Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
Een record voor mij.

Een vijf-tal kabeltjes besteld in Hong-Kong op 17 februari(eind van de middag), vandaag al binnen. Minder dan een week voor een china-order.

Ik ben verbaasd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
NVE91 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:57:
[...]

Fast charging mogelijk voor s6?
Fast Charge is niet kabelafhankelijk, dus normaal wel.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 13:07

pinda powerrr

Slow down...

user001 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 19:48:
Ik heb dit topic al een eindje niet meer gevolgd, maar ik meen me te herinneren dat hier vroeger Tronsmart micro-USB kabels van Geekbuying aangeraden werden. Werken deze nog naar behoren enkele maanden nadien? Mijn Nillkin-exemplaar ging namelijk wat te snel stuk, en dat wil ik natuurlijk niet nog eens hebben. :)
Mijn dochters hebben die Tronsmart kabels nog steeds niet weten te slopen, dus ja, aanrader.
Heb ze nu een half jaar ongeveer.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:) Nostalgie een HD 3,5" floppy disk maar is in werkelijkheid een Remax 5000 mAh power bank.
Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2016/01/30/goods-img/1454270067785040094.JPG Afbeeldingslocatie: http://gloimg.gearbest.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2016/01/30/goods-img/1454270042582450384.JPG

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Chocoball schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:02:
:) Nostalgie een HD 3,5" floppy disk maar is in werkelijkheid een Remax 5000 mAh power bank.
[afbeelding] [afbeelding]
Super tof! Er is ook een cassettebandje-powerbank met 10000mAh. Maar ik zou dan wel even wachten met aanschaffen tot er korting op gegeven wordt.

http://www.gearbest.com/iphone-power-bank/pp_281468.html

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik ontving zojuist deze mail:
Dear valued customer,

This is customer service from Allbuy.com.

We are sorry to tell you www.allbuy.com site is suspended for a period of time due to internal business adjustment. Any questions regarding order issue will still be welcome to support@allbuy.net. We are striving to help solve your problems with heart and soul. All unshipped or partial shipped orders will be refunded.
Thanks again for all your long time supporting and cooperation.
Looking forward to serving you in the future.

Best Regards
Allbuy
Heb nog 2 orders onderweg, 1 order staat paid maar unshipped. Hopelijk volgt refund-actie snel... Toch weer 30 euro...

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Ik heb dit topic al een eindje niet meer gevolgd, maar ik meen me te herinneren dat hier vroeger Tronsmart micro-USB kabels van Geekbuying aangeraden werden. Werken deze nog naar behoren enkele maanden nadien? Mijn Nillkin-exemplaar ging namelijk wat te snel stuk, en dat wil ik natuurlijk niet nog eens hebben. :)
Ik heb de Tronsmart kabels nu al een best lange tijd. één ligt naast m'n bed en wordt elke nacht gebruikt. Vertoont geen spoortje van slijtage hoor. Gewoon perfect :)

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:36
Deelt iemand deze ervaring? Ik heb ondertussen meerdere setjes pistons 3 gehad, maar om de een of andere reden krijg ik het elke keer voor elkaar dat de linkerkant extreem zacht gaat na verloop van tijd.
Nou moet ik wel zeggen dat ik er niet bepaald heel netjes mee om ga. Het is namelijk niet ongebruikelijk dat ik een keer per ongeluk met mijn bureaustoel over de kabel heen race.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mijn Tronsmart kabeltjes heb ik inmiddels 8 maanden in gebruik en ze zijn nog als nieuw. Ze liggen stuk voor stuk wel vast op 1 plek. Behalve het aansluiten en afkoppelen van spullen gebeurt er niet veel mee.
Nivali schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:40:
Deelt iemand deze ervaring? Ik heb ondertussen meerdere setjes pistons 3 gehad, maar om de een of andere reden krijg ik het elke keer voor elkaar dat de linkerkant extreem zacht gaat na verloop van tijd.
Nou moet ik wel zeggen dat ik er niet bepaald heel netjes mee om ga. Het is namelijk niet ongebruikelijk dat ik een keer per ongeluk met mijn bureaustoel over de kabel heen race.
Klinkt meer als toeval, dat het elke keer de linkerkant is die kapot gaat.... ;)

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:36
ralph075 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:48:
Klinkt meer als toeval, dat het elke keer de linkerkant is die kapot gaat.... ;)
Haha misschien wel, maar bekend probleem dat na verloop van tijd een van de kanten zacht gaat?
Zit te twijfelen om de hybrids te bestellenter vervanging, hoop wel dat die wat langer mee gaan dan een klein half jaartje.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Ik heb een aantal codes om de Xiaomi Mi5 met korting te kunnen bestellen bij iBuygou:

Geldig van 25-02 t/m 01-03, 00.00uur

Mi5 32GB
$10.99 coupon code: NLMI532GB, daarmee wordt de prijs: $372.99
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-32gb-rom-7313.html
Note: beschikbaar voor alle kleuren

Mi5 64GB
$8.99 coupon code: NLMI564GB, daarmee wordt de prijs: $419.99
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-64gb-rom-7314.html

Mi5 128GB
$7.99 coupon code: NLMI5128GB, daarmee wordt de prijs: $483.99
https://www.ibuygou.com/p...b-ram-128gb-rom-7315.html
Note: alleen de zwarte uitvoering

Garantie:
Standaard 1 jaar, maar voor $5,- wordt het 2 jaar.
Reparaties kunnen naar Barcelona worden gestuurd.
Een verzekering afsluiten om importkosten terug te krijgen, kan direct worden bijbesteld.

De eerste leveringen naar de klanten zullen in de eerste of tweede week van maart plaatsvinden.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:55
De Xiaomi MI BAND 1S is binnen!!

Hoe accuraat is deze stappenteller? Ik zit op een dag echt zomaar op mijn doel van 8000 stappen terwijl ik dit voorheen via Googe Fit (via mobiel) bij lange na niet haalde.

Tevens was ik afgelopen week even een kleine 500 meter aan het sprinten en dit hield hij niet bij. Er stond bij running 0 meter. Gek, want nu ik vandaag nog niet eens heb gesprint staat er dat ik al 3 minuten/300 meter heb hardgelopen.

Tevens heb ik het idee of heeft de Mi Band mijn slaap de afgelopen 2 dagen wel goed heeft gemonitord. Echter, de eerste nacht dat ik hem had gaf hij aan dat ik maar 3 uur had geslapen, terwijl dit er toch echt meer zijn geweest.

Hoe kan dit?

Aanvulling: ik heb de hele dag de Google Fit app aan gehad op de mobiel en deze geeft 9.100 stappen weer. De MI app geeft 15.200 stappen weer. Wel een erg groot verschil. Dit terwijl ik een kantoorbaan heb! :D

.

• Rub147
  • Laatst online: 11:06
henidde schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:39:
De Xiaomi MI BAND 1S is binnen!!

Hoe accuraat is deze stappenteller? Ik zit op een dag echt zomaar op mijn doel van 8000 stappen terwijl ik dit voorheen via Googe Fit (via mobiel) bij lange na niet haalde.

Tevens was ik afgelopen week even een kleine 500 meter aan het sprinten en dit hield hij niet bij. Er stond bij running 0 meter. Gek, want nu ik vandaag nog niet eens heb gesprint staat er dat ik al 3 minuten/300 meter heb hardgelopen.

Tevens heb ik het idee of heeft de Mi Band mijn slaap de afgelopen 2 dagen wel goed heeft gemonitord. Echter, de eerste nacht dat ik hem had gaf hij aan dat ik maar 3 uur had geslapen, terwijl dit er toch echt meer zijn geweest.

Hoe kan dit?

Aanvulling: ik heb de hele dag de Google Fit app aan gehad op de mobiel en deze geeft 9.100 stappen weer. De MI app geeft 15.200 stappen weer. Wel een erg groot verschil. Dit terwijl ik een kantoorbaan heb! :D
Zelf had ik het probleem dat hij bij fietsen ook de trillingen meetelde, na een stuk fietsen had ik er duizenden stappen bij. Maar als je zegt dat je een kantoorbaan hebt ga je vast met de auto ;)

• henidde
Rub147 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:50:
[...]

Zelf had ik het probleem dat hij bij fietsen ook de trillingen meetelde, na een stuk fietsen had ik er duizenden stappen bij. Maar als je zegt dat je een kantoorbaan hebt ga je vast met de auto ;)
Dat klopt inderdaad. Ik ga met de auto.

Dus mag ik concluderen dat mijn Mi Band kapot is of hoort dit er gewoon bij? 8)7

.

• ksborg
henidde schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:57:
[...]

Dus mag ik concluderen dat mijn Mi Band kapot is of hoort dit er gewoon bij? 8)7
Op de motor had ik toch al snel 1000 stappen en da's maar 20 minuten rijden naar m'n werk. Hij is gewoon erg gevoelig. Armbewegingen worden erg snel geregistreerd.

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-10 19:39
henidde schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:57:
[...]

Mag ik gokken dat je je telefoon op je bureau of in je binnenzak hebt zitten en dat die dus minder beweegt op een dag dan een MiBand om je pols?

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-09 15:10
R1kk13 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:00:
[...]

Ik heb de earson er160 vandaag toch echt ontvangen.

Misschien heb ik geluk gehad, maar ik vind het wel een beetje voorbarig om te gaan roepen dat ze niet aankomen.

De speaker ziet er iig prima uit en lijkt op het eerste gezicht origineel te zijn. Zeer leuk speakertje voor die prijs!
Ik denk dat je geluk gaat hebben, heb net bericht gekregen van de verkoper:

friend,
sorry to make you wait so long, we just got the information from the logistics company and your parcel was lost,maybe there is something wrong with your address or other reason we don't know .Even though,we still apologize for that.we want to resend,but we have no stock now ,how about we refund you ??
refund:do you have PayPal account to get the money?
OR you can choose other items from us ,ok?
which is better for you? we hope we can try our best to make you satisfied .
waiting for reply
nice day"

Even proberen toch nog 1 te pakken te krijgen en anders refund en negatieve feedback geven.

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Heeft iemand ervaringen met het kopen van merktelefoons (Samsung en Apple) via AliExpress?
Ik heb heel wat pagina's doorgenomen van dit topic maar ik het nergens vinden. Ik begrijp dat je daar invoerkosten over moet betalen, maar dan nog zijn ze aanzienlijk goedkoper dan hier.

Vraag me alleen of het hier om echte Iphone's gaat of replica's. De verkopers krijgen allemaal positieve feedbacks op AliExpress, dus dan zou je denken dat het wel klopt, maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen.

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 02:58
Placid_K schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:50:
Heeft iemand ervaringen met het kopen van merktelefoons (Samsung en Apple) via AliExpress?
Ik heb heel wat pagina's doorgenomen van dit topic maar ik het nergens vinden. Ik begrijp dat je daar invoerkosten over moet betalen, maar dan nog zijn ze aanzienlijk goedkoper dan hier.

Vraag me alleen of het hier om echte Iphone's gaat of replica's. De verkopers krijgen allemaal positieve feedbacks op AliExpress, dus dan zou je denken dat het wel klopt, maar ik was benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik denk dat je daar sowieso niet snel aan moet beginnen, omdat je waarschijnlijk een variant krijgt die gericht is op de Aziatische markt en waarschijnlijk dus ondersteuning mist voor Europese mobiele frequenties, vooral qua 4G frequenties. Daarnaast kun je natuurlijk verwachten dat er heel veel nep spul tussen zal zitten.

Als je de risico's en de waarschijnlijk bescheiden besparing (i.v.m. importheffingen, inklaringskosten etc.) tegen elkaar afweegt denk ik dat je er niet aan moet beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
vanpeers schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:40:
[...]

friend,
sorry to make you wait so long, we just got the information from the logistics company and your parcel was lost,maybe there is something wrong with your address or other reason we don't know .Even though,we still apologize for that.we want to resend,but we have no stock now ,how about we refund you ??
waiting for reply
nice day"

Even proberen toch nog 1 te pakken te krijgen en anders refund en negatieve feedback geven.
Dus: De transporteur is je pakketje kwijtgeraakt. De verkoper heeft het product nu niet meer op voorraad. Daarom vraagt hij of volledige refund wilt, of andere producten met dezelfde waarde. En daarom ga je hem slechte feedback geven? Wat doet hij precies verkeerd dan? Heb je in voorgaande posts gelezen wat andere verkopers aanbieden in zo'n geval?

iRacing Profiel

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:47

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Placid_K schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:50:

Ik weet niet waar jij bijvoorbeeld een aanzienlijk goedkopere iPhone 6S vandaan haalt? Als ik op AliExpress kijk begint het dan zo rond de €500 euro voor het goedkoopste model. Een 6S begint hier bij €665. Dus als je invoertax erbij op telt zit je al aardig in die buurt, dus zodra de douane je pakje eruit plukt is je voordeel al nagenoeg €0.

