• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

PMuizen schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:26:
'Webshoppen in China valt niet tegen'
http://www.telegraaf.nl/w/27651850

'AliExpress en andere Chinese webshops 'hebben prima service'
http://www.rtlnieuws.nl/g...hops-hebben-prima-service
Idd!
Met >8 jaar China shopping ervaring (in de beginjaren vooral via eBay), kan ik dat alleen maar beamen. :Y

Als er een keertje iets ontbrak, of snel kapot ging, of verkeerd geleverd was, altijd vervanging of refund gekregen. En dat met een stuk minder gezeur dan bij webshops hier in NL.
Of het nou een artikel van $1 betrof (simpel snoertje of connector) of iets van $100 (battery grip DSLR); altijd zonder mankeren; service! En het laatste jaar springt vooral BG eruit als zijnde klantvriendelijk.

Enige Europese uitzondering tot nu toe, in mijn persoonlijke ervaring, is Coolblue (wel aan de prijs) en Amazon (diens klantenservice is echt het beste wat ik ooit heb meegemaakt).
Alleen wil DHL, als logistieke partner van Amazon, nog wel eens de aflevertevredenheid ernstig benadelen...

[ Voor 8% gewijzigd door ehtweak op 21-02-2017 09:42 ]

Mooie Plaatjes   

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 12:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Grote bedrijven kunnen over het algemeen ook wat coulanter zijn (maar wil natuurlijk niet zeggen dat hun service altijd beter is, juist helaas vaak niet). Maar Amazon heeft zo'n gigantische afzet dat zij het ook makkelijk kunnen veroorloven om een nieuw product te sturen. Geldt eigenlijk ook voor de Chinese shops >:)

Ik had al enige tijd niets besteld uit China, ik had weinig nodig. Gisteren weer gek gedaan en wat artikelen laten verzenden: audiokabels, kledingonderdelen en iPhone wraps. Dingen die in NL paar keer het dubbele kosten blijf ik mooi vinden om te bestellen.

Laatst een optical cable binnengekregen van 1 CAD, dat is iets van 78 eurocent. Het is de dunste optical kabel die ik heb gezien, maar verrassend genoeg werkt ie prima. Prima koopje.
Voor die met DHL iets uit China bestellen de administratiekosten zijn blijkbaar verhoogd van €12,50 naar €14,50. Overigens is dit een minimum, want per zending wordt:
2% van de voorgeschoten bedragen met een minimum van 14.50 EUR berekend
Bron: http://www.dhl.nl/nl/expr...erpar_expandablelist_83b8

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:21
ehtweak schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:36:
[...]

Idd!
Met >8 jaar China shopping ervaring (in de beginjaren vooral via eBay), kan ik dat alleen maar beamen. :Y

Als er een keertje iets ontbrak, of snel kapot ging, of verkeerd geleverd was, altijd vervanging of refund gekregen. En dat met een stuk minder gezeur dan bij webshops hier in NL.
Of het nou een artikel van $1 betrof (simpel snoertje of connector) of iets van $100 (battery grip DSLR); altijd zonder mankeren; service! En het laatste jaar springt vooral BG eruit als zijnde klantvriendelijk.

[/url][/small]
Inderdaad. Vandaag even via de chat Banggood benaderd voor een levering begin januari die nog niet binnen was. Direct antwoord om een of ander tracking nummer even te laten controleren door PostNL (twitter). Daar niet bekend. Na dit te melden direct geld retour met vraag alsnog terug te betalen of te retouneren als het alsnog aankomt. :)

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-11 14:17
mtouw78 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:18:
[...]

Inderdaad. Vandaag even via de chat Banggood benaderd voor een levering begin januari die nog niet binnen was.
Ja die chat functie bij de websites zijn ideaal. Naast bestaande bestellingen kan je zo ook vragen of er een coupon geldig is op het gewenste product en dan gaan ze voor je zoeken. Inhoudelijke vragen blijken soms toch nog wel lastig te zijn.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12
Ik heb een bestelling van Aliexpress die al 10 dagen op "waiting for pickup" aka "electronic information has been received" staat. Dag na bestelling al trackingnummer gekregen maar sindsdien dus geen beweging.

Als ik het goed heb begrepen wil het eigenlijk zeggen dat mijn item fysiek nog niet verzonden is. Alleen een trackingnummer is aangemaakt (?).

Afgelopen 3 dagen elke dag een bericht gestuurd naar de verkoper maar tot op heden geen reactie. Het is een shop met 4 diamantjes die dus al redelijk veel heeft verkocht.

Iemand toevallig ook zoiets dergelijks meegemaakt ? Ik twijfel of ik nu al een dispute moet aanmaken.

Verwijderd

*knip* De Action is een Nederlandse winkel, een review hierover is hier dan ook niet op zijn plaats.

[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 21-02-2017 23:45 ]

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:11
Via welk telefoonnummer bellen jullie postnl om te checken of een pakket misschienop een afhaapunt ligt?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

djiedjee schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 07:43:
Via welk telefoonnummer bellen jullie postnl om te checken of een pakket misschienop een afhaapunt ligt?
ik doe dat altijd via twitter.
net zo makkelijk.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-11 09:48
In december heb ik op Ebay een reserveaccu voor mijn camera gekocht, de verkoper waarschuwde dat de levering tussen de 6 en 8 weken kan duren, Ik had geen haast en heb de accu besteld, Een paar dagen erna zag ik dat dezelfde verkoper de accu een paar euro goedkoper aanbood op AliExpress. Daar ik op vakantie graag extra accu's bij me heb , heb ik deze ook besteld. Ik kreeg een tracking-code's van Post.nl RSxxxxx, Na 8 weken de Ebay bestelling nog niets ontvangen, de verkoper melde dat Post.nl het pakketje had teruggestuurd 8)7 en dat hij hem opnieuw heeft verstuurd via de PTT (Turkish post), Deze heb ik nog niet ontvangen en de trackingcodes van post.nl en ptt hebben tot vandaag nooit gewerkt. De verkoper heeft me het geld terugbetaald op de Ebay bestelling en ik wacht nog op de AE bestelling, Nu zie ik op zijn winkels op zowel EBay en AE dat hij niet meer levert naar een aantal Europese landen waaronder Nederland.

Raar verhaal allemaal, Er kan iets kwijtraken tussen China en Nederland, de afgelopen 7 jaar is me dat maar 1 keer gebeurd op meer dan 100 orders, 2 keer bij één verkoper valt wel op. Wat is er aan de hand, Worden camera-accu's door post.nl eruit gefilterd en retour afzender gestuurd zonder de geadresseerde te informeren? Of wordt ik door de verkoper in maling genomen, hij heeft me netjes terugbetaald, dus lijkt me niet, Heeft iemand een idee? Voorheen heb ik wel 6 keer accu's besteld die allemaal netjes zijn afgeleverd.
Aangezien mijn Xiaomi Bluetooth controller op de PC tegenvalt heb ik op aanraden van Kenzi een Betop BTP-2185 gekocht. Deze is nu bij een Aliexpress verkoper voor $24.22 via de app of $24.84 via de website te krijgen omdat deze ook een $2 coupon aanbiedt voor bestellingen boven de $20.

Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1x48lLXXXXXcUXFXXq6xXFXXXM/Best-font-b-BETOP-b-font-BTP-2585-Asura-NE-Bluetooth-Wireless-Intelligence-Game-Controller-For.jpg

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-11 14:26
Chocoball schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:39:
Aangezien mijn Xiaomi Bluetooth controller op de PC tegenvalt heb ik op aanraden van Kenzi een Betop BTP-2185 gekocht. Deze is nu bij een Aliexpress verkoper voor $24.22 via de app of $24.84 via de website te krijgen omdat deze ook een $2 coupon aanbiedt voor bestellingen boven de $20.

[afbeelding]
Enig idee hoe deze zich verhoudt ten opzichte van Xbox 360 / Xbox One controller? Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de triggers, de analoge joysticks en de ABXY-knoppen.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

MiBe schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:12:
[...]

Enig idee hoe deze zich verhoudt ten opzichte van Xbox 360 / Xbox One controller? Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de triggers, de analoge joysticks en de ABXY-knoppen.
Misschien kan @Kenzi daar meer over vertellen, die gebruikt hem naar tevredenheid.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

MiBe schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:12:
[...]

Tot nu toe geen problemen mee gehad, heb geen xbox one controller maar hij is wel even goed als mijn xbox 360 controller. zit stevig in elkaar en knoppen werken accuraat. heb alleen de turbo mode nog niet aan de gang gekregen (ben te lui om de chinese handleiding door te pluizen :P )
gebruik hem voor Need for Speed, Project Cars, Space Hulk etc.
onder windows 10 wordt hij trouwens automatisch herkend als xbox 360 controller, en ook steam pakt hem zonder problemen. geen software hoeven te instaleren.

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 22-02-2017 12:31 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik had een mediabox besteld bij http://iwebshop.nl ... pffff, waar ben ik aan begonnen 8)7

Via mail reageren ze supersnel en correct, en gelukkig in begrijpelijk Nederlands. Mijn pakket is ongeveer een maand onderweg geweest, ook niets over te klagen. Maar helaas is het pakket er tussenuit gepikt. Nu moet ik voor een mediabox van 44,95 euro nog eens 22,44 euro betalen om het te krijgen. Ik kreeg het advies van de shop om in te vullen dat het een kado is, maar dat is natuurlijk kansloos.

Hun site verbloemt aardig dat het gewoon uit China komt. Nu had ik dat al verwacht voor die prijs, maar het zou prettig zijn als dat gewoon duidelijk op de site staat.

Voortaan bestel ik maar weer via de bekend sites.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
pven schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:30:
Ik had een mediabox besteld bij http://iwebshop.nl ... pffff, waar ben ik aan begonnen 8)7

Via mail reageren ze supersnel en correct, en gelukkig in begrijpelijk Nederlands. Mijn pakket is ongeveer een maand onderweg geweest, ook niets over te klagen. Maar helaas is het pakket er tussenuit gepikt. Nu moet ik voor een mediabox van 44,95 euro nog eens 22,44 euro betalen om het te krijgen. Ik kreeg het advies van de shop om in te vullen dat het een kado is, maar dat is natuurlijk kansloos.

Hun site verbloemt aardig dat het gewoon uit China komt. Nu had ik dat al verwacht voor die prijs, maar het zou prettig zijn als dat gewoon duidelijk op de site staat.

Die website en het slechte Nederlands op die 'support'-pagina's stinkt natuurlijk aan alle kanten, daar zou ik nooit iets bestellen.

Ik vraag me af of dit trouwens zomaar kan? Jij bestelt iets bij een Nederlandse webshop, en ik neem aan dat je nergens vermeld is dat het artikel van buiten de EU aan jou wordt verzonden. Lijkt me niet dat ze je dan ineens mogen 'verrassen' met importkosten.
*) Een distributiecentrum is per definitie niet altijd in het land waar uw woont. Producten kunnen vanaf verschillende locaties / landen / continenten worden verzonden ( binnen en buiten EU). Afhankelijk van het actuele voorraad en afleveradres maken wij de keuze vanaf welke distributiecentrum het product wordt verzonden.
Dus zij beslissen waar het vandaan komt, zonder dat ze dat zeggen. En de vervolgkosten zijn voor jou. |:(

[ Voor 15% gewijzigd door mrwolf op 23-02-2017 13:45 ]

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Op basis van de informatie op de site zou ik er al niet eens bestellen. Geen informatie over waar ze vandaan versturen inderdaad. Geen informatie dat het bedrijf niet Nederlands is. Middels .NL domein zou ik geen invoerkosten verwachten. Ik zou het pakket weigeren en terug laten sturen. Inclusief geld retour via paypal als je die betaalmethode hebt gebruikt.

• pven
  • Niet online
Get!em schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:48:
[...]

Inclusief geld retour via paypal als je die betaalmethode hebt gebruikt.
Mijn vrouw heeft het pakket aangenomen, ze wist niet wat erin zat en dacht dat het wel goed was ...

Ik heb nu een dispuut bij PayPal geopend, en gemeld dat ik 22,44 euro (de invoerkosten) terug wil. Dank voor de tip!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

pven schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:57:
[...]
Ik heb nu een dispuut bij PayPal geopend, en gemeld dat ik 22,44 euro (de invoerkosten) terug wil. Dank voor de tip!
Omdat ze als NL bedrijf lijken te opereren, zou je het retourrecht, incl volledige bedrag retour kunnen gebruiken. Even de termijnen daarvan in de gaten houden.

En inderdaad, op basis van de sumiere info (geen kvk, geen fysiek adres, geen telefoonnummer, geen email adres, slecht NL taalgebruik, etc) zou het ook zomaar malafide kunnen zijn. Paypal claim zsm aanmaken en open houden totdat je geld terug hebt.

• pven
  • Niet online
Get!em schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:02:
[...]

Omdat ze als NL bedrijf lijken te opereren, zou je het retourrecht, incl volledige bedrag retour kunnen gebruiken. Even de termijnen daarvan in de gaten houden.

En inderdaad, op basis van de sumiere info (geen kvk, geen fysiek adres, geen telefoonnummer, geen email adres, slecht NL taalgebruik, etc) zou het ook zomaar malafide kunnen zijn. Paypal claim zsm aanmaken en open houden totdat je geld terug hebt.
De claim heb ik dus al gemaakt, maar alleen voor 22,44 euro. Het pakket is immers binnen, en die 22,44 euro is het onverwachte deel. Het zou prettig zijn om alles terug te krijgen, maar ergens voelt dat ook weer niet goed.

Moet ik hier verder nog iets mee? Of maar even afwachten?

Haha, al reactie:
Beste,

Alle prijzen op onze site zijn excl. btw, invoerrechten of eventuele andere kosten die door een courier worden opgelegd.

Deze informatie staat op onze site, plus in onze algemene voorwaarden. Voordat u een bestelling plaatst wordt u gevraagd hier kennis van te nemen en indien u wenst akkoord mee te gaan. Ook als u op uw factuur kijkt zult u zien dat wij geen BTW in rekening brengen. Indien u het niet eens bent met het opgelegde bedrag, neem dan aub contact op met het bedrijf dat deze extra kosten heeft opgelegd.

Hopende u hierbij na tevredenheid antwoord te hebben gegeven.

Customer Service.
Meteen maar gereageerd, het kan maar opgelost zijn:
Beste,

Nee, dat is niet naar tevredenheid. Jullie site doet mij geloven dat ik met een Nederlandse webshop te maken heb, maar dat is zeker niet het geval. Als jullie shop wel Nederlands is: vertel me dan aub eens jullie kvk-nummer. Daarbij is mij niet duidelijk waar het product vandaan komt, jullie site is daar echt te vaag over.

Met vriendelijke groet,
pven

[ Voor 40% gewijzigd door pven op 23-02-2017 14:15 ]

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Bij de eerste fase van een paypal claim wordt je geacht de oplossing zelf met verkoper uit te zoeken.
Dat kan dus zijn
a) je invoerkosten compenseren
b) je totale kosten (product + invoer) compenseren, maar daarbij wel retoursturen (verzendkosten!) van product.

Bij b) ga je er dan wel vanuit dat het een NL adres is, dus tegen NL verzendkosten.

Edit, op hun site staat ook 14dagen retour recht. Als ze dan toch naar hun voorwaarden wijzen, maak daar dan nu meteen maar gebruik van, en zie alle kosten (dus ook invoer) terug te krijgen. Hou totdat je alles terug hebt, je paypal claim open.

[ Voor 26% gewijzigd door Get!em op 23-02-2017 14:16 ]

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ok, mind all... :( :( het lijkt er sterk op dat er een scam of iets wat er sterk op lijkt is opgezet.

de iwebshop bestaat onder vele verschillende TLD's (onderandere ook iwebshop.ie) maar ook bijv onder store-nederland.com webshopitalia.com i-webshop.com storeaustria.com storemexico.com webshopfrance.com .webshopangola.com storenz.com en zeker weten nog vele varianten meer..

[ Voor 11% gewijzigd door Get!em op 23-02-2017 14:25 ]

• pven
  • Niet online
Get!em schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:23:
Ok, mind all... :( :( het lijkt er sterk op dat er een scam of iets wat er sterk op lijkt is opgezet.

de iwebshop bestaat onder vele verschillende TLD's (onderandere ook iwebshop.ie) maar ook bijv onder store-nederland.com webshopitalia.com i-webshop.com storeaustria.com en mogelijk nog vele varianten meer..
Het artikel is wel binnen, dus het is geen 100% oplichting. (Vanavond trouwens eens kijken hoe het artikel er aan toe is.) Support reageert overigens erg snel en in correct Nederlands, daar moet een Nederlander achter het toetsenbord zitten.

Het lijkt meer een voorportaal van Chinese webshops 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 23-02-2017 14:24 ]

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-11 15:03
Er adverteert nu op facebook ook een bedrijf die mooie graveerpennen aanbied voor 12 a 13 euro. Staat bij, "12 tot 20 dagen levertijd" Toen dacht ik al, die komen uit china, ff rondneuzen en het lijkt er inderdaad op.
Bij alie heb je ze trouwens voor €1,50..

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

pven schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:24:
[...]

Het artikel is wel binnen, dus het is geen 100% oplichting.
Het zit em nu inderdaad niet in het NIET leveren, maar wel in de voorwaarden waaronder.
- oa dus invoerrechten
- retourrecht van land
- retouradres?
- tracktrace wordt by default niet geleverd
Het lijkt meer een voorportaal van Chinese webshops 8)7
Inderdaad, en dan met NL medewerkers of eigenaren. Er wordt hier of een heel slim of heel smerig zaakje in de lucht gehouden.

producten lijken afkomstig te zijn van alie-express. Enkele steekproeven gedaan en producten lijken alleen afkomstig te zijn AI en niet van andere (bekende) chinese webshops. Op die manier vond ik dus ook de eerder genoemde websites die aan elkaar gelieerd zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Get!em op 23-02-2017 14:30 ]

• pven
  • Niet online
Get!em schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:28:
[...]

Het zit em nu inderdaad niet in het NIET leveren, maar wel in de voorwaarden waaronder.
- oa dus invoerrechten
- retourrecht van land
- retouradres?
- tracktrace wordt by default niet geleverd

[...]

Inderdaad, en dan met NL medewerkers of eigenaren. Er wordt hier of een heel slim of heel smerig zaakje in de lucht gehouden.

producten lijken afkomstig te zijn van alie-express. Enkele steekproeven gedaan en producten lijken alleen afkomstig te zijn AI en niet van andere (bekende) chinese webshops. Op die manier vond ik dus ook de eerder genoemde websites die aan elkaar gelieerd zijn.
Ik heb mijn PayPal-dispuut inmiddels al geescaleerd. De shop vindt dat ik de 22,44 euro maar bij de claimende partij moet gaan verhaen. 8)7

offtopic:
En ja: ik voel me dom dat ik erin ben getrapt ;(

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 23-02-2017 14:38 ]

• florizla
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-11 17:44
Is het normaal dat bij een Xiaomi LED light (enhanced) geen anti-fake code zit?
Ik had zo'n code verwacht omdat die bij elke Xiaomi telefoon zit.

Er bestaan blijkbaar verschillende versies van de verpakking. Mijne komt hiermee overeen:
YouTube: Mi (Xiaomi) USB LED Light Enhanced review and brightness test maar verschilt dan weer van deze: YouTube: Xiaomi Portable USB LED Light - Enhanced Edition.

Heb het bij banggood gekocht, dus ik vertrouw het wel op zich.
Ter referentie, het is een blauwe, heet blijkbaar officieel 'MI LED Light Prime', en de SKU is MUE4039GL.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:00
florizla schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:39:

Er bestaan blijkbaar verschillende versies van de verpakking. Mijne komt hiermee overeen:
YouTube: Mi (Xiaomi) USB LED Light Enhanced review and brightness test maar verschilt dan weer van deze: YouTube: Xiaomi Portable USB LED Light - Enhanced Edition.

Ter referentie, het is een blauwe, heet blijkbaar officieel 'MI LED Light Prime', en de SKU is MUE4039GL.
Heb je een Xiaomi powerbank?
De originele usb leds zijn met de powerknop op de powerbank aan/uit te zetten. Bij neppe gaan ze slechts een seconde uit en daarna meteen weer aan, dat kun je ook controleren.

• florizla
Nee, dat wordt mijn volgende aankoop ;-)

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Hoezo verbloemen ze het? Natuurlijk sneu voor je maar bij support vind je genoeg terug over het feit dat het uit zowel binnen de EU als buiten de EU verzonden kan worden, tevens staat er ook uitgelegd dat als je wil weten dat van waar het komt, je contact moet zoeken met hen voor je iets besteld. http://iwebshop.nl linkt tenminste nog door naar een .com adress, als je http://aliexpress.nl/ blijft het .nl een daar staat ook nergens op de hoofdpagine vermeld dat het uit china komt.

[ Voor 7% gewijzigd door VdBorght op 23-02-2017 20:25 ]

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-11 12:57
*knip* Dit topic is niet bedoeld voor aankoopadvies op een laptop, daar hebben we Laptop Aankoopadvies voor.

[ Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 23-02-2017 22:19 ]

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Zie dit filmpje: hier

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-11 23:03
pven schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:32:
[...]

Ik heb mijn PayPal-dispuut inmiddels al geescaleerd. De shop vindt dat ik de 22,44 euro maar bij de claimende partij moet gaan verhaen. 8)7

offtopic:
En ja: ik voel me dom dat ik erin ben getrapt ;(
Ik kan helaas geen cache terugvinden zo 123, maar op dit moment staat er bij de "Over iWebshop" pagina:
(Sneaky in het lichtgrijs)

Bedrijfsinformatie

iWeb
17 Camden Court
Camden Quay
Cork, Ireland
Company Registration Number : 492709

Email: info@iwebshop.ie
Tel: +353899420629 ( 09:00 - 13:00 GMT + 1:00 )

http://www.i-webshop.com/nl/content/7-Over-iWebshop

• pven
  • Niet online
TravockMD schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:43:
[...]

Ik kan helaas geen cache terugvinden zo 123, maar op dit moment staat er bij de "Over iWebshop" pagina:
(Sneaky in het lichtgrijs)
Zo, ik had ff wat moeite om het te vinden inderdaad. Raar hoor, dat is toch geen goed teken?

Mijn mediabox werkt overigens wel prima. :)

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-11 12:35
Chocoball schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:39:
Aangezien mijn Xiaomi Bluetooth controller op de PC tegenvalt
Waarom? Ik gebruik deze op mijn laptop, wordt herkend als xbox 360 controller en verbind draadloos met de bluetooth van de laptop. Super gebruikersvriendelijk en degelijke controller.
rednaz420 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:31:
[...]
Waarom? Ik gebruik deze op mijn laptop, wordt herkend als xbox 360 controller en verbind draadloos met de bluetooth van de laptop. Super gebruikersvriendelijk en degelijke controller.
Ik krijg hem wel verbonden met de PC via een USB BT adapter maar in bepaalde spellen wordt hij niet herkend. Controller werkt prima onder Android of via de Mi mini TV box. Maar goed daar is dit topic niet voor.

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-11 10:20
Er zijn van de enhanced versie met schakelknopje alleen blauwe en witte exemplaren te koop, zonder anti-fake code. Je kunt ze zien op www.mi.com bij power bundle.
Zou hem maar niet slopen zoals op dat YouTube filmpje.
Ik heb er 2 van gearbest, uitstekende lampjes!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-11 12:35
Chocoball schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:41:
[...]

Ik krijg hem wel verbonden met de PC via een USB BT adapter maar in bepaalde spellen wordt hij niet herkend. Controller werkt prima onder Android of via de Mi mini TV box. Maar goed daar is dit topic niet voor.
Om hem bij alle spellen werkend te krijgen op de PC heb je DS4Windows nodig, dan wordt hij herkend als xbox 360 controller.

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 19:15
Man, man, die AliExpress app installeren is vragen om impuls aankopen. Terwijl de KZ ate S zijn nog niet eens aangekomen (vorige week besteld), alweer gevallen voor de Sinobi horloge aanbieding :9. Ben erg benieuwd naar design / kwaliteit.

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

• florizla
(Xiaomi LED light fake of niet)
Dit filmpje is relevanter, want het toont de Advanced versie (met knop en verschillende lichtniveaus):
YouTube: \[ПОСЫЛКА 17] Led л&#...

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11 07:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Bij Gearbest nieuw record?
Dinsdag de xiaomi yi 2 4k besteld en gisteren opgehaald bij DHL afhaalpunt.
Geen invoerrechten. Zal hoogstwaarschijnlijk via EU warehouse gegaan zijn maar toch.

Leuke aanbieding. Nu in de flashsale voor 183 euro

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:53
*knip* Dit topic is, nog steeds, niet bedoeld voor aankoopadvies.

[ Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 24-02-2017 16:22 ]

• dutchgio
Robbie T schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 16:16:
Inmiddels ben ik op zoek naar een mooie powerbank, eerste gedachte gaat uit naar Xiaomi, de 10.000 of 16.000 mAh variant, maar er zijn natuurlijk legio andere merken. Iemand nog een idee of er ergens een mooie aanbieding is of welke een goede prijs kwaliteit verhouding heeft op dit moment?

Paar resellers op AliExpress met goede rating die de 10.000 mAh aanbieden voor € 20,-, maar wellicht is er nog een betere optie? Daarnaast is de 16.000 mAh niet zo makkelijk te vinden via Ali lijkt het.
Hier is de 10.000 V2 voor ~15,-:
http://www.gearbest.com/power-banks/pp_492337.html

• xileS
  • Niet online
Alweer een tijdje geleden dat ik deze korte micro usb BlitzWolf kabel heb besteld, maar ik ontving toen vlak voor ontvangst deze bericht per mail:
Please kindly accept our sincere apologies for the inconvenience caused to your order. We regret to inform you that the product [1010839] BlitzWolf Micro USB short cable 0.66ft 2.4A Black may have some quality issues. Therefore, to prevent the subsequent problems, we suggest you NOT to use the item with any device if you have received it.
Ik heb hun advies opgevolgd en heb het gelijk weg gegooid, de kabels uit die batch hebben een serieus mankement heb ik begrepen. Sindsdien kijk ik regelmatig op de Banggood pagina wanneer die weer te koop is, maar dat is na een maand nog steeds niet het geval. Dus ik zat even te kijken waar deze korte kabel nog meer te verkrijgen is en ik kwam deze hier tegen. De naam van de store is "BlitzWolf Official Store", maar ik twijfel eigenlijk of dit wel echt de officiële store is van BlitzWolf en of deze kabels straks niet hetzelfde probleem hebben. Iemand die dat toevallig wel weet?

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:39

mark-k

AKA markkNL

Misschien dat iemand hier dat weet, ik ben op zoek naar een powerbank/accu (liever een powerbank want nog voor andere zaken te gebruiken) die 12V kan leveren. Daar zijn er genoeg van, echter wil ik het leveren via zo'n 'ouderwetse' ronde plug waar de buitenkant de min is en de binnenkant de plus. Ik heb tot nu toe als powerbanks goede ervaringen met Xiaomi en was dus ook aan hun nieuwe 20Ah QC3.0 powerbank aan het denken, aangezien deze 12V 18W zou moeten kunnen leveren (als het goed is genoeg voor mijn toepassing). Echter is dit met 'intelligent output' dus dan moet hij wel ook echt dat leveren op 12V en niet op 5V ofzo, dus nou ben ik bang dat door die intelligent output hij kijkt of het een USB-C apparaat is ofzo voordat hij pas hogere voltages gaat leveren.

En dan nog, mocht 18W niet voldoende zijn, gaat het problemen geven als ik 2 powerbanks parallel zet?

• dutchgio
xileS schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:19:
Alweer een tijdje geleden dat ik deze korte micro usb BlitzWolf kabel heb besteld, maar ik ontving toen vlak voor ontvangst deze bericht per mail:

[...]

Ik heb hun advies opgevolgd en heb het gelijk weg gegooid, de kabels uit die batch hebben een serieus mankement heb ik begrepen. Sindsdien kijk ik regelmatig op de Banggood pagina wanneer die weer te koop is, maar dat is na een maand nog steeds niet het geval. Dus ik zat even te kijken waar deze korte kabel nog meer te verkrijgen is en ik kwam deze hier tegen. De naam van de store is "BlitzWolf Official Store", maar ik twijfel eigenlijk of dit wel echt de officiële store is van BlitzWolf en of deze kabels straks niet hetzelfde probleem hebben. Iemand die dat toevallig wel weet?
Lijkt me niet, via de officiele (?) site linken ze voor de verkoop naar Amazon of Banggood en niet naar de Aliexpress shop, bijvoorbeeld:
http://www.blitzwolf.com/...USB-Power-Bank-p-139.html

Er is ook een ''Xiaomi official Store'' Op Aliexpress, die is verder ook niet officieel.

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Ik was op zoek naar een 2-in-1 USB kabel voor in de jaszak, ben ik op dit uitgekomen:

http://www.banggood.com/B...1118629.html?rmmds=search

De micro-USB zijde werkt prima, helaas valt dat niet te zeggen over de Lightning zijde.
De kabel wordt niet herkend door mijn iPhone; ik heb het ook met andere iDevices geprobeerd, maar tevergeefs. :N

Baseus kabels zijn MFI-gecertificeerd, misschien heb ik gewoon pech. Misschien dat een nieuw exemplaar het probleem verhelpt.

Wordt vervolgd...

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:47:
Misschien dat iemand hier dat weet, ik ben op zoek naar een powerbank/accu (liever een powerbank want nog voor andere zaken te gebruiken) die 12V kan leveren. Daar zijn er genoeg van, echter wil ik het leveren via zo'n 'ouderwetse' ronde plug waar de buitenkant de min is en de binnenkant de plus. Ik heb tot nu toe als powerbanks goede ervaringen met Xiaomi en was dus ook aan hun nieuwe 20Ah QC3.0 powerbank aan het denken, aangezien deze 12V 18W zou moeten kunnen leveren (als het goed is genoeg voor mijn toepassing). Echter is dit met 'intelligent output' dus dan moet hij wel ook echt dat leveren op 12V en niet op 5V ofzo, dus nou ben ik bang dat door die intelligent output hij kijkt of het een USB-C apparaat is ofzo voordat hij pas hogere voltages gaat leveren.

En dan nog, mocht 18W niet voldoende zijn, gaat het problemen geven als ik 2 powerbanks parallel zet?
Een board als dit zou een manier kunnen zijn.
Die kan Quick Charge omzetten in een normale 5V/9V en 12V output.
Tijden geleden kwam ik die eens tegen en iemand heeft die eens getest (Dodge toevallig?) en dat leek inderdaad te werken. Kan nu echter niet de reviews meer vinden...

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:39

mark-k

AKA markkNL

Piet91 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:02:
[...]

Een board als dit zou een manier kunnen zijn.
Die kan Quick Charge omzetten in een normale 5V/9V en 12V output.
Tijden geleden kwam ik die eens tegen en iemand heeft die eens getest (Dodge toevallig?) en dat leek inderdaad te werken. Kan nu echter niet de reviews meer vinden...
En is dat dingetje ook veilig? Ziet er namelijk nogal beun uit en wil niet dat er straks per ongeluk 15V ofzo uit komt.

• Piet91
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:07:
En is dat dingetje ook veilig? Ziet er namelijk nogal beun uit en wil niet dat er straks per ongeluk 15V ofzo uit komt.
TIjden geleden zat ik bovenop dit spul qua interesse maar nu (totaal) niet meer omdat mijn plannen zijn gewijzigd. (Ik had toen min of meer hetzelfde idee om eventueel een Xiaomi power bank te gebruiken als extra accu voor een Atom tablet/laptop maar ik heb nooit zo'n tablet/laptop gekocht dus heb hier dus ook niet gebruik van hoeven maken).

Maar iemand op Fok! heeft toen 1 of 2 van deze dingen getest en het (voor zover ik mij het kan herinneren) leek het prima te werken. Maar zijn tests simpelweg nu niet terugvinden.

Het is inderdaad niet echt een mooie oplossing; er zou gewoon een behuizing om moeten zitten zodat de board niet open en bloot was.
Voltages pas je met die drukknoppen aan en die druk je nu inderdaad (te) gemakkelijk in waardoor output voltage omhoog kan gaan.

Maar goed; het was ook maar een idee...

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-11 16:26
He... balen... Voor het eerst dat de douane iets van me heeft onderschept. Android media speler twv €40

BTW kosten vallen wel mee, helaas van de kosten van PostNL die er bovenop komen.

• BazerK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-11 23:41
FunFair schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:19:
He... balen... Voor het eerst dat de douane iets van me heeft onderschept. Android media speler twv €40

BTW kosten vallen wel mee, helaas van de kosten van PostNL die er bovenop komen.
Ik weet niet wat en waar je besteld hebt maar via Banggood is er vaak een verzendingsmethode genaamd Priority Direct Mail afgekort PDM. Als je die selecteert dan betaal je iets extra maar hebt gegarandeerd GEEN geneuzel met de douane. Is de mogelijkheid van PDM verzending er niet dan voldoet het te verzenden pakket vaak niet aan de juiste maten en/of gewicht. Artikelen <22euro is PDM niet nodig voorzover ik weet.
Helaas heeft alleen de CN warehouse nog deze mogelijkheid. Er wordt hard gewerkt aan meerdere "winkels" zoals de HK vestiging, om daar ook PDM verzending mogelijk te maken.

Slechts de onwetende wordt kwaad, de wetende verstaat.

• xileS
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:53:
[...]

Lijkt me niet, via de officiele (?) site linken ze voor de verkoop naar Amazon of Banggood en niet naar de Aliexpress shop, bijvoorbeeld:
http://www.blitzwolf.com/...USB-Power-Bank-p-139.html

Er is ook een ''Xiaomi official Store'' Op Aliexpress, die is verder ook niet officieel.
Ja precies dat dus, aangezien ik mijn kabel van Banggood direct weg moest gooien, vraag ik mij af of het slim is van een "official store" te bestellen. Straks krijg ik alsnog een kabel van de slechte batch.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
xileS schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:19:

De naam van de store is "BlitzWolf Official Store", maar ik twijfel eigenlijk of dit wel echt de officiële store is van BlitzWolf en of deze kabels straks niet hetzelfde probleem hebben. Iemand die dat toevallig wel weet?
Ik kan je verzekeren dat Banggood een officiële dealer is van BlitzWolf spul, en bij mijn weten ook de enige, naast hun eigen store op Amazon. Die korte kabeltjes heb ik indertijd getest en niet goed bevonden.
Piet91 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:02:
Yep :P
Piet91 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:15:
[...]
Maar iemand op Fok! heeft toen 1 of 2 van deze dingen getest en het (voor zover ik mij het kan herinneren) leek het prima te werken. Maar zijn tests simpelweg nu niet terugvinden.

Het is inderdaad niet echt een mooie oplossing; er zou gewoon een behuizing om moeten zitten zodat de board niet open en bloot was.
Voltages pas je met die drukknoppen aan en die druk je nu inderdaad (te) gemakkelijk in waardoor output voltage omhoog kan gaan.
Je bedoelt denk ik deze. Later heb ik er nog 1 gevonden, mét behuizing.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Piet91
  • Niet online
Mooi. Laat mijn geheugen mij nog niet helemaal in de steek.
Je bedoelt denk ik deze. Later heb ik er nog 1 gevonden, mét behuizing.
Die eerste inderdaad. Die tweede heeft mark-k natuurlijk niet zoveel aan (zijn stroom vragende device beschikt niet over QC).

Dus dat wordt zoeken naar die eerste board in een behuizing of zelf iets fabriceren. Want dat lijkt me toch echt de enige manier om uit een 5V/QC powerbank een hoger voltage te halen.
(Met een boost converter van 5V -> 12V hou je niets over)

Of gewoon een power bank zoeken die ook 12V levert; maar die zijn uiteraard een stuk duurder, groter en zwaarder.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

BazerK schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 22:03:
[...]

Ik weet niet wat en waar je besteld hebt maar via Banggood is er vaak een verzendingsmethode genaamd Priority Direct Mail afgekort PDM. Als je die selecteert dan betaal je iets extra maar hebt gegarandeerd GEEN geneuzel met de douane. Is de mogelijkheid van PDM verzending er niet dan voldoet het te verzenden pakket vaak niet aan de juiste maten en/of gewicht. Artikelen <22euro is PDM niet nodig voorzover ik weet.
Helaas heeft alleen de CN warehouse nog deze mogelijkheid. Er wordt hard gewerkt aan meerdere "winkels" zoals de HK vestiging, om daar ook PDM verzending mogelijk te maken.
Onzin, BG zegt via PDM alle kosten al "voldaan" te hebben terwijl dit niet zo is. En mochten er toch kosten zijn dan zou je die terug krijgen. Dat betekend dus gewoon dat ze proberen importkosten te ontwijken.

Producten van buiten de EU hebben gewoon een kans op importkosten. Daar doen vage constructies of "douane verzekeringen" niks aan af.

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Kenzi schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 03:40:
[...]
Dat betekend dus gewoon dat ze proberen importkosten te ontwijken.

Producten van buiten de EU hebben gewoon een kans op importkosten. Daar doen vage constructies of "douane verzekeringen" niks aan af.
Ik had het idee dat het wel een soort verzekering is. Ze weten wel ongeveer welk percentage er uit wordt gepikt, iedereen die meedoet aan dat PDM betaalt een klein bedrag, en dat wordt terugbetaald aan de mensen wiens pakketje door de douane is gevonden. Ze proberen de importkosten niet te ontwijken (OK, uiteraard staat op elk pakketje 'gift', maar dat doen alle Chinese webshops) ze spreiden de kans gewoon over meer mensen.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

enigmafan schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 08:23:
[...]
... (OK, uiteraard staat op elk pakketje 'gift', maar dat doen alle Chinese webshops) ...
Dat was vroegâh misschien zo, maar de laatste tijd zie ik vrijwel altijd gewoon vermeld staan wat er in zit...

"DIY Tool" "Electronic Part" "Beads" "computer part" "knitting material" etc.

De laatste tijd laat ik de zendingen van BG ook zoveel mogelijk met de optie PDM komen (kan niet altijd). Meestal <1 euro verzendkosten en een redelijk goed werkende tracking + vlotte levertijden.
Dat is me die ene euro extra wel waard. :Y

Zojuist weer verbaasd door de snelle levering van BG met PDM.
19 februari besteld, vandaag (!) al in huis. d:)b
Een rol met de nodige meters aan 5050 WW LEDs + een aantal alu profielen (3 x 50cm). Zowaar onbeschadigd binnen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door ehtweak op 25-02-2017 10:47 ]

Mooie Plaatjes   

• xileS
  • Niet online
dodge_911 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 01:25:
[...]

Ik kan je verzekeren dat Banggood een officiële dealer is van BlitzWolf spul, en bij mijn weten ook de enige, naast hun eigen store op Amazon. Die korte kabeltjes heb ik indertijd getest en niet goed bevonden.
Ik vertrouwde er al op dat Banggood een officiële dealer is, maar die AliExpress store dus niet. Als ik het zo begrijp is Banggood ook de enige (naast hun eigen store op Amazon).

Hmm jammer dat je de korte kabels van BlitzWolf niet goed hebt bevonden. Ik heb er al 1 in gebruik en ben er juist (nog) tevreden mee. Ik gebruik korte kabels voor mijn xiaomi Powerbanks, zodat het makkelijk in mijn jaszak past. Want de meegeleverde korte witte kabels van xiaomi zijn bijna allemaal 1 voor 1 stuk gegaan. Ze gingen opeens veel slomer of helemaal niet meer opladen. Dus daarom zocht ik een betere/stevigere kabel, die langer meegaat. Tot nu toe had ik het gevoel dat deze BlitzWolf kabel het veel beter uithoudt. Tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen met BlitzWolf kabels en opladers. Welke korte kabel zou je anders kunnen aanraden? Was eigenlijk voorlopig van plan om alleen maar nog voor BlitzWolf kabels te gaan, maar aangezien deze (nog) niet te bestellen is kan ik een uitzondering maken.

• Eleni
Kreeg vanmorgen een rekening van de DHL, of ik maar even 44,85 wil betalen.
Het zou om een levering uit Hong Kong van oktober vorig jaar gaan, maar ik kan niet zien om welke levering!
Kennen jullie dit onplezierige verschijnsel, en wat te doen nu?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kan de discussie over PDM stoppen? Dit valt onder belasting ontduiken, waar dit topic NIET voor bedoeld is.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Eleni schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:42:
Het zou om een levering uit Hong Kong van oktober vorig jaar gaan, maar ik kan niet zien om welke levering!
En wat zei DHL toen je ze vroeg wat je nu moet doen?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Eleni
Heb nog geen reactie op mijn mail, maar het akelige is dat ik niets kan bedenken dat ik besteld heb van enige waarde in die periode.
Normaliter betaal ik gewoon de kosten bij aflevering.
Yorinn schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:55:
[...]

En wat zei DHL toen je ze vroeg wat je nu moet doen?

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:01

HellBeast

Oh My GoT!

Kunnen ze geen referentie sturen? Ordernummer en afzender is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Beauty is in the eye of the beerholder

• Eleni
Precies, ik heb hier een akelig gevoel bij!
Vind het niet erg om te betalen maar graag wel een gespecificeerde nota!
Op de achterkant van de nota staat wel een waybill nummer maar daar heb ik nu niets meer aan en een declaratienummer, ook nutteloos en een datum + adres in Hong Kong waar het product vandaan zou komen.
Ik wacht maar even de reactie van DHL af, er moet notabene al voor dinsdag betaald worden.
HellBeast schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:03:
[...]

Kunnen ze geen referentie sturen? Ordernummer en afzender is toch wel het minste wat je mag verwachten.

[ Voor 29% gewijzigd door Eleni op 25-02-2017 12:11 ]

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:50
Het rare is natuurlijk dat je als ontvanger geen overeenkomst hebt met dhl (lijkt me tenminste).
Ik zou ze vertellen dat ze de zending weer op mogen komen halen.
Stop maar een of ander waardeloos prul in een doosje, want waarom zou je moeite doen als zij niet willen specificeren wat het geweest is.

• Eleni
Lijkt me lastig in dit geval, ik bel maandag maar eens met hun boekhouding, nu helaas gesloten.
Volgens info is er bij ontvangst getekend door 'best', zo heet ik niet.
Ben ook wel benieuwd of ik een grote aankoop vergeten ben, dat is ook niet best.

• dutchgio
Is dat wel legitiem van DHL?
Hoe kreeg je de rekening, per mail?

Dit klinkt niet als een heel professioneel handelen, DHL verzoeken voor de extra kosten krijg je altijd vooraf, zelfs als je pakket nog in China ligt.

• Eleni
Per post, ik vind dit ook zeer vreemd, ben een andere werkwijze gewend.
Het zou een aankoop uit oktober 2016 zijn, lekker vlot dus daar.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
xileS schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:32:
[...]

Ik vertrouwde er al op dat Banggood een officiële dealer is, maar die AliExpress store dus niet. Als ik het zo begrijp is Banggood ook de enige (naast hun eigen store op Amazon).

Hmm jammer dat je de korte kabels van BlitzWolf niet goed hebt bevonden. Ik heb er al 1 in gebruik en ben er juist (nog) tevreden mee. Ik gebruik korte kabels voor mijn xiaomi Powerbanks, zodat het makkelijk in mijn jaszak past. Want de meegeleverde korte witte kabels van xiaomi zijn bijna allemaal 1 voor 1 stuk gegaan. Ze gingen opeens veel slomer of helemaal niet meer opladen. Dus daarom zocht ik een betere/stevigere kabel, die langer meegaat. Tot nu toe had ik het gevoel dat deze BlitzWolf kabel het veel beter uithoudt. Tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen met BlitzWolf kabels en opladers. Welke korte kabel zou je anders kunnen aanraden? Was eigenlijk voorlopig van plan om alleen maar nog voor BlitzWolf kabels te gaan, maar aangezien deze (nog) niet te bestellen is kan ik een uitzondering maken.
Die korte BlitzWolf is dan tot nu toe ook het enige product van BlitzWolf dat ik niet zo goed vond. Ik test de weerstand van kabels, dus over duurzaamheid en dergelijke kan ik weinig zeggen.

Check mijn Google doc even voor korte kabels met lage weerstand, that's what it's there for :)
Korte Tronsmart, Anker, Aukey zijn mijn vaste oplaadkabels voor de tests, maar daar is volgens een aantal users een probleem met duurzaamheid van de stekkers. Dat ervaar ik dus helemaal niet, maar ik laat het op te laden device ook met rust tijdens het opladen. Hierdoor komt er dus een hoop minder stress op de connectors. Een korte Orico is ook nog een optie.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• xileS
  • Niet online
dodge_911 schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Die korte BlitzWolf is dan tot nu toe ook het enige product van BlitzWolf dat ik niet zo goed vond. Ik test de weerstand van kabels, dus over duurzaamheid en dergelijke kan ik weinig zeggen.

Check mijn Google doc even voor korte kabels met lage weerstand, that's what it's there for :)
Korte Tronsmart, Anker, Aukey zijn mijn vaste oplaadkabels voor de tests, maar daar is volgens een aantal users een probleem met duurzaamheid van de stekkers. Dat ervaar ik dus helemaal niet, maar ik laat het op te laden device ook met rust tijdens het opladen. Hierdoor komt er dus een hoop minder stress op de connectors. Een korte Orico is ook nog een optie.
Voor mij is de duurzaamheid idd belangrijk, want anders blijf ik nieuwe kabels om de periode kopen ;p. De korte xiaomi kabels neem ik iig niet meer mee voor onderweg, maar die laat ik in mijn oplader om bv Powerbank op te laden.

Heb even snel gekeken, maar ik zag niet echt iets "betaalbaars" tussen de lijst zitten. Heb ook even naar Orico gekeken. En kwam deze tegen. Heb niet altijd goede ervaring met Orico, maar dat was vooral met lightning (met micro USB naar lighting adapter) producten, maar zou deze best willen proberen voor die prijs.

/edit
http://amzn.to/2eoloQJ deze van Anker is ook nog een optie. Ik heb er alleen niet direct 4 nodig en is alleen interessant zonder porto kosten (maar volgens mij zijn daar truucjes voor als je een boek besteld die niet op voorraad is).

[ Voor 7% gewijzigd door xileS op 26-02-2017 11:58 ]

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 01:10
Ik zou even kijken of dit nog wel kan. Of er niet teveel tijd tussen gezeten heeft dan hé.
Achja, lekker makkelijk, waarschijnlijk hoef je toch niet te betalen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door zeg_ik_niet op 25-02-2017 20:53 ]

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
D0gtag schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:57:
[...]

One sticker to rule them all.
[afbeelding]
Je koopt al in China, reclame folders hebben alleen maar overpriced artikelen. :)
Ik vind de T&T meestal accuraat, voor dure dingen check ik om de zoveel dagen wel, bij goedkope dingen soms maar ik ben het nog niet tegengekomen dat het niet klopte.

Ik heb een tweede paar led koplampen gekocht (ik wilde ook led mistlampen),zelfde merk alleen meer vermogen, kijken of het ook daadwerkelijk meer vermogen is :)
Mijn eerste set zijn van nighteye laatste generatie 25 watt per stuk (geen fan dus) a 28€ p/p, installatie is extreem simpel bij mijn auto en na een kwartier zijn de heatsinks van de lampen warm maar je kan ze gewoon vasthouden (<60 graden dus).
Ik verwacht dus ook een lange levensduur van deze lampen, als je ze niet koopt voor de besparing of licht is het wel makkelijk om lange tijd geen lampen te hoeven vervangen (voor de niet lease mensen).
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn lampen of eerder gezegd de heatsinks buiten de lamp units zitten, er zitten geen stofkappen op mijn lamp units dus de heatsinks kunnen de warmte gewoon afgeven in de motor ruimte, voor de komende lampen ben ik van plan om rij lucht langs de lampen te laten stromen om zo extra koeling te genereren. Wat de levensduur alleen maar goed doet :)

Nu heb ik het zelfde merk gekocht alleen iets ander model heatsink en een hoger vermogen 45watt p/stuk a 36€ p/p. Beetje een overkill voor mistlampen dus waarschijnlijk wordt dat me nieuwe dimlicht.

(Voordat mensen weer gaan zeggen dat ik andere verblind...lees dit eerst)
Erg interessant! Ken deze materie totaal niet.....hoe kom ik er achter wat er in mijn auto zit en met voor fraais ik dat dan kan vervangen?

(Heb een Mazda 6 uit 2015 btw)

marco_sire@hotmail.com

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

marco_sire schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 21:31:
[...]

Erg interessant! Ken deze materie totaal niet.....hoe kom ik er achter wat er in mijn auto zit en met voor fraais ik dat dan kan vervangen?

(Heb een Mazda 6 uit 2015 btw)
Ik zou zeggen google en zoeken :P Vooruit dan eerste link:
Het is een H11 en HB4 volgens deze site (zelfde als die ik heb). Waarschijnlijk H11 dim en HB4 Groot.
Ik heb nu gisteren me tweede paar binnen van 45W per stuk maar ze zijn inderdaad een stuk krachtiger. Dus nu nog even mijn mist lampen vervangen :)

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik heb onlangs mijn GU-10 hallogeenlampen in de woonkamer (ik had twee armaturen met in totaal 7x50w aan hallogeen) vervangen voor Mi.Light LED-lampen van 5 watt, voor ongeveer €10,- per stuk op AliExpress. Aanvankelijk wilde ik alleen een dubbele inbouwdimmer kopen voor de lampen die ik had; maar dat werd bijna net zo duur als alles vervangen voor LED. Deze lampen kunnen met een afstandsbediening gedimd worden. Ik heb 3xRGBWW gekocht - die dus kleur of warm wit licht kunnen geven en 4x CW/WW; welke geen kleur maar warm en koud wit licht kunnen geven.
Ik ben erg tevreden met het licht dat er af komt; ik vind de Mi.Lights beter dan de twee Yeelight lampen die ik thuis heb hangen. Verschil met de hallogeenlampen is er niet echt. Dimmen gaat ook prima en zonder gezoem. Al met al ben ik nu een factor tien (!) zuiniger met het licht aan. Blij mee dus :)

Ook leuk vind ik de Xiaomi Smart Home kit. Middels diverse sensoren en scenario's kun je lampen of apparatuur aan/uit schakelen. 's Nachts en bij afwezigheid is een alarm actief; mocht een boef het in zijn hoofd halen mijn voordeur te forceren. Op de wc klinkt radio of een vrolijk liedje bij bezoek. Best geestig.

• Piet91
  • Niet online
floriz87 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 12:05:
Ben benieuwd naar je ervaringen, stuur me een DM tzt of plaats een review :).

Kun je laten weten hoe lang hij erover heeft gedaan als je em in huis hebt?
Woensdag 15 februari besteld, gistermiddag bezorgd.

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/578/32973550452_c80a7b30a4.jpg
Bluedio T3 Plus Bluetooth Headphones by Iemand91, on Flickr

Zal proberen een review o.i.d. over te maken.
Als er specifieke zaken zijn die benoemd of bekeken moet worden; laat maar horen.

• dutchgio
Eleni schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 13:28:
Per post, ik vind dit ook zeer vreemd, ben een andere werkwijze gewend.
Het zou een aankoop uit oktober 2016 zijn, lekker vlot dus daar.
Om hier nog even op terug te komen: je kunt zelf ook niets achterhalen (mail, china shopping accounts etc.) van wat je mogelijk besteld hebt? Gezien de levering met DHL (en de nu gevraagde extra kosten) zou het dan wel enige waarde moeten hebben, en dus ook te herleiden zijn naar een wat duurdere aankoop.

Als je echt kunt uitsluiten dat je niks hebt besteld gaat het wellicht meer naar de categorie 'verkeerd verstuurde brief' of 'niet afkomstig van DHL zelf'...
Dat zou je dan bij DHL nog verder kunnen navragen.

• Eleni
Ik heb in die periode een mipad 1 aangeschaft voor totaal. €130. Ik kreeg een vette rekening van DHL waartegen ik bezwaar heb gemaakt, de rekening was veel te hoog. Toen kreeg ik wel €5,25 retour!
Ik vermoed dat het hier om dezelfde zending gaat al kloppen de bedragen niet exact.
Er is nu bij DHL een dossier aangemaakt, de betaling staat on hold.
Afwachten maar..
dutchgio schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:30:
[...]

Om hier nog even op terug te komen: je kunt zelf ook niets achterhalen (mail, china shopping accounts etc.) van wat je mogelijk besteld hebt? Gezien de levering met DHL (en de nu gevraagde extra kosten) zou het dan wel enige waarde moeten hebben, en dus ook te herleiden zijn naar een wat duurdere aankoop.

Als je echt kunt uitsluiten dat je niks hebt besteld gaat het wellicht meer naar de categorie 'verkeerd verstuurde brief' of 'niet afkomstig van DHL zelf'...
Dat zou je dan bij DHL nog verder kunnen navragen.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-11 15:30
phAn schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:02:
Ik heb onlangs mijn GU-10 hallogeenlampen in de woonkamer (ik had twee armaturen met in totaal 7x50w aan hallogeen) vervangen voor Mi.Light LED-lampen van 5 watt, voor ongeveer €10,- per stuk op AliExpress. Aanvankelijk wilde ik alleen een dubbele inbouwdimmer kopen voor de lampen die ik had; maar dat werd bijna net zo duur als alles vervangen voor LED. Deze lampen kunnen met een afstandsbediening gedimd worden. Ik heb 3xRGBWW gekocht - die dus kleur of warm wit licht kunnen geven en 4x CW/WW; welke geen kleur maar warm en koud wit licht kunnen geven.
Ik ben erg tevreden met het licht dat er af komt; ik vind de Mi.Lights beter dan de twee Yeelight lampen die ik thuis heb hangen. Verschil met de hallogeenlampen is er niet echt. Dimmen gaat ook prima en zonder gezoem. Al met al ben ik nu een factor tien (!) zuiniger met het licht aan. Blij mee dus :)

Ook leuk vind ik de Xiaomi Smart Home kit. Middels diverse sensoren en scenario's kun je lampen of apparatuur aan/uit schakelen. 's Nachts en bij afwezigheid is een alarm actief; mocht een boef het in zijn hoofd halen mijn voordeur te forceren. Op de wc klinkt radio of een vrolijk liedje bij bezoek. Best geestig.
Heb je een linkje ? Ik vind dit wel interessant.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het gaat steeds sneller met China-bestellingen!
Afgelopen woensdag (22 februari) wat onderdelen besteld via eBay. Spullen zijn verstuurd vanuit Guangzhou en vandaag al afgeleverd door de PostNL pakjesman. d:)b
En dat welgeteld voor een totaalbedrag van nog geen zes Euro. :)

Op diezelfde dag ook iets via eBay besteld, maar dat is geshipped vanuit Hongarije en dat had uitgebreide tracking met GLS en werd ook vandaag afgeleverd. En daar moest ik notabene 20 Euro shipping voor betalen. (maar dan nog was het totaalbedrag zeer aantrekkelijk voor het bestelde artikel)

M.a.w. of het nou uit Guangzhou komt, of uit Hongarije, het is net zo lang onderweg. >:)

Mooie Plaatjes   

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:00
Piet91 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 17:31:
[...]

Woensdag 15 februari besteld, gistermiddag bezorgd.

[afbeelding]
Bluedio T3 Plus Bluetooth Headphones by Iemand91, on Flickr

Zal proberen een review o.i.d. over te maken.
Als er specifieke zaken zijn die benoemd of bekeken moet worden; laat maar horen.
1) Clamping force
2) Aanwezigheid van een hiss

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:18
Paar dagen geleden dit dingetje binnen gekregen. De Digoo DG-M1Q Banggood had hem via TNT verstuurd, was binnen 2 dagen binnen. :P Uiteraard ook weer een review van het ding gemaakt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A3b6Xwe.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9odlQUw.png

Referral verwijderd

[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 28-02-2017 09:56 ]

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-10 01:10
Dacuuu schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:24:
Paar dagen geleden dit dingetje binnen gekregen. De Digoo DG-M1Q Banggood had hem via TNT verstuurd, was binnen 2 dagen binnen. :P
Wauw mooi, zat al te twijfelen om deze te kopen of niet.
Video zal ik thuis even bekijken.
Krijg je ook een mail ofzo als er beweging is wanneer het alarm aan staat?

Welke verzendmethode heb je gebruikt dat je 'm na 2 dagen binnen had? :o

• Dacuuu
zeg_ik_niet schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:16:
[...]

Wauw mooi, zat al te twijfelen om deze te kopen of niet.
Video zal ik thuis even bekijken.
Krijg je ook een mail ofzo als er beweging is wanneer het alarm aan staat?

Welke verzendmethode heb je gebruikt dat je 'm na 2 dagen binnen had? :o
Mail kan je instellen, maar zelf gebruik ik de mail instelling niet. Verzenden was met tnt, maar dit raad ik niet aan, kost iets van €15. Banggood had dit zelf so gedaan, ik kies zelf altijd altijd een goedkoopste / Langzaamste manier.

[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 27-02-2017 17:38 ]

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
m3gA schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:57:
Heb je een linkje ? Ik vind dit wel interessant.
Tuurlijk!

Ik had de CW/WW hier besteld:
https://nl.aliexpress.com...658.html?isOrigTitle=true

En de RGBWW hier:
https://nl.aliexpress.com...378.html?isOrigTitle=true

Je kunt ook zelf ff op MiLight zoeken, er zijn genoeg sellers (misschien nog wel goedkopere).
Twee dingen: je moet er wel een afstandsbediening bij bestellen; en de kleur a/b werkt niet op de witonly lampen en vice versa. Zonder ab gaan de lampen wel aan, maar kun je niet dimmen/kleuren instellen.

Ik had gehoopt dat het zou samenwerken met m'n xiaomi gateway, maar helaas. Wil je via een app de boel kunnen aansturen, dan heb je weer een bridge nodig:

https://nl.aliexpress.com...287.html?isOrigTitle=true

Have fun :+

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 22:28
Dacuuu schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:23:
[...]

Mail kan je instellen, maar zelf gebruik ik de mail instelling niet. Verzenden was met tnt, maar dit raad ik niet aan, kost iets van €15. Banggood had dit zelf so gedaan, ik kies zelf altijd altijd een goedkoopste / Langzaamste manier.
Wel vaag van die infrarood. Heb je dit nagevraagd bij banggood?

Zou je ook een paar samples kunnen uploaden van zowel donker als gewoon licht.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-11 15:30
phAn schreef op maandag 27 februari 2017 @ 22:43:
[...]

Tuurlijk!

Ik had de CW/WW hier besteld:
https://nl.aliexpress.com...658.html?isOrigTitle=true

En de RGBWW hier:
https://nl.aliexpress.com...378.html?isOrigTitle=true

Je kunt ook zelf ff op MiLight zoeken, er zijn genoeg sellers (misschien nog wel goedkopere).
Twee dingen: je moet er wel een afstandsbediening bij bestellen; en de kleur a/b werkt niet op de witonly lampen en vice versa. Zonder ab gaan de lampen wel aan, maar kun je niet dimmen/kleuren instellen.

Ik had gehoopt dat het zou samenwerken met m'n xiaomi gateway, maar helaas. Wil je via een app de boel kunnen aansturen, dan heb je weer een bridge nodig:

https://nl.aliexpress.com...287.html?isOrigTitle=true

Have fun :+
Tnx. Ik heb nu leds die niet dimbaar zijn. Vervangen incl een dimmer is best een dure grap. Dan beter met app :)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Die Mi Lights heb ik ook al een tijdje op mijn verlanglijst staan, wil mijn lamp met 3 spotjes vervangen door 3x Mi Light eigenlijk. Maar vind het nog net wat te duur voor iets dat niet echt 'noodzakelijk' is.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:44
Ik ben sinds gisteren eigenlijk in het hele Mi Light gebeuren gedoken en gisteravond dan ook mijn eerste 8watt RGB+CCT lamp besteld plus de WiFi bridge. Iets minder dan 30 Euro was het, dus dat is het proberen wel waard. Uiteindelijk bespaar je ook weer, want ik heb nu nog 40watt halogeen lampen erin zitten.

• Dacuuu
psycoxl schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 00:10:
[...]

Wel vaag van die infrarood. Heb je dit nagevraagd bij banggood?

Zou je ook een paar samples kunnen uploaden van zowel donker als gewoon licht.
Niet nagevraagd, Zag daar in een topic post hoe je het snel kon fixen, dus dat gedaan.
Hier voorbeeld foto's. http://imgur.com/a/8EsKM

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

vinom schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:03:
Ik ben sinds gisteren eigenlijk in het hele Mi Light gebeuren gedoken en gisteravond dan ook mijn eerste 8watt RGB+CCT lamp besteld plus de WiFi bridge. Iets minder dan 30 Euro was het, dus dat is het proberen wel waard. Uiteindelijk bespaar je ook weer, want ik heb nu nog 40watt halogeen lampen erin zitten.
Dat lijkt het me ook een mooie investering inderdaad. Maar voor slaapkamer lichten... dat haal ik er niet zo snel uit, sowieso branden die lampen praktisch alleen wanneer ik naar bed ga. Met Mi Lights erin zou ik de lampen juist vaker aan hebben omdat ik de kleurtjes leuk vind.

Eigenlijk het tegenovergestelde van een besparing wordt het voor mij :D

• vinom
Mee eens. Als het goed bevalt dan zal ik de lampen op de slaapkamer als laatste doen, want die staan gewoon heel weinig aan. Beneden staan de lampen gerust vier uur op een dag aan a 40watt. En als ik de berekeningen mag geloven, bespaar je dus dan jaarlijks tientallen euro's en je hebt nog eens top verlichting die helemaal naar wens is in te stellen! Maargoed, eerst een uit proberen. Ik heb nu voor het eerst via Ali besteld, maar ik denk dat het wel goed komt.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06:12
vinom schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:55:
Mee eens. Als het goed bevalt dan zal ik de lampen op de slaapkamer als laatste doen, want die staan gewoon heel weinig aan. Beneden staan de lampen gerust vier uur op een dag aan a 40watt. En als ik de berekeningen mag geloven, bespaar je dus dan jaarlijks tientallen euro's en je hebt nog eens top verlichting die helemaal naar wens is in te stellen! Maargoed, eerst een uit proberen. Ik heb nu voor het eerst via Ali besteld, maar ik denk dat het wel goed komt.
Zijn die lampen een goedkoper alternatief voor de Philips Hue lampen?

• vinom
Zeker, wat kost een Hue lamp? €50/60?. De lamp die ik besteld heb is €13. En inprincipe kun je er hetzelfde mee. Leef je uit zou ik zeggen: \[Mi-Light] Ervaringen & discussie

• mrwolf
  • Niet online
Ik heb onlangs deze BT oordoppen gekocht, en ze werken op zich prima.

Ik vraag me alleen af waar die rubber 'haakjes' voor zijn, ze zaten los in de verpakking, dus ik heb ze er maar braaf omheen gefrutst, maar geen idee wat ik er mee moet?

• Piet91
  • Niet online
mrwolf schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:48:
Ik heb onlangs deze BT oordoppen gekocht, en ze werken op zich prima.
Hehe, dat zijn Aukey EP-B4 rebrands. Deze week nog bij Linustechtips langsgekomen (en aardig positief ook)

Ik vraag me alleen af waar die rubber 'haakjes' voor zijn, ze zaten los in de verpakking, dus ik heb ze er maar braaf omheen gefrutst, maar geen idee wat ik er mee moet?
Afbeeldingslocatie: https://www.absolutegeeks.com/wp-content/uploads/2015/12/ep_b4_desc_06.jpg

• mrwolf
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:55:
[...]

Hehe, dat zijn Aukey EP-B4 rebrands. Deze week nog bij Linustechtips langsgekomen (en aardig positief ook)

[video]

[...]

[afbeelding]
In je oor, really? Dat ga ik maar eens proberen vanavond, eens kijken of dat past :o

• marteltor
  • Laatst online: 22:48
Dacuuu schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:24:
Paar dagen geleden dit dingetje binnen gekregen. De Digoo DG-M1Q Banggood had hem via TNT verstuurd, was binnen 2 dagen binnen. :P Uiteraard ook weer een review van het ding gemaakt.
[afbeelding]

[afbeelding]

[mbr]Referral verwijderd[/]
kun je iets zeggen over de FTP upload functionaliteit? Mijn Fritzbox bevat een FTP functie, en ik wil graag de stream daar opslaan.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:32
Ik ben wel een fan van de Milight lampen. Ik heb nu twee 8W RGBCCW lampen in m'n studentenkamer en dan een iBox en een afstandsbediening erbij om het allemaal aan te sturen. Kost in totaal misschien zo'n 50 á 60 euro maar dan heb je wel wat. En het is sowieso een stuk sfeervoller dan de TL-balken die er hangen of gewone gloeilampjes.

Stiekem wil ik nog een keer een Xiaomi weegschaal. Ik wil in ieder geval een weegschaal, dus waarom niet meteen eentje die ook nog eens interessante dingetjes heeft? De prijs, daarom.

Er zijn nu nog twee dingen onderweg: een soort stanleymesje maar dan inklapbaar. Ik twijfel alleen aan de authenticiteit aangezien op de productfoto's wel een merk staat en het qua prijs kan kloppen maar het wordt er niet expliciet bij genoemd. Het kan natuurlijk ook gewoon OEM zijn maar ik zal geen linkje posten ;) daarnaast is er nog een berg paracord onderweg. Ik vind het nogal leuk om er sleutelhangertjes en andere dingetjes van te knopen :+

Verwijderd

Ik zie op Ali veel leuke posters met een formaat van 51x36cm of 30x42cm. Die specifieke maten zijn zeer lastig (en prijzig) aan te komen. Kan ik dan gewoon een 50x40 lijst en 30x40 lijst kopen? :)
Pagina: 1 ... 152 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic