Heb jij ooit een versie via sideloaden geïnstalleerd, zo niet dan is het vreemd dat ie niet automatisch (of eventueel via handmatig), via app updates bij werd gewerkt.Vortigen schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:04:
Ik heb op de Prime Video app nog steeds geen profielen om uit te kiezen.
Via de website op laptop/desktop weer wel.
Zie ik een instelling over het hoofd of is de app simpelweg nog niet geüpdate?
Tevens geeft bij het starten van de app het een melding dat het niet 4k kan weergeven (is niet erg want onze tv is 1080p) en dat ik het moet updaten. Maar dat gebeurt toch automatisch dacht ik? In de Playstore kan ik iig niks updaten.
Na nogmaals een check op de playstore waren er twee apps die ik kon updaten. Prime video stond er niet bij maar ik bekeek de app zelf in de playstore en daar kon ik het ineens toch updaten!
Nu heb ik onze profielen om uit te kiezen en de melding is weg.
Ik had werkelijk geen idee dat dat op deze manier ook kon. Ik dacht dat alle apps automatisch werden geüpdate - en ik handmatig af ten toe kan kijken in de playstore voor de zekerheid - maar dat een app dus blijkbaar ook buiten die dingen kan vallen en je er echt apart naar toe moet is nieuw voor mij.
Ik ga maar eens all mijn andere apps handmatig af om te zien of er een mogelijke update is
Testing, one, two ...