Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

St00mwals schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:06:
[...]

Dat heb je snel besloten.
Hoezo is het niet jou ding, als ik vragen mag?
Toestel was voor mijn vriendin, die had haar Nexus 5 defect. Het beviel haar tot nu toe redelijk, maar android was gelijk weer vertrouwd (ondanks dat je natuurlijk overal aan moet wennen).

Zelf heb ik er ook een tijdje mee zitten stoeien en het werkt best leuk, maar ik ben op dit moment (ook) nog vergroeid aan android. Misschien dat Windows Phone 10 weer wat veranderd en dat ik het daarna weer probeer.

Camera van de 640 vond ik overigens best goed, voor zover ik snel geschoten heb deed hij zeker niet onder voor een Nexus 5 camera.

Mocht hij niet verkocht worden, dan blijft dit gewoon een backup telefoon :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 11:00

Renate1970

Lef is Leven

Sinds gisteren de XL versie in mijn bezit. Ter vervanging van mijn 925 die naar pa is geschoven. Heerlijk wat een grote, in het begin even slikken maar nu al prima te doen.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Renate1970 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 03:38:
Sinds gisteren de XL versie in mijn bezit. Ter vervanging van mijn 925 die naar pa is geschoven. Heerlijk wat een grote, in het begin even slikken maar nu al prima te doen.
Dan moet je na een maand eens voor de aardigheid weer eens die 925 ter hand nemen.
Ik heb dat iig wel dat als ik de 520 pak van die kwajong van mij dan heb ik nog steeds van.....slik wat een dingetje .

Daarom wil ik liever niet meer terug naar kleinere modellen.
Tussen de 5,7 ( wat de standaard lijkt te worden voor xl modellen ) en de 6" van mijn huidige toestel zal denk ik weinig verschil maken.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_M
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 13:52

R_M

Ik ben sinds een dikke twee weken ook over van Android naar WP 8.1 door de aankoop van een Lumia 640 LTE. Helaas ben ik niet zo gelukkig met mijn overschakeling. :-(

Het viel mij al op dat ik regelmatig begroet werd met het invoerscherm voor de PIN-code van mijn SIM als ik mijn telefoon wilde gebruiken. In het begin dacht ik dat dit door updates kwam of dat de aan/uit knop in mijn zak geactiveerd was. Maar vandaag viel hij uit als ik de telefoon wilde ontgrendelen.

Blijkbaar is dit een gekend probleem bij de Lumia's en heeft MS hiervoor een fix uitgebracht. Helaas blijkt die bij mij niet te werken. Ik heb de laatste firmware 02177.00000.15184.36000 en ook de 'Stop restart' app zegt de mijn telefoon in orde is, net zoals de 'Fix-it Stop phone restart' die MS uitgegeven heeft. Blijkbaar werken deze 'oplossingen' niet bij iedereen, aangezien er op het internet nog mensen te vinden zijn met dit probleem en met de laatste firmware.

Heeft iemand van jullie hier last van? En is er al een degelijke oplossing beschikbaar?

[ Voor 45% gewijzigd door R_M op 25-07-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 14:57
Ik heb ooit al eens een Lumia 800 gehad en die beviel me erg goed. Maar ik ben toen overgestapt naar Android omdat ik een groter scherm wilde. Sindsdien verschillende Androids gehad (de laatste 3 waren een LG G2, LG G3 en een Huawei Ascend P7) en nu weer eens een Lumia, namelijk de Lumia 640 LTE en ik moet zeggen wat een verademing ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Goofman op 25-07-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 09:30
R_M schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:09:
Ik ben sinds een dikke twee weken ook over van Android naar WP 8.1 door de aankoop van een Lumia 640 LTE. Helaas ben ik niet zo gelukkig met mijn overschakeling. :-(

Het viel mij al op dat ik regelmatig begroet werd met het invoerscherm voor de PIN-code van mijn SIM als ik mijn telefoon wilde gebruiken. In het begin dacht ik dat dit door updates kwam of dat de aan/uit knop in mijn zak geactiveerd was. Maar vandaag viel hij uit als ik de telefoon wilde ontgrendelen.

Blijkbaar is dit een gekend probleem bij de Lumia's en heeft MS hiervoor een fix uitgebracht. Helaas blijkt die bij mij niet te werken. Ik heb de laatste firmware 02177.00000.15184.36000 en ook de 'Stop restart' app zegt de mijn telefoon in orde is, net zoals de 'Fix-it Stop phone restart' die MS uitgegeven heeft. Blijkbaar werken deze 'oplossingen' niet bij iedereen, aangezien er op het internet nog mensen te vinden zijn met dit probleem en met de laatste firmware.

