nocalimero schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:56:
Ik blijf de 640 voorlopig nog gebruiken (inmiddels net 2 jaar oud), en weet niet goed wat ik hierna ga kopen. Daar zit ik nu al mee. (...), Ik heb er niet het extra geld ervoor over om over te stappen naar een Apple smartphone. Dan wordt het Android ...
Maar of ik daar blij van wordt?
helemaal mijn gedachtegang, maar ik ben inmiddels niet meer zo tevreden over mijn 640, sterker nog, afgelopen vakantie helemaal gefrustreerd door twee falende microsoft services en ook nog eens heel veel irritante bugs op de 640. Inmiddels heb ik dit proces doorlopen, misschien helpt het jou in je keuze:
1. een tweedehands 950. Nee, toch maar niet, het 950 topic staat stampvol met problemen.
2. Een tweedehands 930. Die heb ik gehad en was een fijn ding, en is iig sneller dan de 640. Maar dan nog steeds de immer groeiende app-gap, plus dat de 930 geen updates meer ontvangt.
3. Iphone. Willen hebben wel, zoveel geld aan een telefoon uitgeven, nooit.
Dan maar android... Zit nu te oriënteren op de Nokia 5 met stock android. Mooi degelijk toestel zonder teveel meuk. Interface is wel aan te wennen, en eindelijk native first party apps zijn ook wel heel aantrekkelijk. Dan verkoop ik wel mijn ziel aan Google

, maar het werkt dan tenminste.