Je krijgt 3 verschillende stekkers bij een Shield TV dus ik denk dat je gewoon zonder enig probleem een US model kan bestellenjipje schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:28:
Vind je dat veel of weinig?
Let wel op dat je waarschijnlijk zoiets nodig hebt.
Theo27 schreef op zondag 7 juni 2020 @ 21:27:
Mijn interne geheugen van de shield heb ik uitgebreidt met een 64 GB usb 3.0 stick. Bij het inladen van foto's of de filmcovers merk ik wat vertraging met laden.
Is deze vertraging met een Samsung T5 of een andere SSD verleden tijd?
Het antwoord dat jullie zoeken is Random I/O en daar zijn USB Sticks en (micro)SD(XC) kaartjes gewoon heel erg slecht in!CH4OS schreef op zondag 7 juni 2020 @ 22:52:
Hoe groot zijn de foto's, om wat voor USB3.0 stick gaat het? Kan mij niet voorstellen dat het laden van de foto's sneller zou gaan; een externe SSD is immers ook gelimiteerd aan de overdrachtssnelheid van de USB-poort. In theorie zou het ook bij USB2.0 goed moeten gaan, die hebben vaak ook ruim voldoende bandbreedte, wel even aangenomen dat het dan om bijvoorbeeld 10 megapixel foto's gaat, met USB3.0 kun je natuurlijk hoger gaan zitten.Zie voor een rekenvoorbeeldje hardware-lover in "[NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie"
Daarnaast zou het zo kunnen zijn dat de simpele A5x serie cores van de Tegra X1+ SoC toch misschien wat langzaam zijn bij grotere databases, maar laten we dat even buiten beschouwing laten voorlopig, want dan moet je het echt heel bont maken denk ik
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||