„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”
[ Voor 161% gewijzigd door gambieter op 12-03-2016 14:35 ]
http://www.aliexpress.com...101.442.501.0_32270959421
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Zijn die helemaal nieuw dan? Goede deal in dat geval, hoewel de 5s vermoedelijk wel zal worden vervangen door de iPhone SE.miicker schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:39:
Dagaanbieding bij AliExpress: iPhone 5S (zeer goedkoop), bijvoorbeeld 64GB Zwart: 260 euro ongeveer, goedkoopste in V&A is €350 euro!
http://www.aliexpress.com...101.442.501.0_32270959421
Ik citeer uit de beschrijving:NotSoSteady schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:45:
Zijn die helemaal nieuw dan? Goede deal in dat geval, hoewel de 5s vermoedelijk wel zal worden vervangen door de iPhone SE.
"Attention:
The item is in good condition,is second-hand,it may be repaired or replace housing,
it may be Slight signs of Use (Scratching/Scuffing) possible on Housing/Screen,Phone is Fully Functional."
Klopt, maar dan nog, prima aanbieding lijkt me.Koen179 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:53:
[...]
Ik citeer uit de beschrijving:
"Attention:
The item is in good condition,is second-hand,it may be repaired or replace housing,
it may be Slight signs of Use (Scratching/Scuffing) possible on Housing/Screen,Phone is Fully Functional."
Ah oke, niet aan gedacht zulke dingenaawe mwan schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 08:49:
[...]
Misschien hoef je je geen zorgen te maken, want sommige AliExpress verkopers halen hun winkel leeg als ze op vakantie gaan.
Je zou dan wellicht beter bij een mede Tweaker kunnen kijken in V&A als je een tweedehands iPhone 5s zoekt.miicker schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:55:
[...]
Klopt, maar dan nog, prima aanbieding lijkt me.
http://tweakers.net/categ...IyNDDQUSqpLEgFqVVKVIqtBQA
Zie mijn eerdere reactie, via die link €260 euro voor een iPhone 5S 64GB zwart, goedkoopste in V&A: €350,-HoppyF schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:16:
[...]
Je zou dan wellicht beter bij een mede Tweaker kunnen kijken in V&A als je een tweedehands iPhone 5s zoekt.
http://tweakers.net/categ...IyNDDQUSqpLEgFqVVKVIqtBQA
Totdat de douane kosten erbij komen, dan heb je 260 euro plus 21% btw plus 13 euro inklarings kosten, dan kom je uit op 327,60 euro en voor dat verschil ga ik hem liever bij een tweaker bekijken en ophalen.miicker schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:44:
[...]
Zie mijn eerdere reactie, via die link €260 euro voor een iPhone 5S 64GB zwart, goedkoopste in V&A: €350,-
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Alleen bestel ik regelmatig iets uit China, is me nog nooit gebeurt dat ik extra moest betalen oidpuntje013 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:59:
[...]
Totdat de douane kosten erbij komen, dan heb je 260 euro plus 21% btw plus 13 euro inklarings kosten, dan kom je uit op 327,60 euro en voor dat verschil ga ik hem liever bij een tweaker bekijken en ophalen.
Met telefoons is de kans iets grotermiicker schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:42:
[...]
Alleen bestel ik regelmatig iets uit China, is me nog nooit gebeurt dat ik extra moest betalen oid
Zeg maar 60 tot 70% kans op extra kosten.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
[update]ehtweak schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:07:
...
Had nu de keuze om voor 1,10 euro extra 'Priority Direct Mail + tracking' te kiezen. Met daarachter de veelbelovende tekst 7-10 business days shipping.
Ben benieuwd of het daadwerkelijk wat uitmaakt. Heb op dezelfde dag nog een ander item via BG besteld, zonder die extra shipping kosten.
...
Nu afwachten wat de daadwerkelijke levering gaat worden...M.a.w. of die 1,10 euro extra, de moeite waard is...
Op 2 maart besteld, met de belofte dat voor 1,10 euro extra, het binnen 7-10 dagen afgeleverd zou worden.
Niet dus.

internationalparceltracking.com kent het trackingnr (nog?) niet.
en 17track.net geeft aan dat het pakje al een week "The item has arrived in the transit airport" Zonder verdere specifieke geografische aanduiding.
Blijft altijd spannend, met die chinese bestellingen, wanneer en hoe het nu precies geleverd gaat worden.
Ze beloven het in werkdagen, dus nog even geduld.ehtweak schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:55:
[...]
[update]
Op 2 maart besteld, met de belofte dat voor 1,10 euro extra, het binnen 7-10 dagen afgeleverd zou worden.
Niet dus.![]()
internationalparceltracking.com kent het trackingnr (nog?) niet.
en 17track.net geeft aan dat het pakje al een week "The item has arrived in the transit airport" Zonder verdere specifieke geografische aanduiding.
Blijft altijd spannend, met die chinese bestellingen, wanneer en hoe het nu precies geleverd gaat worden.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
.Piet91 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:30:
Van Pepper; een 5-pack USB-kabels met Quick Charge 2.0 ondersteuning.
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter
Met coupon "FXHK45UY" €7.62 met de boekentruc.
Zo worden die Blitwolf kabels wel erg oninteressant; voor 2 van die Blitzwolf kabels haal je er nu 5!
EDIT: heb zelf ook maar even een pack besteld. Die 2 van 3 meter vind je niet zo snel.
Die boekentruk lijkt niet te werken bij mij, ik kies een boek dat niet leverbaar is (leverbaar vanaf 20 maart).
En welke optie moet ik hierna kiezen?
Group my items into as few deliveries as possible.
I want my items sooner. Dispatch them as soon as they become available. (at additional cost)
Group my items, dan gaat hij mss nog 1.5week wachten en alsnog dat boek mee verzenden?
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Probeer je Tracking nummer eens in te voeren op www.internationalparceltracking.comkokkie20 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:24:
Vraag over pakketje. Bij status update staat dat hij al sinds 1 maart op schiphol ligt maar tot heden nog niets binnen geha. Duurt dit altijd zo lang? Nooit eerder deze update gehad en vroeg me af of meerdere mensen dit ooit gehad hebben?
Als postnl hem al ontvangen heeft komt er daar als het goed is een 3S code uitrollen waarmee je hem in Nederland weer kunt tracken, tenzij het via DHL of FedEx verstuurd is natuurlijk.
Nog bedankt, zijn net binnen (en passen goed!)Piet91 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:30:
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter
Met coupon "FXHK45UY" €7.62 met de boekentruc.
[afbeelding][afbeelding]
Zo worden die Blitwolf kabels wel erg oninteressant; voor 2 van die Blitzwolf kabels haal je er nu 5!
EDIT: heb zelf ook maar even een pack besteld. Die 2 van 3 meter vind je niet zo snel.
Verder vandaag een pedometer HR smartwatch ding binnen gekregen voor minn vrouw via Ali. Prima kwaliteit, maar de app die erbij zit...
Er staat dat hij niet gevonden kan worden, pakketje is verstuurd via Pos Malaysia. Misschien dat hij hem daarom niet kan vinden? Ik wacht het nog wel even afpuntje013 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:36:
[...]
Probeer je Tracking nummer eens in te voeren op www.internationalparceltracking.com
Als postnl hem al ontvangen heeft komt er daar als het goed is een 3S code uitrollen waarmee je hem in Nederland weer kunt tracken, tenzij het via DHL of FedEx verstuurd is natuurlijk.

Verder kan ik hem ook niet vinden via Internationalparceltracking.com, of de PostNL site. Moet ik maar gewoon rustig nog wat dagen afwachten, of kan ik maar beter PostNL even contacteren?
Je zou het lokale afhaalpunt even kunnen proberen, daar willen zonder melding nog wel eens pakketjes liggen.SpeedingOlive2 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:10:
Ik heb een pakketje dat volgens de trackingcode al 10 dagen in Nederland is, maar ik heb hem nog niet ontvangen. Dat vind ik een beetje apart, vooral doordat de waarde vrij laag is lijkt het me niet dat hij zo lang bij de douane ligt..
Verder kan ik hem ook niet vinden via Internationalparceltracking.com, of de PostNL site. Moet ik maar gewoon rustig nog wat dagen afwachten, of kan ik maar beter PostNL even contacteren?
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 15-03-2016 10:06 ]
http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_275913.html
Vul daarna coupon: "FiMINI0826" in en de prijs verandert in $74,99 (geldig tot 31 maart)
Review:
Sample video:
Vaak vul ik daar mijn codes in, maar hij vindt nooit wat. Jij hebt er blijkbaar betere ervaringen mee?puntje013 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:36:
[...]
Probeer je Tracking nummer eens in te voeren op www.internationalparceltracking.com
Vaak pas op de dag dat hij in NL arriveert...Frank!in schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:51:
Vaak vul ik daar mijn codes in, maar hij vindt nooit wat. Jij hebt er blijkbaar betere ervaringen mee?
Ja dat lijkt me logischdfrenner schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:52:
[...]
Vaak pas op de dag dat hij in NL arriveert...
Wat ik bedoel:Frank!in schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:08:
Ja dat lijkt me logischAls mijn pakketje als status heeft "Send item abroad Export" op 17track, dan lijkt mij dat ik 10 dagen later dat nummer toch wel kan tracken met de www.internationalparceltracking.com website.
Stel ik krijg een tracking number uit China, vaak kost de levering 7 dagen. Dag 6 komt hij aan in NL, Dag 7 krijg ik hem binnen.
Vaak krijg ik pas relevante info uit die trackentrace op dag 5 of 6... Daarvoor werkt de code meestal helemaal niet.
Ook net binnen gekregen, en eventueel voor een volgende keer/mensen die dat interessant vinden:Piet91 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:30:
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter
Heb de laadsterkte gemeten en alle kabels halen hier (op Anker lader) 1.7A:

Oók die van 3m, dat had ik persoonlijk niet verwacht, is best uniek. Al met al dus enorm blij mee
Nickname does not reflect reality
Hij vindt daar idd pas een code zodra postnl er een 3s code aan gekoppeld heeft, dus zodra ik daar 's morgens een code krijg dan weet ik dat ik het pakketje diezelfde dag of anders een dag later in mijn bezit heb.Frank!in schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:51:
[...]
Vaak vul ik daar mijn codes in, maar hij vindt nooit wat. Jij hebt er blijkbaar betere ervaringen mee?
Verwijderd
Ik heb onlangs een cube i10 flagship besteld op Gearbest.com. Ik dacht laat ik het verloop eens delen.
Er worden nogal wat negatieve ervaringen gepost over Gearbest met name dat ze er lang over duren om te versturen, niet / slecht reageren op vragen en garantie afhandeling slecht is. Het klopt dat het lang duurt voordat ze verzenden maar bij mij reageerde ze wel op vragen, garantie heb ik nog niet nodig gehad.
Wat me wel opvalt is dat de doane kosten al in singapore worden opgemerkt. Of dat standaard is bij DHL en of het nu wel of niet verder verstuurd word als je niet betaald weet ik niet. Ik heb gewoon betaald.
Details ;
22-2-16 GearBest mail - Placed order
24-2-16 Case geopend met de vraag wanneer ze gaan versturen.
25-2-16 Reply gekregen dat de producten on hot sale zijn en pas halverwege maart worden verstuurd. Als ik wil kan ik een refund krijgen.
8-3-16 GearBest mail - Order has shiped out
8-3-16 DHL Trace - Shipping information received
11-3-16 10:00 DHL Trace - Shipment received expected delivery tuesday 15-3-16 before end of the day
11-3-16 13:00 DHL SMS - package can be deliverd if Custom cost are payed
11-3-16 15:00 Doane betaald (totaal order 169 euro, Bon van Gearbest 84,50 USD, Doane kosten = 57.10 Euro)
12-3-16 DHL Trace -Processed in Singapore
12-3-16 DHL Trace - Left Singapore
14-3-16 Pakket afgeleverd (tussen 12-3 en 14-3 nog meer updates maar niet relevant)
Hoop dat iemand wat aan deze info heeft.
ik ben nu een paar dagen al op aliexpress aan het kijken en het valt mij op dat er zeer weinig resultaten verschijnen bij het zoeken .
bvb ik was opzoek naar een redmi 3 en krijg maar 5 aanbieders te zien .
zelfde voor de mi pad 2 daar kwam ik niet verder dan 5 sellers .
als ik bvb snapdragon 616 intik krijg ik 22 resultaten en dan ook nog bijna alles van het zelfde merk Huawei in dit geval .
Heb ik iets gemist heeft ali een ander beleid nu voor merken als Xiaomi enz ??
Ik krijg de laaste tijd wat dashcams geleverd van Gearbest. De afgelopen maanden staat de teller op 3, vierde onderweg.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:29:
Hoi,
Ik heb onlangs een cube i10 flagship besteld op Gearbest.com. Ik dacht laat ik het verloop eens delen.
Er worden nogal wat negatieve ervaringen gepost over Gearbest met name dat ze er lang over duren om te versturen, niet / slecht reageren op vragen en garantie afhandeling slecht is. Het klopt dat het lang duurt voordat ze verzenden maar bij mij reageerde ze wel op vragen, garantie heb ik nog niet nodig gehad.
Wat me wel opvalt is dat de doane kosten al in singapore worden opgemerkt. Of dat standaard is bij DHL en of het nu wel of niet verder verstuurd word als je niet betaald weet ik niet. Ik heb gewoon betaald.
Details ;
22-2-16 GearBest mail - Placed order
24-2-16 Case geopend met de vraag wanneer ze gaan versturen.
25-2-16 Reply gekregen dat de producten on hot sale zijn en pas halverwege maart worden verstuurd. Als ik wil kan ik een refund krijgen.
8-3-16 GearBest mail - Order has shiped out
8-3-16 DHL Trace - Shipping information received
11-3-16 10:00 DHL Trace - Shipment received expected delivery tuesday 15-3-16 before end of the day
11-3-16 13:00 DHL SMS - package can be deliverd if Custom cost are payed
11-3-16 15:00 Doane betaald (totaal order 169 euro, Bon van Gearbest 84,50 USD, Doane kosten = 57.10 Euro)
12-3-16 DHL Trace -Processed in Singapore
12-3-16 DHL Trace - Left Singapore
14-3-16 Pakket afgeleverd (tussen 12-3 en 14-3 nog meer updates maar niet relevant)
Hoop dat iemand wat aan deze info heeft.
Stuk voor stuk tot nu toe exact 8 dagen levertijd. Alleen de trackentrace code werkt pas op de dag van of de dag voor bezorging.
Collega's hebben naar aanleiding van mijn testen met de cams ook een 3 tal cams totaal besteld. Dat duurde 9-14 dagen.
Het verschilt heel erg per persoon, maar de levering zelf, kost dus minimaal 8 dagen is mijn ervaring.
Is bij mij al tijden zo, daarom gebruik ik de app voor zoeken en de website voor kopen (ivm cashback)diquan2001 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:42:
Hallo china shoppers ,
ik ben nu een paar dagen al op aliexpress aan het kijken en het valt mij op dat er zeer weinig resultaten verschijnen bij het zoeken .
als ik bvb snapdragon 616 intik krijg ik 22 resultaten en dan ook nog bijna alles van het zelfde merk Huawei in dit geval .
diquan2001 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:42:
Hallo china shoppers ,
Via de App krijg ik als ik op redmi 3 zoek ook een hele lijst te zien dus ze zijn er wel degelijk.Pseudoc schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:17:
[...]
Is bij mij al tijden zo, daarom gebruik ik de app voor zoeken en de website voor kopen (ivm cashback)
Mijn ervaring is dat de prijzen via de app vaak lager zijn, waardoor de cashback mogelijkheid minder oplevert dan de korting via de app.Pseudoc schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:17:
[...]
Is bij mij al tijden zo, daarom gebruik ik de app voor zoeken en de website voor kopen (ivm cashback)
Denk dat je naar de Global Site moet switchen (rechts bovenin). Als ik zoek krijg ik 27,693 results:diquan2001 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:42:
Hallo china shoppers ,
http://www.aliexpress.com...061947&SearchText=redmi+3

Tigerblood schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:21:
[...]
Denk dat je naar de Global Site moet switchen (rechts bovenin). Als ik zoek krijg ik 27,693 results:
http://www.aliexpress.com...061947&SearchText=redmi+3
En bij deze link? http://nl.aliexpress.com/...&CatId=5090301&isrefine=ydiquan2001 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:57:
Nou als ik dus jou link aanklik krijg ik dus maar 3 finds in cellphone
[afbeelding]
[...]
Ik krijg er 82...
Wel een beetje raar dat ik op de .com maar 3 te zien krijg .
En dat is bij nog meer producten niet alleen Xiaomi .
Maar goed dan maar zo
barrymossel schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:04:
[...]
En bij deze link? http://nl.aliexpress.com/...&CatId=5090301&isrefine=y
Ik krijg er 82...

Ik zie hier nog steeds gewoon free shipping naar Nederland bij presenters?NSG schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:10:
Fijn dit, Aliexpress maakt het onmogelijk om ook maar iets te bestellen (Nederlands adres) met het woord 'laser' in de omschrijving of titel. Dus ook voor een doodnormale Presenter kunnen wij Nederlanders niet meer bij Ali terecht.
En als je ze in je winkelmandje doet?BlackMonkey schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:28:
[...]
Ik zie hier nog steeds gewoon free shipping naar Nederland bij presenters?
Ook geen probleem. Linkje welke bij jou niet lukt?
Bij mij lukt het ook niet, ik krijg ze wel in het winkelmandje maar zodra ik naar de winkelmand pagina ga staat er daar dat ze niet verzonden worden naar NL.BlackMonkey schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:40:
[...]
Ook geen probleem. Linkje welke bij jou niet lukt?
Gaat om oa deze: http://m.aliexpress.com/item/32404590789.html
Die lukt me inderdaad niet.puntje013 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:56:
[...]
Bij mij lukt het ook niet, ik krijg ze wel in het winkelmandje maar zodra ik naar de winkelmand pagina ga staat er daar dat ze niet verzonden worden naar NL.
Deze wel: http://www.aliexpress.com.../1954396_32593530404.html
[ Voor 10% gewijzigd door bottom line op 17-03-2016 16:14 ]
Die lukt mij inderdaad ook niet. Die resultaten op desktop voor presenter dan weer wil. Misschien dat eens proberen?puntje013 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 15:56:
[...]
Bij mij lukt het ook niet, ik krijg ze wel in het winkelmandje maar zodra ik naar de winkelmand pagina ga staat er daar dat ze niet verzonden worden naar NL.
Die lukt idd wel, blijft vreemd.BlackMonkey schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:15:
[...]
Die lukt mij inderdaad ook niet. Die resultaten op desktop voor presenter dan weer wil. Misschien dat eens proberen?
ehtweak in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"
Idd, die 1,10 euro extra voor tracking en snelle(re) levering is een beetje een wassen neus.
ehtweak in "[China producten] Bezorging/afhalen door PostNL"
Het artikel waar ik 1,10 euro extra voor betaalde, kwam eergisteren aan (met nauwelijks funktionerende tracking). En het artikel zonder dat extra verzendbedrag, kwam vandaag. De gewone (brieven)postbode belde er zelfs voor aan, omdat het niet door de brievenbus pastte...
Thanks voor het doormeten! Ik heb ze inmiddels ook en was wel benieuwd hoe het daarmee zat.Brad Pitt schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:50:
[...]
Ook net binnen gekregen, en eventueel voor een volgende keer/mensen die dat interessant vinden:
Heb de laadsterkte gemeten en alle kabels halen hier (op Anker lader) 1.7A:
[afbeelding]
Oók die van 3m, dat had ik persoonlijk niet verwacht, is best uniek. Al met al dus enorm blij mee
Prima kabels zijn het.
Ook een nieuwe gamecube controller van ebay gehaald: http://www.ebay.com/itm/291688393226 . Bij far de beste after market die ik heb gekocht. Een beetje stroever dan de originele, maar veel cheaper.
Maar ik heb in het nabije verleden nog wel eens een HDD behuizing kunnen scoren voor half geld, bijvoorbeeld.
Iemand nog een goede deal in een prima shop?
Echt een superhandig ding, een aanrader wat mij betreft.
Meteen even de usb kabels die vorige week van Amazon zijn binnengekomen erin gedaan, mijn xiaomi ledjes en ventilator en een reserve lader voor mijn miband.
Kant en klaar vakantie bundeltje om zo mee te nemen, powerbanks erbij en gaan.

Gearbest heeft ook anniversery sale, inderdaad wel even prijzen checken, heb zelf bluetooth headphones van bluedio gehaald, wel aardige discount, normaal rond de 95$. Ik ken de verhalen maar heb zelf eigenlijk geen slechte ervaring met GB.Kitano schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:55:
A.s. dinsdag 29 maart heeft AliExpress zijn 6th Anniverary Sale met korting op veel producten, maar uiteraard zijn de prijzen vooraf vaak verhoogd, dus vergelijk goed voor je bestelt.
Eyyyypuntje013 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:51:
Vandaag mijn bubm opbergmap binnen gekregen die ik gewonnen had via de review van dodge_911.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
De een z'n dood is de ander z'n brood is hier wel heel erg van toepassing.

http://m.aliexpress.com/item/32639835642.html
Geldig bij besteding vanaf 50 dollarChocoball schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 06:55:
Voor wie gek is op digitaal eieren zoeken en korting ontvangen kan zijn geluk op bij ibuygou https://www.ibuygou.com/easter-egg-discounts-hunt/. Elk gevonden ei is $1 waard.
En dan komt hij pas over een maand binnen en dan is iedereen hem al weer vergetenpuntje013 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:47:
Ik kwam deze gisteren tegen op aliexpress, ze spelen er wel snel op in die Chinezen.
De een z'n dood is de ander z'n brood is hier wel heel erg van toepassing.
[afbeelding]
http://m.aliexpress.com/item/32639835642.html

Comic Sans never dies!puntje013 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:47:
Ik kwam deze gisteren tegen op aliexpress, ze spelen er wel snel op in die Chinezen.
Sommigen worden nooit vergetenRonald8 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:23:
[...]
En dan komt hij pas over een maand binnen en dan is iedereen hem al weer vergeten

De groene YZXStudio meter (ZY1266) met bluetooth
De DC load ernaast had ik al even, ook van YZXStudio, dus vanaf nu gedetailleerdere laad- en ontlaadtests met grafiekjes (zodra ik dat onder de knie heb
Eerste testsubject ervoor gaat waarschijnlijk de nieuwe XPB worden.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Heeft iemand van jullie wellicht een idee of een contact binnen die organisatie?
Een nieuwe (extra) account aanmaken is geen optie?Pindasaus schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 23:57:
Al enige tijd wil ik een telefoon bestellen bij Aliexpress maar loop tegen de volgende foutmelding aan: "your account is temporarily unavailable" de oorzaak is onduidelijk en contact opnemen met de klantenservice is onmogelijk daar diezelfde foutmelding volgt bij het klikken op het menu van klantenservice.
Heeft iemand van jullie wellicht een idee of een contact binnen die organisatie?
Nu zag ik vandaag dat de China shops deze beduidend goedkoper aanbieden, je hebt zelfs de keuze om een R400 te krijgen met verpakking of zonder (extra korting). Ik kan mij niet voorstellen dat deze presenters echt zijn, maar als ze ondanks dat goed werken, dan wil ik het best eens proberen.
Mijn vraag is dus, heeft er iemand ervaring met deze presenters uit China? Zijn ze echt of nep? Ik vraag dit, omdat de R400 die je in Nederland koopt ook gewoon uit China komt: "made in China".
http://nl.aliexpress.com/...eless-presenter-r400.html
Ik heb er zo-eentje uit China. De knopjes wiebelen wat meer en de laser is bij mij gespleten in twee kleine stipjes naast elkaar, maar puur als 'doorklikker' is 'ie prima.Nostordici schreef op zondag 27 maart 2016 @ 15:36:
Aangezien ik binnenkort veel moet presenteren, leek een presenter mij wel handig. Mijn oog viel gelijk op de Logitech R400, omdat deze simpel in het gebruik is.
Nu zag ik vandaag dat de China shops deze beduidend goedkoper aanbieden, je hebt zelfs de keuze om een R400 te krijgen met verpakking of zonder (extra korting). Ik kan mij niet voorstellen dat deze presenters echt zijn, maar als ze ondanks dat goed werken, dan wil ik het best eens proberen.
Mijn vraag is dus, heeft er iemand ervaring met deze presenters uit China? Zijn ze echt of nep? Ik vraag dit, omdat de R400 die je in Nederland koopt ook gewoon uit China komt: "made in China".
http://nl.aliexpress.com/...eless-presenter-r400.html
Bedankt voor de info. Jammer genoeg mag ik ze niet bestellen bij Aliexpress, ze mogen het niet naar Nederland sturen. Waarschijnlijk omdat het toch nep is.TomasH schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:35:
[...]
Ik heb er zo-eentje uit China. De knopjes wiebelen wat meer en de laser is bij mij gespleten in twee kleine stipjes naast elkaar, maar puur als 'doorklikker' is 'ie prima.
Ik heb hem nog niet voorbij zien komen iig.
De internet radio

https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-mi-internet-radio-7335.html
Mijn receiver beneden heeft deze functie al anders had ik hem wel besteld denk ik.
Het is en blijft nog altijd een laser.Kitano schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:42:
Dan koop je toch eentje zonder Logitech erop, bijv deze. Dinsdag kost hij 7 ipv 10 dollar in de sale.
Daarom kan hij niet verzonden worden naar de benelux (of heel Europa zelfs mss).
Namaak is een zaak voor de douane. Er is gewoon geen pakjesdienst die lasers wilt/mag vervoeren naar de EU.
Voor ons bruiloftsfeest hebben we bedacht om een hoop lampionnen op te hangen met daarin led lampjes. Nu heb je led lampjes speciaal voor in ballonnen maar ik ben bang dat deze niet lang genoeg branden. Dus toen kwam ik op het idee om van die fietslampjes te gebruiken die je bij de Hema, Action, etc kan kopen.

Deze gaan namelijk sowieso lang mee en zijn makkelijk in een lampion op te hangen. Maar goed dan willen we natuurijs weer alleen de witte hebben. Dus had ik bedacht ze gewoon in China te bestellen.
Nu zit ik op aliexpress te kijken maar ik krijg ze daar niet gevonden. Ook op ebay krijg ik ze niet gevonden. Verschillende zoektermen gebruikt maar geen succes. Ik begin bijna te denken dat ze niet of nauwelijks meer gefabriceerd worden. Iemand nog enig idee waar ze in China wel te koop zijn of welke zoekterm wel de juiste is?
Op aliexpress kom ik wel deze tegen, wat anders ook nog wel een alternatief zou kunnen zijn. Die heb ik al gevonden voor 36cent per stuk. Moeten er een stuk of 100 worden.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 27-03-2016 21:51 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Klopt, maar 8 uur is sowieso niet voldoende aangezien de lampionnen al om 16uur opgehangen worden aan het plafond en je dan niet als het donker wordt je ze weer eens alle 100 aan gaat doen als de gasten er al zijn. Kortom ze gaan om uiterlijk 15uur al aan en moeten het dan minstens 12uur volhouden. Daarbij als ze in China zeggen 8 uur dan moet je dat ook een beetje met een korreltje zout nemen ben ik bang.CaptJackSparrow schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:10:
Als ik bij AliExpress zoek op 'lantern lights' of 'chinese lantern lights' kom ik genog relevante opties tegen zo te zien. Brandduur van min. 8 uur wordt opgegeven bij de lampjes die voor ballonnen genoemd worden. Ze worden ook expliciet aangeprezen voor bruiloften.
Vandaar dus dat ik specifiek ben gaan zoeken naar die fietslampjes.
Overigens heb ik ook voor de zekerheid even 2 test lampjes besteld (welke wel voor in een ballon zijn om te zien hoe lang ze daadwerkelijk branden. Maar de main focus blijft die hema achtige fietslampjes.
Is dit wat:l3art schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:25:
[...]
Klopt, maar 8 uur is sowieso niet voldoende aangezien de lampionnen al om 16uur opgehangen worden aan het plafond en je dan niet als het donker wordt je ze weer eens alle 100 aan gaat doen als de gasten er al zijn. Kortom ze gaan om uiterlijk 15uur al aan en moeten het dan minstens 12uur volhouden. Daarbij als ze in China zeggen 8 uur dan moet je dat ook een beetje met een korreltje zout nemen ben ik bang.
Vandaar dus dat ik specifiek ben gaan zoeken naar die fietslampjes.
Overigens heb ik ook voor de zekerheid even 2 test lampjes besteld (welke wel voor in een ballon zijn om te zien hoe lang ze daadwerkelijk branden. Maar de main focus blijft die hema achtige fietslampjes.
https://www.partydeco.nl/...qZVxcTf03_fJOcaAkwb8P8HAQ
Of zit hier wat tussen:
http://www.ebay.com/bhp/led-balloon-lights
Thnx, die van die Nederlandse webwinkel heb ik nu een sample besteld in China, benieuwd of die 24uur gehaald wordt.Wild Chocolate schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:54:
[...]
Is dit wat:
https://www.partydeco.nl/...qZVxcTf03_fJOcaAkwb8P8HAQ
Of zit hier wat tussen:
http://www.ebay.com/bhp/led-balloon-lights
Die van eBay halen nauwelijks de 8 uur. Nu maar even wachten tot mn bestelling uit China er is dan weet ik meer.
http://www.aliexpress.com...a2g01.7925412.0.45.xSXfMB
250GB 850 EVO, voor 103 dollar, waar hij in Nederland 150 Euro is.
Na invoeren is hij nog steeds goedkoper dan hier dus.
Too good to be true? Dat moet namaak zijn. Maar aan de andere kant wel aliexpress featured brands. Vorige keren dat ik via die featured brands iets kocht(xiaomi router etc), was het wel echt allemaal. Wat denken jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door Titus op 28-03-2016 00:05 ]
Dan heb je de prijzen al een jaar niet meer gevolgd..iTitus schreef op maandag 28 maart 2016 @ 00:02:
Hm, aliexpres heeft nu op de homepage een reclame van de Samsung featured brands anniversary sale. Met onder andere:
Too good to be true? Dat moet namaak zijn. Maar aan de andere kant wel aliexpress featured brands. Vorige keren dat ik via die featured brands iets kocht(xiaomi router etc), was het wel echt allemaal. Wat denken jullie?
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die is toch in Nederland voor ronde de 85 euro te krijgen?iTitus schreef op maandag 28 maart 2016 @ 00:02:
Hm, aliexpres heeft nu op de homepage een reclame van de Samsung featured brands anniversary sale. Met onder andere:
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB

Wauw, maar dan is het echt een slechte deal xD?
Ik heb tijd terug hdmi splitters gekocht via aliexpress.
Alleen ze zijn al sinds 2 maart in nederland maar tot heden niet ontvangen. Na contact met postnl zeggen hun dat ze niets kwijt willen aan mij en dat ik maar de verzender contact met hun moest laten opnemen.
Zo gezegd zo gedaan, ik bericht gestuurd naar de verkoper of hij contact op wilt nemen met postnl om te kijken of hij meer informatie vrij kan krijgen.
Enigste reactie die ik van hem krijg is dat hij me een refund wilt geven via paypal. Maar geen reactie of hij contact wilt opnemen met postnl.
Wat kan ik nu het beste doen? Akkoord gaan met de paypal refund of dispute openen?
Zit hier beetje in twijfel geval aangezien ik volgens mij bij paypal nog extra kosten ga krijgen

Makkelijk, volledige refund.kokkie20 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:08:
Vraagje over refund.
Ik heb tijd terug hdmi splitters gekocht via aliexpress.
Alleen ze zijn al sinds 2 maart in nederland maar tot heden niet ontvangen. Na contact met postnl zeggen hun dat ze niets kwijt willen aan mij en dat ik maar de verzender contact met hun moest laten opnemen.
Zo gezegd zo gedaan, ik bericht gestuurd naar de verkoper of hij contact op wilt nemen met postnl om te kijken of hij meer informatie vrij kan krijgen.
Enigste reactie die ik van hem krijg is dat hij me een refund wilt geven via paypal. Maar geen reactie of hij contact wilt opnemen met postnl.
Wat kan ik nu het beste doen? Akkoord gaan met de paypal refund of dispute openen?
Zit hier beetje in twijfel geval aangezien ik volgens mij bij paypal nog extra kosten ga krijgen
Of nog een paar weekjes wachten.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Is dat sinds kort, want ik heb in het verleden vaak genoeg wat besteld met een laser erin?bottom line schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:30:
Het is en blijft nog altijd een laser.
Daarom kan hij niet verzonden worden naar de benelux (of heel Europa zelfs mss).
Namaak is een zaak voor de douane. Er is gewoon geen pakjesdienst die lasers wilt/mag vervoeren naar de EU.
Ik nog niet zo gek lang geleden ook (nog geen jaar geleden). Maar toen bij banggood besteld omdat dx ze niet meer verkocht.Kitano schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:14:
[...]
Is dat sinds kort, want ik heb in het verleden vaak genoeg wat besteld met een laser erin?
Dan wacht ik het nog even af, heb nog een week of 2 protectie? Als hij binnen die tijd niet binnen is neem ik wel weer contact op met de verkoper om te kijken hoe we het verder gaan oplossenSupertip schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:46:
[...]
Makkelijk, volledige refund.
Of nog een paar weekjes wachten.
Dat afwachten is mi ook het beste, wel 2 à 3 en dagen voor het aflopen kontakt opnemen met de verkoper voor eventueel refund.kokkie20 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:00:
[...]
Dan wacht ik het nog even af, heb nog een week of 2 protectie? Als hij binnen die tijd niet binnen is neem ik wel weer contact op met de verkoper om te kijken hoe we het verder gaan oplossen
Soms duurt het 10 dagen soms 6 weken voordat een bestelling uit het verre oosten aan komt.
En het leuke is dat je nog 21% invoerrechten moet betalen. Zit je helemaal boven het Nederlandse bedragiTitus schreef op maandag 28 maart 2016 @ 00:02:
Denk dat hij die kosten mee berekend had in zijn verhaal. Hij heeft het namelijk over na het invoeren...Jochemd13 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:27:
[...]
En het leuke is dat je nog 21% invoerrechten moet betalen. Zit je helemaal boven het Nederlandse bedrag
Maar dat is het dus juist, volgens de tracking is hij al aanwezig in nederland. Hij is al sinds 2 maart op schiphol gearriveerdSupertip schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:12:
[...]
Dat afwachten is mi ook het beste, wel 2 à 3 en dagen voor het aflopen kontakt opnemen met de verkoper voor eventueel refund.
Soms duurt het 10 dagen soms 6 weken voordat een bestelling uit het verre oosten aan komt.

Even bij je lokale postkantoor vragen of er een pakje voor je, je zult de eerste niet zijn die geen afhaalbericht heeft gekregen, als het daar 3 weken ligt gaat het retour.kokkie20 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:06:
[...]
Maar dat is het dus juist, volgens de tracking is hij al aanwezig in nederland. Hij is al sinds 2 maart op schiphol gearriveerd
En even je track code ingeven op www.internationalparceltracking.com , kijken of die wat doet.
[ Voor 0% gewijzigd door puntje013 op 28-03-2016 23:15 . Reden: Typo ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Yup. Munskin in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a"MsG schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:15:
Of kijk ik met mijn neus?
Code geeft niets aan op parcel tracking. Op 17 track alleen maar dat hij op schiphol is aamgekomen. Ik hen hier waar ik woon ongeveer 4/5 ophaal punten van postnlpuntje013 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:15:
[...]
Even bij je lokale postkantoor vragen of er een pakje voor je, je zult de eerste niet zijn die geen afhaalbericht heeft gekregen, als het daar 3 weken ligt gaat het retour.
En even je track code ingeven op www.internationalparceltracking.com , kijken of die wat doet.

Dan grote kans dat hij bij de douane ligt.. Daar bij mij ook wel eens iets kwijt geraakt en refund gekregen.kokkie20 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 03:48:
[...]
Code geeft niets aan op parcel tracking. Op 17 track alleen maar dat hij op schiphol is aamgekomen. Ik hen hier waar ik woon ongeveer 4/5 ophaal punten van postnltegen de tijd dat ik meestal klaar ben met mijn werk zijn ze allemaal al gesloten.
Ik heb dat wel eens nagevraagd bij postnl. Jouw adres is gekoppeld aan maar een vast ophaalpunt, niet aan meerdere. Ze kunnen je zo vertellen welke dat is.kokkie20 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 03:48:
Code geeft niets aan op parcel tracking. Op 17 track alleen maar dat hij op schiphol is aamgekomen. Ik hen hier waar ik woon ongeveer 4/5 ophaal punten van postnltegen de tijd dat ik meestal klaar ben met mijn werk zijn ze allemaal al gesloten.
mijn eerste bestelling bij AE gaat al onmiddelijk mis
Blijkbaar is het adres er niet goed opschreven, want het pakje is sinds vandaag retour. Nu heb ik wel een verzoek bij de post (Oostenrijkse, niet NL) ingeschoten om de retour tegen te houden, maar ik acht de kans vrij klein...
Nu heb ik een dispute geopend op AE voor non-delivery (package is tracked), maar de verkoper vraagt om het type dispute naar "personal" te wijzigen als ik een refund wil...
Wat is het beste? Vasthouden aan de "non-delivery", of "bevestigen" dat ik het pakket heb en voor de "personal" optie kiezen?
ik zou het toch bij non-delivery laten anders zit je straks met de gebakken perenazerty schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:01:
Hmm,
mijn eerste bestelling bij AE gaat al onmiddelijk mis
Blijkbaar is het adres er niet goed opschreven, want het pakje is sinds vandaag retour. Nu heb ik wel een verzoek bij de post (Oostenrijkse, niet NL) ingeschoten om de retour tegen te houden, maar ik acht de kans vrij klein...
Nu heb ik een dispute geopend op AE voor non-delivery (package is tracked), maar de verkoper vraagt om het type dispute naar "personal" te wijzigen als ik een refund wil...
Wat is het beste? Vasthouden aan de "non-delivery", of "bevestigen" dat ik het pakket heb en voor de "personal" optie kiezen?
omdat je de aankoop al bevestigd heb
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Ik ga het wel even navragen. Bedankt in ieder geval voor de reactie en informatiegrun93 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 06:38:
[...]
Ik heb dat wel eens nagevraagd bij postnl. Jouw adres is gekoppeld aan maar een vast ophaalpunt, niet aan meerdere. Ze kunnen je zo vertellen welke dat is.
- Rijstokoker
- Nieuwe Piston oortjes
- Nieuwe bluetooth speaker
- Watertfilter systeem
- Nieuwe router
- Usb charger (á la blitzwolf)
- Nieuwe accessoires voor home automation
http://www.mi.com/xinpinshoumai/

Dit topic is gesloten.
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren
Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic