash. Ben erg benieuwd naar die mystery girl. Nog 2 afleveringen en dan is het klaar. Moet eerlijk zeggen dat ik dit seizoen echt slecht vind. Vooral Iris is een vervelende zeur geworden.
Nu maar beginnen aan Arrow.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dat denk ik inderdaad ook, daarnaast was haar bliksem geel (van barry) en paars ( van iris)Spike_wolf schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 08:06:
[...]
Haar uiterlijk, de manier waarop ze zich gedraagt en het feit dat ze een speedster is zet wel voor 99,99% vast dat ze hun dochter uit de toekomst is.
spoiler:Zou dan Dawn moeten zijn, tenzij ze haar naam veranderen
Dus het kan denk ik niet anders.
Wat vonden jullie van de laatste episode? Ik hoop in ieder geval dat het volgende seizoen beter wordt. Ik geef het een paar episodes de kans
En waarom zou het opeens een probleem zijn om een satelliet kapot te slaan terwijl hij al veel meer vage shit gedaan heeft zonder problemen. En dan het mooiste, zonder zijn dochters hulp zou hij het niet overleefd hebben, hoe de fuck werkt die tijdlijn dan nou weer...
The Flash begint het niveau van Arrow te krijgen.
NS FC: SW 2742 0448 8213
is everything cool?
Haha. Nog beter, waarom rennen ze niet gewoon meteen door naar dat portaal, waarom stoppen ze een paar 100 meter voor het portaal -_-mark-k schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:11:
Pff sommige zwik is weer zo dom, eerst een uur tegen Clifford clones vechten en dan pas gewoon erdoor rennen en door die portal gaan, doe dat dan gewoon meteen...
En waarom zou het opeens een probleem zijn om een satelliet kapot te slaan terwijl hij al veel meer vage shit gedaan heeft zonder problemen. En dan het mooiste, zonder zijn dochters hulp zou hij het niet overleefd hebben, hoe de fuck werkt die tijdlijn dan nou weer...
The Flash begint het niveau van Arrow te krijgen.
Of nog mooier, waarom heeft Defoe niet gewoon stretchyman ook meteen afgemaakt...agoNITE schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:44:
[...]
Haha. Nog beter, waarom rennen ze niet gewoon meteen door naar dat portaal, waarom stoppen ze een paar 100 meter voor het portaal -_-
Precies dit, ze stoppen 100m voor het portaal terwijl ze net 20km in een paar seconden hebben afgelegd. Dit is zo slecht geschreven dit slaat nergens op. Het einde was erg teleurstellend, het voelde niet alsof er iets op het spel vond. De spanning hing alleen maar af van een stom tellertje wat naar de 100% telt.We weten allemaal wel dat dat niet gaat gebeuren. En de laatste aflevering hangt PRECIES samen met de bevaling? Yeah right..agoNITE schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:44:
[...]
Haha. Nog beter, waarom rennen ze niet gewoon meteen door naar dat portaal, waarom stoppen ze een paar 100 meter voor het portaal -_-
En dan de val van Defoe niet eens te noemen.. ze hebben de kijker echt dood lopen bashen met deze 'they have a social connection' onzin. En daarom is defoe verslagen? Come on.. Ben zwaar teleurgesteld.. Het is tegenwoordig meer team-flash en Barry doet helemaal niets meer.
Dan moet je Arrow maar niet gaan kijken. Oliver heeft in een reeks van 3 afleveringen totaal 5 min schermtijd gehad ofzoRule schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:30:
[...]
Precies dit, ze stoppen 100m voor het portaal terwijl ze net 20km in een paar seconden hebben afgelegd. Dit is zo slecht geschreven dit slaat nergens op. Het einde was erg teleurstellend, het voelde niet alsof er iets op het spel vond. De spanning hing alleen maar af van een stom tellertje wat naar de 100% telt.We weten allemaal wel dat dat niet gaat gebeuren. En de laatste aflevering hangt PRECIES samen met de bevaling? Yeah right..
En dan de val van Defoe niet eens te noemen.. ze hebben de kijker echt dood lopen bashen met deze 'they have a social connection' onzin. En daarom is defoe verslagen? Come on.. Ben zwaar teleurgesteld.. Het is tegenwoordig meer team-flash en Barry doet helemaal niets meer.

Al is Arrow sowieso "Felicity and Friends" geworden
Arrow ben ik eind seizoen 4 mee gestopt inderdaad.Terranova schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:56:
[...]
Dan moet je Arrow maar niet gaan kijken. Oliver heeft in een reeks van 3 afleveringen totaal 5 min schermtijd gehad ofzo![]()
Al is Arrow sowieso "Felicity and Friends" geworden
Legends of Tomorrow daarintegen wordt alleen maar beter.
Ik snap echter niet waarom de schrijvers wegkomen met deze flauwekul, reddit staat ook vol met memes over de slechte gang van zaken en voorspelbaarheid van deze series.
Ik vind het aan de ene kant een leuke serie en vind de rode draad van een seizoen elke keer wel goed
aan de andere kant stoor ik me erg vaak aan de inconsistenties en fouten
Ik begrijp dat ze Flash niet foutloos kunnen maken anders is er natuurlijk niets aan maar pfffff:
Bijvoorbeeld:
Iemand probeert Flash vanachteren neer te schieten, hij is zo snel dat hij op zijn dooie gemak de kogels uit de lucht kan plukken, de 2 badguys uit kan schakelen en nog tijd over heeft --> prima, dat kan de flash nu eenmaal
Maar in andere scenes is hij veel minder snel, bijvoorbeeld:
'Gevecht' met de Samurai android. Er vallen een aantal windmolens om en Flash moet ze op snelheid ontwijken. Terwijl de Flash eigenlijk zo snel is dat hij aan de andere kant van het windmolen park is voordat de eerste windmolen omgevallen is.
en
hoe vaak heeft hij wel niet een klap gekregen in een vuistgevecht of een straal van frost niet ontweken
en
het gevecht met de botten dino. Hij rent er in een razend tempo rondjes omheen, rent dan over de dino heen en die kan hem met zijn staart slaan??
en zo nog veel meer voorbeelden
Ik stoorde me trouwens ook ontzettend aan de Black Bison als bad guy. Wat een suffe powers en toch had Flash er moeite mee...
Ik ben nu pas net voorbij de Black Bison aflevering dus ik hoop wel dat de komende Meta's interessanter zijn.
[ Voor 38% gewijzigd door louzy82 op 31-05-2018 11:10 ]
Louzy#2475
Ik kijk eigenlijk veel meer uit naar Legends of Tomorrow na die fantastische seizoensfinale
Helaas geen gelukErikT738 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:41:
Vanavond krijgen we met een beetje geluk de eerste aflevering van het nieuwe seizoen op Netflix (hij is gisteren uitgezonden in de VS en meestal volgt Netflix kort daarop). Ik ben benieuwd of het nog wat gaat worden, het vorige seizoen was niet heel denderend.
Ik kijk eigenlijk veel meer uit naar Legends of Tomorrow na die fantastische seizoensfinale
Dagje extra vertraging is nog wel te overzien in ruil voor het gemak van Netflix imo.
Daarom ben ik ook met deze serie gestopt. De suspension of disbelief is gewoon te storend hierdoor. Teveel inconsistenties in acties en snelheid om Flash niet in een god te doen veranderen en de serie in een lange bore waarin Flash zich niet eens kwaad hoeft te maken om alles op te lossen in een microseconde.louzy82 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:05:
aan de andere kant stoor ik me erg vaak aan de inconsistenties en fouten
Ik begrijp dat ze Flash niet foutloos kunnen maken anders is er natuurlijk niets aan maar pfffff:
Bijvoorbeeld:
<rits voorbeelden>
Dit dus.
Vind daarentegen Barry iets minder geworden dit seizoen. Iris is er juist op vooruitgegaan. Minder irritant en ook even in de verdomhoek mbt haar dochter. Lijkt daar nog iets te spelen...
Ralph begint een beetje een uitblinker te worden. Lekker nuchter, stuk scherper dan het vorige seizoen en heeft ook niet zoveel bagage als de getraumatiseerde Caitlyn en Cisco.
Al het geneuzel rondom Joe en Cecile kan me verder echt gestolen worden, man wat gaat dat nergens over.
Tot slot mis ik Harry

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Flash valt me nog niet tegen dit seizoen, maar net als vorig jaar steelt Legends of Tomorrow weer de show, dit keer met een Eenhoorn.
Edit - wat is er mis met Joe?
[ Voor 8% gewijzigd door ErikT738 op 25-10-2018 20:16 ]
Pas op spoilers over de laatste aflevering.ErikT738 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:27:
Geen zorgen, er komt wast wel weer een Wells ergens vandaan.
Flash valt me nog niet tegen dit seizoen, maar net als vorig jaar steelt Legends of Tomorrow weer de show, dit keer met een Eenhoorn.
Wells is back haha. Vind deze niet zo, beetje fake. Eobard-Wells, niksnut-Wells en Wells-2 blijven toch echt de best gespeelde Wellsen. Maar goed...
Ik vroeg mij ook al af waarom Nora precies bij de satelliet besloot mee te helpen...immers, ook zonder haar hulp had het goed moeten gaan, of toch niet?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ja dat was mij ook al opgevallen. 3 episodes en hij is nog niet uit z'n stoel geweestErikT738 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:27:
Geen zorgen, er komt wast wel weer een Wells ergens vandaan.
1. Nora
2. Blocked
[ Voor 12% gewijzigd door Rule op 29-10-2018 11:51 ]
Ik denk dat hij bedoeld dat de titels bij elkaar een zin vormen die de episode spoilenM a r c o schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:11:
ja en?
heb je hem ook al gekeken dan? (ik wel)
Ik ben het eens hoor, maar de schrijvers moeten toch iets met het karakter. Want uit de serie schrijven kunnen ze niet omdat Iris West zeer belangrijk is voor Barry Allen in de comics.Simon Shipperd schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 14:37:
Ik ben die Iris zo kotsbeu gezien, die brengt toch totaal niets toe aan de serie of het team? Een blogster die leiding geeft ipv een van de 3-4 genieën, om nog maar te zwijgen van heel het "we are the flash" gedoe.
Echter vind ik de oplossing die de schrijvers gevonden hebben door haar de "leider" te maken wel een hele slechte oplossing. Ze lijken wel scenes van Cisco en Caitlin te hebben gestolen en haar Iris te hebben gegeven, want ze kwam vorig seizoen ook opeens met oplossingen voor problemen die meer bij Cisco of Caitlin zouden hebben gepast.
Ik heb liever dat ze Iris gewoon een eigen verhaallijn als reporter/blogster whatever.
Volgens mij deed ze dit in de eerste of tweede aflevering dit seizoen. Liep ze dat ziekenhuis binnen en zegt ze 'Hi i'm Iris West reporter for the news blabla.' echt een top aflevering.Terranova schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:48:
[...]
Ik heb liever dat ze Iris gewoon een eigen verhaallijn als reporter/blogster whatever.
Ze is in de comics inderdaad belangrijk, maar van hetgeen ik gelezen heb (ik heb nu niet bepaald alle flash strips ooit gelezen) toont ze haar nut in de comics effectief als journaliste. Spijtig dat ze het zo niet aangepakt hebben, maar hey, that's the CW for you.Terranova schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:48:
[...]
Ik ben het eens hoor, maar de schrijvers moeten toch iets met het karakter. Want uit de serie schrijven kunnen ze niet omdat Iris West zeer belangrijk is voor Barry Allen in de comics.
Echter vind ik de oplossing die de schrijvers gevonden hebben door haar de "leider" te maken wel een hele slechte oplossing. Ze lijken wel scenes van Cisco en Caitlin te hebben gestolen en haar Iris te hebben gegeven, want ze kwam vorig seizoen ook opeens met oplossingen voor problemen die meer bij Cisco of Caitlin zouden hebben gepast.
Matig teleurgesteld dat het Tyler Hoechlin en niet Tom Wellig was die daar in beeld kwam
En Ollie die even mooi rechtop ging staan en z'n borst vooruit duwde toen hij door had dat hij voor Superman stond

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Oh, wat me wel opvalt is dat ze bij crossovers zoals deze een dusdanig sterke vijand maken waar ze direct oplossingen voor hebben om 't te fixen.
Zoals hier hebben ze een AI robot die metahumas scant en hun power kopieert. Binnen no time had deze alle powers van superman, supergirl, arrow en flash en wist uiteraard direct hoe 't allemaal werkte, waar ze in de individuele series jaren over doen om skill op te bouwen. Maar goed, tis een robot en daar hangt alles aan op natuurlijk. Binnen nog geen kwartier hadden ze een virus gemaakt die in de robot terecht moest komen om em te ontmantelen. Savitar, DeVoe, Rah's al Ghul, Diaz, noem maar eender welke schurk in 1 van die series wiens powers gewoon verbleken tegenover de crossover-badguys...
Zal wel 't hele humans vs robots ding zijn waar 't aan ophangt.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Wikipedia: AmazoDeathchant schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 12:41:
Dit was idd een leuke aflevering. Die gasten wat Oliver en Barry spelen hebben sowieso goeie chemistry samen. En idd, die borstprijk, geweldig!
Oh, wat me wel opvalt is dat ze bij crossovers zoals deze een dusdanig sterke vijand maken waar ze direct oplossingen voor hebben om 't te fixen.
Zoals hier hebben ze een AI robot die metahumas scant en hun power kopieert. Binnen no time had deze alle powers van superman, supergirl, arrow en flash en wist uiteraard direct hoe 't allemaal werkte, waar ze in de individuele series jaren over doen om skill op te bouwen. Maar goed, tis een robot en daar hangt alles aan op natuurlijk. Binnen nog geen kwartier hadden ze een virus gemaakt die in de robot terecht moest komen om em te ontmantelen. Savitar, DeVoe, Rah's al Ghul, Diaz, noem maar eender welke schurk in 1 van die series wiens powers gewoon verbleken tegenover de crossover-badguys...
Zal wel 't hele humans vs robots ding zijn waar 't aan ophangt.
Maar sowieso als je supergirl gebruikt moet je ook wel sterkere bad guys hebben anders heeft het geen nut natuurlijk.
Deze hele crossover lijkt best wel wat de comics te volgen met name het volgende verhaallijn:
Let op, waarschijnlijk spoilers voor episode 3 van de crossover
[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 11-12-2018 22:48 ]
De kwaliteit van de afleveringen varieert behoorlijk. Aflevering 100 en 101 (heb begin van de Elseworlds crossover) waren geweldig maar er zijn genoeg afleveringen waar 10 minuten aan echte content wordt opgevuld met onnodig drama waar niemand op zit te wachten. Misschien heeft iemand een guide gemaakt met welke afleveringen je over kan slaan ofzo.lordsnow schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:09:
Ik was in het eerste siezoen afgehaakt, en zit hier nu te lezen of het zin heeft om deze series een tweede kans te geven. Maar, jemig, ik lees hier voornamelijk alleen maar negatieve ervaringen.
Kijken jullie de overige Arrowverse series nog? Ik keek vroeger wel Arrow maar na seizoen 3 of 4 alleen nog Legends of Tomorrow en The Flash. Supergirl ben ik nooit aan begonnen.
Ja Netflix heeft serieuze foute beslissingen gemaakt dit seizoen. Legends of Tomorrow staat namelijk er namelijk al wel gewoon na een dag op.Rule schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:49:
Episode 2 komt via arrow zag ik maar die komt pas een week later op Netflix
Best gaar dit, want deel 3 van Elsworld (Supergirl) staat er al wel opRule schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:49:
Episode 2 komt via arrow zag ik maar die komt pas een week later op Netflix

[ Voor 14% gewijzigd door vuurtjih op 13-12-2018 10:44 ]
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Die hele aflevering van Legends of Tomorrowvuurtjih schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:41:
[...]
Best gaar dit, want deel 3 van Elsworld (Supergirl) staat er al wel op
spoiler: LoTDe verwijzing naar de crossover in Legends of Tomorrow
En dan mag je weer een nieuw abo nemen om het op Disney-channel te gaan kijkenFrank!in schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 07:38:
Ik hoorde dat alle marvel series op Netflix gecanceld zijn. Hopelijk pakt Disney het weer op, maar dan een paar niveaus hoger

Ik snap dat ze niet willen dat het op netflix als eerste komt maar om nu voor een paar series er weer een nieuw abo bij te nemen, ik weet het nog niet.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Waarom is dat relevant in een topic over een DC-serie van een andere zender?Frank!in schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 07:38:
Ik hoorde dat alle marvel series op Netflix gecanceld zijn. Hopelijk pakt Disney het weer op, maar dan een paar niveaus hoger
Ah bij jou werkt de koffie al zie ikNMe schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:11:
[...]
Waarom is dat relevant in een topic over een DC-serie van een andere zender?
Voor de mensen die de CW series niet meer volgen (kan ik niemand kwalijk nemen); Crisis on Infinite Earths is een crossover event tussen Arrow, The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Batwoman, Black Lightning en nog vele andere (oude) DC series en films waar het hele multiversum vernietigd dreigt te worden. Je kan gelukkig prima begrijpen wat er aan de hand is zonder AL deze series te volgen.
Edit - er is al discussie in het Arrow topic.
[ Voor 3% gewijzigd door ErikT738 op 11-12-2019 10:09 ]
The Flash is als ik er over nadenken echt een hele slechte serie om een hoop redenen maar toch vond ik het altijd vermakelijk om te kijken.
The Arrow is ook erg slecht maar vind ik niet zo vermakelijk.
Misschien ga ik 'Crisis on infinite earths' maar een kans geven, deze is echter niet op netflix?
Louzy#2475
Hour One (Supergirl) staat op Netflix. Hour Two (Batwoman) is voor zover ik weet niet legaal te kijken in Nederland (maar met wat creativiteit vast wel te vinden). Hour Three (The Flash) komt morgen waarschijnlijk op Netflix. Black Lightning is op zich niet nodig voor de grotere verhaallijn.louzy82 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:17:
Ik heb een hekel aan de crossovers en baal er wel een beetje van dat de Flash met deze cliffhanger eindigt en verwijst naar een vervolg bij 'Crisis on infinite earths'
The Flash is als ik er over nadenken echt een hele slechte serie om een hoop redenen maar toch vond ik het altijd vermakelijk om te kijken.
The Arrow is ook erg slecht maar vind ik niet zo vermakelijk.
Misschien ga ik 'Crisis on infinite earths' maar een kans geven, deze is echter niet op netflix?
The Flash en Arrow zijn wel achteruit gehold de afgelopen jaren. Arrow heb ik na seizoen 4 gedropt en The Flash kijk ik vooral nog uit gewoonte. Hier en daar hebben ze wel toffe afleveringen maar er is gewoon veel te veel drama in de gemiddelde aflevering.
Oeh dat is wel zonde, Seizoen 5 was erg goed en daarna wat minder, maar wel stukken beter dan seizoen 3/4ErikT738 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:29:
[...]
Hour One (Supergirl) staat op Netflix. Hour Two (Batwoman) is voor zover ik weet niet legaal te kijken in Nederland (maar met wat creativiteit vast wel te vinden). Hour Three (The Flash) komt morgen waarschijnlijk op Netflix. Black Lightning is op zich niet nodig voor de grotere verhaallijn.
The Flash en Arrow zijn wel achteruit gehold de afgelopen jaren. Arrow heb ik na seizoen 4 gedropt en The Flash kijk ik vooral nog uit gewoonte. Hier en daar hebben ze wel toffe afleveringen maar er is gewoon veel te veel drama in de gemiddelde aflevering.
Louzy#2475
Dan maar even creatief gaan boekhouden.
In amerika neem ik aan ja? Is in nederland niet te krijgen.louzy82 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:48:
Ik lees ook iets over een CW app waarop CoIE te zien zou moeten zijn?
https://www.cwtv.com/shows/batwoman/
[ Voor 7% gewijzigd door Rule op 11-12-2019 10:50 ]
[Twitter: https://twitter.com/dpanabaker/status/1214656509889544192]Ben benieuwd hoe ze dat met killer frost gaan doen
[Twitter: https://twitter.com/dpanabaker/status/1212103476920012800]
Oscar Wilde
Ze is al een tijdje zwanger hoor, niet opgevallen dat Killer frost eerst wat dikker werd en daarna altijd tactisch in beeld werd gebracht met iets voor haar buik?Raven schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:03:
The Flash krijgt een 7e seizoen
[Twitter]Ben benieuwd hoe ze dat met killer frost gaan doen
[Twitter]
Ehm, nee, volgens mij nietTerranova schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:12:
[...]
Ze is al een tijdje zwanger hoor, niet opgevallen dat Killer frost eerst wat dikker werd en daarna altijd tactisch in beeld werd gebracht met iets voor haar buik?
Oscar Wilde
Haha, het viel mij ook pas op nadat een of andere YouTuber er over berichtte. Blijkbaar is ze na de opnames van het seizoen uitgerekend, dus ze zal misschien een paar aflevering missen(volgens die zelfde youtuber weer)Raven schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:12:
[...]
Ehm, nee, volgens mij nietDacht dat dit een recent iets is, na opnames S6.
Voor de gene die em ook al gezien hebben
[ Voor 80% gewijzigd door Rule op 15-01-2020 10:27 ]
Terranova schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:19:
yay! De crossover vandaag afgesloten![]()
Voor de gene die em ook al gezien hebben
spoiler:WHAT THE FUCK, ik zag de film Flash echt nooit aankomen
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Oscar Wilde
Ze gaan weer naar hun aparte series. De Crossover is klaar.Raven schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:48:
In welke serie gaat het einde van de crossover nu verder? De naam op de kooi moest ik Googlen...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat snap ik, ik bedoelde de scene aan het einde, of gaan we daar niets meer van zien?wontcachme schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:54:
[...]
Ze gaan weer naar hun aparte series. De Crossover is klaar.
Oscar Wilde
Geen idee eigenlijk. Wellicht als opzet voor een crossover volgend jaar? Net zoals Elseworlds een opzet was voor deze.Raven schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 19:38:
[...]
Dat snap ik, ik bedoelde de scene aan het einde, of gaan we daar niets meer van zien?
Of wellicht nog een nieuwe DC serie. Er komt tenslotte volgend jaar ook een nieuwe serie met Superman en Lois
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgend jaar heb je iig Stargirl en Superman and Lois. Mogelijk de Arrow-spinoff als ze die bestellen(de pilot is er nu alleen). Daarnaast vallen ook mogelijk de Green Lantern serie en nog een nieuwe serie ook onder hetzelfde universum.wontcachme schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:18:
[...]
Geen idee eigenlijk. Wellicht als opzet voor een crossover volgend jaar? Net zoals Elseworlds een opzet was voor deze.
Of wellicht nog een nieuwe DC serie. Er komt tenslotte volgend jaar ook een nieuwe serie met Superman en Lois
KOmt er een green lantern serie!?Terranova schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:27:
[...]
Volgend jaar heb je iig Stargirl en Superman and Lois. Mogelijk de Arrow-spinoff als ze die bestellen(de pilot is er nu alleen). Daarnaast vallen ook mogelijk de Green Lantern serie en nog een nieuwe serie ook onder hetzelfde universum.
Ja, op HBO Max. Dus het is mogelijk dat het een serie in het zelfde universum wordt aangezien dat bij Stargirl ook zo is. HBO Max serie maar al wel bevestigd dat het bij het zelfde universum hoort.
Het was uiteindelijk gewoon de paragons tegen dezelfde wezens als in Elseworlds, zodat Oliver kon vechten (anti climactisch gevecht overigens) tegen de anti monitor, alleen nu dan in een andere omgeving.
Alle dingen die ze erbij haalden, zoals de Speedforce en dat Barry iedereen in die speedforce bij elkaar moest krijgen door middel van de herinneringen die hij aan ze heeft enzo, had eigenlijk helemaal geen echte functie.
Cisco niet gezien (Caitlin wel), Iris niet gezien, althans in deze laatste 2 afleveringen.
De crossover heeft idd wel echt een open einde: Lex Luthor die de boel verziekt heeft met de book of destiny te herschrijven en nou een held is op aarde, plus, er zijn geen parallel earths meer, maar alles zit op 1 aarde, alle superhelden, alles.
Crossovers vind ik altijd wel leuk, maar dit was echt slecht uitgewerkt. Goeie opbouw in alle series tot aan de crossover, absoluut, maar de crossover zelf was chaotisch, onsamenhangend en voelde daardoor wat afgeraffeld aan.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Grotendeels met je eens, maar einde klopt niet helemaal?Deathchant schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:35:
Wat ik van de crossover vond:
spoiler:Ik vond het concept van de crossover wel cool. Paragons, Dawn of Time waar universums gecreeerd worden en al, maar de uitwerking was echt slecht. Ze zetten een heel concept op van 7 personen die dé ubermenschen van alle earths in parallel earths zijn om de boel te redden (hope, courage, love, humanity, en andere), maar er wordt eigenlijk bijna niks gedaan met het paragon-concept.
Het was uiteindelijk gewoon de paragons tegen dezelfde wezens als in Elseworlds, zodat Oliver kon vechten (anti climactisch gevecht overigens) tegen de anti monitor, alleen nu dan in een andere omgeving.
Alle dingen die ze erbij haalden, zoals de Speedforce en dat Barry iedereen in die speedforce bij elkaar moest krijgen door middel van de herinneringen die hij aan ze heeft enzo, had eigenlijk helemaal geen echte functie.
Cisco niet gezien (Caitlin wel), Iris niet gezien, althans in deze laatste 2 afleveringen.
De crossover heeft idd wel echt een open einde: Lex Luthor die de boel verziekt heeft met de book of destiny te herschrijven en nou een held is op aarde, plus, er zijn geen parallel earths meer, maar alles zit op 1 aarde, alle superhelden, alles.
Crossovers vind ik altijd wel leuk, maar dit was echt slecht uitgewerkt. Goeie opbouw in alle series tot aan de crossover, absoluut, maar de crossover zelf was chaotisch, onsamenhangend en voelde daardoor wat afgeraffeld aan.
En geen parallel earths meer? Juist wel! Dat is een beetje het suffe juist vond ik, eerst alle earths samenbrengen tot 1 (earth prima), en vrijwel direct daarna lieten ze weer een nieuwe groeiende multiverse zien.
Op Earth Prime zijn nu alle CW series ondergebracht, alles van hen zit dus op dezelfde planeet. De andere earths zijn voor alle andere DC series die verspreid over de omroepen zitten, of nog moeten komen
Ik vind de crossovers altijd wel geestig, maar sterk zijn ze eigenlijk nooit. Altijd rommelig, onlogisch en onverklaarbaar, hak op de tak etc etc. Maarja, ik zie het ook gewoon als puur voor de lol, omdat het kan, ik zie het niet als een jaarlijks terugkerend hoogtepunt van de series.
Wat ik wel fantastisch vond is de waslijst aan cameo's die langskwamen. Oude Robin, stemacteur van Batman, de originele bedenker van "Crisis", het is teveel om op te noemen. En ook de vele knipogen of sneertjes naar Marvel of het af en toe "breaking the fourth wall" vond ik erg vermakelijk.
Smallville, Lucifer, The Flash uit de films (erg goed geheim gehouden overigens)davidov schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:57:
Wat ik wel fantastisch vond is de waslijst aan cameo's die langskwamen. Oude Robin, stemacteur van Batman, de originele bedenker van "Crisis", het is teveel om op te noemen.
Er zat zoveel in en zover ik weet is niks uitgelekt, erg knap inderdaad.wontcachme schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:13:
[...]
Smallville, Lucifer, The Flash uit de films (erg goed geheim gehouden overigens)
Overigens; alle cameo's:
https://www.ign.com/artic...crisis-on-infinite-earths
Die gevechten zijn wel om te huilen, vooral als je ziet dat een stel mensen zonder krachten het met een pistool tegen de Anti-Monitor opneemt (of nog beter, die paragon of Humanity zonder wapens en/of training tegen die spoken).
ik hoop dat alles teruggedraaid wordt en alles weer verdergaat zoals het was.
Ow en Thawn die ook nog een aflevering zendtijd kreeg, want Ow ja, die was er ook nog. Ow en kid flash had ook een dagje vrij dat hij een aflevering mee kon doen. Serieus......
Het meest vervelende seizoen van allen en waarschijnlijk ook mijn laatste. Het hangt van tevee clichés aan elkaar.
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 19-07-2020 22:28 ]
Van alle series die ik volg zijn er nog maar 3 die ik toch stiekem verder wil kijken: supernatural (al zijn dit nu nog maar 6 afleveringen ofzo), Lucifer en Agents of SHIELD. Siren had zoveel potentie, maar dat is allemaal kapot gemaakt in het laatste seizoen.
De Armageddon afleveringen hadden steeds een enorm open einde. Nu zitten we weer een beetje op: help! Schurk --> flash gaat bijna dood --> flash red iedereen principe.
Maar toch denk ik dat Despero nog terugkomt of er toch weer links naar Armageddon gaan komen.
En Thawn komt natuurlijk gewoon weer terug.
Dat ze die niet gewoon lieten sterven is nog altijd een domme keuze mijn inziens.
En Bart en Nora maken best serieuze fuck ups in de timeline.
Ik ga ze gewoon weer alle 20 bekijken
Jammer dat legends en supergirl geen nieuwe seizoenen meer krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door Dennis1812 op 18-01-2023 21:17 ]
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.