Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
ksborg schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:10:
[...]

Buiten dit om, reviews op DX zijn niet betrouwbaar. Meerdere van mijn reviews die slechte kwaliteit van een product beschrijven zijn nooit geplaatst. Mijn vertrouwen in DX is sindsdien wel een beetje weg.
Zelfde ervaring hier. Ik koop niet meer op DX. Gelukkig genoeg alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 20:21
Iemand hier die al in het bezit is van een case voor de Xiaomi 10.000? Zou liefst een microfiber hebben zoals bij de 5.000, maar nog niet tegengekomen.

Edit: gewoon een zwarte siliconen besteld op Tinydeal dan. Na omruil van punten nog €1.70.

[ Voor 23% gewijzigd door Sakke1994 op 02-06-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Nog 'n XPB size-comparison pic voor de geïnteresseerden :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qQQptQR.jpg

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

wimpie007 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:32:
[...]

Cool, wist niet dat er meer modellen waren

Beide gelijk wel een stuk duurder. Ik had die ER151A voor 15 euro dus prijstechnisch vind ik die nog steeds het beste.

Enige jammere eraan vind ik dat ik er geen 2 tegelijk kan pairen of aan elkaar kan knopen (heb er 2 namelijk)
als je nou deze http://www.banggood.com/H...-Hands-free-p-977575.html koopt en een audio splitter voor de aux poort van je 151 moet je ze allebei 2 tegelijk moeten kunnen gebruiken.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een Xiaomi Powerbank van 10400mah voor ~€13 met een kortingsactie bij BangGood gekocht.

Bij ontvangst blijkt dat.
  • De 4ledjes helderder, en iets groter zijn.
  • Er een andere tekst met de kleinere lettertjes onderop staat 6640mah op 5.1V ipv 10400mah op 3.7V.
  • Op de micro usb kabel staat een elektriciteitslogo ipv een I
  • Het Mi Logo afwijkt qua glans
Ik heb dus het vermoeden dat mijn powerbank een neppert is.
Hoe kan ik dit het best oplossen met banggood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:59
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:59:
Ik ben een Xiaomi Powerbank van 10400mah voor ~€13 met een kortingsactie bij BangGood gekocht.

• Er een andere tekst met de kleinere lettertjes onderop staat 6640mah op 5.1V ipv 10400mah op 3.7V.
En pass-through charging en het MI logo in de USB poort?
Op mijn kabeltjes staat ook een bliksemschicht en zoals je kunt zien op de foto boven je staat er op de originele ook 6650 mAh - 5.1V. De rest is een beetje lastig objectief te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:39

Ik meen te hebben gelezen dat de tekst idd veranderd is tegenwoordig, maar wat doet de krascode op de mi site?
http://chaxun.mi.com

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ronald8 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:05:
[...]
Op mijn kabeltjes staat ook een bliksemschicht en zoals je kunt zien op de foto boven je staat er op de originele ook 6650 mAh - 5.1V.
Kwam die pic ff goed van pas :D
En de kabeltjes hebben idd nu een bliksemschichtje erop (gechecked bij 2 16000's NIB), maar de oudere 10400's hadden een streepje.
De nieuwe heeft dan weer een langer, ander kabeltje :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XHBWmTV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42

[/list]

Inderdaad, wat zegt de kraslaag? De kans dat jij, na zoveel echte powerbanks die verkocht zijn bij Banggood, een fake aankrijgt zou wel erg toevallig zijn.
Ik heb juist naar mijn powerbanks gekeken. 1 van een 'oude' batch en 1 van een nieuwere. Ze hebben beide een (compleet) andere tekst onderaan. Het logo dat afwijkt? Als je gelooft dat het een andere kleur heeft, dan ga je ook een andere kleur zien, dus een echt bewijs is dit niet.
+ beide met een elektriciteitslogo trouwens.

[ Voor 23% gewijzigd door bottom line op 02-06-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Chocoball schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:10:
Voor de liefhebbers heb ik op Tweakers een review geschreven over de Mi Bluetooth Speaker.

[afbeelding]

Mochten jullie nog bepaalde zaken graag getest hebben wat niet in de review staat laat het a.u.b. weten.
Bedankt voor de review!Naar aanleiding hiervan ook een Mi speaker besteld vandaag, ik ben wel van de lage tonen muziek dus ik ben erg benieuwd! Vond de Earson al een goed geluid hebben, de bas viel me ook niet tegen en wordt zelfs beter als de Earson in een hoekje staat!

(Wel een dure hobby zeg met die speakers, powerbanks, oordopjes en kwaliteits-USBkabels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

puntje013 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:33:
[...]

Ik meen te hebben gelezen dat de tekst idd veranderd is tegenwoordig, maar wat doet de krascode op de mi site?
http://chaxun.mi.com
Net even de productcode opengekrast en 1x ingevoerd.
The product you are checking is
Mi Power Bank
This security code has been queried 1 times
Dat is een goed teken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Mijn 16000 versie van de XPB is vandaag binnen gekomen van banggood. *O*

Besteld op 20-5

Alle tests tonen aan dat het een echte is.
Wat een bakbeest is het zeg in vergelijking met de 10400 die ik aan mijn collega heb verkocht.
Denk dat ik zelf ook maar weer een kleinere erbij bestel voor het dagelijkse gebruik, deze is toch net iets te groot om iedere dag mee te dragen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vE87cLI.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door puntje013 op 02-06-2015 19:04 . Reden: Bestel datum toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:49:
[...]

Net even de productcode opengekrast en 1x ingevoerd.

[...]

Dat is een goed teken toch?
Ik heb nog niet gehoord dat er neppers zijn die slagen voor de code test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Voor diegene die een redelijk goed 8 inch dual OS tablet zoeken, zoals ik vorige week, is nu de Chuwi vi8 in aanbieding voor €82.79
Mijne is net besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Laatst online: 29-02-2024
Iemand ervaring met RAM-geheugen uit China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Misschien interessant voor Mi-Light gebruikers die hun Warm White nog te koel vinden. Iemand had al een ballon truuk toegepast wat best aardig werkt, maar ik ben een stapje verder gegaan door een licht filter toe te passen.

Deze heb ik gekocht uit engeland (kon geen china supplier vinden :P)
http://www.ebay.nl/itm/20...ain_3&hash=item231f34121b

En het resultaat;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vmVZ6nQl.jpg

Het licht is ongeveer even warm als met de ballon, maar ik wil nog met een andere variant proberen die speciaal voor LED is gemaakt in plaats van gloeilampen.

[ Voor 17% gewijzigd door FunFair op 02-06-2015 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:03
Momenteel heb ik 6 van deze dingen in mijn appartement hangen:Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/lock-plafondlamp-wit__18922_PE100923_S4.JPG

Nu ben ik opzoek naar soort chinees equivalent, maar dan niet van glas en het liefst iets wat met bv. dubbelzijdig tape aan het plafond geplakt kan worden zodat ik niet hoef te boren of een gigantisch gat in het plafond te maken. Heeft iemand ervaring met zoiets dergelijks of weet waar je het kan krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door timmert26 op 02-06-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
FunFair schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:29:
Misschien interessant voor Mi-Light gebruikers die hun Warm White nog te koel vinden. Iemand had al een ballon truuk toegepast wat best aardig werkt, maar ik ben een stapje verder gegaan door een licht filter toe te passen.

Deze heb ik gekocht uit engeland (kon geen china supplier vinden :P)
http://www.ebay.nl/itm/20...ain_3&hash=item231f34121b

En het resultaat;
[afbeelding]

Het licht is ongeveer even warm als met de ballon, maar ik wil nog met een andere variant proberen die speciaal voor LED is gemaakt in plaats van gloeilampen.
DIt is de gewone warm white versie zonder RGB?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die folie voor de kleuren in een RGB versie doet, zouden die ook nog een beetje mooi blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
timmert26 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:56:
Momenteel heb ik 6 van deze dingen in mijn appartement hangen:[afbeelding]

Nu ben ik opzoek naar soort chinees equivalent, maar dan niet van glas en het liefst iets wat met bv. dubbelzijdig tape aan het plafond geplakt kan worden zodat ik niet hoef te boren of een gigantisch gat in het plafond te maken. Heeft iemand ervaring met zoiets dergelijks of weet waar je het kan krijgen?
Bij elk plafond lampje heb je gewoon een schroefgat zitten? Of althans, ik wel in mijn appartement. Ik denk dat je hier gewoon moet kiezen voor normale lampen en niet moet gaan klooien met dubbelzijdig tape aan je plafond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:03
René90 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:10:
[...]

Bij elk plafond lampje heb je gewoon een schroefgat zitten? Of althans, ik wel in mijn appartement. Ik denk dat je hier gewoon moet kiezen voor normale lampen en niet moet gaan klooien met dubbelzijdig tape aan je plafond.
Dat klopt, maar nu zit er een gewone lamp in, ik ben op zoek naar een soortgelijk iets, alleen dan wat sterker, dus het liefst geen glas. Heb nogal last van zilvervisjes die zich opstapelen in de kapjes en tot nu toe zijn ze allemaal gebarsten doordat ze er zo moeilijk af kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
puntje013 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:10:
[...]

DIt is de gewone warm white versie zonder RGB?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die folie voor de kleuren in een RGB versie doet, zouden die ook nog een beetje mooi blijven?
Dit is de dual white versie. De folie is bedoeld om wit licht warm te maken. Weet niet wat ee gebeurd met de kleuren, maar als je, je lamp open maakt kun je misschien alleen de witte leds bedekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
FunFair schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:41:
[...]

Dit is de dual white versie. De folie is bedoeld om wit licht warm te maken. Weet niet wat ee gebeurd met de kleuren, maar als je, je lamp open maakt kun je misschien alleen de witte leds bedekken?
Moet idd wel te doen zijn om alleen de witte ledjes te bedekken, eerst maar eens wachten tot mijn afstandsbediening binnen is. Heb je ebay linkje even bewaard voor de toekomst.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eiyoNwh.jpg
screenshot van Julian Illet zijn teardown filmpje

Gaat dat kapje er trouwens makkelijk af? Ben een beetje huiverig om het te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
puntje013 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:26:
[...]

Moet idd wel te doen zijn om alleen de witte ledjes te bedekken, eerst maar eens wachten tot mijn afstandsbediening binnen is. Heb je ebay linkje even bewaard voor de toekomst.

[afbeelding]
screenshot van Julian Illet zijn teardown filmpje

Gaat dat kapje er trouwens makkelijk af? Ben een beetje huiverig om het te proberen
Je moet een beetje kracht zetten en dan plopt hij er zo af. Lamp is best stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Klopt, maar aangezien hier ik regelmatig mensen zie de nog niet bij allbuy willen/durven bestellen ivm de weinige ervaring met de shop op dit moment leert het mij wel goed om deze ook te vermelden.
De rest van de shops rekenen er minimaal 4,5 euro voor.

overigens heb ik er zelf ruim anderhalve week geleden 2 bij allbuy besteld en na een paar keer mailen begin deze week heb ik vanmorgen eindelijk de bevestiging gekregen dat ze verstuurd zijn, status stond al dik 8 dagen op "paid". Echt snel zijn ze er niet, maar misschien zijn we de afgelopen maanden te gewend geraakt aan de snelle verzendingen vanuit China.

[ Voor 0% gewijzigd door puntje013 op 03-06-2015 09:04 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Met het linkje hierboven kosten ze €2.93 (zowel blauw als wit), en hier kost enkel de blauwe €5,37 8)7

Ach, heb hem vorige week ook voor 2,93 besteld. Ben eens benieuwd :).

[ Voor 5% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-06-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Xiaomi 5000mah voor €8,94
https://m.allbuy.com/detail/114342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Is die 5000mAh echt van plastic, zoals daar wordt weergegeven? Iemand die dit kan bevestigen? Dat zou nl. wel ideaal zijn voor in de broekzak t.o.v. de andere powerbanks van Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ksborg schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:26:
[...]

Is die 5000mAh echt van plastic, zoals daar wordt weergegeven? Iemand die dit kan bevestigen? Dat zou nl. wel ideaal zijn voor in de broekzak t.o.v. de andere powerbanks van Xiaomi.
Ik weet niet waar jij ziet staan dat die van plastic is, maar ik zie alleen maar 'vibrant aluminum casing' en 'annodized aluminum shell' staan.

Is bij iemand van de Allbuy.com bestellers de Earson al verzonden? Mijn Mi Band die op dezelfde dag (31-5) besteld was is sinds vandaag verzonden, Earson nog niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Majesty schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:51:
[...]

Ik weet niet waar jij ziet staan dat die van plastic is, maar ik zie alleen maar 'vibrant aluminum casing' en 'annodized aluminum shell' staan.

Is bij iemand van de Allbuy.com bestellers de Earson al verzonden? Mijn Mi Band die op dezelfde dag (31-5) besteld was is sinds vandaag verzonden, Earson nog niet helaas.
Direct bovenaan staat

Model NDY-02-AM
Quantity 1Piece
Material Plastic
Color Silver

Maar ok, dat zal dus niet waar zijn dan. Dank voor het antwoord. Ik zat op de mobiele site dus zag de plaatjes ook niet ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 03-06-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ksborg schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:54:
[...]

Direct bovenaan staat

Model NDY-02-AM
Quantity 1Piece
Material Plastic
Color Silver

Maar ok, dat zal dus niet waar zijn dan. Dank voor het antwoord. Ik zat op de mobiele site dus zag de plaatjes ook niet ;)
De originele Xiaomi 5000 mAh is echt van aluminium.
Of dit dan een nepperd is, of gewoon een tikfout, geen idee.

Die Xiaomi fans zijn trouwens niet aan te slepen. Hier in het zuiden van China is het nu zo'n 35C dus kopen ook aardig wat mensen die dingen. Voorraaden zijn bij alle leveranciers beperkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Kenzi op 03-06-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Kenzi schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:59:
[...]

Die Xiaomi fans zijn trouwens niet aan te slepen. Hier in het zuiden van China is het nu zo'n 35C dus kopen ook aardig wat mensen die dingen. Voorraaden zijn bij alle leveranciers beperkt.
Tot nu toe heb ik ze alleen nog voor mezelf besteld. Het zal denk ik niet lang duren voordat ik ze ook voor vrienden/familie moet bestelen.
Die lopen al rond met een Xiaomi powerbank, dus dan kan een usb fan er ook nog wel bij :9~.

Vrijdag wordt het hier ook warm, dat zeggen ze in ieder geval. Xiaomi powerbank en usb fan mee, en afkoelen maar _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Hendrikje1 op 03-06-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
Majesty schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:51:

Mijn earson is besteld op 29-5 en idd ook nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
Ik heb een Pill draadloze stereo speaker besteld... Echter als ik mijn track en trace code opzoek krijg ik volgende status:

2015-05-29 04:04
The item is pre-advised

Weet iemand wat dit precies inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dvanpol schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:10:
Ik heb een Pill draadloze stereo speaker besteld... Echter als ik mijn track en trace code opzoek krijg ik volgende status:

2015-05-29 04:04
The item is pre-advised

Weet iemand wat dit precies inhoudt?
pre-advised wil zeggen dat hij aangemeld is bij de koerier maar er nog niks mee gedaan is. zegt dus totaal niks eigenlijk aangezien je hier gewoon trackingnummers op een rol kan krijgen en die kan invoeren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Bij BG nu ook weer de USB led lamp vanXiaomii in de aanbieding.

Voor de kampeerders denk ik toch wel handig om mee te nemen en op tijd om te bestellen voor de zomermaanden .. zeker voor 1,12€

http://www.banggood.com/P...-Power-Bank-p-970496.html

Edit : bedankt aan de heren van hieronder. Geen Xiaomi dus!!!!!!!! Order gecancelled.

[ Voor 22% gewijzigd door Luke-san op 03-06-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Luke-san schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:19:
Bij BG nu ook weer de USB led lamp van Xiaomi in de aanbieding.

Voor de kampeerders denk ik toch wel handig om mee te nemen en op tijd om te bestellen voor de zomermaanden .. zeker voor 1,12€

Deze is niet van Xiaomi, maar is de neppert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Luke-san schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:19:
Bij BG nu ook weer de USB led lamp van Xiaomi in de aanbieding.

Originele heeft als voordeel dat je die aan en uit kan zetten met de knop, heeft de nepperd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 16:27

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:24:
[...]

Originele heeft als voordeel dat je die aan en uit kan zetten met de knop, heeft de nepperd niet.
Er waren/zijn ook nepperts die wel werken dacht ik gelezen te hebben (of ze verkochten echt onder de kostprijs).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Is bij iemand de earson van allbuy al verstuurd? Bij mijn order staat nog steeds paid.
Vind het niet erg om te wachten, maar banggood is altijd wel een stuk sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
fifa4ever schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:22:
Is bij iemand de earson van allbuy al verstuurd? Bij mijn order staat nog steeds paid.
Even de laatste pagina van het topic lezen is toch wel het minste dat je kan doen.
Maar nee, hier niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hier die toevallig tips hebben voor een portable speakers?

Ik ben op zoek naar een betaalbare speaker met een beetje fatsoenlijk geluid om mee te nemen naar een festival. Een eis is echter wel dat ik er ook apparaten zonder bluetooth op kan aansluiten. Dit moet dan kunnen dmv USB of 3,5" Jack kabel.

Ben altijd wel fan van producten van Xiaomi, heb diverse andere Xiaomi producten die ik naar tevredenheid gebruik. Kwam dus deze speaker tegen, maar het is me niet duidelijk of ik hier ook apparaten zonder bluetooth op kan aansluiten. Ben eigenlijk bang van niet aangezien er niets over staat vermeld.

edit: @ bottom line

Ik was toevallig net aan het teruglezen inderdaad, ik ga me in de Earsons verdiepen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:12:

Ik ben op zoek naar een betaalbare speaker met een beetje fatsoenlijk geluid om mee te nemen naar een festival. Een eis is echter wel dat ik er ook apparaten zonder bluetooth op kan aansluiten. Dit moet dan kunnen dmv USB of 3,5" Jack kabel.

Ben altijd wel fan van producten van Xiaomi, heb diverse andere Xiaomi producten die ik naar tevredenheid gebruik. Kwam dus deze speaker tegen, maar het is me niet duidelijk of ik hier ook apparaten zonder bluetooth op kan aansluiten. Ben eigenlijk bang van niet aangezien er niets over staat vermeld.
Lees de laatste 5 pagina's eens terug 8)7 we hebben het al genoeg gehad over portable speakers denk ik.
Trouwens, die ronde speaker van Xiaomi heeft inderdaad geen 3,5" aansluiting. Alles gebeurt via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
bottom line schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:19:
[...]

Lees de laatste 5 pagina's eens terug 8)7 we hebben het al genoeg gehad over portable speakers denk ik.
Trouwens, die ronde speaker van Xiaomi heeft inderdaad geen 3,5" aansluiting. Alles gebeurt via bluetooth.
Dit. De portable speaker is toch wel het meest besproken onderwerp in dit topic, samen met powerbanks. Er bestaat ook nog zoiets als een zoekfunctie.
edit:

Ik lees dat er ook een aantal mensen een Earson speaker hebben besteld, wat zijn de ervaringen daarmee ?
En je edit maakt het er echt niet beter op.. Eerst lezen, dan vragen.

[ Voor 23% gewijzigd door Majesty op 03-06-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024

edit:

Ik lees dat er ook een aantal mensen een Earson speaker hebben besteld, wat zijn de ervaringen daarmee ?
Haha leuke troll poging _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus mensen had inderdaad gewoon even moeten teruglezen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:24:
Excuus mensen had inderdaad gewoon even moeten teruglezen. :X
Gebeurt jammer genoeg te vaak. :-( Als het al een tijdje geleden was dat dit in het topic aan bod was gekomen, was het niet erg geweest, maar afgelopen week was het bijna niets anders. |:(
but no hard feelings ;)

N.a.v. je edit: je hebt het product benoemd wat je zou moeten kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door bottom line op 03-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Mijn er151 besteld bij allbuy op 28 mei is reeds verzonden.
Status:
Item received for processing
InTransit, Direct Link, PostNord Receiving HUB
2015-06-01T16:32:00
fifa4ever schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:22:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mijn ER is gisteren verstuurd vanuit het UK warehouse van BG. Ben erg benieuwd hoelang de levertijd is :) Untracked dus geen idee waar de speaker nu uithangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
The Inquisitor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:48:
Mijn ER is gisteren verstuurd vanuit het UK warehouse van BG. Ben erg benieuwd hoelang de levertijd is :) Untracked dus geen idee waar de speaker nu uithangt.
Bij mij een pakketje een aantal dagen geleden vanuit UK verzonden. Ik zal posten als hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

ksborg schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:58:
[...]

Bij mij een pakketje een aantal dagen geleden vanuit UK verzonden. Ik zal posten als hij binnen is.
Ook France Air Mail? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ja zelfde. 2 dagen geleden verzonden zie ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Iemand enig idee wat Pandawill op hun pakketjes vermeld over de inhoud? Smartphone? Electronic Device? had een gsm besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Ik heb mijn ER151 op de 18de mei besteld bij Banggood en de 29ste ontvangen. Redelijk snel, en was verzonden in de originele verpakking. Altijd handig als het een kado is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Net m'n XPB 10000mAh van bij Banggood binnengekregen.

Something's not quite right imho :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E3kPSsN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Laatst online: 17-09 20:21
dodge_911 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:38:

[afbeelding]
Verkopen ze de originele dozen door bij BG ofzo :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210

[afbeelding]
Nieuwe 'hassle free packaging' van banggood?
zo losjes verpakt doen ze hun naam eer aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 22:28

[afbeelding]
Is het wel een echte? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Alle checks gedaan en yep, heb ook 'n echte om mee te vergelijken.
Ben 'm nu aan het drainen, om ff te testen, hoeveel erin kan, en hoeveel ik er uit kan halen.
Heb Banggood wel ff gemaild dat dit zo niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Knoop doorgehakt en Xiaomi Piston V3 besteld (zat te twijfelen tussen V2 en V3) bij GearBest, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
The Inquisitor schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:57:
Knoop doorgehakt en Xiaomi Piston V3 besteld (zat te twijfelen tussen V2 en V3) bij GearBest, ben benieuwd :)
Om heel eerlijk te zijn, heb ze alle 2. De V3 zitten meer comfortabel, maar klinken een pak minder dan de V2.
Hoop dat het een kwestie van inspelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Luke-san schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:17:
[...]

Om heel eerlijk te zijn, heb ze alle 2. De V3 zitten meer comfortabel, maar klinken een pak minder dan de V2.
Hoop dat het een kwestie van inspelen is.
Dat las ik wel meer inderdaad....Maar andere zeggen weer dat de V3 mooi 'clear' sound heeft en inderdaad moet inspelen... Gelukkig heb ik de V2 niet om te vergelijken, dus ik laat mij verrassen :)

Daarnaast ook mijn USB OTG kabeltje binnengekregen van €0.07 incl verzendkosten. Ziet er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 11:21
China mail!
26 mei het volgende besteld bij DX:

SIM Card Adapter Set - Black (3 PCS)
Xiaomi USB LED Light - White
Xiaomi 5000mAh Power Bank Protective Microfiber Case - Grey
Xiaomi 5000mAh Power Bank Protective Microfiber Case - Red
Xiaomi Portable USB Flexible Mini Fan - White

27 mei het bericht dat het was verzonden.
3 juni door de brievenbus hier. Snelle levering DX :D

(case voor de XPB16000 en Nexus 6 case zijn nog onderweg)

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Een paar dagen geleden de Nillkin Stone speaker
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pt5Gclv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/scRkJpt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HaFRTp4.jpg

Netjes product, een stuk kleiner dan de Earson ER151 en qua geluid doet hij niet onder voor de Earson. Hij geeft een wat meer helder geluid en dat bevalt me wel. Wat wel hetzelfde is is dat bij gebruik met de kabel het volume een stuk lager is dan gebruik van bluetooth. Afwerking is netjes, ik pak hem wat sneller dan de Earson vanwege het formaat. Nu met coupon en (en cashbackxl site) voor $19 dollar, coupon geeft $5 dollar korting (max 50 keer te gebruiken). c357f2

Verdere coupons die ik tegenwoordig wel gebruik:
FOKNLBG (banggood 5% behalve op flash / sales)
FOKNLGKB (geekbuying 5%, zelfde)
FOKNLAB (allbuying, 10% behalve op sales/vergelijkbaar)
FOKNL (pandawill, 6% vanaf 150$ na inloggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Lekker snel!
Ik zit nu, met China Post (recente bestellingen), op 14 werkdagen gemiddelde verzendtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
René90 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:36:

Netjes product, een stuk kleiner dan de Earson ER151 en qua geluid doet hij niet onder voor de Earson. Hij geeft een wat meer helder geluid en dat bevalt me wel. Wat wel hetzelfde is is dat bij gebruik met de kabel het volume een stuk lager is dan gebruik van bluetooth. Afwerking is netjes, ik pak hem wat sneller dan de Earson vanwege het formaat. Nu met coupon en (en cashbackxl site) voor $19 dollar, coupon geeft $5 dollar korting (max 50 keer te gebruiken). c357f2
Speaker ziet er leuk uit. Ga hem ook eens bestellen, ben ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17
Hendrikje1 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:21:
[...]

idem hier, ook maar ff besteld ben benieuwd.
even met Prio airmail hopelijk binnen 14 dagen binnen dan kan hij mooi mee op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Hendrikje1 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:21:
[...]

Idd leuk design. Helaas 5hrs normal playtime. Weet niet wat ze met normal bedoelen, gok via audio input. Zo ja, dan is het via bluetooth ws een uur of 4.
ik hou het nog ff hier bij http://www.audiostreamers...T9UNUtR24ezr7YaApvX8P8HAQ

[ Voor 32% gewijzigd door Medione1210 op 03-06-2015 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Vandaag een horloge ontvangen. Mooi dingetje voor €13, automaat en skeleton.
Levertijd was 3juni t/m 21juni, dus dat is mooi op tijd. Post uit Hong Kong komt meestal wel wat sneller aan dan post uit China.
Nu nog wachten op de 16000mAh Xiaomi powerbank en bijbehorende beschermcase. Wel jammer dat ik aan de trackingcodes niks heb. Volgens doen die het pas als ze echt in NL zijn gearriveerd. De website van ChinaPost doet het ook niet.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
PM_Petrol schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:33:
Vandaag een horloge ontvangen. Mooi dingetje voor €13, automaat en skeleton.
Levertijd was 3juni t/m 21juni, dus dat is mooi op tijd. Post uit Hong Kong komt meestal wel wat sneller aan dan post uit China.
Nu nog wachten op de 16000mAh Xiaomi powerbank en bijbehorende beschermcase. Wel jammer dat ik aan de trackingcodes niks heb. Volgens doen die het pas als ze echt in NL zijn gearriveerd. De website van ChinaPost doet het ook niet.
Misschien een link naar het horloge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal081
  • Laatst online: 27-11-2024
Exor schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:38:
[...]

Als je op youtube zoekt op "1mp onvif ip camera' dan kan je al een goed beeld vormen. Kwaltieit van 1mp is wel beter dan de gangbare 480p bij de ip camera's. Echter, zijn de 1mp wel iets duurder...

Het aantal oppervlakte dat je kan bekijken vs detail dat je kan zien is afhankelijk van de lens die op de camera zit. Zie ook cctvforum voor wat voorbeelden.

Sensors zijn bij de budgetmodellen nagenoeg gelijk, hoewel ik je zou aanraden om op aliexpress te gaan sorteren op 'het aantal orders' en dan een feedback gaan zoeken die een screenshot heeft geplaatst. Bij de echt budget modellen daarbij is het beeld wel slechter/vergelijkbaar met analoog... (Prijs onder de 30 dollar).

Let wel op dat bewegingsdetectie bij de goedkopere camera's gewoon slecht is/ niet werkt, daarnaast werken soms sommige functies niet (mail sturen bij beweging/ftp uploaden...) afhankelijk van welke camera je hebt gekozen. Beste kwaliteit/prijs ip camera's zijn van hikvision en dahua dan weet je tenminste dat die dingen werken zoals ze moeten. Het is aan te raden om een IPXX camera te halen, dus eentje die waterbestendig is. Vroeger, was hier op tweakers een trend te zien van mensen die een ESCAM kochten op dx.com.

Wil je voor zekerheid gaan dat alle functies werken dan kan je beter een dlink camera 932l of 930l kopen met een lens opzetstuk. Dan weet je tenminste dat je westerse kwaliteit in handen hebt :p.
Ik liep gisteren in de Aldi toevallig tegen een IP camera (IPC-10AC van Maginon) aan voor €35. Meer dan mijn budget, maar ik was te ongeduldig. De reviews waren over het algemeen negatief, maar ik durfde het wel aan. Ik heb 'm zojuist in 10 minuten geïnstalleerd en de kwaliteit valt me niet tegen. Ik ga er binnenkort maar eens één bestellen in China om te kijken wat er kwaliteitsverschil is.

Bedankt nog voor je uitgebreide uitleg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Medione1210 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:37:
[...]

Misschien een link naar het horloge?
http://www.ebay.com/itm/370897824764
Ik heb optie 3 gekozen. Het horloge zelf zit verpakt in een doosje met een kussentje. Netjes dus.
Alleen niet geschikt om te douchen oid. Dus het liefst gewoon niet nat laten worden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

Zonet een legit Xiaomi 16000 mAh powerbank binnengekregen van Banggood (had ook niet anders verwacht).
Mijn andere pakjes van Sweden Post blijven wel iets langer uit dan gehoopt :-(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Mavamaarten schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:48:
Zonet een legit Xiaomi 16000 mAh powerbank binnengekregen van Banggood (had ook niet anders verwacht).
Mijn andere pakjes van Sweden Post blijven wel iets langer uit dan gehoopt :-(
Hoe was deze verpakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:19

Mavamaarten

Omdat het kan!

De powerbank zat in een wit doosje (met krascode). Dat doosje zat gewikkeld in van dat wit beschermspul (zoiets: http://i.imgur.com/7zFOt2E.png). Daarrond zat zo'n standaard grijze plastieken zak. Dat zat zeker genoeg beschermd :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 13:03
René90 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:36:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Verdere coupons die ik tegenwoordig wel gebruik:
FOKNLBG (banggood 5% behalve op flash / sales)
FOKNLGKB (geekbuying 5%, zelfde)
FOKNLAB (allbuying, 10% behalve op sales/vergelijkbaar)
FOKNL (pandawill, 6% vanaf 150$ na inloggen)
Vind deze qua uiterlijk er mooier uitzien dan de Earson, helaas heb ik al de Earson besteld via Allbuy.
Toch fijn dat wij Tweakers elkaar op de hoogte houden van mooie producten uit China, hou hem zeker in gedachten voor volgende keer.

[ Voor 4% gewijzigd door walterworld op 03-06-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
walterworld schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:54:
[...]

Vind deze qua uiterlijk er mooier uitzien dan de Earson, helaas heb ik al de Earson besteld via Allbuy.
Toch fijn dat wij Tweakers elkaar op de hoogte houden van mooie producten uit China, hou hem zeker in gedachten voor volgende keer.
Fijn? Slecht voor de portefeuille bedoel je zeker? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 00:33
Pascal081 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:40:
[...]

Ik liep gisteren in de Aldi toevallig tegen een IP camera (IPC-10AC van Maginon) aan voor €35. Meer dan mijn budget, maar ik was te ongeduldig. De reviews waren over het algemeen negatief, maar ik durfde het wel aan. Ik heb 'm zojuist in 10 minuten geïnstalleerd en de kwaliteit valt me niet tegen. Ik ga er binnenkort maar eens één bestellen in China om te kijken wat er kwaliteitsverschil is.

Bedankt nog voor je uitgebreide uitleg. _/-\o_
Als je niet beter weet dan valt de kwaliteit van 480p mee :p. Zelfde verhaaltje als vroeger met sd op de televisie. Voordeel is wel dat je drie jaar garantie via de aldi hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Op 4 juni zijn er 3000 xiaomi mipads beschikbaar voor 179$.

Http://m.aliexpress.com/i...redetail2mobilesitedetail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Wellicht interessant, morgenvroeg vanaf 9 uur zijn er 3000 stuks mipads beschikbaar voor slechts 179$.

http://m.aliexpress.com/i...redetail2mobilesitedetail

[ Voor 4% gewijzigd door Kasj op 03-06-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 15:56
Kasj schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:41:
Wellicht interessant, morgen zijn er 3000 stuks mipads beschikbaar voor slechts 179$.

Hoe zit het dan met extra kosten?

Omdat je boven de 22 $ uitkomt. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Wellicht interessant, morgen zijn er 3000 stuks mipads beschikbaar voor slechts 179$.

Wow 6 cent per stuk...hoe doen ze het toch...

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 03-06-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
DaYwaLkUr schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:46:
[...]

Hoe zit het dan met extra kosten?

Omdat je boven de 22 $ uitkomt. Iemand ervaring hiermee?
Kom op...beetje google...kom je uit op www.douane.nl en heb je alle info bij de hand...in dit forum ook diverse keren besproken (zoekfunctie)

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 03-06-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:44
De topic start legt het allemaal uit...

Ik heb de Earson speaker de 20e besteld bij BangGood (flash sale 17 Euro) en is vandaag aangekomen (Belgie).

Uit berichten hier had ik begrepen dat deze zonder doos zou komen, maar toch zat die erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 07:54
Bij aliexpress in China is het al 4 juni maar ik zie nog geen aanbieding, enig idee hoe laat/wanneer die aanbieding bij ons ingaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
ASW1 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:26:
[...]

Bij aliexpress in China is het al 4 juni maar ik zie nog geen aanbieding, enig idee hoe laat/wanneer die aanbieding bij ons ingaat?
In de mail staat 'only on 4th June (GMT-8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 17-09 01:02
Kasj schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:50:
[...]

In de mail staat 'only on 4th June (GMT-8)
Hier staat de tijd:

http://brands.aliexpress.com/?spm=2114.11010108.15.2.1bELAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Nlpost heeft opties om pakketjes bij een servicepunt op te halen.

http://www.postnl.nl/klan...-bij-een-postkantoor.html

Alleen... Bij een webwinkel in China kun je dat niet aangeven. Iemand enig idee hoe je dit zou kunnen aanpakken voor kleine pakjes?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Wellicht interessant, morgenvroeg vanaf 9 uur zijn er 3000 stuks mipads beschikbaar voor slechts 179$.

Best wel nice! Als ze normaal overal rond de 210 euro kosten. Ik zat er al toevallig naar te kijken, dus morgenochtend even proberen te bemachtigen en anders maar iets meer betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37
leuk_he schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:33:
Nlpost heeft opties om pakketjes bij een servicepunt op te halen.

http://www.postnl.nl/klan...-bij-een-postkantoor.html

Alleen... Bij een webwinkel in China kun je dat niet aangeven. Iemand enig idee hoe je dit zou kunnen aanpakken voor kleine pakjes?
Is een optie voor de webwinkel. Dus die kan het aanbieden maar het is niet standaard. Bestaat trouwens al een poos hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

psycoxl schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:35:
[...]

Is een optie voor de webwinkel. Dus die kan het aanbieden maar het is niet standaard. Bestaat trouwens al een poos hoor.
Jij zegt hetzelfde als de link.

Werkt b. V. "post restantante" ook bij een servicepunt?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Salmon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:34:
[...]

Best wel nice! Als ze normaal overal rond de 210 euro kosten. Ik zat er al toevallig naar te kijken, dus morgenochtend even proberen te bemachtigen en anders maar iets meer betalen :)
De sale is nu net begonnen als mensen nog een Mi Pad zoeken. Alleen kan je blijkbaar met alleen creditcard betalen en geen ideal.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 07:54
Salmon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:03:
[...]

De sale is nu net begonnen als mensen nog een Mi Pad zoeken. Alleen kan je blijkbaar met alleen creditcard betalen en geen ideal.. :X
Nooit met ideal betalen wanneer je in China shopt anyway.
Wanneer je een dispuut krijgt met de vekoper sta je met lege handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie nog graag $0.10 van zijn vakantiegeld wil verbrassen kan dat bij Gearbest doen. Deze Arrow Helicopter Faery Flying Toy kost met code HY558A $0.10 en gratis verzending.

Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/2015/201505/goods-img/1432600082654-P-2661957.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

http://nl.aliexpress.com/...36/311331_1941213029.html

Aanbieding loopt NU, nog +/- 1500 beschikbaar

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Chocoball schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:12:
Wie nog graag $0.10 van zijn vakantiegeld wil verbrassen kan dat bij Gearbest doen. Deze Arrow Helicopter Faery Flying Toy kost met code HY558A $0.10 en gratis verzending.

[afbeelding]
Howly... leuk voor een kinderfeestje of uit te delen op een feest waar kinderen bij zijn... ;)

Van 40 x 3.19dolaar naar 60 dollar voor 4 dollar (40 stuks..) :> :>

****wel inloggen met je account voor gearbest, anders werkt de code niet ****

Hmm.. zitten de batterijen er wel bij?

[ Voor 5% gewijzigd door Get!em op 04-06-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 15:56
Medione1210 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:48:
[...]

Kom op...beetje google...kom je uit op www.douane.nl en heb je alle info bij de hand...in dit forum ook diverse keren besproken (zoekfunctie)
Het ging mij niet om berekenen, eerder hoe vaak dit goed gegaan is zonder invoer/btw te betalen?

Zoals ik het lees: 0 invoerrechten op Computer en telefoontoestellen, alleen BTW kosten, dus dan komt die op 179$=150 € x 21% = 181,5 € ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
DaYwaLkUr schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Het ging mij niet om berekenen, eerder hoe vaak dit goed gegaan is zonder invoer/btw te betalen?

Zoals ik het lees: 0 invoerrechten op Computer en telefoontoestellen, alleen BTW kosten, dus dan komt die op 179$=150 € x 21% = 181,5 € ??
180 dollar is 160 euro, en dan moet je hopen dat ze niet gewoon 180 euro rekenen, dan 21% inderdaad en nog 13 euro kosten voor Postnl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:38
Is dit beetje een degelijk apparaat? Heeft iemand het al in huis of enig ervaring ermee?
Pagina: 1 ... 32 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic