Vanuit het kleine vragen topic ben ik hier naartoe gewezen. Hieronder mijn vraag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omdat ik het niet kan vinden, er ook niet echt een forumgedeelte voor is plemp ik hier maar even mijn vraag neer.
Stel; je hebt een fetish voor jaren 80 speelgoed. Dat speelgoed heb je op plankjes uitgestald op de zolder en nu wil je het wat opleuken met LED strips bij de plankjes.
Ik kan maar niet vinden wat ik nu moet kopen, ja LED strips, zover was ik al, maar ik ga toch geen tig adapters erbij kopen

Er moet toch wel "iets" zijn waar ik meerdere strips op kan aansluiten en dan de stekker in het stopcontact
Zoiets, maar dan voor LED strips.
Iemand enig idee? Ik kan het met google niet vinden in ieder geval.. maar dat kan ook zijn dat ik niet weet waar ik op moet zoeken..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed, ik heb antwoord gekregen op mijn vraag; een Daisy chain heet wat ik bedoel. Maar ik zie even door de LED strips het bos niet meer
Volgens mij is het toch niet wat ik nodig heb, of wel?
Hoe ga ik bovenstaande nou voor elkaar krijgen?
Ik kan niet solderen, ga het ook niet leren, dus ik ben op zoek naar een plug en play systeem (soort van).
Het is wel de bedoeling dat alle strips tegelijkertijd gaan branden.
Is er iemand die me in de juiste richting kan wijzen?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels