Je kan er een PayPal-screenshot bij plaatsen, aangezien die het toch meteen omrekenen naar euro.tc982 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:50:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met de wisselkoersen. Op een maand tijd is de de dollar serieus gestegen, of de euro serieus gezaktMaar wat als je iets besteld dat nu 21€ is, maar over een 35 dagen gestegen is naar 26€?
Houden ze daar rekening mee?
Je hebt toch een paypall email, met de prijs in dollar en euro, op het moment dat je het kocht??tc982 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:50:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met de wisselkoersen. Op een maand tijd is de de dollar serieus gestegen, of de euro serieus gezaktMaar wat als je iets besteld dat nu 21€ is, maar over een 35 dagen gestegen is naar 26€?
Houden ze daar rekening mee?
Op vraag van de douane (België) heb ik mijn aanvullende documenten gestuurd naar het emailadres van bpost international dat op de brief staat. Ik heb daar nu al antwoord op gekregen, dus kan ik iedereen aanraden om geen postzegel te verspillen aan het sturen met de post!
Even copy-paste uit het quadrocopter topic

Nu bij GearBest de Syma X11 in de aanbieding.
http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_114523.html
Met code: GBX11 5 dollar korting en je krijgt 2x een motor gratis er bij.
Totaal 24 dollar voor een erg leuke binnen / beginners quadrocopter met extra motors er bij.
(heeft gear-drive, vliegt stiller, prettiger en langer dan de Hubsan X4)

Totaal 24 dollar voor een erg leuke binnen / beginners quadrocopter met extra motors er bij.
Mijn aanstaande zat daar ook te kijken voor schoentjes, maar na wat debacles met pasvormen e.d. gezien te hebben (bijv. of deze) heb ik het maar afgeraden.FunFair schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:29:
[...]
Tering... gisterenochtend om 4:30 op de post met DHL
vanmiddag 16:15 binnen....
Dat is die 15 dollar verzendkosten wel waard!
Schoenen zien er echt netjes uit. Afwerking ervan is top! Nu nog even wachten tot mijn vriendin thuis komt om te passen. Hopelijk is het de goede maat, want dan gaat ze echt blij zijn
Voor degene die het niet meer weten ter info; gaat om deze schoenen
http://www.aliexpress.com...ing-Bridal/649716599.html
In hoeverre zijn de schoenen te vergelijken met de foto? Zijn ze exact hetzelfde of zie je duidelijk verschil?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
11/26/2014 een Xiaomi 5000mAh powerbank besteld bij Tinydeal.
Nog altijd niet geleverd.
Ik ben al enige tijd aan het mailen met Tinydeal. Steeds wordt maar gevraagd te wachten.
Nu bieden ze 80% van aankoop aan in TD points aan.. Daar wordt ik niet vrolijk van
Iemand ervaring met deze praktijken?
Ik ben al enige tijd aan het mailen met Tinydeal. Steeds wordt maar gevraagd te wachten.
Nu bieden ze 80% van aankoop aan in TD points aan.. Daar wordt ik niet vrolijk van
Angry Rabbit
Ik had precies hetzelfde 1x met een Xiaomi PB en 1x met een Xiaomi MiBand. Kreeg voor de MiBand wel de 100% aan TD punten. Deze punten kun je niet eens volledig gebruiken voor een nieuwe aankoop wel tot 85 - 95% van het bedrag meende ik.KingCrash schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:12:
11/26/2014 een Xiaomi 5000mAh powerbank besteld bij Tinydeal.
Voor de PB die niet is aangekomen moest nog eens extra geld overmaken, omdat ze via een andere methode nogmaals gingen verzenden.
[ Voor 7% gewijzigd door Lfshiu op 20-03-2015 13:20 ]
De precieze aankoop waarde is $22.53, dus om enig risico uit te sluiten dat ze dat zien als euro's even de Gearbest support op de proef gesteld en gevraagd of ze een factuur konden maken met de waarde van 21 dollar, en binnen één dag reactie met meteen daarbij gehangen de factuur van 21 dollar, goeie servicekrissie100 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:12:
zucht... PostNL![]()
Kreeg vandaag de bekende brief van PostNL over dat ze weer eens de waarde en inhoud niet kunnen bepalen...(voor het eerst trouwens)
Gaat om een klein pakje met de Xiaomi powerbank 16000mAh die ik voor 22 dollar(toen met de koers nog 20 euro)... Grrrrr, ik ga dus echt geen invoer en BTW betalen voor dit, hoogstens inklaringskosten maar eigenlijk zelfs dat niet(tegen mijn principes)
(dit is geen post om btw te ontlopen, want dat zou ik sowieso niet hoeven te betalen, maar om het risico van 'domme' PostNL werknemers uit te schakelen
* Rubman is opzoek naar een leuke instap quadcopter met camera
Echter zie ik door de quadcopters de lucht niet meer.
Wie o Wie kan mij helpen de goede keuze te maken
Mijn Budget is tot ongeveer 100 euro (lager is altijd beter gezien het uitproberen is)
heb al verschillende opties bekeken bij voornamelijk banggood en de JJHC modellen lijken wel mooi te zijn als eerste stap, maar ga er wat dat betreft blind in.
Mijn Budget is tot ongeveer 100 euro (lager is altijd beter gezien het uitproberen is)
heb al verschillende opties bekeken bij voornamelijk banggood en de JJHC modellen lijken wel mooi te zijn als eerste stap, maar ga er wat dat betreft blind in.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
PostNL werknemers uitschakelen lijkt me wat rigoreus om inklaringskosten en btw te ontlopen maar ieder zijn dingkrissie100 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:31:
[...]
De precieze aankoop waarde is $22.53, dus om enig risico uit te sluiten dat ze dat zien als euro's even de Gearbest support op de proef gesteld en gevraagd of ze een factuur konden maken met de waarde van 21 dollar, en binnen één dag reactie met meteen daarbij gehangen de factuur van 21 dollar, goeie service
(dit is geen post om btw te ontlopen, want dat zou ik sowieso niet hoeven te betalen, maar om het risico van 'domme' PostNL werknemers uit te schakelen)

Netjes bericht terug dat ik voor 3 pedalen dan 20$ mag betalen en dat ze wel under 12$ op het formulier willen zetten
En daarnaast is terugvorderen ook altijd een optie...
Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met het te betalen belastingbedrag?
Bent u het niet eens met de belasting bij invoer die u moet betalen voor goederen die u ontving uit het buitenland? Neem dan contact op met uw post-of koeriersbedrijf. Zij deden voor u aangifte bij de Douane. Zij kunnen:
een bezwaarschrift bij ons indienen
een verzoek om terugbetaling van betaalde belasting bij ons indienen
Zelf de betaalde belasting terugvragen of een bezwaarschrift indienen kan ook
Wilt u zelf de betaalde belastingen terugvragen of een bezwaarschrift indienen?
Dan moet uw post- of koeriersbedrijf u daarvoor machtigen.
Uw brief met bezwaar (bezwaarschrift) / verzoek om terugbetaling van de betaalde belasting bij invoer kunnen wij alleen behandelen als u bij uw brief de 2 volgende zaken doet:
een schriftelijke machtiging van het post- of koeriersbedrijf
(Uw post- of koeriersbedrijf deed aangifte voor u bij de Douane. U wilt de betaalde belasting terugvragen, of een bewaarschrift indienen tegen de aangifte. Met de machtiging van uw post- of koeriersbedrijf geven zij u daarvoor toestemming)
een kopie van de rekening van het post-of koeriersbedrijf
Schrijf in uw brief:
waarom u het niet eens bent met het belastingbedrag
het aangiftenummer van de aangifte bij de Douane
uw naam, adres en handtekening
Op tijd insturen
Stuur uw brief zo spoedig mogelijk naar:
Belastingdienst/Douane
Postbus 3070
6401 DN Heerlen
Uw bezwaarschrift moet door ons zijn ontvangen: binnen 6 weken na dagtekening van de uitnodiging tot betaling (= de mededeling belastingschuld zoals die staat op de douane-aangifte).
Voor een verzoek om terugbetaling van betaalde belastingen gelden langere termijnen, afhankelijk van het soort verzoek. Over het algemeen moet uw verzoek door ons zijn ontvangen: binnen 3 jaar na dagtekening van de uitnodiging tot betaling (= de mededeling belastingschuld zoals die staat op de douane-aangifte).
Voor specifieke situaties kunnen echter kortere termijnen gelden (van drie maanden of een jaar). Uw post- of koeriersbedrijf kan u hierover meer vertellen.
Ik verwacht meerdere pakketjes van litb en mitb. Deze zijn verzonden via sweden post. Wordt dit dan overgedragen naar postnl of kan het ook dhl zijn?
Ik heb vandaag voor de zekerheid nog bij het postkantoor gevraagd of er misschien nog zendingen van mij zijn aangekomen die niet door de brievenbus paste, maar helaas er was volgens de medewerker geen zendingen van mij.
Ik heb vandaag voor de zekerheid nog bij het postkantoor gevraagd of er misschien nog zendingen van mij zijn aangekomen die niet door de brievenbus paste, maar helaas er was volgens de medewerker geen zendingen van mij.
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Ook net binnen gekregen maar ben not impressedwimpie007 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:09:
Mijn originele laders en kabels doen 1.74 op de charge doctor
Nickname does not reflect reality
Nou zat ik eerst ook mee. Maar deed ie alleen als je het scherm aanhad zeg maar.Brad Pitt schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:03:
[...]
Ook net binnen gekregen maar ben not impressedAangegeven waarde fluctueert als een malle plus wát er aangegeven wordt klopt voor geen foek. Al met al een geheel zinloos ding imho. Gelukkig maar $1.64 wasted
Telefoon locken en dan is ie stabiel. Laadt dan met meer ampere
Hier geeft ie minder aan als de telefoon gelocked is, terwijl de telefoon dan juist méér ampere trekwimpie007 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:10:
Telefoon locken en dan is ie stabiel. Laadt dan met meer ampere
Heb een SGS4 met een charging current app (die verrassend accuraat is) en de telefoon moet, met scherm aan, 1200mA trekken en met scherm uit 1900mA. De doctor geeft echter 0.7 bij aan en 0.45 bij scherm uit aan

Haha vaagBrad Pitt schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:16:
[...]
Hier geeft ie minder aan als de telefoon gelocked is, terwijl de telefoon dan juist méér ampere trek
Heb een SGS4 met een charging current app (die verrassend accuraat is) en de telefoon moet, met scherm aan, 1200mA trekken en met scherm uit 1900mA. De doctor geeft echter 0.7 bij aan en 0.45 bij scherm uit aan
Check eens dit kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCe7miXM-dRJs9nqaJ_7-QwwRubman schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:45:
Duidelijke en goede reviews van bekende en minder bekende quadcopters. Wellicht dat het je helpt om een keuze te maken
Er zit wel een groot verschil tussen jurken en schoenen denk ik. Daar is de pasvorm veel minder van belang.Angeloonie schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:36:
[...]
Mijn aanstaande zat daar ook te kijken voor schoentjes, maar na wat debacles met pasvormen e.d. gezien te hebben (bijv. of deze) heb ik het maar afgeraden.
In hoeverre zijn de schoenen te vergelijken met de foto? Zijn ze exact hetzelfde of zie je duidelijk verschil?
Betreft de schoenen die ik heb besteld zijn ze exact hetzelfde. Ze zijn netjes afgewerkt, netjes gestikt en voelen stevig aan en het patroon klopt ook. Alleen bij de neus zou het iets netter kunnen, maar daar maak ik me niet druk om.
Mijn vriendin heeft normaal maat 38,5 en moet dus altijd maat 39 kopen. In dit geval passen ze perfect.
Ze hoeven in principe maar 1 dag te overleven, maar het zou leuk zijn als ze daarna ook nog goed zijn
Klik voor een foto
[ Voor 5% gewijzigd door FunFair op 20-03-2015 16:46 ]
Leuke tip! Heb er 1tje besteld, lijkt me ongelooflijk leuk speelgoedmaurits82 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:27:
[afbeelding]
Nmgn schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:16:
[...]
Leuke tip! Heb er 1tje besteld, lijkt me ongelooflijk leuk speelgoed
5dollar korting code: GBX11
Ja de reviews zijn erg levend! Eigenlijk is dit blijkbaar de beste quadrocopter voor zn geld.
Je hebt ook een versie met een camera, maar die camera is niet zo goed als die van de hubsan.
Verder blijkbaar gewoon de beste voor indoor en prima bruikbaar voor outdoor.

http://www.everbuying.net/product825578.html
Ohja, ik heb dit er ook bij besteld. (€13,71)
(deze zijn 240mah, maar je kunt elk formaat er in proppen)
8%kortingcode: MarEB
[ Voor 39% gewijzigd door Whiskey48 op 20-03-2015 18:04 ]
Die dingen worden echt met de dag goedkoper. Vind ze niet eens zo geweldig, maar wel leuke hebbedingen voor het geld ;p
Waar is trouwens die tijd gebleven dat Paypal mij 1,22 dollar voor een euro gaf, rekende net af met 1.05 dollar voor een euro
Waar is trouwens die tijd gebleven dat Paypal mij 1,22 dollar voor een euro gaf, rekende net af met 1.05 dollar voor een euro
druk en typefouten voorbehouden
Waar is trouwens die tijd gebleven dat Paypal mij 1,50 dollar voor een euro gaf, rekende net af met 1.05 dollar voor een eurolutkeveld schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 23:47:
Die dingen worden echt met de dag goedkoper. Vind ze niet eens zo geweldig, maar wel leuke hebbedingen voor het geld ;p
Besteld! Al zie ik nu dat je ook een kleur kan kiezen haha! naja ik wou toch die rodemaurits82 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:27:
[afbeelding]
Bedankt voor de tip. Ik heb hem inmiddels ook besteld. Erg gaaf dingetjemaurits82 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:27:
Nu alleen nog even kijken waar ik een setje 200/240mah batterijen voor de quadrocopter kan scoren.
Zie m'n post iets hogerHendrikje1 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:56:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik heb hem inmiddels ook besteld. Erg gaaf dingetje.
Nu alleen nog even kijken waar ik een setje 200/240mah batterijen voor de quadrocopter kan scoren.
Vandaag mijn Escam QD520 binnen gekregen, besteld via een AliExpress seller. Gezien de kennis hier over IP camera's: de camera kan bij beweging een video uploaden naar een FTP server. Het videobestand heeft een .nrv extensie en zou h.264 moeten zijn. Probleem is dat ik het bestand met geen enkel programma krijg geopend of geconverteerd. Iemand suggesties?
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Volgens Google is het een bestandsformaat van Nero. Maar kun je niet instellen wat voor formaat je wil hebben?Taigu schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:34:
Vandaag mijn Escam QD520 binnen gekregen, bested via een AliExpress seller. Gezien de kennis hier over IP camera's: de camera kan bij beweging een video uploaden naar een FTP server. Het videobestand heeft een .nrv extensie en zou h.264 moeten zijn. Probleem is dat ik het bestand met geen enkel programma krijg geopend of geconverteerd. Iemand suggesties?
Kan geen format instellen. Nero MediaHome kan ook niet met de bestanden. G-Spot geeft geen codec aan. De Escam site werkt niet, maar wel deze site gevonden. De converter van die site start wel, maar crasht na 10 seconden.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Kan de hubsan h107c aanraden. Vliegt stabiel, kan tegen een stootje (erg belangrijk als je net begint) en is verkrijgbaar in een SD en een HD camera versie. Wel meteen een paar extra 380mah accu's en paar setjes propellers en een of twee propellerbeschermers meebestellen. Zie banggood of gearbest en natuurlijk altijd googelen voor coupons. Als je eenmaal kan vliegen is de rclogger eye one xtreme (EOX) een erg populaire quad, is echter een stuk sneller en groter (kan een gopro camera onder). De EOX kan je beter in NL bestellen voor 119 euro, is in China niet goedkoper.Rubman schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:45:
Ik zie een HD versie op Bol.com http://www.bol.com/nl/p/h...e-zwart/9200000035472673/wian schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:08:
[...]
Kan de hubsan h107c aanraden. Vliegt stabiel, kan tegen een stootje (erg belangrijk als je net begint) en is verkrijgbaar in een SD en een HD camera versie. Wel meteen een paar extra 380mah accu's en paar setjes propellers en een of twee propellerbeschermers meebestellen. Zie banggood of gearbest en natuurlijk altijd googelen voor coupons. Als je eenmaal kan vliegen is de rclogger eye one xtreme (EOX) een erg populaire quad, is echter een stuk sneller en groter (kan een gopro camera onder). De EOX kan je beter in NL bestellen voor 119 euro, is in China niet goedkoper.
Maar op Banggood zie ik alleen http://www.banggood.com/H...P-Camera-RTF-p-87282.html met 2 MP
En Gearbest http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_115678.html met 0.3MP HD ?!?
Is een beetje marketing babbel
0.3MP = SD
2.0MP = HD
Die quad die maurits82 noemt ziet er ook goed uit. Lijkt een soort clone van de hubsan, maar een stuk goedkoper en een erg goede review. Het is alleen even afwachten af of die tandwieltjes crashbestendig zijn en niet te snel slijten (edit: lijkt erop van niet...)
0.3MP = SD
2.0MP = HD
Die quad die maurits82 noemt ziet er ook goed uit. Lijkt een soort clone van de hubsan, maar een stuk goedkoper en een erg goede review. Het is alleen even afwachten af of die tandwieltjes crashbestendig zijn en niet te snel slijten (edit: lijkt erop van niet...)
[ Voor 86% gewijzigd door wian op 21-03-2015 12:38 ]
Klopt, het schijnt dat je moet opletten als je een 500 ah accu gebruikt, is toch zwaarder, moet hij harder en langer werken waardoor hij warm kan worden. Ik blijf ook bij de 240mah. (ze doen er niet voor niets geen 500mah in voor de 12min flight time)wian schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:18:
0.3MP = SD
2.0MP = HD
Maar let op, die versie heeft geen camerawian schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:18:
0.3MP = SD
2.0MP = HD
Voor degene die hun kabels willen testen, fatsoenlijk, de KCX-017 in promotie op Banggood! Ben hier wel enorm tevreden over. Bouwkwaliteit is een heel stuk beter als die goedkope testversie die ik regelmatig zie verschijnen (charge docter).

http://www.banggood.com/L...ester-Meter-p-943362.html

http://www.banggood.com/L...ester-Meter-p-943362.html
Dank je voor de tip, ook maar besteld. Meteen een 1A/2A load tester erbij. Kan ik meteen de kabels ook eens goed testen zonder elke keer een telefoon er aan te moeten hangen, handig!bottom line schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:03:
Voor degene die hun kabels willen testen, fatsoenlijk, de KCX-017 in promotie op Banggood!
*knip* geen gebedel om codes
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 21-03-2015 20:29 ]
Blijkbaar was alles weggejoristMrGangstaQ schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:54:
[mbr]*knip* geen gebedel om codes[/]
Dus, om nog ff terug te komen op BG points, die kan je niet gebruiken op flashsale items.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ik zie nu overigens dat banggood wel een hele slechte wisselkoers gebruikt. $23 is bij hun €22,18 en wisselkoers.nl geeft €21,24dodge_911 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:31:
[...]
Blijkbaar was alles weggejorist
Dus, om nog ff terug te komen op BG points, die kan je niet gebruiken op flashsale items.
Wisselkoers.nl geeft de pure wisselkoers aan. Maar de banken doen niets voor niets gratis en dus gooien zij er ook wat op. Paypal heeft een erg ongunstige koers, beter is het om je mastercard of visa te gebruiken.MrGangstaQ schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:59:
[...]
Ik zie nu overigens dat banggood wel een hele slechte wisselkoers gebruikt. $23 is bij hun €22,18 en wisselkoers.nl geeft €21,24
Dit weekend mijn 3G Wifi router binnengekregen die ik eind februari had besteld bij Aliexpress.
Het gaat om deze: http://www.aliexpress.com...s-MiFi-3G/1991024981.html
Gelijk na het uitpakken mijn simkaart van xs4all erin gedaan, en de instellingen goed gezet.
En het werkt zeer goed moet ik zeggen
Gelijk na het uitpakken mijn simkaart van xs4all erin gedaan, en de instellingen goed gezet.
He's got a magnet!!! Everybody BACKUP!!!!!!!!
Als ik bij Banggood "expedited" shipping aanklik waarmee verzenden ze hem dan? Prijs komt ongeveer overeen met DHL shipping op Tinydeal maar echt heel duidelijk is het allemaal niet.
Ze kiezen een snelle verzendmethode (als DHL), waarmee je het in 3 tot 7 werkdagen ontvangt. (http://www.banggood.com/Shipping_hl13)lasharor schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:57:
Als ik bij Banggood "expedited" shipping aanklik waarmee verzenden ze hem dan? Prijs komt ongeveer overeen met DHL shipping op Tinydeal maar echt heel duidelijk is het allemaal niet.
Wat heb je er indertijd voor betaald?gwreijman schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:44:
Dit weekend mijn 3G Wifi router binnengekregen die ik eind februari had besteld bij Aliexpress.
Was 'm ook al tegengekomen bij BangGood voor €37,70
Ik heb er €32,21 voor betaald in februari, nu staat hij voor €33,24 op de site.dodge_911 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:25:
[...]
Wat heb je er indertijd voor betaald?
Was 'm ook al tegengekomen bij BangGood voor €37,70
He's got a magnet!!! Everybody BACKUP!!!!!!!!
Ergens in 2009 of zo blijven plakken, vrees ik.wimpie007 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:17:
[...]
Waar is trouwens die tijd gebleven dat Paypal mij 1,50 dollar voor een euro gaf, rekende net af met 1.05 dollar voor een euro
Toen was er helaas nog niet zo'n giga-aanbod als nu. Ik kocht toen eigenlijk alleen bij DX en kwam niet veel verder dan telefoohoesjes en usb missile launchers.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
idd, 1.5 is niet heel lang geweest, volgens mij enkele maanden in 2008
de euro zal nog wel meer inzakken, alles zal dus nog wel wat duurder gaan worden, helaas.
edit plaatje

de laatste 15 jaar
de euro zal nog wel meer inzakken, alles zal dus nog wel wat duurder gaan worden, helaas.
edit plaatje
de laatste 15 jaar
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2015 16:53 ]
Heeft iemand ervaringen met Wedo Express? Dit is voorzover ik weet mijn tweede pakketje dat via Wedo Express verstuurd wordt en het duurt en duurt maar… De eerste duurde ook een eeuwigheid.
In de tussentijd wel andere pakketjes uit China ontvangen (duur ± 18-32 dagen) maar deze waren allemaal verzonden met andere verzenders (Honkong Post/China Post/Singapore Post).
Vandaar dat ik benieuwd ben naar de ervaringen van Wedo Express.
Ik ben in ieder geval voornemens om niet meer te bestellen bij aanbieders die verzenden via Wedo Express.
From the country:China
2015-03-01 10:58:43 – Netherlands – Dispatching
2015-02-15 03:57:37 – Netherlands – Arrival at inward office of exchange
2015-01-15 14:00:45 – 51805300 – Departure from outward office of exchange
2015-01-12 20:26:56 – 51805300 – Opening
2015-01-07 14:11:08 – 51810302 – Collection
2015-01-06 09:16:09 – SHENZHEN OF CHINA – Departure Scan
2015-01-06 07:19:48 – SHENZHEN OF CHINA – Awaiting packaging
2015-01-06 03:18:35 – SHENZHEN OF CHINA – Order entry processing center
In de tussentijd wel andere pakketjes uit China ontvangen (duur ± 18-32 dagen) maar deze waren allemaal verzonden met andere verzenders (Honkong Post/China Post/Singapore Post).
Ik ben in ieder geval voornemens om niet meer te bestellen bij aanbieders die verzenden via Wedo Express.
[ Voor 11% gewijzigd door ariekanari op 22-03-2015 17:27 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik zou eens kijken of je pakje al bekend is bij postNL (internationalparceltracking.com). Hij zou al weken in Nederland zijn volgens die laatste status.ariekanari schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:23:
Heeft iemand ervaringen met Wedo Express? Dit is voorzover ik weet mijn tweede pakketje dat via Wedo Express verstuurd wordt en het duurt en duurt maar…
Volgens je trackingstatus is het pakje al sinds 15/02 in Nederland. Misschien eens aan PostNL vragen of zij van meer weten?ariekanari schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:23:
Heeft iemand ervaringen met Wedo Express? Dit is voorzover ik weet mijn tweede pakketje dat via Wedo Express verstuurd wordt en het duurt en duurt maar… De eerste duurde ook een eeuwigheid.
PostNL (Internationaal) pakt het trackingnummer niet. Het T&T-staatje is afkomstig van de Wedo website en hieruit blijkt dat het pakketje al heel erg lang in het land is. Er is niets mis met de adressering van het pakket.
Besteld via AliExpress en ik heb inmiddels een dispuut aangemaakt en ik verwacht een standaard algemeen antwoord in de trant van "drukke periode". Ik heb de "Purchase Protection" periode enkele weken geleden al laten verlengen dus ik heb nog alle ruimte om een refund te claimen. Alleen het wachten is uiterst vervelend en zeker als je ziet dat het pakket al lang en breed in het land is.
Besteld via AliExpress en ik heb inmiddels een dispuut aangemaakt en ik verwacht een standaard algemeen antwoord in de trant van "drukke periode". Ik heb de "Purchase Protection" periode enkele weken geleden al laten verlengen dus ik heb nog alle ruimte om een refund te claimen. Alleen het wachten is uiterst vervelend en zeker als je ziet dat het pakket al lang en breed in het land is.
[ Voor 43% gewijzigd door ariekanari op 22-03-2015 17:49 ]
Wie nog 'n Xiaoyi Smart Camera (de wifi ipcam) cheap wil scoren : BG heeft 'm voor €27.43
Don't know why, maar de XPB16Ah is vandaag nog goedkoper bij BG voor €21.84
Ik heb geen voordelen bij bovenstaande links, ik browse gewoon BG graag als ik me verveel
Ik heb geen voordelen bij bovenstaande links, ik browse gewoon BG graag als ik me verveel
[ Voor 44% gewijzigd door dodge_911 op 22-03-2015 21:21 ]
Heeft iemand ervaring met een buitenlamp en verborgen ipcam in 1? In Nederland zijn ze wel te verkrijgen maar zijn redelijk aan de prijs, en China zou china niet zijn als ze hier geen alternatieven voor hebben die wel betaalbaar zijn.
Voor zover ik terug kan vinden heeft oa BG en Tinydeal niks wat hier op lijkt.
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Dit is waarschijnlijk wat je zoekt; maar met een meer fraaie vormgeving:freestyler2 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:46:
Heeft iemand ervaring met een buitenlamp en verborgen ipcam in 1? In Nederland zijn ze wel te verkrijgen maar zijn redelijk aan de prijs, en China zou china niet zijn als ze hier geen alternatieven voor hebben die wel betaalbaar zijn.
http://www.aliexpress.com...mera-960P/2030649390.html
http://www.aliexpress.com...ay-night/32305149199.html
Voor zelf knutselen:
http://www.aliexpress.com...shipping/32260766048.html
http://www.aliexpress.com...i-Camera/32283106624.html
Heel fijn dit, nu de Xiaomi 1600mAh powerbank bereikbaar onder de douane grens van €22,--
Hartelijk dank voor het posten.
Heel fijn dit, nu de Xiaomi 1600mAh powerbank bereikbaar onder de douane grens van €22,--
Ik wist dat iemand 'm onder de 22€ wou, maar niet meer wieuser-100 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:21:
Hubsan h107c is leuk maar voor een beginnen zou ik toch eerder een Syma X5C-1 aanraden.wian schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:08:
[...]
Kan de hubsan h107c aanraden. Vliegt stabiel, kan tegen een stootje (erg belangrijk als je net begint) en is verkrijgbaar in een SD en een HD camera versie. Wel meteen een paar extra 380mah accu's en paar setjes propellers en een of twee propellerbeschermers meebestellen. Zie banggood of gearbest en natuurlijk altijd googelen voor coupons. Als je eenmaal kan vliegen is de rclogger eye one xtreme (EOX) een erg populaire quad, is echter een stuk sneller en groter (kan een gopro camera onder). De EOX kan je beter in NL bestellen voor 119 euro, is in China niet goedkoper.
Die vliegt miz. toch een stuk stabieler dan de Hubsan, en de controller is een stuk makkelijker.
http://www.tinydeal.com/s...-2mp-camera-p-126482.html
Even een korte vraag. Hoe lang houden de motortjes op dit soort drones het nou vol? Moet je er gelijk een volledige set bij bestellen?Kenzi schreef op maandag 23 maart 2015 @ 04:56:
[...]
Hubsan h107c is leuk maar voor een beginnen zou ik toch eerder een Syma X5C-1 aanraden.
Die vliegt miz. toch een stuk stabieler dan de Hubsan, en de controller is een stuk makkelijker.
http://www.tinydeal.com/s...-2mp-camera-p-126482.html
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Hoef niet meteenCapTVK schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:24:
[...]
Even een korte vraag. Hoe lang houden de motortjes op dit soort drones het nou vol? Moet je er gelijk een volledige set bij bestellen?
Bedankt voor alle reacties met betrekking tot Quadcopters/Drones.
Heb toch besloten eerst een binnenshuis versie(Cheerson CX-10A) te bestellen om te kijken of het uberhaupt leuk is. en pas daarna als het bevalt te gaan zoeken naar eentje met camera aansluiting (dan wel meteen Go-Pro of chinese kloon mogelijkheid) om buiten te gaan stoeien en proberen leuke filmpjes te maken.
Heb toch besloten eerst een binnenshuis versie(Cheerson CX-10A) te bestellen om te kijken of het uberhaupt leuk is. en pas daarna als het bevalt te gaan zoeken naar eentje met camera aansluiting (dan wel meteen Go-Pro of chinese kloon mogelijkheid) om buiten te gaan stoeien en proberen leuke filmpjes te maken.
Je zult er geen spijt van hebben. Ik was de eerste twee dagen waardeloos met vliegen (heb ook de Cheerson sinds vorige week), maar inmiddels vlieg ik al heel de kamer door zonder moeite. Gewoon blijven oefenen!
Oh spijt ga ik er niet van hebben dat is voor die prijs ook bijna niet mogelijk
.
Ben wel benieuwd hoe makkelijk het nu vliegen is en wat nu precies het verschil is tussen headless en niet headless.
Daarnaast ook leuk om te kijken hoe de katten er op reageren, wordt het najagen of wegrennen?

Ben wel benieuwd hoe makkelijk het nu vliegen is en wat nu precies het verschil is tussen headless en niet headless.
Daarnaast ook leuk om te kijken hoe de katten er op reageren, wordt het najagen of wegrennen?
Die van mij zijn er doodsbang voor, haha. Ze rennen er heel hard voor weg. Waarschijnlijk omdat het ook een heel naar geluid maakt.
Zijn er ook superbetaalbare droontjes waar een SJcam onder kan? Ik kom ze enkel van boven de 300 euro tegen. Zoek ze eigenlijk rond de 50.
Dat is mijn verwachting ook of soort van.
Kat 1 (Freddie) is een niet snel onder de indruk jeweetwel kater die waarschijnlijk even schrikt en vervolgens omdraait en verder maft.
Kat 2 (Manou) is een altijd schichtige en bange poes die waarschijnlijk of direct hoog de kast op vliegt of snel ergens onder kruipt.
I will keep you posted
Kat 1 (Freddie) is een niet snel onder de indruk jeweetwel kater die waarschijnlijk even schrikt en vervolgens omdraait en verder maft.
Kat 2 (Manou) is een altijd schichtige en bange poes die waarschijnlijk of direct hoog de kast op vliegt of snel ergens onder kruipt.
I will keep you posted

Misschien is het mogelijk als je de moeite wil doen jezelf in te lezen en dan zelf te bouwen.maartend schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:30:
Zijn er ook superbetaalbare droontjes waar een SJcam onder kan? Ik kom ze enkel van boven de 300 euro tegen. Zoek ze eigenlijk rond de 50.
Voor quasi 100 euro kan je zelf een 250-model quadcopter in elkaar krijgen en met toebehoren (Turnigy 9X als radio etc.) zit je waarschijnlijk rond de 200 euro totaal. Zou je best toch nog een Cheerson of iets dergelijks eerst kopen voor wat mee te oefenen.
Ik zou zeggen, kijk eens op rcgroups/modelbouwforum o.a.
[ Voor 9% gewijzigd door Sakke1994 op 23-03-2015 11:39 ]
Ik wil me best de moeite doen om in te lezen. Het lijkt alsof je ervaring hebt. Dat bouwen, is dat bijv. een kant en klare moter in een kant en klare body plaatsen? Of is dat op zelf solderen nivo?Sakke1994 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:36:
[...]
Misschien is het mogelijk als je de moeite wil doen jezelf in te lezen en dan zelf te bouwen.
Voor quasi 100 euro kan je zelf een 250-model quadcopter in elkaar krijgen en met toebehoren (Turnigy 9X als radio etc.) zit je mogelijk rond de 200 euro?
Ik zou zeggen, kijk eens op rcgroups/modelbouwforum o.a.
Het eerste is geen bezwaar, het tweede begin ik niet aan.
En bedoel je met een 250-model een model dat normaal 250 kost of is dat een maat of vermogen?
http://www.rcdronearena.c...s-mode-quad-copter-drone/Rubman schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:25:
Oh spijt ga ik er niet van hebben dat is voor die prijs ook bijna niet mogelijk.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
250 is een model qua grootte. Denk dat het diagonaal 250mm van motor tot motor is, of iets dergelijks.maartend schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:40:
[...]
Ik wil me best de moeite doen om in te lezen. Het lijkt alsof je ervaring hebt. Dat bouwen, is dat bijv. een kant en klare moter in een kant en klare body plaatsen? Of is dat op zelf solderen nivo?
Het eerste is geen bezwaar, het tweede begin ik niet aan.
En bedoel je met een 250-model een model dat normaal 250 kost of is dat een maat of vermogen?
Ben zelf nog niet toegekomen aan bouwen, alle onderdelen zijn zogoed als thuis al, mis enkel nog een radio en modules hiervoor (transmitter/receiver).
Als je cheap-cheap wilt, zal zelf solderen er wel bij zitten, heb zelf ook weinig soldeer-skills, maar het is niet veel meer dan wat kabels met elkaar verbinden. Zijn eventueel ook kant-en-klaar kits:
http://www.myrcmart.com/r...a-devo-flysky-p-8218.html
http://www.myrcmart.com/r...a-devo-flysky-p-8244.html
http://www.myrcmart.com/r...a-devo-flysky-p-8213.html
Zit je nog wel ermee dat dit uit China komt en dat er mogelijk een kans is op import/douanekosten. Heb hiervan de RCX250 kit besteld, maar dan wel de zelfbouweditie.
Bedankt dat is een duidelijke uitleg. De copter kan dus draaien en doen en ongeacht hoe hij gepositioneerd is kan ik met naar links altijd naar mijn links gaan ipv de respectievelijke links van de copter?
Lijkt me zeker in het begin wel handig
Bij GeekBuying nog goedkoper, € 20,72 met code RWEOUGVDuser-100 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:21:
http://www.geekbuying.com...ernal-Battery-338665.html
Draden solderen kan ik nog wel, maar ik ga geen componenten in elkaar solderen (ala mobo's). Mara ik ga me er eens rustig in verdiepen en zie nu wel al dat dit een meermaanden plan gaat worden.Sakke1994 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:46:
[...]
250 is een model qua grootte. Denk dat het diagonaal 250mm van motor tot motor is, of iets dergelijks.
Ben zelf nog niet toegekomen aan bouwen, alle onderdelen zijn zogoed als thuis al, mis enkel nog een radio en modules hiervoor (transmitter/receiver).
Als je cheap-cheap wilt, zal zelf solderen er wel bij zitten, heb zelf ook weinig soldeer-skills, maar het is niet veel meer dan wat kabels met elkaar verbinden. Zijn eventueel ook kant-en-klaar kits:
http://www.myrcmart.com/r...a-devo-flysky-p-8218.html
http://www.myrcmart.com/r...a-devo-flysky-p-8244.html
http://www.myrcmart.com/r...a-devo-flysky-p-8213.html
Zit je nog wel ermee dat dit uit China komt en dat er mogelijk een kans is op import/douanekosten. Heb hiervan de RCX250 kit besteld, maar dan wel de zelfbouweditie.
En ik stap over naar de drone topic.
Alleen rekent GeekBuying (bij mij) niet af in euro. Bij paypal komt het bedrag in dollar en kom je dus duurder uitdutchgio schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:49:
[...]
Bij GeekBuying nog goedkoper, € 20,72 met code RWEOUGVD
http://www.geekbuying.com...ernal-Battery-338665.html
Same here ja. Site op Euro's gezet, coupon ingevoerd, 20.72 totaal. Afrekenen via PayPal? Hoppa, dollarsbottom line schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:31:
Alleen rekent GeekBuying (bij mij) niet af in euro. Bij paypal komt het bedrag in dollar en kom je dus duurder uit
Ik heb vorige week voor het eerst een wat grotere aankoop gedaan, namelijk een dashcam:
http://www.dx.com/p/hd-1-...black-317612#.VRAhY1OG_xI
Heb er ook een geheugenkaartje bij gekocht:
http://www.dx.com/p/genui...ss-10-110806#.VRAhYFOG_xI
Vind het wel geinig om eens te proberen. Wel goede ervaringen ook met dx.com alhoewel ik ook eens een horloge nooit afgeleverd heb gekregen. Ach, dat risico loop je, had het horloge waarschijnlijk een keer bekeken en dan in de kast gelegd dus daar ben ik niet rouwig om.
Ik lees nu pas die zaken rondom douane etc, de kosten van mijn pakketje was (in dollars) 21,99 voor de dashcam en 6,99 voor het kaartje. Ik denk dat ze hem in één pakketje versturen, dus ik loop nu risico op douanekosten begrijp ik?
Vind het wel geinig om eens te proberen. Wel goede ervaringen ook met dx.com alhoewel ik ook eens een horloge nooit afgeleverd heb gekregen. Ach, dat risico loop je, had het horloge waarschijnlijk een keer bekeken en dan in de kast gelegd dus daar ben ik niet rouwig om.
Ik lees nu pas die zaken rondom douane etc, de kosten van mijn pakketje was (in dollars) 21,99 voor de dashcam en 6,99 voor het kaartje. Ik denk dat ze hem in één pakketje versturen, dus ik loop nu risico op douanekosten begrijp ik?
Verwijderd
Dat risico loop je inderdaad. Volgende keer beter los bestellen dus.KaiseRRuby schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:30:
Ik heb vorige week voor het eerst een wat grotere aankoop gedaan, namelijk een dashcam:
Mensen die een maand terug ongeveer die folding knife besteld hebben bij cigabuy en al geleverd hebben gekregen? Of uberhaupt al iets gehoord hebben na de orderbevestiging? Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging en cigabuy reageert niet op mijn mailtjes.
MITB korting: 8 euro - 2 euro met code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
De rclogger eye one xtreme (EOX) kan een gopro of sjcam onder. Die kost 119 euro en dan nog 40 euro voor de aerial kit zodat je er een camera onder kunt hangen (zit ook een extra accu bij). Geen 50 euro, maar dan heb je wel meteen kwaliteit en een altitude hold functie die erg handig is als je wilt filmen.maartend schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:30:
Maar ik zou je sterk aanraden om eerst met een micro drone te oefenen totdat je het vliegen onder de knie hebt. Een EOX is krachtiger, sneller, groter en gevaarlijker en je kunt daar eigenlijk niet binnen mee oefenen.
[ Voor 0% gewijzigd door wian op 23-03-2015 20:35 . Reden: typo ]
dank voor de tip!dodge_911 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:50:
KCX-017 USB Power thingamajig in de flashdeal bij BG @ €4,36
In grote paniek m'n mail nakeek wat ik er een paar dagen geleden voor had betaald maar was gelukkig €4.97dodge_911 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:50:
KCX-017 USB Power thingamajig in de flashdeal bij BG @ €4,36
Had er 4 besteld, maar achteraf zag ik pas dat er per item ook verzendkosten werden gerekend, dus ik had mijn geld terug gevraagd. Dit heb ik een aantal weken terug gestort gekregen. Ze hadden overigens ook niet op mijn bericht erbij gereageerd, alleen het geld terug gestort.Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:37:
[...]
Mensen die een maand terug ongeveer die folding knife besteld hebben bij cigabuy en al geleverd hebben gekregen? Of uberhaupt al iets gehoord hebben na de orderbevestiging? Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging en cigabuy reageert niet op mijn mailtjes.
Iemand enig idee wat voor tracking code dit is?
Volgens MITB is het Sweden Post maar er is al 3-4 weken niets te vinden.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Sweden Post is REXXXXXXXXXSE (ook al komt het uit China eindigt een tracking code van Sweden Post altijd op SE).Emrulez schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:07:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dat dacht ik ook ja. maar MITB staat Sweden post. Deze tracking code met SEP zie ik voor het eerst.Kenzi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:15:
[...]
Sweden Post is REXXXXXXXXXSE (ook al komt het uit China eindigt een tracking code van Sweden Post altijd op SE).
Denk dat het zo'n code is voor bulk/brievenbuspost. Zols die BLVS of Yawen achtige codesKenzi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:15:
[...]
Sweden Post is REXXXXXXXXXSE (ook al komt het uit China eindigt een tracking code van Sweden Post altijd op SE).
Hebben vaak ook een andere plek om te traceren, waar dat bij deze is durf ik niet te zeggen.
[ Voor 12% gewijzigd door RobertowNL op 24-03-2015 11:19 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Volgens de Parcel applicatie is het een code van A1-courier. Hij kan daarbij wel geen informatie vinden...Emrulez schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:07:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Verwijderd
Ik heb eentje besteld, dat was qua totale kosten nog wel een leuke prijs. Per item verzendkosten maakt het een stuk minder leuk.Majesty schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:31:
[...]
Had er 4 besteld, maar achteraf zag ik pas dat er per item ook verzendkosten werden gerekend, dus ik had mijn geld terug gevraagd. Dit heb ik een aantal weken terug gestort gekregen. Ze hadden overigens ook niet op mijn bericht erbij gereageerd, alleen het geld terug gestort.
AliExpress bestaat 5 jaar!

Ter gelegenheid van dit 'event' hebben ze een speciale pagina!
http://activities.aliexpr..._anniversary/memories.php
Leuke toevoegingen op deze pagina als je bent ingelogd:
- Je ziet je eerste aankoop en wanneer je zelf een account hebt aangemaakt
- Je ziet het totaal bedrag dat je al hebt uitgegeven op AliExpress
- Je kan elk uur een coupon verdienen van $5 (als je de verjaardagstaart shared op social media en 5 vrienden hebben op je link gedrukt; wat hun trouwens een coupon geeft van $2)

- Je ziet het totaal bedrag dat je al hebt uitgegeven op AliExpress
- Je kan elk uur een coupon verdienen van $5 (als je de verjaardagstaart shared op social media en 5 vrienden hebben op je link gedrukt; wat hun trouwens een coupon geeft van $2)
Voorwaarden van de coupon:
The coupons are valid between April 1, 2015 00:00:00 PST and April 10, 2015 23:59:59 PST (“Usage Period”) for orders at AliExpress™ Marketplace of:
i. US$35 or more, for US$5 coupons; or
ii. US$15 or more, for US$2 coupons.
Best leuk gedaan. Sinds 2012 lid. eerste bestelling waren 3 gopro accu's + lader voor 28 dollarbottom line schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:44:
[afbeelding]
- Je ziet het totaal bedrag dat je al hebt uitgegeven op AliExpress![]()
weet je gelijk weer waarom je soms dingen uit china besteld
wel opvallend dat "dresses" het meest besteld wordt blijkbaar
Idd erg grappig gedaan, zelf 560 dollar uitgegeven met 31 orders, zijn voornamelijk schermen van telefoons. Als dat mooie Aliexpress toch eens niet bestond.bottom line schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:44:
[afbeelding]
- Je ziet het totaal bedrag dat je al hebt uitgegeven op AliExpress![]()
41 orders en 425$ aan materiaal sinds 2013.
Een mens schrikt daar toch van. Zeker omdat ik het minste bestel op AliExpress.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Hier ook 601 dollar had zelf meer richting de 200 verwacht dus is toch een hoop voor vooral troeptc982 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:50:
41 orders en 425$ aan materiaal sinds 2013.
53 orders for a total of US $708.89. Gemiddeld dus US $ 13.37 per order. En dit in 10 maanden tijd
8 orders van totaal $329
Waarvan 1 m'n telefoon dus dan gaat het hard.
Waarvan 1 m'n telefoon dus dan gaat het hard.
Volgens mij telt hij ook dingen mee die je wel hebt besteld maar nooit betaald dat zou bij mij persoonlijk al een hoop schelen of ik moet het gaan narekenen om het zeker te weten maar dat vind ik een beetje te.
Ja, ik vond het al veel 400,- dollar maar er staan twee telefoons tussen die geannuleerd waren door de verkoper omdat het te laag geprijsd was tijdens een actieperiode. Dus in werkelijkheid maar 100 dollar besteld, phew...owner01 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:31:
[...]
Volgens mij telt hij ook dingen mee die je wel hebt besteld maar nooit betaald dat zou bij mij persoonlijk al een hoop schelen of ik moet het gaan narekenen om het zeker te weten maar dat vind ik een beetje te.
[ Voor 6% gewijzigd door Lfshiu op 24-03-2015 15:37 ]
Waar zie je wat je totaal in kosten besteld hebt, ik zie het niet!
Ik kijk hier:
Ik kijk hier:
Als je inlogt, dan zie je het ongeveer op de 8e slide net boven de youtube video. Bij mij iig.maurits82 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:41:
Waar zie je wat je totaal in kosten besteld hebt, ik zie het niet!
Ik kijk hier:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic