Zojuist is bij mij de remote opgehaald door DHL.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2018 @ 22:35:
[...]
Hoe werkt die RMA, waar moet je de remote heen sturen?
nVidia maakt in overleg met jou een ophaal afspraak en stuurt je het shipping label met nog 2 andere documenten. Jij moet de remote fatsoenlijk verpakken, het shipping label erop tapen, RMA nummer op de doos zetten en thuis zijn in het tijdvak van 4 uur waarin DHL je pakketje komt ophalen (en nog waren ze dik een uur te laat...).
1 Van de documenten is een shipment receipt, die moest in een 'pouch' op het pakketje (ik had er 1 gemaakt van de verpakking van een stickervel
Het adres waar de remote heen gaat is NVIDIA RMA op de CASABLANCAWEG 8-10 in Amsterdam.
Nog een kleine update van de aliexpress afstandsbediening. Hij werkt nog steeds goed maar ik heb 1 plek op de bank vanaf waar het signaal een hit-and-miss blijkt te zijn. Met een klein beetje anders richten doet hij het weer, valt tot nu toe dus mee en wordt nog niet als frustrerend ervaren
Wel zit er een issue in de mapping van de OK knop wanneer een app het standaard Android toetsenbord omhoog laat komen. Ik kan over de letters/cijfers navigeren maar als ik op de OK knop druk dan doet hij niets, of hij interpreteert het als 'done'. In beide gevallen ben je niet in staat om iets te typen.
Sommige applicaties hebben hun eigen toetsenbord implementatie die prima te gebruiken zijn zoals Youtube, maar die van Spotify search is niet te gebruiken met deze afstandsbediening. Even zoeken of hier een oplossing voor is anders is het afwachten hoe vaak we hier tegenaan gaan lopen.
6930Wp Oost-West PV_Output | 7.5 kW Ecodan + 300L