Sinds 3 dagen in het bezit van de QHD versie.
Die extra pixels hadden van mij niet gehoeven, maar wilde qua specs meer dan de andere configuratie die in Nederland te koop is.
Eerste bevindingen:
+ mooi scherm
+ laptop typt fantastisch
+ voelt als kwalitatief sterke laptop
- Trackpad had kleiner gemogen
- Schaling Windows met meerdere schermen nog steeds niet top (ligt niet zozeer aan de laptop)
- Toetsenbord verlichting heeft maar 1 stand.
- Moet wennen aan het in moeten drukken van de fn-knop voor het gebruiken van de F1, F2, etc.. en de Home- End- knoppen.
De eerste keer dat ik mijn koptelefoon aansloot op de machine hield mijn geluid ermee op. Na 2x herstarten was het euvel verholpen (was vreemd). Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen, maar een werkdag haal ik er wel mee. Zoals ik hier ook al had gelezen, heb ook ik de helderheid vrij hoog staan.
Al met al ben ik na een paar dagen nog steeds supertevreden met deze laptop. Krijg er op mijn werk (zakelijke laptop) veel complimenten over en inmiddels hebben 3 andere collega's de laptop ook al besteld.
1 ding waar ik tegenaan loop, maar waar ik van verwacht dat het op te lossen moeten zijn:
Als ik Youtube op volledig beeld zet, dan zie ik aan de rechterkant van het scherm een dunnen witte lijn van boven naar onder (of onder naar boven

) lopen. Hebben meer mensen daar last van? En belangrijker: heeft iemand de oplossing al gevonden?