• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nu weer een aparte ervaring met een bestelling via AE: :|

Diverse knutselspullen besteld. Ook bij verkopers waar ik al eerder besteld had. Eigenlijk altijd keurig geleverd en gewoon prima prijs/kwaliteitsverhouding.
En nu ineens, een specifiek product in een bepaalde maat, in een specifieke kleur is niet leverbaar (meer). Ok, kan gebeuren denk je dan.
Krijg een berichtje (via het ordersysteem van AE) dat de verkoper aangeeft dat het niet meer leverbaar is. Of ik iets anders wil uitzoeken.
Maar überhaupt iets vergelijkbaars van die maat en kleur hebben ze niet, dus geef ik aan dat ik specifiek dat item wil, en niet iets anders. En de reden van order cancellation is 'out of stock'.
Niks aan de hand zou je zeggen... begint ineens die verkoper berichtjes te sturen dat ik niet moet/mag kiezen voor 'out of stock' maar dat ik moet aangeven dat 'I don't want this product'. En ze cancelen gewoon botweg mijn order cancellation/refund.
Terwijl ze zelf aangeven dat het 'out of stock' is, mag ik niet de reden 'out of stock' aangeven bij het aanvragen van de refund/cancel order. 8)7

Rare jongens die chinezen... ik wil het product juist wel, maar omdat zij niet kunnen leveren, zou ik moeten zeggen dat ik het niet wil...?!?

Mooie Plaatjes   

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ze willen geen gezeur met AliExpress, vandaar. Gewoon blijven volhouden en anders moeten ze maar leveren wat je hebt besteld.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Verstekbakker schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:37:
... Gewoon blijven volhouden en anders moeten ze maar leveren wat je hebt besteld.
Oh, >:) dat zeer zeker. Ik heb ze al tweemaal een antwoord gegeven, dat ze OF leveren, OF een refund doen, met de juiste redenen (= dat het product niet meer leverbaar is).

Ben ik blij dat ik altijd via een cc (en niet via iDEAL) betaal; in ieder geval een stok achter de deur om het geld terug te halen.

Mooie Plaatjes   

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-11 09:39
D3nnisd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:03:
[...]
kleine update. Mijne is vandaag in nl aangekomen. Helaas inklaring betalen
Hoe heb je uitgevonden dat jouw pakket in NL is aangekomen?

Via de website die agaam poste heb ik nu de volgende updates:
2016-08-04 00:00,The consignment was sent to the destination country.,
2016-08-04 00:00,The consignment was posted.,

Via PostNL kan het item echter nog niet gevonden worden. op de site van www.sky56.cn zijn geen updates meer bij gekomen.

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:27

Mimiix

Professioneel Prutser

PatrickPR schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Hoe heb je uitgevonden dat jouw pakket in NL is aangekomen?

Via de website die agaam poste heb ik nu de volgende updates:
2016-08-04 00:00,The consignment was sent to the destination country.,
2016-08-04 00:00,The consignment was posted.,

Via PostNL kan het item echter nog niet gevonden worden. op de site van www.sky56.cn zijn geen updates meer bij gekomen.
Via internationalparceltracking.com

Als ie in nl is dan kan je hem vinden

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

ehtweak schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:32:
...
Rare jongens die chinezen... ik wil het product juist wel, maar omdat zij niet kunnen leveren, zou ik moeten zeggen dat ik het niet wil...?!?
Het wordt steeds idioter... :-( Ze cancellen gewoon iedere keer weer m'n 'cancel order' opdracht, omdat de reden ze niet aanstaat. :F

Krijg je dit soort teksten:

dear, i hope you can choose the other reason, please help me do this, next time i will give you a good discount as thanks. Ok?

dear, could you please choose cancel reason "i don't want this product", this way we could refund, ok?

Thank you for your order dear friend. But there is something wrong with you order. The following items are not available now. Could you please change it to something else so we could ship your order ASAP?
Looking forward to your reply. And Sorry for the inconvenience.

Ze blijven volhouden...maar ik ook... >:)
Heb nu gezegd dat ze moeten ophouden met mij proberen te dwingen onwaarheden te vertellen. Gewoon 'cancel order' + 'refund'. Niet zeuren.
Had dit nog niet eerder meegemaakt bij de Aziaten; dit dwarse en klantonvriendelijke gedrag. Gaan ze nu westerse gewoontes overnemen? ;)
Ik bestel al jaren van alles via eBay, AE, BG, etc. maar zo bont heb ik het nog niet gezien.

En als ze nu niet meewerken dien ik een klacht in bij AE en als laatste middel kan ik een terugboeking bij de cc maatschappij aanvragen.
Stelletje 987^%*$pvdXsWy&^(%&% |:(

Mooie Plaatjes   

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

D3nnisd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:03:
[...]
kleine update. Mijne is vandaag in nl aangekomen. Helaas inklaring betalen
Oké nou ja het komt wel goed dus, zat je boven 22 euro dan? ik zit op 18,95 dus hoop dat ik niks krijg inklaring.

• Mimiix

Mimiix

Professioneel Prutser

agaam schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:25:
[...]

Oké nou ja het komt wel goed dus, zat je boven 22 euro dan? ik zit op 18,95 dus hoop dat ik niks krijg inklaring.
41 euro. Maar het maakt me niet uit . This een actiecam met 4k. En een heel pakket

Jammer dat ie te laat is voor de vakantie maargoed

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Simpel, bij "Out of Stock" krijgen ze een penalty van Aliexpress en worden hun producten terug gezet naar achteren bij de zoekresultaten.
Bij "I don't want this product" gebeurd dat niet.

Logisch dat ze dan toch proberen jou die reden te laten kiezen.

Maar wat is er zo een probleem om te kiezen voor een andere reden? Het resultaat is hetzelfde, je krijgt je geld terug. (en kom dan niet met "principes" want dat is zo een dooddoener :| )

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:44
D3nnisd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

41 euro. Maar het maakt me niet uit . This een actiecam met 4k. En een heel pakket

Jammer dat ie te laat is voor de vakantie maargoed
Welke actiecam had je gevonden?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Mimiix

Mimiix

Professioneel Prutser

NiGeLaToR schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:53:
[...]

Welke actiecam had je gevonden?
http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_362073.html

Die heb ik gekocht, hoopte hem mee te nemen. Ik zocht gewoon een actioncam met full HD . 4K Boeit me niet zoveel.

Ach naja, ik zie hem dan na mn vakantie wel. Ik zal dan wel een kleine review plaatsen als er intresse naar is.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Kenzi schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Simpel, bij "Out of Stock" krijgen ze een penalty van Aliexpress en worden hun producten terug gezet naar achteren bij de zoekresultaten.
Bij "I don't want this product" gebeurd dat niet.
Ok. Bedankt voor de uitleg. M.a.w. als ze hun eigen zaakjes niet op orde hebben en de klant dat laat merken, krijgen ze daarvoor een SEO 'boete'.
Kenzi schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:06:
[...]
Maar wat is er zo een probleem om te kiezen voor een andere reden? Het resultaat is hetzelfde, je krijgt je geld terug. (en kom dan niet met "principes" want dat is zo een dooddoener :| )
Da's pas een dooddoener... gewoon onzin aangeven terwijl het niet klopt, afdoen als "principes". >:)
Als iets onjuist is, is het onjuist. Heeft niks te maken met dooddoende principes... :| Wat is mis met eerlijk en juist zaken doen? IMHO niets.
Ik verwijt de verkoper niks, nog niet, tot nu toe, maar ze moeten niet proberen de klant onzin te laten beweren, terwijl dat gewoon niet het geval is. Heb de eerste paar keren, toen ze aangaven dat het artikel 'out of stock' was, keurig aangegeven dat ik het jammer vond. Maar verder niet erg. Cancel de order (met de juiste reden) en refund. Klaar. Maar dat schijnt niet te kunnen... :N

Mooie Plaatjes   

• Sick_PunkLover
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03 18:16
D3nnisd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:55:
[...]
Ach naja, ik zie hem dan na mn vakantie wel. Ik zal dan wel een kleine review plaatsen als er intresse naar is.
Interesse is er zeker! O-)

Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ehtweak schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Ok. Bedankt voor de uitleg. M.a.w. als ze hun eigen zaakjes niet op orde hebben en de klant dat laat merken, krijgen ze daarvoor een SEO 'boete'.

[...]

Da's pas een dooddoener... gewoon onzin aangeven terwijl het niet klopt, afdoen als "principes". >:)
Als iets onjuist is, is het onjuist. Heeft niks te maken met dooddoende principes... :| Wat is mis met eerlijk en juist zaken doen? IMHO niets.
Ik verwijt de verkoper niks, nog niet, tot nu toe, maar ze moeten niet proberen de klant onzin te laten beweren, terwijl dat gewoon niet het geval is. Heb de eerste paar keren, toen ze aangaven dat het artikel 'out of stock' was, keurig aangegeven dat ik het jammer vond. Maar verder niet erg. Cancel de order (met de juiste reden) en refund. Klaar. Maar dat schijnt niet te kunnen... :N
Misschien moet je het ook eens van de andere kant bekijken.

Jij wil zo goedkoop mogelijk product hebben. Aliexpress is daar een goed middel voor om goedkope producten te vinden. Maar om zo goedkoop mogelijk te kunnen aanbieden moeten er wel op bepaalde punten gesneden worden. En dan kan het soms voorkomen dat een item out of stock is en de info niet klopt.

Nogmaals, wat boeit het jou dat de reden die je aangeeft om te cancellen als het resultaat hetzelfde is.
Je krijgt je geld terug maar maakt het voor de seller iets minder moeilijk. Door stug vast te houden om per se die reden aan te houden maak je het voor de seller alleen maar moeilijker. En die zal dan alleen maar meer dwars gaan liggen. 8)7

Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door zo stug te doen. Je had je geld allang terug kunnen hebben.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Kenzi schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:13:
[...]

Misschien moet je het ook eens van de andere kant bekijken.

Jij wil zo goedkoop mogelijk product hebben. Aliexpress is daar een goed middel voor om goedkope producten te vinden.
Ehhhh nou... ja en nee. Toevallig is dit specifieke product niet eens verkrijgbaar in Nederland bij reguliere winkels en/of groothandels. Het zijn beschilderde kleine onderdelen t.b.v. sieraden. En alleen bij dit soort verkopers via aziatische online webwinkels te bestellen.
Kenzi schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:13:
[...]
...
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker door zo stug te doen. Je had je geld allang terug kunnen hebben.
Je hebt groot gelijk. Het is idd niet de weg v.d. minste weerstand. Stom van mij. :X En ja, ik weet 't, er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. En soms (nou, soms... >:) ) vind ik het de moeite waard om het 'juiste' te doen. So be it...

Mooie Plaatjes   

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:16
Wie heeft er ervaring met garantieverlening door Bangood?

Mijn zoon heeft in november 2015 een Xiaomi Redmi 2 gekocht. De telefoon liet al gauw kleine zwarte vlekjes zien maar die werden al groter. Heeft iets te maken met het loslaten van de lijm. Uiteindelijk hebben we met Banggood contact opgenomen en de telefoon teruggestuurd op 28 april 2016. Op 28 juni is deze in China in ontvangst genomen. Vandaag kregen we bericht dat we de vervanging van het scherm zelf moeten betalen: USD 46.
Afbeeldingslocatie: https://poepophetgras.nl/IMG_1448kl.jpg

Moet ik dit accepteren? Zal Paypal nog niets voor ons kunnen doen?

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye, Luyuan, 32kWh

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Aziona schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 09:50:
Je hebt gewoon geen garantie als je koopt bij de Chinees. Je moet wel realistisch blijven.

PS. Als je (Europese) garantie wil, dan moet je een paar euro extra betalen en het in Nederland (Europa) kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verstekbakker op 06-08-2016 12:05 . Reden: PS ]

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Verstekbakker schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:01:
[...]

Je hebt gewoon geen garantie als je koopt bij de Chinees. Je moet wel realistisch blijven.
Ook hier geldt weer enige nuance...
Heb wel eens een batterygrip voor een DSLR via eBay uit China laten komen. Na een paar weken was er iets mis met één v.d. accublokken. Vervolgens aangekaart bij de Chinese leverancier en na wat uitgebreide uitleg van mijn kant dat er toch echt iets kapot was, kreeg ik keurig een nieuw accublok opgestuurd (zonder enige kosten). De grip zelf was overigens een prima ding, en na de omwisseling van de accu's, was er met de accu's ook niks mis.

Een ander keertje was een waterproof geheugenkaartjes opbergbox niet goed. Scharnier was scheef, en de box sloot niet goed af. Ook aangekaart en ik kreeg keurig een nieuw exemplaar opgestuurd.

Maar idd, aan (b.v.) de zeer klantvriendelijke service van b.v. amazon kunnen weinig tippen. Zelfs nederlandse winkels gaan niet zover. O-)

Mooie Plaatjes   

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
H all

Vrouwlief is ook into china shopping vanwege hobbies (kralen, kaarten en ander DIY spul)
Nu vroeg ze ook of er consumenten die-cutting machines te vinden waren.
Zoals de Sizzix big shot (http://www.ebay.nl/itm/Si...eaca24:g:lnoAAOSwu4BVh~nJ )
Of de Stampin up varianten.

Op alle gangbare sites (gb, dx, BG) vind ik alleen maar de inlegstencils, en als ik op aliexpress ga zoeken krijg ik alleen maar professioneel spul, waarmee je hele koelkasten uit kan drukken.

Heeft iemand een suggestie, of is dit kansloos en moet ik marktplaats maar in de gaten houden :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bedoel je zoiets als een double do? Embossing apparaat? Denk dat je beter marktplaats of de hobby groepjes op fb in de gaten kan houden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• oinkoink12
Quad schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:43:
Bedoel je zoiets als een double do? Embossing apparaat? Denk dat je beter marktplaats of de hobby groepjes op fb in de gaten kan houden.
Ze gaf zelf deze twee producten als voorbeeld.

Een iets duurdere : https://www.decreashop.nl...cTkUxtBUAUWbibBoCukfw_wcB

Of die "uit het boekje" http://www.ebay.nl/itm/ST...1db459:g:i1UAAOSwU9xUNrka

Nu zijn ze in de US best betaalbaar, maar dan betaal je met verzend en inklaring net zoveel als hier.

Dus ik dacht, misschien is er wel een "merkloze" met de kwaliteit en mogelijkheden van de duurdere voor de prijs van de goedkopere :).

Vooral aangezien ze wel 100000 van die inlegdingen hebben.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Een tip:
oinkoink12 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:52:
[...]

Ze gaf zelf deze twee producten als voorbeeld.

Een iets duurdere : https://www.decreashop.nl...cTkUxtBUAUWbibBoCukfw_wcB
Iets duurder? WTF?! :X
Die nederlandse winkel vraagt fors meer voor iets wat je via b.v. amazon.de voor 90 euro ( de 'gewone' big shot machine) kunt bestellen (en gratis geleverd)...'Verkauf und Versand durch Amazon' m.a.w. uitstekende garantie en omruilvoorwaarden!

En op dit moment zijn zaken die je b.v. via eBay uit de UK laat komen prijstechnisch ook wel interessant (ivm de koersval van het britse pond). Verzendkosten vallen meestal wel mee. En het is (nog wel) binnen de EU; dus geen gezeur met invoerrechten oid.

[ Voor 17% gewijzigd door ehtweak op 06-08-2016 13:15 ]

Mooie Plaatjes   

• oinkoink12
ehtweak schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:07:
Een tip:

[...]

Iets duurder? WTF?! :X
Die nederlandse winkel vraagt fors meer voor iets wat je via b.v. amazon.de voor 90 euro ( de 'gewone' big shot machine) kunt bestellen (en gratis geleverd)...'Verkauf und Versand durch Amazon' m.a.w. uitstekende garantie en omruilvoorwaarden!

