Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nitai schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:02:
[...]

Nou die houd mij op de hoogte e-mail werkt ook voor geen meter :(
Thnx voor het melden, helaas al weer uitverkocht.
Als ze bij Coolblue een beetje slim zijn, sturen ze ook niet direct iedereen een mail.
Stel dat er 10 op voorraad komen en ze sturen 1.000 mensen een mail? Dan grijpen er een boel mensen mis, omdat het artikel inmiddels alweer uitverkocht is.

In dat geval is het eerlijker om eerst de eerste 25 tot 50 mensen te mailen en later pas meer als blijkt dat er nog voorraad over blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Muse schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 18:26:
[...]

Als ze bij Coolblue een beetje slim zijn, sturen ze ook niet direct iedereen een mail.
Stel dat er 10 op voorraad komen en ze sturen 1.000 mensen een mail? Dan grijpen er een boel mensen mis, omdat het artikel inmiddels alweer uitverkocht is.

In dat geval is het eerlijker om eerst de eerste 25 tot 50 mensen te mailen en later pas meer als blijkt dat er nog voorraad over blijft.
Dus is er een wachtlijst, maak het dan helder naar je klant toe en niet zoals het er nu staat. Maar met alle respect, je weet het ook niet (toch?), nu ga je er vanuit dat je op de hoogte wordt gebracht als er voorraad is en niet meer op de site hoeft te kijken. Ik heb gewoon bij Amazon besteld, hoef ik niets meer te doen, als er voorraad is, wordt het afgeschreven en opgestuurd.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nitai schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 19:48:
[...]

Dus is er een wachtlijst, maak het dan helder naar je klant toe en niet zoals het er nu staat. Maar met alle respect, je weet het ook niet (toch?), nu ga je er vanuit dat je op de hoogte wordt gebracht als er voorraad is en niet meer op de site hoeft te kijken. Ik heb gewoon bij Amazon besteld, hoef ik niets meer te doen, als er voorraad is, wordt het afgeschreven en opgestuurd.
Zeker weten doe ik het niet, maar ik ben wel werkzaam in e-commerce. Dit exacte probleem heb ik dus eerder meegemaakt en opgelost door de mails in kleinere batches te verzenden totdat de voorraad op is. Dat ging overigens niet om duizenden adressen, zoals mogelijk bij Coolblue. Maar met 100 gegadigden voor 5 stuks voorraad krijg je ongeveer dezelfde verhouding aan klachten binnen. ;)

Ik snap jouw punt ook hoor, maar veel van de wachtenden zullen nooit weten dat het artikel tussentijds op voorraad was. En first come first serve is dan nog niet eens zo'n oneerlijk principe toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 16:15
plexter22 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 21:54:
Wou vragen wie heb er ook problemen met de app archos video player op de nvidea shield .Start op en stop die ermee.
Heb ook pas een shield 2019 en bij werkt werk die ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plexter22
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-09 13:58
Heb via sideloader de nova player apk geinstaleert en die werk prima de zelfe player alleen andere naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dane86
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Heeft iemand Google assistent aan de praat gekregen met een nest home mini? Netflix besturen met voice werkt niet i.c.m. mijn Shield TV (2019). Voice control via de Shield remote werkt wel...

Google zegt dat het niet mogelijk is om te casten naar Android TV. Werkt lekker samen die verschillende producten van Google :p

[ Voor 27% gewijzigd door Dane86 op 06-01-2020 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:11
Dane86 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 23:27:
Heeft iemand Google assistent aan de praat gekregen met een nest home mini? Netflix besturen met voice werkt niet i.c.m. mijn Shield TV (2019). Voice control via de Shield remote werkt wel...

Google zegt dat het niet mogelijk is om te casten naar Android TV. Werkt lekker samen die verschillende producten van Google :p
Hmm zelfde probleem afgelopen weken met mijn home mini en telefoon met android 10.. Kan netflix ook niet starten via voice

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:19
Dane86 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 23:27:
Dat is een bug in de Android TV software.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
Ik probeer toch al een tijdje een Pro te bemachtigen, maar de Coolblue website heeft me nog geen 1 keer gemailed. Is er een probleem met de Pro, waardoor Nvidia er zo weinig maakt, of zijn ze echt zo in trek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:02
sorted.bits schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:44:
Ik probeer toch al een tijdje een Pro te bemachtigen, maar de Coolblue website heeft me nog geen 1 keer gemailed. Is er een probleem met de Pro, waardoor Nvidia er zo weinig maakt, of zijn ze echt zo in trek?
Blijkbaar maken ze er niet voldoende en wat wordt geleverd is in trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21
Halverwege december waren er een aantal filialen van mediamarkt, waar ze op voorraad legen, kris kras door het land, Bergen op Zoom, Maastricht, Rotterdam, Drachten, etc... Nu nergens meer. Bij Paradigit staat de ene keer, over zoveel dagen op voorraad, maar nu staat er "op dit moment niet beschikbaar". Heb ze daar nog nooit op voorraad gezien overigens.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14

Rannasha

Does not compute.

marcel2112 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:33:
[...]

Deed jaren al goed en toen met de shield is het begonnen.
Als ik netwerk kabel uit mn pc haal dan werkt het wel goed
Kijk anders even of Wake-On-LAN aan staat. In de device manager, de eigenschappen van je netwerk adapter openen, dan naar Power Management en het vinkje bij "Allow this device to wake the computer" weghalen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
Rannasha schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Kijk anders even of Wake-On-LAN aan staat. In de device manager, de eigenschappen van je netwerk adapter openen, dan naar Power Management en het vinkje bij "Allow this device to wake the computer" weghalen.
Bij mij in windows 7 staat het ergens anders maar er staat dat Wake-On-Lan 'uitschakelen' en dan rechts bij waarde:Ingeschakeld en heb de rest ook bij energiebeheer bij apparaatbeheer,'dit apparaat mag de computer uit de slaapstand halen' uitgevinkt behalve voor mn toetsenbord en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dane86
Hulleman schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:58:
[...]

Dat is een bug in de Android TV software.
Oké. Even afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:19
Ik heb mijn GH vanaf juni 2019, dus het is al heel lang een probleem. Ik gebruik voicecommand voornamelijk voor Harmony commando's om activiteiten aan te zetten. Met de Harmony AB kan ik op de shield dan wel navigeren naar netflix, YouTube, kodi. Dus voor mij niet echt een must, maar kansloos dat Google hardware niet lekker overweg kan met alle Google software

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:50

n0ss

⭐⭐⭐

Smart apps van mijn tv lopen niet echt lekker, zit daarom te denken om een shield pro aan te schaffen.
Iemand ervaring met het gebruik van een shield i.c.m een 120HZ 4k 65inch samsung tv? (samsung Q80R) en soundbar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 23:14
Ik heb dus een Shield 2019 gekocht, primair zodat de kinderen kunnen streamen en voor snellere HD streaming apps voor mijzelf, de smarts van de TV zijn al wat minder smart geworden blijkbaar. En ik loop tegen twee behoorlijk irritante problemen aan;

1ste issue; ik zeg tegen mijn Nest; "Speel Paw Patrol op Netflix"; krijg ik terug "Ok, Paw Patrol via Netflix, ik speel het af op Shield TV. Sorry ik Netflix nog niet afspelen op Android TV. Probeer je afstandsbediening te gebruiken."

Ik ben niet de enige op https://support.google.com/googlenest/thread/1308510?hl=en staat het er vol mee en ik heb een uur met Google aan de chat gehangen gisteren. Maar geen oplossing. Iemand hier ervaring mee?

2nd issue; die afstandsbediening werkt, maar alleen in het Engels. Als ik in het Nederlands zeg "Speel Paw Patrol op Netflix', dan start hij geen Netflix, maar een algemene search. In het Engels is "Play Paw Patrol on Netflix" wel goed, dan start hij Netflix. Iemand daar ervaring mee?

Code, justify, code - Pitr Dubovich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:43
CrimsonRider schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:31:
Ik heb dus een Shield 2019 gekocht, primair zodat de kinderen kunnen streamen en voor snellere HD streaming apps voor mijzelf, de smarts van de TV zijn al wat minder smart geworden blijkbaar. En ik loop tegen twee behoorlijk irritante problemen aan;

1ste issue; ik zeg tegen mijn Nest; "Speel Paw Patrol op Netflix"; krijg ik terug "Ok, Paw Patrol via Netflix, ik speel het af op Shield TV. Sorry ik Netflix nog niet afspelen op Android TV. Probeer je afstandsbediening te gebruiken."

Ik ben niet de enige op https://support.google.com/googlenest/thread/1308510?hl=en staat het er vol mee en ik heb een uur met Google aan de chat gehangen gisteren. Maar geen oplossing. Iemand hier ervaring mee?
Zie de laatste post in deze thread. Dit heeft nooit gewerkt.
2nd issue; die afstandsbediening werkt, maar alleen in het Engels. Als ik in het Nederlands zeg "Speel Paw Patrol op Netflix', dan start hij geen Netflix, maar een algemene search. In het Engels is "Play Paw Patrol on Netflix" wel goed, dan start hij Netflix. Iemand daar ervaring mee?
Op welke taal staat de SHIELD? Dit is nogal quirky. In het Nederlands heb je AFAIK nog steeds het antieke Google Now, terwijl je in het Engels Google Assistant krijgt. En zou me ook weer niks verbazen dat als je SHIELD op Engels staat die dan geen secundaire taal heeft voor Nederlands, of juist dat jouw spraakcommando niet wordt herkend door Google Now (omdat je de verkeerde keywords gebruikt) maar in het Engels wel (door gebruik van juiste keywords).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
RobertMe schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:38:
[...]

Zie de laatste post in deze thread. Dit heeft nooit gewerkt.

[...]

Op welke taal staat de SHIELD? Dit is nogal quirky. In het Nederlands heb je AFAIK nog steeds het antieke Google Now, terwijl je in het Engels Google Assistant krijgt. En zou me ook weer niks verbazen dat als je SHIELD op Engels staat die dan geen secundaire taal heeft voor Nederlands, of juist dat jouw spraakcommando niet wordt herkend door Google Now (omdat je de verkeerde keywords gebruikt) maar in het Engels wel (door gebruik van juiste keywords).
Thanks.

Strange, volgens heel van mensen heeft het wel gewerkt, volgens Google zou het moeten werken en volgens nVidia zou het moeten werken. Die google tech gisteren had dit er over te zeggen;

"I dissect all the information related to your concern. And it looks like the Netflix, specifically to NVIDIA Shield issue came back again."

