Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
en aangeschaft :)

Eerste indruk erg positief, scherm glimt maar wat een positief verschil met mijn oude Asus N53 (de qhd versie).
Heb foto's van het unpacken gemaakt want wil binnenkort wel een review schrijven.

Gelijk maar windows 10 installeren :-)

[ Voor 12% gewijzigd door [Roland] op 18-07-2015 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-07 18:53
Wat vinden jullie van de maximale schermhelderheid van de FHD versie? Ik merk dat ik binnenhuis al snel de helderheid op 90% heb staan. Ik vind het beeld anders al vrij donker. Ik ben blij dat ik sowieso niet voor de QHD versie heb gekozen, aangezien deze nog minder helderheid heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 19:49
[Roland] schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:52:
en aangeschaft :)

Eerste indruk erg positief, scherm glimt maar wat een positief verschil met mijn oude Asus N53 (de qhd versie).
Heb foto's van het unpacken gemaakt want wil binnenkort wel een review schrijven.

Gelijk maar windows 10 installeren :-)
Nice!

Ben benieuwd naar je review, post je een linkje als je hem hebt geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
Sinds 3 dagen in het bezit van de QHD versie.

Die extra pixels hadden van mij niet gehoeven, maar wilde qua specs meer dan de andere configuratie die in Nederland te koop is.

Eerste bevindingen:
+ mooi scherm
+ laptop typt fantastisch
+ voelt als kwalitatief sterke laptop

- Trackpad had kleiner gemogen
- Schaling Windows met meerdere schermen nog steeds niet top (ligt niet zozeer aan de laptop)
- Toetsenbord verlichting heeft maar 1 stand.
- Moet wennen aan het in moeten drukken van de fn-knop voor het gebruiken van de F1, F2, etc.. en de Home- End- knoppen.

De eerste keer dat ik mijn koptelefoon aansloot op de machine hield mijn geluid ermee op. Na 2x herstarten was het euvel verholpen (was vreemd). Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen, maar een werkdag haal ik er wel mee. Zoals ik hier ook al had gelezen, heb ook ik de helderheid vrij hoog staan.

Al met al ben ik na een paar dagen nog steeds supertevreden met deze laptop. Krijg er op mijn werk (zakelijke laptop) veel complimenten over en inmiddels hebben 3 andere collega's de laptop ook al besteld.

1 ding waar ik tegenaan loop, maar waar ik van verwacht dat het op te lossen moeten zijn:
Als ik Youtube op volledig beeld zet, dan zie ik aan de rechterkant van het scherm een dunnen witte lijn van boven naar onder (of onder naar boven ;) ) lopen. Hebben meer mensen daar last van? En belangrijker: heeft iemand de oplossing al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
https://www.google.nl/sea...=white+line+right+youtube

Je bent niet de enige zo te zien. FN-functie kan je vast in de BIOS wijzigen btw.

Hoe is de fan trouwens? Is het een stille machine of hoor je 'em toch geregeld?

[ Voor 40% gewijzigd door S_Chief op 19-07-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
SChief schreef op zondag 19 juli 2015 @ 15:26:
https://www.google.nl/sea...=white+line+right+youtube

Je bent niet de enige zo te zien. FN-functie kan je vast in de BIOS wijzigen btw.

Hoe is de fan trouwens? Is het een stille machine of hoor je 'em toch geregeld?
N.a.v. je vraag ben ik er nu meer op aan het letten en af en toe springt de ventilator aan. Het is in ieder geval niet storend en totaal ook niet te vergelijken met mijn Dell e6520 waarvan ik het gevoel krijg dat ie ieder moment op kan stijgen... ;)

Oplossing voor de witte lijn in mijn beeld, heb ik hier kunnen vinden: http://www.ubergizmo.com/...me-hidpi-support-windows/ (ik gebruik namelijk de Chrome-browser).

Zal nu eens in het BIOS gaan zoeken of ik inderdaad de fn-knop kan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
RobertLikesTwea schreef op zondag 19 juli 2015 @ 15:55:
[...]

...

Ok, je kan inderdaad in het BIOS de fn-knop wijzigen. Dit zorgt er voor dat je F1 t/m F12 knop weer direct werken. De wijziging heeft geen effect op de pijltjestoetsen op de machine, waardoor je voor de Home en End functionaliteit nog steeds de fn-toets moet gebruiken.

Dank voor de tips SChief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
RobertLikesTwea schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:20:
[...]

Ok, je kan inderdaad in het BIOS de fn-knop wijzigen. Dit zorgt er voor dat je F1 t/m F12 knop weer direct werken. De wijziging heeft geen effect op de pijltjestoetsen op de machine, waardoor je voor de Home en End functionaliteit nog steeds de fn-toets moet gebruiken.

Dank voor de tips SChief
Kun je toevallig ook instellen dat F5 en F11 wel direct werken, maar de rest van de toetsen de 'andere functie' als standaard hebben? Of is die 'andere functie' van F5 toevallig al de refresh functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Had trouwens gelezen dat IE (straks MS Edge) of anders Firefox een beter alternatief zou zijn. Chrome zou het touchscreen niet goed ondersteunen, meet batterij kosten en natuurlijk RAM vreten (maar dat laatste wisten we al van iedere PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
oscarwashere schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:30:
[...]

Kun je toevallig ook instellen dat F5 en F11 wel direct werken, maar de rest van de toetsen de 'andere functie' als standaard hebben? Of is die 'andere functie' van F5 toevallig al de refresh functie?
Zou mooi zijn als dat kon, maar zo ver ik het kan beoordelen is dat niet mogelijk.

Voor de volledigheid een screenshot van het BIOS.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/59520944/DSC_0072.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
RobertLikesTwea schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:06:
[...]

Zou mooi zijn als dat kon, maar zo ver ik het kan beoordelen is dat niet mogelijk.

Voor de volledigheid een screenshot van het BIOS.

[afbeelding]
Als ik het zo zie denk ik dat ook niet nee. Wel handig dat je dat lampje van F5 kan uitzetten; goed om te zien dat HP naar de feedback van zijn klanten luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

oscarwashere schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:33:
Had trouwens gelezen dat IE (straks MS Edge) of anders Firefox een beter alternatief zou zijn. Chrome zou het touchscreen niet goed ondersteunen, meet batterij kosten en natuurlijk RAM vreten (maar dat laatste wisten we al van iedere PC).
Ik krijg Firefox maar niet lekker aan de gang, wil maar niet vloeiend scrollen, ondanks met de firefox instellingen hier voor :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
it0 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:35:
[...]

Ik krijg Firefox maar niet lekker aan de gang, wil maar niet vloeiend scrollen, ondanks met de firefox instellingen hier voor :'( .
Hm das vreemd, ook als je het gewoon met de pijltjes, scrollwiel of touchpad probeert?

Zo nee, dan kan ik je niet verder helpen want ik heb (nog) geen laptop met touchscreen (maar ga wel binnenkort de Spectre aanschaffen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

oscarwashere schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:19:
[...]

Hm das vreemd, ook als je het gewoon met de pijltjes, scrollwiel of touchpad probeert?

Zo nee, dan kan ik je niet verder helpen want ik heb (nog) geen laptop met touchscreen (maar ga wel binnenkort de Spectre aanschaffen).
Maakt allemaal geen verschil, ik gok dat het aan de video drivers ligt, er is een nieuwere van intel, maar bij installatie krijg ik een melding dat ik beter bij HP kan blijven. Wat ik dan ook maar doe.

Het scrollen gaat wel maar het is net als of het met een FPS van 3 is terwijl IE gaat als boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
RobertLikesTwea schreef op zondag 19 juli 2015 @ 15:55:
[...]

N.a.v. je vraag ben ik er nu meer op aan het letten en af en toe springt de ventilator aan. Het is in ieder geval niet storend en totaal ook niet te vergelijken met mijn Dell e6520 waarvan ik het gevoel krijg dat ie ieder moment op kan stijgen... ;)

Oplossing voor de witte lijn in mijn beeld, heb ik hier kunnen vinden: http://www.ubergizmo.com/...me-hidpi-support-windows/ (ik gebruik namelijk de Chrome-browser).

Ik vind de ventilator juist erg rumoerig, zeker omdat ventilatoren naarmate ze ouder worden steeds luidruchtiger worden.

Wat bij mij voor frustraties zorgt is het touchpad, die stopt some met reageren en dan moet ik herstarten. Ook is de rechtermuisknop soms moeilijk te vinden en reageert het touchpad per applicatie anders (soms moet je klikken, soms tappen voor hetzelfde resultaat).

Moet ik wel even bij zeggen dat ik Windows 10 draai en drivers waarschijnlijk nog niet up to date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Laatst online: 13-04 22:31
edit: nieuw topic aangemaakt (imo op betere plek):

HP Spectre 360 (nieuwe modellen)

[ Voor 157% gewijzigd door Justin_ op 19-07-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Justin_ schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:55:
edit: nieuw topic aangemaakt (imo op betere plek):

HP Spectre 360 (nieuwe modellen)
Op een van de laatste blogs van Microsoft over de nieuwe Windows, kwam iets Vaags voorbij over een nieuwe laptop/tablet-combinatie die HP zou uitbrengen tijdens de releaseperiode van de nieuwe OS versie. Dus dit zal hem dan wel zijn!

Kan de blog post zo snel even niet vinden, vanaf mijn telefoon, maar wellicht kun je het zelf wel vinden.

In de blog post werd niet alleen verwezen naar HPs nieuwe apparaat, het ging over meer dingen rondom Windows 10 en ook over andere fabrikanten hun nieuwe producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan
Blijkbaar heb ik niet heel veel geluk met de Spectre X360 FHD, aangezien de eerste versie 2 dode pixels had en nu heb ik een model met een softwareprobleem die ik niet kan verhelpen. Het softwareprobleem is dat bij een rechtermuisklik op het bureaublad het tussen de 7 en 10 seconden duurt voordat de handeling wordt uitgevoerd. Ik heb reeds de bios update en Synaptics update doorgevoerd, echter zonder resultaat.

Iemand een idee in welke hoek ik het moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
dtune_stefan schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:33:
Blijkbaar heb ik niet heel veel geluk met de Spectre X360 FHD, aangezien de eerste versie 2 dode pixels had en nu heb ik een model met een softwareprobleem die ik niet kan verhelpen. Het softwareprobleem is dat bij een rechtermuisklik op het bureaublad het tussen de 7 en 10 seconden duurt voordat de handeling wordt uitgevoerd. Ik heb reeds de bios update en Synaptics update doorgevoerd, echter zonder resultaat.

Iemand een idee in welke hoek ik het moet zoeken?
Zolang je nog geen oplossing he t gevonden; op je toetsenbord zit ook een knop die hetzelfde doet als rechts klikken. Hij zit rechts van de spatie, bij de tweede Windows toets en Alt Gr en ziet er uit als een menuutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan
Klopt, helaas heeft deze knop dezelfde vertraging :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
dtune_stefan schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:59:
Klopt, helaas heeft deze knop dezelfde vertraging :-(
http://h30434.www3.hp.com...k-on-desktop/td-p/5025722

[ Voor 39% gewijzigd door S_Chief op 22-07-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtune_stefan
Het euvel is opgelost middels een harde fabrieksherstel. Geen idee wat de oorzaak is geweest, maar werd er niet blij van. Al met al ben ik nog aan het twijfelen of de X360 een blijvertje is of dat deze toch retour gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
De knoop doorgehakt; dinsdag komt de QHD variant binnen! :D Review volgt dan zeker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nice! Geen zin om te wachten op de nieuwe versie met USB-C? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik heb gisteren ook een fraaie Spectre x360 mogen ontvangen. Het 128GB model, losse SSD ter vervanging gelijk bijbesteld. Heeft iemand hier al een SSD in dit apparaat vervangen en verliep de demontage daarbij soepel? Ik krijg de bodem niet los na alle schroeven verwijderd te hebben. Halverwege achterin bij het rooster lijkt hij te klemmen en ik ben wat huiverig om teveel kracht te zetten. Kent iemand dit?

Edit: gelukt. Subtiele klik na gebruik van twee stevige plectra.

[ Voor 7% gewijzigd door Fid3lity op 26-07-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
SChief schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:06:
Nice! Geen zin om te wachten op de nieuwe versie met USB-C? :+
Toen ik de posts zag wilde ik inderdaad toch even wachten, vooral omdat Windows 10 dan al voor geïnstalleerd zou zijn. Maar omdat ik geen enkel randapparaat, usbstickje, etc. heb met USB-C en ook niet van plan ben dat allemaal te kopen heb ik toch liever het model die ik binnenkort binnenkrijg.

Ook mijn desktop heeft geen USB-C => Alleen maar gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Begrijpelijk. Ik wacht zelf nog wel even omdat ik geïnteresseerd ben in de FHD versie (die dus nu met i7 gaat komen). Ben benieuwd wanneer deze leverbaar wordt. Anders maar de i5, verschil is toch minimaal qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Fid3lity schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:39:
Ik heb gisteren ook een fraaie Spectre x360 mogen ontvangen. Het 128GB model, losse SSD ter vervanging gelijk bijbesteld. Heeft iemand hier al een SSD in dit apparaat vervangen en verliep de demontage daarbij soepel? Ik krijg de bodem niet los na alle schroeven verwijderd te hebben. Halverwege achterin bij het rooster lijkt hij te klemmen en ik ben wat huiverig om teveel kracht te zetten. Kent iemand dit?

Edit: gelukt. Subtiele klik na gebruik van twee stevige plectra.
Welke SSD schijf heb je erbij gekocht om te vervangen?

Ik ben ook aan het denken deze laptop te kopen en een vervangende ssd erin te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

T.E schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:42:
[...]

Welke SSD schijf heb je erbij gekocht om te vervangen?

Ik ben ook aan het denken deze laptop te kopen en een vervangende ssd erin te proppen.
Een Samsung 850EVO van 500GB. Werkt uitstekend zo, net herinstallatie afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Op de website van HP, met kortingscode: "10%VOUCHER" krijg je 10% korting vanaf een bestelling van 999 euro. Dus 899 ipv 999 euro of 1349 ipv 1499 voor de Spectre x360 laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 09:19
Ook ik twijfel (al enige tijd) tussen de Spectre x360 en de XPS 13.
Ik ga een ICT opleiding doen, moet dus virtuele machine's kunnen draaien.

Mijn twijfel is tussen de Spectre van €1499 en de XPS van €1699 of €1599.
De persoonlijke voorkeur ging bij mij in eerst instantie uit naar de XPS 13, ik ben fan van de dunne randen om het scherm. De degelijkheid van de Spectre vind ik echter ook interessant.

Ten eerste moet de keuze gemaakt worden tussen Spectre of XPS. Als de keuze op XPS valt moet er gekozen worden tussen de i7-5500u met 512GB ram en Dell nic, of de i7-5600u met 256GB ram en Intel nic.

Graag jullie advies!

Spectre (€1499):
cpu = i7-5500U
ram = 8GB DDR3
ssd = 512GB M.2
Scherm = 13,3" 2560x1440 touch
Gewicht = 1,51kg
nic = Intel 7265

XPS 13 (€1699):
cpu = i7-5500U
ram = 8GB DDR3
ssd = 512GB M.2
Scherm = 13,3" 3200x1800 touch
Gewicht = 1,26kg
nic = DW 1560

XPS 13 (€1599):
cpu = i7-5600U
ram = 8GB DDR3
ssd = 256GB M.2
Gewicht = 1,26kg
nic = Intel 7265

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
oscarwashere schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:00 in een ander topic:
HP (Hewlett Packard) heeft wel een heleboel kortingscodes voor in hun HP Store

Alle actiecodes heb ik vandaag nog getest, ik weet niet hoe lang ze nog werken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
jeroenvanrooij schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:52:
Ook ik twijfel (al enige tijd) tussen de Spectre x360 en de XPS 13.
Ik ga een ICT opleiding doen, moet dus virtuele machine's kunnen draaien.

Mijn twijfel is tussen de Spectre van €1499 en de XPS van €1699 of €1599.
De persoonlijke voorkeur ging bij mij in eerst instantie uit naar de XPS 13, ik ben fan van de dunne randen om het scherm. De degelijkheid van de Spectre vind ik echter ook interessant.

Ten eerste moet de keuze gemaakt worden tussen Spectre of XPS. Als de keuze op XPS valt moet er gekozen worden tussen de i7-5500u met 512GB ram en Dell nic, of de i7-5600u met 256GB ram en Intel nic.

Graag jullie advies!

Spectre (€1499):
cpu = i7-5500U
ram = 8GB DDR3
ssd = 512GB M.2
Scherm = 13,3" 2560x1440 touch
Gewicht = 1,51kg
nic = Intel 7265

XPS 13 (€1699):
cpu = i7-5500U
ram = 8GB DDR3
ssd = 512GB M.2
Gewicht = 1,26kg
nic = DW 1560

XPS 13 (€1599):
cpu = i7-5600U
ram = 8GB DDR3
ssd = 256GB M.2
Gewicht = 1,26kg
nic = Intel 7265
Ik heb ook even getwijfeld tussen de Spectre en de XPS voor mijn studie na de vakantie, maar heb uiteindelijk gekozen voor de Spectre (komt morgen binnen). Mijn redenen hiervoor waren:
  1. De dunne randjes van de XPS zien er echt geweldig uit, maar verder vind ik het ontwerp niet speciaal voor zo'n dure laptop. De Spectre daarentegen ziet er echt 'premium' uit.
  2. Als student kun je op de website van HP korting krijgen (zie eerdere post), waardoor de Spectre (qhd) nog 'maar' €1330 was en dus een stuk voordeliger dan een Dell met touch.
  3. Een gewone laptop met touchscreen, of een laptop met touchscreen die je ook om kunt vouwen tot tablet of 'staande tablet'? Dat laatste leek mij toch het meest praktisch.
  4. Ik heb goede ervaring met HP, omdat er met de 2 HP desktops en 2 HP laptops (schrik niet; gewoon een groot gezin) die wij in huis hebben eigenlijk nooit iets aan de hand is. Wel is er even iets geweest met mijn desktop, maar de Nederlandse klantenservice van HP wist mij goed te helpen. Ze wisten me zelfs te verbazen, toen ze een week na het contact mij terugbelde om te vragen of het nog steeds goed ging na de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Ik twijffel nog tussen de:

HP Spectre 13-4040nd x360 en de HP Spectre x360 13-4040nd.

De verschillen:

Processorfamilie
Intel® Core™ i7 processor
of
Intel® Core™ i5 processor

Processor
Intel® Core™ i7-5500U met Intel HD Graphics 5500 (2,4 GHz, 4 MB cache, 2 cores)
of
Intel® Core™ i5-5200U met Intel HD Graphics 5500 (2,2 GHz, 3 MB cache, 2 cores)

512GB SSD of 128 GB SSD.

Buiten de opslag wat zouden jullie doen. De i7 of de i5 versie. Zou dat veel schelen en waaruit zie ik die snelheid verschillen?
En de quad hd scherm of full had... zou dat zoveel schelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

^Voor de vet handige melding.

Werken deze kortingen toevallig ook in de Student Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Fid3lity schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:46:
[...]

^Voor de vet handige melding.

Werken deze kortingen toevallig ook in de Student Store?
Was het maar zo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Bummer.. Zit ik nog steeds in dubio of ik mijn Spectre terug wil sturen naar Bol :+ SSD net vervangen maar de Student Store prijs van de i7 Spectre is ook wel aardig. Batterijduur of subliem scherm :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik vind QHD persoonlijk icm scaling de moeite niet waard. Het FHD scherm schijnt erg goed te zijn, i5/i7 maakt weinig tot geen verschil en de accuduur blijft optimaal met FHD. Ik weet wel welke ik ga nemen iig. :p Zit alleen te twijfelen of ik zal wachten totdat de refresh is geweest met USB Type-C enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Hmm natuurlijk gaat de accu minderlang mee met QHD. Hoeveel zou dit schelen?

PS: als je hem nu besteld bij HP met die 10% kortingscode en je besteld hem nog eens met shopkorting krijg je nog eens 3,5% korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SChief schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:19:
Ik vind QHD persoonlijk icm scaling de moeite niet waard. Het FHD scherm schijnt erg goed te zijn, i5/i7 maakt weinig tot geen verschil en de accuduur blijft optimaal met FHD. Ik weet wel welke ik ga nemen iig. :p Zit alleen te twijfelen of ik zal wachten totdat de refresh is geweest met USB Type-C enzo.
Ik denk er precies hetzelfde over. i7 an sich is niet enorm boeiend en accuduur is een enorme pre. Dat Type-C model zou heel eventueel nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mja straks heb je geen 10% korting meer en geen gratis hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Die usb-c... leuk en aardig maar ik heb zelfs amper usb 3.0 apparatuur. Geloof 1 usb stick de rest allemaal usb 2.0.
Laat staan dat ik dalijk zin heb om met een apparte kabeltje moet gaan werken om alles toch te kunnen gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Compleet lijstje met verschillen heb ik hier neergezet: HP Spectre 360 (nieuwe modellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
T.E schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:22:
Hmm natuurlijk gaat de accu minderlang mee met QHD. Hoeveel zou dit schelen?
Dat vraag ik mij ook af... Kan het ook NERGENS op internet echt vinden... Ben erg benieuwd morgen.
(En anders is er meestal wel even een stopcontact in de buurt)
T.E schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:38:
Die usb-c... leuk en aardig maar ik heb zelfs amper usb 3.0 apparatuur. Geloof 1 usb stick de rest allemaal usb 2.0.
Laat staan dat ik dalijk zin heb om met een apparte kabeltje moet gaan werken om alles toch te kunnen gaan gebruiken.
Precies. Windows 10 voor geïnstalleerd was echt heel mooi geweest, maar wil nog niet aan de usb-c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

oscarwashere schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:00:
[...]

Dat vraag ik mij ook af... Kan het ook NERGENS op internet echt vinden... Ben erg benieuwd morgen.
(En anders is er meestal wel even een stopcontact in de buurt)

[...]

Precies. Windows 10 voor geïnstalleerd was echt heel mooi geweest, maar wil nog niet aan de usb-c.
Bij de XPS 13 scheelde de accutest browsen ongeveer 4 uur in het nadeel van het 1800p (6 om 10 uur) model. Iets vergelijkbaars zul je met de Spectre ook wel mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
Fid3lity schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:08:
[...]

Bij de XPS 13 scheelde de accutest browsen ongeveer 4 uur in het nadeel van het 1800p (6 om 10 uur) model. Iets vergelijkbaars zul je met de Spectre ook wel mogen verwachten.
Bij de XPS 13 heeft het Full HD model geen touchscreen, daarom is het verschil zo groot.
De Spectre heeft zowel op het FHD als QHD model touchscreen.

[ Voor 5% gewijzigd door Brabo op 28-07-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

jeroenvanrooij schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:58:
[...]

Bij de XPS 13 heeft het Full HD model geen touchscreen, daarom is het verschil zo groot.
De Spectre heeft zowel op het FHD als QHD model touchscreen.
Goed punt, helemaal niet bij stilgestaan. Zou ongeveer een uur moeten schelen van wat ik zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Kon het niet laten, huidige model gewoon besteld. USB-C zal eerder een pain in the ass zijn met al die verloopstukjes (of nieuwe kabels) en ook het nieuwe model zal gewoon USB 3.0 zijn. i5/i7 is vrijwel geen verschil. B&O audio whatever, momenteel schijnt het ook prima te klinken voor een ultrabook (en hoe vaak zal ik het gebruiken..). En nu 10% korting en gratis hoes, geen idee hoe lang dat nog blijft. Prijs van de nieuwe is ook onbekend. Al met al voor mij genoeg reden om nu tot aankoop over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
SChief schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:27:
Kon het niet laten, huidige model gewoon besteld. USB-C zal eerder een pain in the ass zijn met al die verloopstukjes (of nieuwe kabels) en ook het nieuwe model zal gewoon USB 3.0 zijn. i5/i7 is vrijwel geen verschil. B&O audio whatever, momenteel schijnt het ook prima te klinken voor een ultrabook (en hoe vaak zal ik het gebruiken..). En nu 10% korting en gratis hoes, geen idee hoe lang dat nog blijft. Prijs van de nieuwe is ook onbekend. Al met al voor mij genoeg reden om nu tot aankoop over te gaan.
Gefeliciteerd met de aankoop, het enige wat mij nog weerhoudt is de vraag of die geschikt is voor een HBO-ICT opleiding. Aangezien die VMWare moet kunnen draaien. 8GB ram zal volstaan, echter heb ik zo mijn twijfels over de (zuinige) dual core cpu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Voor echt zwaar werk heb ik nog een XPS 15 met 16GB, i7 2720QM (dus geen ULV), SSD en 1TB HDD. :+

Maar het draaien van VMWare lijkt mij prima mogelijk met zo'n i5/i7, vooral omdat er gewoon voldoende RAM aanwezig is. Ligt er ook maar net aan hoeveel vm's je wilt gaan draaien.

[ Voor 48% gewijzigd door S_Chief op 28-07-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Nou ik heb mijne inmiddels binnen, en man wat is het toch een mooi apparaat! En inderdaad zijn de speakers goed voor een ultrabook. Ook het scherm is echt prachtig. Wel kunnen sommige mensen het misschien wat spiegel-ig vinden, dit las ik ook in veel reviews, het spiegelt inderdaad maar dit heb ik tot nu toe niet als een ergernis ervaren; het scherm is nog goed leesbaar, zeker op de hoogste helderheid.

Toen ik hem net opstartte en even een mooi QHD filmpje geen opzoeken, sloeg de fan aan. Na de (96!) windows updates heb ik dit niet meer gehad. Overigens was het geluid van de fan heel zacht; je medepassagiers in de trein zullen hem waarschijnlijk nooit kunnen horen.

Bij mij zat er een LAN naar USB adapter bij, een mazzeltje, want ik lees op andere sites telkens dat de een het wel krijgt en de ander niet.

De rest van mijn 'bevindingen' volgen snel, in een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

oscarwashere schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:32:
Nou ik heb mijne inmiddels binnen, en man wat is het toch een mooi apparaat! En inderdaad zijn de speakers goed voor een ultrabook. Ook het scherm is echt prachtig. Wel kunnen sommige mensen het misschien wat spiegel-ig vinden, dit las ik ook in veel reviews, het spiegelt inderdaad maar dit heb ik tot nu toe niet als een ergernis ervaren; het scherm is nog goed leesbaar, zeker op de hoogste helderheid.

Toen ik hem net opstartte en even een mooi QHD filmpje geen opzoeken, sloeg de fan aan. Na de (96!) windows updates heb ik dit niet meer gehad. Overigens was het geluid van de fan heel zacht; je medepassagiers in de trein zullen hem waarschijnlijk nooit kunnen horen.

Bij mij zat er een LAN naar USB adapter bij, een mazzeltje, want ik lees op andere sites telkens dat de een het wel krijgt en de ander niet.

De rest van mijn 'bevindingen' volgen snel, in een review.
Had je hem via hp besteld? Zoja hoelang duurde het voor je hem binnen had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
T.E schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:45:
[...]

Had je hem via hp besteld? Zoja hoelang duurde het voor je hem binnen had?
Ik had hem op vrijdag na 5 uur besteld, en in het weekend zijn ze er niet. Dus ik had hem (pas) vandaag binnen. Maar in principe dus wel gewoon volgens de 'op werkdagen voor 5 uur besteld...' op hun site.

Ik kreeg alleen geen bevestigingsmail na mijn bestelling. Wel stond het in mijn account, dus ik wist dat het goed was gegaan, maar het is toch wel fijn om ook een bevestigingsmail te krijgen als je zo veel geld uitgeeft. Heb het dan ook gemeld aan HP en ze zeiden dat ze er zeker naar gingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
De versie die ik heb besteld was niet op groen maar oranje. Gisteren besteld, moet vrijdag binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Iemand toevallig evaring met laptop sleeves o.i.d.? Je krijgt wel een mooie zwarte sleeve meegeleverd, die prima bescherming zal bieden tegen in ieder geval krasjes en een tikje, maar zijn er ook hoesjes die ervoor zorgen dat het niet erg is dat je hem bijvoorbeeld tegen een tafelpunt stoot? Of iets in die richting?
SChief schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:13:
De versie die ik heb besteld was niet op groen maar oranje. Gisteren besteld, moet vrijdag binnenkomen.
Zag vanochtend dat de QHD versie ook niet direct leverbaar was, maar later vandaag weer wel... Dus hou het in de gaten, wie weet komt hij plots toch eerder.

Had jij wel een bevestigingsmail gekregen? Zoja, bestelde je via de normale- of studentenwinkel?

[ Voor 11% gewijzigd door oscarwashere op 28-07-2015 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Wel een bevestigingsmail, normale winkel (was goedkoper met 10% dan de studentenwinkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
SChief schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:12:
Wel een bevestigingsmail, normale winkel (was goedkoper met 10% dan de studentenwinkel).
Oke, nice. De QHD had 11% korting in de studentenwinkel.

[ Voor 26% gewijzigd door oscarwashere op 29-07-2015 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-07 07:24

ArmEagle

Duzz.

Op reviews: Windows 10: een nieuwe Start op diverse vlakken staat een stukje over Windows 10 touchpad gestures, waarbij de x360 specifiek genoemd wordt (gezien de recente review van Tweakers):

"Gek genoeg hebben niet alle moderne laptops een compatibele touchpad. Zo kregen we de gestures op een HP Spectre x360, een moderne laptop die door Microsoft wordt aangeprijsd, niet aan de praat. Op een XPS 13 en de Surface Pro 3 werkte het wel. Hopelijk stappen alle fabrikanten snel over op touchpads die compatibel zijn."

Als dat echt het geval is, dan is dat sowieso een afknapper voor mij. Heeft iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Dus komt er op neer dat je als je op de spectre windows 10 installeert dat het touchscreen niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:06
T.E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:52:
Dus komt er op neer dat je als je op de spectre windows 10 installeert dat het touchscreen niet werkt?
Nee, het touchpad, dus het muisgedeelte. Waarschijnlijk komt dit doordat HP de Synaptics drivers gebruikt en de XPS 13 en Surface Pro 3 de Microsoft Precision drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

http://nl.hardware.info/n...vital-m2-ssds-bij-mushkin

Klinkt interessant. Zou deze passen in de spectre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 07:23
Gisteravond ook de FHD versie met i5 besteld door gebruik te maken van de 10% kortingsactie. De gratis hoes erbij is uiteraard mooi meegenomen. Verwachte leverdatum is voor mij 10 augustus, wat ik niet zo'n probleem vind. In de bevestigingsmail van HP staat de levering gepland voor 18 augustus.

Wel jammer dat de touchpad niet (goed?) werkt onder Windows. Ik hoop dat dit te verhelpen is met een driver update, al dan niet van Synaptics zelf.

Edit: onderstaand stukje gevonden uit een review van Arstechnica:

The touchpad is large or, at least, very wide. Its surface is smooth and glassy and is pleasant to touch. It isn't a Precision Touchpad, instead using Synaptics' drivers to support essentially the same set of gestures as Precision Touchpad—not the greatest choice. The full range of Synaptics gestures is very broad, and I believe it matches the set of Windows 8 gestures. I'm not sure, however, if it matches the imminent set of gestures that Windows 10 will offer. If it were a Precision Touchpad, it'd support the Windows 10 gestures automatically. With Precision Touchpad, gesture handling is done by Windows rather than the third-party touchpad driver, so any new gestures added by Microsoft get supported automatically.

HP says that they stuck with the Synaptics drivers due to greater control over, in particular, palm rejection. While it's true that I never had a palm rejection problem with the x360, I also never had problems with the Dell XPS 13, and the XPS 13 uses Precision Touchpad. As such, I'm not sure how much I care for HP's rationale.

[ Voor 66% gewijzigd door Ted_W op 29-07-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
chengbondkwok schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:55:
[...]

Nee, het touchpad, dus het muisgedeelte. Waarschijnlijk komt dit doordat HP de Synaptics drivers gebruikt en de XPS 13 en Surface Pro 3 de Microsoft Precision drivers.
Ik neem toch aan dat er deze week nog een update/driver voor zal volgen, zeker inderdaad omdat Microsoft heeft meegewerkt aan deze laptop, hij vrij nieuw is, er een (heel klein beetje) nieuwe versie uitkomt straks en de HP best luistert naar zijn klanten*.

* = Denk aan het lampje op de f5 toets, die altijd aan staat als je toetsenbordverlichting uit staat. Na veel vragen/verzoeken erover op diverse fora, is HP met een update voor de BIOS gekomen waarin je het lampje kunt uitschakelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Vreemd dat HP geen laptops op voorraad heeft om te verzenden. Coolblue etc hebben ze gewoon op voorraad.
Ik ga vanavond naar een mediamarkt om hem te bekijken. Bevalt hij dan ga ik hem bestellen bij HP.

[ Voor 32% gewijzigd door T.E op 29-07-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 07:23
T.E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:41:
Vreemd dat HP geen laptops op voorraad heeft om te verzenden. Coolblue etc hebben ze gewoon op voorraad.
Ik ga vanavond naar een mediamarkt om hem te bekijken. Bevalt hij dan ga ik hem bestellen bij HP.
Misschien gaan ze alle laptops eerst updaten naar Windows 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Wat de drivers van Windows 10 betreft:
Lees dat de Spectre op een conferentie van MS eerder dit jaar (Build) een demomodel was voor de toen nog niet definitieve versie van Windows 10, dus de kans is zeer groot dat de drivers al heel snel zullen komen.

http://blogs.windows.com/...tre-x360-from-build-2015/

Edit: Zojuist Windows 10 geïnstalleerd via de geforceerde installatie-tool. Geen enkel probleem, ook niet met de touchpad 'gestures'.

[ Voor 17% gewijzigd door oscarwashere op 29-07-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Hoe zit het eigenlijk met de drivers van de spectre 360.
Zit er een cd bij of is alles voortaan digitaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
T.E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:41:
Hoe zit het eigenlijk met de drivers van de spectre 360.
Zit er een cd bij of is alles voortaan digitaal?
Alles is digitaal. Het meeste gaat vanzelf, dan wel na het zoeken in het voorgeïnstalleerde programma 'HP Support Assistant', en anders kun je alle drivers ook vinden op de website van HP.

Edit: sterker nog, de Spectre heeft geen CD/DVD-drive, dus het zou ook niet anders kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door oscarwashere op 29-07-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Ohja haha tuurlijk. Hmm helaas hij stond niet bij de mediamarkt in Den Bosch. Hmm wil m toch eerst heel graag zien voor ik hem koop. Waar zouden ze hem ook hebben staan dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
T.E schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:59:
Ohja haha tuurlijk. Hmm helaas hij stond niet bij de mediamarkt in Den Bosch. Hmm wil m toch eerst heel graag zien voor ik hem koop. Waar zouden ze hem ook hebben staan dixons?
Ik had hem zelf even bekeken bij de MediaMarkt bij de Amsterdam Arena, daar hadden ze een showmodel van de FHD versie, maar als je in Den Bosch bent wezen kijken is Amsterdam vast wat ver van huis.

Bij de Media Markt kon je op de site de voorraad in filialen bekijken, wellicht heeft Dixons of een andere winkel in de buurt dit ook. Bij de BCC bij mij vertelde ze mij dat deze laptop een 'internetmodel' was, die ze wel op voorraad hadden, maar niet als showmodel. Dit zal wel met de prijs te maken hebben, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ja fuck, levering is verschoven naar 10 augustus. :') En daar moest ik dan ook zelf achterkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
SChief schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:02:
Ja fuck, levering is verschoven naar 10 augustus. :') En daar moest ik dan ook zelf achterkomen.
Das ook lekker zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darembo72
  • Laatst online: 25-09 13:28
HP heeft de support section nu ook uitgebreid met downloads voor windows 10, er staat in ieder geval een bios update bij.
Ik moet zeggen dat de update naar windows 10 soepel verlopen is, het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat mijn dell digitiser nu niet meer werkt op het scherm, vooralsnog ga ik er vanuit dat het probleem veroorzaakt wordt door een lege batterij. 4A baterijen vind je echter niet overal ,dus het duurt nog even voordat ik het kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
En waarschijnlijk zelfs alleen maar omdat de hoes niet direct leverbaar is. Als je de Spectre los zoekt dan zie je dat 'ie op voorraad is, maar de hoes zit een levertijd van 5-10 dagen op. Eikels, stuur het dan gewoon los van elkaar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

haha nou voor wie de hoes dus niet noodzakelijk is, bestel hem zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Het is wel een hele mooie (en nog knap duur ook). Zonde als je dat laat liggen eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.argyllfreepress.com/wp-content/uploads/2015/04/HP-Spectre-x-360-battery.bmp

Verdorie wat is ie mooi.

[ Voor 45% gewijzigd door S_Chief op 30-07-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallii
  • Laatst online: 17-02-2022
Vanochtend even met HP aan de telefoon gehangen. Blijkbaar gaan ze volgende week het distributiecentrum verbouwen en doen ze geen verzendingen. Dus ook al wordt je systeem deze week nog geproduceerd dan blijft het eerst nog een week op de plank liggen.

Ik moet zeggen dat ik het een bijzonder verhaal vind, maar er is weinig aan te veranderen.
SChief schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:40:
[...]

En waarschijnlijk zelfs alleen maar omdat de hoes niet direct leverbaar is. Als je de Spectre los zoekt dan zie je dat 'ie op voorraad is, maar de hoes zit een levertijd van 5-10 dagen op. Eikels, stuur het dan gewoon los van elkaar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
Ik geloof dat je er een goedkope zwarte sleeve bij krijgt, die bruine lederen is los aan te schaffen dacht ik.
Afbeeldingslocatie: http://hothardware.com/ContentImages/Article/2295/content/big_spectre-bundle2.jpg.ashx?maxwidth=980&maxheight=980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Nee, de zwarte sleeve krijg je altijd. De lederen zit erbij ivm actie.
Wallii schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:42:
Vanochtend even met HP aan de telefoon gehangen. Blijkbaar gaan ze volgende week het distributiecentrum verbouwen en doen ze geen verzendingen. Dus ook al wordt je systeem deze week nog geproduceerd dan blijft het eerst nog een week op de plank liggen.

Ik moet zeggen dat ik het een bijzonder verhaal vind, maar er is weinig aan te veranderen.
[...]
Wat is dat nou weer voor debiele reden. :') Bedankt voor het melden iig, beter dan HP die elke keer zegt dat je maar moet bellen met het servicenummer. :p

[ Voor 81% gewijzigd door S_Chief op 30-07-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Zou er in augustus weer zo'n actie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
SChief schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:49:
Nee, de zwarte sleeve krijg je altijd. De lederen zit erbij ivm actie.

[...]

Wat is dat nou weer voor debiele reden. :') Bedankt voor het melden iig, beter dan HP die elke keer zegt dat je maar moet bellen met het servicenummer. :p
Raar inderdaad, ook dat dat verder nergens staat. Ik heb zojuist nog een andere laptop besteld voor mijn opa, waarvan de verwachtte leverdatum aanstaande maandag is, dus dat hoop ik dan maar... En anders vrees ik toch even te moeten gaan klagen, want zomaar de leverdatum (waarschijnlijk vrij ver) uitstellen is natuurlijk geen stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik ga er morgen een belletje plegen, laat wel weten hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 01:52
SChief schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:35:
Het is wel een hele mooie (en nog knap duur ook). Zonde als je dat laat liggen eigenlijk.

[afbeelding]

Verdorie wat is ie mooi.
Haha, ik heb die bij Azerty gekocht. Hoes zat in een kartonnen verpakking, in een plastic verpakking, in een kartonnen verpakking in een kartonnen doos. Zeker premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
SChief schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:33:
Ik ga er morgen een belletje plegen, laat wel weten hoe en wat.
Leverdatum van die laptop voor mijn opa is volgens de e-mails en bestelbevestiging maandag, maar nu ik inlog staat er ineens 10 augustus...

Ik hoor het graag van je, ga ik daarna ook nog even zelf bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Idem hier, de mail zei dat 'ie vandaag zou komen maar inloggen geeft een ander verhaal. Ook sneu dat ze je geen update sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Nu online
Guys wat is eigenlijk het verschil tussen de spectre pro en non pro? Wou m met studenten korting (930) bestellen bij HP maar nu ik de levertijden zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
Wouter lucassen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:00:
Guys wat is eigenlijk het verschil tussen de spectre pro en non pro? Wou m met studenten korting (930) bestellen bij HP maar nu ik de levertijden zie...
De Pro komt met Windows 8.1 Professional, de non pro komt met Windows 8.1 Home.
Ik heb HP gebeld, zij geven aan dat de pro duurder is omdat die bestemd is voor de zakelijke markt (betere garantievoorwaarden etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Nu online
jeroenvanrooij schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:15:
[...]

De Pro komt met Windows 8.1 Professional, de non pro komt met Windows 8.1 Home.
Ik heb HP gebeld, zij geven aan dat de pro duurder is omdat die bestemd is voor de zakelijke markt (betere garantievoorwaarden etc).
Ahh vandaar.. Ik zelf twijfel nu over de

Ux305LA (i5-5200u 8 GB ram 256gb ssd) 949
En de spectre (i5-5200u 8gb ram 128gb 999

Mmm keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
Wouter lucassen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:19:

Mmm keuzes keuzes
Ik denk dat je met de HP een meer premium toestel in huis haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Wouter lucassen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:19:
[...]

Mmm keuzes keuzes
Op de HP site heb je een kortingscode voor 10% korting en een lederen hoes krijg je erbij. Dan is ie 899.
Bestel hem nog eens via shopkorting of cashback XXL heb je nog een paar tientjes in de pocket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Nu online
Probleem bij hp is de levering. Ik heb nu eenmaal op korte termijn een laptop nodig. Hp levert pas 10 Augustus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oscarwashere
Ik heb even met HP gebeld, en inderdaad gaan zij intern de boel omgooien (iets met dat het te groot was geworden, dus ze het gaan splitsen ofzo) waardoor ze ongeveer 1 week lang niets kunnen verzenden.

Dat ik geen mail heb gehad moet een fout zijn geweest, en ook de mail van vanochtend met de verkeerde leverdatum was een fout. Volgens de medewerkster zouden alle klanten die getroffen worden door de verandering wel een mail moeten (hebben) ontvangen. Daarnaast zou het vanaf morgen ook op de website vermeld worden.

De eerste verzendingen zijn op z'n vroegst pas weer vanaf 7 augustus, vertelde ze, dus dat betekend een leverdatum van inderdaad 10 augustus omdat het weekend er tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Nu online
oscarwashere schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:59:
Ik heb even met HP gebeld, en inderdaad gaan zij intern de boel omgooien (iets met dat het te groot was geworden, dus ze het gaan splitsen ofzo) waardoor ze ongeveer 1 week lang niets kunnen verzenden.

Dat ik geen mail heb gehad moet een fout zijn geweest, en ook de mail van vanochtend met de verkeerde leverdatum was een fout. Volgens de medewerkster zouden alle klanten die getroffen worden door de verandering wel een mail moeten (hebben) ontvangen. Daarnaast zou het vanaf morgen ook op de website vermeld worden.

De eerste verzendingen zijn op z'n vroegst pas weer vanaf 7 augustus, vertelde ze, dus dat betekend een leverdatum van inderdaad 10 augustus omdat het weekend er tussen zit.
Ja precies. Dat vermelden ze uiteraard pas na bestellen. Ik denk dat ik maar voor de asus ga ook al vind ik glossy een stuk mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
Wouter lucassen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:18:
[...]

Ja precies. Dat vermelden ze uiteraard pas na bestellen. Ik denk dat ik maar voor de asus ga ook al vind ik glossy een stuk mooier
Denk er goed over na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Nu online
Het is dat ik op korte termijn een laptop nodig heb:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabo
Wouter lucassen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:48:
Het is dat ik op korte termijn een laptop nodig heb:(
Dan haal je de Spectre bij Coolblue / Mediamarkt / Bol.com...
Ben je wat duurder uit maar heb je wel je gewenste laptopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Heb hem besteld. Helaas geen tijd om nog naar een winkel te gaan om deze eerst te bekijken aangezien vanavond de code vervalt. Ben erg benieuwd! Zal nog wel 2 weekjes moeten wachten maar dat is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Nu online
jeroenvanrooij schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:22:
[...]

Dan haal je de Spectre bij Coolblue / Mediamarkt / Bol.com...
Ben je wat duurder uit maar heb je wel je gewenste laptopje
Uiteindelijk is t een macbook pro geworden :$ kon die redelijk voordelig op de kop tikken voor 1199.
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste