De kast onder het blad is van UNNU, gekocht bij HIFI Klubben. Deze is natuurlijk ook zelf makkelijk te maken.Frid0 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:43:
[...]
Ook vanaf mijn kant, knap gedaan, erg netjes.
Je heb hiermee mij ook wel op een idee gebracht. Heb zelf ook een openhaard en dan wel aan de andere kant een gordijn hangen. Maar mijn tv heb ik ook sinds kort hangen en zat er nu aan te denken om een sort zwevend tv-meubel te doen.
Maar nu ik dit van jou zie komt dat ook wel heel rustig, clean en vooral netjes over. Hoe heb je dat gedaan? Zelf die witte kastjes eronder gezet? En die plank er boven op, dat is, eikenhout? En in 1 geheel? Hoe heb je die bevestigd aan de muur en zit nu ook net te denken, waar heb je al je stroom en kabels gelaten, die heb je ook erg netjes weg gewerkt zie ik
Model: http://www.unnu.nu/en/models/231/ met witte stoffen deurtjes zodat al het apparatuur ook te bedienen is met de deuren dicht.
Blad is een massieve Ahorn, gevingerlast en gelamineerd. Voor dit blad gekozen omdat deze erg wit is.
Uiteraard zelf op maat gezaagd.
De stopcontacten zijn van te voren ingefreesd en de bekabeling ligt netjes achter mijn tv kast.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."