Qua taal, ik heb die Shield op Nederlands gezet en dan werkt het niet. Op Engels werkt het wel. Zou het schelen denk je als ik hem op Engels zet met NL als secundaire taal? Als dat uberhaupt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:43
CrimsonRider schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:57:
"I dissect all the information related to your concern. And it looks like the Netflix, specifically to NVIDIA Shield issue came back again."
Dat is nieuw voor mij. Maar eerlijk gezegd gebruik ik de SHIELD nooit met spraak. In ieder geval werkte het in het begin van Google Assistant ook niet. Maar blijkbaar ooit dus wel gefixt geweest en nu weer kapot.
Qua taal, ik heb die Shield op Nederlands gezet en dan werkt het niet. Op Engels werkt het wel. Zou het schelen denk je als ik hem op Engels zet met NL als secundaire taal? Als dat uberhaupt kan.
IIRC kan dat niet. Maar ook daarbij: lang geleden dat ik met spraak heb gespeeld. Maar als die Google Assistant vs Google Now splitsing er nog is op basis van taal dan lijkt mij niet dat je via secundaire taal alsnog Assistant in het Nederlands kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
RobertMe schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:11:
[...]

Dat is nieuw voor mij. Maar eerlijk gezegd gebruik ik de SHIELD nooit met spraak. In ieder geval werkte het in het begin van Google Assistant ook niet. Maar blijkbaar ooit dus wel gefixt geweest en nu weer kapot.

[...]

IIRC kan dat niet. Maar ook daarbij: lang geleden dat ik met spraak heb gespeeld. Maar als die Google Assistant vs Google Now splitsing er nog is op basis van taal dan lijkt mij niet dat je via secundaire taal alsnog Assistant in het Nederlands kunt krijgen.
Dat zou behoorlijk matig zijn. Ik had juist de Shield ipv van een normale Chromecast omdat de kinderen dan voice activated de TV kunnen gebruiken en ik geen aparte Steam Link meer nodig zou hebben. Iets meer uitgegeven, maar nu werkt het voor geen zier.

"it just works" is niet iets waar nVidia en Google momenteel in uitblinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n0ss schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:40:
Smart apps van mijn tv lopen niet echt lekker, zit daarom te denken om een shield pro aan te schaffen.
Iemand ervaring met het gebruik van een shield i.c.m een 120HZ 4k 65inch samsung tv? (samsung Q80R) en soundbar?
Denk eens de andere kant op : Waarom zou het niet werken :? Welke problemen verwacht je te krijgen ?!
CrimsonRider schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:17:
Dat zou behoorlijk matig zijn. Ik had juist de Shield ipv van een normale Chromecast omdat de kinderen dan voice activated de TV kunnen gebruiken en ik geen aparte Steam Link meer nodig zou hebben. Iets meer uitgegeven, maar nu werkt het voor geen zier.

Wil wel met je 1:1 ruilen : Krijg je van mij een mooie Chromecast Ultra ervoor in de plaats! O-) :P :+

* nero355 vindt dat hele Voice Activated gebeuren maar een beetje stom... Logitech Harmony Remotes FTW!!! 8) :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
nero355 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:56:
[...]

Denk eens de andere kant op : Waarom zou het niet werken :? Welke problemen verwacht je te krijgen ?!

[...]

Wil wel met je 1:1 ruilen : Krijg je van mij een mooie Chromecast Ultra ervoor in de plaats! O-) :P :+

* nero355 vindt dat hele Voice Activated gebeuren maar een beetje stom... Logitech Harmony Remotes FTW!!! 8) :Y)
Weet je, ik ben ook een console command line fan. Icons enzo zijn voor newbs. Maar, ik heb de vrouw overtuigd van deze uitgave en als ik die ruil met een ChromeCast Ultra gaat ze denk ik niet supportive zijn.

Dat voice activated voor kinderen is wel geweldig. Hij kan nog niet schrijven, maar tegen google roepen dat hij Juf Roos of Paw Patrol wil, dat lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 00:59
Hebben meer mensen er last van dat geen enkele TV series scraper voor SPMC werkt? En wat is nu de beste media player als je ook film- en serie informatie en ondertitels wil ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
mac1987 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 00:40:
Hebben meer mensen er last van dat geen enkele TV series scraper voor SPMC werkt? En wat is nu de beste media player als je ook film- en serie informatie en ondertitels wil ophalen?
Ik heb geen ervaring met SPMC, maar voor dezelfde use case gebruik ik Plex in combinatie met SubZero. Dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dane86
CrimsonRider schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:17:
[...]

Ik heb dit issue ook, lijkt dus wel een bug, het heeft ooit gewerkt. Ik probeer al een tijdje LG OLED, Marantz receiver en Google home/Alexa uit om een handige voice experience te creëren maar het is een drama.

In het Nederlands werkt sowieso heel weinig, dus alle apparaten staan op Engels. Accounts ook. Maar dan nog werkt een hoop niet out of the box met zowel alexa als Google home. Elk apparaat heeft zijn eigen beperking en die zijn weer anders met Google of Amazon. Iedereen adverteert met voice control maar eigenlijk wordt je voor de gek gehouden.

Nu dus de shield aangeschaft omdat LG's implementatie van Earc niet goed werkt met apps op de tv. Wel blij mee, HD geluidsstreams komen nu wel netjes aan bij men receiver Alleen nu loop ik dus weer tegen een voice bug aan. Home automation is nog verre van user friendly. Ik werk in de IT en krijg het maar amper aan de praat met uren/dagen rommelen.

Tot dusver lijkt de shield wel een handige hub. Kan hem met voice wel aanzetten waardoor mijn versterker en tv ook automatisch aangaan. Als dit voice dingetje werkt heb je wel een mooie tv/film ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
Dane86 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:34:
[...]

Ik heb dit issue ook, lijkt dus wel een bug, het heeft ooit gewerkt. Ik probeer al een tijdje LG OLED, Marantz receiver en Google home/Alexa uit om een handige voice experience te creëren maar het is een drama.

In het Nederlands werkt sowieso heel weinig, dus alle apparaten staan op Engels. Accounts ook. Maar dan nog werkt een hoop niet out of the box met zowel alexa als Google home. Elk apparaat heeft zijn eigen beperking en die zijn weer anders met Google of Amazon. Iedereen adverteert met voice control maar eigenlijk wordt je voor de gek gehouden.

Nu dus de shield aangeschaft omdat LG's implementatie van Earc niet goed werkt met apps op de tv. Wel blij mee, HD geluidsstreams komen nu wel netjes aan bij men receiver Alleen nu loop ik dus weer tegen een voice bug aan. Home automation is nog verre van user friendly. Ik werk in de IT en krijg het maar amper aan de praat met uren/dagen rommelen.

Tot dusver lijkt de shield wel een handige hub. Kan hem met voice wel aanzetten waardoor mijn versterker en tv ook automatisch aangaan. Als dit voice dingetje werkt heb je wel een mooie tv/film ervaring
Gedeelde smart indeed. Het extra irritante is dat mijn broer een simpele ChromeCast heeft en het daar wel werkt. In het Nederlands en alles. Als ik het niet werkend krijg dan gaat die Shield gewoon terug naar Amazon en haal ik wel een ChromeCast voor 1/5 van de prijs. Dan zet ik mijn Steam Link wel weer terug. Tis wel verdacht dat met Googles eigen devices het wel werkt. Maar de licensed stuff niet.

Doe ik eens een keer het verstandige en koop ik merk stuff zodat het 'just works', krijg ik dit. |:( |:(

Ik had trouwens Google ook maar eens op Twitter messages benaderd;
Yesterday, 11:46 PM
Thanks for sharing this to us. We've checked and our team is already aware of this and is currently working on a fix. In the meantime, we'd suggest for you to send us feedback using your Google Home app and use the keyword: "CC T3 Unable to recognize voice command". Here's a guide: https://support.google.co...co=GENIE.Platform=Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mac1987 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 00:40:
SPMC wordt niet meer ontwikkeld, dus grote kans dat het daar aan ligt. Ik zou gewoon de laatste build van Kodi pakken meest gangbare subtitle providers out of the box en die 'verslaafde' kan je handmatig toevoegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 10-01-2020 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
Nitai schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 11:15:
[...]

SPMC wordt niet meer ontwikkeld, dus grote kans dat het daar aan ligt. Ik zou gewoon de laatste build van Kodi pakken meest gangbare subtitle providers out of the box en die 'verslaafde' kan je handmatig toevoegen.
Ik gebruik SPMC ook wil liefst ook Kodi gebruiken maar loopt steeds vast op de shield pro 2019,paar dr keer dr uigehaald opnieuw geinstalleerd,shield opnieuw opstarten maar bij bestanden ofzoiets gaat die weer vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

marcel2112 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:42:
[...]

Ik gebruik SPMC ook wil liefst ook Kodi gebruiken maar loopt steeds vast op de shield pro 2019,paar dr keer dr uigehaald opnieuw geinstalleerd,shield opnieuw opstarten maar bij bestanden ofzoiets gaat die weer vast zitten.
Vreemd, nooit problemen met Kodi gehad, Heb je al geprobeerd om een build handmatig te sideloaden? Of je Shield factory te resetten, dan wist hij alle data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
Ik ben na jaren XBMC en later Kodi overgestapt op Plex omdat dat native op de TV werkte. Moet alleen wel een server op mijn NAS hosten, maar daar had ik toch de Kodi content al staan.

Is er een compelling reden om weer naar Kodi te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

CrimsonRider schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:26:
Ik ben na jaren XBMC en later Kodi overgestapt op Plex omdat dat native op de TV werkte. Moet alleen wel een server op mijn NAS hosten, maar daar had ik toch de Kodi content al staan.

Ik heb ook een Plex life time abo, maar ik was het crashen zat op iOS. Destijds had Kodi subs beter geregeld, maar ik begreep dat dat inmiddels ook goed werkt bij Plex als een aparte user agent. Dus tsja, denk het niet, is gewoon persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CrimsonRider schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:26:

Ik hoor weleens dat sommige Android TV's moeite hebben met audio downmixen naar 2.0 i.c.m. Plex, omdat de SoC te traag is en i.c.m. Kodi dat toch zonder enige moeite gaat op diezelfde SoC dus als je graag één centrale database hebt op basis van Kodi overal dan is dat "the way to go" :)

Daarnaast ben ik persoonlijk Kodi voorstander puur omdat ik de geschiedenis van Plex ken en de hele opzet zwaar onnodig vind in een tijd dat elke GPU makkelijk alles kan decoderen, zoals H.264 en H.265 content!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
Nitai schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:03:
[...]

Vreemd, nooit problemen met Kodi gehad, Heb je al geprobeerd om een build handmatig te sideloaden? Of je Shield factory te resetten, dan wist hij alle data.
Nee en nee,ben dr al een week mee bezig geweest om alles zo in te stellen met pc enzo hoe ik dat wil,durf nu niks meer te veranderen haha

Heb dr ook een samsung ssd t5 aangehangen en kan zelfs als de shield uitstaat films en series naar de shield kopieeren,heb ook een Mede8er player en die moet eerst aan staan om dat te doen,hoe kan het dat de shield het wel zo kan als die uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel2112 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:55:
hoe kan het dat de shield het wel zo kan als die uit staat?
Omdat de Shield nooit uitstaat helaas...

Elke dag 500 DNS Requests, terwijl ik hem niet eens gebruik! :P

Maar dat is nog steeds beter dan de 2500 van de Chromecast Ultra :X _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
nero355 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:59:
[...]

Omdat de Shield nooit uitstaat helaas...

Elke dag 500 DNS Requests, terwijl ik hem niet eens gebruik! :P

Maar dat is nog steeds beter dan de 2500 van de Chromecast Ultra :X _O-
Ahzo,dan vermoed ik dan ook dat daarom mn pc niet meer in de normale slaapstand wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-08 10:18
Vreemd, heb de 2017 versie naar de slaapkamer verhuisd en de 2019 in de woonkamer, geen enkel probleem, ze doen wat ze moeten doen, wil eigenlijk niets anders;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsonRider
satty schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 20:43:
Vreemd, heb de 2017 versie naar de slaapkamer verhuisd en de 2019 in de woonkamer, geen enkel probleem, ze doen wat ze moeten doen, wil eigenlijk niets anders;-)
Als in, dat Netflix casten via voice command en GH werkt gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-08 10:18
Nee, dat werkt niet via Google nest assistant, jammer genoeg. Maar je tv aan of uitzetten doet hij wel.

[ Voor 25% gewijzigd door satty op 10-01-2020 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marcel2112 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 18:26:
Ahzo,dan vermoed ik dan ook dat daarom mn pc niet meer in de normale slaapstand wou.
Dat kan meerdere redenen hebben en hoeft niet door de Shield TV te komen...

Denk richting Multicast/Broadcast storms en dergelijke! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
nero355 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:05:
[...]

Dat kan meerdere redenen hebben en hoeft niet door de Shield TV te komen...

Denk richting Multicast/Broadcast storms en dergelijke! ;)
Begon nadat ik de shield aansloot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
nero355 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:17:
[...]

Maar daar hoeft het niet aan te liggen! ;)
Dan zou het dan wel toevallig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
marcel2112 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:24:
Dan zou het dan wel toevallig zijn.
Laat ik het anders zeggen :

- Wat heb je nog meer in je netwerk hangen ?
- En is alles up-to-date qua firmwares ?
- Of is er een bug bekend bij één of meerdere apparaten die nooit meer zal worden gepatched ?
- Hoe zeker weet je dat het niet één of andere Windows Update of Driver Update is op je PC die de boel in de maling neemt ?

En last but not least : Misschien is juist je router of één van je switches het probleem, omdat die slecht kan omgaan met het type verkeer dat de Shield TV genereert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Mijn PC ging ook niet meer in slaapstand sinds de shield aangesloten was op mijn netwerk. Is geen toeval denk ik.

Heb dan maar de wake on lan uitgevinkt in de netwerkdriver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Voor degene die nog op zoek zijn naar een nieuwe Shield (gewoon / pro), zag er vandaag nog 2 van elk liggen bij de Mediamarkt in Almere.
(hoop niet dat dit als spam gezien wordt :-) maar het ding lijkt her en der nog steeds lastig leverbaar te zijn... hier liggen ze gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Mocht iemand zich afvragen waarom het geluid het niet meer doet in de Steam Link app. Even de app updaten.

Edit: nu freezed hij constant. Als ik de Shield van het stroom haal en daarna opnieuw inplug, kan ik weer verder in het spel..

[ Voor 38% gewijzigd door JoeZuCK op 12-01-2020 12:12 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heeft er nog iemand problemen dat zijn PC ultrawide is en dan streamen via de Steam Link app niet lekker werkt omdat de TV een andere resolutie heeft? Zie ik ergens een instelling over het hoofd?

[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 12-01-2020 13:56 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24
Ngangatar schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:55:
Heeft er nog iemand problemen dat zijn PC ultrawide is en dan streamen via de Steam Link app niet lekker werkt omdat de TV een andere resolutie heeft? Zie ik ergens een instelling over het hoofd?
Niet gewoon even je pc of game op de tv resolutie instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ppeterr schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:22:
[...]

Niet gewoon even je pc of game op de tv resolutie instellen ?
Ik verwacht eigenlijk gewoon, wellicht ten onrechte, dat de devices dit onderling uitwisselen. Of dat ik dit eenmalig ergens kan instellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24
Ngangatar schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:30:
[...]

Ik verwacht eigenlijk gewoon, wellicht ten onrechte, dat de devices dit onderling uitwisselen. Of dat ik dit eenmalig ergens kan instellen.
Nou lees ik ergens anders dat er een optie in de advanced config is "Change desktop resolution to match streaming client". Wellicht zoek je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ppeterr schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:35:
[...]

Nou lees ik ergens anders dat er een optie in de advanced config is "Change desktop resolution to match streaming client". Wellicht zoek je dat.
Zo dan! Dan heb ik die tot 2 keer toe echt over het hoofd gezien. Vanavond even testen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:34

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Hier enige probleem met steam link app is dat alles traag lijkt.
Ook af en toe knalt de kwaliteit zwaar omlaag.
Streamen met nvidia gamestream 0 problemen.

Iemand een idee wat ik zou kunnen doen.
Zie met regelmaat ook een rood icoontje in de rechts onderhoek.
Maa rkan eigenlijk niemand vinden met zelfde probleem.

Alvast bedankt.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
Iemand die dit toestel gebruikt voor retro games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
niet dagelijks maar ik speel wel eens verschillende retro games ,street fighter,mortal kombat,mario etc .icm Happy Chick
pina schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:13:
Iemand die dit toestel gebruikt voor retro games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
diquan2001 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:24:
niet dagelijks maar ik speel wel eens verschillende retro games ,street fighter,mortal kombat,mario etc .icm Happy Chick

[...]
Ben zelf aan het experimenteren met arc browser en vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die ermee werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss

n0ss

⭐⭐⭐

Ben zeer benieuwd in de 2019 shield echter nog geen handen op kunnen krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:26
Ik heb de afgelopen week 2 keer iets vreemds gehad met met Shield Pro uit 2015. De Shield reageerde niet meer op ‘omlaag’ op de afstandsbediening (zowel de Shield TV afstandsbediening, als de controller en via de afstandsbediening van mijn TV). De oplossing was de Shield TV in standby zetten en dan weer inschakelen. Nooit eerder dit probleem gehad in voorgaande jaren.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Ben daar niet bekend mee, staat het in de play store?
pina schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:36:
[...]

Ben zelf aan het experimenteren met arc browser en vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die ermee werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ppeterr schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:35:
[...]

Ik zit volop te googlen etc maar het lijkt dat deze oplossing is voor de Steam Link, niet voor de Steam Link app. Deze optie zit namelijk niet in de Shield maar in de Link settings ;).

Nog even verder zoeken dus aan deze kant maar iig bedankt voor het meedenken.

*Edit: ik kom dit nu wel tegen bij remote play in een sub sub menu. Hopelijk werkt dat wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 14-01-2020 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
Ik lees in wat reviews hier op tweakers en coolblue dat men nogal last kan hebben van microstutter bij het afspelen van mkv's via plex. Ik geloof dat het te maken moet hebben met 24fps videobestanden die op 23.976 fps worden afgespeeld of andersom. Ik kan niet echt vinden of er een oplossing voor is of niet. Heeft iemand hier ervaring met dergelijke issues.

Disclaimer: dat je het niet ziet betekent niet dat het er niet is. De ene is (helaas) gevoeliger voor zulke dingen dan de ander. Ik weet van mezelf dat ik zoiets meteen zie, vandaar mijn vraag.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:21:
Ik lees in wat reviews hier op tweakers en coolblue dat men nogal last kan hebben van microstutter bij het afspelen van mkv's via plex. Ik geloof dat het te maken moet hebben met 24fps videobestanden die op 23.976 fps worden afgespeeld of andersom. Ik kan niet echt vinden of er een oplossing voor is of niet. Heeft iemand hier ervaring met dergelijke issues.
Mja, hebben die mensen wel alles goed ingesteld vraag ik me dan af, want ook Plex heeft sinds een paar maanden eindelijk automatische refreshrate switching gekregen dus als je dat aanzet moet dat in principe helemaal goed gaan! :)
Disclaimer: dat je het niet ziet betekent niet dat het er niet is. De ene is (helaas) gevoeliger voor zulke dingen dan de ander. Ik weet van mezelf dat ik zoiets meteen zie, vandaar mijn vraag.
Ik zou gewoon lekker zelf testen en als het goed is dan is het goed en zo niet : Lekker terugsturen als je niet zonder Plex kan :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:23
nero355 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:39:

Mja, hebben die mensen wel alles goed ingesteld vraag ik me dan af, want ook Plex heeft sinds een paar maanden eindelijk automatische refreshrate switching gekregen dus als je dat aanzet moet dat in principe helemaal goed gaan! :)
Dat had plex al jaren op de shield :? Sinds een half jaar ofzo heb je ook systeembrede refresh rate switching. Voor 50 Hz content, het merendeel van de nl televisie, is dat wel een must. Standaard staat de shield meestal op 60 Hz en om dan naar 50 Hz content te kijken was vrij storend. Het is overigens niet helemaal triviaal om het systeembreed aan te zetten. Zijn meerdere Posts over op dit forum te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HEY_DUDE schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 19:12:
Dat had plex al jaren op de shield :?
Ergens in de eerste helft van 2019 kreeg ik een Plex Blog linkje toegestuurd waarin dat werd aangekondigd op een manier alsof het er nooit in had gezeten dus vandaar mijn opmerking :)
Sinds een half jaar ofzo heb je ook systeembrede refresh rate switching. Voor 50 Hz content, het merendeel van de nl televisie, is dat wel een must. Standaard staat de shield meestal op 60 Hz en om dan naar 50 Hz content te kijken was vrij storend. Het is overigens niet helemaal triviaal om het systeembreed aan te zetten. Zijn meerdere Posts op dit forum in dit Topic over te vinden.
Dat is inderdaad aan de Android TV kant toegevoegd. Dat weet ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
AtlAntA schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:21:

Met deze tool zou je dat ook moeten kunnen oplossen: vinom in "[NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss

n0ss

⭐⭐⭐

Iemand enig idee waarom de beschikbaarheid voor de 2019 pro zo belabberd is?
Ik zou er graag ook een willen aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

n0ss schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:12:
Iemand enig idee waarom de beschikbaarheid voor de 2019 pro zo belabberd is?
Ik zou er graag ook een willen aanschaffen...
Geen idee, maar het is al langer zo.

Vandaag een bericht gehad van Amazon.de dat ik het eind deze maand mag verwachten. Ik heb eind vorige maand besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 12:51
Bij Coolbue komen ze ook eind deze maand binnen.

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemingr
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-09 09:29
Nitai schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:34:
[...]

Geen idee, maar het is al langer zo.

Vandaag een bericht gehad van Amazon.de dat ik het eind deze maand mag verwachten. Ik heb eind vorige maand besteld.
Ik heb deze ook al een tijdje geleden besteld bij a.de, maar geen bericht gehad. Ik stond op het punt maar te annuleren, maar nu, ook met oog op Coolblue levertijd, laat ik het vooralsnog wel actief.

Make Tweakers Great Again

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
Bij cool is pro in voorraad.. Heb 1 besteld.. (voor me zelf :) )

'buis' versie is op

[ Voor 33% gewijzigd door mucuracat op 16-01-2020 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0ss

n0ss

⭐⭐⭐

mucuracat schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:44:
Bij cool is pro in voorraad.. Heb 1 besteld.. (voor me zelf :) )

'buis' versie is op
Thanks zojuist de pro versie besteld.

Voor de snelle beslissers onder ons: https://www.coolblue.nl/p...nvidia-shield-tv-pro.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
n0ss schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:04:
[...]

Thanks zojuist de pro versie besteld.

Voor de snelle beslissers onder ons: https://www.coolblue.nl/p...nvidia-shield-tv-pro.html
Ja jo.. nu ik besteld heb, staat er niet meer bij dat er beperkt voorraad is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0ss

n0ss

⭐⭐⭐

mucuracat schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:24:
[...]

Ja jo.. nu ik besteld heb, staat er niet meer bij dat er beperkt voorraad is :X
Zie ik inderdaad ook niet meer staan, maar je weet nooit hoe snel het gaat. Je hebt hem in iedergeval!
Ik ben benieuwd hoe die bevalt... Vind mijn smart tv apps maar buggy en werken niet soepel/goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mucuracat
n0ss schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:05:
[...]

Zie ik inderdaad ook niet meer staan, maar je weet nooit hoe snel het gaat. Je hebt hem in iedergeval!
Ik ben benieuwd hoe die bevalt... Vind mijn smart tv apps maar buggy en werken niet soepel/goed.
Het bevalt me nu al goed :+
Waar ik het voor wil is legaal iptv turkse zenders kijken. Heb mooi m3u bestand gevonden. (scheelt schotel :) )
Nederlandse zenders heb ik via Ziggo, waar ik beta heb voor android TV app.
Verder lekker Netflix (legaal) en Prime video (legaal) apps er op installeren.

Dus alles via 1 kastje. Ook lekker makkelijk voor vrouwtje. Niet te klooien via telefoon streamen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16
Ook ik heb hem nog kunnen bestellen. Mooi voor het weekend binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oyay
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:30
mucuracat schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:21:
[...]

Waar ik het voor wil is legaal iptv turkse zenders kijken. Heb mooi m3u bestand gevonden. (scheelt schotel :) )
Doe je ook aan delen van dat legale m3u lijst? :)

If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
oyay schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:00:
[...]

Doe je ook aan delen van dat legale m3u lijst? :)
Zoek op : Kanalenlijst Hans in google of via website van detransponder(punt)nl
is een satellite club.

Veel tekst.. ergens staat dan dat het ook via vlc gekeken kan worden. En daar zie je een link staan '202001'
In de lijst staan alleen kanalen die ook via internet gratis bereikbaar zijn. Dus geen RTL of SBS of film kanalen
Wel NPO 1 t/m 3 en veel regionale zenders.

[strike]dat lijkt me niet helemaal legaal... nevermind,[/strike] niet goed gelezen

Nu nog mooie iptv app vinden. Met deze werkt het ook op mijn phone: https://play.google.com/s...com.nst.iptvsmarterstvbox
ff kijken morgen hoe het met android tv uit ziet.
En als iemand nog mooiere/betere weet, mag het zeggen.

[ Voor 60% gewijzigd door Geronimous op 16-01-2020 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oyay
mucuracat schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:11:
[...]

Zoek op : Kanalenlijst Hans in google of via website van detransponder(punt)nl
is een satellite club.

Veel tekst.. ergens staat dan dat het ook via vlc gekeken kan worden. En daar zie je een link staan '202001'
In de lijst staan alleen kanalen die ook via internet gratis bereikbaar zijn. Dus geen RTL of SBS of film kanalen
Wel NPO 1 t/m 3 en veel regionale zenders.

Nu nog mooie iptv app vinden. Met deze werkt het ook op mijn phone: https://play.google.com/s...com.nst.iptvsmarterstvbox
ff kijken morgen hoe het met android tv uit ziet.
En als iemand nog mooiere/betere weet, mag het zeggen.
Die iptvsmartes werkt wel goed maar is wel erg kaal qua opties.
Ik gebruik sinds 2 weken tivimate. Deze is betaald maar werkt wel perfect.
€5 per jaar of €20 levenslange licentie.

Succes en bedankt voor de free iptv m3u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikedejong25
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:25
Hoi allemaal, ik lees al een tijdje mee en nu zit ik zelf met een remote issue

Ik heb de 2015 versie FW 8.0.1 met remote V1.36 en bij gebruik van voice command blijft het icoon op de remote permanent branden, alsof het voice command verbinding blijft hangen?

Forget accessory helpt even maar de remote opnieuw pairen en bij gebruik voice command blijft hij weer permanent branden

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschie_73
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 13:11
oyay schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:24:
[...]

Die iptvsmartes werkt wel goed maar is wel erg kaal qua opties.
Ik gebruik sinds 2 weken tivimate. Deze is betaald maar werkt wel perfect.
€5 per jaar of €20 levenslange licentie.

Succes en bedankt voor de free iptv m3u
Ik gebruikte eerst ook tvimate alleen i.c.m. iptv met vod vond ik deze niet fijn werken nu overgestapt op deze fijne iptvplayer https://www.reddit.com/r/...r_explanation_and_how_to/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fopspeen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-08-2023
Ze zijn nu op voorraad bij Coolblue. Net besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemingr
Beetje jammer dat CB de prijs flink omhoog heeft gedaan in de laatste 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Ook besteld dank voor de tip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
Hemingr schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 20:02:
Beetje jammer dat CB de prijs flink omhoog heeft gedaan in de laatste 2 weken.
De pro was toch altijd al 239?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayo
  • Laatst online: 19:54

Ayo

AtlAntA schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 20:26:
[...]

De pro was toch altijd al 239?
Heb hem gekocht aan 219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
bij coolblue?
Had gezocht op site van coolblue voor laagste prijs garantie. Maar daar doen ze niet aan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayo
  • Laatst online: 19:54

Ayo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oyay
boschie_73 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 19:09:
[...]

Ik gebruikte eerst ook tvimate alleen i.c.m. iptv met vod vond ik deze niet fijn werken nu overgestapt op deze fijne iptvplayer https://www.reddit.com/r/...r_explanation_and_how_to/
Thx. Ziet er wel gelikt uit. Zal hem eens bekijken.
Ik krijg de vod functie niet in de tivimate. Heb jij daar iets voor moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Lastig ga volgende week naar NYC zie ze daar bij Bestbuy voor 199$ :X

Wat te doen heb de 2017 & 2015 500gb vers al in huis .
Welke zal ik dan doorverpatsen :? want 3 is teveel ..
mucuracat schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 21:32:
[...]

bij coolblue?
Had gezocht op site van coolblue voor laagste prijs garantie. Maar daar doen ze niet aan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
Voor de mensen die hem nog zoeken (PRO) Alternate heeft er nog voor 222.99€ incl. verzending want bij CB alweer uitverkocht ;)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemingr
Rikske_007 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 07:47:
Voor de mensen die hem nog zoeken (PRO) Alternate heeft er nog voor 222.99€ incl. verzending want bij CB alweer uitverkocht ;)
Ik zal wel scheel zijn, maar op de site van alternate kan ik geen nvidia shield (pro of non-pro) vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
Hemingr schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 07:54:
[...]

Ik zal wel scheel zijn, maar op de site van alternate kan ik geen nvidia shield (pro of non-pro) vinden.
Weet niet of een linkje mag maar hier staat hij: https://www.alternate.be/html/product/1586628

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
Hemingr schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 07:54:
[...]

Alternate belgie
Ships. Was 20 euri goedkoper dan cool :)
We gokken op goede service van cool en dat dat wat kost.

[ Voor 15% gewijzigd door mucuracat op 17-01-2020 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
mucuracat schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 08:49:
[...]

Alternate belgie
Komt wel goed als je met credicard je betaling gedaan hebt is dat gewoon morgen in huis ;)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:45
Ik heb regelmatig dat de Shield (2015) vastloopt bij gebruik van spotify.
  • Ik open en bedien Spotify op mijn (android) smartphone en cast dan naar de Shield.
  • Soms gaat het dagen goed, maar willekeurig loopt de Shield dan vast en komt er een harde bromtoon uit mijn speakers, waarna de Shiels soms uit zichzelf reboot, maar meestal moet ik dit handmatig doen door de stroom er af en er op te doen.
Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Pusherman_ op 17-01-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschie_73
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-06 13:11
oyay schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 22:35:
[...]

Thx. Ziet er wel gelikt uit. Zal hem eens bekijken.
Ik krijg de vod functie niet in de tivimate. Heb jij daar iets voor moeten doen?
Ligt eraan of je iptv abonnement vod bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
mucuracat schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 08:49:
[...]
Had hem gisteren ook in mijn mandje zitten bij CB. Haalde nog even koffie, kwam terug, betaalpagina timed out, toen niet meer voorradig. Enorm balen.

Ik check net even voor de lol de nVidia site zelf, en warempel. Gewoon te koop, voor €219.
(edit: hier dus https://www.nvidia.com/nl-nl/shield/buy/).

Meteen besteld, zonder koffie ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 17-01-2020 13:58 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oyay
boschie_73 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:15:
[...]

Ligt eraan of je iptv abonnement vod bevat.
Vod zit in mijn abo maar krijg deze dus niet te zien in tivimate. Bij andere iptv apps kan ik deze wel makkelijk zien.

Pagina: 1 ... 60 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Q: Wanneer komt er een nieuw model van de Nvidia Shield TV uit of komt er een nieuw model aan?
A: Helaas, dat is ons ook niet bekend.

Wat we je wel kunnen vertellen :
  • Alle voorgaande modellen werden in Q4 van 2015/2017/2019 aangekondigd en aan de Pricewatch toegevoegd.
  • Vaak waren ze dan ook in die periode te koop, dus ergens tussen Oktober en December ongeveer.
  • Het model uit 2019 had wat leveringsproblemen en werd pas in Q1 van 2020 beter leverbaar, maar dat is meer een uitzondering dan hoe het er normaal gesproken aan toe gaat.

Houd nieuwsberichten in de gaten en check af en toe de Pricewatch.