En op dit moment zijn zaken die je b.v. via eBay uit de UK laat komen prijstechnisch ook wel interessant (ivm de koersval van het britse pond). Verzendkosten vallen meestal wel mee. En het is (nog wel) binnen de EU; dus geen gezeur met invoerrechten oid.
De gewone big shot kost in nl ook "maar" 129, de pro is wel een 2,5 keer duurder normaal gesproken. Ik zal dan toch maar iets in de UK gluren :)

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

oinkoink12 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:31:
[...]

De gewone big shot kost in nl ook "maar" 129...
129 euro of 90 euro... dat is nogal een fors verschil! --> +/- 30%!
En voor die paar tientjes kun je dan in China weer heel veel accessoires kopen! >:)

[ Voor 15% gewijzigd door ehtweak op 06-08-2016 13:47 ]

Mooie Plaatjes   

• Hannibal1471
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-11 20:24
Mi hybrid earphones besteld. Hopelijk gaan ze even lang mee als de pistons v2. Jammer genoeg de derde versie na een paar maanden moeten weggooien.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:44
PatrickPR schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Hier ook een pakketje onderweg vanaf Gearbest China met CZ post.

Op http://www.sky56.cn/english/track/index zijn na 03-08 geen updates meer geweest:
2016-07-27 15:10:00 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2016-07-28 10:31:00 Parcel departure arrive in HongKong Sorting Centre
2016-07-29 16:20:00 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2016-08-02 02:04:00 Frankfurt Sorting Centre
2016-08-03 13:10:00 Information sent to Czech
Maar vandaag kreeg ik op https://www.postaonline.cz/index opeens resultaat:
8.8.2016 The consignment was sent to the destination country.
5.8.2016 The consignment was posted.
Er zit dus nog beweging in :)

• PatrickPR
Mr Magic schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Hier ook een pakketje onderweg vanaf Gearbest China met CZ post.

Op http://www.sky56.cn/english/track/index zijn na 03-08 geen updates meer geweest:

[...]

Maar vandaag kreeg ik op https://www.postaonline.cz/index opeens resultaat:

[...]

Er zit dus nog beweging in :)
Dit was bij mij in eerste instantie ook op https://track.trackingmore.com/. Maar na een tijdje veranderd dit naar 2016-08-05 00:00,The consignment was posted., 22000,Praha 120

Ook op www.sky56.cn is sinds 1-8-2016 geen update meer, en ook PostNL (via https://www.internationalparceltracking.com/#/search) kent het pakket nog niet. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het nog onderweg is vanuit Czech.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:18
Iemand een idee wat hier is misgegaan?
2016-07-03 12:23:00 It will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpress's Track End)----BRUSSELS - BELGIUM
2016-07-03 12:23:00 It will take 2-8 days to complete delivery (Yunexpresss Track End)----BRUSSELS - BELGIUM
2016-07-02 10:35:45 Parcel handed over to Post office----BRUSSELS - BELGIUM
2016-07-01 11:22:23 Custom clearance completed----BRUSSELS - BELGIUM
2016-06-29 17:53:55 Arrived at BRUSSELS AIRPORT , Custom clearance processing.----BRUSSELS - BELGIUM
2016-06-28 09:43:21 Departed Facility in HONG KONG INTERNATIONAL AIRPORT----HONGKONG - HONG KONG
2016-06-27 15:00:39 Arrived at Sort Facility HONG KONG INTERNATIONAL AIRPORT----HONGKONG - HONG KONG
2016-06-25 05:34:18 Departed Facility in SHENZHEN----SHENZHEN - CHINA
2016-06-25 01:38:38 Arrived at Sort Facility in SHENZHEN----SHENZHEN - CHINA
2016-06-25 01:38:38 Arrived at Sort Facility SHENZHEN
2016-06-25 01:38:38 Arrived at Sort Facility SHENZHEN----SHENZHEN - CHINA
2016-06-24 01:51:50 Shipment information received
2016-06-24 00:31:53 Shipping information received----SHENZHEN - CHINA
Pakketje lijkt dus goed door de douane gekomen te zijn (zitten ook twee batterijen in, wel van een goed merk) Maar hier is nog steeds niets binnen gekomen. Weet iemand of ik nog meer informatie van die laatste stappen kan vinden? Of bij wie ik dan contact moet opnemen?

• PatrickPR
walletje-w schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:40:
Iemand een idee wat hier is misgegaan?

[...]

Pakketje lijkt dus goed door de douane gekomen te zijn (zitten ook twee batterijen in, wel van een goed merk) Maar hier is nog steeds niets binnen gekomen. Weet iemand of ik nog meer informatie van die laatste stappen kan vinden? Of bij wie ik dan contact moet opnemen?
Bij mijn actioncam zat er 27 uur tussen deze laatste statusupdate en dat het pakket bij mij aan kwam, maar die zijn bij jou al lang verstreken. Jouw pakket is in ieder geval onderweg vanuit Brussel naar NL.

• walletje-w
  • Laatst online: 07:18
PatrickPR schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

Bij mijn actioncam zat er 27 uur tussen deze laatste statusupdate en dat het pakket bij mij aan kwam, maar die zijn bij jou al lang verstreken. Jouw pakket is in ieder geval onderweg vanuit Brussel naar NL.
En heb je toen nog nieuwe statusmeldingen voorbij zien komen op dit overzicht? Of was dit de laatste en heb je hem toen binnen gekregen? Moet ik nog een statusmelding voorbij zien komen dus van aangekomen in NL?

• PatrickPR
walletje-w schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 11:53:
[...]

En heb je toen nog nieuwe statusmeldingen voorbij zien komen op dit overzicht? Of was dit de laatste en heb je hem toen binnen gekregen? Moet ik nog een statusmelding voorbij zien komen dus van aangekomen in NL?
Ik heb toen niet meer op de PostNL site gekeken, waarschijnlijk omdat het pakket zo snel aan kwam. Ik heb daarna geen nieuwe statusmelding meer gezien op Yuntrack, het pakket kwam gewoon aan.

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Hannibal1471 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 14:57:
Mi hybrid earphones besteld. Hopelijk gaan ze even lang mee als de pistons v2. Jammer genoeg de derde versie na een paar maanden moeten weggooien.
Afhankelijk van waar je koopt (aliexpress b.v.) zijn er veel nepperts, ik heb zelf de hybrids een paar maanden en ze doen het uitstekend en zijn ook goed gemaakt. Koop een paar schuim oor tips en het geluid is echt uitstekend voor zo'n goedkope headset.

(waar ik ze gekocht heb, waarschijnlijk niet de goedkoopste maar ze zijn wel echt, gearbest verkoopt ook echte, daar heb ik de xiaomi headphones gekocht voor 65€, is inmiddels aardig wat duurder geworden zie ik nu)

Gearbest doet best aardige flash sales met daadwerkelijk korting (geen schijn korting) en goede aftersales.

[ Voor 29% gewijzigd door D0gtag op 08-08-2016 17:14 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-11 12:57
Ik heb de Xiomi Hybrids net gekocht bij Banggood. Hopelijk zijn dit de echte... Normaalgezien toch wel bij Banggood niet ?

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

• Hannibal1471
Bvapple schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:55:
Ik heb de Xiomi Hybrids net gekocht bij Banggood. Hopelijk zijn dit de echte... Normaalgezien toch wel bij Banggood niet ?
Jep, moeten normaal de echte zijn.
Heb de mijne bij Geekbuying besteld.
D0gtag schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:02:
[...]

Afhankelijk van waar je koopt (aliexpress b.v.) zijn er veel nepperts, ik heb zelf de hybrids een paar maanden en ze doen het uitstekend en zijn ook goed gemaakt. Koop een paar schuim oor tips en het geluid is echt uitstekend voor zo'n goedkope headset.
Ik denk dat ik op zoek moet gaan naar dopjes met een wax guard. Ik gok dat dat de oorzaak was voor het te lage volume bij mijn vorige pistons.

[ Voor 52% gewijzigd door Hannibal1471 op 08-08-2016 21:32 ]

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Hannibal1471 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:26:
Ik denk dat ik op zoek moet gaan naar dopjes met een wax guard. Ik gok dat dat de oorzaak was voor het te lage volume bij mijn vorige pistons.
offtopic:
Of wax voorkomen, hoe? door niet in je oren te poeren met q-tips. Je oren zijn prima instaat zelf te reguleren, door constant te verwijderen krijg je overproductie. Ik maak letterlijk 1x per jaar me oren schoon of als ik in een echt vuile omgeving geweest ben.Oorsmeer dient als bescherming van je oor en hoort van nature niet verwijderd te worden. o.a. hier zelf lezen & alternatieven voor Q-tip
Bvapple schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 20:55:
Banggood levert over het algemeen wat ze zeggen dat ze leveren. als je het binnen hebt zoek naar 'fake hybrids' op google en zoek naar de verschillen. Afwerking is meestal een dead give away mijne zijn perfect afgewerkt.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Hannibal1471
D0gtag schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:43:
[...]

offtopic:
Of wax voorkomen, hoe? door niet in je oren te poeren met q-tips. Je oren zijn prima instaat zelf te reguleren, door constant te verwijderen krijg je overproductie. Ik maak letterlijk 1x per jaar me oren schoon of als ik in een echt vuile omgeving geweest ben.Oorsmeer dient als bescherming van je oor en hoort van nature niet verwijderd te worden. o.a. hier zelf lezen & alternatieven voor Q-tip

[...]

Banggood levert over het algemeen wat ze zeggen dat ze leveren. als je het binnen hebt zoek naar 'fake hybrids' op google en zoek naar de verschillen. Afwerking is meestal een dead give away mijne zijn perfect afgewerkt.
Zijn de hybrids 3 of 5 mm?

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
5mm, Ik heb destijds meteen 10 setjes foamtips besteld bij A.E.

Met de normale, meegeleverde tips klinken de Hybrids nergens naar. Maar met de foamtips komen ze helemaal tot leven.

Het zelfde geldt eigenlijk ook voor de Piston 2, piston 3, KZ ATE.

[ Voor 9% gewijzigd door kendo op 08-08-2016 23:01 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Die gene uit de link zijn 4 paar foam tips met 2x4.5 paar (voor o.a. xiaomi en mijn sennheiser) en 2x3mm paar voor o.a. mijn nieuwere sennheisers. Maar de 3mm tips passen ook op de xiaomi's blijven ze ook lekker goed zitten :+ Heb er een week mee gelopen nu even de grotere variant proberen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mVK6tmBPw6H7ohMle0abEv1s/full.jpg?nohitcount=1

• sjoerdvdijk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-11 22:46
*knip* V&A spam

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 09-08-2016 12:13 ]

Mijn zoon heeft in november 2015 een Xiaomi Redmi 2 gekocht. De telefoon liet al gauw kleine zwarte vlekjes zien maar die werden al groter. Heeft iets te maken met het loslaten van de lijm. Uiteindelijk hebben we met Banggood contact opgenomen en de telefoon teruggestuurd op 28 april 2016. Op 28 juni is deze in China in ontvangst genomen. Vandaag kregen we bericht dat we de vervanging van het scherm zelf moeten betalen: USD 46.
[afbeelding]

Garantie kun je in China bij Xiaomi bijkopen maar via een Chinese webshop ben je afhankelijk van hun regels m.b.t. garantie en reparaties. De reparatie regels bij Banggood kun je hier vinden. Aangezien de smartphone daar is al is kun je deze laten repareren of ongerepareerd laten terugsturen maar mogelijk zullen ze hier ook kosten voor vragen. Eenmaal terug zul je dan zelf achter een display aan moeten en het hier (laten) repareren. Stel jezelf de vraag of je het reparatiebedrag wilt betalen of het bedrag liever aan een nieuw toestel uitgeeft.

Overigens is mijn Pokemon bal van Gearbest vandaag binnengekomen:
Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/attachments/img_20160809_170606-mobile-jpg.99925/ Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/attachments/img_20160809_170710-mobile-jpg.99926/ Afbeeldingslocatie: http://www.chinamobiles.org/attachments/img_20160809_170735-mobile-jpg.99927/

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

[afbeelding]

Mja, ik heb dit nog nooit voorbij zien komen. Ziet er niet uit als iets wat vanzelf gaat. Maar ik denk dat je weinig kans maakt.
De Chinese webshop Geekvida die vanuit Duitsland opereerde is op 8 augustus jl. gestopt met hun activiteiten.

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-11 13:12
Chocoball schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:57:
De Chinese webshop Geekvida die vanuit Duitsland opereerde is op 8 augustus jl. gestopt met hun activiteiten.
De shops in Spanje en Portugal zijn nog wel gewoon actief.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-11 11:01
Vroeger kon je bij banggood in de source html de tracking nrs zoeken, kan dit nu niet meer? :-P

Van de 3 samen geplaatste orders, had ik eentje gauw binnen, van die andere 2 nog steeds niets..

[ Voor 34% gewijzigd door DaYwaLkUr op 10-08-2016 22:39 ]

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Kortingscode iBuygou:

Vanaf nu tot (en met) 31 augustus kun je bij een bestelling van $100,- de volgende kortingscode gebruiken voor de gehele selectie: $5,- korting met code: IBYCOUPON

Interessant om te weten. iBuygou verkoopt nu ook internationale Xiaomi smartphones inclusief ondersteuning van band 20 = 800MHz netwerk. Deze worden door Xiaomi speciaal gemaakt voor grote klanten. Een afname van minimaal 500 stuks is verplicht. Mocht er iemand een spaarpotje hebben, dit is je kans :D :D
https://www.ibuygou.com/wholesale/

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:06
Jammer dat IBG er zelf niet gewoon 500 opkoopt en ze in de verkoop gooit. :)

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-11 15:48

Mitchell

Ondertitel

dutchgio schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:53:
Dat is inderdaad erg jammer. Heb zitten kijken voor een nieuwe telefoon en (bijvoorbeeld) Xiaomi Mi4s of Mi5 met een 800MHz band zou toch wel erg fijn zijn.

Signature

• Terrz
  • Laatst online: 09:33
Speedfightserv schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:04:
[...]

Even zoeken in het topic, daar is het al meerdere malen uitgelegd...

[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a
Powerbank is inmiddels binnen :)

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 18:02
Get!em schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:18:
Nog mensen met wensen?
http://www.banggood.com/collection-2157.html?utmid=915

20% korting code = "BALA"

(Edit, had eerst verkeerde link)
Tx, helaas net te laat. Code niet meer geldig. Heb gelukkig de Xiaomi powerbank met de code op de site zelf kunnen bestellen. Scheelde ietsje maar.

Nu ff kijken hoe lang 7-20 working days zijn :P

• Dacuuu
  • Laatst online: 10:53
Vandaag de Nexbox A95X (2GB versie) besteld, ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pegmeIC.png

• Majesty
  • Niet online
Iemand ervaring met GPS trackers voor in/op een fiets vanuit China?
Er heerst nogal een hoog fietsendiefstal gehalte bij mij in de buurt (ja, Utrecht), ze worden met bosjes gejat, zelfs als ze ergens aan vast staan geketend.
Uiteraard heb ik al het één en ander gezocht, met name deze komt vaak naar voren en schijnt populair te zijn:
http://www.aliexpress.com...3e-4d83-8cb1-99cea3fbba54

Voor ik 'm koop ben ik wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die van dergelijke apparaten gebruik hebben gemaakt.

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

GPS tracker die IN het frame van een fiets wordt gemonteerd?
Hoeveel ontvangst zou er nog überhaupt nog mogelijk zijn binnen in het frame van een metalen fiets? :S

Een GPS module wil minstens een aantal satellieten kunnen 'zien' voor betrouwbare plaatsbepaling. En GSM werkt ook niet binnen een kooi van Faraday...Dus tja...

En ik zie veel reacties in de trant van "Everything is fine great product but not yet tested" 8)7 M.a.w. hoezo 'great product'?
M.a.w. dit lijkt me nou typisch weer zo'n product in de trant van 'Leuk idee, maar de praktische uitvoering deugt niet'. O-)

Volgens mij kun je je geld beter besteden aan een ART3 klasse, of hoger, slot! Want dat voorkomt een diefstal zo goed als mogelijk is. Terwijl je bij een (werkende) GPS tracker alleen maar weet dat je fiets ergens anders is. En ben je 'm alsnog kwijt!

[ Voor 45% gewijzigd door ehtweak op 11-08-2016 19:07 ]

Mooie Plaatjes   

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-11 14:17
Majesty schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:23:
Er heerst nogal een hoog fietsendiefstal gehalte bij mij in de buurt (ja, Utrecht), ze worden met bosjes gejat, zelfs als ze ergens aan vast staan geketend.
Uiteraard heb ik al het één en ander gezocht, met name deze komt vaak naar voren en schijnt populair te zijn:

Voor ik 'm koop ben ik wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die van dergelijke apparaten gebruik hebben gemaakt.
ff offtopic: fietsverzekering? Zelfs bij de HEMA heb je ze voor 2e hands fietsen, maakt niet uit hoe oud!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

dutchgio schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:53:
Ik denk dat ze niet genoeg verkopen om zo'n batch te laten producten. Volgens mij zaten de pre-orders vab de Mi5 Pro op "slechts" 200-250 stuks ofzo.
Mensen/bedrijven die zoveel producten zouden kopen, hebben denk ik zelf wel direct contact met Xiaomi.
Het zou verder wel logisch zijn als ze het zelf gewoon in zouden kopen, maar de vraag is: voor welk model :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 11-08-2016 20:06 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Majesty
  • Niet online
ehtweak schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:48:
GPS tracker die IN het frame van een fiets wordt gemonteerd?
Hoeveel ontvangst zou er nog überhaupt nog mogelijk zijn binnen in het frame van een metalen fiets? :S

Een GPS module wil minstens een aantal satellieten kunnen 'zien' voor betrouwbare plaatsbepaling. En GSM werkt ook niet binnen een kooi van Faraday...Dus tja...

En ik zie veel reacties in de trant van "Everything is fine great product but not yet tested" 8)7 M.a.w. hoezo 'great product'?
M.a.w. dit lijkt me nou typisch weer zo'n product in de trant van 'Leuk idee, maar de praktische uitvoering deugt niet'. O-)

Volgens mij kun je je geld beter besteden aan een ART3 klasse, of hoger, slot! Want dat voorkomt een diefstal zo goed als mogelijk is. Terwijl je bij een (werkende) GPS tracker alleen maar weet dat je fiets ergens anders is. En ben je 'm alsnog kwijt!
Tsja, ik lees toch andere positieve reacties, maar ik snap je redenatie. En je hebt gelijk wat betreft het slot, toch is er niet altijd een mogelijkheid 'm ergens aan vast te zetten en dan kan hij alsnog meegenomen worden. Stiekem lijkt het me natuurlijk ook wel erg leuk om de dief even een bezoekje te brengen 8) :+ .
timmert26 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:03:
[...]

ff offtopic: fietsverzekering? Zelfs bij de HEMA heb je ze voor 2e hands fietsen, maakt niet uit hoe oud!
Bedankt voor de tip, komt op zo'n 7,25 per maand uit voor mij, zoveel is die fiets nu ook weer niet waard :D.

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:32
Majesty schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:23:

Als je een nieuw account aanmaakt krijg je nog US$ 5,= extra korting (verschijnt regelmatig een pop up hiervoor waar je op moet klikken). Ik speel het muntenspel, krijg je ook nog korting als je snel bent ieder uur US$1,= of US$3,= of US$8,= afhankelijk van hoeveel munten je gespaard hebt. Kan je ook stapelen met kortingsbonnen van leveranciers. Vandaag voor de 2e keer schakelaars besteld, bevalt prima. http://livolo.aliexpress.....10010108.100008.1.A6Adkl
Toch weer US$5,= korting, 3 van de muntengame en 2 van de leverancier.

• Xaero
  • Laatst online: 10:35
Iemand ervaring met goede USB kabels uit China? Ik zie bijv op Banggood wel vaak Blitzwolf of Transsmart voorbij komen met veel reviews.. Heb nu verschillende Samsung kabels, maar die hebben al redelijk snel een kabelbreuk..

Of kan ik beter voor een ander merk of site gaan? Reacties in dit topic op Blitzwolf zijn iig lovend..

[ Voor 19% gewijzigd door Xaero op 11-08-2016 21:52 ]

• Majesty
  • Niet online
Xaero schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:45:
Iemand ervaring met goede USB kabels uit China? Ik zie bijv op Banggood wel vaak Blitzwolf of Transsmart voorbij komen met veel reviews.. Heb nu verschillende Samsung kabels, maar die hebben al redelijk snel een kabelbreuk..

Of kan ik beter voor een ander merk of site gaan? Reacties in dit topic op Blitzwolf zijn iig lovend..
Blitzwolf schijnt goed te zijn ja. Zelf veel ervaring met Tronsmart maar dat raad ik niet aan, ik heb er veel kapotte bij zitten inmiddels. Jammer van de Blitzwolf is dat ze zo duur zijn vergeleken de Tronsmart, maar goed als je daar kwaliteit voor terug krijgt.

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik heb net deze besteld bij gearbest (eer gisteren verzonden), met een intel z8300 draai je gewoon 64bit win pro :) of linux/android. Deze setup heeft geen AC wifi maar ik ga het toch via bedraad netwerk aansluiten (oldschool). Met alle kortingen voor 50€ kunnen kopen.
Ben wel van plan hem te modden en in een oude Apple case in te bouwen heb nog 3 powermac's cases liggen (met inhoudt :+ ) en een mac mini is onderweg.
Zoek nu nog een mooie remote.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 19:23
Majesty schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 20:10:
[...]

Tsja, ik lees toch andere positieve reacties, maar ik snap je redenatie. En je hebt gelijk wat betreft het slot, toch is er niet altijd een mogelijkheid 'm ergens aan vast te zetten en dan kan hij alsnog meegenomen worden. Stiekem lijkt het me natuurlijk ook wel erg leuk om de dief even een bezoekje te brengen 8) :+ .
Ha... Sta je straks lekker bij die junk op de stoep. Of hij is al doorverkocht. Vorige week werd me ook weer een fiets aangeboden op Sint jans kerkhof.
Ik zou beginnen met een extra ketting eromheen. Ofwel slot+2 degelijke kettingen. En altijd vastzetten aan een object.

Een fatsoenlijke ketting kost een duit, maar daar lopen ze eerder omheen. Teveel moeite.

Je kunt ook je fiets laten chippen. Doen ze soms gratis. Hebben ze laatst bij de Gaard gedaan. Als de politie een gestolen fiets vindt kunnen ze tenminste achterhalen dat hij van jou is.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32
Vorige 2 weken lekker vakantie gehad en toen nog even stil gestaan bij alle producten die ik de laatste jaren uit China heb gehaald. Veel er van worden nu (ten opzichte van een aantal jaar terug waar het meeste wat ik kocht, gewoon in de la werd gegooid) écht dagelijks gebruikt. Mijn Bluedio H bijvoorbeeld is echt een hele fijne bluetooth koptelefoon. De XML-T6 zaklamp was heel handig op de camping na 21:30 en de grote set aan verschillende maten micro-usb kabels, welke opgeborgen worden in de BUBM case werken ook perfect. Toch, van al die mooie dingen is er vooral 1 product welke ik de laatste maanden iedere dag wel gebruikt heb, de Aukey HD-C5, magnetische auto mount. En dat voor die paar dollar, zelfs na meer dan 400 orders kan ik het niet laten om nog altijd op zoek te gaan naar nieuwe pareltjes uit China. Thanks ook aan dit topic 8) O+.

Strava & Untappd - Do not combine!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-11 10:22
Xaero schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:45:

Ik heb zelf een tiental kabels (vraag me niet waarom zoveel) van aukey. Ze zijn van zeer goed kwaliteit en hebben ook weinig weerstand. (http://www.aliexpress.com...id/1830134_506598146.html neem ik altijd)

• SemperFidelis
  • Laatst online: 10-11 12:18
Raznov schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:12:
Vorige 2 weken lekker vakantie gehad en toen nog even stil gestaan bij alle producten die ik de laatste jaren uit China heb gehaald. Veel er van worden nu (ten opzichte van een aantal jaar terug waar het meeste wat ik kocht, gewoon in de la werd gegooid) écht dagelijks gebruikt. Mijn Bluedio H bijvoorbeeld is echt een hele fijne bluetooth koptelefoon. De XML-T6 zaklamp was heel handig op de camping na 21:30 en de grote set aan verschillende maten micro-usb kabels, welke opgeborgen worden in de BUBM case werken ook perfect. Toch, van al die mooie dingen is er vooral 1 product welke ik de laatste maanden iedere dag wel gebruikt heb, de Aukey HD-C5, magnetische auto mount. En dat voor die paar dollar, zelfs na meer dan 400 orders kan ik het niet laten om nog altijd op zoek te gaan naar nieuwe pareltjes uit China. Thanks ook aan dit topic 8) O+.
Dagelijks die mount? Onthoud je de weg nooit? :P
Aan zo'n magneet oplossing had ik helemaal niet gedacht maar echt handig!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32
Haha gelukkig wel, maar anders slingerde de telefoon of in de tas of los in de auto, door de mount zit hij op een vaste plek. Het stukje staal zit op de telefoon hoes dus ook geen sticker resten wanneer de telefoon wordt verkocht.

Strava & Untappd - Do not combine!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Net de Blitzwolf F1 in ontvangst genomen.. Eerste indruk is toch best positief, tof hoeveel geluid zo'n klein ding kan produceren!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I4opVn0.jpg
Review zal volgende week vast wel ergens in een (mijn eerste..) Tweakblog verschijnen. Lachuhh :D

Waterproof e.d. is alleen zo'n fijn dingetje om te testen.. Wat nou als je hem sloopt. _O-

• Majesty
  • Niet online
Danny.G schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:10:
Net de Blitzwolf F1 in ontvangst genomen.. Eerste indruk is toch best positief, tof hoeveel geluid zo'n klein ding kan produceren!

[afbeelding]
Review zal volgende week vast wel ergens in een (mijn eerste..) Tweakblog verschijnen. Lachuhh :D

Waterproof e.d. is alleen zo'n fijn dingetje om te testen.. Wat nou als je hem sloopt. _O-
Ja waterproof zou ik wel mee oppassen met de F1, want 'echt' waterproof is hij niet met IPX-4.

Waarom heb je besloten een F1 te kopen en geen (goedkopere) F3 bijvoorbeeld?

• Luca
Majesty schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:37:
[...]

Ja waterproof zou ik wel mee oppassen met de F1, want 'echt' waterproof is hij niet met IPX-4.

Waarom heb je besloten een F1 te kopen en geen (goedkopere) F3 bijvoorbeeld?
Precies. Nu gaat het wel om Blitzwolf, maar alsnog. Het blijft knap zonde áls..

In dit geval echt uiterlijk. Ik vind de F3 niet om aan te zien. :o Op Banggood is het verschil overigens 'slechts' 3 euro; dat is te overzien toch? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Luca op 12-08-2016 19:41 ]

• Majesty
  • Niet online
Danny.G schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Precies. Nu gaat het wel om Blitzwolf, maar alsnog. Het blijft knap zonde áls..

In dit geval echt uiterlijk. Ik vind de F3 niet om aan te zien. :o Op Banggood is het verschil overigens 'slechts' 3 euro; dat is te overzien toch? ;)
Haha ja de F3 is achterlijk lelijk.
De F1 is inderdaad 3 euro duurder, maar de F3 heeft IPX-5 (water resistant / anti dust / anti shock) en 200mah accu meer. Ging voor mij meer om functionaliteit dan om uiterlijk :).

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:41
Het is een beetje rustig met aankopen uit China. Ik heb nog 1 bestelling bij AliExpress open staan (schuimen oordopjes in 2 maten) en zojuist een bestelling gedaan bij Gearbest, ondanks dat ik het de slechtste webshop vind. Wat dan wel weer positief is, is dat m'n bestelling binnen een paar uur al verzonden zou zijn. Ik heb betaald voor een trackingnummer omdat ik m'n spullen nu graag wél ontvang. Een eerdere bestelling is nooit aangekomen en een resend heb ik ook nooit gezien.

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-11 20:00
D0gtag schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 23:21:
[...]

Ik heb net deze besteld bij gearbest (eer gisteren verzonden), met een intel z8300 draai je gewoon 64bit win pro :) of linux/android. Deze setup heeft geen AC wifi maar ik ga het toch via bedraad netwerk aansluiten (oldschool). Met alle kortingen voor 50€ kunnen kopen.
$67,99 als ik op de link click, eu warehouse 72,99, schakel ik dan weer terug naar china warehouse dan is het opeens $70.99, $3.- meer?

Hoe kwam jij bij €50,-?

Hoe bruikbaar is zoiets nou als pc, al dan niet met de Z8350 Atom, met slechts 2 GB RAM?

Verwijderd

donaldk schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

Hoe bruikbaar is zoiets nou als pc, al dan niet met de Z8350 Atom, met slechts 2 GB RAM?
Ik heb deze thuis, gebruik het voor kodi (live stream) en films en daarvoor voldoet het. Maar het je moet niet verwachten dat je meerdere programma's tegelijk kan gebruiken. Meerdere tabs tijdens het browsen gaat ook niet echt lekker. Dus echt één ding tegelijk.

Waar je verder rekening mee moet houden; windows is niet geactiveerd en de opslag is wel mager. Je houdt ongeveer 12gb over met alleen windows. Dus de grote update van windows kan al niet probleemloos uitgevoerd worden (die is 20gb).

Maar ik vind het nog steeds een goede koop.

Edit: Sorry, ik weet niet van een z8350 af, die van mij is een z8300.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2016 18:39 ]

• donaldk
8350 is standaard in de meeste in die Atom laptopjes/pc-tjes, maar ik ga er vanuit dat dat weinig uitmaakt. Het is die vaste 2GB RAM heh.

Ja er moest aangedrongen worden, maar uiteindelijk kwam het antwoord not activated requires a seperate license. Tja ik ben niet thuis in die tooltjes. We hebben weer iets nodig zoals de xp lite superfast edition, maar dan voor W10, gezien het aantal apparaten met 2GB aan niet uit te breiden RAM.

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-11 20:58

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik heb hem ook, ff een tip installeer Kodi ff opnieuw!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

donaldk schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

$67,99 als ik op de link click, eu warehouse 72,99, schakel ik dan weer terug naar china warehouse dan is het opeens $70.99, $3.- meer?

Hoe kwam jij bij €50,-?

Ik gebruik hem niet als pc (wat je wel zou kunen doen maar dan moeten je verwachtingen niet te hoog zijn), daar gebruik ik me pc of laptop voor maar dit is (voor mij) een media speler. Maar voor web browsen en word is dit systeem meer dan genoeg. 4k video kan hij ook aan, beetje netflix, browsen, youtube etc een echte smarttv maken. Me pc & laptop gebruik ik voor CAD en games, dit is gewoon voor bank kijken met anderen en download box.
Win 10 is wat betreft hardware aanzienlijk beter dan 7, met 2GB moet je geen multitask wonder verwachten maar voor veel toepassingen is het voldoende. Ik heb lopen kijken naar kleine systemen als een AMD c70 of intel j1900 mobo's etc maar dit is gewoon kleiner goedkoper en bijna even sterk en vooral energie zuinig. Een veel krachtiger systeem kom je niet alleen veel hoger in prijs uit maar ook een energie vreter, me latop heeft al een 200W power brick om over me pc nog maar te zwijgen.

Ik had een flash sale gekocht plus ik had nog points van gearbest 3 of 400 maar totaal heb ik dus 50€ bijbetaald.

• donaldk
Ik heb een paar weken terug zitten kijken naar goedkope china pc-tjes en als je 64/4 wilt met een atom is het gelijk 100 euro duurder, kun je beter in NL op zoek naar een W10 laptopje voor enkele tientjes meer, komende week 200 euro voor een 11,6" Medion 2 in 1, bijvoorbeeld. In dit gevalbetaal je weer voor 2 in 1 en niet voor 64/4 in plaats van 32/2.

Eens opzoeken hoe zo'n atom zich verhoud met een P4 en zien of we nog wat we met oude pcs kunnen W10 niet linux.

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

donaldk schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:52:
Ik heb een paar weken terug zitten kijken naar goedkope china pc-tjes en als je 64/4 wilt met een atom is het gelijk 100 euro duurder, kun je beter in NL op zoek naar een W10 laptopje voor enkele tientjes meer, komende week 200 euro voor een 11,6" Medion 2 in 1, bijvoorbeeld. In dit gevalbetaal je weer voor 2 in 1 en niet voor 64/4 in plaats van 32/2.

Eens opzoeken hoe zo'n atom zich verhoud met een P4 en zien of we nog wat we met oude pcs kunnen W10 niet linux.
Rond de 112€ heb je een 64/4GB model, maar als jij het echt als 'pc' wilt gebruiken is dat misschien de moeite waard maar ik wil geen premium betalen voor iets wat ik niet ga gebruiken over een paar jaar koop ik een systeem voor het zelfde bedrag wat 4x sneller is met 8GB.
Er staat nu windows op, maar ik kan er nu voor kiezen om er android of een andere linux distributie er op te knallen (of zelfs een mac OS).

Een hoger geklokte p4 is niet echt een match voor deze een atom, zeker als het om meerdere threads gaat, de later p4's hadden een 3Ghz clock en zullen misschien in single threads applicaties vergelijkbaar presteren of iets beter.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:13
donaldk schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:52:
kun je beter in NL op zoek naar een W10 laptopje voor enkele tientjes meer, komende week 200 euro voor een 11,6" Medion 2 in 1, bijvoorbeeld.
Heb je daar een linkje van? Ik kan die aanbieding niet vinden. Er staat wel iets van 199 euro voor een Medion bij Bart Smit, maar dat is geen 2 in 1 en bovendien loopt die aanbieding al.

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

grun93 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 06:15:
[...]

Heb je daar een linkje van? Ik kan die aanbieding niet vinden. Er staat wel iets van 199 euro voor een Medion bij Bart Smit, maar dat is geen 2 in 1 en bovendien loopt die aanbieding al.
Staat blijkbaar in de folder van de Gamma en nog niet online:
donaldk in "[Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 8"

........................................................................................................................................................

• donaldk
P4 hou ik gewoon op XP.

Als ik die Cenovo pink 64/4 EU kies dan is ie nu $126 en 115 Euro al weer wat duurder in enkele uren. Is inderdaad wat minder dan wat ik vond aan 8350 (1,92 vs 1.84 Ghz max van deze 8300 edit: 1.44 ghz clocken ze die 8300s op) doosjes op ebay. Misschien heb ik de importheffing en btw voor de zekerheid meegeteld toen, dat weet ik niet meer. Ik kijk zelden op AE want ze ondersteunen geen PayPal. Ze nemen wel Western Union, misschien een optie PP naar WU? Maar dan ben je wel alle PP zekerheid kwijt.

Inderrdaad Gamma maakt met koeieletters reclame voor gamma.nl in de advertentie voor de laptops,maar er staat echt helemaal niks online en ja Medion heeft altijd alleen maar duurder computers onlline, daar vind je niks. Misschien computerbild ofzo waar ze supermarkt PCs bespreken, maar daar kon ik de vorige Aldi NL aanbieding ook niet vinden? Wel snellere grotere Medion Aldi laptopjes voor weinig meer.

Deze is het in ieder geval niet, want dit is een 10,1" 1080P scherm, maar de rekenkracht enzovoorts is wel hetzelfde http://www.computerbild.d...tebook-Test-15800479.html.

[ Voor 12% gewijzigd door donaldk op 14-08-2016 13:20 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En toen ging men terug on-topic. En dat zijn posts over aankoopadvies van laptopjes/PC's niet, en waar in Nederlandse winkels te kopen dus ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 14-08-2016 12:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• donaldk
Een alternief voor de url=http://www.kangaroo.cc/kangaroo-mobile-desktop-pro]InFocus Kangaroo Pro[/url] maar dan met een snellere Atom en geheugen. Maar dan goedkoper, want direct uit China, in plaats van via Amerika, ding wordt immers gewoon in China gemaakt en moet wel een ODM zijn, want InFocus zelf is een projector boer die nu ook collaboration software, enzovoorts levert na een overname. Dat zou mooi zijn.

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-11 09:05
Misschien licht OT, maar ik weet dat hier ook wat mensen zitten die in China wonen.

Ik zit er aan te denken aan het eind van het jaar naar Shanghai te gaan, en heb de locatie van de Xiaomi winkel al gevonden. Nu leek het me wel interessant om bijv. ook een Jumper EZBook te halen, maar een Jumper winkel heb ik nog niet gevonden.
Van wat ik kan vinden is Pacific Digital Plaza wel een interessante plek, maar als een van de locals nog wat tips heeft om tech te zoeken, houd ik me aanbevolen :)

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:09

pinda powerrr

Slow down...

Herken het kind van een Tweaker/China shopper.

Dochter gaat een paar dagen op kamp, wat zit er in de tas:

- Xiaomi 10.000
- Xiaomi 10.400
- 4x micro usb kabels, verschillende lengtes
- Lader (je weet nooit...)
- Xiaomi USB led lamp
Alles netjes geordend in een Bubm tasje

Daarnaast uiteraard een led zaklamp uit China, daar blaast ze de rest ook mee weg tijdens de nachtelijke dropping.

:+

vier nachtjes _O-

Waiting on the world to change

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

donaldk schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:37:
P4 hou ik gewoon op XP.

Als ik die Cenovo pink 64/4 EU kies dan is ie nu $126 en 115 Euro al weer wat duurder in enkele uren. Is inderdaad wat minder dan wat ik vond aan 8350 (1,92 vs 1.84 Ghz max van deze 8300 edit: 1.44 ghz clocken ze die 8300s op) doosjes op ebay. Misschien heb ik de importheffing en btw voor de zekerheid meegeteld toen, dat weet ik niet meer. Ik kijk zelden op AE want ze ondersteunen geen PayPal. Ze nemen wel Western Union, misschien een optie PP naar WU? Maar dan ben je wel alle PP zekerheid kwijt.
Bij aliexpress betaal je gewoon met ideal en je hebt full buyers protection. in dat opzicht is het wel handig maar een review van de producten geeft ook een goed beeld van wat je koopt (en betrouwbaarheid van de verkoper. De z8300 heeft een turbo van 1.8GHz en je kan deze langer vast houden met betere cooling :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11 21:33
pinda powerrr schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:53:
Herken het kind van een Tweaker/China shopper.

Dochter gaat een paar dagen op kamp, wat zit er in de tas:

- Xiaomi 10.000
- Xiaomi 10.400
- 4x micro usb kabels, verschillende lengtes
- Lader (je weet nooit...)
- Xiaomi USB led lamp
Alles netjes geordend in een Bubm tasje

Daarnaast uiteraard een led zaklamp uit China, daar blaast ze de rest ook mee weg tijdens de nachtelijke dropping.

:+

vier nachtjes _O-
Herkenbaar.... Alleen of die zaklamp gewaardeerd wordt.. Mijn nichtje had een jaar of 4 geleden een SCC P7 zaklamp mee (toen 1 van de betere). De leiding liep met een Maglite, en dat was een gloeilampje vergeleken met die P7. Mocht ze 'm niet meer gebruiken, want 'dan was het niet leuk meer' >:)

Verwijderd

Danny.G schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:10:

[afbeelding]

Nice, ben benieuwd naar je bevindingen. Staat bij mij ook op de verlanglijst voor binnenkort, met dezelfde redenen, de andere Blitzwolfs vind ik stukken minder fraai en heb het idee dat deze ook wat compacter is, die andere zijn meer "rugged"
Equalizer op je bluetooth audiobron met een beetje bassboost schijnt het geluid aanzienlijk te verbeteren zonder vervorming op hogere volumes.

Qua waterproofheid zou het bij mij voldoende zijn om hem met natte handen in de badkamer te bedienen en gezien de manier waarop dat ding gebouwd is moet dat geen probleem opleveren.
Was ook niet van plan met dat ding aan het polsbandje een stukje te gaan zwemmen ;)

Trouwens de code 12blitzw werkt daar nog steeds.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2016 23:37 . Reden: typvaut ]

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:09

pinda powerrr

Slow down...

DJSmiley schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:39:
[...]

Herkenbaar.... Alleen of die zaklamp gewaardeerd wordt.. Mijn nichtje had een jaar of 4 geleden een SCC P7 zaklamp mee (toen 1 van de betere). De leiding liep met een Maglite, en dat was een gloeilampje vergeleken met die P7. Mocht ze 'm niet meer gebruiken, want 'dan was het niet leuk meer' >:)
De zaklamp is nog niet eens zo'n monster als die worden besproken in het zaklampen topic. Het is gewoon zo'n ~$12 ledlamp. Vorig jaar mocht zij voorop, want ze scheen wel alle halogeenlampjes er uit 8)

Ik ga gelijk even googlen op die P7 :P

Waiting on the world to change

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11 21:33
pinda powerrr schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:38:
[...]

De zaklamp is nog niet eens zo'n monster als die worden besproken in het zaklampen topic. Het is gewoon zo'n ~$12 ledlamp. Vorig jaar mocht zij voorop, want ze scheen wel alle halogeenlampjes er uit 8)

Ik ga gelijk even googlen op die P7 :P
Die P7 zal inmiddels wel voorbij gestreeft zijn door de diverse Cree dingen. Maar in die tijd was dat echt een monster...

• Luca
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:05:
[...]

Nice, ben benieuwd naar je bevindingen. Staat bij mij ook op de verlanglijst voor binnenkort, met dezelfde redenen, de andere Blitzwolfs vind ik stukken minder fraai en heb het idee dat deze ook wat compacter is, die andere zijn meer "rugged"
Eqalizer op je bluetooth audiobron met een beetje bassboost schijnt het geluid aanzienlijk te verbeteren zonder vervorming op hogere volumes.

Qua waterproofheid zou het bij mij voldoende zijn om hem met natte handen in de badkamer te bedienen en gezien de manier waarop dat ding gebouwd is moet dat geen probleem opleveren.
Was ook niet van plan met dat ding aan het polsbandje een stukje te gaan zwemmen ;)

Trouwens de code 12blitzw werkt daar nog steeds.
Tof, goed om te weten! In de badkamer is hij ideaal, dat kan ik wel verklappen. :P Aankomende dagen ga ik hem uitgebreid testen en een er review over maken. Ik laat het je wel even weten anders. ;)

Handig van die code, ga ik vermelden!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

Eboman

Ondertitel

Get!em schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:03:
Het loont trouwens steeds meer om prijzen per uur te gaan vergelijken en per dag.
Zoals al eerder opgemerkt door iemand zijn de prijzen sinds kort sterk afhankelijk van tijdstip.

Lunchtijd en vroege avond tijd (NL tijd) zijn vrij duur is na een weekje observeren gebleken, ook weekends is het duurder. Ik heb producten gezien die nu sterk wisselen. Een voorbeeld product is tussen de 31 dollar en 39 dollar gewisseld binnen een week tijd, afhankelijk van tijdstip. Krijgen we straks een pricewatch voor china producten die de prijzen live ophaalt? En het prijsverloop per uur laat zien? Wie maakt wat?

Producten nu bij Banggood en Gearbest in de gaten gehouden.
als projectje om python te leren, heb ik iig een werkend script wat elk uur de prijs kan ophalen van een BG product, je krijgt dan van mij een csv met daarin de gegevens. Ik moet nog kijken hoe ik de data wil opslaan in een database en op basis daarvan weer statistieken maken en bv een grafiek.. erg basic nog dus.

Stuur mij even via een pm de urls van de producten van BG waar je vermoed dat ze per uur verschillen, dan gaan we het iig bewijzen :)

Signature

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
De ZMI 5000mAh QC powerbank staat atm in de flashdeal bij BangGood

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 15-08-2016 14:14 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:12
Vorige week maandag heb ik een telefoon geretourneerd naar China.
Op Internationparcel tracking staat al sinds donderdagmiddag:
CN Ontvangen in land van bestemming

Daarna geen update meer gehad. Is het normaal dat het zo lang stil ligt, of moet ik nu via een andere tracking website verder?

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:05
Vandaag old schark micro usb kabels besteld. Niet duur. Ben benieuwd of het wat is http://m.everbuying.net/product1124773.html

Als je lid ben van hun mailing krijg je nog meer korting

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:07

sjaool

Every life should have 9 cats

ivo001 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:14:
Vorige week maandag heb ik een telefoon geretourneerd naar China.
Op Internationparcel tracking staat al sinds donderdagmiddag:
CN Ontvangen in land van bestemming

Daarna geen update meer gehad. Is het normaal dat het zo lang stil ligt, of moet ik nu via een andere tracking website verder?
Gewoon geduld, als het via normale bezorging gaat duurt het wel even voor het op de plaats van bestemming is. Verzending uit China duurt sowieso altijd circa twee weken, de omgekeerde weg zal dan ook zoiets duren. Wil je het echt snel die kant op hebben dan moet je dingen met DHL versturen alleen dan wordt het allemaal wel heel prijzig. ;)

"When you grow up your heart dies"

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:12
sjaool schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:51:
[...]

Gewoon geduld, als het via normale bezorging gaat duurt het wel even voor het op de plaats van bestemming is. Verzending uit China duurt sowieso altijd circa twee weken, de omgekeerde weg zal dan ook zoiets duren. Wil je het echt snel die kant op hebben dan moet je dingen met DHL versturen alleen dan wordt het allemaal wel heel prijzig. ;)
Heb het aangetekend verzonden via post NL.
3 dagen nadat ik het afgegeven heb bij het postkantoor was het al in China. Dat vond ik wel aardig snel. Van een winkel tot dat punt ging meestal ook best snel, dushad wel verwacht de afgelopen 5 dagen een trackingupdate te zien.
Ben een beetje ongeduldig want wil eerst het geld terug hebben voordat ik een nieuwe telefoon bestel ;)

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:05
Blitzwolf Micro USB kabels vanuit de EU voor een paar euro.

heb er gelijk 3 besteld

http://eu.banggood.com/Wh...icro-B-wp-Eu-1027785.html

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• altaria1993
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11 14:29
Speedfightserv schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:59:

heb er gelijk 3 besteld

Goede deal, had deze laatst al besteld, prima kabels, jammer dat dit de variant is met alleen de A kant reversible, ik heb er ook een waar de micro-b reversible is en dit werkt toch heerlijk.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Speedfightserv schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:59:

heb er gelijk 3 besteld

Met code:

BG15%OFF ;) (15% korting sitewide, werkt op EU warehouse bij BG)

Zelfde code werkt ook nu als 10AVEUSA (met fastshipping 3 days + 15% korting)

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-11 11:01
Get!em schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:59:
[...]

Met code:

BG15%OFF ;) (15% korting sitewide, werkt op EU warehouse bij BG)

Zelfde code werkt ook nu als 10AVEUSA (met fastshipping 3 days + 15% korting)
Voor beide Coupons de melding: Coupon is invalid for product with "PROMO or VIP" tag.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

DaYwaLkUr schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

Voor beide Coupons de melding: Coupon is invalid for product with "PROMO or VIP" tag.
Ahja, had ik kunnen weten, korting is er al af...(43%)
Nouja, anderen, doe er je voordeel mee voor de overige (non promo) producten.
Pagina: 1 ... 134 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic