Er kwamen nogal wat vragen over de loterij die we elke vrijdag doen voor de Plus en Elite abonnees. Ik hoop in dit topic de vragen te kunnen beantwoorden.
Q. Doe ik automatisch mee?
A. Ja, iedere actieve Plus of Elite abo doet mee. Je hoeft niets te doen, wij trekken de winnaar(s)\
Q. Elke vrijdag?
A. Ja, elke vrijdag.
Q. Maakt het uit hoe lang in abonnee ben?
A. Nee. We maken een lijst met alle actieve Plus en Elite abonnementen die zijn afgesloten (of verlengd) in het jaar voor de trekkingsdatum. Dus of je abonnement nou 3 of 300 dagen oud is maakt niet uit. Zo lang het maar actief is op het moment van trekking.
Q. Krijg ik de prijs thuisgestuurd?
A. Ja, we checken je adres voor we gaan verzenden.
Q. Hoe zit het met de kansspelbelasting?
A. Wij doen aangifte en dragen deze af
Q. Wat kun je winnen?
A. Dat verschilt. De ene keer is het een kleine prijs, de volgende keer iets groots. We hebben wat behuizingen weggegeven maar er gaat in december ook een TV en een laptop uit. Een overzicht staat in post #2.
Q. Moet je de prijs accepteren?
A. Nee, je mag ook kiezen voor 6 maanden extra abonnement. De prijs schuift dan door naar de volgende verloting.
Q. Worden de winnaars bekend gemaakt in ABO per gewonnen prijs?
A. Nee, dat doen we al een tijdje niet meer. We kregen nogal wat klachten over de privacy van winnaars. Enige uitzondering is de Sinterklaasactie. Daar is de lijst een traditie.
Q. Als je al een keer een prijs gewonnen hebt doe je de (eerst) volgende loterij(en) dan niet mee?
A. Winnaars doen een half jaar niet mee.
Verdere vragen die jullie hebben zal ik in de TS aanvullen.
Q. Doe ik automatisch mee?
A. Ja, iedere actieve Plus of Elite abo doet mee. Je hoeft niets te doen, wij trekken de winnaar(s)\
Q. Elke vrijdag?
A. Ja, elke vrijdag.
Q. Maakt het uit hoe lang in abonnee ben?
A. Nee. We maken een lijst met alle actieve Plus en Elite abonnementen die zijn afgesloten (of verlengd) in het jaar voor de trekkingsdatum. Dus of je abonnement nou 3 of 300 dagen oud is maakt niet uit. Zo lang het maar actief is op het moment van trekking.
Q. Krijg ik de prijs thuisgestuurd?
A. Ja, we checken je adres voor we gaan verzenden.
Q. Hoe zit het met de kansspelbelasting?
A. Wij doen aangifte en dragen deze af
Q. Wat kun je winnen?
A. Dat verschilt. De ene keer is het een kleine prijs, de volgende keer iets groots. We hebben wat behuizingen weggegeven maar er gaat in december ook een TV en een laptop uit. Een overzicht staat in post #2.
Q. Moet je de prijs accepteren?
A. Nee, je mag ook kiezen voor 6 maanden extra abonnement. De prijs schuift dan door naar de volgende verloting.
Q. Worden de winnaars bekend gemaakt in ABO per gewonnen prijs?
A. Nee, dat doen we al een tijdje niet meer. We kregen nogal wat klachten over de privacy van winnaars. Enige uitzondering is de Sinterklaasactie. Daar is de lijst een traditie.
Q. Als je al een keer een prijs gewonnen hebt doe je de (eerst) volgende loterij(en) dan niet mee?
A. Winnaars doen een half jaar niet mee.
Verdere vragen die jullie hebben zal ik in de TS aanvullen.
[ Voor 17% gewijzigd door zeef op 20-12-2016 18:17 ]