Heeft iemand van jullie hier last van? En is er al een degelijke oplossing beschikbaar?
Het probleem is mij onbekend. de 640 lte met Telfort sim werkt behoorlijk stabiel hier. Wel is het me opgevallen dat heel soms internet uitvalt maar dat kan ook aan de lokatie hier liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Met de 640 LTE Dual Sim, T-Mobile en Simyo, nooit issues gehad.
Alles werkt naar behoren, waar ik met Android terug was gegaan naar iphone ivm stabiliteit (alarm ging niet af, snachts ineens een reboot of crash, mensen konden je niet bereiken, telefoon moest je weer herstarten etc.etc.etc.) heb ik met de 640 nu hetzelfde vertrouwen als met mijn iphone.
Het is voor mij nu echt iphone vs windows phone, en met name de functies als de Glance en Live tiles maakt WP voor mij op dit moment (ondanks ook zijn tekortkomingen) toch de winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus weet ik niet of dit al eerder gemeld is, maar als je de Office 365 Gift app download uit de app store, kun je gebruik maken van een jaar gratis Office 365. Ik had al wel gelezen dat er een actie is geweest met de 640 en 640 XL, maar dat deze afgelopen zou zijn. Blijkbaar zijn er nog toestellen in omloop die vrijgegeven zijn voor deze actie. De licentie geldt trouwens voor 1 smartphone en 1 ander apparaat. Ik ben daarom nu Office 365 op mijn eerder deze week (via MP) aangeschafte Acer Aspire Switch 10 aan het installeren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

R_M schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:09:

Nooit van gehoord, zelf nooit ondervonden. Ik ben geneigd te denken dat er iets mis is met je hardware. kan gebeuren, zoals bij elk apparaat. ---> RMA

Zelfs trouwens na 2 maand ook teruggestuurd: scherm was dood. Meteen een nieuw toestel gekregen (Amazon). Heb nu extra batterij 8)

Zelf ben ik trouwens al op Windows 10 Mobile overgestapt (slow ring). Alles werkt perfect, behalve Cortana natuurlijk. Maar die werkte tevoren ook al niet. Idiote beslissing ook dat Display Language gelijk moet zijn aan Region.
Goofman schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:34:
Ik heb ooit al eens een Lumia 800 gehad en die beviel me erg goed. Maar ik ben toen overgestapt naar Android omdat ik een groter scherm wilde. Sindsdien verschillende Androids gehad (de laatste 3 waren een LG G2, LG G3 en een Huawei Ascend P7) en nu weer eens een Lumia, namelijk de Lumia 640 LTE en ik moet zeggen wat een verademing ;-)
Lumia 640 XL LTE bedoel je waarschijnlijk. LTE heeft niets met schermgrootte te maken.
Christiano007 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:11:
[...]
Misschien dat Windows Phone 10 weer wat veranderd en dat ik het daarna weer probeer.
Wat verandert? Als ik je lees, is de enige reden dat je Android verkiest dat je het gewoon bent. Ik kan je nu al zeggen dat W10 op mobile devices niet zo'n groot verschil is, tenzij dat er een revolutie gebeurt tussen de huidige beta builds en RTM.

Zelf ben ik overigens in mei overgestapt van jarenlang Android. Bij mij is het resultaat eerder dat ik mijn Galaxy tablet wil verkopen en een Surface aanschaffen (maar de prijs houdt mij tegen).

[ Voor 26% gewijzigd door YellowOnline op 25-07-2015 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
De Lumia 800 had een 3,7 inch scherm meen ik me te herinneren. Toentertijd was er alleen een Lumia 900 als je Windows Phone wilde op een groter scherm, maar dat was niet ideaal vanwege de lage resolutie. Dus overgestapt op een Android. Nu de 640 een 5 inch scherm heeft MET een fatsoenlijke resolutie en ik Android beu was (oubollig en altijd wel iets van lag) en Windows 10 er aan zit te komen (ik heb nog een Windows 8.1 2-in-1) was het mooi moment om weer over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Dat anti-kras 'Gorilla'-glass doet z'n naam niet echt eer aan moet ik zeggen. Haal ik m'n 640 een keer uit m'n hoesje omdat er wat stof tussenzit en leg ik hem (domweg) met het scherm naar beneden op de salontafel. Resultaat; een best wel zichtbare kras op het scherm |:(

Ik begrijp dat glas glas blijft en dus makkelijk breekt maar dit glas krast dus wel een stuk makkelijker dan dat van bijvoorbeeld m'n iPod Touch v5 waar ik toch een stuk ruwer mee omga (geen hoesje, leg ik overal neer, los in de broekzak bij m'n sleutels etc).

Beetje teleurstelling dit. Maar goed gebruikerssporen zullen toch altijd opduiken als je je telefoon intensief gebruikt :9

[ Voor 42% gewijzigd door Lothiriel op 26-07-2015 18:18 ]

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Tja gek he dat iets kan krassen.
Vooral als er iets ligt wat een hogere hardheid heeft dan de hardheid van je scherm.
Amadeus1966 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 23:40:
[...]
Over krassen heb ik wel eens vaker geschreven.
Net zoals die stupide krastesten op Joetjoep met een schaar of mes.
Tuurlijk zou dat niet krassen.
Iets wat een zachtere hardheid heeft zal nimmer krassen,
probeer dat zelfde maar eens met zand of schuurpapier.
Schuurpapier zal menig niet zo gauw in de zak hebben,
maar zand is toch een ander verhaal.
1 Korreltje zand kan zo'n diepe kras trekken dat het gelijk al je plezier bederft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Ja dat snap ik, alleen snap ik dan niet echt wat het hele punt is van 'Gorilla-glas'. Dat zou toch moeten inhouden dat het minder snel krast dan 'gewoon' glas op oudere telefoons. Doch hebben zowel m'n Lumia 520 en iPod al heel wat meegemaakt en hebben zij slechts krassen op de behuizing en niet het scherm.

In die zin is dit dus een beetje een teleurstelling, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds erg tevreden ben met m'n telefoon hoor :>

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:27
Kwaliteit van gorillaglas verschilt ook nogal. Lijkt wel alsof ze het gewoon niet echt consistent kunnen produceren. Heb ook wel eens een telefoon gehad waarvan het scherm nogal snel bekrast was, ondanks dat er gorilla glas in zou moeten zitten (en nee was geen zand dat het deed). Mijn L920 aan de andere kant zit regelmatig in een zak met sluitels en zand en daar merk ik niks van. Het schem van de L640 van mijn vriendin is ook na al die tijd nog helemaal gaaf, ondanks dat die ook wel eens een schuiver over steen met zand er op heeft gemaakt en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:01:
Kwaliteit van gorillaglas verschilt ook nogal.
Klopt, zo heeft de lumia 920 Gorilla Glass 2 en de lumia 640 Gorilla Glass 3. Het nieuwste glas is Gorilla Glass 4. Ontwikkelaar Corning is steeds bezig met het ontwikkelen van beter Gorilla glas.

http://www.corninggorillaglass.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:35:
[...]
Klopt, zo heeft de lumia 920 Gorilla Glass 2 en de lumia 640 Gorilla Glass 3. Het nieuwste glas is Gorilla Glass 4. Ontwikkelaar Corning is steeds bezig met het ontwikkelen van beter Gorilla glas. [...]
Ik bedoelde binnen hetzelfde model. Gorilla Glass 2 is niet in elk model waarin het is geplaatst even sterk lijkt het wel, komt nog bij dat als je 10 lumia 920 haalt je waarschijnlijk 1 hebt die toch net iets minder is. Dat is iig de enige verklaring die ik kan geven voor dat bij sommige mensen 1 zandkorrel al genoeg is, waar anderen het doodleuk bewaren met een hele berg zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kwaliteit van Gorilla Glass zou in principe constant moeten zijn. Zelf ben ik er tot nu toe tevreden mee. Ik heb mijn 640 diverse keren laten vallen en het glas is nog heel. Omdat het Gorilla glas is ga ik er niet expres "ruiger" mee om. Ik vermijd zoveel mogelijk ruwe obstakels die het beeldscherm zouden kunnen beschadigen (ondanks dat het gorilla glas is). Sleutels gaan niet in dezelfde broekzak als mijn 640, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:43

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:51:
De kwaliteit van Gorilla Glass zou in principe constant moeten zijn.
In principe wel, maar dit zal ongetwijfeld NIET zo zijn.
Net zoals elk object dat uit een productie komt onderhevig is aan schommelingen. De ene auto is ook niet even betrouwbaar als de andere die net erna geproduceerd werd, idem met een wasmachine, vaatwas, AV-receiver, etc...

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Uit interesse: weet iemand wat dat gekke roosterpatroontje is in het glas? Je ziet het wanneer je het glas in het licht houdt.

Is dat het touchscreen? Is het het LCD?

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
De digitizer was dat toch? Het touchgedeelte van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Vandaag voor het eerst genavigeerd met Drive+ en dat viel me wat tegen. Tijdens het rijden loopt het beeld niet vloeiend, maar schokkend. Niet onoverkomelijk maar wel erg storend. Heeft iemand ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-08 22:59
Goofman schreef op maandag 27 juli 2015 @ 20:59:
Vandaag voor het eerst genavigeerd met Drive+ en dat viel me wat tegen. Tijdens het rijden loopt het beeld niet vloeiend, maar schokkend. Niet onoverkomelijk maar wel erg storend. Heeft iemand ook deze ervaring?
drive deed het prima hier, al mis ik de flitsmeister waarschuwingen voor flitsers / traject controle enzo....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet Here drive het prima (kaarten op intern geheugen geïnstalleerd), moet vloeiend verlopen. Ik gebruik Here drive iedere werkdag als ik naar mijn werk ga. Ik gebruik offline navigatie, gps only. Wat ik handig vind is dat ik een geluidsignaal krijg als ik te hard rij (vooraf instelbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Zowel op mijn oude 520 als op mijn 1320 geen problemen.
Mijn 1320 heeft wel zo nu en dan problemen bij bepaalde voertuigen van ons wagenpark om een instand fix te krijgen.
Ik denk of vermoed dat het of met de ( aardig volgebouwde ) elektronica of met bepaalde geïsoleerde ramen te maken heeft.
Als hij eenmaal een fix heeft dan gaat het verder ook wel prima maar zodra ik een nieuw adres invoer dan duurt het weer ff.....
Meestal een minuutje of twee en zoals gezegd alleen maar met bepaalde voertuigen.
Oo de vrachtwagen nooit geen problemen ondervonden maar ja dan had ik wel wat meer vrije raamoppervlakte en kon ik hem redelijk ver weg houden van het boord apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik zal zowel de app als de kaarten eens in het interne geheugen zetten en dan morgen nog eens proberen. Het krijgen van een GPS fix en het houden ervan werkt 100%, het is puur dat het beeld tijdens het rijden niet vloeiend loopt. Het pijltje verspringt telkens, als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here Drive offline is mij de afgelopen weken tijdens vakantie in Frankrijk / Corsica erg goed bevallen. Steeds een directe fix gehad en snel zoekresultaten. De kaartweergave is vrij basic en de instelmogelijkheden zijn zoals in dit topic eerder besproken wat beperkt, maar Here Drive is best aan te raden. Die snelheidswaarschuwingen zijn best ideaal en de aangegeven maximum snelheid klopt in veel gevallen met de werkelijkheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Yep, here drive is niets mis mee.
Gebruik het nu voor mijn dagelijkse boterham en heeft me nog niet in de steek gelaten.

Doch sommige huisnummers corresponderen niet echt met de werkelijkheid.
Vooral met plattelandswegen kom ik dat wel eens tegen.
Maar voor je zelf nadenken is natuurlijk niets mis mee ;)

Mis nog wel een routeuitzetting met verschillende adressen achtereen.
Dus van a naar b naar c etc etc.
Maar ja wie weet wat er nog gebeuren gaat in de toekomst nu Here uit handen wordt gegeven aan de hoogste bieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Beetje off-topic, maar kan ik iemand hier nog blij maken met een originele oranje back-cover (voor de 640)? Een vergoeding van de verzendkosten is voldoende. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 29-07-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Je hebt pm. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:31:
Maar ja wie weet wat er nog gebeuren gaat in de toekomst nu Here uit handen wordt gegeven aan de hoogste bieder.
Zal mij niets verbazen als wij in de toekomst moeten gaan betalen om Here te mogen gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:10:
[...]

Zal mij niets verbazen als wij in de toekomst moeten gaan betalen om Here te mogen gebruiken....
Tja, boeien.
Dan gebruiken we gewoon MAPS.
Is goed op weg om minstens even goed te worden.

Zie : http://allaboutwindowspho...ith_Maps_on_Windows_1.php

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

link0007 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:37:
Uit interesse: weet iemand wat dat gekke roosterpatroontje is in het glas? Je ziet het wanneer je het glas in het licht houdt.

Is dat het touchscreen? Is het het LCD?
Touchgedeelte ;)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Mhhh. In het begin werkte mijn bluetooth koppeling in de telefoon niet goed. Als ik uitbelde dan werd de bluetooht verbinding met de auto niet meer gestopt (radio ging dus niet meer aan na gesprek). Ik dacht dat dit was opgelost met de laatste update, maar nadat ik vandaag uitgebreid heb zitten navigeren kwam ik er achter dat het er toch nog niet helemaal uit is.

Ik had tot twee keer toe ook dat de bluetooth verbinding open bleef staan waardoor ik geen radio meer heb, maar ook nieuwe aanwijzingen zijn niet meer te horen. Erg irritant aangezien alleen een reboot of aan / uitzetten bluetooth helpt, dat natuurlijk niet wenselijk is als je in de auto zit...

Hebben meer mensen hier last vast gehad de laatste tijd?

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intressante info...MS is lekker bezig...er staan dus wat veranderingen op stapel wat betreft navigatie, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
StefanvanGelder schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:26:
Mhhh. In het begin werkte mijn bluetooth koppeling in de telefoon niet goed. Als ik uitbelde dan werd de bluetooht verbinding met de auto niet meer gestopt (radio ging dus niet meer aan na gesprek). Ik dacht dat dit was opgelost met de laatste update, maar nadat ik vandaag uitgebreid heb zitten navigeren kwam ik er achter dat het er toch nog niet helemaal uit is.

Ik had tot twee keer toe ook dat de bluetooth verbinding open bleef staan waardoor ik geen radio meer heb, maar ook nieuwe aanwijzingen zijn niet meer te horen. Erg irritant aangezien alleen een reboot of aan / uitzetten bluetooth helpt, dat natuurlijk niet wenselijk is als je in de auto zit...

Hebben meer mensen hier last vast gehad de laatste tijd?
Nope, ik herken dit probleem niet.
Misschien dat dit iets van de radio is, ik heb een Ford Focus uit 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
pricewatch: Microsoft Lumia 640 XL Dual Sim 4G Oranje

Ik zou het onderhand op prijs stellen als ze de Pricewatch eens corrigeren.
Ze blijven koppig de Lumia XL Dual Sim 4G in de prijslijst zetten.

En onderhand heeft iedereen in deze thread ervaren...kopen is retourneren....want 4G zit er niet bij.
Alleen bij Amazon.fr of de franse microsoft store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik wil een 640 XL gaan kopen, weet iemand wat een goed hoesje is voor de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
ik zag dat tmobile hem met prepaid verkoopt voor 130 euro
https://shop.t-mobile.nl/...mmil640pzw.html?ab_agid=3
weet alleen niet welke versie het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
St00mwals schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 07:24:
[...]

Nope, ik herken dit probleem niet.
Misschien dat dit iets van de radio is, ik heb een Ford Focus uit 2012.
Zou kunnen natuurlijk, maar met mijn Lumia 925 heb ik er nooit last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 14:22
androidfreaker schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:08:
Het is sowieso de 4G versie, alleen vraag ik me af, SIMlock vrij? Dat is belangrijker uiteindelijk, maar is niet duidelijk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: ik heb al een paar weken 'last' van een steeds terugkerende foutmelding vanuit de store. Voor Lumia Camera en Podcasts staan updates klaar, maar beide worden niet automatisch geupdatet. Handmatig updaten lukt ook niet. Hij begint dan met downloaden van respectievelijk 12 mb en 1 mb, maar deze downloads wordt afgebroken. De huidige Lumia Camera versie is 2015.626.1041.2739 en het detailscherm geeft weer dat de nieuwe versie 'bugfixes voor video-opname' bevat.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen? (software versie is verder up to date en er is ook voldoende geheugen beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Koldur schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 10:46:
[...]

Het is sowieso de 4G versie, alleen vraag ik me af, SIMlock vrij? Dat is belangrijker uiteindelijk, maar is niet duidelijk.
Al mijn vorige telefoons voor mijn lumia 640 waren t-mobile prepaid telefoons gezien die nooit simlock hadden een goedkoper waren dan de normale versie. Maar ik zou het ze toch eerst vragen, of in een winkel van hun kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Dank je, heb het besteld, zou binnen enkele minuten een mail krijgen, na een paar uur, niets! Vreemd gedoe daar ook met bestellen, er staat bij: direct betalen, maar dat gebeurt dus niet.... Ik ga het wel zien.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 21:26

GerkeP

Vragen mag altijd........

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 15:01:
vraagje: ik heb al een paar weken 'last' van een steeds terugkerende foutmelding vanuit de store. Voor Lumia Camera en Podcasts staan updates klaar, maar beide worden niet automatisch geupdatet. Handmatig updaten lukt ook niet. Hij begint dan met downloaden van respectievelijk 12 mb en 1 mb, maar deze downloads wordt afgebroken. De huidige Lumia Camera versie is 2015.626.1041.2739 en het detailscherm geeft weer dat de nieuwe versie 'bugfixes voor video-opname' bevat.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen? (software versie is verder up to date en er is ook voldoende geheugen beschikbaar)
Apps verwijderen en opnieuw installeren. Ik had het met Bing Translator vorige week. Kennelijk blijft er toch ergens iets achter waardoor je de update niet meer kan installeren. Zal wel veroorzaakt zijn door de Windows 10 update en drukte bij de MS/Akamai servers

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Gosh komt buurjongen binnengewandeld met een note 4 van Samsung.
Pracht ding alleen een paar nadelen....geen windows en van Samsung.
Maar buiten dat, moet zeggen dat ze de phablets wel goed voor elkaar hebben.
Zeker met de preinstalled features.
Een vleugje van dit op de windowsphablet dan is het zeker het wachten waard.
Een verdraait goede stylus ondersteuning.
Nee ben niet bezig om dit ding te promoten maar MS mag ook daar wel eens wat aandacht aangeven.
Dat zijn nu net die dingen wat een phablet een phablet maakt en niet alleen een groot uitgevallen telefoon.
Neemt niet weg dat ik nog steeds zondermeer tevreden ben met mijn eigen toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_M
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 13:52

R_M

YellowOnline schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 23:21:
[...]

Nooit van gehoord, zelf nooit ondervonden. Ik ben geneigd te denken dat er iets mis is met je hardware. kan gebeuren, zoals bij elk apparaat. ---> RMA
Ik heb zelf nog even gezocht of ik de oorzaak van de spontane reboots kan vinden, maar zelfs een factory reset haalt niks uit. Alles ligt ondertussen klaar om deze telefoon retour te sturen. Ik begin wel meer en meer naar Windows Phone toe te groeien, dus ik blijf voorlopig wel aan de Lumia 640 (met een hopelijk volledig ok exemplaar).

Voor de nieuwsgierigen, Google eens 'Lumia spontaneous reboots' en 'Lumia random reboots'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia verkoopt Here-kaartendivisie aan BMW, Audi en Daimler:

nieuws: Nokia verkoopt Here-kaartendivisie aan BMW, Audi en Daimler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Mooi toch, beter zo dan aan Apple of Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb vandaag de Lumia 640XL 4G besteld, via Coolblue, ben benieuwd hoe die bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Inderdaad beter dan Apple of Google maar toch een achteruitgang dat het niet meer van Nokia zelf is.

Denk dat de nieuwe eigenaren minder zullen innoveren dan Nokia deed met een kaartendienst, had liever gezien dat het bij Nokia bleef of Microsoft het zou overnemen.

Mijn 640XL bevalt prima na een paar weken gebruik! Kan zich goed meten met wat high-end Android smartphones. Een upgrade in het najaar ga ik dan ook alleen maar doen vanwege de Qi standaard, USB C en nog net wat meer snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Gebruiken jullie de FM-radio weleens? Hoe is bij jullie de kwaliteit? Bij mij werkt het binnen nauwelijks en buiten is het nog compleet afhankelijk van hoe ik de kabel van de headset houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Laatst online: 13-09 11:00

Renate1970

Lef is Leven

shadowman12 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:24:
Heb vandaag de Lumia 640XL 4G besteld, via Coolblue, ben benieuwd hoe die bevalt.
Daar krijg je geen spijt van heb hem nu anderhalve week naast de Lumia 830. De grote wendt snel.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

offtopic, dus weg

[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 04-08-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Het gaadt om de komunikatie, zolang er maar begrepen wordt wat de ander bedoelt ;)

Idd het grote formaat went snel, probleem is dat als je eenmaal gewend bent aan dergelijke formaten dat al dat andere o zo klein lijkt.
Ik moet er niet aan denken om ooit terug te gaan naar een 5" iets.
Vond de twee zes inchers zeer fijn qua formaat.
5,7 is nog te doen ( afgaande van de note 4 die ik onlangs in de handen heb gehad ).
Maar nog kleiner.....nee liever niet.

Maar als ik de huidige roddels mag geloven dan worden de nieuwe generatie geleverd met on screen buttons en geen dedicated camera knop meer.
Beide toch voor mij althans een paar grote dealbreakers.
Maar zoals gezegd vooralsnog ....pure roddel en speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Groter dan 5.7 zou inderdaad beter zijn. Als de behuizing niet veel groter wordt dan de 640XL moet dat ook prima kunnen. Had laatst weer eens een 5.2 inch toestel in mijn hand die echt klein leek, dat terwijl ik ooit de overstap van 4.7 naar 5.2 enorm vond.

Je onscreen knoppen kunnen uitgeschakeld worden door naar boven te vegen vanaf de rand. Eerst had ik ook losse knoppen onder het scherm maar geef toch de voorkeur aan onscreen varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Bvelleko schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:39:
Inderdaad beter dan Apple of Google maar toch een achteruitgang dat het niet meer van Nokia zelf is.

Denk dat de nieuwe eigenaren minder zullen innoveren dan Nokia deed met een kaartendienst, had liever gezien dat het bij Nokia bleef of Microsoft het zou overnemen.

Mijn 640XL bevalt prima na een paar weken gebruik! Kan zich goed meten met wat high-end Android smartphones. Een upgrade in het najaar ga ik dan ook alleen maar doen vanwege de Qi standaard, USB C en nog net wat meer snelheid.
of MS het nu overneemt of niet maakt geen bal uit voor ons als consument.
MS gebruikt sowieso hun kaarten, alleen moeten ze er nu license voor betalen. Tja, rot voor hun. Dan hadden ze het maar moeten kopen.

http://allaboutwindowspho...TEQ_and_HERE-was_it_w.php

Quote uit het artikel :
And what does this all mean for car consumers? Obviously, Audi, BMW and Daimler will use NAVTEQ maps and navigation – and not competing solutions (Apple, Google, you-name-it).
For smartphone users? Will HERE Maps continue to be a smartphone app? For Lumia users? Will Microsoft continue with HERE Maps? [Yes and no - Ed. HERE Maps will continue on iOS and Android, but the Windows offerings, including mobile, will just license the HERE map data.]

[ Voor 20% gewijzigd door daffie82 op 04-08-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 13:38
Ik zit te lezen en te zoeken en kijk ook bij Microsoft op de site. Ik vraag me het volgende af:

Lumia 640 Dual Sim met 4G is deze er nu wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

vankleef schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:01:
Ik zit te lezen en te zoeken en kijk ook bij Microsoft op de site. Ik vraag me het volgende af:

Lumia 640 Dual Sim met 4G is deze er nu wel of niet?
Alleen als je de franse store op miscrosoftstore.com selecteert

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlezanderMotoko
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-08 08:12
androidfreaker schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:08:
Ben jij er al achter of dit een simlock vrije telefoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Laatst online: 02:16

Mappy

Piramide van Austerlitz

mrnannings schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:22:
Ben jij er al achter of dit een simlock vrije telefoon is?
Zit in een dicht doosje met alleen maar Microsoft erop, geen T-Mobile logo's/stickers. Je krijgt er los een prepaidkaartje bij, als je dat niet wilt kost ie 180 euro ;) Medewerker zei dat ie simlockvrij is. Heb 't zelf nog niet geprobeerd met een niet-T-Mobile-kaartje.

Eerste waar ik me aan zit te ergeren is dat de Here maps niet meer naar SD kunnen zonder hacks...

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 10:08
Mappy schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:53:
[...]

Zit in een dicht doosje met alleen maar Microsoft erop, geen T-Mobile logo's/stickers. Je krijgt er los een prepaidkaartje bij, als je dat niet wilt kost ie 180 euro ;) Medewerker zei dat ie simlockvrij is. Heb 't zelf nog niet geprobeerd met een niet-T-Mobile-kaartje.

Eerste waar ik me aan zit te ergeren is dat de Here maps niet meer naar SD kunnen zonder hacks...
Via de website bestellen lukte hier in ieder geval niet. Ook meerdere pogingen met de klantenservice geprobeerd.

Uiteindelijk bij de winkel opgehaald, waar ze probeerden 180 euro af te rekenen. Nadat ze een gratis prepaid kaartje (aparte verpakking) hadden meegescand, kreeg ik hem wel voor 130 euro mee.

Ze hebben overigens bevestigd dat de telefoon simlock vrij is.

[ Voor 3% gewijzigd door Frankvbr op 04-08-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimtheToolman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-07 14:45
Heb sinds vandaag de 640 xl. Leuk ding. Maar 2 opvallende zaken:

- bij drukken op de navigatie knoppen home of terug bijv. Hoor een soort klikkend trillend geluid. Ik denk door de vibratiemotor. Als ik de telefoon draai dan heb ik het niet

- de volume downknop klikt niet zo goed als de volume up knop. Lijkt een beetje 'mushy'. De bovenste klikt en voelt precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 08:36
TimtheToolman schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 00:08:
Heb sinds vandaag de 640 xl. Leuk ding. Maar 2 opvallende zaken:

- bij drukken op de navigatie knoppen home of terug bijv. Hoor een soort klikkend trillend geluid. Ik denk door de vibratiemotor. Als ik de telefoon draai dan heb ik het niet

- de volume downknop klikt niet zo goed als de volume up knop. Lijkt een beetje 'mushy'. De bovenste klikt en voelt precies goed.
Voor wat betreft dat trillen bij drukken op de navigatieknoppen: ga naar instellingen - extra - aanraken. Daar kan je dat uitzetten.

Heb dit toestel nu een maand (komende vanaf een Lumia 925) en moet zeggen dat de ervaring boven verwachting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimtheToolman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-07 14:45
Fijn dank je! Heb het uitgezet. Hoe is jouw volume omlaag knop? Bij mij helaas niet zo lekker als de omhoog knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:55
Via de website bestellen lukte hier in ieder geval niet. Ook meerdere pogingen met de klantenservice geprobeerd.

Uiteindelijk bij de winkel opgehaald, waar ze probeerden 180 euro af te rekenen. Nadat ze een gratis prepaid kaartje (aparte verpakking) hadden meegescand, kreeg ik hem wel voor 130 euro mee.

Ze hebben overigens bevestigd dat de telefoon simlock vrij is.
Is het de 4G variant? Heb je al gecontroleerd of de telefoon te gebruiken is in combinatie met een abonnement bij een andere provider (bijv Vodafone/KPN)? Komt er een T-Mobile logo in beeld bij het opstarten? Ben je voor Windows updates afhankelijk van T-Mobile of gaat dit gewoon direct via Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlezanderMotoko
marrabel schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:04:
[...]

Is het de 4G variant? Heb je al gecontroleerd of de telefoon te gebruiken is in combinatie met een abonnement bij een andere provider (bijv Vodafone/KPN)? Komt er een T-Mobile logo in beeld bij het opstarten? Ben je voor Windows updates afhankelijk van T-Mobile of gaat dit gewoon direct via Microsoft?
Ik heb hem besteld via de website. Ik zie morgen wel of hij simlock vrij is anders stuur ik hem gewoon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

TMobile NL toestellen zijn altijd Simlock vrij, dat is al een jaar of 3 zo.
Software is wel branded, maar dat beperkt zich meestal tot logo en standaard settings voor de sim. In dit geval zal alles voor TMobile standaard in de software zitten. Wil je KPN dan zal je dat zelf ff moeten regelen.

Overigens is die branding redelijk simpel te vervangen door een Country Variant zonder branding met Lumia's.

TMobile is overigens wel het snelste met het goedkeuren van updates gebleken met de Lumia's, waardoor die toestellen als eerste de updates ontvangen (rechtstreeks van Microsoft)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
heb sinds kort 4G maar werk met de 630 (3G) dual Sim. Ik begrijp dat de 640 LTE ook in Dual Sim er is echter nog niet in nederland. MS geeft mij aan dat er europese garantie opzit en ik de 640 LTE Dual Sim in Duitsland of Frankrijk kan kopen.
Kan ik dan problemen verwachten met een nederlandse provider (beide sims via KPN) op het gebied van apps software etc? Ik verwacht van niet maar weet dat graag even zeker.

iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

vankleef schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:52:
heb sinds kort 4G maar werk met de 630 (3G) dual Sim. Ik begrijp dat de 640 LTE ook in Dual Sim er is echter nog niet in nederland. MS geeft mij aan dat er europese garantie opzit en ik de 640 LTE Dual Sim in Duitsland of Frankrijk kan kopen.
Kan ik dan problemen verwachten met een nederlandse provider (beide sims via KPN) op het gebied van apps software etc? Ik verwacht van niet maar weet dat graag even zeker.

iemand een antwoord?
Misschien eerst even de draad door lezen? Wat je vraagt is al een keer of 20 hier voorbij gekomen ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 09:12
Heb de 640 ook besteld met Tmobile prepaid actie. Volgens chat van tmobile zit er simlock op. Volgens de website kun je die na een jaar gratis laten verwijderen. Heb Tmobile zakelijke simkaart, dus simlock maakt voor mij nu niet veel uit.

Gebruik nu dagelijks een Nexus 5. Deze aanbieding met de 640 is een mooie manier om uit te testen wat ik van Windows vindt. Wil geen Android meer omdat Google mijn accu leegtrekt met hun spyware. Google Play Services zorgt voor enorme battery drain.

Dus als Windows Phone / Mobile bevalt, koop ik in het najaar een nieuw Windows 10 Mobile vlaggenschip. En anders toch maar weer terug naar die veel te dure iPhone. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik krijg binnenkort de 640 LTE Dual SIM. Het klopt dat er nog geen enkele manier is om WhatsApp op beide sims te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Momus schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:52:
Ik krijg binnenkort de 640 LTE Dual SIM. Het klopt dat er nog geen enkele manier is om WhatsApp op beide sims te gebruiken?
Dat kan niet, er is ook maar 1 sim actief met data

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 09:12
Ben trouwens wel benieuwd dat mocht het toestel gelocked zijn door T-Mobile, of de Windows 10 insider preview dan wel draait. Weet iemand dat toevallig?

Edit: Klantenservice zegt dat de meeste toestellen een T-Mobile software branding hebben. Denk dat ik maar ga annuleren.

[ Voor 28% gewijzigd door Bard1982 op 05-08-2015 16:31 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
GerkeP schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:52:
[...]

Dat kan niet, er is ook maar 1 sim actief met data
Op Android ook, maar daar is het wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
GerkeP schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:53:
[...]

Misschien eerst even de draad door lezen? Wat je vraagt is al een keer of 20 hier voorbij gekomen ;)
40 pagina's lezen/zoeken ja dat kan.
Ik heb de hoop dat iemand 3 zinnen wilde tikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

vankleef schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:54:
[...]

Er is een zoek functie, daarnaast staat er iets in mijn sig, dus als je een beetje nadenkt???????
Ik heb al een keer of 15 antwoord gegeven op jouw vraag ide hier al een keer of 50 is gesteld denk ik

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Mijn 640 uit T-Mobilewinkel is de LTE-versie en heeft geen enkel T-Mobilekenmerk in software of op de doos. Maar nogmaals: ik heb er nog geen simkaart van een andere provider in geprobeerd.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

vankleef schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:54:

Helemaal bovenaan is er een zoekfunctie. Die werkt zeer goed en laat je in dit topic zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Mappy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:09:
Mijn 640 uit T-Mobilewinkel is de LTE-versie en heeft geen enkel T-Mobilekenmerk in software of op de doos. Maar nogmaals: ik heb er nog geen simkaart van een andere provider in geprobeerd.
Zou je het eens willen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Koldur schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:31:
[...]
Zou je het eens willen testen?
Enige dat ik nog had liggen was een verlopen buitenlandse simkaart. Telefoon herkende 'm, wilde de instellingen van die provider overnemen en na een reboot gaf dat verder geen errors. Maar testen of het echt werkt kan ik dus niet omdat de kaart verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Mappy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 00:39:
[...]

Enige dat ik nog had liggen was een verlopen buitenlandse simkaart. Telefoon herkende 'm, wilde de instellingen van die provider overnemen en na een reboot gaf dat verder geen errors. Maar testen of het echt werkt kan ik dus niet omdat de kaart verlopen is.
Dat klinkt wel positief, de telefoon herkent niet of een kaartje verlopen is of niet, dus lijkt me dat hij SIM-lock vrij is. Bedankt voor het testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrabel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:55
Mappy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 00:39:
[...]

Het herkennen van de andere simkaart klinkt inderdaad hoopvol. Is er iemand anders die wel kan testen of deze telefoon van T-Mobile werkt met een simkaart van een andere provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Zojuist bij een T-mobile shop geweest maar helaas hadden ze deze niet op voorraad... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlezanderMotoko
Ik heb de Lumia 640 net binnen. Besteld via de tmobile website en hij is simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Hier ook de Lumia 640 via t-mobile binnen, bij mij ook simlock vrij en geen branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Is het de 4G versie?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ja, "640 LTE"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ja, hier ook de LTE versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Vandaag bij de Mediamarkt de 640 LTE zwart en wit gezien in Utrecht HC. Wit is 169 euro en kun je proberen in het schap. De zwarte is 175 euro. Toestellen beginnen dus aardig beschikbaar te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Momus schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:52:
Kan inderdaad nog niet, WhatApp ondersteunt maar 1 telefoonnummer per account. Facebook Messenger heeft die beperking niet, daarom gebruik ik die nu veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Als het zo doorgaat wordt nog whatsapp ingehaald door de techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dreamvoid schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:18:
[...]

Kan inderdaad nog niet, WhatApp ondersteunt maar 1 telefoonnummer per account. Facebook Messenger heeft die beperking niet, daarom gebruik ik die nu veel meer.
Wachten is tot 1 van de WhatsApp clones geport wordt naar Windows 10.
Dan kan het wel, zo lukt het met Android in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij Android is het ook maar een workaround, je hebt dan twee accounts (met elk 1 nummer) waartussen de telefoon telkens switcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Amadeus1966 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:23:
Als het zo doorgaat wordt nog whatsapp ingehaald door de techniek.
Dat valt wel mee.
Hoeveel % vd gebruikers gebruikt dual sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
daffie82 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:12:
[...]

Dat valt wel mee.
Hoeveel % vd gebruikers gebruikt dual sim?
Het aantal gebruikers van dualsim is nog steeds in een stijgende lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Amadeus1966 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:32:

Het aantal gebruikers van dualsim is nog steeds in een stijgende lijn.
Dat was mijn vraag niet ;)
Ik denk trouwens dat nog altijd in de zakenwereld meer gebruik gemaakt wordt van Dual Sim. En dat er dan geen ondersteuning is in Whatsapp lijkt me in de zakenwereld nu niet het ergste.
Maar goed, kan mis zijn natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door daffie82 op 06-08-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik zei ook "Als het zo doorgaat " niet dat het al is ingehaald.
Dus de cijfers van nu heb je weinig aan ;-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 08:36
TimtheToolman schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:55:
Fijn dank je! Heb het uitgezet. Hoe is jouw volume omlaag knop? Bij mij helaas niet zo lekker als de omhoog knop.
Ik heb er nooit zo op gelet, maar de volume down klikt inderdaad niet zo mooi als de volume up. Ik vind het echter niet hinderlijk en het doet niets af aan de werking ervan.
Pagina: 1 ... 10 ... 22 Laatste