Tweakers vernieuwt abonnementen - Discussie

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dirk schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:02:
Jawel, kijk maar eens op https://gathering.tweakers.net/forum/preferences. ;)

Maar daar zijn maar 3 templates beschikbaar, Tweakers_ng en twee hele oude: Got (paars) en Silver.
Met wat HTML-hacken lukt het ook niet :p
De template die u heeft gekozen staat niet in de lijst van templates die zijn toegestaan (got). Neem contact op met de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
:+

Geen Paars voor mij dus :P
Maar Paars kent toch geen Bookmark/DM-systeem? Dan heb je er toch weinig aan om te gebruiken?
Stiekem ben ik wel benieuwd naar hoe dit topic er in Paars uitziet :P Anybody ;)?

[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 16-03-2015 16:50 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ot1ZDNb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat ik nou eigenlijk mis en nu eigenlijk wel had verwacht had in een FAQ oid: "is het mogelijk om in termijnen te betalen"? Ik denk even aan een jongere student die graag een steentje wil bijdragen, maar niet een volledig bedrag van 50,- of 250,- kan betalen. Ik snap wel dat je een abo voor een x tijd er meteen aan koppelt als het volledige bedrag binnen is, maar zijn er geen bepaalde voorwaarden te borgen?

Ik denk dat je zo je fanbase beter kan bedienen voor het nemen van een x type abonnement.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Outerspace schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:59:
Wat ik nou eigenlijk mis en nu eigenlijk wel had verwacht had in een FAQ oid: "is het mogelijk om in termijnen te betalen"? Ik denk even aan een jongere student die graag een steentje wil bijdragen, maar niet een volledig bedrag van 50,- of 250,- kan betalen. Ik snap wel dat je een abo voor een x tijd er meteen aan koppelt als het volledige bedrag binnen is, maar zijn er geen bepaalde voorwaarden te borgen?

Ik denk dat je zo je fanbase beter kan bedienen voor het nemen van een x type abonnement.
Denk je echt dat iemand 250 euro gaat betalen als hij dat alleen in termijnen kan doen? Voor die ene persoon die dat echt wil is er een simpele oplossing: spaar maandelijks het termijnbedrag en na een jaar kan je dat abonnement afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:13

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:07:
[...]

Denk je echt dat iemand 250 euro gaat betalen als hij dat alleen in termijnen kan doen? Voor die ene persoon die dat echt wil is er een simpele oplossing: spaar maandelijks het termijnbedrag en na een jaar kan je dat abonnement afsluiten.
Ja hoor. Ik zou bijv per maand wel 20 euro kunnen missen en dus gelijk een T.net abo willen hebben. Anders moet ik eerst een jaar wachten en sparen voordat ik er gebruik van kan maken.

Dan heb ik een jaar gemist van de features die ik eigenlijk al 11 maanden eerder kon hebben.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Outerspace schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:25:
Ja hoor. Ik zou bijv per maand wel 20 euro kunnen missen en dus gelijk een T.net abo willen hebben. Anders moet ik eerst een jaar wachten en sparen voordat ik er gebruik van kan maken.
Dan hebben we er ééntje die het wil. Iets zegt mij dat het uiteindelijke aantal daar niet heel ver vandaag zou liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:10
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:07:
[...]

Nu pak je direct het voorbeeld van €250, maar negeer je die van €50 even om je punt extra sterk te maken :>

Maar ik betaal ook liever €5 per maand aan Spotify dan dat ik in één keer €60 voor een jaar zou moeten betalen. Dus de vraag vind ik niet gek.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

Luit schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:15:
Ik denk dat je uit moet gaan van het volgende principe: je kan Tweakers.net steunen op drie mogelijke manieren:
- door reclame te bekijken
- door geld te geven
- door content bij te dragen
- reclame, kan ik niet tegen, krijg ik vreemde bijwerkingen van :-)
- donatie, eindelijk aan begonnen
- content, ja dit maakt Tweakers nou zo mooi. Wat een hoop kennis kan je hier vergaren en delen!

Happy Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zover ik weet is dit geen 1 april-grap. Mijn abonnement zou begin april verlopen en is vanwege de introductie van de nieuwe abonnement met een paar weken verlengd. En ja, abonnees zijn eerder al geïnformeerd in het abonnee-forum.

* DAzN is lekker wakker en reageert op een post van de eerste pagina...

[ Voor 15% gewijzigd door DAzN op 17-03-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348130

Geen april-grap?

Tweakers loopt inkomsten mis door adblockers en is wanhopig opzoek naar donateurs om de site online te houden. Ze hebben een oplossing gevonden door o.a. in zee te gaan met Uber die diensten verleent waarbij taxichauffeurs gedupeerd worden en de diensten door dit dubieusze bedrijf zijn door de rechter verboden.

Vreselijk hypocriet of een geweldige grap? Ik denk het laatste :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

Anoniem: 348130 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 01:51:
Geen april-grap?

Tweakers loopt inkomsten mis door adblockers en is wanhopig opzoek naar donateurs om de site online te houden. Ze hebben een oplossing gevonden door o.a. in zee te gaan met Uber die diensten verleent waarbij taxichauffeurs gedupeerd worden en de diensten door dit dubieusze bedrijf zijn door de rechter verboden.

Vreselijk hypocriet of een geweldige grap? Ik denk het laatste :Y
Je vergeet de interpunctie. Nu staat er vreselijke onzin. Mwa, met interpunctie ook!

In zee gaan met Uber..
Een kapitein die zichzelf en zijn schip via een app aanbiedt tegen een concurrerend tarief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348130 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 01:51:
waarbij taxichauffeurs gedupeerd worden
offtopic:
Ach en wee, die arme taxichauffeurs toch. Daar kan die branche zelf helemaal niets aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GerardVanAfoort schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 02:20:
[...]

Je vergeet de interpunctie. Nu staat er vreselijke onzin. Mwa, met interpunctie ook!

In zee gaan met Uber..
Een kapitein die zichzelf en zijn schip via een app aanbiedt tegen een concurrerend tarief?
Is geen onzin. Uitspraak van de rechter. Misschien is het in jouw wereld onzin. In Nederland niet :)

Maar zie je er zelf dan ook niet de humor van in dat Tweakers in zee is gegaan met zo'n bedrijf als Uber die diensten verleent die verboden zijn, maar ook huilt over bannerblockers?

De beste 1 april-grap sinds jaren van Tweakers :Y

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 348130 op 20-03-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe precies is Tweakers "in zee gegaan met Uber?" :? Ik lees een hoop insinuaties en aannames en de enige humor die ik hier zie is dat je die zelf lijkt te geloven...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 01:57:
Hoe precies is Tweakers "in zee gegaan met Uber?" :? Ik lees een hoop insinuaties en aannames en de enige humor die ik hier zie is dat je die zelf lijkt te geloven...
Titan_Fox in 'plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's'

Op twee na laatste regel van het artikel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-06 08:03

rob_erwt

What does this button do?

Even los van het feit of het wenselijk is, maar Uber zelf is niet illegaal. Met bedrijf achter Uber bied ook een andere dienst, UberPop, en die dienst is illegaal verklaard. Maar daar geld deze actie ook niet voor.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:04
Hebben mensen goede ervaringen met het tweakers plus abo?
Wat houden die kortingen eigenlijk in?

Kan maar bar weinig info vinden wat nou concreet 'the benefits' zijn. 'Meer winstkans' klinkt ook nogal abstract..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Laatst online: 23:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Meer winstkans is dat je gewoon 1 extra lot krijgt in winacties.

Die kortingen is een start meegemaakt, alleen ging dat helaas mis (Actiecode voor abonnees bij Alternate bleek toch niet geldig)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

vond dit topic via google, wat mij tegen valt aan dat 250 euro abo, is dat het per jaar is ... zou lifetime access moeten zijn (en dan zou ik er wel voor te porren zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:44
Dank voor je input. We gaan er over nadenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:09
Maar nu betaal je met de meerprijs ook voor extra dingen als een etentje. Tweakers krijgt meer, maar jij ook. Als je voor 250 euro lifetime access zou krijgen zal waarschijnlijk elk Plus-lid dat verwacht hier over 5 jaar nog te zijn Elite-lid worden. Hierdoor zal Tweakers na 3 jaar (ik gok maar wat) weer verlies maken per Elite-lid, zijn de prijzen niet meer te verhogen, brengen de ex-Plus-leden geen geld meer binnen en staan de dan-Elite-leden op hun achterste benen als er ineens een 'Supreme'-lidmaatschap wordt geïntroduceerd.

Het zal een afweging zijn tussen elk jaar een X bedrag verdienen aan zowel Plus- als Elite-lidmaatschappen of in het eerste jaar een veelvoud van bedrag X verdienen, maar de jaren daarop waarschijnlijk veel minder verdienen. Dan moet je verder kunnen kijken dan 5 jaar en aangezien het huidige systeem nog geen jaar bestaat is het nog niet echt duidelijk hoeveel mensen er überhaupt elk jaar voor alleen Plus zullen gaan.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het zou echter niet ondenkbaar zijn om een lifetime Plus-variant te maken. Dan blijft Elite wat het is en komt er een Plus-abo bij dat nooit verloopt.

Disclaimer: ik ben hardop aan het meedenken, dit is geen belofte ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:15

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Pff ik zit hier al bijna 15 jaar, moet ik nou nog de rest van m'n leven hieraan vastzitten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:13

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Zou ik die €250 al niet bij elkaar betaald hebben.
Je kan helaas de bedragen van vorige jaren/periodes niet meer zien. Het 1e jaar was €55 geloof ik.
Trouwens met 10 x €25 zit je ook al op dat bedrag. Dan kom ik er op die manier ook zo aan.

Gezien mijn leeftijd is opnieuw €250 een wat groot risico. ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 18:05

Redneckerz

A place to be.

Herpost van de FP op zeefs verzoek:

Ik zie liever gebeuren dat de 25 en 35 euro perks in de abo shop ook werkelijk een meerwaarde hebben tov de 15 euro perk. Destijds (Zie: plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's) werd daar al gedacht dat het een 1 April grap betrof, maar in de tekst stond het toch echt:

''Verder zijn er van dit abonnement varianten van 25 en 35 euro per jaar. Als je hiervoor kiest, krijg je geen extra mogelijkheden, maar help je Tweakers wel meer :)''. Tja. Dat lijkt mij toch moeilijk serieus te nemen.

Daarnaast is er veel om te doen geweest dat je een grotere winkans kan krijgen met een Plus of Elite abo. Daar heeft een bepaalde reactie (Titan_Fox in 'plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's') ontzettend veel aandacht gekregen, en m.i ook wel terecht. Ik zie daarom ook liever dat deze 2 dingen bekeken en evt worden aangepast :)

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik zie liever gebeuren dat de 25 en 35 euro perks in de abo shop ook werkelijk een meerwaarde hebben tov de 15 euro perk. Destijds (Zie: plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's) werd daar al gedacht dat het een 1 April grap betrof, maar in de tekst stond het toch echt:

''Verder zijn er van dit abonnement varianten van 25 en 35 euro per jaar. Als je hiervoor kiest, krijg je geen extra mogelijkheden, maar help je Tweakers wel meer :)''. Tja. Dat lijkt mij toch moeilijk serieus te nemen.
Al vaker is dit ter sprake geweest en ik leg het graag nog eens uit. ;) We hebben in een enquete gevraagd naar de wensen van de community. Uit dat onderzoek bleek dat mensen graag zelf een (extra) bedrag wilden kunnen invullen als donatie. Uiteindelijk was dit makkelijker technisch te realiseren en hebben we gekozen voor 15-25-35. Ja, er wordt gebruik van gemaakt. Niet heel veel, maar voldoende om de 25 en 35 opties te behouden.
Daarnaast is er veel om te doen geweest dat je een grotere winkans kan krijgen met een Plus of Elite abo. Daar heeft een bepaalde reactie (Titan_Fox in 'plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's') ontzettend veel aandacht gekregen, en m.i ook wel terecht. Ik zie daarom ook liever dat deze 2 dingen bekeken en evt worden aangepast :)
Jij vind iets en dat is je goed recht. Wij denken er anders over en dat is uiteindelijk zoals het gaat. Klinkt misschien bot, maar het management beslist. Deze herhaling van zetten gaat daar niets aan veranderen. Te meer omdat de cijfers ons laten zien dat het werkt. Na 17 oktober kan ik daar wat meer over vertellen.

Overigens heb ik alle mensen die die reactie van Titan_Fox een +2 of +3 hebben gegeven persoonlijk uitgenodigd voor de Feedback middag. Daar bleek dat er wel andere zaken waren waar men zich druk over maakte dan het abonnement. Maar dat terzijde. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 09-09-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Dubbelpost maar whatever.
zeef schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:51:
[...]
Al vaker is dit ter sprake geweest en ik leg het graag nog eens uit. ;) We hebben in een enquete gevraagd naar de wensen van de community. Uit dat onderzoek bleek dat mensen graag zelf een (extra) bedrag wilden kunnen invullen als donatie. Uiteindelijk was dit makkelijker technisch te realiseren en hebben we gekozen voor 15-25-35. Ja, er wordt gebruik van gemaakt. Niet heel veel, maar voldoende om de 25 en 35 opties te behouden.
Prima, dat is helder. Maar vind je het dan niet logischer dat de 25 en 35 perks dan iets extras krijgen tov de 15 perk? Nu bieden de 25 en 35 perks helemaal geen meerwaarde qua features. Het hoeft echt niet iets groots te zijn, maar zet er gewoon iets tegenover, me dunkt :)
Jij vind iets en dat is je goed recht. Wij denken er anders over en dat is uiteindelijk zoals het gaat. Deze herhaling van zetten gaat daar eigenlijk niets aan veranderen.
Je snapt toch wel dat het een apart signaal af geeft naar de community toe? Ik ga er ook niet vanuit dat mijn post er iets aan zal veranderen, maar ik wil wel dat de kritische noot behouden blijft. Ongeacht of jullie dat nu leuk vinden of niet :)

Overigens heb ik alle mensen die die reactie van Titan_Fox een +2 of +3 hebben gegeven persoonlijk uitgenodigd voor de Feedback middag. Daar bleek dat er wel andere zaken waren waar men zich druk over maakte dan het abonnement. Maar dat terzijde. ;)
Ook daar heb ik kritiek op. Leuk dat je ze uitnodigt, maar waar zijn de resultaten? Deze zouden gedeeld worden, maar er is tot op heden niets meer van gekomen. Zo gaat het hele nut van de feedbacksessie verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

Toen ik donateur werd ging ik uit van onderstaande gedachtengang, voor het gemak even van Wiki gehaald:

"Een donateur is een natuurlijk persoon en/of rechtspersoon die een organisatie van geldelijke middelen, goederen en/of diensten voorziet in de hoop dat de organisatie hierdoor beter haar doel kan nastreven.

De donateur is geen lid van de betrokken organisatie. In tegenstelling tot gewone leden heeft hij ook geen recht op gebruik van de faciliteiten van de organisatie.

In principe is iedereen die een bijdrage geeft, hoe gering ook, donateur. Sommige organisaties hanteren het principe van donateurslidmaatschap, dat verkregen kan worden door een vastgelegde minimumdonatie. Een donateurslidmaatschap kan bepaalde rechten geven, bijvoorbeeld het ontvangen van het verenigingsblad of het deelnemen aan evenementen van de instantie, soms tegen een gereduceerd bedrag."

Dus, het kan bepaalde rechte geven. Het hoeft niet. Wil ik dit wel upgrade ik mijn abo naar Plus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:05:
Dubbelpost maar whatever.

[...]

Prima, dat is helder. Maar vind je het dan niet logischer dat de 25 en 35 perks dan iets extras krijgen tov de 15 perk? Nu bieden de 25 en 35 perks helemaal geen meerwaarde qua features. Het hoeft echt niet iets groots te zijn, maar zet er gewoon iets tegenover, me dunkt :)
Dat was juist niet wat het onderzoek onder ruim 5000 Tweakers als uitkomt aangaf. Donatie van verschillende bedragen, zonder extra's. Dat was de uitkomst. Die zag ik ook niet aankomen, dacht hetzelfde als jij. Dus 15-25-35 met small-medium-large perks. Dat was niet het geval en daarom is het zo gemaakt. In de praktijk heeft niemand van de donateurs erover geklaagd en komen de klachten eigenlijk alleen van niet abonnees. Het kan verkeren. :+
Je snapt toch wel dat het een apart signaal af geeft naar de community toe? Ik ga er ook niet vanuit dat mijn post er iets aan zal veranderen, maar ik wil wel dat de kritische noot behouden blijft. Ongeacht of jullie dat nu leuk vinden of niet :)
Het geluid is gehoord. is meegewogen bij de evaluatie. Dat signaal was aan het einde van de dag van nog geen procent van de community. Daarbij wil ik me niet verschuilen achter alleen die cijfers. maar aan de bezoekersaantallen en de frequentie van bezoek is het ook niet te merken. Die nemen niet significant af na begin 2015. Daarbij voeg ik dan nog een forse toename van het aantal abonnees. Alles overziend is het de juiste beslissing geweest. Misschien niet bij iedereen de meest populaire beslissing, maar wel een die goed is onderzocht en nu een half jaar later loopt als een spreekwoordelijke trein.
Ook daar heb ik kritiek op. Leuk dat je ze uitnodigt, maar waar zijn de resultaten? Deze zouden gedeeld worden, maar er is tot op heden niets meer van gekomen. Zo gaat het hele nut van de feedbacksessie verloren.
De resultaten moet je niet zien als een wet of een vaste regel. We hebben juist geprobeerd om daar breed aanwezig te zijn vanuit het MT en te luisteren naar de grieven. Een van de dingen was bijvoorbeeld (n.a.v. nieuw logo) meer zaken via de FP aankondigen in plaats van via een forumtopic. Dat doen we nu in de praktijk ook.

Maar je hebt gelijk over de terugkoppeling, een terugblik is beloofd, dus die gaat er alsnog komen. Wat ik ook kan vertellen is dat er zeker een vervolgmeeting gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

zeef schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:27:
Dat was juist niet wat het onderzoek onder ruim 5000 Tweakers als uitkomt aangaf. Donatie van verschillende bedragen, zonder extra's. Dat was de uitkomst. Die zag ik ook niet aankomen, dacht hetzelfde als jij. Dus 15-25-35 met small-medium-large perks. Dat was niet het geval en daarom is het zo gemaakt. In de praktijk heeft niemand van de donateurs erover geklaagd en komen de klachten eigenlijk alleen van niet abonnees. Het kan verkeren. :+
Tja, als jullie geturfde onderzoek dat aangeeft.. En ja, ik ben een niet-abonnee. Dat moet toch niet relevant wezen, toch? Of telt het bijvoorbeeld ook mee dat ik een Adblocker gebruik voor Tweakers?
Het geluid is gehoord. is meegewogen bij de evaluatie. Dat signaal was aan het einde van de dag van nog geen procent van de community. Daarbij wil ik me niet verschuilen achter alleen die cijfers. maar aan de bezoekersaantallen en de frequentie van bezoek is het ook niet te merken. Die nemen niet significant af na begin 2015. Daarbij voeg ik dan nog een forse toename van het aantal abonnees. Alles overziend is het de juiste beslissing geweest. Misschien niet bij iedereen de meest populaire beslissing, maar wel een die goed is onderzocht en nu een half jaar later loopt als een spreekwoordelijke trein.
Ik maak mij vooral zorgen dat het ''community'' gevoel langzamerhand verloren gaat door al deze ''dingen''. Nu wil je natuurlijk graag dat ik dit onderbouw met bijbehorende grafiek + Powerpoint presentatie in 1080p, maar dergelijke ''gevoelens'' vallen nu eenmaal niet te onderbouwen. Het is een gevoel wat niet door alleen ikzelf wordt gedeeld. Het is ook lastig dat te zien vanuit het maatpak van de communitymanager, dat zie ik ook wel. Laten we het er maar op houden dat de gemaakte keuzes uiteindelijk voordelig voor de gehele site zullen wezen :)
Maar je hebt gelijk over de terugkoppeling, een terugblik is beloofd, dus die gaat er alsnog komen. Wat ik ook kan vertellen is dat er zeker een vervolgmeeting gaat komen.
Ik hou je eraan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Redneckerz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:41:
[...]

Tja, als jullie geturfde onderzoek dat aangeeft.. En ja, ik ben een niet-abonnee. Dat moet toch niet relevant wezen, toch? Of telt het bijvoorbeeld ook mee dat ik een Adblocker gebruik voor Tweakers?
Er zal nooit iemand een mening minder respecteren omdat die toevallig van iemand met een adblocker komt. Dat gezegd hebbende vind ik het op persoonlijke titel wel een beetje flauw als je enerzijds Tweakers blijkbaar geen inkomsten gunt maar anderzijds wel klaagt over de manier waarop Tweakers elders inkomsten aantrekt op een manier die aan de hand van gedegen onderzoek vooraf aansluit op de wensen van de doelgroep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:41:
[...]

Een statistisch significant onderzoek met 5000 en een beetje respondenten is op onze populatie ruim voldoende. Dus om dat af te doen als 'geturfde onderzoek', daarmee doe je ons tekort. Jouw mening telt, maar je bent niet de enige. Dat is alles wat ik wil zeggen. Adblockers is een heel andere discussie, daar gaat het nu niet over.
Ik maak mij vooral zorgen dat het ''community'' gevoel langzamerhand verloren gaat door al deze ''dingen''. Nu wil je natuurlijk graag dat ik dit onderbouw met bijbehorende grafiek + Powerpoint presentatie in 1080p, maar dergelijke ''gevoelens'' vallen nu eenmaal niet te onderbouwen. Het is een gevoel wat niet door alleen ikzelf wordt gedeeld. Het is ook lastig dat te zien vanuit het maatpak van de communitymanager, dat zie ik ook wel. Laten we het er maar op houden dat de gemaakte keuzes uiteindelijk voordelig voor de gehele site zullen wezen :)
Ik verlang helemaal niets. Sterker nog, naast het feit dat ik geen maatpak heb, ik doe ook wel eens iets op gevoel. Zoals dit. Geen onderzoek, powerpoint of iets. Gewoon weten dat je mensen dit leuk vinden. En zo zij er wel meer dingen die op gevoel ontstaan.

Dat wil niet zeggen dat we alles zo doen, in tegendeel. Er wordt heel veel onderzoek gedaan naar gebruik van de site. Door focusgroepen, UX tests, a/b tests, enquêtes, discussies etc. etc. We gaan bij grote veranderingen niet over een nacht ijs. Toch is dat niet altijd voldoende. Want ondanks je 'harde' meet, en onderzoeksresultaten zie je dat er discussie ontstaat.

Wij zij niet ziende blind en horende doof. De introductie van Tweakers 7, de abonnementen discussie, het proces rondom het nieuwe logo, allemaal veranderingen die mensen overvallen, die iets veranderen waarvan velen denken 'dat hoeft van mij niet'. Overigens was dat bij Tweakers 6 en Tweakers 5 en de introductie van het 'oude' logo niet anders. :P Het geeft wel een gevoel aan en daar moeten we rekening mee houden. Dat kunnen we nooit helemaal weghouden en we kunnen ook niet stoppen met ontwikkelen.

Wel kunnen we nog serieuzer met dat gevoel omgaan. Hoe? Dat doen we door meer te testen, meer te informeren, meer te vertellen over het waarom. Dat zijn stuk voor stuk verbeterpunten uit de laatste feedbacksessie. Een grotere bètatestgroep voor significante veranderingen. Eerder communiceren en via alle mogelijke kanalen (FPA, .plan & topic). Duidelijk uitleggen wat we waarom doen.

Uiteraard besef ik me dat ondanks dat alles er altijd mensen zullen zijn die het oneens blijven met de keuze. Dat accepteer ik, en met mij mijn collega's. Met een club van het formaat van Tweakers kun je het onmogelijk iedereen naar de zin maken. Je best doen voor de grootst mogelijke groep? Altijd.
Ik hou je eraan. :)
Waarvan akte. :)

[ Voor 5% gewijzigd door zeef op 09-09-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 01:00:
Dat gezegd hebbende vind ik het op persoonlijke titel wel een beetje flauw als je enerzijds Tweakers blijkbaar geen inkomsten gunt maar anderzijds wel klaagt over de manier waarop Tweakers elders inkomsten aantrekt op een manier die aan de hand van gedegen onderzoek vooraf aansluit op de wensen van de doelgroep. ;)
Hoe is dit flauw? Als je niet op de hoogte bent van het onderzoek (Want: niet op de FP verschenen) dan leest een 25 en 35 perk zonder extra's gewoon raar weg. Je zou kunnen vermelden (bij de aboshop pagina!) dat dit de uitkomst is van een onderzoek. Nee, ik whitelist Tweakers niet, en dat heeft er simpelweg mee te maken omdat:

- Advertenties altijd rotzooi kunnen bevatten. Nu ben ik er van op de hoogte dat hier veel moeite in wordt gestoken om dit te vermijden, maar whitelisten voor een schijnveiligheid werkt persoonlijk voor mij niet. En als je dan leest dat Nu.nl etc er wel slachttoffer van worden, des te meer reden om het niet te doen. Daarnaast hou je ook gewoon pagina grote ads die in ieder geval mijn PC niet leuk vind.
- Ik lees Tweakers te weinig/is te weinig echt interessants op de site voor mij om een abo te rechtvaardigen.

Inderdaad vooral persoonlijke redenen. Of dat flauw is, geen idee.
zeef schreef op woensdag 09 september 2015 @ 01:05:
Een statistisch significant onderzoek met 5000 en een beetje respondenten is op onze populatie ruim voldoende. Dus om dat af te doen als 'geturfde onderzoek', daarmee doe je ons tekort. Jouw mening telt, maar je bent niet de enige. Dat is alles wat ik wil zeggen. Adblockers is een heel andere discussie, daar gaat het nu niet over.
Oh, maar ik bedoel er niks verkeerds met ''geturfde'' onderzoek. In zekere zin is het dat toch? Was in ieder geval niet kwaad bedoeld.
Oh. Meestal is het zo dat als je dergelijke beweringen maakt je deze dan ook staaft met een eindeloze reeks linkjes. Fijn om te weten dat het hier geen probleem is :)

Ik bedoel met ''community gevoel'' niet de dingen die jij nu aanhaalt, maar o.a het ''serieus'' nemen van bepaalde zaken. Te vaak lees ik posts waarin terechte kritiek wordt weggezet alsof het maar irrelevante onzin is. Dat bedoel ik dus.
Wel kunnen we nog serieuzer met dat gevoel omgaan. Hoe? Dat doen we door meer te testen, meer te informeren, meer te vertellen over het waarom. Dat zijn stuk voor stuk verbeterpunten uit de laatste feedbacksessie. Een grotere bètatestgroep voor significante veranderingen. Eerder communiceren en via alle mogelijke kanalen (FPA, .plan & topic). Duidelijk uitleggen wat we waarom doen.
Allemaal politiek heel correct en aardig, maar wanneer dan? Ik hoef echt niet te lezen dat ''het allemaal beter'' moet. Ipv te zeggen dat het allemaal beter moet, doe het dan gewoon :)
Uiteraard besef ik me dat ondanks dat alles er altijd mensen zullen zijn die het oneens blijven met de keuze. Dat accepteer ik, en met mij mijn collega's. Met een club van het formaat van Tweakers kun je het onmogelijk iedereen naar de zin maken. Je best doen voor de grootst mogelijke groep? Altijd.
Oh, dat zal ik niet ontkennen dat er gigantisch veel werk wordt gezet. Het is ook niet altijd kommer en kwel te noemen hoor. Maar je kan niet ontkennen dat er het idee leeft dat staf het ''gevoel'' niet meer heeft op sommige momenten.

Enfin, voor de rest weinig aan toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Redneckerz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:21:
[...]

Inderdaad vooral persoonlijke redenen. Of dat flauw is, geen idee.
Ik zeg dat het flauw is om zelf niet bij te dragen maar vervolgens wel te lopen klagen dat mensen die dat wél doen daar iets voor terugkrijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:25:
[...]

Ik zeg dat het flauw is om zelf niet bij te dragen maar vervolgens wel te lopen klagen dat mensen die dat wél doen daar iets voor terugkrijgen. ;)
Nee, je zei wat anders:
Dat gezegd hebbende vind ik het op persoonlijke titel wel een beetje flauw als je enerzijds Tweakers blijkbaar geen inkomsten gunt maar anderzijds wel klaagt over de manier waarop Tweakers elders inkomsten aantrekt op een manier die aan de hand van gedegen onderzoek vooraf aansluit op de wensen van de doelgroep.
Wat neerkomt dat ik klaag op de manier waarop Tweakers elders inkomsten aantrekt. Nu heb ik beargumenteerd waarom ikzelf niet bijdraag. Nu zeg je dat ik klaag dat andere mensen die wel bijdragen iets ervoor terugkrijgen. Dat is een ander verhaal dan het eerder aangehaalde punt.

Ik klaag namelijk niet over mensen die een abo kopen en dat die er iets voor terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waar klaag je dan wel over? Je bent nogal lang van stof en lijkt eigenlijk helemaal geen punt te hebben behalve dat je het allemaal maar kut vindt... Dit bijvoorbeeld:
Redneckerz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:21:
Allemaal politiek heel correct en aardig, maar wanneer dan? Ik hoef echt niet te lezen dat ''het allemaal beter'' moet. Ipv te zeggen dat het allemaal beter moet, doe het dan gewoon :)
Je suggereert hier bijvoorbeeld dat dat niet al een tijdje gebeurt terwijl dat dus wel zo is (en verder vastgehouden wordt). Waarom dan die trap na op dat vervelende toontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
[b]Vickiieee[/b] Schreef:
Het enige dat ik zeg is dat je bij het verder uitbreiden van perks e.d. uit moet kijken wat voor (enorme) meerwaarde het wel hebben van de abonnements-status gaat hebben boven de niet betalende leden.
Dát is wat ik zeg. Niets meer, niets minder.
Ons uitgangspunt is dat Tweakers voor iedereen een goed bruikbaar platform is.

Mensen die hun gebruik van Tweakers een beetje extra willen geven, of die Tweakers een extra steuntje willen geven waardoor wij meer armslag hebben om te investeren, die bieden we met onze verschillende abonnementen op verschillende niveaus extra's. De trein van Leiden naar Amsterdam rijdt net zo snel voor de 1e als voor de 2e klas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:12:
Waar klaag je dan wel over? Je bent nogal lang van stof en lijkt eigenlijk helemaal geen punt te hebben behalve dat je het allemaal maar kut vindt...
Dit was de reactie daarover - Redneckerz in "Tweakers vernieuwt abonnementen - Discussie"

Voor de rest lijkt het meer een misverstand dat je denkt dat ik het over twee dingen hebt :)
NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:12:
Je suggereert hier bijvoorbeeld dat dat niet al een tijdje gebeurt terwijl dat dus wel zo is (en verder vastgehouden wordt). Waarom dan die trap na op dat vervelende toontje?
Er was nog steeds geen duidelijkheid over de resultaten van de feedbacksessie (Nu wel, Zeef heeft nogmaals beloofd dat dit binnenkort wordt geopenbaard). Er wordt gesteld dat er verbeterpunten zijn en dat er duidelijker moet worden uitgelegd. Geef dan een link, een .plan aan waar dat uit blijkt? Die zal er niet zijn, want de resultaten van die feedbacksessie moeten nog publiek worden. Waarover dus wordt gesproken zijn verbeterpunten die ''onzichtbaar'' plaatsvinden, en met ''onzichtbaar'' bedoel ik dus zonder dat dit aangegeven wordt in een .plan. Ik zeg eigenlijk: Maak die resultaten gewoon openbaar uit de feedbacksessie: Wat gaan jullie doen, wat wordt er nu al gedaan op de achtergrond, wat zijn de resultaten Wat Zeef dus eigenlijk al uitlegde, maar dan uitgebreider. Dus dat niet hier op dit forum zeggen, maar op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeef heeft toch al vóór die post van jou gezegd dat die resultaten er alsnog gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:10:
Zeef heeft toch al vóór die post van jou gezegd dat die resultaten er alsnog gaan komen?
Dat zeg ik toch net zelf :? Ja, dat heeft hij. Maar dat is een belofte. Een paar maanden geleden was die er ook al. Ik vraag naar een datum, naar een wanneer. Wanneer wordt het duidelijk?

Beloftes maken kunnen ze ook heel goed in Den Haag. Je ziet wat daar van komt.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dus jouw reactie op een belofte is om direct daarna op een bijzonder vervelend toontje bijna te eisen dat die belofte snel nageleefd wordt? Doe eens gewoon rustig aan, het komt wel. De informatie die je krijgt is goodwill...

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 09-09-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had het persoonlijk wat handiger gevonden als die Elite ook gewoon per maand zo zijn geweest, 'even' 250 neerlappen voelt wat anders dan ~20 in de maand, of een tussenstap van 120 (10/maand) waar bv alleen welkomstpakket bij zat, vind de stap tussen 50 en 250 wel behoorlijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:15:
Dus jouw reactie op een belofte is om direct daarna op een bijzonder vervelend toontje bijna te eisen dat die belofte snel nageleefd wordt? Doe eens gewoon rustig aan, het komt wel. De informatie die je krijgt is goodwill...
Nee... dat lees je wederom verkeerd. Is het je om dat ''vervelende'' toontje te doen? Ook apart dat je stelt dat de informatie die gegeven zal worden uit goodwill is - Lijkt mij dat dergelijke informatie voor iedereen op Tweakers relevant is daar het iedereen aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan is het nog steeds goodwill dat die informatie überhaupt gedeeld wordt. En zelfs dan nog is allang beloofd dat die informatie er gewoon komt. Geen enkele reden om te zeuren dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 19:20:
Dan is het nog steeds goodwill dat die informatie überhaupt gedeeld wordt. En zelfs dan nog is allang beloofd dat die informatie er gewoon komt. Geen enkele reden om te zeuren dus...
Maar beloftes worden niet altijd waargemaakt, dat is gebleken. En tuurlijk is het mooi dat het wordt gedeeld. Maar je doet nu net alsof het een hele klus is, dat terwijl de info relevant is voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Redneckerz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:30:
[...]

Maar beloftes worden niet altijd waargemaakt, dat is gebleken. En tuurlijk is het mooi dat het wordt gedeeld. Maar je doet nu net alsof het een hele klus is, dat terwijl de info relevant is voor iedereen.
Nee, ik heb gewoon een hekel aan mensen die zeuren om het zeuren. Nog geen veertien uur nadat zeef meldde dat de resultaten nog gedeeld gaan worden trap jij er meteen achteraan. Heb gewoon even geduld, ook zeef heeft gewoon een agenda waar al dingen op staan die niet zomaar even opzij geschoven kunnen worden. Hij heeft je gelijk gegeven, hij heeft beloofd dat de resultaten alsnog gedeeld worden, wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
SinergyX schreef op woensdag 09 september 2015 @ 16:19:
Ik had het persoonlijk wat handiger gevonden als die Elite ook gewoon per maand zo zijn geweest, 'even' 250 neerlappen voelt wat anders dan ~20 in de maand, of een tussenstap van 120 (10/maand) waar bv alleen welkomstpakket bij zat, vind de stap tussen 50 en 250 wel behoorlijk.
Dat ga ik laten uitzoeken.

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

NMe schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:33:
Nee, ik heb gewoon een hekel aan mensen die zeuren om het zeuren.
Ging over beloftes uit het verleden, maar dat terzijde. We wachten rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Redneckerz schreef op donderdag 10 september 2015 @ 19:02:
[...]

Ging over beloftes uit het verleden, maar dat terzijde. We wachten rustig af.
zeef in "Tweakers feedback sessie 2015."

alstu. :)

In het kader van de transparantie: Binnenkort is de tweede Abo-dag op Tweakers HQ. Met rondleiding, overclockdemo, meet & greet met de nieuwe uitgever Fréderique van der Poll en andere collega's van Tweakers. Mariokart 8 competitie, tafelvoetbal, TweakBattle, bier & bitterballen, en er zijn wat nieuwe prijzen en oude Tweakers items te winnen. Toegankelijk voor plus & elite abo's.

[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 01-10-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Laatst online: 02:17
Ik hoop dat ik dit topic mag kicken met de volgende vraag over de werking van het verlengen van Tweakers abonnementen (donateurschap).

Ik heb een mail van Tweakers gehad dat mijn abo afloopt. Er wordt geadviseerd om tijdig te verlengen, omdat de daadwerkelijke doorvoering vertraging kan oplopen.

Ik ben altijd wat huiverig voor het soort constructies dat vooraf stelt dat je betaald voor 1 jaar, maar dat je uit voorzorg moet verlengen en zo eigenlijk elke keer betaald voor bijvoorbeeld 10-11 maand. Na een paar keer betaal je dus eigenlijk teveel voor het aantal maanden waarop je eigenlijk recht hebt.

Dus mijn vraag is: wat wordt de ingangsdatum als ik een maand van te voren mijn huidige abo verleng? Ik kan zelf niet aangeven dat in mijn geval de ingangsdatum op 29 maart moet liggen. Is dit geautomatiseerd als je vroegtijdig verlengt of hoe is dit geregeld?

Nog een andere opmerking. In de mail wordt verwezen naar dit forumtopic: topic 1401396 . Echter kom ik daar uit op een error en met de melding dat de toegang geweigerd is. Blijkbaar heeft niet elke donateur standaard toegang, dus misschien kan hier ook wat mee worden gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:23

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het topic dat je mist staat in Abonneeforum en bevat voor donateurs geen relevante informatie, die mail moet dus aangepast worden en dat is intern al bekend.

Wat betreft jouw abonnement: je koopt een extra termijn van 12 maanden die achter je huidige termijn wordt geplakt, de ingangsdatum is na de afloopdatum van jouw huidige abonnement. Zou je twee termijnen kopen dan wordt er ook met 2 jaar verlengd. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je een maand dubbel zou betalen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
marcel87 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:46:
Ik hoop dat ik dit topic mag kicken met de volgende vraag over de werking van het verlengen van Tweakers abonnementen (donateurschap).

Ik heb een mail van Tweakers gehad dat mijn abo afloopt. Er wordt geadviseerd om tijdig te verlengen, omdat de daadwerkelijke doorvoering vertraging kan oplopen.

Ik ben altijd wat huiverig voor het soort constructies dat vooraf stelt dat je betaald voor 1 jaar, maar dat je uit voorzorg moet verlengen en zo eigenlijk elke keer betaald voor bijvoorbeeld 10-11 maand. Na een paar keer betaal je dus eigenlijk teveel voor het aantal maanden waarop je eigenlijk recht hebt.

Dus mijn vraag is: wat wordt de ingangsdatum als ik een maand van te voren mijn huidige abo verleng? Ik kan zelf niet aangeven dat in mijn geval de ingangsdatum op 29 maart moet liggen. Is dit geautomatiseerd als je vroegtijdig verlengt of hoe is dit geregeld?

Nog een andere opmerking. In de mail wordt verwezen naar dit forumtopic: topic 1401396 . Echter kom ik daar uit op een error en met de melding dat de toegang geweigerd is. Blijkbaar heeft niet elke donateur standaard toegang, dus misschien kan hier ook wat mee worden gedaan.
We tellen door na de laatste dag van het lopende abonnement. Daarnaast gaan we de tekst van de mails aanpassen voor donateurs. Dat komt voor jou te laat, maar de link is er inmiddels uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Laatst online: 02:17
Bedankt voor de info mannen!
Ik ga één deze dagen verlengen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-06 14:13
Mogelijkheid tot betalen voor een beter winkans? Heeft Tweakers een loterijvergunning bemachtigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zou die voor normale prijsvragen niet nodig zijn en voor prijsvragen waarbij abo's iets meer kans maken niet? En als het voor normale prijsvragen al nodig is, wat is dan nu je punt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 22:04
Ik vind het jammer dat er nog steeds geen mogelijkheid is tot gespreid betalen. Ik denk oprecht dat dit jullie meer abonnementen zal gaan opleveren. 50 euro is voor mij simpelweg te veel geld om in 1 maand op te hoesten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Je kan een aantal maanden sparen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wouter lucassen schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:39:
Ik vind het jammer dat er nog steeds geen mogelijkheid is tot gespreid betalen. Ik denk oprecht dat dit jullie meer abonnementen zal gaan opleveren. 50 euro is voor mij simpelweg te veel geld om in 1 maand op te hoesten.. :(
Dan ben ik helemaal met je eens. We zijn bezig met onderzoek hoe we dat het beste kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goh, dacht ik laat ik toch ook maar eens donateur worden kom je op dat formulier en moeten ze ook verplicht voor+achternaam en je hele adresgegevens hebben. Dan haak ik toch echt spontaan meteen weer af.

Aan de hand van je betaling en de oorspronkelijk check op je mailadres lijkt mij dat toch al meer dan prima geverifieerd. Waarom zijn die gegevens eigenlijk nodig?

Als ik naar https://tweakers.net/privacy kijk dan mis ik eigenlijk de urgentie om deze actieve gegevens door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

sambalbaj schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:06:
Goh, dacht ik laat ik toch ook maar eens donateur worden kom je op dat formulier en moeten ze ook verplicht voor+achternaam en je hele adresgegevens hebben. Dan haak ik toch echt spontaan meteen weer af.

Aan de hand van je betaling en de oorspronkelijk check op je mailadres lijkt mij dat toch al meer dan prima geverifieerd. Waarom zijn die gegevens eigenlijk nodig?

Als ik naar https://tweakers.net/privacy kijk dan mis ik eigenlijk de urgentie om deze actieve gegevens door te geven.
Eerder werd gemeld dat de NAW wel als verplicht stonden, maar dat je onzin mag invullen, zie bijv:
crisp schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:23:
De NAW gegevens zijn feitelijk optioneel en puur bedoelt om een factuur op naam te kunnen maken indien gewenst. Bij de revamp van het abosysteem zullen we dat ook duidelijk maken. Je mag er wat mij betreft dus gewoon 'John Doe' of zelfs gewoon een punt voor invullen ;)
Het abo systeem is sindsdien veranderd, dus misschien geldt dat niet meer.

(Die NAW gegevens worden trouwens wel gebruik om je een welkoms cadeau te sturen voor het afnemen van een abonnement)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
sambalbaj schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:06:

Die NAW hebben we straks nodig voor de automatische incasso. Nu alleen voor Plus en Elite om het cadeautje op te sturen. Bij donatie mag je ons kantooradres invulllen als je dat prettiger vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

zeef schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:25:
[...]

Die NAW hebben we straks nodig voor de automatische incasso. Nu alleen voor Plus en Elite om het cadeautje op te sturen. Bij donatie mag je ons kantooradres invulllen als je dat prettiger vind.
Die begrijp ik even niet? Daar zijn toch ook alleen bankgegevens voor nodig? Of doel je er op dat ze nodig zijn als de incasso's niet lukken om aanmaningen en dergelijke te sturen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 483276 op 20-12-2016 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 483276 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:26:
[...]

Die begrijp ik even niet? Daar zijn toch ook alleen bankgegevens voor nodig? Of doel je er op dat ze nodig zijn als de incasso's niet lukken om aanmaningen en dergelijke te sturen? :)
Bijvoorbeeld.

Het is een administratieve eis die aan ons wordt opgelegd. Ik zou het liever zonder doen. Is alleen maar extra moeite voor ons en voor sommigen een inbreuk op hun privacy. Kan deze mensen eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Ik zou ook niet zomaar mijn adresgegevens achterlaten als er geen noodzaak voor is. Maar goed, wij hebben daar niets in te willen. Ik heb de vraag uitgezet of het mogelijk is om de vraag naar adresgegevens bij iDeal optioneel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeef schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:34:
[...]

Bijvoorbeeld.

Het is een administratieve eis die aan ons wordt opgelegd. Ik zou het liever zonder doen. Is alleen maar extra moeite voor ons en voor sommigen een inbreuk op hun privacy. Kan deze mensen eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Ik zou ook niet zomaar mijn adresgegevens achterlaten als er geen noodzaak voor is. Maar goed, wij hebben daar niets in te willen. Ik heb de vraag uitgezet of het mogelijk is om de vraag naar adresgegevens bij iDeal optioneel te maken.
Ah, wist niet dat het verplicht was bij automatische incasso's. Weer wat geleerd. :) Thanks Zeef. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

@Zeef wat is tegenwoordig het cadeautje voor de Belgische plus abbo's ?

Die stekker is super leuk gadget maar het is illegaal en verboden ( problemen met brandverzekering zelfs ) om inbouwmateriaal te gebruiken met randaarde.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Tomsworld schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:27:
@Zeef wat is tegenwoordig het cadeautje voor de Belgische plus abbo's ?

Die stekker is super leuk gadget maar het is illegaal en verboden ( problemen met brandverzekering zelfs ) om inbouwmateriaal te gebruiken met randaarde.
Ik heb nog even niets anders. Volgend jaar (als alles goed gaat) een volstrekt legaal ander cadeau. Wel alleen nog maar bij een nieuw abonnement. Omdat onze abonnementen formeel na een jaar verlopen is elk abonnement een nieuw abonnement. Vanaf de invoering van de automatische incasso is dat niet meer zo. Dan sluiten we iedereen nog een keer 'opnieuw' aan.

[ Voor 23% gewijzigd door zeef op 21-12-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

zeef schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:30:
[...]

Ik heb nog even niets anders. Volgend jaar (als alles goed gaat) een volstrekt legaal ander cadeau. Wel alleen nog maar bij een nieuw abonnement. Omdat onze abonnementen formeel na een jaar verlopen is elk abonnement een nieuw abonnement. Vanaf de invoering van de automatische incasso is dat niet meer zo. Dan sluiten we iedereen nog een keer 'opnieuw' aan.
Zeef ik veronderstel dat jullie implementatie een gewone SEPA implementatie is die dus werkt voor heel Europa NL & BE ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Tomsworld schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:33:
[...]

Zeef ik veronderstel dat jullie implementatie een gewone SEPA implementatie is die dus werkt voor heel Europa NL & BE ?
Aangezien Tweakers gebruikt maakt van Docdata payments, is het antwoord waarschijnlijk Ja

Al vraag ik mij af wat dat te maken heeft met het cadeautje wat blijkbaar niet legaal is in BE?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Tomsworld schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:33:
[...]

Ja. Creditcard komt terug en Mr Cash/Bancontact ook.
_David_ schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:10:
[...]

Aangezien Tweakers gebruikt maakt van Docdata payments, is het antwoord waarschijnlijk Ja

Al vraag ik mij af wat dat te maken heeft met het cadeautje wat blijkbaar niet legaal is in BE?
Andere vorm van aarding. In BE gebruikt men penaarde ipv randaarde.

[ Voor 44% gewijzigd door zeef op 21-12-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeef schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:30:
[...]

Is het niet een idee om tot die tijd een X hoeveelheid maanden extra abbo te geven. (X zijnde een hoeveelheid die ongeveer overeenkomt met de waarde van het huidige cadeau.) Dat lijkt me een betere optie dan iets geven wat mensen niet mogen gebruiken? :? En is vrij makkelijk in te voeren, in tegenstelling tot andere fysieke cadeau's die ingekocht moeten worden en dergelijke en dus logischerwijs tijd vergen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 483276 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:04:
[...]

Is het niet een idee om tot die tijd een X hoeveelheid maanden extra abbo te geven. (X zijnde een hoeveelheid die ongeveer overeenkomt met de waarde van het huidige cadeau.) Dat lijkt me een betere optie dan iets geven wat mensen niet mogen gebruiken? :? En is vrij makkelijk in te voeren, in tegenstelling tot andere fysieke cadeau's die ingekocht moeten worden en dergelijke en dus logischerwijs tijd vergen. :)
Nou ehh, dat doe ik al, al is dat niet de waarde 1 op 1 in geld uitgedrukt.

Bij elk abonnement dat je afsluit in de wereld van de media is dit overigens volstrekt normaal. Wij waren een uitzondering omdat we in ons oude abonnementssysteem geen opvolgende abonnementen konden verwerken. Daarom was 'verlengen' formeel het afsluiten van een nieuw abonnement dat naadloos aansluit op het oude. Daar stappen we in januari vanaf. Dat heeft ook voordelen voor de abonnees, je kan per maand betelen en na een jaar kun je per maand opzeggen. In het oude systeem ging dat niet.

We beginnen in het nieuwe systeem met iedereen (huidig abonee of niet) op 0.Dus je kan nog een keer het cadeautje (bij Plus) of de korting (bij allemaal) kiezen. Het welkomstpakket bij Elite krijg je nu overigens ook maar eenmalig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeef schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:11:
[...]

Nou ehh, dat doe ik al, al is dat niet de waarde 1 op 1 in geld uitgedrukt.

Bij elk abonnement dat je afsluit in de wereld van de media is dit overigens volstrekt normaal. Wij waren een uitzondering omdat we in ons oude abonnementssysteem geen opvolgende abonnementen konden verwerken. Daarom was 'verlengen' formeel het afsluiten van een nieuw abonnement dat naadloos aansluit op het oude. Daar stappen we in januari vanaf. Dat heeft ook voordelen voor de abonnees, je kan per maand betelen en na een jaar kun je per maand opzeggen. In het oude systeem ging dat niet.

We beginnen in het nieuwe systeem met iedereen (huidig abonee of niet) op 0.Dus je kan nog een keer het cadeautje (bij Plus) of de korting (bij allemaal) kiezen. Het welkomstpakket bij Elite krijg je nu overigens ook maar eenmalig. ;)
Die december actie was ik van op de hoogte, maar ik doelde op daarna eventueel. :) Weet niet hoe snel in het nieuwe jaar je die nieuwe welkom cadeau's voor elkaar hebt? Als dat al vlak na de jaarwisseling is moet je mij natuurlijk volledig negeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 483276 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:14:
[...]

Die december actie was ik van op de hoogte, maar ik doelde op daarna eventueel. :) Weet niet hoe snel in het nieuwe jaar je die nieuwe welkom cadeau's voor elkaar hebt? Als dat al vlak na de jaarwisseling is moet je mij natuurlijk volledig negeren. :P
Uiterlijk eind januari. Volgens de huidige planning. Maar het maakt qua ingangsdatum niet uit wanneer we beginnen, iedereen heeft dan de 'nieuwe' status. Dus niemand loopt iets mis, ook niet de mensen die hun abo in december hebben afgesloten of 'verlengd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

zeef schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:18:
[...]
Andere vorm van aarding. In BE gebruikt men penaarde ipv randaarde.
Inderdaad, ik heb al gepost in het topic van deze productent hier op het forum want het product zou zeer populaire kunnen zijn als ze een niko compatibele variant zouden uitbrengen. Stekkers is niet echt gestandaardiseerd in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

zeef schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:17:
[...]

Uiterlijk eind januari. Volgens de huidige planning. Maar het maakt qua ingangsdatum niet uit wanneer we beginnen, iedereen heeft dan de 'nieuwe' status. Dus niemand loopt iets mis, ook niet de mensen die hun abo in december hebben afgesloten of 'verlengd'.
Gaan jullie voor de be gebruikers factureren vanuit de be persgroep ? Facturen met recupureerbare btw, dan kunnen we T.net wel eens meer steunen, vakliteratuur ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik durf dat niet te beloven. Wil best eens overleggen met mijn Vlaamse collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Even teruggelezen, maar vind het maar een halfbakken implementatie waarom naam en adresgegevens voor het donateurschap verplichte invulgegevens zijn.

Aan de ene kant wordt er aangegeven dat het niet echt nodig is, maar het staat er wel. Om zoals aangeraden dan maar bogus gegevens in te vullen, staat me ook weer tegen. Jammer, maar dan nog maar geen bijdrage voor Tweakers. Wel goed om te lezen dat men hier zelf ook niet gelukkig mee is, wel iets voor de 'dit kan beter'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
sambalbaj schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:57:
Even teruggelezen, maar vind het maar een halfbakken implementatie waarom naam en adresgegevens voor het donateurschap verplichte invulgegevens zijn.

Aan de ene kant wordt er aangegeven dat het niet echt nodig is, maar het staat er wel. Om zoals aangeraden dan maar bogus gegevens in te vullen, staat me ook weer tegen. Jammer, maar dan nog maar geen bijdrage voor Tweakers. Wel goed om te lezen dat men hier zelf ook niet gelukkig mee is, wel iets voor de 'dit kan beter'.
We zijn bezig met de nieuwe aboshop. Probleem daarbij is dat we voor de betaling de gegevens moeten vragen en die zijn voor automatische incasso verplicht. We kunnen ze dus helaas niet optioneel maken. Adres gegevens vragen na de betaling gaat niet werken, want zeg nou zelf, die zou je dan niet invullen. Waarmee we in een catch 22 zitten. Damned if you do, damned if you don't.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:23

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Kun je dan geen formulier maken waarbij tegelijkertijd om de NAW-gegevens en om de betaalmethode gevraagd wordt? Bij webshops is dat heel gebruikelijk en je kunt gewoon die velden verplicht maken die je nodig hebt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30

Rannasha

Does not compute.

Ik heb vanmiddag rond het middaguur mijn abo verlengd (of liever: opnieuw afgesloten, gezien mijn abo 2 uur eerder afgelopen was) en betaald met Paypal. Het verbaast me dat het abo nog steeds niet geactiveerd is. De betaling is instantaan en alles kan automatisch uitgevoerd moeten worden, lijkt mij.

Is er een reden dat dit proces zo lang duurt? Ik moet nu al een hele middag naar advertenties kijken op Tweakers :(

edit: de status is "In afwachting" aldus de abo-pagina in de instellingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Rannasha op 13-01-2017 17:42 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bij ons staat de betaling ook nog op 'afwachting'. Ga kijken of ik het morgen gefixt krijg voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30

Rannasha

Does not compute.

zeef schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:06:
Bij ons staat de betaling ook nog op 'afwachting'. Ga kijken of ik het morgen gefixt krijg voor je.
_/-\o_

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Er was een klein bugje dat in de weg zat. Dat is zaterdagochtend door ACM geplet en daarmee zijn alle problemen opgelost. :) Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:11

KrazyJay

zeef schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:10:
Er was een klein bugje dat in de weg zat. Dat is zaterdagochtend door ACM geplet en daarmee zijn alle problemen opgelost. :) Onze excuses voor het ongemak.
Zeg Zeef, ik heb die actie van eind vorig jaar aan me voorbij laten gaan dat er gratis maanden bij een verlenging kwamen. Dit omdat er in januari een update zou plaatsvinden waar korting gegeven zou worden als je geen welkomscadeau wilde hebben.

Mijn abo loopt over een paar dagen af, en vroeg me af waar het nieuws blijft. Als ik nu moet gaan verlengen mis ik zo beide "aanbiedingen".

Enig nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
KrazyJay schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:40:
[...]

Zeg Zeef, ik heb die actie van eind vorig jaar aan me voorbij laten gaan dat er gratis maanden bij een verlenging kwamen. Dit omdat er in januari een update zou plaatsvinden waar korting gegeven zou worden als je geen welkomscadeau wilde hebben.

Mijn abo loopt over een paar dagen af, en vroeg me af waar het nieuws blijft. Als ik nu moet gaan verlengen mis ik zo beide "aanbiedingen".

Enig nieuws?
We zijn nog niet klaar met de nieuwe aboshop. Geen nieuws dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

zeef schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:53:
[...]

We zijn nog niet klaar met de nieuwe aboshop. Geen nieuws dus.
Is er al uitzicht op het einde hiervan ?

Als Belg kan je nog steeds niet jaarlijks ( of maandelijks kiezen )

Komt er ook gewoon jaarlijks verlengen voor de Belgen ? Sepa domiciliering ( = internationale vorm van incasso ) is toch beschikbaar voor heel europa ? Ik betaal zo papieren uitgaves van NL uitgevers ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:17

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tomsworld schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 01:01:
[...]

Is er al uitzicht op het einde hiervan ?

Als Belg kan je nog steeds niet jaarlijks ( of maandelijks kiezen )

Komt er ook gewoon jaarlijks verlengen voor de Belgen ? Sepa domiciliering ( = internationale vorm van incasso ) is toch beschikbaar voor heel europa ? Ik betaal zo papieren uitgaves van NL uitgevers ook.
Onze huidige implementatie maakt gebruik van een eenmalige iDeal-betaling om het bankrekeningnummer van de abonnee te verkrijgen en te verifiëren dat de abonnee betalingen kan doen vanaf deze bankrekening.

Voor niet-Nederlanders moet er een alternatief komen waarbij je met de hand een iban-nummer kunt opgeven en er geen verificatiebetaling plaatsvindt. We willen binnenkort onderzoek doen naar de implicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Femme schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:38:
[...]

Onze huidige implementatie maakt gebruik van een eenmalige iDeal-betaling om het bankrekeningnummer van de abonnee te verkrijgen en te verifiëren dat de abonnee betalingen kan doen vanaf deze bankrekening.

Voor niet-Nederlanders moet er een alternatief komen waarbij je met de hand een iban-nummer kunt opgeven en er geen verificatiebetaling plaatsvindt. We willen binnenkort onderzoek doen naar de implicaties.
Ok :-)

https://www.mollie.com/be/recurring

Ik zal dat het voor belgen bv kan met :
Ondersteunt meerdere betaalmethodes
Met Mollie Recurring kan je klant zijn of haar favoriete betaalmethode gebruiken, om je toestemming te verlenen voor het automatisch incasseren op een rekening.

Om precies te zijn: de eerste betaling kan voldaan worden via iDEAL, Bancontact, creditcard, SOFORT of Belfius.

Zodra je klant toegang verleent tot een rekening, hoef je ons alleen nog te vertellen hoeveel en wanneer je wilt incasseren. Wij regelen de rest.
Bancontact, werkt met dezelfde kaarten als we gewoon in de winkel betalen en werkt met alle Belgische banken, zou een makkelijke implementatie kunnen zijn :-).

Maar bedankt voor de update dat het nog in de pipeline zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bancontact is de Belgische variant op iDeal inderdaad. En SOFORT is de Duitse. Een beetje betaalprovider biedt die twee doorgaans inderdaad wel aan, maar automatische incasso wordt niet of in beperkte mate door elke betaalprovider ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

NMe schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:14:
Bancontact is de Belgische variant op iDeal inderdaad. En SOFORT is de Duitse. Een beetje betaalprovider biedt die twee doorgaans inderdaad wel aan, maar automatische incasso wordt niet of in beperkte mate door elke betaalprovider ondersteund.
Maar zoals je ziet hierboven ondersteund mollie via BC recurrente betalingen met 1 authorisatie, ik veronderstel dat andere providers dit dan ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tomsworld schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:00:
[...]

Maar zoals je ziet hierboven ondersteund mollie via BC recurrente betalingen met 1 authorisatie, ik veronderstel dat andere providers dit dan ook doen.
Ik weet zo niet welke provider Tweakers gebruikt maar ik weet helaas uit ervaring dat lang niet elke provider incasso ondersteunt en zelfs als ze dat wel doen niet in elk land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wij werken voor de betalingen samen met docdata. Maar dat het (eventueel) bij docdata een optie is wil nog niet zeggen dat het in ons contract zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wittev1
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 11:11
@zeef Er wordt bij de abonnementen als voordeel genoemd:
"Vermelding Eliteboard op de website en Tweakers HQ"
Zoeken bij Tweakers of Google geeft alleen abonnementsvoordelen-pagina's. Leuk zo'n onzichtbaar board, waarom is dat een voordeel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Wittev1 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:41:
@zeef Er wordt bij de abonnementen als voordeel genoemd:
"Vermelding Eliteboard op de website en Tweakers HQ"
Zoeken bij Tweakers of Google geeft alleen abonnementsvoordelen-pagina's. Leuk zo'n onzichtbaar board, waarom is dat een voordeel?
Het bord hangt fysiek bij ons op de redactie en wordt bij elke bezoekers die we krijgen onder de aandacht gebracht. Belangrijker nog is dat we er zelf apetrots op zijn dat we zulke _o_ Elite abo's hebben. :)

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 13-06-2017 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En de digitale versie is hier: https://tweakers.net/gallery/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

En een grote trap want een vriendelijk mailtje komt me weer vertellen dat het tijd is om te vernieuwen.

Ondertussen al nieuws over recurring / doorlopende opties voor ons Belgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Tomsworld schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:17:
En een grote trap want een vriendelijk mailtje komt me weer vertellen dat het tijd is om te vernieuwen.

Ondertussen al nieuws over recurring / doorlopende opties voor ons Belgen ?
Die dienst kunnen we helaas nog steeds niet aanbieden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

@zeef , @xav of iemand anders, zou het heel veel moeite zijn om die print factuur ofwel in een popup te geven dat je alleen dat stuk kan printen of een pdfje ernaast te zetten. Als je nu print, print je half de site mee en is het 4 bladzijden.

Alvast bedankt.

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 25-07-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Dat is meer iets voor SB. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef

De vrijdagloterij voor abonnees.

Hoe denk je er eigenlijk over? Elke vrijdag verloten we een prijs onder onze Elite en Hero abonnees. Je hoeft er niets voor te doen, alleen abonnee zijn.

Poll

De opties zijn uitgeschakeld omdat de deelname gesloten is

Aantal stemmen: 91. Deelname gesloten op 18-08-2017 09:22. Stemmen is niet meer mogelijk.

(Q&A Vrijdagloterij voor Plus & Elite)

[ Voor 77% gewijzigd door zeef op 28-07-2017 09:28 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste