Ik vroeg mij af of iemand weet of bij de http://tweakers.net/nieuw...x360-convertible-uit.html weet of de SSD makkelijk te vervangen is. Het geheugen is, zover ik kon vinden, wel uit te breiden naar 16GB. Misschien hebben mensen nog andere tips voor me (andere ultrabooks). Is voor mn studie!
Wat ga je met je laptop doen?
Is voor mijn opleiding; System & network engineering. Moet dus 16GB ram aankunnen voor het virtualiseren. Ik gebruik hiervoor VMWare Workstation 11, maar dat moet geen probleem opleveren. Het moet wel een Windows laptop zijn natuurlijk.. Windows 8(.1)
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer tussen de 1000 en 1400 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De accuduur moet rond de 8 uur of hoger zijn het liefste. Hij moet licht zijn en 13 á 14 inch zijn. Gewicht liefst rond de 1,5 kilo, of minder natuurlijk, dat is altijd mooi meegenomen. Ik neem hem eigenlijk elke dag mee naar school, waardoor een lichte laptop wel prettig is. De mijne is nu 2/2,5 kilo, dat is gewoon klote om mee te zeulen elke keer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP, Asus, Lenovo, Toshiba
Touchscreen is in principe bijzaak, maar zou leuk zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Is voor mijn opleiding; System & network engineering. Moet dus 16GB ram aankunnen voor het virtualiseren. Ik gebruik hiervoor VMWare Workstation 11, maar dat moet geen probleem opleveren. Het moet wel een Windows laptop zijn natuurlijk.. Windows 8(.1)
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer tussen de 1000 en 1400 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De accuduur moet rond de 8 uur of hoger zijn het liefste. Hij moet licht zijn en 13 á 14 inch zijn. Gewicht liefst rond de 1,5 kilo, of minder natuurlijk, dat is altijd mooi meegenomen. Ik neem hem eigenlijk elke dag mee naar school, waardoor een lichte laptop wel prettig is. De mijne is nu 2/2,5 kilo, dat is gewoon klote om mee te zeulen elke keer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP, Asus, Lenovo, Toshiba
Touchscreen is in principe bijzaak, maar zou leuk zijn.