Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennywise0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:10
Ik heb de Spectre gisteren besteld en kreeg een mail met als leverdatum 7 Augustus.
Dat valt mee een weekje wachten. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Ik heb de spectre gister besteld samen met de lederen hoes. Mijn verzenddatum: 19 augustus pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
SChief schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:02:
Ja fuck, levering is verschoven naar 10 augustus. :') En daar moest ik dan ook zelf achterkomen.
En nu opeens naar 11 augustus. Niet grappig HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 19:49
Gelukkig zijn ze beter in laptops maken dan in communiceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallii
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
SChief schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:56:
[...]

En nu opeens naar 11 augustus. Niet grappig HP.
Hier precies hetzelfde, ook verzet naar 11 augustus zonder enig bericht. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Misschien dat de indicatie van T.E nog wel het betrouwbaarst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ook zo stom dat wij daar zelf achter moeten komen door elke keer in te loggen. Communicatie is vrij ver te zoeken zoals hierboven al gemeld werd.

EDIT: Geweldig, als ik het bestelnummer intoets tijdens het bellen krijg ik te horen dat het nummer incorrect is. 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door S_Chief op 03-08-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Ik wacht gewoon af tot ik hem heb. Geduld is een schone zaak.

Vraag me wel af... stel er is een defect. Iemand ervaring met hp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Als fulltime werkende wil ik graag bijtijds weten wanneer ik thuis moet blijven om het product in ontvangst te nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

SChief schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:12:
Als fulltime werkende wil ik graag bijtijds weten wanneer ik thuis moet blijven om het product in ontvangst te nemen. ;)
Heb ik ook last van... maar laat pakketjes altijd naar mn pa sturen. Die werkt thuis dus is nagenoeg altijd thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Of je laat 'm op je werk bezorgen, daar is (in veel gevallen) altijd wel iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Als ik nu een 500gb ssd voor deze laptop wil bestellen, welke moet ik dan precies nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-07 18:53
T.E schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:09:
Als ik nu een 500gb ssd voor deze laptop wil bestellen, welke moet ik dan precies nemen?
Het betreft een m.2 ssd variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Iemand enig idee of de sleeves van Thule ( die voor de macbook air 13 inch ) ook voor deze laptop geschikt zijn?

[ Voor 80% gewijzigd door T.E op 04-08-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik zou kijken naar de fysieke afmetingen van een MBA/MBP(r) en naar de Spectre, dan weet je het snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:36
Na ontzettend lang mierenneuken en zoeken naar een goede, betaalbare convertible nu een Spectre x360 (13-4031nd) met "aangebroken doos" besteld voor 800 euro, jammer genoeg wat acties hier gemist, maar hoe langer ik zoek en Coolblue 2ekans in de gaten houd hoe gekker ik word.
Is ter vervangingen van een HP DM1 netbook (amd chipsetje) uit midden 2011 :') dus zal wel schrikken van de snelheid :9

Zo te zien kan ik direct zonder problemen Windows 10 erop knallen zonder problemen?
Of zijn er toch nog eigenaardigheden waar ik rekening mee moet houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Vandread schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:59:
Na ontzettend lang mierenneuken en zoeken naar een goede, betaalbare convertible nu een Spectre x360 (13-4031nd) met "aangebroken doos" besteld voor 800 euro, jammer genoeg wat acties hier gemist, maar hoe langer ik zoek en Coolblue 2ekans in de gaten houd hoe gekker ik word.
Is ter vervangingen van een HP DM1 netbook (amd chipsetje) uit midden 2011 :') dus zal wel schrikken van de snelheid :9

Zo te zien kan ik direct zonder problemen Windows 10 erop knallen zonder problemen?
Of zijn er toch nog eigenaardigheden waar ik rekening mee moet houden....
Dgmoutlet? Had daar naar informatie gevraagd over de laptop maar ze deden nogal vaag over de garantie.
En las slechte reviews over dit bedrijf.

Bij electrocorner btw 899 de 128gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ik kom vaak langs Spijkenisse, dus als er iets is ga ik gezellig langs, verder geven ze een jaar garantie en anders knutsel ik het uit met HP. Hoeveelheid klachten online vind ik nog best meevallen tbh.
Eerste wat ik doe als die binnen komt is de garantie checken: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/weInput?cc=nl&lc=nl
En goed kijken naar schade en wat stresstests draaien en benchmarks, kan sowieso geen kwaad :)
Verder bewust laten versturen, heb in ieder geval koop op afstand retour recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Vandread schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:09:
Ik kom vaak langs Spijkenisse, dus als er iets is ga ik gezellig langs, verder geven ze een jaar garantie en anders knutsel ik het uit met HP. Hoeveelheid klachten online vind ik nog best meevallen tbh.
Eerste wat ik doe als die binnen komt is de garantie checken: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/weInput?cc=nl&lc=nl
En goed kijken naar schade en wat stresstests draaien en benchmarks, kan sowieso geen kwaad :)
Verder bewust laten versturen, heb in ieder geval koop op afstand retour recht.
Dit is het punt. Mocht er wat zijn hoef je niet bij hun aan te kloppen maar ze sturen je rechtstreeks naar HP.
Het is geen computerstore dus ze kunnen je niet helpen.

Maar als je hem bij hp besteld moet je ook naar hp terug dus dat is niet zo'n punt.
Mooi prijsje. Ben benieuwd wat je ervan vind. Ik moet nog ruim 2 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
twee rare dingen zover.

Midden van mijn scherm aan de linkerkant flikkert af en toe een rij (of paar rijen) pixels wit. ongeveer 2 cm lang. Met af en toe bedoel ik soms 10 keer in 5 minuten en daarna 24 uur niet. Ook vanmiddag het advies van windows gekregen om een geheugentest te doen. Nooit eerder die melding gezien en de test verliep succesvol (geen fouten gevonden) maar beide "issues" maken me een wel beetje zenuwachtig omdat terug sturen wat lastig is (i.v.m. niet woonachtig in NL).

Komt dit mensen spectre eigenaren bekend voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oscarwashere
[Roland] schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:49:
twee rare dingen zover.

Midden van mijn scherm aan de linkerkant flikkert af en toe een rij (of paar rijen) pixels wit. ongeveer 2 cm lang. Met af en toe bedoel ik soms 10 keer in 5 minuten en daarna 24 uur niet. Ook vanmiddag het advies van windows gekregen om een geheugentest te doen. Nooit eerder die melding gezien en de test verliep succesvol (geen fouten gevonden) maar beide "issues" maken me een wel beetje zenuwachtig omdat terug sturen wat lastig is (i.v.m. niet woonachtig in NL).

Komt dit mensen spectre eigenaren bekend voor?
Dat knipperen heb ik ook héél soms als ik een filmpje kijk, maar ik vraag mij dan af of dat aan de laptop of het filmpje of het (deels) bufferen ligt. Nog niet uitgezocht verder, omdat het niet echt stoort.

Dat andere probleem herken ik niet.

[ Voor 18% gewijzigd door oscarwashere op 04-08-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
oscarwashere schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:06:
[...]

Dat knipperen heb ik ook héél soms als ik een filmpje kijk, maar ik vraag mij dan af of dat aan de laptop of het filmpje of het (deels) bufferen ligt. Nog niet uitgezocht verder, omdat het niet echt stoort.
Nu je het zegt, inderdaad bij filmpjes afspelen. Mooi, wellicht een driver dingetje dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
[Roland] schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:39:
[...]

Nu je het zegt, inderdaad bij filmpjes afspelen. Mooi, wellicht een driver dingetje dan :-)
Dat denk ik ook ja.
Ik heb ook Windows 10 erop staan, weet niet of het bij 8.1 ook al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Toch maar de HP Spectre x360 13-4031nd gekocht ;)

Voor 930 piek via hun eigen webstore met een studenten account.

Het enigste raare is dat ik 0 bevestiging heb gekregen via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dat is wel apart ja, ik had direct een bevestiging. Spambox?

Hier nog altijd aan het wachten overigens.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
T.E schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:15:
[...]
Dit is het punt. Mocht er wat zijn hoef je niet bij hun aan te kloppen maar ze sturen je rechtstreeks naar HP.
Het is geen computerstore dus ze kunnen je niet helpen.

Maar als je hem bij hp besteld moet je ook naar hp terug dus dat is niet zo'n punt.
Mooi prijsje. Ben benieuwd wat je ervan vind. Ik moet nog ruim 2 weken wachten :(
Gisteravond bij de buurvrouw opgehaald, echt alleen het zegel was verbroken, de rest zat gewoon gloedjenieuw ongeopend in de verpakking. Verder nog niet echt veel tijd gehad voor expirimenten, dat komt misschien vandaag op kantoor nog of vanavond.
Eerst indruk is in ieder geval heel goed, ziet er fantastisch uit, werkt soepel.
128gb is voor mn gevoel wel weinig, maar dat is uiteindelijk op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Justinfailber schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 00:30:

Ik kreeg dag erna de bevestiging.
Hmm ik moet nog 2 weken wachten. Zit eraan te denken te annuleren en bij Elektrocorner te gaan kopen voor 899. Die lederen hoes vind ik toch niet mooi ik ga een
Vandread schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:21:
[...]

Gisteravond bij de buurvrouw opgehaald, echt alleen het zegel was verbroken, de rest zat gewoon gloedjenieuw ongeopend in de verpakking. Verder nog niet echt veel tijd gehad voor expirimenten, dat komt misschien vandaag op kantoor nog of vanavond.
Eerst indruk is in ieder geval heel goed, ziet er fantastisch uit, werkt soepel.
128gb is voor mn gevoel wel weinig, maar dat is uiteindelijk op te lossen.
Toppie dan heb je hem voor een zeer mooi prijsje.

Ik zit te denken hem te annuleren bij hp ( aangezien het nog 2 weken duurt ) en bij elektrocorner te bestellen voor 899. Wil toch een sleeve van Thule kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Welke sleeve is dat?

Zit trouwens te denken aan deze erbij: pricewatch: Sandisk Cruzer Ultra Fit 128GB Zwart

[ Voor 82% gewijzigd door Vandread op 06-08-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Justinfailber schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 00:30:

Ik kreeg mijn bestel bevestiging pas in de heel vroeg in de ochtend/nacht voor verzending. Had hem vrijdagavond besteld, dus dat was dinsdagochtend.

Natuurlijk niet zo lekker als je zo veel geld uitgeeft, heb dit dan ook aan HP vermeld maar kennelijk is er nog niets gebeurt, wellicht vanwege dat ze dus druk zijn met die verbouwing (zie eerdere posts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

http://www.thule.com/nl-n...ook-hoes-_-tl_85854230049

Zat aan deze te denken. Heb ook een Thule rugzak met een laptop vak. Kan deze mooi in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
T.E schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:34:
[...]

http://www.thule.com/nl-n...ook-hoes-_-tl_85854230049

Zat aan deze te denken. Heb ook een Thule rugzak met een laptop vak. Kan deze mooi in.
Ik had de Case Logic QNS113K erbij gekocht, voor ongeveer €25.
Voelt aan alsof hij wel tegen een stootje moet kunnen, dus ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huarru
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23
https://www.electrocorner...0-13-4031nd.html?___SID=U

Heeft er iemand ervaring eigenlijk met Electrocorner? Ik zie namelijk dat ze de HP spectre 360 wel heel erg extreem goedkoop aanbieden voor 749 euro. Is er iets aan de hand met dit product waardoor ze zo goedkoop zijn of zijn ze gewoon erg goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huarru
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23
Ah bedankt. Refurbished dat verklaart, zo'n aantrekkelijke prijs, maar de reviews zijn niet echt geweldig van het bedrijf. :S
Wellicht voor iemand anders interessant, ik ga liever voor een nieuw product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
huarru schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:22:
Is er iets aan de hand met dit product waardoor ze zo goedkoop zijn of zijn ze gewoon erg goedkoop?
Let op, dit zijn geen nieuwe laptops.
Conditie HP Renew product
Dat verklaart het prijsverschil gelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door S_Chief op 06-08-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcube
  • Laatst online: 25-09 22:02
Fid3lity schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:39:
Ik heb gisteren ook een fraaie Spectre x360 mogen ontvangen. Het 128GB model, losse SSD ter vervanging gelijk bijbesteld. Heeft iemand hier al een SSD in dit apparaat vervangen en verliep de demontage daarbij soepel? Ik krijg de bodem niet los na alle schroeven verwijderd te hebben. Halverwege achterin bij het rooster lijkt hij te klemmen en ik ben wat huiverig om teveel kracht te zetten. Kent iemand dit?

Edit: gelukt. Subtiele klik na gebruik van twee stevige plectra.
Hallo,
Kan je even toelichten hoe je dit gedaan hebt ? Ik zit met hetzelfde probleem, en heb vrij veel kracht gezet maar het lukt nog niet. Hij blijft midden achter bij het rooster muurvast zitten.
Hoe zit die daar vast ? Moet je het deksel opzij wrikken, of gewoon naar boven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Mijn verzending bij HP is verplaatst naar 25-8.
Echt te triest dat het zo lang duurt.
Ik heb gebeld met electrocorner.
In de meeste gevallen zijn het laptops waarvan de zegeling verbroken is of beschadeging aan de doos.
En mochten ze toch gebruikt zijn dan worden ze 100% nagekeken door HP.

Ik waag de gok en heb er daar een besteld. Voor 749 kan ik wel een leuke thule hoes kopen en mag er wel een krasje op de zijkant zitten als de laptop maar in orde is.

We gaan het morgen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
25 augustus?! Ik durf het bijna niet te doen, maar ik ga maar eens inloggen en kijken.. Als dit waar is dan wacht ik bijna een maand (27 juli) op een laptop. Zelfs Dell is lang niet zo erg.

31 juli->10 augustus->11 augustus en nu 14 augustus hier..

[ Voor 49% gewijzigd door S_Chief op 06-08-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

SChief schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:10:
25 augustus?! Ik durf het bijna niet te doen, maar ik ga maar eens inloggen en kijken.. Als dit waar is dan wacht ik bijna een maand (27 juli) op een laptop. Zelfs Dell is lang niet zo erg.

14 augustus hier..
Stond vanmorgen nog op 20 augustus. Heb er geen vertrouwen meer in ga geen maand wachten op een bestelling.

[ Voor 6% gewijzigd door T.E op 06-08-2015 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ondanks dat je gaat annuleren zou ik wel je bestelnummer censureren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

SChief schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:15:
Ondanks dat je gaat annuleren zou ik wel je bestelnummer censureren. :p
Zag het net toevallig :P Maar ff verwijderd. Maar heb al geannuleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
Vannacht besteld en nog steeds op 17 aug😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

sugarcube schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:51:
[...]

Hallo,
Kan je even toelichten hoe je dit gedaan hebt ? Ik zit met hetzelfde probleem, en heb vrij veel kracht gezet maar het lukt nog niet. Hij blijft midden achter bij het rooster muurvast zitten.
Hoe zit die daar vast ? Moet je het deksel opzij wrikken, of gewoon naar boven ?
Misschien kan dit topic jullie helpen:

Spectre x360 128GB m.2 vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

ps nogmaals reactie van electrocorner:

Electrocorner verkoopt ALLEEN HP Renew producten.
Dit zijn producten die uit restanten / ex demo / of retouren kunnen komen.
Die producten kunnen dus gebruikt zijn !

Echter…..
Alle HP Renew producten worden expliciet door HP zelf
- gecontroleerd op functioneren
- gecontroleerd op origine en compleetheid
- gecontroleerd op gebruikerssporen (er mogen GEEN gebruikerssporen zichtbaar zijn en dus moet het gelijk zijn aan nieuw !)
- herverpakt en verzegeld
- geleverd aan door HP geselecteerde verkoopkanalen

Alleen hierdoor kan HP u dezelfde fabrieksgarantie rechten geven als bij nieuwe producten.
Aangezien alle laptops dezelfde kwaliteit hebben (gelijk aan nieuw) wordt er geen historie bijgehouden van deze producten.

Mocht u na ontvangst op eniger wijze niet tevreden zijn om welke reden dan ook, dan kunt u het product altijd retourneren binnen 14 dagen en uw geld retour krijgen.
Ook deze regeling (overigens wettelijk) zouden wij niet kunnen toepassen als wij beschadigde, duidelijk 2e handse producten zouden verkopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallii
  • Laatst online: 17-02-2022
SChief schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:10:

31 juli->10 augustus->11 augustus en nu 14 augustus hier..
hier precies hetzelfde 30-7 --> 7-8 --> 10-8 --> 14-8. Net maar weer even de telefoon gepakt. Blijkbaar is nu de beschermhoes niet meer op voorraad en komen die pas de 13e weer binnen.....

Gelukkig heb ik de laptop niet per se direct nodig maar dit is de eerste en laatste keer geweest dat ik bij HP iets besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 12:39
Mijn bestelling bij HP is ook alweer verder verschoven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

sugarcube schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:51:
[...]

Hallo,
Tuurlijk, heb je wat plectra ter beschikking? Bij (sterke) voorkeur een 1mm setje van twee die je dan van achter (bij de scharnieren) om de bodem heen naar de voorkant kunt bewegen. Daar was het voor mij een beetje rustig wiebelen en subtiel kracht zetten voordat de bodem loskwam. Hij zit aan de voor- en achterkant met kleine kunststof haken waardoor het midden zo stevig vastzit. Kwestie dus van wrikken zodat je de plaat eruit kunt wippen. Succes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sugarcube
Fid3lity schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:41:
[...]

Tuurlijk, heb je wat plectra ter beschikking? Bij (sterke) voorkeur een 1mm setje van twee die je dan van achter (bij de scharnieren) om de bodem heen naar de voorkant kunt bewegen. Daar was het voor mij een beetje rustig wiebelen en subtiel kracht zetten voordat de bodem loskwam. Hij zit aan de voor- en achterkant met kleine kunststof haken waardoor het midden zo stevig vastzit. Kwestie dus van wrikken zodat je de plaat eruit kunt wippen. Succes :)
Dank je voor de tips; het is intussen gelukt. Ik typ dit nu op een 500 GB exemplaar :9

Het is toch niet evident: je moet voorzichtig zijn dat die plastieken klepjes niet afbreken. Het terugplaatsen ging het eenvoudigst door de zijde van het rooster eerst terug te plaatsen, en daarna de voorzijde vast te drukken.

Hier alvast nog wat opmerkingen voor andere knutselaars en andere kandidaat kopers.

Ik had de 128GB / HD versie besteld, omdat ik een eerdere ervaring met ultra HD scherm (3000 x 2000) de resolutie te hoog vond: het was niet eenvoudig om alle programma's leesbaar in te stellen.

128 GB is sowieso te weinig, maar die hebben we dus vervangen door 500 GB.

(van die 128 houd je eigenlijk 100GB over zonder recovery, 50 GB is gebruikt door OS (nu ja er staat intussen ook een office /firefox/chrome op, dat neemt ook wel wat in) , en op een SSD moet je 10 a 15 % plaats laten om sleet te beperken, dus heb je effectief maar 35 a 40 GB wat genoeg is voor simpel office, maar niet voor het zwaardere werk).

Je kan als alternatief voor een SSD upgrade ook wel een 64GB USB3 stick of SD kaart erin steken, maar ik vraag me af of dat gemakkelijk werkt.

Ik heb de SSD vervangen door een samsung 500gb m2 EVO (=sata). Naar verluidt zou de PCIE samsung ook werken (= dubbel zo snel, maar ook dubbel zo duur), maar ik heb geen flauw idee waar die te krijgen is, en ik vraag me af of je het snelheidsverschil voelt.

Verder heb ik ook een m2 USB3 enclosure bestelt, en met samsung data migration gewoon gekopieerd. daarna gewoon verwisseld en boot direct. Achteraf kan die m2 enclosure met de oude SSD dienen als backup of USB stick.

Deze laptop vervangt een yoga 2 pro, die eigenlijk bijna identiek is. Van deze yoga 2 was helaas de SSD overleden (na 5 maand!!!) en niet meer te repareren, maar deze HP geeft me een voorlopig (na 1 week dus nog niet veel ervaring) een beter gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Goed verhaal :) Welke behuizing gebruik je?
Kan eigenlijk alleen deze vinden:
http://www.reposit.nl/myd...2-ngff-ssd-behuizing.html
https://azerty.nl/0-829-8...-s-600-mbps-usb-3-0-.html
edit:
http://www.betterway.nl/1...3-0-zwart-k18n-20805.html
Goedkoopste tot nu toe :)

[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 06-08-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Idd wel een goed plan. Heb je een extra 128gb geheugenkaart aangezien ik die toch zal moeten gaan bewaren om eventueel voor garantie weer om te zetten.

http://www.banggood.com/5...SD-Case-Box-p-977277.html

Hier een goedkopere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcube
Ik had alleen die eerste gevonden (reposit), en die is op enkele dagen gratis geleverd. Werkt goed en kopieerde ook vrij snel (weet niet meer exact maar denk dat het rond de 100 - 150 MB/sec zat, het was minder dan 10 minuten om de ssd te clonen). Dus het was die ofwel een in china, maar daar wilde ik niet op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcube
T.E schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:25:
Idd wel een goed plan. Heb je een extra 128gb geheugenkaart aangezien ik die toch zal moeten gaan bewaren om eventueel voor garantie weer om te zetten.

http://www.banggood.com/5...SD-Case-Box-p-977277.html

Hier een goedkopere :)
Wel even opletten. dit is een msata. in de x360 past alleen m2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

sugarcube schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:02:
[...]

Dank je voor de tips; het is intussen gelukt. Ik typ dit nu op een 500 GB exemplaar :9

Het is toch niet evident: je moet voorzichtig zijn dat die plastieken klepjes niet afbreken. Het terugplaatsen ging het eenvoudigst door de zijde van het rooster eerst terug te plaatsen, en daarna de voorzijde vast te drukken.

Hier alvast nog wat opmerkingen voor andere knutselaars en andere kandidaat kopers.

Ik had de 128GB / HD versie besteld, omdat ik een eerdere ervaring met ultra HD scherm (3000 x 2000) de resolutie te hoog vond: het was niet eenvoudig om alle programma's leesbaar in te stellen.

128 GB is sowieso te weinig, maar die hebben we dus vervangen door 500 GB.

(van die 128 houd je eigenlijk 100GB over zonder recovery, 50 GB is gebruikt door OS (nu ja er staat intussen ook een office /firefox/chrome op, dat neemt ook wel wat in) , en op een SSD moet je 10 a 15 % plaats laten om sleet te beperken, dus heb je effectief maar 35 a 40 GB wat genoeg is voor simpel office, maar niet voor het zwaardere werk).

Je kan als alternatief voor een SSD upgrade ook wel een 64GB USB3 stick of SD kaart erin steken, maar ik vraag me af of dat gemakkelijk werkt.

Ik heb de SSD vervangen door een samsung 500gb m2 EVO (=sata). Naar verluidt zou de PCIE samsung ook werken (= dubbel zo snel, maar ook dubbel zo duur), maar ik heb geen flauw idee waar die te krijgen is, en ik vraag me af of je het snelheidsverschil voelt.

Verder heb ik ook een m2 USB3 enclosure bestelt, en met samsung data migration gewoon gekopieerd. daarna gewoon verwisseld en boot direct. Achteraf kan die m2 enclosure met de oude SSD dienen als backup of USB stick.

Deze laptop vervangt een yoga 2 pro, die eigenlijk bijna identiek is. Van deze yoga 2 was helaas de SSD overleden (na 5 maand!!!) en niet meer te repareren, maar deze HP geeft me een voorlopig (na 1 week dus nog niet veel ervaring) een beter gevoel.
Mooi dat het gelukt is d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Ben benieuwd. Kan hem vanmiddag om 15.00 uur ophalen op postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Mijne (qhd) inmiddels al een tijdje in bezit en nog steeds super blij mee!
Review deze week nog online hier (denk ik).

Gisteren heb ik trouwens een update gehad via HP Support Assistant en sindsdien heb ik dat probleem met die groene blokjes die ik heel soms kreeg bij het kijken van video's (zie eerdere posts) niet meer gehad (hoop niet dat ik te vroeg juich).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mijne is nu inmiddels naar de 18e verplaatst. Net gebeld met HP en er spelen inderdaad twee dingen: reorganisatie en de hoes die niet voorradig is. Splitsen van de levering is blijkbaar ook niet mogelijk (teleurstellend). Medewerker gaf vrij zeker door dat de 18e correct zal zijn (na intern met logistiek te hebben gesproken ivm de hoes), en dat ik niet hoef te verwachten dat de levering nog verder uitgesteld zal worden.

Ik begrijp dat ze bezig zijn met reorganiseren, maar HP had de communicatie richting de klant echt beter moeten regelen, vooral nadat bekend werd dat vele klanten de e-mails omtrent reorganisatie niet hadden ontvangen.

Krijg bijna spijt dat ik na 13 jaar Dell voor HP ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Ik heb inmiddels mijn exemplaar van electrocorner binnen. ( 749 euro betaald en gister besteld )
Hij zat goed verpakt in een grote doos. Hij is gloedje nieuw. Erg blij dat ik deze keuze gemaakt heb.
Mooi apparaat! Vanavond eens even mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Have fun. :) Gelukkig heb ik een andere laptop tot m'n beschikking en was de aanbieding dusdanig scherp dat ik niet ga annuleren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
SChief schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:42:
...

Ik begrijp dat ze bezig zijn met reorganiseren, maar HP had de communicatie richting de klant echt beter moeten regelen, vooral nadat bekend werd dat vele klanten de e-mails omtrent reorganisatie niet hadden ontvangen.

...
Inderdaad, èrg slordig! }:O
T.E schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:50:
Ik heb inmiddels mijn exemplaar van electrocorner binnen. ( 749 euro betaald en gister besteld )
Hij zat goed verpakt in een grote doos. Hij is gloedje nieuw. Erg blij dat ik deze keuze gemaakt heb.
Mooi apparaat! Vanavond eens even mee spelen.
Veel plezier ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Hebben meerdere mensen dit probleem gehad ?
Na het automatisch updaten naar windows 10 doet mijn netwerk omgeving het niet meer.
Zowel bedraad als wireless geeft 0 respons. Als ik het netwercentrum open en ik klik bijvoorbeeld op adapter instellingen wijzingen open hij een window met de tekst "deze map is leeg"
Bij apparaat beheer staat er netjes een driver geïnstalleerd

Ik zie ook helemaal geen netwerk drivers tevoorschijn komen als ik op de HP site kijk bij mijn type..
Kan zijn dat ik er helemaal overheen kijk of iets heel doms doe |:( maar zou het wel graag weer werkend willen zien :'(

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Firecow schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:31:
Na het automatisch updaten naar windows 10 doet mijn netwerk omgeving het niet meer.
Zowel bedraad als wireless geeft 0 respons. Als ik het netwercentrum open en ik klik bijvoorbeeld op adapter instellingen wijzingen open hij een window met de tekst "deze map is leeg"

Ik zie ook helemaal geen netwerk drivers tevoorschijn komen als ik op de HP site kijk bij mijn type..
Kan zijn dat ik er helemaal overheen kijk of iets heel doms doe |:( maar zou het wel graag weer werkend willen zien :'(
Nee hier heb ik geen problemen mee. Bij mij werkt alles tot nu toe prima en heb windows 10 erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Firecow schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:31:

Ik heb dit wel gehad, bij mij kwam het door Bitdefender (mijn antivirus).
Als je ook Bitdefender hebt zal ik het verder uitleggen ook hoe je het oplost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Enige probleem wat ik ondervind ik in Windows 10 is dat die automatische tablet modus detectie inhoud dat tablet mode gewoon aan of uit staat en er niet word gekeken of je in normale laptopmodus werkt of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.E

T.E

Vandread schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:25:
Enige probleem wat ik ondervind ik in Windows 10 is dat die automatische tablet modus detectie inhoud dat tablet mode gewoon aan of uit staat en er niet word gekeken of je in normale laptopmodus werkt of niet.
Dit kan je instellen.

Ga naar instellingen, systeem, tabletmodus. Daar kan je je aan wens instellen.
Als ik mijn laptop ombouw start automatisch tabletmodus. Net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bta91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 23:58
Ik kan een x360 met een ruime korting kopen. Nieuwe in de doos, maar geen garantie. Ik twijfel nog of ik dit zal doen. Heb bij mijn eerdere laptops nooit gebruik hoeven maken van de garantie. Wat is jullie advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:31
Wat is een ruime korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bta91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-09 23:58
300 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

bta91 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 15:51:
Ik kan een x360 met een ruime korting kopen. Nieuwe in de doos, maar geen garantie. Ik twijfel nog of ik dit zal doen. Heb bij mijn eerdere laptops nooit gebruik hoeven maken van de garantie. Wat is jullie advies?
zonder garantie nooit doen. Zal maar iets mee zijn en je hebt een baksteen.

300 euro? Zeker van de vrachtwagen gevallen?

[ Voor 5% gewijzigd door T.E op 09-08-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
€300 korting neem ik aan, of kost hij nog €300?
Maar inderdaad, als er toch iets mee aan de hand is zit je...

Misschien kun je bij HP wel extra garantie of een 'Care pack' o.i.d. (los) erbij kopen. Volgens mij zoiets voorbij zien komen in de HP Store, en anders moet je maar even belen (met HP Support dan natuurlijk, niet de Store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:17
Mijn Spectre x360 teruggestuurd naar Coolblue. Ik kreeg na ongeveer een maand gebruik allemaal witte vlekken in het scherm. Laptop is doorgestuurd naar HP voor reparatie... ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 25-09 22:46
oscarwashere schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:14:
[...]

€300 korting neem ik aan, of kost hij nog €300?
Maar inderdaad, als er toch iets mee aan de hand is zit je...

Misschien kun je bij HP wel extra garantie of een 'Care pack' o.i.d. (los) erbij kopen. Volgens mij zoiets voorbij zien komen in de HP Store, en anders moet je maar even belen (met HP Support dan natuurlijk, niet de Store).
Nou de vraag was hoeveel korting waarop hij reageert 300, dus mij lijkt 300 euro korting.

Maar als hij nieuw in de doos zit zal hij toch gewoon garantie hebben op basis van het serienummer? Tenzij die van de vrachtwagen is dan kan die natuurlijk zo ook bekent staan bij HP en zou ik er helemaal niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
Mijn datum is een paar dagen geleden veranderd van 18 naar 26 aug.

Vandaag even met HP aan de lijn gehangen en zei zeggen dat er vanavond weer een batch binnenkomt en dat hij waarschijnlijk vanavond ook nog word verzonden zodat ik hem morgen heb.

Dit is echter niet 100% zeker maar dit word later in de dag bevestigd via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Justinfailber schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:49:
Mijn datum is een paar dagen geleden veranderd van 18 naar 26 aug.

Vandaag even met HP aan de lijn gehangen en zei zeggen dat er vanavond weer een batch binnenkomt en dat hij waarschijnlijk vanavond ook nog word verzonden zodat ik hem morgen heb.

Dit is echter niet 100% zeker maar dit word later in de dag bevestigd via de mail.
Heb jij de set inclusief hoes besteld?

Mijne is nu van 18 naar 19 augustus gegaan. :') De zoveelste wijziging.

[ Voor 7% gewijzigd door S_Chief op 10-08-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Begreep van een vriend dat ze nu appart geleverd worden. Dus de hoes komt later.

Wel blij met dit top apparaat :)

Ik bewerk filmpjes met Pinnacle Studio 18 en dat loopt lekker soepel op deze laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
Ik heb geen extra hoes besteld, of kreeg je die er extra bij? ( heb die optie niet gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
T.E schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:40:
Begreep van een vriend dat ze nu appart geleverd worden. Dus de hoes komt later.
[...]
Dat meen je niet. Toen ik vrijdag belde zeiden ze nog dat dat niet kon. 8)7 Wanneer heb je dit vernomen van je vriend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
Net gecheckt: datum veranderd naar 11 aug

Btw: mis ik een actie van gratis hoes?

[ Voor 34% gewijzigd door Justinfailber op 10-08-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Justinfailber schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:01:
Ik heb geen extra hoes besteld, of kreeg je die er extra bij? ( heb die optie niet gezien)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mkZzA0P4NiZgeowN4Ep3AFu7/full.png

Deze hoes. Geheel voor €899,-.

Ik zie net in je posthistory dat je via de studentensite hebt besteld, daar hadden ze ook de hoes maar de korting was minder dan via de gewone winkel + 10% kortingsbon.

[ Voor 23% gewijzigd door S_Chief op 10-08-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
SChief schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:09:
[...]

[afbeelding]

Deze hoes. Geheel voor €899,-.

Ik zie net in je posthistory dat je via de studentensite hebt besteld, daar hadden ze ook de hoes maar de korting was minder dan via de gewone winkel + 10% kortingsbon.
Toen ik hem wou bestellen waren er geen codes meer;(
Maar betekend dit dat ik een gratis hoes mis:(

Bevestiging:

Dank voor uw telefoontje. Ik ben zojuist geinformeerd door onze logistieke afdeling dat uw bestelling morgen 11/08 geleverd zal gaan worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Justinfailber op 10-08-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken een hp spectre (i7, 512 gb ssd, 8gb ram, 13" scherm) (pricewatch: HP Spectre x360 - 4040nd). Nu vraag ik me af of iemand weet of en welke stylus pen je hier bij kan gebruiken. Ik weet dat het een capacitief scherm is, maar van hp zelf konden ze me geen duidelijk antwoord op deze vraag geven :-/ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:08:
Ik heb sinds 2 weken een hp spectre (i7, 512 gb ssd, 8gb ram, 13" scherm) (pricewatch: HP Spectre x360 - 4040nd). Nu vraag ik me af of iemand weet of en welke stylus pen je hier bij kan gebruiken. Ik weet dat het een capacitief scherm is, maar van hp zelf konden ze me geen duidelijk antwoord op deze vraag geven :-/ .
YouTube: HP Spectre x360 Stylus Comparison
Justinfailber schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:16:
[...]

Bevestiging:

Dank voor uw telefoontje. Ik ben zojuist geinformeerd door onze logistieke afdeling dat uw bestelling morgen 11/08 geleverd zal gaan worden.
Mooi zo. Je loopt idd de hoes mis maar daardoor heb je em wel een week eerder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-07 10:56
Ik heb de 408 Active Pen: http://www.amazon.de/K8P7...-1&keywords=hp+active+pen Werkt prima met de HP Spectre. Ik heb een 4031nd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Een vraagje:
Ik ga een 500gb ssd kaart bestellen om deze in de spectre te wisselen.
Ik wil hiervoor een schone installatie maken.
Mijn vraag: Waar vind ik alle drivers voor bluetooth, sd kaart, wifi, enz van deze laptop om hem weer helemaal aan de gang te krijgen. Iemand ervaring mee gehad om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
En hij is verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

T.E schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:47:
Een vraagje:
Mijn vraag: Waar vind ik alle drivers voor bluetooth, sd kaart, wifi, enz van deze laptop om hem weer helemaal aan de gang te krijgen. Iemand ervaring mee gehad om dit te doen?
In windows zelf kan je toch een nieuwe installer maken op een usb stick, daar zit toch alles in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

it0 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:12:
[...]

In windows zelf kan je toch een nieuwe installer maken op een usb stick, daar zit toch alles in ?
eerlijk gzegd zo goed ben ik niet met windows. Kan je me vertellen hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 14:51
T.E schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:47:
Een vraagje:
Zie de website van HP.
Drivers voor de 4031nd: http://support.hp.com/nl-...054ICK0KGTE30AQO5O3KA30R1
Drivers voor de 4040nd: http://support.hp.com/nl-...054ICK0KGTE30AQO5O3KA30R1
(zijn voor beide toch dezelfde drivers, maar ok)

Schone installatie van Win10 geniet mijn voorkeur. ISO maken via de Media Creation Tool bijvoorbeeld (mits al eens geupgrade vanaf 8.1 i.v.m. de key).

Zelf eind juli ook de 4031nd besteld met kortingscode bij HP. Frustrerend dat de leverdatum steeds opschuift (19 augustus op dit moment). Zoals velen ook hier geen enkele mailcommunicatie vanuit HP gehad over de lange levertijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 07:23
knetterboy3 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:55:
[...]

Schone installatie van Win10 geniet mijn voorkeur. ISO maken via de Media Creation Tool bijvoorbeeld (mits al eens geupgrade vanaf 8.1 i.v.m. de key).
In plaats van Windows 10 opnieuw installeren na de upgrade, kun je er ook voor kiezen om een Factory Reset in Windows 10 uit te voeren. Hiermee wordt Windows 10 herstelt alsof het een nieuwe installatie betreft. Zie link hieronder voor meer info:

http://www.howtogeek.com/224342/how-to-clean-install-windows-10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Justinfailber schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:16:
[...]

Bevestiging:

De actie met de hoes was niet geldig in de Student Store, net als kortingscodes.
Ik had zelf later een hoes van CaseLogic gekocht, mooie stevige en voor maar 3 tientjes.

Aangezien er geen kortingscodes meer geldig waren toen je me hierom PMde, zou het denk ik niet aantrekkelijk geweest zijn hem via de gewone winkel te bestellen zodat je de hoes wel gratis krijgt.

Maar wellicht kun je HP even opbellen, misschien zijn ze vrijgevig :+

[ Voor 5% gewijzigd door oscarwashere op 11-08-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

T.E schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:30:
[...]

eerlijk gzegd zo goed ben ik niet met windows. Kan je me vertellen hoe dat moet?
type het volgende in op het start scherm "create recovery drive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
En nu de 20e, ik ga straks echt iemand van HP door de telefoon heen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
SChief schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:38:
En nu de 20e, ik ga straks echt iemand van HP door de telefoon heen trekken.
Ze laten je wel lang wachten inderdaad |:(
Slordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 07:23
Die van mij staat nu ook voor de 20e gepland, begint inderdaad wel lang te duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:31
Ik ben zo blij dat ik niet besteld heb :,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
Heb hem binnen en hij is echt geweldig!!
Wachten meer dan waard!

Enigste vraag:

Welke maat imbusssleutel heb je nodig om hem open te maken?
Ik heb thuis een 1,5mm en die was veeelste groot.
Nu heb ik er snel 2 gehaald bij de lokale boer maar die zijn beide net te groot of te klein...

Weet iemand precies welke ik nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
Sorry dubbele post.

[ Voor 90% gewijzigd door Justinfailber op 11-08-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Justinfailber schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:00:
Heb hem binnen en hij is echt geweldig!!
Wachten meer dan waard!

Enigste vraag:

Welke maat imbusssleutel heb je nodig om hem open te maken?
Ik heb thuis een 1,5mm en die was veeelste groot.
Nu heb ik er snel 2 gehaald bij de lokale boer maar die zijn beide net te groot of te klein...

Weet iemand precies welke ik nodig heb?
het is een torx. zal straks even kijken als ik thuis ben. Heb je al een vervangende ssd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
T.E schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:23:
[...]

het is een torx. zal straks even kijken als ik thuis ben. Heb je al een vervangende ssd?
Yes net de Samsung 850 EVO m.2 500gb binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Justinfailber schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:30:
[...]

Yes net de Samsung 850 EVO m.2 500gb binnen gekregen.
als je toch bezig bent om hem te vervangen misschien wat foto's ervan maken? Zijn nogal wat vragen hier hoe en wat en voor mij ook handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Niet online
T.E schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:00:
[...]

als je toch bezig bent om hem te vervangen misschien wat foto's ervan maken? Zijn nogal wat vragen hier hoe en wat en voor mij ook handig :)
Prima, als ik weet welke torx je nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Justinfailber schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:03:
[...]

Prima, als ik weet welke torx je nodig hebt ;)
Uit een review op MobileTechReview.com: As with most Ultrabooks, RAM is soldered on board and not upgradable, while the WiFi/Bluetooth card and SSD are socketed. The SSD is user replaceable and it's a standard gum stick shaped SSD with an M.2 connector and a SATA interface (sorry, no PCIe interface here for you specs mavens). The bottom panel is easy to remove for upgrades and service: simply unscrew the torx T5 screws and remove the bottom aluminum cover (note that 2 screws are longer, so remember where they go).
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste