Nou, heb de UE65JU7000 bij Klein besteld.
Volgens Kieskeurig is Klein een officiële dealer. Kon dat verder nergens bevestigen maar ik vertrouw Kieskeurig wel...
De "Size does Matter" actie stond uitgelegd op de website maar ik kon hem verder niet activeren ofzo. Dus heb met ze gebeld (15 mninuten in de wachtrij, zucht....)
De medewerker van de klantenservice wist niet eens van die actie, dacht dat ik me had vergist. Hij ging meekijken en zag de actie toen ook staan. Maar volgens hem moest ik toch naar de winkel om er gebruik van te maken. Na wat gezeur bood hij aan om me een direce iDEAL link te mailen zodat ik toch online kon betalen.
Doorverbonden met iemand die dat soort dingen kan fixen. Vervolgens vertelde die me dat de 7000 lijn en hoger uitgesloten zijn van de actie!! Maar goed, hij wilde een uitzondering maken, alleen werd de korting dan ietsje minder dan 650 Euro. Beetje onderhandeld en uiteindelijk een korting afgedongen waar ik blij mee ben!
Het gekke is dat de link inderdaad van de website is verdwenen. Lijkt bijna alsof dat is gedaan naar aanleiding van mijn contact met Klein. Voordat ik belde, werkte die link nog maar een paar uur nadat ik had besteld, werkte hij niet meer...
Just one more thing: Volgens de medewerker waarmee ik de deal heb gemaakt, zullen de 7000 lijn en hoger niet meedoen aan de btw actie van MediaMarkt, Samsung zou het niet willen ofzo. Geen idee of het waar is, hij wilde me natuurlijk overhalen om bij Klein te kopen. Maar wou zijn uitspraak toch even hier vermelden!
@Reverb_: Ik zit ongeveer 2,5 meter van de tv. Ik heb dat ding een paar keer bekeken in de winkel en daar kwam hij niet eens zo groot over. Maar goed, daar heb je een lange muur vol met tv's en het is een grote ruimte. Denk dat hij in m'n woonkamer een stuk groter zal ogen dan in de winkel...
Anyway, het kan mij niet groot genoeg. Als ik 1000 eurie extra kon missen, had ik gewoon een 75 inch besteld