In dat topic heeft imand flinke kritiek op het niet geven van informatie over de gamingdienst, gaat die weg? Ik heb hem nu vreemd genoeg gratis, was eerst 10 euro per maand. Maar ik heb ook games gekocht voor 80 euro die op die nvidia gamedienst staan, zou een mooie grap zijn als die hele dienst weg is straks...

Hoop dat nvidia wat beter gaat communiceren en gewoon een goed product levert.
Ze mogen de chromecast functonaliteit ook verbeteren, die werkt echt slechter dan een losse chromecast. Ik krijg niet eens nlziet gestreamed naar de shield momenteel.
Ik heb wat info gevonden over nvidia gamestream:
https://www.forbes.com/si...is-now-free/#3dd4af6860cc
Het is nu gratis (maar kennelijk wel een wachtlijst als je niet in het verleden een klant was). In dat artikel spreken ze het vermoeden uit dat je straks games gewoon kan kopen en dan kennelijk kan installeren op een pc van nvidia en zo kan gamen op je shield zonder dat je nog een game pc nodig hebt. Dat zou ik wel heel tof vinden, ik twijfel namelijk of een gamepc van 1200+ euro wel nuttig is voor mijzelf, dit zou ik wel graag willen.
Maar nu dus gratis gamen en ik kan vast straks de games die ik allemaal gekocht heb al zo gamen, kost misschien iets van 1 dollar per uur gamen, vind dat best prima voor mijn situatie.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2018 10:12 ]