• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Zoals velen van jullie bestel ik zelf ook het nodige elektronica grut en klein mechanisch spul op b.v. eBay, AE, BG, etc.
Klein, simpel spul, vaak stukken goedkoper dan hier in NL. Maar altijd afwachten hoe het met de kwaliteit gesteld is. En als iets degelijk in elkaar moet zitten en/of wat robuuster moet zijn, grijp je toch vaak terug naar europees materiaal.
Zo is bijvoorbeeld een Knipex kniptang gewoon topgereedschap, maar helaas niet voor AE prijzen te verkrijgen. ;)

Wanneer ik een inbouwkastje nodig heb voor elektronica knutselprojecten, dan kom je vaak uit bij europese elektronica winkels (a la conrad o.i.d.)
Zoals hier al eens beschreven: DIY Arduino gestuurde stappenmotor focussing (macro)rail.

Recentelijk begonnen met een nieuw project en dit keer wilde ik wel eens een gok wagen om ook zo'n behuizing uit China te laten komen.
Twee stuks besteld; eentje via BG, een andere via AE.
En ik ben verbaasd over de kwaliteit! Dat is gewoon goed en degelijk materiaal. d:)b Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. En redelijk snel geleverd (<2 weken), goed verpakt, gratis verzending (zoals gewoonlijk)
Zwart model via BG:
Afbeeldingslocatie: https://c6.staticflickr.com/6/5643/31096095365_197bbc3791.jpg
(foto van de leverancier)
Detail foto van het kastje:
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/6/5452/31055194976_1855f6c39e_z.jpg
(zelf gemaakte foto. goed te zien is de degelijke wanddikte en de nette afwerking)

Een ander model (ga ik gebruiken voor de behuizing van een Arduino met wat andere stuurelektronica), heb ik via AE laten komen:
Afbeeldingslocatie: https://c7.staticflickr.com/6/5549/31060495686_9357fb1b4f_z.jpg
(foto van de leverancier)
Ook deze zit goed stevig in elkaar. Alles past strak, zonder enige speling en/of torsie.

De zwarte uitvoering (150x105x55mm) heb ik 11 euro voor betaald, de alu kleurige (190x155x46mm) kostte me amper 12 euro.

Mooie Plaatjes   

• psycoxl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-11-2025
driel24 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:25:
Afhandeling Gearbest....

Half Juni een Xiaomi powerbank 10000 type C gekocht voor 18,50 euro
Ze zijn nu veel duurder : 28.07 euro
Vorige week defect gegaan. Geeft gewoon geen stroom meer.

Eerste voorstellen van Gearbest :
1. 6 euro refund
2.. versturen en een gratis repair 8)7 . Maar dat kost wel 15 euro handling fee + zelf versturen.

na reactie van mijn kant krijg ik weer twee opties.
1. 9 euro refund
2. een nieuwe kopen voor 15 usd.

Ze reageren vlot en netjes. Maar het eerste voorstel is wel suf.
Tweede is beter.... Maar ben niet helemaal happy....
Met paypall betaald? Anders kan hij gratis terug.

• psycoxl
  • Laatst online: 23-11-2025

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
ehtweak schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:34:
.. Knip..
De zwarte uitvoering heb ik 11 euro voor betaald, de alu kleurige kostte me amper 12 euro.
Dank voor de post.. Ook maar eens naar kunnen kijken, om zelfde reden tot heden overgeslagen

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Wat is de snelste optie (en toch relatief goedkoop) om een Xiaomi 10000 mAh powerbank hier te krijgen?
Hij moet nog mee in een kerstpakket naar Indonesie :)

Edit: http://www.eforchina.com/...-Power-Bank-2-Silver-.htm
Dit kost 12 DUIZEND dollar?? 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Pistolebob op 19-11-2016 13:05 ]

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:36
Pistolebob schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:45:
Wat is de snelste optie (en toch relatief goedkoop) om een Xiaomi 10000 mAh powerbank hier te krijgen?

Vraag en aanbod?

Edit: en Anders heb je genoeg shipping options waarbij je hem in twee weken (10 business days) in huis hebt. Banggood bijv.

[ Voor 10% gewijzigd door Sibrand op 19-11-2016 13:38 ]

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

Niet in China bestellen?
Of rechtstreeks naar Indonesië laten versturen?

iRacing Profiel

Of misschien op de officiële Xiaomi site in Indonesië bestellen? http://www.mi.com/id/. Of China shop met een EU magazijn maar dan ben je ook week verder voordat het bij je is.

[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 19-11-2016 15:26 ]

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 06:56:
Gister een melding dat een item rejected by postnl (xray) item not allowed. Betreft een fietskoplamp met Lion cel. Nog nooit problemen mee gehad. Is dat nieuw?
Had ik ook met een Xiaomi Powerbank van Banggood. Er staat dan returned to sender. Banggood vertelde me dat de zending dan steeds opnieuw aangeboden zou worden en op een gegeven moment wel door de douane zou komen, maar daar geloof ik dus echt niets van. Ik kreeg het geld terug maar ze vroegen of ik het alsnog wou betalen indien de zending toch nog aan zou komen. Beetje vaag.

[ Voor 6% gewijzigd door soulcrusher op 19-11-2016 22:30 ]

iRacing Profiel

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
soulcrusher schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:29:
Ik kreeg het geld terug maar ze vroegen of ik het alsnog wou betalen indien de zending toch nog aan zou komen. Beetje vaag.
Is toch niet meer dan normaal, toch? Je hebt nu je geld terug, als je 't niet aankrijgt, goed voor jou.
Als je 't alsnog aankrijgt, hebben zij ook recht op dat bedrag.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:42
dodge_911 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:48:
[...]

Is toch niet meer dan normaal, toch? Je hebt nu je geld terug, als je 't niet aankrijgt, goed voor jou.
Als je 't alsnog aankrijgt, hebben zij ook recht op dat bedrag.
Uiteraard, maar ze doen net alsof het automatisch weer terug het land binnen gaat komen nadat het geweigerd is.

iRacing Profiel

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
de "nieuwste" afschrik methode voor bumperklevers :)

ik had zelf bij deze verkoper besteld (afb. DT07) voor €18.35, maar is op eens €10 duurder geworden

[ Voor 40% gewijzigd door pawarana op 20-11-2016 12:12 ]

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-12-2025
pawarana schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:30:
Alleen als je grootlicht gebruikt.

http://www.metronieuws.nl...terruit-tegen-groot-licht

• pawarana
  • Niet online
meestal zitten hun vingertjes vaak bij het groot licht knopje...

• Wasabi!
pawarana schreef op zondag 20 november 2016 @ 12:07:
[...]

meestal zitten hun vingertjes vaak bij het groot licht knopje...
Of deze. :)
Afbeeldingslocatie: https://www.au-my.com/images/English/productimages/DRVEMB3.jpg

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-01 14:41
Heb vaker nagedacht over een systeem om achterliggers middels vriendelijk bedoelde signalen zaken duidelijk te maken en elkaar te helpen op de weg.
Denk aan signalen voor 'rechterbanen zijn vrij en gratis te gebruiken, pas op met slingeren, focus je op weg ipv telefoonscherm, (rem)licht doet het niet, benzineklepje staat open, etc..

Met een matrix bord of iets anders met verlichting kan dat heel goed maar dat is volgens mij niet toegestaan.
Denk dan ook niet dat dit toegestaan zal zijn.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

pawarana schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:30:

ik had zelf bij deze verkoper besteld (afb. DT07) voor €18.35, maar is op eens €10 duurder geworden
Groot licht gebruikers zijn een ramp in China. Meestal staan ze ook niet goed afgesteld dus vol in je ogen als ze je tegemoet komen, of vol in je spiegel als ze achter je rijden.
Maar daar hebben ze een andere oplossing voor dan stickers:

Afbeeldingslocatie: http://english.cri.cn/mmsource/images/2016/11/04/20161104143453362_44096.jpg

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-12-2025
Ze zijn wel heel snel met namaken.
Drie maande gelden op kickstarter.
Nu te vinden op *knip* Zoals in de topic warning ook staat, is het niet de bedoeling om hier namaak te bespreken.

[ Voor 49% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2016 11:33 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12-2025
Mijn seller op Aliexpress heeft gereageerd op mijn dispute van een niet ontvangen item. Pakketje is al bijna 2 maanden onderweg en ik heb nog circa 10 dagen voordat de buyer protection gaat eindingen.

Ik had een aantal dagen geleden een dispute gestart en nu kreeg ik een tegenreactie met voorstel "no return and no refund".

Ik wil hem best die 10 dagen extra geven maar als ik nu accepteer kan ik later alsnog een dispute starten voor een niet ontvangen item ?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Je kunt maar 1 keer een dispute openen, dus je moet de huidige vooral niet afsluiten.
De kans dat je bestelling in de komende 10 dagen ineens wel bezorgd wordt is natuurlijk heel klein...

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:51
Die zag ik vandaag ook al langskomen bij https://twitter.com/coolstuffcheap (twitteraccount maar rare AX producten) Ik verbaas me iedere keer wat er aan zooi verkocht wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door m3gA op 21-11-2016 11:33 ]

• jopie282
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
Zoals in de topic warning ook staat, is het niet de bedoeling om te vragen hoe en of er belasting kan worden ontduikt.

[ Voor 74% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2016 15:06 ]

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07-2025
dcell schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:19:
Mijn seller op Aliexpress heeft gereageerd op mijn dispute van een niet ontvangen item. Pakketje is al bijna 2 maanden onderweg en ik heb nog circa 10 dagen voordat de buyer protection gaat eindingen.

Ik had een aantal dagen geleden een dispute gestart en nu kreeg ik een tegenreactie met voorstel "no return and no refund".

Ik wil hem best die 10 dagen extra geven maar als ik nu accepteer kan ik later alsnog een dispute starten voor een niet ontvangen item ?
Wel via de dispute communiceren. Als je dat er buiten om doet wordt dat niet meegenomen in de latere beoordeling van Aliexpress.
Vaak kan de Seller ook de protectie verlengen. Moet je even om vragen dan als je dat wil.

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-11-2025
PKing83 schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:44:
[...]

Heb vaker nagedacht over een systeem om achterliggers middels vriendelijk bedoelde signalen zaken duidelijk te maken en elkaar te helpen op de weg.
Denk aan signalen voor 'rechterbanen zijn vrij en gratis te gebruiken, pas op met slingeren, focus je op weg ipv telefoonscherm, (rem)licht doet het niet, benzineklepje staat open, etc..

Met een matrix bord of iets anders met verlichting kan dat heel goed maar dat is volgens mij niet toegestaan.
Denk dan ook niet dat dit toegestaan zal zijn.
Haha bestaat zoiets? _O- Link maybe?

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-01 14:41
Hamza schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:17:
[...]

Heb het nog nooit in een shop gezien maar wie weet, het blijft een goed idee ;-)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Hamza schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:17:
[...]

Here ya go :D
https://nl.aliexpress.com...kinds-of/32761473631.html
Willen we natuurlijk wel foto's van zien als'ie hangt hé! ;)

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-11-2025
dodge_911 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:54:
[...]

Here ya go :D
https://nl.aliexpress.com...kinds-of/32761473631.html
Willen we natuurlijk wel foto's van zien als'ie hangt hé! ;)
Lol, €70 is iets teveel voor de middelvinger alleen _O-

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Heeft 4-5 jaar geleden al eens in de Seat shop (nederlands) te koop gestaan met smileys.

Nu kan ik alleen een referentie vinden voor 39 dollar
Was vergelijkbaar met deze http://www.thinkgeek.com/product/d138/

Verwijderd

Ja leuk, er is al genoeg aggessie in het verkeer. En dat soort borden zal wel voor nog meer zorgen.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Iets nieuws?

Kreeg de laatste tien dagen diverse pakjes binnen (bestellingen via BG) waarop een waarschuwingssticker zit dat er Lithium Ion materiaal in zou zitten "CAUTION ! Do not load or transport if damaged".
Maar er zit helemaal geen accuspul in. :N

Gewoon passief mechanisch knutselspul (stukken prototype PCBs en aluminium kastjes).

Iemand enig idee waarom er ineens van die Li-ion stickers opzitten? :/

Mooie Plaatjes   

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-01 11:51

ikt

http://m.banggood.com/APP...g-Keyboard-p-1064055.html

Ik heb dit net gekocht, moet ik hierover (€67,30) aan de deur nog +21% betalen?

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
ikt schreef op donderdag 24 november 2016 @ 00:49:

Hangt af van de de verzendmethode die je hebt gekozen, en daar zijn er vast meer benieuwd naar. :z

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:20

Kwestie van afwachten of je geluk hebt of niet.

Mijn Dashcam van 60 euro werd zonder problemen en enige bijkomende kosten aan de deur afgeleverd. Via Postnl laten versturen.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-01 11:51

ikt

Ah, afwachten en geluk hebben dus.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 19:54
yay... een verkoper op aliexpress heeft iets naar huisnr. 100 gestuurd ipv 40...
dat gaat nog leuk worden... al contact gehad met postnl, maar die kunnen uiteraard niets veranderen.
Heb de verkoper al 2x gevraagd om te bevestigen naar welk adres het is verzonden.

Pakketje is nog maar 27 dagen onderweg, dus het is nog te vroeg voor een dispute, maar wel jammer. Had een leuke android tv box besteld waar ik mee wilde expirimenteren.

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:17

BoAC

Memento mori

Trichoglossus schreef op donderdag 24 november 2016 @ 06:48:
[...]

Kwestie van afwachten of je geluk hebt of niet.

Mijn Dashcam van 60 euro werd zonder problemen en enige bijkomende kosten aan de deur afgeleverd. Via Postnl laten versturen.
Hetzelfde hier, heb een runcam 2 van 73 Euro laten bezorgen bij Banggood vandaan, is gisteren via PostNL binnen gekomen zonder problemen. Is overigens een perfect en origineel aparaatje, geweldig!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
FunFair schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:20:
yay... een verkoper op aliexpress heeft iets naar huisnr. 100 gestuurd ipv 40...
dat gaat nog leuk worden... al contact gehad met postnl, maar die kunnen uiteraard niets veranderen.
Heb de verkoper al 2x gevraagd om te bevestigen naar welk adres het is verzonden.

Pakketje is nog maar 27 dagen onderweg, dus het is nog te vroeg voor een dispute, maar wel jammer. Had een leuke android tv box besteld waar ik mee wilde expirimenteren.
Bestaat nummer 100 niet of heb je daar bonje mee? Anders zou ik er gewoon even langs gaan met de melding dat er (per ongeluk) een pakketje aangeboden wordt dat voor jou bestemd is.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 19:54
Majesty schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:33:
[...]

Bestaat nummer 100 niet of heb je daar bonje mee? Anders zou ik er gewoon even langs gaan met de melding dat er (per ongeluk) een pakketje aangeboden wordt dat voor jou bestemd is.
100 bestaat wel, maar het is een beetje vaag. In de order staat duidelijk nr. 40, maar de tracking code vertaald naar 3SRGATxxxxx code laat dus nr. 100 zien bij de Postnl app.
Het pakje is zogenaamd in Nederland, maar is ook een soort van kwijt :P

Dit staat bij https://www.internationalparceltracking.com
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Sat Nov 12
14:00
NL
[b]Pre-announced, not found[/b]

Fri Nov 11
21:48
NL
Accepted, not pre-alerted

Fri Nov 11
21:48
NL
Parcel received and in sorting process

Fri Nov 11
16:52
NL
Received in country of destination

en in de PostNL app staat 'zending nog niet verwerkt'.
Dus of het pakje is nog niet in Nederland, of het pakje is zoek geraakt.

Vreemd genoeg heb ik de laatste tijd vaker pakketjes gehad waarbij de 3S code aangaf dat het naar nr. 100 moest. Ook een aantal keren een afhaal kaart gehad, waarop een sticker zat dat het opnieuw bezorgd moest worden. Ik heb zo'n vermoeden dat PostNL dus iets fout doet met hun tracking codes, want op de pakjes staat weer duidelijk nr. 40 en onder dat nr. liggen ze ook bij het afhaal punt.

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07-2025

Als je Priority Direct mail hebt gekozen niet (en anders krijg je het terug). Bij de andere verzendmethoden loop je wel de kans.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:03
FunFair schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:20:

Ha ik heb hetzelfde. Pakketje had een verkeerd adres, werd daardoor dus ook niet afgehaald door mij en is retour gegaan. PostNL kan er ook weinig aan doen maar het is toch best vervelend.

Ik wacht nogsteeds op een milight lamp. 1-11 zou het China verlaten hebben maar hij is nog niet bekend bij PostNL. Een silicone blikjeshouder voor in de koelkast (zodat je blikjes kunt stapelen zonder dat ze wegrollen) is 16-11 besteld en wordt morgen al bezorgd. Geen touw aan de levertijden vast te knopen.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Weet dat een aantal mensen hier zit te wachten op de Mijia camera (die overal als Xiaomi verkocht word). Heb de mijne net binnen. Geinig klein ding, beeld kwaliteit is goed, setup is deels in Chinees (app Engels, voice Chinees).
Maar voor iets meer heb je een dahua die 360 graden kan draaien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3dukO3E1JiLxVv6eZaY5IfXp/thumb.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Kenzi op 25-11-2016 07:30 ]

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43

HellBeast

Oh My GoT!

Kenzi schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 04:01:
Weet dat een aantal mensen hier zit te wachten op de Mijia camera (die overal als Xiaomi verkocht word). Heb de mijne net binnen. Geinig klein ding, beeld kwaliteit is goed, setup is deels in Chinees (app Engels, voice Chinees).
Maar voor iets meer heb je een alhua die 360 graden kan draaien.

[afbeelding]
Heb je een linkje naar die "Alhua"? Kan op google niks vinden en vermoed een spelfout?

Beauty is in the eye of the beerholder

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:23
HellBeast schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:18:
Heb je een linkje naar die "Alhua"? Kan op google niks vinden en vermoed een spelfout?
Ik vermoed dat het dahua moet zijn, het logo is wat verwarrend en laat zich makkelijk lezen als alhua.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

HellBeast schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:18:
[...]

foutje.
Zoals grun93 zegt gaat het om dahua. Ze zitten notabene hier een straat verder.
Heb zelf de P2 (lijkt op deze: http://www1.dahuasecurity.com/products/ipc-a35-5551.html ) via China Telecom. RMB 129 waar de Mi RMB 99 kost.

In het donker is de dahua ook een stuk beter maar misschien is dat meer iets om in het ip-camera topic te bespreken.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nou... vlotte 'shipping from EU warehouse. 3-7 days delivery' bij Banggood is ook een wassen neus. :-(

Geen idee waar hun EU warehouse staat, maar >1 week is wel erg lang. Ze prezen wat opruimartikelen aan uit hun EU warehouse, met daarbij de belofte dat het snel geleverd zou worden.
Niet dus. :N
(dit is nu al de derde keer dat ik dit meemaak)

Terwijl als je b.v. artikelen via eBay uit de UK laat komen (soms ook van HK bedrijven met een UK stock), dan is het er binnen een paar dagen.
Zelfs het keurig aangeleverde PostNL tracking nummer geeft als resultaat:
"Pakket niet gevonden
Sorry, we kunnen de gegevens van uw pakket niet vinden. Controleert u alstublieft de barcode of neemt u contact op met de verzender van het pakket voor meer informatie"

Soms heb je dingen uit CN warehouse nog eerder in huis, dan vanuit EU warehouse.

Nou ja, het blijft gewoon altijd een avontuur met die chinese bestellingen. De specifieke producten die ik bestel zijn voor de rest gewoon prima, maar het logistieke traject blijft één groot avontuur. >:)

Mooie Plaatjes   

• Wzeemans
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-05-2023
Is er ook iemand die ervaring heeft met het kopen van een 110v reis stijltang?

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:00
Ik ontving gisteren enkele leuke coupons van Gearbest voor hun EU warehouse. Kies dan wel voor het EU warehouse. Hiervoor hoeven geen importkosten betaald te worden en sommige items zijn voordeliger dan in het Chinese warehouse! Ik heb laatst een Ilife A4 besteld vanuit het EU warehouse; zaterdags verzonden, dinsdags geleverd. Het is echt een topapparaat!

Product: V5 Pro
Link: http://www.gearbest.com/cleaning-appliances/pp_348730.html
Couponcode: V5PBLEU
Originele prijs, actieprijs: $112,00 – 105,99

Product: Oukitel K6000 Pro
Link: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_349081.html
Couponcode: K6PBLEU
Originele prijs, actieprijs: $149,99 – 140,99

Product: 6 in 1 Key Style Pocket Knife
Link: http://www.gearbest.com/cutting-tools/pp_319818.html
Couponcode: KSBLEU
Originele prijs, actieprijs: $4,34 – 0,99

Product: Vernee Apollo Lite 4G+ Phablet
Link: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_356130.html
Couponcode: VABLEU
Originele prijs, actieprijs: $199,99 – 197,99

Product: NEXBOX A95X
Link: http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_414756.html?wid=3
Couponcode: A95BLEU
Originele prijs, actieprijs: $51,86 – 49,99

Product: Original Elephone ELE Explorer 4K Ultra HD WiFi Action Camera
Link: http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_265306.html
Couponcode: EL4BLEU
Originele prijs, actieprijs: $56,97 – 49,99

Product: U8 Smartwatch
Link: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_28983.html
Couponcode: U8BLEU
Originele prijs, actieprijs: $11,09 – 7,99

Product: Silver Original OBS Engine RTA Atomizer 25mm 5.2ml
Link: http://www.gearbest.com/rebuildable-atomizers/pp_426549.html
Couponcode: OBSBLEU
Originele prijs, actieprijs: $24,13 – 19,69

Product: Black Elephone P9000 4G Phablet 
Link: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_240425.html
Couponcode: P9BLEU
Originele prijs, actieprijs: $236,89 – 189,99

Product: ILIFE X5 Smart Robotic Vacuum Cleaner
Link: http://www.gearbest.com/r...um-cleaner/pp_391459.html
Couponcode: X5BLEU
Originele prijs, actieprijs: $118,99 – 109,99

Product: RITECH Virtual Reality 3D Glasses Ⅱ
Link: http://www.gearbest.com/home-gadgets/pp_169233.html
Couponcode: RVRBLEU
Originele prijs, actieprijs: $13,08 – 7,99

Product: Original Smok V8 - T6 0.2ohm Coil Head
Link: http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_414756.html
Couponcode: A95BLEU
Originele prijs, actieprijs: $51,86 – 49,99

Product: Q6 WiFi 4K Ultra HD Action Sport Camera
Link: http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_434992.html
Couponcode: Q6BLEU
Originele prijs, actieprijs: $43,99 – 37,99

Product: JJRC H31 Waterproof Drone
Link: http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_366866.html
Couponcode: H31BLEU
Originele prijs, actieprijs: $26,61 – 20,99

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
ehtweak schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:42:
Nou... vlotte 'shipping from EU warehouse. 3-7 days delivery' bij Banggood is ook een wassen neus. :-(

Geen idee waar hun EU warehouse staat, maar >1 week is wel erg lang. Ze prezen wat opruimartikelen aan uit hun EU warehouse, met daarbij de belofte dat het snel geleverd zou worden.
Niet dus. :N
(dit is nu al de derde keer dat ik dit meemaak)

Terwijl als je b.v. artikelen via eBay uit de UK laat komen (soms ook van HK bedrijven met een UK stock), dan is het er binnen een paar dagen.
Zelfs het keurig aangeleverde PostNL tracking nummer geeft als resultaat:
"Pakket niet gevonden
Sorry, we kunnen de gegevens van uw pakket niet vinden. Controleert u alstublieft de barcode of neemt u contact op met de verzender van het pakket voor meer informatie"

Soms heb je dingen uit CN warehouse nog eerder in huis, dan vanuit EU warehouse.

Nou ja, het blijft gewoon altijd een avontuur met die chinese bestellingen. De specifieke producten die ik bestel zijn voor de rest gewoon prima, maar het logistieke traject blijft één groot avontuur. >:)
Volgens mij is dit puur om de invoerrechten te omzeilen...

Youtube: DashcamNL

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Laatst een brief binnen gehad van PostNL dat mijn bestelling bij de douane ligt en ze graag een document willen zien met productinformatie (waarde etc.)

Heb ik wel eens vaker gehad. Was altijd een kwestie van een berichtje sturen naar de verkoper op aliexpress en dan kreeg ik netjes een factuur die ik kon opsturen.

Maar nu snapt de verkoper het niet helemaal niet denk ik. Of kun je tegenwoordig ook bestanden sturen via paypall?
Hi,
The product has been received by customs here in Holland. Before they release it they want to see a document with order information and products worth. Can you send me a copy of the invoice with products worth 19,95 euro. I can send that copy to customs to release the product.
Thanks in advance!
Kind regards,
Rob
Hello friend,
You still have 48 days protection time.
Could you wait for your parcel?
Hope you can wait for it patiently.
If you have any question about your order, please contact me firstly, I will offer you the best service.
Thank you
jerry
Hello, the product is already in Holland. But customs/border/douane won't send it to my Home location. it is asking for a document with product information.
Can you send me an invoice document with the product information and product worth 19.95. ?
hi friend,
ok .
could you tell us your paypal account ?
we will send it to you .
jerry
wil die nou het geld terugstorten? :X

• Wasabi!
Rezje schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:43:
Laatst een brief binnen gehad van PostNL dat mijn bestelling bij de douane ligt en ze graag een document willen zien met productinformatie (waarde etc.)

Heb ik wel eens vaker gehad. Was altijd een kwestie van een berichtje sturen naar de verkoper op aliexpress en dan kreeg ik netjes een factuur die ik kon opsturen.

Maar nu snapt de verkoper het niet helemaal niet denk ik. Of kun je tegenwoordig ook bestanden sturen via paypall?

[...]

[...]

[...]

[...]

Je kan toch gewoon via My orders, order details een screenshot maken en opsturen, heb ik laatst ook gedaan.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
hoe betalen jullie meestal op aliexpress?

gewoon in euros, of dollars? (rabo)

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-12-2025
Wasabi! schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:30:
[...]

Je kan toch gewoon via My orders, order details een screenshot maken en opsturen, heb ik laatst ook gedaan.
Ik maak ook altijd een screenshot op de Aliexpress website. Nooit iets over gehoord, vonden ze altijd prima. Maar als die seller ineens geld gaat terugstorten is dat natuurlijk ook prima :p

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Hi,
The product has been received by customs here in Holland. Before they release it they want to see a document with order information and products worth. Can you send me a copy of the invoice with products worth 19,95 euro. I can send that copy to customs to release the product.
Thanks in advance!
Kind regards,
Rob
Vraag je hier nu koudweg om een valse factuur? Of is dat de prijs?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Maar nu snapt de verkoper het niet helemaal niet denk ik
Of misschien snap jij het niet helemaal. Het kan namelijk ook gewoon dat hij naar je Paypal account vraagt zodat hij de administratie erbij kan halen en je factuur kan vinden. }:O

• dutchgio
  • Niet online
Je communiceert toch 'binnen' een order. Lijkt me dat dat wel in te zien is en het geen random vraag is.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:14:
[...]

Of misschien snap jij het niet helemaal. Het kan namelijk ook gewoon dat hij naar je Paypal account vraagt zodat hij de administratie erbij kan halen en je factuur kan vinden. }:O
Dat zou me straf lijken omdat het om AliExpress gat; die doen volgens mij nog geen paypal, of het moet rechtstreeks met de verkoper geregeld zijn...

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb niet via Paypal betaald. Ik heb niet eens een paypal account.
Vandaar ook de vraag of het normaal is om een factuur via paypal te sturen?

En ja, het bedrag is het juiste bedrag. Dus ik ga er ook vanuit dat als ik de factuur stuur ik verder ook vrij ben van invoerkosten.

Maar als ik het goed begrijp voldoet een screenshot van 'my orders' met het product al ?

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2025
ik weet dat hij hier populiar is, de Xiaomi pistons,

in de aanbieding bij Banggood voor 6 euro:

http://www.banggood.com/O...e-With-Mic-p-1044879.html

Goedkoper bij GB: http://www.gearbest.com/piston-_gear/

[ Voor 13% gewijzigd door Speedfightserv op 28-11-2016 14:18 ]

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Speedfightserv schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:37:

Niet echt een aanbieding, voor de zelfde prijs bij Gearbest gekocht, maand geleden. Als het de hybrids waren geweest was het een koopje ja :9 Bij GB kosten ze nu trouwens 5.15€.
Nano review: van alle goedkope china headsets pistons/hybrids/kz-ATE-s/KZ-ZS3 die ik heb gekocht zijn de KZ ATE/ZS3's beste in bass en de hybrids beste algemeen. Dagelijks gebruik/gym is de KZ ATE meest gebruikt. KZ-ZS3 zitten onhandig en vallen vaak uit je oor tijdens het trainen, hybrids zijn fysiek zeer sterk voor dagelijks gebruik en hebben ook volume controls alle anderen niet, KZ's voelen goedkoop aan maar voorlopig doen ze het prima. Hybrids zijn 3x duurder dan de pistons maar nog steeds spot goedkoop en duidelijk beter in AQ en materiaal. Gebruikt met android & poweramp en allen getest met foam tips.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• dutchgio
  • Niet online
Laatst was ie door middel van een kortingscode 3,58, dat is een aanbieding. :)
Nu is de code helaas niet meer geldig...

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
D0gtag schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:50:
[...]

Niet echt een aanbieding, voor de zelfde prijs bij Gearbest gekocht, maand geleden. Als het de hybrids waren geweest was het een koopje ja :9 Bij GB kosten ze nu trouwens 5.15€.
Nano review: van alle goedkope china headsets pistons/hybrids/kz-ATE-s/KZ-ZS3 die ik heb gekocht zijn de KZ ATE/ZS3's beste in bass en de hybrids beste algemeen. Dagelijks gebruik/gym is de KZ ATE meest gebruikt. KZ-ZS3 zitten onhandig en vallen vaak uit je oor tijdens het trainen, hybrids zijn fysiek zeer sterk voor dagelijks gebruik en hebben ook volume controls alle anderen niet, KZ's voelen goedkoop aan maar voorlopig doen ze het prima. Hybrids zijn 3x duurder dan de pistons maar nog steeds spot goedkoop en duidelijk beter in AQ en materiaal. Gebruikt met android & poweramp en allen getest met foam tips.
Helaas is het linker oortje van mijn KZ-ZS3 gesneuveld. Waardoor I dont know... Het probleem lijkt me in het oortje zelf te zitten, en bijv. niet gerelateerd aan kabelbreuk.. Want als ik het als ik linkeroortje aan de rechterkabel koppel dan werkt ie nog steeds niet. En het rechteroortje werkt wel aan de linkerkabel.
Iemand toevallig die dit probleem herkent?

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

dfrenner schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:36:
[...]

Volgens mij is dit puur om de invoerrechten te omzeilen...
Invoerrechten? Op een artikel van een paar euro? :|

Mooie Plaatjes   

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-12-2025

[...]

[...]

[...]

[...]

De keer dat ik dat voor had, heb ik gewoon een printscreen genomen van de productpagina.
Opgelost :)

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-12-2025

The Inquisitor

Greetings weaklings

ehtweak schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:39:
[...]

Invoerrechten? Op een artikel van een paar euro? :|
Het UK warenhuis is echt, alleen ze vertellen je niet wanneer de producten niet voorradig zijn. En in dat geval gaat het vaak van CN naar UK en dan naar jou, waardoor je inderdaad langer wacht. Als ze het wel op voorraad hebben dan krijg je het gewoon in 4 dagen ongeveer.

Ik heb daar vorig jaar ook mijn Earson 151 gekocht, omdat deze boven de 22 grens lag (geen aanbiedingen) en deze kwam netjes aan in 4 dagen, weliswaar zonder retailverpakking omdat dat teveel ruimte en dus geld kost in hun beperkte UK ruimte.

• TimKras
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11-2025
Aggressor schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:31:

Euro's, anders kan de bank nog kosten rekenen om de valuta om te zetten.

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-12-2025
Aggressor schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:31:

Dollars. Ik gebruik een Visa CC van ICS en op de afrekening blijkt altijd dat ICS een gunstige Dollarkoers hanteert - dat wil zeggen, beter dan de Dollarkoers van AliExpress.

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-01 15:20

f.h

Heb op 26-9 een Xiaomi powerbank bij Banggood besteld (untracked shipping) die ik tot op heden nog niet onvangen heb. Na goed contact met de klantenservice is op 11-11 nogmaals een pakketje (tracked) verstuurd. Als trackingcode heb ik een RExxxxxxxxxSE die onvindbaar is op welke site dan ook. Pakketje tot op heden nog niet binnen gehad.

Inmiddels weer contact gezocht met de klantenservice met de vraag of het wel het juiste trackingnummer is.

In de tussentijd al wel andere producten uit China (weliswaar aliexpress) ontvangen. Maar de powerbanks dus nog niet :(

Heb ik (tot nu toe) pech of komt dit vaker voor bij powerbanks? Vorige shipping ervaringen met Banggood waren prima overigens.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:14
je kunt pech hebben. Powerbankx zijn batterijen, mag in principe niet meer.

• Speedfightserv
f.h schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:41:
Heb op 26-9 een Xiaomi powerbank bij Banggood besteld (untracked shipping) die ik tot op heden nog niet onvangen heb. Na goed contact met de klantenservice is op 11-11 nogmaals een pakketje (tracked) verstuurd. Als trackingcode heb ik een RExxxxxxxxxSE die onvindbaar is op welke site dan ook. Pakketje tot op heden nog niet binnen gehad.

Inmiddels weer contact gezocht met de klantenservice met de vraag of het wel het juiste trackingnummer is.

In de tussentijd al wel andere producten uit China (weliswaar aliexpress) ontvangen. Maar de powerbanks dus nog niet :(

Heb ik (tot nu toe) pech of komt dit vaker voor bij powerbanks? Vorige shipping ervaringen met Banggood waren prima overigens.
3 weken is ook wel heel erg kort om te zeggen dat het niet binnen komt. kan makkelijk nog een paar weken duren.

Betreft batterijen, (post boven me) alleen losse batterijen kunnen ze moeilijk over doen. Zodra ze in een apparaat zitten hoort er niets aan de hand te zijn..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Speedfightserv schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:37:

Goedkoper bij GB: http://www.gearbest.com/piston-_gear/
Deze oordopjes zijn perfect! _O_

Ik gebruik ze al een tijdje, en heb niets te klagen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• f.h

f.h

Speedfightserv schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:07:
[...]

3 weken is ook wel heel erg kort om te zeggen dat het niet binnen komt. kan makkelijk nog een paar weken duren.
Klopt. Daarom ook na 6,5 week de eerste keer aan de bel getrokken bij Banggood. Nu inderdaad "al" na 3 weken, maar met de vraag of het trackingnummer wel correct is :)

• Speedfightserv
f.h schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:37:
[...]

Klopt. Daarom ook na 6,5 week de eerste keer aan de bel getrokken bij Banggood. Nu inderdaad "al" na 3 weken, maar met de vraag of het trackingnummer wel correct is :)
code ook geprobeerd op www.17track.net ?

• f.h

f.h

Yes. Niets op te vinden. 17track geeft zelf de suggestie of het naar Zweden verstuurd is :+ Maar laat qua tracking dus niets zien. Ook niet als ik de SE naar NL veranderd.

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-12-2025
f.h schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:41:

Ik wacht ook al 8 weken op iets van Banggood, toevallig vorige week mijn geld teruggekregen. Ze zijn daar niet zo moeilijk.

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-01 22:32
Voor de mensen die AfterShip gebruiken voor het tracken van orders: ik kwam er vandaag achter dat shipments gesynct kunnen worden tussen verschillende apparaten.

De app blijkt nog niet te kunnen syncen op mij ipad.

[ Voor 18% gewijzigd door PjotrStroganov op 29-11-2016 19:55 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:00
Weer een mooie actie bij Gearbest!
Alle deelnemende telefoons met 13% korting! En weer een paar mooie aanbieding!

All phone price 13%off
Coupon: GBofertaM
Link: http://www.gearbest.com/mobile-phone-c_11992/

Extra aanbiedingen:

Xiaomi Mi5s 4G Smartphone
Coupon: NUMIIT
Prijs: $334.99
Link: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_476956.html

CHUWI HiBox Mini PC TVBox
Coupon: GBCWH
Prijs: $129.99
Link: http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_590407.html

XIAOMI Mi4C 4G Smartphone
Coupon: PT4IGB
Prijs : 115.99 Dollar
Link: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_241902.html

XiaoMi Mi5 4G Smartphone
Coupon: PT64gb2
Prijs: $308.99
Link: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_294066.html

Original Xiaomi Smart 1080P WiFi IP Camera
Couponcode IPCam
Prijs; $27.99
Link; http://www.gearbest.com/ip-cameras/pp_487830.html

NEXSMART D32
Couponcode NEXSMART
Prijs; $21.99
Link; http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_553852.html

[ Voor 14% gewijzigd door groxgrox op 29-11-2016 20:10 ]

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

f.h schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:37:
[...]

Zelfde verhaal mee gemaakt, maar dan bij Gearbest, moet je 8 weken wachten voordat je het kan opgeven als lost. Mijn product was wat duurder dus dan houden ze zich wat strikter aan de regels. Maar de T&T gaf aan dat me pakket in oost EU lag en niet in Holland, daarom waren ze terughoudend met nogmaals versturen. Maar toen ze het pakket opnieuw verstuurd hadden had ik hem binnen een week 8)7 Ik blijf o.a. hierdoor positief over GB.
Ik kreeg vervolgens ook een brief van postNL die de waarde wilde weten. Ik gaf ze een kort verhaal dat ik de pakbon nummer enT&T niet overeenkwam met de pakbon en T&T die zij hadden maar was wel eerlijk over de werkelijke waarde (incl. pakbon die je bij GB kan downloaden) die ver over de 20 euro belasting vrij was. Opgestuurd, kreeg ik geen reactie, maar na een paar dagen opeens wel het pakket en geen na heffing... _/-\o_

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• mo0ny
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-01-2021
Even een vraag, heeft er iemand ervaring met het bestellen van smartphones bij de shop IbuyGou,
hoe zijn ze met de levertijd of komt het überhaupt wel aan?
Zelf wil ik een Xiaomi 4 pro bestellen maar ik zou graag willen weten hoe betrouwbaar deze site is aangezien op Banggood hetzelfde product alleen nog maar in goud beschikbaar is, 1618 pre-orders heeft en het pas beschikbaar is vanaf morgen.

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-12-2025
mo0ny schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:12:
Even een vraag, heeft er iemand ervaring met het bestellen van smartphones bij de shop IbuyGou,
Zelf wil ik een Xiaomi 4 pro bestellen maar ik zou graag willen weten hoe betrouwbaar deze site is aangezien op Banggood hetzelfde product alleen nog maar in goud beschikbaar is, 1618 pre-orders heeft en het pas beschikbaar is vanaf morgen.
Heb je al gezocht op ibuygou in dit topic? Iets zegt me van niet... O-)

• mo0ny
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-01-2021
Tigerblood schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:05:
[...]

Heb je al gezocht op ibuygou in dit topic? Iets zegt me van niet... O-)
Na even zoeken gevonden, thanks!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:33
Chocoball schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:44:
Bij Gearbest is de Huawei AM-185 headset met Active Noise Cancelling voor $68.99 te krijgen met code LHHW.

Ik heb ze in Shenzhen beluisterd en klonken in ieder geval beter dan de Huawei AM-180 die ook over Active Noise Cancelling beschikt. Bij de officiële Huawei Vmall shop kosten ze 599 RMB ($88.36) daarom toch maar even gewacht totdat ik thuis was.

[afbeelding]
Heb je ergens een (zinnige) review gevonden van deze headset, of heb je 'm inmiddels zelf. Ben wel geïnteresseerd in een ANC headset - deze is nu 69 euro, maar dan idd van dit soort oortjes en niet on / over ears.... Deze review is wel redelijk positief, maar de reviewer houdt niet van ANC :F
eggda schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:38:
[...]

Heb je ergens een (zinnige) review gevonden van deze headset, of heb je 'm inmiddels zelf. Ben wel geïnteresseerd in een ANC headset - deze is nu 69 euro, maar dan idd van dit soort oortjes en niet on / over ears.... Deze review is wel redelijk positief, maar de reviewer houdt niet van ANC :F
Reviews zijn er amper maar deze lijkt dan nog redelijk uitgebreid. In een andere las ik dat de AM-185 beter waren dan de AM-180 ANC earphones van Huawei. Qua prijs schelen ze ook bijna de helft.

Ik heb ze inmiddels ook en het klopt wel dat ANC eigenlijk alleen goed werkt als het omgevingsgeluid constant is zoals in een vliegtuig of trein. ANC heb ik getest met een BT speaker met het geluid als je in een vliegtuig zit en ANC werkt. ANC lijkt zichzelf uit te schakelen als er geen storend omgevingsgeluid is.Had wel het plan een korte review over de AM-185 te maken.

• Joolee
  • Niet online
Ik heb laatst Xiaomi Mi Smart Home Gateway gekocht. Ik zie echter (anders dan bij een toen iets duurdere website, niet goed gekeken) dat er geen adapter van EU>China bijgeleverd wordt. Weet iemand welke adapter ik dan precies nodig heb en waar ik er een voor een leuk prijsje kan vinden? Bij voorkeur in NL, dat gaat wat sneller. Het hoeft zeker geen 'sluit de hele wereld aan' adapter te zijn, hij krijgt toch maar één functie.

• f.h

f.h

Jordymt schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:32:
[...]

Ik wacht ook al 8 weken op iets van Banggood, toevallig vorige week mijn geld teruggekregen. Ze zijn daar niet zo moeilijk.
Dat heb ik ook ervaren inderdaad. Scheelt wel dat dat gewoon netjes geregeld is.
D0gtag schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:56:
[...]

Zelfde verhaal mee gemaakt, maar dan bij Gearbest, moet je 8 weken wachten voordat je het kan opgeven als lost. Mijn product was wat duurder dus dan houden ze zich wat strikter aan de regels. Maar de T&T gaf aan dat me pakket in oost EU lag en niet in Holland, daarom waren ze terughoudend met nogmaals versturen. Maar toen ze het pakket opnieuw verstuurd hadden had ik hem binnen een week 8)7 Ik blijf o.a. hierdoor positief over GB.
Ik kreeg vervolgens ook een brief van postNL die de waarde wilde weten. Ik gaf ze een kort verhaal dat ik de pakbon nummer enT&T niet overeenkwam met de pakbon en T&T die zij hadden maar was wel eerlijk over de werkelijke waarde (incl. pakbon die je bij GB kan downloaden) die ver over de 20 euro belasting vrij was. Opgestuurd, kreeg ik geen reactie, maar na een paar dagen opeens wel het pakket en geen na heffing... _/-\o_
Ach het houdt de boel wel spannend :+

• mathy_
  • Laatst online: 06:07
Vandaag een mooie nieuwe 2e hands auto gekocht.
Enige minpuntje is de grote originele radio geen bluetooth of aux heeft.

Nu kan ik kiezen voor een nieuwe 2 din autoradio (prijzig) en vind ik niet echt mooi staan of een FM transmitter.

Ik heb al wat na gezocht en mijn oog is gevallen op de Roidmi van Xiaomi.
De roidmi 2s is geschikt voor mijn auto, maar nu zie ik een Chinese versie en een International versie.

Iemand die mij kan vertellen waar ik tegen aan loop als ik de Chinese versie bestel en niet de duurdere International version?

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:00
Als ik het me goed herinner is alleen het doosje anders.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:35
mathy_ schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:01:
Vandaag een mooie nieuwe 2e hands auto gekocht.
Enige minpuntje is de grote originele radio geen bluetooth of aux heeft.

Nu kan ik kiezen voor een nieuwe 2 din autoradio (prijzig) en vind ik niet echt mooi staan of een FM transmitter.

Ik heb al wat na gezocht en mijn oog is gevallen op de Roidmi van Xiaomi.
De roidmi 2s is geschikt voor mijn auto, maar nu zie ik een Chinese versie en een International versie.

Iemand die mij kan vertellen waar ik tegen aan loop als ik de Chinese versie bestel en niet de duurdere International version?
Iets met de taal in de app geloof ik. Ik heb de 2s Drive onderweg, die verwacht ik komende week

• mathy_
418O2 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:35:
[...]

Iets met de taal in de app geloof ik. Ik heb de 2s Drive onderweg, die verwacht ik komende week
Als hij standaard met de engelse versie zou werken zou fijn zijn.
Zie dat hij bij Tinydeal voor 2 tientjes te koop is
http://www.tinydeal.com/n...nal-version-p-162392.html

Dan komt hij volgens hun ook nog eens uit duitsland.

Nooit besteld bij Tinydeal, iemand er ervaring mee? verzenden ze echt uit Duitsland?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:35
mathy_ schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:42:
[...]

Nooit besteld bij Tinydeal, iemand er ervaring mee? verzenden ze echt uit Duitsland?
Geen idee. Ben niet zo'n fan van ze. Bestel zelf altijd op banggood
http://m.banggood.com/Ori...ar-Charger-p-1042119.html
The difference betwen international and chinese version:
The functions and parameters are the same, just the packaging is not the same and Chinese version come with a Chinese manual.

http://m.banggood.com/Ori...tion-Smart-p-1092843.html

Die heb ik onderweg

• mathy_
418O2 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:46:
[...]

http://m.banggood.com/Ori...ar-Charger-p-1042119.html
The difference betwen international and chinese version:
The functions and parameters are the same, just the packaging is not the same and Chinese version come with a Chinese manual.

http://m.banggood.com/Ori...tion-Smart-p-1092843.html

Die heb ik onderweg
Oke dankje, ga er morgen nog even verder in verdiepen.
Geen zin om 2 weken of langer te wachten en dat hij dan chinees tegen mij gaat praten in de auto :9

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:00
Met "Chinese manual" wordt bedoeld het papiertje dat in de doos erbij zit.
Dat heb je niet nodig, je hoeft alleen de app uit de playstore te installeren.
mathy_ schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:42:
[...]

Verzending is inderdaad vanuit een Duits magazijn en niet versnelde zending vanuit China zoals bij DX.Misschien dat je ze een berichtje kunt sturen over beschikbaarheid en levertijd. Zelf vaak besteld bij Tinydeal en nooit problemen gehad.

• mathy_
Nou bestellen bij Tinydeal ging niet, kreeg meerder malen een foutmelding als ik naar paypal wou gaan.
Ik heb hem nu besteld bij Gearbest voor 16 euro (Roidmi 2s INT versie)

Daarnaast ook maar een nieuwe auto houder besteld die in de cd slot gaat. Koste me 5 euro.
http://www.banggood.com/A...h-Cellphone-p-999776.html

Ben zelf geen van fan van dingen aan het raam, en in de ventilatie rooster is ook niks ivm de luchtstroom, hitte of koude airco tegen je telefoon van 600 euro heb ik nog nooit gesnapt.
Dus ben benieuwd hoe deze bevalt.

*edit
Nu ik de mail binnen heb blijkt het toch om de int versie te gaan 8)7
http://www.gearbest.com/car-charger/pp_483877.html?wid=21

[ Voor 10% gewijzigd door mathy_ op 30-11-2016 13:55 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:02
418O2 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:46:
[...]

Ik ben ook zeker niet te spreken over de aftersales van Tinydeal.. ;w

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Dacuuu schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:01:
[...]

Ik ben ook zeker niet te spreken over de aftersales van Tinydeal.. ;w
Sinds 'our man in China' er niet meer werkt is de zin om daar te bestellen hier een pak geminderd :)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:02
dodge_911 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:06:
[...]

Sinds 'our man in China' er niet meer werkt is de zin om daar te bestellen hier een pak geminderd :)
Bij mij was al toen hij daar nog werkte, maar daar laat ik mij verder niet openbaar over uit. ;)
Mijn webshop is tegenwoordig Banggood icm eBay.

Verwijderd

mo0ny schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:12:
Ben tevreden zoals velen met mij over ibuygou, zou mij over aankopen daar weinig zorgen maken.

Verwijderd

Gister kreeg ik een pakketje binnen die ik had besteld via Ali , een mp3 module , maar wat me opviel was dat er op het doosje zo'n typische "china-sticker" zat maar er stond een adres op van de afzender in Schiedam?
Is het dan vanaf daar verzonden ? verzending duurde dan wel lang , 19 dagen binnen Nederland zelf :?
Foto's :

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/m6hsj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1zlf8gk.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 13:23 ]

• Firetrooper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:37
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:18:
Gister kreeg ik een pakketje binnen die ik had besteld via Ali , een mp3 module , maar wat me opviel was dat er op het doosje zo'n typische "china-sticker" zat maar er stond een adres op van de afzender in Schiedam?
Is het dan vanaf daar verzonden ? verzending duurde dan wel lang , 19 dagen binnen Nederland zelf :?
Foto's :

[afbeelding]
[afbeelding]
Op je 1e plaatje staat je huis adres en mobiele nummer, misschien dat je deze weg wilt halen?

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 01-12-2016 17:24 . Reden: Op eerste link was adres nog zichtbaar ]

Verwijderd

Firetrooper schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:20:
[...]

Op je 1e plaatje staat je huis adres en mobiele nummer, misschien dat je deze weg wilt halen?
Dankjewel ! Aangepast , wilde ik al doen , vergeten sorry.
Pagina: 1 ... 145 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic