Thanks. Is geen toeval meer zo te horen. Dan weet ik dat ik daar niet voor hoef te kiezenLuke-san schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:48:
[...]
Die van mij staat nu al 13 dagen in die status, dus ook niet zo gelukkig met SE.
[...]
Priority Direct is not registered, en ik heb het meegemaakt dat mijn powerbank dus niet is aangekomen, of priority direct duurt meer dan 4 maand, dan kan het ook nog.
Dus die service gebruik ik ook niet meer. Gelukkig betaalde BG terug.
Ja DIY is inderdaad niet helemaal het juiste woord, op banggood werd zo'n xiaomi ding zo genoemd. Maar inderdaad gewoon een powerbank waar je 18650 cellen in kunt stoppen die ook gewoon via usb opgeladen kunnen worden. En waarin de 18650 niet gelast/gesoldeerd moeten worden.kwelbast schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:38:
[...]
Ik weet niet precies wat je met een DIY powerbank bedoelt, maar misschien de eNB powerbank waar je zelf batterijen in kunt stoppen? Zoals deze misschien?
https://www.fasttech.com/...650-battery-usb-emergency
Ik gebruik hem al een tijdje en voldoet goed, maar ik heb geen metingen gedaan, maar er staan voor de versie met 2 batterijen wel verschillende reviews op youtube.
Ik had deze besteld en is binnen.Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:25:
[...]
Ja DIY is inderdaad niet helemaal het juiste woord, op banggood werd zo'n xiaomi ding zo genoemd. Maar inderdaad gewoon een powerbank waar je 18650 cellen in kunt stoppen die ook gewoon via usb opgeladen kunnen worden. En waarin de 18650 niet gelast/gesoldeerd moeten worden.
Werkt prima met 2 18650 batterijen die ik nog had liggen.
Wel nog een kabeltje moeten bestellen, maar hij werkt prima met de kabel van de Mi powerbank.
http://www.banggood.com/5...ger-DIY-Box-p-962306.html
3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.
Weet je toevallig hoeveel ampère hij levert? En wat voor kabel had je nodig?Schinnen-groen schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:29:
[...]
Ik had deze besteld en is binnen.
Werkt prima met 2 18650 batterijen die ik nog had liggen.
Wel nog een kabeltje moeten bestellen, maar hij werkt prima met de kabel van de Mi powerbank.
http://www.banggood.com/5...ger-DIY-Box-p-962306.html
En weet iemand hoe ik kan testen welke 18650 cellen gezond zijn en welke niet?
Volgens de beschrijving 1,5A maar dat heb ik niet gemeten. Kabel is USB - mini USB (Samsung smartphone aansluiting), dezelfde als bij de Mi powerbank wordt geleverd. (zoek even op).Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:28:
[...]
Weet je toevallig hoeveel ampère hij levert? En wat voor kabel had je nodig?
En weet iemand hoe ik kan testen welke 18650 cellen gezond zijn en welke niet?
Ik gebruik gewoon standaard 18650 cellen die ik ooit bij Conrad heb gekocht.
3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.
Bij mij ook erg traag inderdaad.The Inquisitor schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:35:
[...]
Nog niet helemaal duidelijk als ik door dit topic blader
Die site is sowieso flink traag (en nu weer down, althans bij mij).
Gezien de reacties hier lijken er toch allemaal originele producten binnen te druppelen van AllBuy dus ik ga het gewoon proberen, met een roze Earson voor €15.97 dit maal (present of course
Edit: Oké, ook meteen maar een Mi Band aangeschaft à €12,73. Ik zal de bevindingen posten over de echtheid ervan.
[ Voor 15% gewijzigd door Majesty op 31-05-2015 23:37 ]
Had BG een mail gestuurd over die SE post kwestie.
Moet eerlijk zijn dat ik bij het antwoord een vreemd gevoel krijg.
'Thanks for your email.
We knew that.'
Dus als ze weten dat het extreem traag is, waarom doen ze dan zo iets?
'Thanks for your email.
We knew that.'
Ze hebben sinds een weekje een nieuwe website, mogelijk dat ze dus daardoor die problemen hebben.Majesty schreef op zondag 31 mei 2015 @ 23:03:
[...]
Bij mij ook erg traag inderdaad.
Gezien de reacties hier lijken er toch allemaal originele producten binnen te druppelen van AllBuy dus ik ga het gewoon proberen, met een roze Earson voor €15.97 dit maal (present of course).
Edit: Oké, ook meteen maar een Mi Band aangeschaft à €12,73. Ik zal de bevindingen posten over de echtheid ervan.
Extreem traag is het niet. Het is niet anders dan normaal.Luke-san schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:00:
Had BG een mail gestuurd over die SE post kwestie.
'Thanks for your email.
We knew that.'
Het verwachtingspatroon van de meeste mensen is veranderd.
Door de snelle afhandelingen van China Post tegenwoordig verwacht iedereen ineens dat alle pakketjes er binnen 1 1/2 week is.
Blader eens terug naar het begin van dit topic, of het vorige topic, toen was iedereen nog tevreden met 3 weken. Nu moet het allemaal in 1 week
Hallo iedereen
Heb op 24 mei iets besteld bij FocalPrice. Status is nog altijd Paid&unpacked. Is het normaal bij FocalPrice dat het zolang duurt voor ze beginnen aan een order?
Heb op 24 mei iets besteld bij FocalPrice. Status is nog altijd Paid&unpacked. Is het normaal bij FocalPrice dat het zolang duurt voor ze beginnen aan een order?
Waarschijnlijk niet op voorraad bij de leverancier. Wat had je besteld? Xiaomi spul is lastig te krijgen op dit ogenblikCarharttguy schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:19:
Hallo iedereen
Ik probeer mijn Iphone 6 op te laden met 2A.
Originele kabel is 1,2A ongeveer.
Kabel van de Action ook (2 euro geloof ik)
Heeft iemand ervaring met deze:
http://www.banggood.com/W...and-Adapters--c-3214.html
Ik zoek er eentje welke ECHT 2A levert voor goedkoop uiteraard.
Tevens mijn 10400 Xiaomi van Banggood ontvangen (origineel)
Voor mensen die nog een glazen protector willen op hun Iphone 4/5/6 of Samsung S4/S5
Bij de action zijn ze nu ook maar 3 euro (Banggood = 3,50)
http://www.banggood.com/P...ne6-4_7Inch-p-947134.html
Voor mensen die nog een glazen protector willen op hun Iphone 4/5/6 of Samsung S4/S5
[ Voor 9% gewijzigd door ApC_IcE op 01-06-2015 08:42 ]
Je linkt naar een categorie, niet naar een product.ApC_IcE schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:38:
Ik probeer mijn Iphone 6 op te laden met 2A.
Maar die ZMI kabel levert 2.4A en is MFI. (overigens is het geen Xiaomi kabel, maar is Xiaomi reseller van ZMI).
De 10000 mAh van Geekbuying is binnen! Lijkt origineel te zijn (code is nog niet gebruikt, laadt zichzelf niet op, kan Xiaomi lampje er mee aan en uit zetten..)
Gewicht: 207g, komt dus overeen met wat er op de meeste websites staat.

Opdruk:

Vergelijk met Anker E4 13.000 mAh:

Vooral veel korter en ongeveer even dik.
Gewicht: 207g, komt dus overeen met wat er op de meeste websites staat.

Opdruk:

Vergelijk met Anker E4 13.000 mAh:

Vooral veel korter en ongeveer even dik.
Hier 3x een Xiaomi 10.000mah powerbank besteld bij Banggood voor kennissen. Eens even kijken hoe die bij ze gaat bevallen en anders zelf misschien ook maar eens een paar aanschaffen voor de vakantie. Als ik zie hoeveel apparaten we tegenwoordig bij ons hebben nu de kids naast hun tablet ook een telefoon hebben

Het is niets van Xiaomi, het is http://www.focalprice.com/HT0225X/ZD_20U_5V_8W_USB_Soldering_Iron.html. Er staat op dat shipping normaal binnen de 2-3 werkdagen is. Als ik naar de livechat pagina wil gaan, geeft dat gewoon een lege pagina (http://static.focalprice.com/ClickChat.htm)Kenzi schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:28:
[...]
Waarschijnlijk niet op voorraad bij de leverancier. Wat had je besteld? Xiaomi spul is lastig te krijgen op dit ogenblik
naar mijn weten zijn er niet echt veel fake Mi Band's in omloop en voor de prijs dat hij hier wordt aangeboden zal het ook wel de echte zijnMajesty schreef op zondag 31 mei 2015 @ 23:03:
[...]
Bij mij ook erg traag inderdaad.
Gezien de reacties hier lijken er toch allemaal originele producten binnen te druppelen van AllBuy dus ik ga het gewoon proberen, met een roze Earson voor €15.97 dit maal (present of course).
What you see is always what you get.
Moet zeggen dat ik nog niets binnen 5 weken heb ontvangenKenzi schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:04:
[...]
Door de snelle afhandelingen van China Post tegenwoordig verwacht iedereen ineens dat alle pakketjes er binnen 1 1/2 week is.
Blader eens terug naar het begin van dit topic, of het vorige topic, toen was iedereen nog tevreden met 3 weken. Nu moet het allemaal in 1 week

voor mij is de afgelopen weken binnen 5 dagen geen uitzondering meer.The Inquisitor schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:44:
[...]
Moet zeggen dat ik nog niets binnen 5 weken heb ontvangen
Netjes! China Post gewoon?RenaldoN schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:03:
[...]
voor mij is de afgelopen weken binnen 5 dagen geen uitzondering meer.
(China Post Registered Air Mail of China Post Ordinary Small Packet Plus?)
ja, gewoon de gratis verzendkosten variant. ik heb de afgelopen tijd al geregeld pakketjes gehad die met 5/6/7 dagen in de brievenbus lagen.The Inquisitor schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:05:
[...]
Netjes! China Post gewoon?
(China Post Registered Air Mail of China Post Ordinary Small Packet Plus?)
Dat biedt perspectiefRenaldoN schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:12:
[...]
ja, gewoon de gratis verzendkosten variant. ik heb de afgelopen tijd al geregeld pakketjes gehad die met 5/6/7 dagen in de brievenbus lagen.
Zojuist ook de Earson op Allbuy besteld na meeredere berichten dat het hier om origineel gaat.
Voor de mensen die hem hebben ontvangen, gaat het om de retailverie of oem?
Volgens mij heeft nog niemand hem hier ontvangen van Allbuy.walterworld schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:17:
Zojuist ook de Earson op Allbuy besteld na meeredere berichten dat het hier om origineel gaat.
De retailversie verschilt niet van de oem versie. Wel is er een ER151 en een ER151A (wat het verschil was weet ik niet 100% maar dacht het USB-connector klepje)
Andere producten die tweakers bestellen van Ellbuy lijken origineel. Verschil tussen retail versie en oem, bij de een krijg je een doos van Earson, handig voor cadeau.Kenzi schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:21:
[...]
Volgens mij heeft nog niemand hem hier ontvangen van Allbuy.![]()
De retailversie verschilt niet van de oem versie. Wel is er een ER151 en een ER151A (wat het verschil was weet ik niet 100% maar dacht het USB-connector klepje)
Ik snap niet waarom jullie zo geïnteresseerd zijn in de verzendtijd. Dit is China shoppen, laat je gewoon lekker verrassen
Ook al gaat het nu een keer snel, dat is geen enkele garantie voor de toekomst.
Ik bestel, vergeet het en heb na gemiddeld 2 weken een leuke verrassing in de bus. Dat maakt het uitpakken een heel stuk leuker imo. Eens in de maand even kijken welke bestelling er nog niet is gearriveerd en daar dan even een reminder voor zetten i.v.m. claimen.
Onlangs dit http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ontvangen. Zeer goede kwaliteit! Nog niet kunnen testen, maar voor iets meer dan 3 euro voelt en ziet het er goed uit.
Ik bestel, vergeet het en heb na gemiddeld 2 weken een leuke verrassing in de bus. Dat maakt het uitpakken een heel stuk leuker imo. Eens in de maand even kijken welke bestelling er nog niet is gearriveerd en daar dan even een reminder voor zetten i.v.m. claimen.
Onlangs dit http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ontvangen. Zeer goede kwaliteit! Nog niet kunnen testen, maar voor iets meer dan 3 euro voelt en ziet het er goed uit.
Thanx voor je reactieKenzi schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:46:
[...]
Je linkt naar een categorie, niet naar een product.
Maar die ZMI kabel levert 2.4A en is MFI. (overigens is het geen Xiaomi kabel, maar is Xiaomi reseller van ZMI).
Ja ik dacht ik link naar alle kabels om te vragen met welke wie ervaring heeft.
Thanx voor de tip dan bestellen we die.
http://www.banggood.com/O...iPhone-iPad-p-979009.html <--- die bedoel je neem ik aan ?
Jup. Die. Tot nu toe zijn de ervaringen met ZMI spul hier goed.ApC_IcE schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:36:
[...]
Thanx voor je reactie
Ja ik dacht ik link naar alle kabels om te vragen met welke wie ervaring heeft.
Thanx voor de tip dan bestellen we die.
http://www.banggood.com/O...iPhone-iPad-p-979009.html <--- die bedoel je neem ik aan ?
Heb zelf met de 10.000 powerbank van ze gespeeld. In feite is dat gewoon een Xiaomi 5000mah op steroids.
Xiaomi verkoopt dat ZMI spul op hun website, dus die zullen ook wel kwaliteits eisen stellen aan ZMI
Ik heb nu een drone besteld waar ik best graag mee aan de slag wil, dus dan is het op zich wel interessant. Maar ik laat me ook gewoon verrassen.Freakster86 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:33:
Ik snap niet waarom jullie zo geïnteresseerd zijn in de verzendtijd. Dit is China shoppen, laat je gewoon lekker verrassenOok al gaat het nu een keer snel, dat is geen enkele garantie voor de toekomst.
De grootste verrassing was toen ik 9 maanden later nog een nalevering kreeg van een product dat niet "in stock" was. Compleet vergeten
Achja, als je snel iets wilt hebben, moet je het niet uit china bestellen. Of je laat het met een express dienst verzenden, maar daar betaal je dan weer voor.
Echt vernieuwende must haves komen helaas niet meer vaak langs in dit topic. De gesprekken blijven terugkomen op de echtheid van de Xiaomi powerbanks
Ik heb dit nog inbestelling staan;
Deze komen overigens van Ebay en niet van de bekende chinese websites.
Die bamboo sokken zijn ook wel aardig voor in de zomer. Had 1 paar besteld om te testen, maar met lange broek is het vervelend, dan zijn ze te kort. Bij korte broek komen ze net boven je enkels uit, i.t.t. enkelsokken vindt ik dat wel prettig.
Die schroevendraaier verwacht ik niets van, maar moet iets simpels voor in de auto hebben, voor het geval dat.
Laatst heb ik ook nog een Calvin Klein boxer besteld bij Aliexpress, maat XXL, maar die is te klein voor mijn L/XL billen
Bovendien hebben die gasten een kleine leuter, dus daar zit ook weinig ruimte. Ofwel, niet aan te raden
Echt vernieuwende must haves komen helaas niet meer vaak langs in dit topic. De gesprekken blijven terugkomen op de echtheid van de Xiaomi powerbanks
Ik heb dit nog inbestelling staan;
- 5PCS Black Fountain Pen Ink Cartridge Refills
- 10PCS Disposable Blue Fountain Pen Ink Cartridge Refills
- 2.4G Wireless RF LED Remote Control For RGB/Single Color Mi Light
- Men's Classic Business Socks Bamboo Fiber Socks. grey
- 205 1/2 C.T.O ORANGE LIGHTING FILTER GEL THEATRE TV DJ DISCO 24cm X 24cm
- 206 1/4 C.T.O ORANGE LIGHTING FILTER GEL THEATRE TV DJ DISCO 24cm X 24cm
- Xiaomi MUE4001CN Universal Bendable Portable USB LED Mini Light Lamp
- 1pc Multifunctional Screwdriver Universal Manual Screwdriver Sets
- Tiny XiaoMi Flexible Detachable USB Fan
- Jinhao X750 Valued Silver Stainless M Nib Fountain Pen
Deze komen overigens van Ebay en niet van de bekende chinese websites.
Die bamboo sokken zijn ook wel aardig voor in de zomer. Had 1 paar besteld om te testen, maar met lange broek is het vervelend, dan zijn ze te kort. Bij korte broek komen ze net boven je enkels uit, i.t.t. enkelsokken vindt ik dat wel prettig.
Die schroevendraaier verwacht ik niets van, maar moet iets simpels voor in de auto hebben, voor het geval dat.
Laatst heb ik ook nog een Calvin Klein boxer besteld bij Aliexpress, maat XXL, maar die is te klein voor mijn L/XL billen
[ Voor 6% gewijzigd door FunFair op 01-06-2015 12:01 ]
Iets heel anders, ik heb al even lopen zoeken maar kan het niet direct vinden. Ik zou wat gepersonaliseerde zonnebrillen willen bestellen. De zonnebrillen hoeven niet duur te zijn, maar zou er bijvoorbeeld een naam willen laten opzetten.
Iemand enig idee waar ik zoiets zou kunnen laten doen in China?
Om het dan eens over wat anders te hebben :FunFair schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:58:

Vanochtend een trits Sanrenmu dingetjes binnengekregen, voor EDC
Daarnaast ook nog een 10Ah XPB en 2MiLight remotes, maar die zijn hier al lang en breed besproken, dus daar ga 'k niet te veel bits aan verspillen
[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2015 12:51 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
http://dutch.alibaba.com/...bril&selectedTab=productsTommyboy_1908 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:47:
Iets heel anders, ik heb al even lopen zoeken maar kan het niet direct vinden. Ik zou wat gepersonaliseerde zonnebrillen willen bestellen. De zonnebrillen hoeven niet duur te zijn, maar zou er bijvoorbeeld een naam willen laten opzetten.
[ Voor 5% gewijzigd door freestyler2 op 01-06-2015 12:51 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Hier had ik zelf ook af gekeken, dit is geen concreet antwoord op mijn vraag.
Ik hoef er namelijk geen 500 - 2000 te hebben, tevens zie ik hier ook niet specifiek een optie waar ik een woord op de zijkant kan laten drukken.
Als je gepersonaliseerde spullen wilt kom je al snel bij Alibaba terecht. En ja, dan praat je ook al snel over dergelijke aantallen, aangezien het voor jou en hun niet rendabel is om er 10 te leveren...Tommyboy_1908 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Ik hoef er namelijk geen 500 - 2000 te hebben, tevens zie ik hier ook niet specifiek een optie waar ik een woord op de zijkant kan laten drukken.
Wat is EDC? ah every day carry. Maar als je de hele set meeneemt heb je een aardige stapel toch.,dodge_911 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:50:
[...]
Om het dan eens over wat anders te hebben :
[afbeelding]
Vanochtend een trits Sanrenmu dingetjes binnengekregen, voor EDC
..
Ik heb recent voor een heel klein bedrag een wallet ninja gekocht. Toch iets bij zonder dat je zakken uitpuilen...
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Helaas, ik was al bang voor dit antwoord omdat ik het nergens kon vinden. Echter heeft China mij meerdere malen verbaast voor wat er soms wel niet mogelijk is voor beperkte bedragen, dus vandaar de poging.ralph075 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Als je gepersonaliseerde spullen wilt kom je al snel bij Alibaba terecht. En ja, dan praat je ook al snel over dergelijke aantallen, aangezien het voor jou en hun niet rendabel is om er 10 te leveren...
Hoeveel zou je er dan willen hebben (dit staat niet beschreven in je vraag).Tommyboy_1908 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:08:
[...]
Hoe kleiner het aantal, hoe duurder de prijs per stuk zal worden. Bovendien, wat vindt jij duur/goedkoop?
Op Alibaba kun je zeker wel gepersonaliseerd bedrukken. Je moet de verkoper hiervoor een bericht sturen. Leg hun je verhaal voor (bij verschillende verkopers) soms bedrukken ze ook in kleine aantallen (goed zoeken). Houdt wel rekening met shipping costs, dit is meestal niet gratis.
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik was inderdaad vrij globaal in mijn vraag. Het zou om een stuk of 20 zonnebrillen gaan. Ik heb geen prijs genoemd, omdat ik niet weet wat het bedrukken van een zonnebril kost. Die cheap ass zonnebrillen zijn in mijn ogen niet meer waard dan iets van 2 euro per stuk. Ik zal eens wat bedrijfjes aanschrijven, kijken of die bereid zijn om ook iets van 20 van die dingen te bedrukken.freestyler2 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:15:
[...]
Hoeveel zou je er dan willen hebben (dit staat niet beschreven in je vraag).
Hoe kleiner het aantal, hoe duurder de prijs per stuk zal worden. Bovendien, wat vindt jij duur/goedkoop?
Op Alibaba kun je zeker wel gepersonaliseerd bedrukken. Je moet de verkoper hiervoor een bericht sturen. Leg hun je verhaal voor (bij verschillende verkopers) soms bedrukken ze ook in kleine aantallen (goed zoeken). Houdt wel rekening met shipping costs, dit is meestal niet gratis.
Off topicTommyboy_1908 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:24:
[...]
Ik was inderdaad vrij globaal in mijn vraag. Het zou om een stuk of 20 zonnebrillen gaan. Ik heb geen prijs genoemd, omdat ik niet weet wat het bedrukken van een zonnebril kost. Die cheap ass zonnebrillen zijn in mijn ogen niet meer waard dan iets van 2 euro per stuk. Ik zal eens wat bedrijfjes aanschrijven, kijken of die bereid zijn om ook iets van 20 van die dingen te bedrukken.
Als het om een geintje ofzo gaat...haal wat brillen bij de Action, maak een malletje en spuit het er zelf op met spuitbus.
[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 01-06-2015 13:29 ]
Om toch even jullie advies te vragen:
Ik zit al eeuwig te wachten op een Android Wear smartwatch die voldoet aan mijn eisen.
Nu zijn er ook stand-alone Chinese smartwatches, eigenlijk kleine goedkope smartphones met een horlogeband erop. Een specifiek model is vrij populair op XDA, en die vind ik net op Aliexpress voor de helft van de normale prijs bij een handelaartje (60 reviews, 1 negatief), blijkbaar een 50% kortingsactie.
Too good to be true, denk ik dan. Maar het model en de specs kloppen, de originele prijs ook, de plaatjes ook. De handelaar lijkt me redelijk OK, iig alles komt aan. Op ebay en met PayPal zeg ik dan: buyers protection, komt wel goed. Aliexpress doet niet aan Paypal maar heeft het wel een vorm van bescherming.
Is die bescherming goed genoeg om "avontuurlijk" te doen of moet ik gewoon mijn intuïtie volgen en niet kopen?
Link naar product: http://www.aliexpress.com...-Android/32327885224.html
Ik zit al eeuwig te wachten op een Android Wear smartwatch die voldoet aan mijn eisen.
Nu zijn er ook stand-alone Chinese smartwatches, eigenlijk kleine goedkope smartphones met een horlogeband erop. Een specifiek model is vrij populair op XDA, en die vind ik net op Aliexpress voor de helft van de normale prijs bij een handelaartje (60 reviews, 1 negatief), blijkbaar een 50% kortingsactie.
Too good to be true, denk ik dan. Maar het model en de specs kloppen, de originele prijs ook, de plaatjes ook. De handelaar lijkt me redelijk OK, iig alles komt aan. Op ebay en met PayPal zeg ik dan: buyers protection, komt wel goed. Aliexpress doet niet aan Paypal maar heeft het wel een vorm van bescherming.
Is die bescherming goed genoeg om "avontuurlijk" te doen of moet ik gewoon mijn intuïtie volgen en niet kopen?
Link naar product: http://www.aliexpress.com...-Android/32327885224.html
[ Voor 7% gewijzigd door XanderDrake op 01-06-2015 17:58 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik neem ze natuurlijk niet allemaal tegelijk mee héleuk_he schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:11:
[...]
Maar als je de hele set meeneemt heb je een aardige stapel toch.,
[ Voor 62% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2015 15:26 ]
Als je nou ook een linkje plaatst van de smartwatch in kwestie kan men je wellicht nog beter helpenXanderDrake schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:57:
Om toch even jullie advies te vragen:
Ben je van plan met creditcard of iDeal te betalen op Aliexpress? In ieder geval biedt Aliexpress ook gewoon een fatsoenlijke buyers protection en wanneer je met creditcard betaalt komt de bescherming van de CC maatschappij daar nog bovenop. Ik zou me niet inhouden als ik jou was.
Heeft iemand wel eens zoiets:
http://www.banggood.com/M...lding-Knife-p-973323.html
besteld en binnen gekregen?
Multifunctional Camping Knife Hanging Buckle 5 In 1 Tool Quick Release Buckle Hiking Buckle Folding Knife
Hoe is dat met de kwaliteit c.q. stevigheid?
Is het van dat chinese waaibomenstaal
of echt degelijk stabiel materiaal?
En is het mes fatsoenlijk slijpbaar c.q. hard materiaal of zowat zacht blik?
En, geen problemen met het ontvangen van een 'mes' per post?
Multifunctional Camping Knife Hanging Buckle 5 In 1 Tool Quick Release Buckle Hiking Buckle Folding Knife
Is het van dat chinese waaibomenstaal
Geen ervaringen met dat specifiek item, maar ik heb al meerdere messen via de post aangekregen zonder problemen.ehtweak schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:29:
Heeft iemand wel eens zoiets:
Is het van dat chinese waaibomenstaalof echt degelijk stabiel materiaal?
Erg goed mes trouwens: de Ganzo G704-Y. Geen prutstaal en een erg goed scharnier
Android developer & dürüm-liefhebber
ik zag banggood ook ineens staan bij Shopkorting en CashbackXL als partner.
Iemand al ervaring dat dat werd bijgeschreven? Mijn N=1 in ieder geval niet en voor die paar cent vond ik het niet de moeite om achteraan te gaan.
De Europese Mi store is nog niet actief, sowieso moest NL nog even wachten.
http://www.mi.com/en/store/
Iemand al ervaring dat dat werd bijgeschreven? Mijn N=1 in ieder geval niet en voor die paar cent vond ik het niet de moeite om achteraan te gaan.
De Europese Mi store is nog niet actief, sowieso moest NL nog even wachten.
http://www.mi.com/en/store/
Het is alweer even geleden dat ik wat besteld heb in China en destijds (1 jaar ish geleden) werden pakketjes die batterijen/accu's bevatten nog wel eens tegen gehouden. De 'pakkans' verschilde nog wel eens per vervoerder Singapore post had hier minder last van dan China post. Is dit nog steeds zo erg?
Ik wil wat batterijen van Banggood bestellen, heeft het dan nut om de priority direct mail of air parcel register manier te kiezen boven de free shipping?
Ik wil wat batterijen van Banggood bestellen, heeft het dan nut om de priority direct mail of air parcel register manier te kiezen boven de free shipping?
Alles wat hier sinds 15 mei besteld is bij BG en verzonden is met free shipping is al binnen, de orders die met Priority Direct en/of Air Parcel Register zijn verzonden zijn nog niet gearriveerd. YMMV natuurlijk, maar ik betaal bij BG niet meer extra voor shipping, maar da's mijn persoonlijke mening.MLPN schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:56:
En ook nog : batterijen uit China?
Zou je dat wel doen? Medetweaker nkon heeft daar 'n leuke shop voor : www.nkon.nl. Prijzen zijn okay, en kwaliteit is gewaarborgd.
[ Voor 18% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2015 16:11 ]
Ik lees dat veel mensen tevreden zijn over de Earson ER151 portable speaker. Ik heb nog niet heel veel besteld vanuit China, maar ik heb even de vaakst genoemde website hier gecheckt. Blijkt dat Banggood daarvan de goedkoopste is en met de code 'b185f7' kreeg ik ook nog eens 5% korting. 
Ben alleen benieuwd of hier nog extra kosten bovenop gaan komen aangezien deze bestelling net boven de magische grens zat. Ik heb hier nog nooit iets gelezen over extra kosten bij bestelling van deze Earson speaker, dus dat zal wel goed zitten.
Ben alleen benieuwd of hier nog extra kosten bovenop gaan komen aangezien deze bestelling net boven de magische grens zat. Ik heb hier nog nooit iets gelezen over extra kosten bij bestelling van deze Earson speaker, dus dat zal wel goed zitten.
Als het bedrag incl. verzendingskosten boven de 22€ zit heb je kans op extra kosten.Pascal081 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:02:
Ik lees dat veel mensen tevreden zijn over de Earson ER151 portable speaker. Ik heb nog niet heel veel besteld vanuit China, maar ik heb even de vaakst genoemde website hier gecheckt. Blijkt dat Banggood daarvan de goedkoopste is en met de code 'b185f7' kreeg ik ook nog eens 5% korting.
Maar dan moet nét jouw pakketje ertussenuit gepikt worden, en die kans is, gezien het volume, niet groot.
Dus : ja, je hebt kans op kosten, maar ga je die ook daadwerkelijk krijgen?
Welk modje heeft zitten kuisen?
Daar ben ik van op de hoogte ja. Ik had ook geen zin om te wachten tot 'ie ergens onder de €22 verkocht zou worden, want zelfs met de extra kosten vind ik het nog fair bedrag.dodge_911 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:06:
[...]
Als het bedrag incl. verzendingskosten boven de 22€ zit heb je kans op extra kosten.
Maar dan moet nét jouw pakketje ertussenuit gepikt worden, en die kans is, gezien het volume, niet groot.
Dus : ja, je hebt kans op kosten, maar ga je die ook daadwerkelijk krijgen?
Zijn er hier ook mensen die spulletjes voor hun RPi hebben besteld in China? Ik heb laatst een 433 transmitter gekocht waarmee ik nu mijn lampen schakel. Best geinig.
[ Voor 12% gewijzigd door Pascal081 op 01-06-2015 16:13 ]
Ah ok, bedankt voor de informatie. Ja ik bedoel met batterijen de alom bekende Xiaomi powerbanksdodge_911 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:01:
[...]
Alles wat hier sinds 15 mei besteld is bij BG en verzonden is met free shipping is al binnen, de orders die met Priority Direct en/of Air Parcel Register zijn verzonden zijn nog niet gearriveerd. YMMV natuurlijk, maar ik betaal bij BG niet meer extra voor shipping, maar da's mijn persoonlijke mening.
En ook nog : batterijen uit China?
Zou je dat wel doen? Medetweaker nkon heeft daar 'n leuke shop voor : www.nkon.nl. Prijzen zijn okay, en kwaliteit is gewaarborgd.
Lees even stukkie terug, want hier nog goedkoper https://www.allbuy.com/detail/1799Pascal081 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:09:
[...]
Daar ben ik van op de hoogte ja. Ik had ook geen zin om te wachten tot 'ie ergens onder de €22 verkocht zou worden, want zelfs met de extra kosten vind ik het nog fair bedrag.
Zijn er hier ook mensen die spulletjes voor hun RPi hebben besteld in China? Ik heb laatst een 433 transmitter gekocht waarmee ik nu mijn lampen schakel. Best geinig.
Vraag is alleen het genuine is...daar werd nog over getwijfeld.
Ik las dat nog niemand 'm ontvangen heeft, dus dat durfde ik niet aan.Medione1210 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:14:
[...]
Lees even stukkie terug, want hier nog goedkoper https://www.allbuy.com/detail/1799
Vraag is alleen het genuine is...daar werd nog over getwijfeld.
Robert heeft wel al iets ontvangen van Allbuy trouwens.Pascal081 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:21:
[...]
Ik las dat nog niemand 'm ontvangen heeft, dus dat durfde ik niet aan.
Size comparison pic voor de XPB-family :

van links naar rechts : 5000mAH, 5200mAh, 10000mAh, 10400mAh, 16000mAh
De 10400 is een donkergrijze versie, al m'n zilveren 10400's heb ik verkocht

van links naar rechts : 5000mAH, 5200mAh, 10000mAh, 10400mAh, 16000mAh
De 10400 is een donkergrijze versie, al m'n zilveren 10400's heb ik verkocht
[ Voor 6% gewijzigd door dodge_911 op 01-06-2015 16:55 ]
René90 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:42:
[...]
Robert heeft wel al iets ontvangen van Allbuy trouwens.

Wel twee en de ene is zo echt als het maar kan
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik heb ook zojuist de Earson besteld, ook bij BangGood. Ik heb zelf wel gekozen voor het UK warehouse, wegens snellere levertijd (hoop ik) en geen eventuele problemen met douane. Aangezien het zonnetje er nu steeds vaker aanwezig is, is het wel leuk om hm eerder in huis te hebben voor in de tuin en imo die ~2 euro extra wel waard.Pascal081 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:02:
En dank voor de couponcode
Ik ben benieuwd of jij 'm dan ook eerder binnen hebt dan ik. Die code is volgens mij geldig op alle producten, dus doe er je voordeel mee.The Inquisitor schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:06:
[...]
Ik heb ook zojuist de Earson besteld, ook bij BangGood. Ik heb zelf wel gekozen voor het UK warehouse, wegens snellere levertijd (hoop ik) en geen eventuele problemen met douane. Aangezien het zonnetje er nu steeds vaker aanwezig is, is het wel leuk om hm eerder in huis te hebben voor in de tuin en imo die ~2 euro extra wel waard.
En dank voor de couponcode
Welke modellen zijn dat?RobertowNL schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:56:
[...]
[afbeelding]
Wel twee en de ene is zo echt als het maar kan(andere zit nog in de verpakking).
Van de miband geloof ik wel dat ze echt zijn bij Allbuy. Daar zijn ze niet significant goedkoper dan ze bij andere aanbieders geweest zijn.
Ik ben meer benieuwd naar de powerbanks, earson en pistons die daar besteld zijn...
Zou mooi zijn als die ook genuine zijn, dan hebben we er weer een goedkope aanbieder bij
grappig heb deze dashcam
pricewatch: Gembird DCAM-005
en kwam ineens deze tegen
http://www.banggood.com/2...era-G-sensor-p-74837.html
Kloon of waarschijnlijk wel idem, kwam ook uit China.
Leuk dingetje als het een echte is, reviews zijn ook goed.
pricewatch: Gembird DCAM-005
en kwam ineens deze tegen
http://www.banggood.com/2...era-G-sensor-p-74837.html
Kloon of waarschijnlijk wel idem, kwam ook uit China.
Leuk dingetje als het een echte is, reviews zijn ook goed.
Pistons (V3) zijn net zo duur bij allbuy als bij gearbest, dus dat lijkt wel te kloppen. V2 verkopen ze volgens mij niet, alleen via externe seller maar die zijn nep.
Nu je het er over hebt kwam ik deze tegen, hier kan je eigen logo op doen. Waar kan ik dat logo toevoegen, in bestel proces?leuk_he schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:11:
[...]
Wat is EDC? ah every day carry. Maar als je de hele set meeneemt heb je een aardige stapel toch.,
Ik heb recent voor een heel klein bedrag een wallet ninja gekocht. Toch iets bij zonder dat je zakken uitpuilen...
Volgens mij is dat alleen een voorbeeldfoto en staat er of niks of wallet ninja op als je het koopt.walterworld schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:03:
[...]
Nu je het er over hebt kwam ik deze tegen, hier kan je eigen logo op doen. Waar kan ik dat logo toevoegen, in bestel proces?
[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 01-06-2015 20:07 ]
Ik ben net mijn spambox aan het doorspitten en kom een mailtje tegen van geekvida.puntje013 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:11:
en ik heb de scale inmiddels bij geekvida spanje besteld voor 34,99 zonder verzendkosten
Of ik alsnog even 23 euro verzendkosten wil overmaken omdat ze alleen binnen Spanje en Portugal gratis verzenden.
Of ik kan 15 euro overmaken en dan wordt het verzonden vanuit China via SFHybrid.
Ben nu ernstig aan het twijfelen wat ik zal doen. Versturen vanuit Spanje komt het totaal op €68 euro uit, via China op €50 plus de eventuele btw.
Kan de boel natuurlijk ook annuleren of gewoon afwachten wat ze doen als ik niks overmaak.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
haha lekker dan,puntje013 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:40:
[...]
Ik ben net mijn spambox aan het doorspitten en kom een mailtje tegen van geekvida.
Of ik alsnog even 23 euro verzendkosten wil overmaken omdat ze alleen binnen Spanje en Portugal gratis verzenden.
Of ik kan 15 euro overmaken en dan wordt het verzonden vanuit China via SFHybrid.
Ben nu ernstig aan het twijfelen wat ik zal doen. Versturen vanuit Spanje komt het totaal op €68 euro uit, via China op €50 plus de eventuele btw.
Kan de boel natuurlijk ook annuleren of gewoon afwachten wat ze doen als ik niks overmaak.
zelf vorige week besteld bij tinydeal voor 18 euro met 29 euro verzendkosten.
is onderweg en ondertussen volgens de tracking in frankrijk
Voor de liefhebbers heb ik op Tweakers een review geschreven over de Mi Bluetooth Speaker.

Mochten jullie nog bepaalde zaken graag getest hebben wat niet in de review staat laat het a.u.b. weten.

Mochten jullie nog bepaalde zaken graag getest hebben wat niet in de review staat laat het a.u.b. weten.
Ik heb een aantal kastjes en koelribben besteld voor mijn RPi's maar nog geen elektronica aangedurft.Pascal081 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:09:
[...]
Daar ben ik van op de hoogte ja. Ik had ook geen zin om te wachten tot 'ie ergens onder de €22 verkocht zou worden, want zelfs met de extra kosten vind ik het nog fair bedrag.
Welke 443 transmitter heb jij? Ik heb draadloze schakelaars van Action en zou die wel willen aansturen.
Ik heb vandaag diverse (xiaomi) producten besteld via allbuy.com, waaronder:
- mi band $13,99
- USB light $1,04
- pistons v3 $15,99
- powerbank 5000 mah $9,98
- Earson ER-151 $17,54
Meeste producten heb ik los besteld, zodat de pakketjes afzonderlijk niet boven de €22 uitkomen.
Ik ben heel benieuwd of deze producten van allbuy.com echt zijn. Ik hou jullie op de hoogte (als ik het niet vergeet
).
- mi band $13,99
- USB light $1,04
- pistons v3 $15,99
- powerbank 5000 mah $9,98
- Earson ER-151 $17,54
Meeste producten heb ik los besteld, zodat de pakketjes afzonderlijk niet boven de €22 uitkomen.
Ik ben heel benieuwd of deze producten van allbuy.com echt zijn. Ik hou jullie op de hoogte (als ik het niet vergeet

Super, dank je! Earson was al onderweg, maar nu bij voorbaat nog tevredener meeChocoball schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:10:
Voor de liefhebbers heb ik op Tweakers een review geschreven over de Mi Bluetooth Speaker.
[afbeelding]
*knip*
[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 02-06-2015 08:33 ]
Ik vind deze wel geinig :Mavamaarten schreef op maandag 01 juni 2015 @ 15:34:
[...]
Geen ervaringen met dat specifiek item, maar ik heb al meerdere messen via de post aangekregen zonder problemen.
Erg goed mes trouwens: de Ganzo G704-Y. Geen prutstaal en een erg goed scharnier

Staat al effe in m'n wishlist
Maar eerst komt deze eraan :

[ Voor 34% gewijzigd door dodge_911 op 02-06-2015 00:48 . Reden: pics! ]
Beetje mosterd na de maaltijd. Ik had net de weegschaal bij Geekvida Duitsland besteld toen ik de aanbieding bij Geekvida Spanje zag. Aangezien het verschil bijna 15 Euro was heb ik even navraag gedaan bij Geekvida Duitsland en die gaven aan dat voor verzending buiten Spanje nog verzendkosten erbij komen. Was me even ontschoten het hier te melden.puntje013 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:40:
[...]
Ik ben net mijn spambox aan het doorspitten en kom een mailtje tegen van geekvida.
Ik heb deze tutorial gevolgd:Budha schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:13:
[...]
Ik heb een aantal kastjes en koelribben besteld voor mijn RPi's maar nog geen elektronica aangedurft.
Welke 443 transmitter heb jij? Ik heb draadloze schakelaars van Action en zou die wel willen aansturen.
Maybe, just maybe, someone cares.: Lampen schakelen met een Raspberry Pi
En heb daarbij deze transmitter gebruikt:
http://m.ebay.com/itm/140719918135?txnId=1117150548004
Gewoon met zo'n setje schakelaars van Action. Werkt perfect. Zelfs de schakelaar die verborgen zit achter een bureau wordt bereikt, terwijl de transmitter ook verstopt zit in een kastje.
Na de verzameling aan powerbanks, heb er ondertussen een stuk of 4, nu ook BT speakers verzamelen.Chocoball schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:10:
[afbeelding]
Ik mis een iets grotere versie van de Earsons. Allemaal wel leuk als een beetje achtergrond muziek, maar in mijn tuin verdwijnt 'the sound' toch wel een beetje.
Ik heb nu de Kicker iKick 501 (ook een aanrader) omgebouwd zodat deze op 2 x 18650 cellen met een 4€ boost convertor kan werken. Een goede BT module erin en de buren kunnen meegenieten.
Die Earson 151 zijn wel leuk voor 1 (kleine) ruimte inderdaad. De 160 is al ietsjes harder maar niet heel veel.Luke-san schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:13:
[...]
Na de verzameling aan powerbanks, heb er ondertussen een stuk of 4, nu ook BT speakers verzamelen.
Ik mis een iets grotere versie van de Earsons. Allemaal wel leuk als een beetje achtergrond muziek, maar in mijn tuin verdwijnt 'the sound' toch wel een beetje.
Ik heb nu de Kicker iKick 501 (ook een aanrader) omgebouwd zodat deze op 2 x 18650 cellen met een 4€ boost convertor kan werken. Een goede BT module erin en de buren kunnen meegenieten.
Wil je wat meer geluid uit je Earson moet je voor de ER-158 gaan. Daar komt toch wel een stuk meer geluid uit.
Ze hebben wel wat meer modellen op hun site (waar de ER151 wat lastig te vinden is): http://www.earson-audio.com/index.php?lang=en
Cool, wist niet dat er meer modellen warenKenzi schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:25:
[...]
Die Earson 151 zijn wel leuk voor 1 (kleine) ruimte inderdaad. De 160 is al ietsjes harder maar niet heel veel.
Wil je wat meer geluid uit je Earson moet je voor de ER-158 gaan. Daar komt toch wel een stuk meer geluid uit.
Ze hebben wel wat meer modellen op hun site (waar de ER151 wat lastig te vinden is): http://www.earson-audio.com/index.php?lang=en
Beide gelijk wel een stuk duurder. Ik had die ER151A voor 15 euro dus prijstechnisch vind ik die nog steeds het beste.
Enige jammere eraan vind ik dat ik er geen 2 tegelijk kan pairen of aan elkaar kan knopen (heb er 2 namelijk)
Jammer dat die niet waterproof isKenzi schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:25:
[...]
Die Earson 151 zijn wel leuk voor 1 (kleine) ruimte inderdaad. De 160 is al ietsjes harder maar niet heel veel.
Zou wel een briljante functie zijn (zeker voor een speaker van die prijs).wimpie007 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:32:
[...]
Enige jammere eraan vind ik dat ik er geen 2 tegelijk kan pairen of aan elkaar kan knopen (heb er 2 namelijk)
Kijk, dat is nog eens een low cost oplossing.Pascal081 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:15:
[...]
Ik heb deze tutorial gevolgd:
Maybe, just maybe, someone cares.: Lampen schakelen met een Raspberry Pi
En heb daarbij deze transmitter gebruikt:
http://m.ebay.com/itm/140719918135?txnId=1117150548004
Gewoon met zo'n setje schakelaars van Action. Werkt perfect. Zelfs de schakelaar die verborgen zit achter een bureau wordt bereikt, terwijl de transmitter ook verstopt zit in een kastje.
Bedankt!
Iemand al ervaring met de Xiaomi Mi Headphones? Ik zou ze graag kopen maar voorlopig vind ik ze enkel op tinydeal, weet iemand waar ik ze het goedkoopst (betrouwbaar) kan kopen?
2 tegelijkertijd pairen is technisch tot op heden niet mogelijk met BT.ralph075 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:44:
[...]
Zou wel een briljante functie zijn (zeker voor een speaker van die prijs).
Je zit ook altijd met het probleem dat er een buffer is en daardoor de ene niet 100% in sync zou lopen met de andere.
Ik heb wel een klein BT ding van de Aldi waar een output op zit. Daar zou het wel mogelijk zijn om er meerdere aan elkaar te hangen als de andere een gewone input heeft. Maar daar zal je er 20 aan elkaar voor moeten hangen om een beetje geluid te krijgen buiten.
Ik heb nog niet gezocht of we in China ook zo'n dingen kunnen kopen, maar heb hier een medion ding dat via wifi werkt en waarvan je er wel meerdere kan pairen/syncen en noem maar op.
Best interessant voor een multi room/zone voor thuis.
https://www.qualcomm.com/products/allplay
Zijn verschillende merken die met die QUALCOMM werken. Die Medion http://aldi.medion.com/md83867/be_nl/?refPage=aldi had ik in de afslag voor 50 euro kunnen kopen. Uiteraard ook weer niet op batterijen, maar met 2x 18650 in serie met protection board en een step up convertor ... http://www.banggood.com/D...ower-Module-p-971005.html Heb je overal een goed stevig geluid.
Ik heb zo'n 433 MHz zendertje gewoon in Nederland gekocht, voor ietsje meer (1,95 en 2,95 verzenden) maar wel volgende dag in huis. Heb m'n Action-stekkers ermee geschakeld, best geinig. Vergeet niet om ook jumper cables mee te bestellen, anders wordt 't aansluiten zo'n gedoe.Budha schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:57:
[...]
Kijk, dat is nog eens een low cost oplossing.
Bedankt!
Technisch is het wel mogelijk, maar dan moet je extra hardware inbouwen. Bijvoorbeeld een Nokia Play 360 lust het signaal door. Je verbind de speakers onderling met elkaar en dan één van de twee speakers met je telefoon/laptop/tablet. Er zit dan wel een vertraging in het geluid, maar voor muziek is het ideaal.
Met een beetje geluk voegen ze dit misschien later toe, aangezien het erg fijn is met van die kleine speakertjes.
Met een beetje geluk voegen ze dit misschien later toe, aangezien het erg fijn is met van die kleine speakertjes.
Naast Tinydeal is deze ook te koop bij Gearbest, Ibuygou en DX om er een aantal te noemen.unrealbe schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:58:
Iemand al ervaring met de Xiaomi Mi Headphones? Ik zou ze graag kopen maar voorlopig vind ik ze enkel op tinydeal, weet iemand waar ik ze het goedkoopst (betrouwbaar) kan kopen?
Reviews over de Headphones kun je hier op Tweakers vinden: http://tweakers.net/price...one-(goud-zwart)/reviews/.
Bij dx niet gevonden, bedankt voor de link!Chocoball schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:38:
[...]
Naast Tinydeal is deze ook te koop bij Gearbest, Ibuygou en DX om er een aantal te noemen.
Reviews over de Headphones kun je hier op Tweakers vinden: http://tweakers.net/price...one-(goud-zwart)/reviews/.
Maar wat is dat ding lelijk!Kenzi schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:25:
[...]
Wil je wat meer geluid uit je Earson moet je voor de ER-158 gaan.
Logitech kan het wel, maar met 'm omweg, denk ik, ze connecten de speakers onderling via BT, waarbij een app dan de kanaalscheiding doet.Luke-san schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:03:
[...]
2 tegelijkertijd pairen is technisch tot op heden niet mogelijk met BT.
Zie : http://www.ultimateears.com/en-us/mini-boom bij 'double up'
[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 02-06-2015 12:48 ]
Hier zijn ze er al uitgebreid mee bezig:unrealbe schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:58:
http://www.head-fi.org/t/...scussions-starting-page-7
Zo, die prijs is niet mis (voor 'Chinees spul')...unrealbe schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:58:
En dan nog wordt hij erg goed in prijs/kwaliteit beoordeeldralph075 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:21:
[...]
Zo, die prijs is niet mis (voor 'Chinees spul')...
Het gaat over een hoofdtelefoon gemaakt van kwaliteit materiaal, geen plastieken brolralph075 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:21:
[...]
Zo, die prijs is niet mis (voor 'Chinees spul')...
Lol blij dat jij het zei. Zo 's morgens met een tas koffie kon ik geen enkele troef bovenhalen hoe ik zo'n earson 158 aan mijn vrouw zou kunnen uitleggen.dodge_911 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:47:
[...]
Maar wat is dat ding lelijk!
[...]
Logitech kan het wel, maar met 'm omweg, denk ik, ze connecten de speakers onderling via BT, waarbij een app dan de kanaalscheiding doet.
Zie : http://www.ultimateears.com/en-us/mini-boom bij 'double up'
Logitech, het blijft toch een onderschatte topfirma met innovaties die echt wel handig zijn. Met het aantal BT spullen dat ik hier al heb liggen had ik waarschijnlijk al 2 van die Logitech spullen kunnen kopen die out of the box doen wat ze moeten doen. Ach.... het blijft leuk.
Hmm, deze wallet aangeschaft bij DX. Nav de specs en review leek het me een leuk klein dingetje en aangezien ik toch alles pin heb ik weinig muntgeld. Maarrr geen enkele pinpas/andere passen op creditcard formaat passen er fatsoenlijk in, de portemonnee gaat dan niet eens meer dicht.
Met 'cards' bedoelden ze waarschijnlijk 'business cards' ipv 'creditcards' denk ik nu. Wat dunken jullie als je deze omschrijving ziet:
NL; Voor het opbergen van papieren geld, kaarten, foto's en andere papieren.
EN; Can hold paper money, cards, photos and other papers.
Dom van mij? Of onduidelijk van dx
Met 'cards' bedoelden ze waarschijnlijk 'business cards' ipv 'creditcards' denk ik nu. Wat dunken jullie als je deze omschrijving ziet:
Tja niet heel handog nee.
Aan de vorm en "wallet" zou je denken aan een portemonnee voor je pasjes en briefgeld, maar de beschrijving noemt dan wel weer dat het alleen voor 'papier' is.
Hadden ze m beter iets groter kunnen maken zodat het allebei kan.
Aan de vorm en "wallet" zou je denken aan een portemonnee voor je pasjes en briefgeld, maar de beschrijving noemt dan wel weer dat het alleen voor 'papier' is.
Buiten dit om, reviews op DX zijn niet betrouwbaar. Meerdere van mijn reviews die slechte kwaliteit van een product beschrijven zijn nooit geplaatst. Mijn vertrouwen in DX is sindsdien wel een beetje weg.The Inquisitor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:03:
Hmm, deze wallet aangeschaft bij DX. Nav de specs en review leek het me een leuk klein dingetje en aangezien ik toch alles pin heb ik weinig muntgeld. Maarrr geen enkele pinpas/andere passen op creditcard formaat passen er fatsoenlijk in, de portemonnee gaat dan niet eens meer dicht.
Heb de verpakking even geïnspecteerd en daar staat een pijl naar de binnenzijde met "VISA". Maar als ik op de aangegeven plaats creditcards plaats dan gaat de wallet echt niet dicht meer.dutchgio schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:10:
Tja niet heel handog nee.![]()
@Hierboven, dank voor de info
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic