ja dat bestandje wat je in je client moet laden.The Zep Man schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:43:
[...]
Security token? PKI sleutelmateriaal is standaard jarenlang bruikbaar.
geen idee wat de reden was, maar zoals gezegd al 2x gehad dat ik ergens zat waar t niet meer werkte. eenmaal thuis nieuw bestandje gegenereerd en in de client geladen en het werkte weer.
gebruik nu de bijbehorende qnap app op mijn nas als server met eigen protocol wat werkt met een preshared key. en dat werkt prima. tot nu toe werkt die altijd.
ik ben trouwens aan het zoeken. maar ik kom er niet zo gauw achter wat voor apps er op android tv kunnen. is daar een lijst van?
of moet ik letten op speciale specs in de play store?
terwijl ik de vragen stel komen ze redelijk stom over, maar ik heb buiten mijn telefoon om 0 ervaring met android. voornamelijk ook omdat casting optie's vanaf mijn telefoon voldoende waren. echter werkt dat 9 van de 10x niet op een hotel wifi.
dank voor het meedenken in ieder geval. denk dat ik toch voor de standaard shield ga. door zijn vorm zal deze een stuk sterker zijn dan zijn grote broer. t zal je verbazen hoe goed ze op vliegvelden zijn met het kapotmaken van je bagage
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2021 10:16 ]