Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 49 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 104 Laatste
Acties:
  • 2.982.067 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:13
jeroen.ijmuiden schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:08:
Na een hele tijd meekijken bij anderen plaats ik ook maar eens mijn set up

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat je ziet:

Panasonic L37S10E
NAD T748
Marantz CD63mk2 KI versie
Samsung ontvanger van Ziggo
Elac FS57 speakers
Kef T301C center
H&K rears (type is met ontschoten)

Wat je niet ziet:

PS3
The Little Black Box

Op het verlanglijstje:

Rears uit de KEF T serie
Nieuwe front speakers
Grijze Elac's :? Heb je die zelf gespoten of is dat zo uitgeleverd?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 11:23

Read

Join The Résistance

The Eagle schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:01:
[...]

Grijze Elac's :? Heb je die zelf gespoten of is dat zo uitgeleverd?
Kun je zo kopen zijn niet grijs maar zilver ;) .
https://www.google.nl/sea...0CCEQsAQ&biw=1920&bih=979

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:02
Yup, zilver of grijs het is maar hoe je het ziet ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GJ007
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-05 02:08
Is er ook iemand die een ambilight tv heeft en dit combineert / aanvult met hue ?

signature

Anoniem: 75580

GJ007 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:57:
Is er ook iemand die een ambilight tv heeft en dit combineert / aanvult met hue ?
Deze vraag kan je beter in dit topic stellen:
[Philips Hue] Ervaringen & discussie

Ik denk dat je daar eerder antwoord krijgt dan hier.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:17
GJ007 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:57:
Wel gebruikt, maar is wel een battery drain voor je telefoon/tablet. Daarnaast wordt het wel erg disco in de woonkamer als je het gebruikt... Maar ik gebruik de lampen dan ook als hoofdlampen, niet als bijzetlampjes.

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-05 20:01
Na heel lang meegekeken te hebben dan ook maar eens mijn inmiddels aardig verouderde set.. wil nog wel een keer andere speakers, maar ben net verhuisd en er moet wel budget voor zijn natuurlijk :-)

Wat je ziet:
LG 47LB652V
Mac Mini met Kodi
Onkyo TX-SR508
JBL SCS 178 Set
En mijn uber relaxte bank :)

Boven heb ik ook nog wat staan, maar dat is hier te zien:
Scr33x0r in "Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23"

• murphylee
  • Laatst online: 22-05 11:42

murphylee

MurphyLee#2626

Ook bij mij is het 1 en ander veranderd.

Gister eens mijn stereo set in de woonkamer gezet (Vandaar dubbele speakers)
De BA's staan standaard in de woonkamer, vooral voor film gebruik maar ook met muziek staan ze hun mannetje. Echter de KEF's blinken daar echt in uit. Mooi hoog, bass wordt verzorgd door de BK XLS200 aangezien de kef's niet heel laag gaan. Aangesloten op de Marantz PM7004 die ik al had voor de stereo set.

Marantz PM7004
SBT + BOTWs
DACmagic 100 + BOTWS
KEF LS50
BK XLS200 + Auralex subdude
Dynaudio 3 Stands
van den Hul Magnum Hybrid + WBT spades en WBT banaanpluggen.

I bad beat my meat by busting my nuts!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:14
Mooie opstellingen hierboven.

Scr33x0r: Die JBL 178 is zo slecht nog niet hoor. Het klinkt in ieder geval heel wat beter dan de meeste "melkpakjes". Het ziet er verder uit als een goede relaxte plek :)

Murphylee: Mooi die KEFjes. Het is dat ze best prijzig zijn, maar anders had ik graag een stel gehad voor bij de PC.

• SpcCwb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 13:51
murphylee schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:10:
SBT + BOTWs
DACmagic 100 + BOTWS
van den Hul Magnum Hybrid + WBT spades en WBT banaanpluggen.
En nu de uitleg van de afkortingen?

Heb sinds kort ook de LS50, prachtige speaker! Zal binnenkort foto's plaatsen. Hier nog geen sub nodig maar kan me voorstellen dat het iets toevoegt. Hoe integreert die BK met je KEF's? Moeilijk afstellen?

• Scr33x0r
Zo, laat er geen gras over groeien, heb een stel magnat victory 800 speakers voor 3 tientjes op de kop kunnen tikken.. heb ik in ieder geval geluid, en klinkt eigenlijk best aardig. Weinig laag, maar op zich prima :)

Dit is mijn setup op zolder :-), voor de volledigheid nog even de andere foto's :)

Dus wat er te zien is:

Apple Macbook Pro Retina 13" CTO (16GB)
Apple Thunderbolt Display
Samsung Syncmaster 205BW (moet nog steeds vervanging zoeken)
Logitech G5

Dan bij de TV:
42" Philips PFL5409, dacht ik :)
PS3
Apple TV (3rd gen)
Panasonic VSX-D512
Koelkastje voor bier en fris :)
Wat moet nog:
Zoek nog een cheap 5.1 speakersetje, heb beneden al volledig staan, hier hoeft geluid niet super, maar zou wel fijn zijn :)
Zoek nog een leuke subwoofer, misschien wel om de JBL beneden te vervangen en dan mijn huidige naar zolder te doen.
PS3 wordt op den duur vervangen door PS4 :)
Slaapbank wil ik vervangen door bioscoop stoelen

Zat te doen in ieder geval :)

• Sixbladeknife
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-07-2022
murphylee schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:10:
Ook bij mij is het 1 en ander veranderd.

Gister eens mijn stereo set in de woonkamer gezet (Vandaar dubbele speakers)
De BA's staan standaard in de woonkamer, vooral voor film gebruik maar ook...
leuk setje man! Die Kefs blijven ook gaaf zeg. Is zo'n voedingupgrade voor de dacmagic 100 een beetje merkbaar verschil? Heb er ook eens naar gekeken maar vond dat best duur. Kan het nergens beluisteren natuurlijk ;)

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-05 21:24
MvdPM schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:50:
Nieuw topic, nieuw huis, nieuw meubel. Een mooi moment om dus weer even een update van mijn "starters"setje te plaatsen.

Ben sinds Januari verhuisd naar een eigen appartementje, waardoor ik wat meer ruimte heb om het spul wat netter neer te zetten. Nu afgelopen week ook de meubels binnen zijn gekomen staat alles ook op zijn definitieve plaats. Excuses voor de slechte kwaliteit foto's, moet nog steeds een keer goede maken.

De 'oude' situatie bij mijn ouders thuis
[afbeelding]

De 'nieuwe' situatie in het nieuwe appartement
[afbeelding]

Wat je ziet:
- Samsung UE40F6400
- Denon AVR-X1000
- Heco Music Style 500
- Heco Music Style center 2
- Playstation 4
- UPC Horizon (achter het deurtje)

De center sluit naadloos aan op de televisie, waardoor een kabelgoot niet nodig was :)

Helaas geen ruimte voor rears, misschien nog eens kijken naar platte speakers voor aan de muur, maar vraag me af of dat toegevoegde waarde heeft. Zeker als deze niet uit de zelfde serie komen als de fronts.
Weerkaatst het beeld niet op de glossy finish van je center speaker?Lijkt mij storend,ziet er trouwens erg mooi uit zo :).

Mooie speakers trouwens :) :) :)

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:20
freaky35 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:32:
[...]

Weerkaatst het beeld niet op de glossy finish van je center speaker?Lijkt mij storend,ziet er trouwens erg mooi uit zo :).

Mooie speakers trouwens :) :) :)
De spiegeling op de center speaker valt heel erg mee (of het went heel snel), maar ik heb er in ieder geval heel weinig last van.

Ik heb ook nog geen moment spijt gehad van de keuze voor deze speakers ;), het geluid is erg goed en ik vind ze zelf een mooie aanvulling voor de woonkamer. Gelukkig is de vriendin het hier ook mee eens :P

Ryzen 5 7600X | ASUS TUF Radeon RX 6900 XT| Asus ROG Strix B650E-F | Kingston Fury Beast 32GB 6000CL36 | Samsung 980 Pro 1 TB | Kingston A2000 1TB | Noctua NH-D15 | Fractal Meshify 2 Compact | Corsair RM750x | LG 38GN950

• sopsop
  • Laatst online: 24-05 21:09

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Na lang lurken zal ik ook mijn plannen eens posten.

Mijn vriendin en ik hebben een huis gekocht. De sleutel hebben we nu een week, en die week heb ik benut om met name het hele AV gebeuren in gang te zetten. Ik heb daarvoor Cat6 kabels getrokken naar de garage, slaapkamer en mediazolder. Alles dubbel ivm KPN Glasvezel interactieve TV. Ik wilde met VLANs gaan klooien, maar het trekken van de kabels ging dusdanig eenvoudig dat ik alle TV via een switch in de meterkast kan bedienen. In de meterkast heb ik een patchpaneel hangen en in de diverse ruimtes walloutlets.

Beneden komt er een nieuwe Sony 50W829B tv boven de schouw. Alle apperatuur (op de stereo na) komt in de garage te hangen, inclusief een IR-repeater. Op die manier is alles gewoon met de Harmony te bedienen. De kabels gaan door een buis boven de gashaard. Deze buis is geisoleerd en voorzien van een hittesok. Alles mooi uit het zicht dus. Video wordt afgespeeld door een Raspberry Pi 2 B+ die afspeelt vanaf de NAS in de meterkast. Op een van de RPI2's wordt MySQL met centrale database gedraaid.

Audio is gewoon een Denon stereo versterker met KEF zuilen.

De gashaard met gat erboven

De zolder (ongeveer 4,5 bij 6 meter) wordt de mediaroom, met daarin een groot bureau, een bank en een relax feauteuil. Van de week ook het beamerscherm van 2m20 opgehangen:

Naast de Full HD beamer komt er ook een PS3, 5.1 surround systeem van Mordaunt Short (carnival) te staan, gekoppeld aan een Denon 1508. Ook nog een 37" LCD TV en een opklapbaar racestuur (Logitech G27 op een wheel stand pro). En natuurlijk een RPI2.

Er komen ook nog wat lage kastjes onder de beamer te staan, voor rommel en de apparatuur. Volgende week heb ik twee weken vrij, dus dan kan ik helemaal los gaan :)
@ Sopsop:

Nog van plan om de wanden bij je screen donker te maken? Indien dat een optie is zal dat zeker ten goede komen van je beeldkwaliteit/contrast!

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• sopsop
  • Laatst online: 24-05 21:09

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Vooralsnog niet. In mijn vorige woning had ik ook gewoon witte muren en gordijnen. Maar wie weet...

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 19:00
SpcCwb schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:58:
[...]

En nu de uitleg van de afkortingen?

Heb sinds kort ook de LS50, prachtige speaker! Zal binnenkort foto's plaatsen. Hier nog geen sub nodig maar kan me voorstellen dat het iets toevoegt. Hoe integreert die BK met je KEF's? Moeilijk afstellen?
Niet om vervelend te doen, maar Google help je al een heel eind op weg.

BOTWS = Best of Two Worlds Solution (= lineare voeding ipv schakelende voeding)
WBT = merknaam van duur spul (gaat goed samen met dure kabels als vd Hul)

• murphylee
  • Laatst online: 22-05 11:42

murphylee

MurphyLee#2626

SpcCwb schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:58:
[...]
Hoe integreert die BK met je KEF's? Moeilijk afstellen?
Petertyuh legt het hier boven uit :P

Heb de BK met high level kabel (Neutrik) aangesloten op de Marantz versterker. Hierbij is de integratie heel goed te noemen, niet perfect! kan altijd beter. Plaatsing van je sub is hierbij van essentieel belang.

Maar daar zijn ook weer oplossingen voor (perfect afstellen). Inmeten met software zoals REW (Room EQ Wizard) en het gebruik van een Anti-Mode om pieken weg te werken. Of je hele kamer aanpassen natuurlijk :P
Sixbladeknife schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:51:
[...]
leuk setje man! Die Kefs blijven ook gaaf zeg. Is zo'n voedingupgrade voor de dacmagic 100 een beetje merkbaar verschil?
Ty :)

Is erg afhankelijk van je set. Je bron e.d.
Ik had er gemengde gevoelens bij. Komt merendeels doordat de squeezebox touch ook een botws heeft.

Enkel en alleen op je Dacmagic of SBT, dan is mijn antwoord Ja!
In mijn geval op beide: Nee!

Je kan nog altijd via marktplaats een 2e hands setje proberen te bemachtigen. Deze worden rond de 75 euro aangeboden. Mocht het geen invloed hebben op je set, dan verkoop je het weer. Elke set, kamer akoestiek is weer anders. Wat bij de 1 positief kan uitpakken kan bij de ander averechts werken of geïnterpreteerd worden :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mooi spul komt er allemaal weer voorbij hier heren. *O*
Ja zo iets idd. :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• AlbanVE
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:14
Zo, mezelf ook eens aan het werk gezet om een bijdrage aan dit forum te leveren:

In juni 2014 gaan samenwonen met mijn vriendin, de plannen voor mijn home cinema lagen al een tijdje klaar dus kwam hij er zeker. Ik hou niet van half werk en had me voorgenomen om alles in één periode aan te kopen en te installeren, zodanig dat ik er een tijdje niet meer naar moest omkijken. Helaas is de periode iets van een 6 maanden geworden. De basis was er zeer snel, de puntjes op de i zetten ging wat minder vlot.

Wat is er allemaal aanwezig?

- TV: Panasonic TX-P50ST60E
Plasma televisie die ik nog snel gekocht heb voor ze er mee stopten. Zéér tevreden van, als je maar weet waar je rekening mee moet houden als je een plasma hebt (bepaalde zenders hebben felle logo's waar gevaar voor inbranding is, zie je duidelijk als er langere tijd zoganaamde retention is).
Toestel is niet professioneel gekalibreerd (als er iemand eens wil langskomen ;) ), wel naar eigen smaak ingesteld en ik vind persoonlijk dat dat goed gelukt is.

-Receiver: Pioneer VSX-922-K
Niet al te dure 7.1 receiver die doet wat moet, airplay is een toptoevoeging! Interface schaalt wel niet goed op de 50" Pana, is zeer klein en onscherp. Qua upscaling merkte ik eigenlijk geen echt verschil en heb dit maar uitgezet (was enkel voor de tv beelden).

-Speakers: Boston Acoustics A25 x 4 + A225C als centerspeaker.
Na vele reviews en tests gelezen te hebben deze gekocht en heb me dit nog geen moment beklaagd!
Kunnen lekker hard gaan zonder vervorming, geschikt voor zowel films als muziek. De opstelling is niet helemaal perfect (rears zouden veel dichter bij de zetel moeten staan, maar is gezien de indeling van de ruimte niet mogelijk).

-Sub: Jamo 210
Ik geef het toe, dit was misschien een budgetfout. Hij is niet slecht... maar ook niet echt goed...
Misschien moet ik nog wat met de instellingen bezighouden, maar ik vind dat hij van niet aanwezig naar teveel aanwezig gaat (en bij teveel niet heel zuiver klinkt). Zal dus ooit in de toekomst (waarschijnlijk bij een verhuis) veranderd worden naar een beter exemplaar, heb hier al mooie dingen zien voorbijkomen :9~

-Tv decoder: Belgacom (Proximus) boxding v5
1 woord: rotding. Kan het echt niet allemaal simpeler en beter? Vertoont regelmatig kuren. Jammer genoeg geen alternatief mogelijk en voor internet blijf ik toch bij Proximus (Belgacom). Gelukkig gebruik ik dat ding enkel voor het nieuws en voor de muziekzenders. Vriendin lacht iets minder als 'familie' weer niet opgenomen of afspeelbaar blijkt te zijn (Oplossing: stekker eruit, 10 sec wachten en hoppa, ding doet het wel nu. Is ondertussen al een gewoonte van 2xweek). Is er in Nederland ook zoveel last met digitale tv?

-Bluray: Samsung BD-H6500
De meest recentste toevoeging (en waarschijnlijk ook de laatste voor nu). Zocht een apparaat waar plex op te zetten was (geen pc, te groot en geen budget). Nu is er een klein probleempje met cina**a, zeer klein aantal films is dus waardeloos. Kent er iemand een oplossing? Nu is het wel gemakkelijk te omzeilen door dan maar via mijn laptop te spelen, maar helemaal perfect is het niet. Apparaat werkt wel zeer snel en vlot, alle codecs en geluid zijn ondersteund, wat voor mij toch het belangrijkste is. App store is iets beter als de viera market van de pana, die ik het liefst zou uitschakelen. Smart TV, nooit verstaan.

-Allerlei 1: Logitech Harmony 350
Niet zo uitgebreid als zijn (veel) duurdere broers, toch is deze universele afstandsbediening perfect voor ons. Alle apparaten zijn in een knip toegevoegd met de software en je kan zelf nog de ontbrekende knoppen aanpassen. Een aanrader voor iedereen die kuis wil houden in zijn afstandbedieningen.

-Allerlei 2: Xbox 360 Wireless Pc controller.
Occasionele gamer als ik ben: laptop via hdmi aansluiten op de Pana en gas geven! Grid2 in surround is wel vet!

-Laptop: Asus N56VJ met ram-upgrade en samsung evo ssd.
Ja, wat doe je allemaal met een laptop? Bedien er ook de headless server mee, lekker gemakkelijk.

-Server: Zelfbouw met Xpenology. (Staat niet op foto, bevindt zich in een andere ruimte)
Was tot een paar maand geleden mijn hoofd-pc, dus de specs zijn misschien overdreven voor een dataserver. Fractal Design Node 605 (staat wel zeer mooi op een bureaukast) Core-i5 4670k, asus maximus ranger VII, 8gb ram, 2x2tb en 2x1tb. Opslag begint krap te worden, zeker omdat enkel onze serie's gebackupped worden, niet de films. Xpenology draait perfect plex server, sickrage en couchpatato. Binnekort misschien ook eens een website maken.

Dit is misschien veel tekst om allemaal te lezen, maar zomaar een foto plaatsen leek me ook maar niets.

En nu, het moment waar jullie allemaal al vanaf die eerste zin op wachten: de foto's!

Wat zou ik in de toekomst nog graag erbij hebben?
Een platenspeler! Ik spreek er al een paar jaar over, heb er zelfs één staan, maar past niet in het interieur (zo'n loempe dj speler in het grijs). Ik spaar al een tijdje voor een Project Debut Carbon, maar er komt altijd iets tussen waardoor het budget weer naar 0 gereduceerd is... Ooit komt hij er wel, ik ga geen 100-tal platen laten verstoffen (kan dat eigenlijk vergaan?).

Ik dank jullie voor jullie aandacht, daar dit mijn eerste uitgebreid bericht op tweakers is, is feedback altijd welkom. _/-\o_

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

De Sub is idd een kleine boombox. Ik heb er op zich geen directe spijt van aangezien hij bij mij in een hele kleine ruimte staat dus al heel snel aanwezig is zonder te overdrijven maar om zo een grote ruimte te vullen heb je er idd echt helaas niet genoeg aan.

Zelf heb ik die A26's en blijf me er elke keer over verbazen hoeveel herrie ze kunnen produceren. Echt top dingen zijn die BA A series

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Nieuwe Kingpin Screen is binnen! (TAB300-16:9)

Zoals eerder aangegeven had ik wat issues met de linker en voornamelijk rechter onder hoek...

Situatie detail foto
Oude scherm:

Nieuwe scherm:

Met rolluik dicht - lampen aan - modus living room:

Met rolluik dicht - enkel staande lamp aan - modus living room:

Met rolluik dicht - alle verlichting uit - modus cinema... zoals het hoort!:

Lijkt mij een duidelijk verschil :)

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zie in dit topic toch veel beamerschermen en beamer setups voorbij komen. Wat ben je nou gemiddeld kwijt aan een scherm en beamer als je 1080p content wil afspelen?

• mixnicx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-04-2019
Thalaron schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:59:
Nieuwe Kingpin Screen is binnen! (TAB300-16:9)
Ik ben heel erg benieuwd hoe men de beamer heeft gemonteerd/weggewerkt/wivefriendly gemaakt. Heb je hier goede ideeën over? Of foto's van eigen oplossing? Een beamer aan een simpele beugel krijg ik er niet doorheen bij de wederhelft. ;)

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-05 21:48
O+ Wow.. die bank!! Waar heb je die vandaan dan als ik zo brutaal mag zijn? Wij zijn druk op 'banken-tocht' namelijk..

• Nico111
  • Laatst online: 03-04 09:15
Bij mij gaat er ook een beamer komen en de kleur (zwart) met de beugel geeft bij mij het probleem niet.
Mijn vrouw wil dan weer geen scherm breder dan 2m. Ik heb het nu al naar 2,3 m gekregen, maar breder gaat niet lukken :-)

• Scr33x0r
DonJunior schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:01:
[...]

O+ Wow.. die bank!! Waar heb je die vandaan dan als ik zo brutaal mag zijn? Wij zijn druk op 'banken-tocht' namelijk..
Ja.. nou Seats and Sofas, maar om heel eerlijk te zijn, ik zou er niet nog een keer een bank kopen.

offtopic:
Om een idee te geven, ik wilde die bank, alleen dan zonder de hoek, ik kreeg een "speciale paas aanbieding", niet 2300,- maar 1750,-.. prima dus. Alles afgesproken en aanbetaling gedaan. Toen thuis gekomen nog een keer goed naar de ruimte gekeken en toch besloten dat ik liever met hoek wilde.. Terug naar de S&S en ik met die gasten babbelen, normaal was hij met hoek 2650, maar nu ging de paaskorting opeens niet door en kon ik slechts 300,- korting krijgen ipv de 550 die ik eerst kreeg. Uiteindelijk wel gedaan, maar zou er niet zo snel weer iets kopen..

Ben zelf ook aan het kijken geweest voor iets anders (hij is al 7 jaar oud en de stof hangt er niet helemaal 100% goed meer om), vond zelf deze heel gaaf: http://www.fashionforhome...-antraciet-ii-rechts.html

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Scr33x0r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:50:
[...]

Ja.. nou Seats and Sofas, maar om heel eerlijk te zijn, ik zou er niet nog een keer een bank kopen.

offtopic:
Om een idee te geven, ik wilde die bank, alleen dan zonder de hoek, ik kreeg een "speciale paas aanbieding", niet 2300,- maar 1750,-.. prima dus. Alles afgesproken en aanbetaling gedaan. Toen thuis gekomen nog een keer goed naar de ruimte gekeken en toch besloten dat ik liever met hoek wilde.. Terug naar de S&S en ik met die gasten babbelen, normaal was hij met hoek 2650, maar nu ging de paaskorting opeens niet door en kon ik slechts 300,- korting krijgen ipv de 550 die ik eerst kreeg. Uiteindelijk wel gedaan, maar zou er niet zo snel weer iets kopen..

Ben zelf ook aan het kijken geweest voor iets anders (hij is al 7 jaar oud en de stof hangt er niet helemaal 100% goed meer om), vond zelf deze heel gaaf: http://www.fashionforhome...-antraciet-ii-rechts.html
offtopic:
Ik kan dat bevestigen. Ik zou ook geen bank meer kopen bij Seats en Sofa's ;) Dus wees verstandig en ga naar een andere zaak. :> Ben er zelf ook ingetrapt een jaar of 2 geleden. Tot de dag van vandaag nog spijt van.

[Voor 3% gewijzigd door mydogisgone op 12-03-2015 10:11]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

mixnicx schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:31:
[...]
Ik ben heel erg benieuwd hoe men de beamer heeft gemonteerd/weggewerkt/wivefriendly gemaakt. Heb je hier goede ideeën over? Of foto's van eigen oplossing? Een beamer aan een simpele beugel krijg ik er niet doorheen bij de wederhelft. ;)
Kabel is door een vooraf meegenomen loze leiding door het plafond (ging moeilijker dan gehoopt... hoop dat HDMI door buis spul ooit minder belachelijke prijzen zal krijgen (500+ euro voor 1 kabel gaat mij wat ver)... heb nu een HDMI -> HDMI Mini kabel met adapter voor ong. 20 euro incl. verzending via Amazon.de.

Hij hangt gewoon aan een plafond beugel van Vogels. Beamer hangt dus in het zicht maar goed... Relatie blijft geven en nemen... Ze vindt het niet mooi maar omdat ik er blij mee ben vindt ze het prima. Het was of op deze manier ofwel een kelder bouwen en daarvoor de aanbouw/keuken/badkamer niet kunnen realiseren zoals we het nu hebben. Dus dat was uiteraard ook een punt van acceptatie ;)

Projector zou je ook bv. boven op een kast kunnen plaatsen welke achter de bank staat. Valt minder op dan aan het plafond kan ik mij voorstellen.
Ferra schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:26:
Ik zie in dit topic toch veel beamerschermen en beamer setups voorbij komen. Wat ben je nou gemiddeld kwijt aan een scherm en beamer als je 1080p content wil afspelen?
Je kan het zo gek maken als je zelf wilt... 1080p beamer heb je volgens mij al vanaf de ong. 850 euro ofzo. Schermen... je kan het tegen een strakke witte muur projecteren ofwel op een (on)gespannen rolscherm... handmatig/elektrisch... vast scherm... hangt van de ruimte/opties af natuurlijk.

Hier was het iets boven de 3K meen ik... Beamer/Elektrisch gespannen rolscherm van 130" en beugel + kabeltjes... Maar ik denk dat je voor de helft al een eind komt als je minder kritisch bent.
Niet gespannen maar wel elektrisch scheelt bv. al ong. de helft met het scherm...
Nico111 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:03:
Bij mij gaat er ook een beamer komen en de kleur (zwart) met de beugel geeft bij mij het probleem niet.
Mijn vrouw wil dan weer geen scherm breder dan 2m. Ik heb het nu al naar 2,3 m gekregen, maar breder gaat niet lukken :-)
Beamers heb je ook in het wit natuurlijk ;) Niet alle merken/modellen ofc.
Maar... 2.3 meter is toch redelijk groot... heb hier 2.7 meter breed... Zit hier ong. 5/5.5 meter vanaf... bank gewoon dichterbij schuiven? ;)

[Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 12-03-2015 10:38]

• Ebbie73
  • Laatst online: 26-05 14:46
[...]

offtopic:

offtopic:
Een maat van mydogisgone en mij had precies dezelfde bank als jij bij S&S. Deze ging binnen 3 maanden kapot en was 'm een half jaar kwijt voor reparatie...

Weet verder iemand een goeie muurbeugel voor een KEF XQ10? Dat is het enige wat er nog aan mijn surround systeem schort. Daarna ben ik wel bereid e.e.a. hier te tonen...

• DonJunior
  • Laatst online: 27-05 21:48
[...]

[..]knip[..]
mydogisgone schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:10:
[...]

offtopic:
Ik kan dat bevestigen. Ik zou ook geen bank meer kopen bij Seats en Sofa's ;) Dus wees verstandig en ga naar een andere zaak. :> Ben er zelf ook ingetrapt een jaar of 2 geleden. Tot de dag van vandaag nog spijt van.
Okee duidelijk! Toch bedankt voor de feedback. Heb inderdaad zelf al een keer rondgelopen bij de S&S maar de kwaliteit is daar mijnsziens ook vrij ondermaats. Dus ik zoek nog lekker verder.
Sorry voor de offtopic. Ik houd mij weer verder afzijdig :o

• SannrHerr
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-05 09:51

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Ebbie73 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:24:
[...]
Weet verder iemand een goeie muurbeugel voor een KEF XQ10? Dat is het enige wat er nog aan mijn surround systeem schort. Daarna ben ik wel bereid e.e.a. hier te tonen...
Lastig, met al die krommingen!

Kun je achter je geen stands kwijt? Of anders gewoon een plankje aan de muur maken?

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

• Ebbie73
  • Laatst online: 26-05 14:46
SannrHerr schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:37:
[...]

Lastig, met al die krommingen!

Kun je achter je geen stands kwijt? Of anders gewoon een plankje aan de muur maken?
Mijn idee was ook een driehoekige plank aan de muur gezien het om de linksachterhoek gaat, maar dat accepteert de WAF niet. En stands gaat niet echt werken, gezien het een redelijk krappe bedoening is in die hoek...

....tenzij het een stand is die de voet van de bank kan ontwijken(, maar die heb ik nog niet gevonden).

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Er zijn zat beugels die je in de speaker kan schroeven, maar daar ben ik nooit zo'n fan van... :p

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

• Nico111
Thalaron schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:34:
Beamers heb je ook in het wit natuurlijk ;) Niet alle merken/modellen ofc.
Maar... 2.3 meter is toch redelijk groot... heb hier 2.7 meter breed... Zit hier ong. 5/5.5 meter vanaf... bank gewoon dichterbij schuiven? ;)
Ja klopt 2,3m gaat ook heel erg vet worden :9~ Ik kan niet wachten alleen het gaat nog even duren, want we zitten nog in de verbouwing van ons huis. De buis zit gelukkig al weg gewerkt in de muur.

Als beamer gaat het waarschijnlijk de Epson TW6600 worden(1300e) en deze is helaas zwart. De draadloze versie is wel in het wit maar die is echt een stuk duurder(1650e). 350e is veel voor een kleurtje aangezien ik het draadloze gebeuren niet gebruik.
Ook kan ik natuurlijk voor de TW7200 gaan(1900e) maar die is voor film beter, maar voor gamen weer niet(hogere input lag).
Buiten dat hij inderdaad input lag heeft... Niet teveel naar advies prijzen kijken ;)

Dacht dat hij ergens rond de 1700-1750 zat.

• Nico111
Ja hij is er nu ook voor 1800 te vinden. Een lagere prijs vinden lukt mij niet.

Maar door de inputlag valt de tw7200 wel af, 65ms in fast mode, want die is bij de tw6600 35ms.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 15:22
Nico111 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:54:
Ja hij is er nu ook voor 1800 te vinden. Een lagere prijs vinden lukt mij niet.

Maar door de inputlag valt de tw7200 wel af, 65ms in fast mode, want die is bij de tw6600 35ms.
He Nico,

Ik zelf heb de tw7200. Opzich is de tw7200 in fast mode nog net te doen, maar de fine mode is hopeloos met game. Voor films en series overigens wel een HELE dikke beamer :) Ik heb hem eerder dit jaar voor 1799 gekocht

[Voor 4% gewijzigd door Xenophoben op 13-03-2015 09:17]

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 21:41
Nico111 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:14:
[...]

Als beamer gaat het waarschijnlijk de Epson TW6600 worden(1300e) en deze is helaas zwart. De draadloze versie is wel in het wit maar die is echt een stuk duurder(1650e). 350e is veel voor een kleurtje aangezien ik het draadloze gebeuren niet gebruik.
Ook kan ik natuurlijk voor de TW7200 gaan(1900e) maar die is voor film beter, maar voor gamen weer niet(hogere input lag).
Mocht je het willen testen, ik heb hier (Breda) een tw6600 opgehangen, maar (nog) geen scherm en gameconsole :) Kan ik gelijk beoordelen of ik ook tot aanschaf van een gameconsole moet overgaan :*)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:14
Ferra schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:26:
Dat hangt er helemaal van af wat je ermee gaat doen en waar je alles gaat ophangen.

Ga je veel gamen? Dan zal je iets verder in de buidel moeten tasten en voor een beamer gaan met lage inputlag.

Kijk je in een onaangepaste woonkamer? Dan ga je niet meer plezier hebben van een beamer van € 3.000,- t.o.v. een beamer van € 1.500,-. De kracht van de duurdere beamers zit hem voornamelijk in het contrast, lawaai dat ze maken en kleurechtheid. Maar die beeldzaken vervallen voor een deel bij witte muren, daglicht etc. Plus dat je in een woonkamer heel vaak met veel duurder rolschermen zit in plaats van met gespannen schermen.

Komt de beamer bij de sweetspot te hangen? Of verder weg? Veel goedkope beamers maken gewoon met lawaai.

Heb je een dedicated HT? Tja, dan kan je het zo gek maken als je zelf wilt. Ik heb een tweedehands Kingpin scherm gekocht voor €175 terwijl deze nieuw nog €500 kostte. Ik had geen ruimte om groter te gaan dan 90" dus voor mij was het perfect. Een spanscherm zou ik altijd aanraden als je die mogelijkheid hebt.

De beamer die ik heb gekocht is de Sony HW55. In een direct vergelijk met de goedkopere Sony HW40, Epson TW7200 en gelijkwaardige Epson TW9200 gaf de HW55 een dusdanig beter beeld dat Ik hem de meerprijs waard vond. Hij kostte €2.900 en kreeg er een Playstation 4 bij en 2 3d brillen. Uiteindelijk ingeruild en heb ik €2.500,- betaald inclusief 4 ISF kalibraties en 3 jaar garantie.

Beamer, scherm en beeld.

[Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-03-2015 10:15]

• Xenophoben
Wat ik wel moet melden is dat ik me sinds ik zelf de tw7200 heb irriteer aan bioscopen. Kaartjes zijn opzich niet goedkoop, minder beeld en vaak staat het geluid aardig zacht. Ik kijk tegenwoordig liever thuis blurays voor het zelfde geld :). Overigens zeggen veel vrienden van mij dat ook....

• Xenophoben
wouw die h55 is wel echt heel dik zeg... Fantastisch gewoon

• StealthyPeanut
Xenophoben schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:06:
Wat ik wel moet melden is dat ik me sinds ik zelf de tw7200 heb irriteer aan bioscopen. Kaartjes zijn opzich niet goedkoop, minder beeld en vaak staat het geluid aardig zacht. Ik kijk tegenwoordig liever thuis blurays voor het zelfde geld :). Overigens zeggen veel vrienden van mij dat ook....
Dat ervaar ik zelf ook. Sinds ik de projector heb ben ik niet meer naar de bioscoop geweest. Maar de beeld kwaliteit is gewoon ook beter thuis.

Wel ga ik nog naar Antwerpen om de Dolby Atmos zaal te beleven. Dat is gewoon fenomenaal en weer de meerwaarde van een bioscoop.

Wat mij vooral opvalt is de reactie dat mensen de beeld kwaliteit veel slechter hadden verwacht. Het beeld van de HW55 is beter dan veel tv's die mensen nog hebben staan.
Als ik zeg dat ik een projector of beamer heb, dan denken veel mensen aan de beamer die op school werd gebruikt tijdens presentaties enzo. Als ze dan kort wat fragmenten van een DTS demo disk zien, valt letterlijk hun mond gewoon open. De beamer in combinatie met een 90" beeld diagonaal, kijk afstand van 3 meter en een best leuke surroundset met dikke subwoofer zorgt dat iedereen snel terug wil komen om een film te kijken :9~ .

Ook leuk dat als je met een groepje van 5 even boven gaat kijken om het te laten zien, dat je zo een half uur verder bent. Niemand zal ook voorstellen om weer naar beneden te gaan naar de verjaardag >:) .

[Voor 37% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-03-2015 11:42]

• janser01
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-11-2022
mixnicx schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:31:
[...]

Een beamerlift in een verlaagd plafond?

View My Video

[Voor 6% gewijzigd door janser01 op 14-03-2015 11:54]

Mijn stuff -> http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43289117

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

janser01 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:53:
[...]

View My Video
Heel dik _/-\o_

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
[...]

View My Video
Knetters!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:38
[...]

View My Video
dat moet ik ook hebben!! _/-\o_

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:06
Ik snap nooit waar reacties vandaan komen zoals "Het beeld is beter dan in de bioscoop"
Of je bent erg lang niet meer naar de bioscoop geweest, of je bent gewoon niet gecharmeerd van de bioscoop.

Vanaf 2012 is geheel Nederland gedigitaliseerd, je kan mijn niet vertellen dat een beamer van 3000 euro op kan tegen een projector van een halve ton.

Of je gaat naar een bioscoop die geheel niet aan onderhoud doet wat betreft digitale projectie. Misschien toch eens vaker een andere bioscoop proberen dan. ;)
StealthyPeanut schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:25:
[...]

Wel ga ik nog naar Antwerpen om de Dolby Atmos zaal te beleven. Dat is gewoon fenomenaal en weer de meerwaarde van een bioscoop.
Tip, ga naar de nieuwe JT in Eindhoven, Dolby Cinema zaal met 2x 4k projectoren + Dolby Atmos. Tevens de 1ste Dolby Cinema zaal in geheel Europa.

[Voor 28% gewijzigd door Dark Master op 14-03-2015 14:52]

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

• StealthyPeanut
Dark Master schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:49:
Ik snap nooit waar reacties vandaan komen zoals "Het beeld is beter dan in de bioscoop"
Of je bent erg lang niet meer naar de bioscoop geweest, of je bent gewoon niet gecharmeerd van de bioscoop.

Vanaf 2012 is geheel Nederland gedigitaliseerd, je kan mijn niet vertellen dat een beamer van 3000 euro op kan tegen een projector van een halve ton.

Of je gaat naar een bioscoop die geheel niet aan onderhoud doet wat betreft digitale projectie. Misschien toch eens vaker een andere bioscoop proberen dan. ;)
Ik ga altijd naar Antwerpen, alles digitaal. Maar ik zet er alles op dat het beeld wat ik hier heb mooier is. Het heeft alles te maken met de beelddiagonaal. Ik kijk op 90" en in de bioscoop is het tientallen meters. De lumen van een beamer zijn zo hoog om dat beeld oppervlakte weer te geven dat die beamer niet tegelijk ook zwart weer kan geven in die scene. En ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat zwartwaardes heeeeeeel erg belangrijk zijn voor de overall beeldkwaliteit.

Je bent overigens welkom om zelf te komen oordelen :) .
[...]

Tip, ga naar de nieuwe JT in Eindhoven, Dolby Cinema zaal met 2x 4k projectoren + Dolby Atmos. Tevens de 1ste Dolby Cinema zaal in geheel Europa.
Zeker één om te onthouden! Dank je :9~

[Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-03-2015 17:16]

Ik heb juist een beamer + scherm aangeschaft met als rede omdat ik me kapot erger aan mensen die naar de bioscoop gaan...

Zelf (krakende) zakken chips meenemen en andere herrie zooi... (ik heb het dus niet over dat er iets gegeten of gedronken wordt... maar de onnodige geluidsproductie die erbij komt... Bij de (in elk geval) Pathe geven ze je niet voor niets chips mee in een kartonnen bak!

Buiten dat kosten snacks halen/kaartjes halen/parkeergeld ofwel trein ook tijd en geld wat ik nu dus "bespaar"

Laatste keer dat we naar de bios zijn gegaan... we hadden weer eens "het leukste cadeau in het donker" gekregen... zat er links van mijn vrouw steeds een gast de gehele film te giebelen en rechts van mij zat een Social Media verslaaft vrouwtje...

Elke keer wanneer ik de bios verlaat heb ik het gevoel... Oh ja.. daarom wil(de) ik een thuis bios...

[Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 14-03-2015 17:46]

• Dark Master
  • Laatst online: 11:06
Ik snap dat je liever geen mensen naast je wil hebben die met andere dingen bezig zijn dan de film.
Geld ben je daarbij altijd kwijt voor een "avondje uit" dat is ook de gedachte van een bioscoop een "avondje uit"

Wij hebben hier flinke Barco machines staan 4K wat toch wel voor een flink mooi beeldje zorgt en waar elk jaar onderhoud aan word gepleegd door een gecertificeerd bedrijf / geluid idem dito.

Ik ken jammer genoeg ook genoeg bioscopen die hier niet aan doen en het gehele jaar afwachten tot het wel moet. ;)

In ieder geval bedankt voor het aanbod Loondijke! Ik denk alleen dat ik iets teveel offtopic ben gegaan. ;)

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Ik snap dat het "avondje uit" er thuis uiteraard ontbreekt. Maar dan ga ik liever naar een rustig restaurant of op het terras zitten.

Ikzelf ben wellicht teveel FILM liefhebben en minder een "avondje uit" persoon ;)

Al kijken we vaak films in de middag... Rolluiken dicht en gaan met die beamer! En dan kunnen we evengoed nog in de avond iets doen. Ik mis de bioscoop in elk geval niet. Maar zoals aangegeen ligt dat aan (een deel van) het volk wat er komt en niet aan de kwaliteiten van de bioscopen in de nabije omgeving... De Pathe en JT, waarvan de JT nog wel een keer bezocht moet worden... Gewoon nieuwsgierig!

Voor het beeld/geluid hoeft het verder niet. Staat in de bios naar onze mening vaak TE hard en beeld is thuis vergelijkbaar mbt resolutie/afstand.

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-05 23:30
@Loondijke
Wat een plaatje dat beeld zo op de foto iig!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zie mooie dingen voorbij komen aangaande beamers... Maar hoe zit het met de kamer verduisteren e.d. ? Hoe ver moet je daar in gaan? Want rolluiken e.d. Heb ik niet... 😎

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ferra schreef op zondag 15 maart 2015 @ 08:38:
Ik zie mooie dingen voorbij komen aangaande beamers... Maar hoe zit het met de kamer verduisteren e.d. ? Hoe ver moet je daar in gaan? Want rolluiken e.d. Heb ik niet... 😎
In dit topic een paar pagina's terug zie je wel vergelijkings foto's en ook op youtube genoeg voorbeelden te vinden hoe beamers het doen in verschillende setups.

Anoniem: 105193

Xenophoben schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:06:
Wat ik wel moet melden is dat ik me sinds ik zelf de tw7200 heb irriteer aan bioscopen. Kaartjes zijn opzich niet goedkoop, minder beeld en vaak staat het geluid aardig zacht.
Te zacht? In de bioscoop doe ik mijn maat gemaakte oordopjes in om alles wat te dempen.
Dat is wel weer het fijne van thuis kijken, dan bepaal je zelf het volume.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105193 op 15-03-2015 08:59]

keepitfrosty schreef op zondag 15 maart 2015 @ 08:41:
[...]

In dit topic een paar pagina's terug zie je wel vergelijkings foto's en ook op youtube genoeg voorbeelden te vinden hoe beamers het doen in verschillende setups.
Naar mijn mening moet het gewoon donker zijn. Wellicht zijn verduisterende gordijnen een optie. Heb zelf ook verduisterende gordijnen maar daar komt hier en daar (kieren/onderkant) wel voldoende licht doorheen om het beeld te verstoren. Het is verder wel prima kijken maar rolluiken is zeker een groot verschil. Als je een pagina o.i.d. Terugkijkt zie je mijn opstelling met 3 verlichting settings. Als je dan bedenkt dat daglicht meer doet van mijn lampen en daarbij in gedachten houd dat de beamer op een hogere/luidere stand staat als in het donkerste plaatje (zie omschrijvingen bij plaatjes) zie je wel al hoeveel omgevingslicht verschil maakt.

Bedenk ook dat je "zwart" nooit zwarter zal zijn dan je witte scherm/achtergrond is. Met rolluiken dicht en lampen uit zie ik in de woonkamer niets meer... Met de staande lamp naast de bank aan is het verschil GOED zichtbaar. Ofwel... Verduisteren = noodzaak... Maar een goed verduisterend gordijn is goed te doen indien je niet naar perfectie streeft.

• -Burner-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:12
MvdPM schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:35:
[...]

De spiegeling op de center speaker valt heel erg mee (of het went heel snel), maar ik heb er in ieder geval heel weinig last van.

Ik heb ook nog geen moment spijt gehad van de keuze voor deze speakers ;), het geluid is erg goed en ik vind ze zelf een mooie aanvulling voor de woonkamer. Gelukkig is de vriendin het hier ook mee eens :P
Ziet er mooi uit inderdaad! Mag ik vragen waar je de kast vandaan hebt?

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:20
-Burner- schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:20:
[...]

Ziet er mooi uit inderdaad! Mag ik vragen waar je de kast vandaan hebt?
Dat mag, wij hebben onze woonkamer ingericht met de serie 'florence' bij de Zuiderster in Barendrecht.
Dit is de breedste versie van het tv meubel (1,75m)

Ryzen 5 7600X | ASUS TUF Radeon RX 6900 XT| Asus ROG Strix B650E-F | Kingston Fury Beast 32GB 6000CL36 | Samsung 980 Pro 1 TB | Kingston A2000 1TB | Noctua NH-D15 | Fractal Meshify 2 Compact | Corsair RM750x | LG 38GN950

• Xenophoben
Dark Master schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:49:

[...]

Ik ga bijna wekelijks naar de bioscoop ( Euroscoop Tilburg). Ook kom ik regelmatig bij de pathe in utrecht. Geloof me, het scheeld niet een beetje maar veel zelfs. Overigens kijk nou bijvoorbeeld zelf naar de screens van de sony hierboven. Ik weet niet naar welke bios jij gaat maar, ik ken maar 1 bios die beter beeld geeft als dat (in eindhoven).

Ik heb het niet over de beste bioscopen van de wereld maar een gemiddelde bioscoop die overal te vinden zijn.

Je mag gerust een langs komen om zelf te oordelen. Ik denk dat je verbaasd zal zijn. Je vergeet wel een ding en dat is dat de bioscopen een veeeeeel groter scherm hebben waar de beamer op moet projecteren. De beamers zijn wellicht veel duurder maar hebben ook een veel groter bereik nodig

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

Decafé drinkert

Anoniem: 105193 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 08:58:
[...]

Te zacht? In de bioscoop doe ik mijn maat gemaakte oordopjes in om alles wat te dempen.
Dat is wel weer het fijne van thuis kijken, dan bepaal je zelf het volume.
Dat is mijn ervaring ook, meestal staat het volume veel te hoog.
Ik snap dat niet, luider betekend niet beter imho.
Het is niet dat ik niet tegen harde muziek e.d. kan, want muziek luister ik zelf ook wel luid, maar bij een film voegt het niets toe en is het alleen maar vervelend.
Nogmaals, dat is mijn bescheiden mening :)

It is nice to be important, but more important to be nice.

• StealthyPeanut
Daniel36 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:57:
[...]

Dat is mijn ervaring ook, meestal staat het volume veel te hoog.
Ik snap dat niet, luider betekend niet beter imho.
Het is niet dat ik niet tegen harde muziek e.d. kan, want muziek luister ik zelf ook wel luid, maar bij een film voegt het niets toe en is het alleen maar vervelend.
Nogmaals, dat is mijn bescheiden mening :)
Nog een reden om lekker thuis in je eigen HT een film te kijken. Geen zeikende mensen, pauze wanneer jij dat wilt (liefst 0 keer, maar bij een 3 uur durende film kan een plas- en bierpauze geen kwaad), volume op jouw niveau en niet dat van een ander, juiste biermerk en ook de lekkerste chips voor weinig geld :D.

Het enige wat ik jammer vind, dat ik nu nog geen ruimte heb voor een 21;9 oplossing. In mijn volgende HT ga ik werken met een 21;9 oplossing / scherm. Lijkt me zo gaaf _/-\o_ _/-\o_. En ik heb nu maar 2 Chaise Longues in mijn HT staan. 3 man past net aan, maar meer ruimte heb ik nu niet.... Straks ga ik in een grotere ruimte zorgen dat ik een rijtje met bioscoopstoelen heb staan (4 stuks) en op de eerste rij 2 Chaise Longues met 1 tussenstuk. Dus 3 zits bank. Kan niet wachten!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:36
@hierboven,

" volume op jouw niveau en niet dat van een ander, juiste biermerk en ook de lekkerste chips voor weinig geld :D"

Wou dat ik dat kon, laatst het spul iets te hard (vooral de sub blijkbaar), kwam buurvrouw om half elf (film was bijna afgelopen) dat het wat zachter kon, het dreunde nogal... Al had ik daar geen last van met deze sub, maar de zij dus wel. Dus maar wat zachter gezet :P

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Nog geen reactie op de vorige keer dat ik het vroeg... Deze keer met foto's!

Het scherm is nu vervangen en geheel strak... dus nu is de beamer zelf aan de beurt... (kwam er vanwege problemen met het scherm pas na 1/1.5 maanden achter:

Lokatie van dode pixel:

Op rood vlak:

Op wit vlak:

Op geel/blauw vlak is niets te zien... dus rode pixel is dood (zou het anders niet weten tenminste).

Heb reeds contact met Epson gehad vandaag en ik kon hem ter reparatie/controle opsturen ofwel dit via de leverancier doen (ComputerPirates.com).

Iemand ervaring/tips?

• panomi
  • Laatst online: 26-05 16:13
Heb reeds contact met Epson gehad vandaag en ik kon hem ter reparatie/controle opsturen ofwel dit via de leverancier doen (ComputerPirates.com).

Iemand ervaring/tips?
Direct naar MService! Echt top. Mijn beamer is inmiddels 3x terug geweest. 1x voor stof op de lens en hierna voor een fluctuerend beeld. Net of iemand de helderheid continue aanpaste. Dus de 2e maal is de ballast geloof ik vervangen oid maar was nog niet over hierna. Derde maal terug en nieuwe lamp erin. Problem solved en dat buiten de garantie. Epson/MService heb ik inmiddels hoog zitten :).

• Cobaltjeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 15:36
panomi schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:39:
[...]

Direct naar MService! Echt top. Mijn beamer is inmiddels 3x terug geweest. 1x voor stof op de lens en hierna voor een fluctuerend beeld. Net of iemand de helderheid continue aanpaste. Dus de 2e maal is de ballast geloof ik vervangen oid maar was nog niet over hierna. Derde maal terug en nieuwe lamp erin. Problem solved en dat buiten de garantie. Epson/MService heb ik inmiddels hoog zitten :).
Goed om te lezen, die van mij gaat vanmiddag opgestuurd worden naar MSevice voor stof op het blauwe LCD. Weet je nog hoe lang dit bij jou ongeveer geduurd heeft voor de beamer terug was?

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-05 13:14
We gaan in onze woning voorzetwanden plaatsen met isolatie en we gaan ook ineens de tv van plaats veranderen in de living.

Ik heb wel een paar vraagjes hierover:

Welke hoogte moet een tv komen te hangen?
Ik wil een wachtbuis leggen tussen tv en tv-meubel maar welke maat moet dit zijn?
Mag de electriciteitskabel voor de tv naast de wachtbuis lopen (ivm storing)

Ik heb nog versterker en luidsprekers maar wil al wel wachtbuizen leggen in de muur voor de toekomstige luidsprekerkabels.
In elke hoek van de living komt een luidspreker.
Welke dikte moet ik hiervoor voorzien van wachtbuis?
Komt een subwoofer bij de tv te staan of aan de zetel? Welke aansluiting moet ik hiervoor voorzien, gewoon luidspreker uitgang of andere?

Eén geluk heb ik en dat is dat de living volledig onderkelderd is en dat ik via de muur zo de kelder kan inboren en de kabels daar dan naar de ander muur kan trekken.

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

• Read

Read

Join The Résistance

Timmy269 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:42:
We gaan in onze woning voorzetwanden plaatsen met isolatie en we gaan ook ineens de tv van plaats veranderen in de living.

Ik heb wel een paar vraagjes hierover:

Welke hoogte moet een tv komen te hangen?
Ik wil een wachtbuis leggen tussen tv en tv-meubel maar welke maat moet dit zijn?
Mag de electriciteitskabel voor de tv naast de wachtbuis lopen (ivm storing)

Ik heb nog versterker en luidsprekers maar wil al wel wachtbuizen leggen in de muur voor de toekomstige luidsprekerkabels.
In elke hoek van de living komt een luidspreker.
Welke dikte moet ik hiervoor voorzien van wachtbuis?
Komt een subwoofer bij de tv te staan of aan de zetel? Welke aansluiting moet ik hiervoor voorzien, gewoon luidspreker uitgang of andere?

Eén geluk heb ik en dat is dat de living volledig onderkelderd is en dat ik via de muur zo de kelder kan inboren en de kabels daar dan naar de ander muur kan trekken.
Denk dat je gewoon effe op de verschillende Post hier foto's en specs van je home cinema! Deeltjes moet kijken dr staat genoeg info hierover.
1 voorbeeld staat in het begin van dit deeltje op pagina 1 van loewie1984

[Voor 9% gewijzigd door Read op 19-03-2015 17:21]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• lucjuh8
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-12-2022
Laatst bij een faillissementsveiling van HOBO hifi een setje Monitor Audio BX5's gekocht voor een hele mooie prijs. Het komt niet in de buurt van de erg mooie sets van Kef, B&W, Focal etc. die hier voorbij komen maar het is voor mij een enorme vooruitgang ten opzichte van mijn Dali Zensor 1 setje. Ik luister voornamelijk muziek en er is gewoon veel meer diepte aanwezig, voor films zorgen deze vloerstaanders natuurlijk voor veel meer spektakel dan de Zensors konden veroorzaken. Het setje van Dali is nu verplaatst naar mijn bureau erachter op zone B aangesloten. Het is maar een studentenkamer dus het is natuurlijk redelijk behelpen met plaatsing enzovoort maar voor mij is het goed.

Ze zijn nu tijdelijk Bi-amp aangesloten op mijn versterker maar kan niet zeggen dat ik echt verschil hoor met gewoon aansloten.

Mijn apparatuur:
Tijdelijke Receiver: Onkyo HT-R693 (zelfde als TX-NR636)
Normale Receiver: Onkyo HT-R548
Televisie: Panasonic TX-L42ET60E
Luidsprekers: Monitor Audio Bronze BX5
Luidsprekers bureau: Dali Zensor 1
Bron: Oude Core I3 PC

De opstelling

Bi-amp posts (volgens de topic-start worden audiofielen daar blij van :P )

En mijn bureau met Dali zensor 1(tijdelijk nog niet aangesloten)

TIP: Binnenkort is er weer een veiling van HOBO-hifi bij bva-auctions, als mensen interesse hebben in een goede deal kan het daar wel. verder was ik laatst bij de Mediamarkt in Ede en zag dat ze Kef uit het assortiment halen, de showroommodellen waren voor flinke kortingen te krijgen, de Q500's waren voor €300 ipv € 500 per stuk te kopen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 09:38
lucjuh8 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:39:
TIP: Binnenkort is er weer een veiling van HOBO-hifi bij bva-auctions, als mensen interesse hebben in een goede deal kan het daar wel.
Dank voor de tip, zal het eens in de gaten houden :)

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Joster schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:41:
[...]
Dank voor de tip, zal het eens in de gaten houden :)
Is al bezig: https://www.bva-auctions.com/auction/index/15224

• The Eagle
  • Laatst online: 14:13
@lucjuh8: wat is dat voor kabel die je voor die bi-amping hebt gebruikt? Ziet er uit als standaard stroomkabel onderhand :? Toch geen VMVK ofzo :+

* The Eagle wilde nog wat extra kabel voor bi-amping / bi-wire bestellen, maar als ik het met 1 kabel af kan vind ik dat ook prima :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• lucjuh8
The Eagle schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:35:
@lucjuh8: wat is dat voor kabel die je voor die bi-amping hebt gebruikt? Ziet er uit als standaard stroomkabel onderhand :? Toch geen VMVK ofzo :+

* The Eagle wilde nog wat extra kabel voor bi-amping / bi-wire bestellen, maar als ik het met 1 kabel af kan vind ik dat ook prima :)
Het is wel degelijk Luidspreker kabel, de elektricien bij mijn ouders had deze daar gebruikt en er was nog een paar meter over.

Dit is wat er op staat

Het is in van een merk voor professionele audio, CAE Groupe), kan niet vinden of het in Nederland te krijgen is, bij Conrad hebben ze wel vergelijkbare kabels die wat goedkoper zijn dan de van den Hul bi-wire kabels (€38/meter 8)7 ) https://www.conrad.nl/nl/...zwart-cordial-730839.html

• StealthyPeanut
The Eagle schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:35:

Waarom wil je Bi-Wiren? Je weet dat het geen kwaliteitsverschil maakt toch?

Het ziet er wel leuk uit, maar daar is ook alles mee gezegd :+ :+

• Cobaltjeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-05 15:36
StealthyPeanut schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:57:
[...]

Waarom wil je Bi-Ampen? Je weet dat het geen kwaliteitsverschil maakt toch?
Kan wel degelijk verschil uit maken, wanneer je 2 losse versterkers gebruikt. (Met iedere een losse voeding.)

Maar 1 goed stevig monoblok zou altijd wel mijn voorkeur zijn. ;)

Maar de optie de een normale receiver bied maakt inderdaad weinig tot niets uit.

• StealthyPeanut
Ik quote de verkeerde :(. Ik bedoelde ook de bi-amp op de foto en dus maar op 1 versterker :).

• lucjuh8
StealthyPeanut schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:41:
Ik quote de verkeerde :(. Ik bedoelde ook de bi-amp op de foto en dus maar op 1 versterker :).
Het was eigenlijk puur een test om te luisteren of het verschil maakte, de kabels had ik toch en deze versterker heb ik nu tijdelijk ook hier staan. Binnenkort zal ik het weer normaal aansluiten met een kabel op mijn andere versterker.

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:41:
Bi-wiring is dat, niet bi-amping. En bi-amping kan ook nog op verschillende manieren: horizontaal en verticaal.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:30
Voor meer aderige speaker kabel kan je het beste op dit soort plekken kijken.

• StealthyPeanut
SannrHerr schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:22:
[...]

Bi-wiring is dat, niet bi-amping. En bi-amping kan ook nog op verschillende manieren: horizontaal en verticaal.
Jaaaa dat bedoelde ik ook :D

• The_12oach

The_12oach

Bedankt voor de link eens even wat biedingen uitbrengen maar om hopelijk wat beter spul te kunnen verkrijgen :D

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

• SpcCwb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 13:51
Bedenk dat er bij die veiling nog redelijk wat kosten bijkomen. Belasting en veilingkosten. Dan zijn de prijzen minder aantrekkelijk. Neemt niet weg dat er ergens misschien een koopje inzit!

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Ja, je bod maal 1,41 was het geloof ik. Maar dat geven ze netjes aan.

• Anoniem: 93986
  • Niet online
Weet je wat de prijs ook opjaagt?

Rondbleren op een forum dat er een veiling is en strooien met linkjes. Lekker tegen elkaar opbieden. 8)7 :F

• The_12oach

The_12oach

Anoniem: 93986 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:10:

Rondbleren op een forum dat er een veiling is en strooien met linkjes. Lekker tegen elkaar opbieden. 8)7 :F
Hahahaha ja dat klopt ook idd. Maar je moet gewoon weten wat je bied. Alles wat je bied is ex btw en dan de veilingskosten er nog bij, maar het loopt best rap op. Ik let wel goed op voor de koopjes en gelukkig moet je eerst nog bevestigen voor je de "lul" bent waarbij je eerst nog een mooi totaaloverzicht te zien krijgt.

• Nico111
Ik vind vooral de ophaal dag op een woensdag van 9 tot 4 uur erg irritant. Dan werken de meeste mensen toch?

• Read

Read

Join The Résistance

Gaat daar het hele veiling gebeuren niet om .(opbieden)

• SannrHerr

SannrHerr

Furor Teutonicus!

Aangezien het verder een zeer geheime veiling is waar anders niemand achter was gekomen???

• Mikayu
  • Laatst online: 20-04 17:23

Mikayu

.srt

Natuurlijk schijnt de zon de hele dag niet en komt net binnen vallen als je een foto maakt, maar het gaat om het idee. Het scherm was niet helemaal 16:9 maar dat is opgelost met 50mm tape aan de onderkant. Past precies nu :)

Receiver: Onkyo TX-NR3008
Beamer: BenQ W1100
Scherm: El-Cheapo 120"
TV: Toshiba 39"
Front sp: Klipsch RF-62ii
Center sp: Klipsch RC-62ii
Surround sp: Klipsch RB-61ii
Rear sp: Jamo sats
Subwoofer: SVS PB-2000

Htpc: Zotac ID18
Mikayu schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 16:06:
[afbeelding][afbeelding]
Natuurlijk schijnt de zon de hele dag niet en komt net binnen vallen als je een foto maakt, maar het gaat om het idee. Het scherm was niet helemaal 16:9 maar dat is opgelost met 50mm tape aan de onderkant. Past precies nu :)

Receiver: Onkyo TX-NR3008
Beamer: BenQ W1100
Scherm: El-Cheapo 120"
TV: Toshiba 39"
Front sp: Klipsch RF-62ii
Center sp: Klipsch RC-62ii
Surround sp: Klipsch RB-61ii
Rear sp: Jamo sats
Subwoofer: SVS PB-2000

Htpc: Zotac ID18
Ziet er netjes uit!
Vraag me enkel wel af bij plaatsing op de "gordijn" plek... of het scherm vanaf het raam niet veel warmte/koude lucht krijgt ten opzichte van de woonkamer zijde? En die tape op het scherm, gaat dat op den duur niet werken (zeker met wat ik dus aangaf mbt. het raam)?

• Mikayu
  • Laatst online: 20-04 17:23

Mikayu

.srt

Ik maakte me meer zorgen om de verwarming er direct onder, maar ik merk niets raars en de tape blijft prima zitten. Het enige is de zijkant die wat naar voren krult, maar nog altijd beter dan een scherm vol bobbels

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:27
Nico111 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:23:
Ik vind vooral de ophaal dag op een woensdag van 9 tot 4 uur erg irritant. Dan werken de meeste mensen toch?
Dat is maar goed ook dat dan de meeste mensen werken. Als de mensen van bva dan niet werkten stond je voor een dichte deur. ;)

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 15:48
Ik zit een beetje met de plaatsing van mijn achterspeakers na het veranderen van mijn woonkamer. Mijn woonkamer is onvoordelig ingericht, waardoor ik nietecht een handige plek hiervoor kan verzinnen. In hoeverre maakt het uit als je de achterspeakers bijvoorbeeld ergens hoog aan de muur hangt?

Hier even een foto van de indeling van mijn woonkamer (voor het idee):
https://drive.google.com/...LOHMxMkE/view?usp=sharing

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:27
Op of in de roomdivider plaatsen is juist perfect. De achterspeakers staan dan echt achter je. Beter dan meestal het geval is (terzijde van de bank).

• Riqy
Room divider is niet helemaal goed getekend, deze is een stuk korter als de bank en staat een stuk meer naar een kant (niet recht achter de bank zegmaar)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 12:36
Riqy schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:27:
Ik zit een beetje met de plaatsing van mijn achterspeakers na het veranderen van mijn woonkamer. Mijn woonkamer is onvoordelig ingericht, waardoor ik nietecht een handige plek hiervoor kan verzinnen. In hoeverre maakt het uit als je de achterspeakers bijvoorbeeld ergens hoog aan de muur hangt?

Hier even een foto van de indeling van mijn woonkamer (voor het idee):
https://drive.google.com/...LOHMxMkE/view?usp=sharing
En op statieven naast de bank? Uiteraard ingedraaid.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 16GB DDR5RAM / Dell Thunderbolt Dock WD22TB4 / 2x iiyama XUB2492HSU-B1 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 monitor / KRK S10.4 subwoofer

• Riqy
Standaards of statieven zou een idee zijn, alleen vertrouw ik dat niet met mijn katten (deze zijn rond de 8 maanden en soms echt idioot druk). Als er standaards of statieven zijn die zwaar genoeg zijn dat de kat ze niet omgooit wil ik het best overwegen...

Speakers in de hoeken van de kamer gericht (en kwa volume afgesteld) naar de bank ophangen geen idee? Daar zit ik zelf eigenlijk aan te denken, maar ik weet niet in hoeverre dat afbreuk doet aan het geluid...

[Voor 29% gewijzigd door Riqy op 22-03-2015 22:27]

My iRacing

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 12:36
Riqy schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:26:
Standaards of statieven zou een idee zijn, alleen vertrouw ik dat niet met mijn katten (deze zijn rond de 8 maanden en soms echt idioot druk). Als er standaards of statieven zijn die zwaar genoeg zijn dat de kat ze niet omgooit wil ik het best overwegen...

Speakers in de hoeken van de kamer gericht (en kwa volume afgesteld) naar de bank ophangen geen idee? Daar zit ik zelf eigenlijk aan te denken, maar ik weet niet in hoeverre dat afbreuk doet aan het geluid...
Sommige statieven kun je vullen met zand, en je kan ze eventueel nog aan een stoeptegel / plaat van natuursteen oid schroeven, dan zijn ze aardig zwaar. Wel zonde, maar dan die verzwaarde statieven weer aan de speakers schroeven.

Post anders eens een foto, waarbij je met je rug naar de TV staat.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 16GB DDR5RAM / Dell Thunderbolt Dock WD22TB4 / 2x iiyama XUB2492HSU-B1 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 monitor / KRK S10.4 subwoofer

Pagina: 1 2 3 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Voor kleine audio gerelateerde vragen kan je terecht in Het Kleine Vragen Topic. Voor aankoopadvies graag een topic openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's en/of van een trage host worden getrashed.

• Voor audiomeubels en Hifi Racks verwijzen we graag door naar Het grote Audiomeubel topic!

• Akoestische aanpassingen, -verbeteringen, et cetera mogen in Het grote akoestiek topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee