Niets is nog echt nodig MAAR je loopt altijd achter de feiten aan. Dat iets weinig er is betekent niet dat het niet kan komen ;-) Kijk naar Apple, jarenlang bijna geen malware/virussen door het simpele feit dat de target markt te klein was (dus weinig te halen) nu de markt gegroeid is zie je ook steeds meer malware op dat platform verschijnen. Het loont nu steeds meer omdat steeds meer mensen het gebruiken. Android TV is natuurlijk nog relatief klein en dus voor criminelen niet echt lucratief om zich daarop te storten. Gaat het groeien dan zal je zien dat ook hier de vervelende zaken steeds vaker gaan voorkomen.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:45:
[...]
ik gebruik beiden niet, zou dat nodig zijn? ik heb van het werk ook al een of andere virusscanner op mijn ipad e.d. moeten installeren, ik begrijp het nut niet zo. Er zijn meen ik nog geen virussen e.d. bekend voor android tv?
Ik installeer ook amper een apk die ik los download, als je dat wel vaak doet is het misschien een groter riscio.
Dus idd nog niet echt nodig maar hou er rekening mee dat het er wel is.