En dan heb je ook nog het nadeel dat je lang moet wachten en garantie al helemaal een feest zou worden mocht je daar gebruik van moeten maken. Nee, voor alle A merken vind ik de prijsverschillen altijd te klein, en de nadelen/risico's te groot.

youtube.com/@hisrep

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

DeNachtwacht schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:09:
[...]

Ik weet niet waar jij bijvoorbeeld een aanzienlijk goedkopere iPhone 6S vandaan haalt? Als ik op AliExpress kijk begint het dan zo rond de €500 euro voor het goedkoopste model. Een 6S begint hier bij €665. Dus als je invoertax erbij op telt zit je al aardig in die buurt, dus zodra de douane je pakje eruit plukt is je voordeel al nagenoeg €0.

En dan heb je ook nog het nadeel dat je lang moet wachten en garantie al helemaal een feest zou worden mocht je daar gebruik van moeten maken. Nee, voor alle A merken vind ik de prijsverschillen altijd te klein, en de nadelen/risico's te groot.
Gaat om een Iphone 5S. Die is stuk goedkoper.

• henidde
TheOmen schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 15:58:
[...]

Mag ik gokken dat je je telefoon op je bureau of in je binnenzak hebt zitten en dat die dus minder beweegt op een dag dan een MiBand om je pols?
Op het bureau. Maarja, die aantal keren dat ik naar de wc ga of naar het koffieautomaat levert vast geen 5000 stappen extra op.

.

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:24
[...]

friend,
waiting for reply
nice day"

Ik heb nog geen bericht ontvangen van deze verkoper dus ik hoop dat die van mij niet kwijtgeraakt is door de transporteur. De trackingcode geeft alleen al 3 weken aan dat mijn order processed is, maar dat zegt niet veel. Ik zag wel dat deze verkoper de Earson niet meer heeft...

• vanpeers
Wild Chocolate schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:08:
[...]

Dus: De transporteur is je pakketje kwijtgeraakt. De verkoper heeft het product nu niet meer op voorraad. Daarom vraagt hij of volledige refund wilt, of andere producten met dezelfde waarde. En daarom ga je hem slechte feedback geven? Wat doet hij precies verkeerd dan? Heb je in voorgaande posts gelezen wat andere verkopers aanbieden in zo'n geval?
Stel dat het echt zou zijn, oké maar in dit geval ben ik niet de enige waarbij het pakketje is 'kwijtgeraakt' (momenteel op nl.pepper.com nog iemand met exact hetzelfde excuus), voor mij lijkt het met opzet gedaan; iets voor een zeer lage prijs aanbieden (wetende dat je het waarschijnlijk niet voor deze prijs kan verkopen) om zo veel mogelijk mensen aan te trekken, hier dus op terug te komen door te zeggen dat je iets anders uit hun shop mag kiezen.
Zo'n stunten verdien imo een slechte rating waar ik dan ook zal bijzetten waarom de slechte rating, dan kunnen toekomstige klanten zelf uitmaken of ze het risico nemen.

• grun93
  • Laatst online: 10:21
vanpeers schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:43:
Stel dat het echt zou zijn, oké maar in dit geval ben ik niet de enige waarbij het pakketje is 'kwijtgeraakt' (momenteel op nl.pepper.com nog iemand met exact hetzelfde excuus), voor mij lijkt het met opzet gedaan; iets voor een zeer lage prijs aanbieden (wetende dat je het waarschijnlijk niet voor deze prijs kan verkopen) om zo veel mogelijk mensen aan te trekken, hier dus op terug te komen door te zeggen dat je iets anders uit hun shop mag kiezen.
Zo'n stunten verdien imo een slechte rating waar ik dan ook zal bijzetten waarom de slechte rating, dan kunnen toekomstige klanten zelf uitmaken of ze het risico nemen.
Dat kun je hooguit denken, maar niet bewijzen. De verkoper biedt een refund aan, dus je hoeft helemaal niks anders uit te zoeken als je dat niet wilt.

Los daarvan, jij geeft feedback over de verkoper, maar omgekeerd krijg jij ook feedback als klant. En omdat jij vermoedelijk (veel) minder koopt dan hij verkoopt, qua aantallen bedoel ik, loopt jouw feedback percentage veel sneller terug dan dat van hem. Kortom, je hebt jezelf er meer mee dan omgekeerd.

Verwijderd

R1kk13 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 19:00:
[...]

Ik heb de earson er160 vandaag toch echt ontvangen.

Misschien heb ik geluk gehad, maar ik vind het wel een beetje voorbarig om te gaan roepen dat ze niet aankomen.

De speaker ziet er iig prima uit en lijkt op het eerste gezicht origineel te zijn. Zeer leuk speakertje voor die prijs!
Heb je de oranje of de blauwe besteld?

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:28

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:38:
[...]

Sorry dat ik even inbreek. Ik heb de blauwe besteld. Hadden jullie ook een niet werkend trackingnummer?
Morgen maar eens op het afhaalpunt informeren of er iets ligt met mijn naam. Ik heb nog geen afhaalbericht gehad. Misschien is dat zoekgeraakt. Ik heb begrepen dat het daar 3 weken blijft liggen en dan teruggestuurd word.

[ Voor 17% gewijzigd door jerry_a op 25-02-2016 21:54 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1kk13
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-10 21:52
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:38:
[...]

Ik heb op 31 januari de oranje versie besteld. Hierbij kreeg ik een werkende trackingcode. Deze speaker heb ik 20 februari ontvangen. Vreemd genoeg stond er op het pakket dat hij untracked was, de speaker werd ook gewoon aan de deur bezorgd.

Oranje speaker:
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/wqr3b9.png

Op 5 februari heb ik ook nog de blauwe versie besteld. Hiervan werkt de trackingcode wel, maar die verzending staat nog steeds op processing. Deze heb ik ook nog niet onvangen, dus ik wacht nog even af of ik nog meer geluk heb :)

Blauwe speaker:
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2rxtaw7.png

[ Voor 0% gewijzigd door R1kk13 op 26-02-2016 00:08 . Reden: 20 februari ipv 20 januari ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:06
Luke-san schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:10:
Iemand ervaring met zaden kopen?
Op Aliexpress heb je een oneindige keuze aan zaden tegen gewoon gekke prijzen.
Is dat trouwens legaal om die dingen in te voeren en planten?
Zie hoe ze het aangeven... :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YJl6cUI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Placid_K schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:17:
[...]

Gaat om een Iphone 5S. Die is stuk goedkoper.
vaak gaat het om refurbished modellen.

Apple is in China niet goedkoper dan in Nederland. Lijkt me sterk dat ze die op Aliexpress met verlies gaan verkopen, tenzij het een partij is die van de vrachtwagen is gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
*knip* dat is dus niet de bedoeling.

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 27-02-2016 18:25 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 14-09 20:44
Haha, wat zou er uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:48
Kiswum schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:49:
Ik heb een aantal codes om de Xiaomi Mi5 met korting te kunnen bestellen bij iBuygou:

Geldig van 25-02 t/m 01-03, 00.00uur

Mi5 32GB
$10.99 coupon code: NLMI532GB, daarmee wordt de prijs: $372.99
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-32gb-rom-7313.html

Mi5 64GB
$8.99 coupon code: NLMI564GB, daarmee wordt de prijs: $419.99
https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-64gb-rom-7314.html

Mi5 128GB
$7.99 coupon code: NLMI5128GB, daarmee wordt de prijs: $483.99
https://www.ibuygou.com/p...b-ram-128gb-rom-7315.html
Note: alleen de zwarte uitvoering

Garantie:
Standaard 1 jaar, maar voor $5,- wordt het 2 jaar.
Reparaties kunnen naar Barcelona worden gestuurd.
Een verzekering afsluiten om importkosten terug te krijgen, kan direct worden bijbesteld.

De eerste leveringen naar de klanten zullen in de eerste of tweede week van maart plaatsvinden.
IbuyGou heeft de coupon gedeelte gedisabled voor de Mi5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Russel88 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 20:25:
[...]

IbuyGou heeft de coupon gedeelte gedisabled voor de Mi5
Ik zie het inderdaad, het vreemde is, is dat de korting al in de huidige prijzen zijn verwerkt. De prijs die er staat inclusief korting, is hetgeen dat je nu al ziet. Vreemd, wellicht hebben ze voor iedereen de prijzen naar beneden gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:36
[...]
friend,
waiting for reply
nice day"
Ik kreeg zojuist (na een week geleden om een update gevraagd te hebben) hetzelfde bericht met exact dezelfde mooie interpunctie. Gelukkig kreeg ik er wel drie mooie smilies bij 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i02.i.aliimg.com/wimg/feedback/emotions/52.gifAfbeeldingslocatie: http://i02.i.aliimg.com/wimg/feedback/emotions/52.gifAfbeeldingslocatie: http://i02.i.aliimg.com/wimg/feedback/emotions/52.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
PKing83 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 14:14:
[...]

Ik kreeg zojuist (na een week geleden om een update gevraagd te hebben) hetzelfde bericht met exact dezelfde mooie interpunctie. Gelukkig kreeg ik er wel drie mooie smilies bij 8)7
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik had een dispute geopend vanwege een niet werkend tracking nummer. Kreeg veel verschillende excuusjes van de seller, dit is het laatste bericht wat ik van hem kreeg voordat ik een refund claimde:
Friend,
sorry, this kind of item not permit to send out now,
when we ready to send, the customs hold it here, because this kind of product refer to something Infringement,
how about you choose another item we reduce you the price?
or you want refund? if still any problem contact us firstly, we will try best to help you ok?
sincerely,
Duidelijk onzin, ze hebben die speakertjes nooit op voorraad gehad. en ze proberen achteraf nog om je iets anders te laten kopen in hun shop. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Nu online
Voor een review mis ik wat je vindt van de kwaliteit van het spul. Hoe is de stof, kwaliteit van de ritsen?

Nu is het meer een opsomming van wat je erin gestopt hebt, maar heb ik geen idee of ik mag verwachten dat het langer dan een paar maanden meegaat.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 27-02-2016 18:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nou mijn bluetooth audio ontvanger is ook binnen, iets meer dan 4 weken erover gedaan maar met het Chinese nieuwjaar ertussen viel het alsnog mee.

Meteen getest en hij werkt prima, heel tevreden vooralsnog voor €28, voor een vergelijkbaar ding betaal je her en der bij Nederlandse shops al snel €50 of meer (omdat ik optische uitgang nodig had). Is mijn eerste ervaring met zo'n chinese webshop maar dit bevalt wel, zolang je het spul maar niet snel nodig hebt 8)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

[...]

Die heb ik ook. Ik ben benieuwd of het teruggestort word op mijn PP.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
DeNachtwacht schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:39:
Nou mijn bluetooth audio ontvanger is ook binnen, iets meer dan 4 weken erover gedaan maar met het Chinese nieuwjaar ertussen viel het alsnog mee.

Meteen getest en hij werkt prima, heel tevreden vooralsnog voor €28, voor een vergelijkbaar ding betaal je her en der bij Nederlandse shops al snel €50 of meer (omdat ik optische uitgang nodig had). Is mijn eerste ervaring met zo'n chinese webshop maar dit bevalt wel, zolang je het spul maar niet snel nodig hebt 8)
Wow knap ding. Ook nog eens 'Supports SBC/APTX'. Kan je eens testen hoe gevoelig de ontvanger is?
Ik heb er hier 1 die amper 4 meter gaat en een andere die 20 meter ver gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
jerry_a schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:41:
[...]

Die heb ik ook. Ik ben benieuwd of het teruggestort word op mijn PP.
Nog geen bericht gehad, maar als dat komt dan wil/verwacht ik het geld eigenlijk terug op mijn bankrekening. Bij Aliexpress kan je tenslotte ook niet betalen met PayPal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Luke-san schreef op zondag 28 februari 2016 @ 11:48:
[...]

Wow knap ding. Ook nog eens 'Supports SBC/APTX'. Kan je eens testen hoe gevoelig de ontvanger is?
Ik heb er hier 1 die amper 4 meter gaat en een andere die 20 meter ver gaat.
De ontvangst is minder goed dan mijn Creative Muvo bluetooth speakertje. In principe is 15 meter wel haalbaar, maar je merkt dat obstakels ertussen (de deur dicht doen, er tussen gaan staan) wel storen. Dat is ook soms op 5 meter afstand nog als je zelf door het signaal loopt. Voor mij geen probleem omdat ik hem voornamelijk gebruik om de iPad te koppelen aan mijn HiFi set in de woonkamer.

Maar echt geweldig is de ontvangst dus niet. Ik vermoed ook dat dat is waar de lage prijs vandaan komt. Minder krachtige zender/ontvanger.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:00:
[...]

De ontvangst is minder goed dan mijn Creative Muvo bluetooth speakertje. In principe is 15 meter wel haalbaar, maar je merkt dat obstakels ertussen (de deur dicht doen, er tussen gaan staan) wel storen. Dat is ook soms op 5 meter afstand nog als je zelf door het signaal loopt. Voor mij geen probleem omdat ik hem voornamelijk gebruik om de iPad te koppelen aan mijn HiFi set in de woonkamer.

Maar echt geweldig is de ontvangst dus niet. Ik vermoed ook dat dat is waar de lage prijs vandaan komt. Minder krachtige zender/ontvanger.
Vraagje: ik kan nergens lezen dat ie stereo is ( of ik lees er overheen )
Klopt dat ie mono is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Hulliee schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Klopt dat ie mono is?
Deze chipset zit erin -> CSR8645 Stereo ROM Solution with aptX™
Het zou al sterk zijn dat ze de analoge uitgang mono hebben gemaakt.

@denachtwacht, bedankt om het te testen. Toch wel een belangrijke zaak om het te weten te komen.
Ik heb al wel eens 1 module gemod met een externe antenne, maar out of the box zou het natuurlijk ook al goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hulliee schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Klopt dat ie mono is?
Wat details van het doosje die op de site niet te zien zijn:
- Effective transmission distance: 10 meter met veel Bluetooth apparaten, 20 meter met diverse Samsung telefoons (dit zou ook verklaring kunnen zijn van mijn mindere ontvangst met een Lumia 925)
- Memory: 10 verschillende apparaten kunnen automatisch gekoppeld blijven
- stereo geluid, hoewel mijn subwoofer prima mee blijft woofen (denk dat mijn eigen receiver dat regelt)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie
  • Laatst online: 03-12-2024
ralph075 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:48:
[...]

Mijn Tronsmart kabeltjes heb ik inmiddels 8 maanden in gebruik en ze zijn nog als nieuw. Ze liggen stuk voor stuk wel vast op 1 plek. Behalve het aansluiten en afkoppelen van spullen gebeurt er niet veel mee.

[...]

Weet je toevallig hoeveel ampere er doorheen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:42
LittleBrownie schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:10:
[...]

Weet je toevallig hoeveel ampere er doorheen gaat?
Korte zoekactie leverde deze post op;
Medione1210 schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:49:
De kcx-017 van Banggood is binnen. 10 juli verstuurd, 18 juli binnen.

Ik zou nog even terugkomen op de Tronsmart kabels.

Mijn enige device die nog niet volledig opgeladen was is de Galaxy Note 10.1 2014 (85% vol), dus deze maar gebruikt voor de test...

Getest met originele Samsung lader:

Samsung 1m kabel: 1,70A
Tronsmart 1m kabel: 1,69A
Tronsmart 1,8m kabel: 1,69A
BB Playbook 1,2m kabel: 1,19A (verrassing voor mij, want eerder gaf een meet app een hogere waarde door bij een test met een S4)

Ik zal het later nog eens met een S5 testen en de resultaten aanvullen als de waardes anders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie
Sibrand schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:23:
[...]

Korte zoekactie leverde deze post op;

[...]
Oh pardon.

In ieder geval gelijk besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:26

Quad

Doof

Ik heb zelf nog BlitzWolf kabels liggen. 1M en double double sided. Ze doen het goed maar qua levensduur kan ik er niet veel over zeggen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Iemand deze "double double sided" kabel in China gevonden in een lengte van 15 a 25 cm?
Evt. alleen de micro USB double sided zou voor mij al voldoende zijn.
Quad schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:27:
Ik heb zelf nog BlitzWolf kabels liggen. 1M en double double sided. Ze doen het goed maar qua levensduur kan ik er niet veel over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Helaas was het voor de Mi5 niet mogelijk om couponcodes toe te voegen, bij de Mi4s is het nu wel mogelijk om korting te krijgen.

$25.99 korting voor de Xiaomi Mi4s bij ibuygou: MI4SIBUYGOU
De prijs wordt daarmee $295,- incl. 2 jaar garantie en service voor reparaties in het EU warehouse: Barcelona

https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-64gb-rom-7312.html

Volgens mij is deze korting wederom tot en met 1 maart 00.00 uur.
Korting is tot 6 maart 23:59

[ Voor 3% gewijzigd door Kiswum op 29-02-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
user-100 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 23:42:
Iemand deze "double double sided" kabel in China gevonden in een lengte van 15 a 25 cm?
Er is er een van 20cm van blitzwolf: BlitzWolf® 2.1A Micro USB Cable 0.66ft/0.2m USB A Male Reversible to Micro B Male. Banggood verkoopt die o.a, er is in dit forum nog een kortingscode te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 19:24
user-100 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 23:42:

[...]
ik heb ze idd ook een maandje, doen het prima, kan ook nog niks over de levensduur zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Ik heb zelf de double sided USB kabel van prolink ( helaas geen linkje meer) en ik ben niet ontevreden over de laadsnelheid en het double sided is een genot.

Ik ben nog opzoek naar een goede 2 meter lange lightning kabel op mijn iPad mini 2 bij de bank op te laden/ te gebruiken. Ik heb gezocht in dit topic maar dan komen met name 1 meter lange kabels naar voren. Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:38
groggy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:39:
Ik ben nog opzoek naar een goede 2 meter lange lightning kabel op mijn iPad mini 2 bij de bank op te laden/ te gebruiken. Ik heb gezocht in dit topic maar dan komen met name 1 meter lange kabels naar voren. Heeft iemand een tip?
Mijn ervaringen met kabels en verloopstukjes van Yellowknife is goed. Deze zijn redelijk goedkoop en zijn "Apple MFI Certified". Ze hebben kabels van verschillende lengtes, waaronder 2m en 3m.

[ Voor 13% gewijzigd door L.N. op 29-02-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 03-10 11:02
groggy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:39:
Ik heb zelf de double sided USB kabel van prolink ( helaas geen linkje meer) en ik ben niet ontevreden over de laadsnelheid en het double sided is een genot.

Geen China, maar bij ons op de zaak gebruikt vrijwel iedereen met volle tevredenheid Anker kabels:

http://www.amazon.de/gp/p...oh_aui_detailpage_o03_s00

of

http://www.amazon.de/gp/p...oh_aui_detailpage_o04_s00

Vanaf 29,- is verzending gratis. Of je bestelt er een goedkoop boek bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Helaas, die is alleen maar double sided aan de USB zijde, ik kon het mij bijna niet voorstellen en toch maar besteld, levertijd 16 dagen maar helaas dus niet double sided aan de micro USB zijde.

Dus nog steeds op zoek naar een exemplaar van +/- 20 cm.
wildcheese schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:41:
[...]

Er is er een van 20cm van blitzwolf: BlitzWolf® 2.1A Micro USB Cable 0.66ft/0.2m USB A Male Reversible to Micro B Male. Banggood verkoopt die o.a, er is in dit forum nog een kortingscode te vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Ronald8 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:24:
Ik gebruik de Xiaomi Piston V3 Youth/Dazzle/iets oordopjes nu de halve avond en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. De geluidskwaliteit is naar mijn bescheiden mening prima. Ze zijn ook best comfortabel ondanks/door de afwijkende vorm. Het grootste nadeel vind ik dat er geen volumeknoppen op zitten.

Voor ongeveer 4 euro is het dus zeker geen miskoop geweest :D

[afbeelding]
Waar heb je dit voor 4 euro kunnen kopen?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

En de volgende bestelling voor mijn vrouw staat ook alweer in het vooruitzicht; BT health monitor voor 18 euro in de aanbieding;

Heart Rate Pulse Smart Bracelet TW64H Pulso Inteligente Pulsera Sport Fitness Smartband Tracker for Android iOS Smartphones
http://s.aliexpress.com/RJ3uMzmU

T&T werkt zoals gewoonlijk niet maar het is gisteren verzonden dus ik heb geduld :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:55
Lisadr schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:53:
[...]

Waar heb je dit voor 4 euro kunnen kopen?
Hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus wat besteld bij dx.com en nu staat er na een paar dagen nog steeds bij de order status payment processing. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05:09
*knip* geen namaakartikelen, ook niet op deze manier.

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 01-03-2016 18:28 ]

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Bedankt. Je hebt me geïnspireerd om ook zo'n setje aan te schaffen als reserve. :)
Gelijkaardige prijs bij Gearbest trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door user001 op 01-03-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:04
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Perkouw op 02-03-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
user001 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:16:
[...]

Bedankt. Je hebt me geïnspireerd om ook zo'n setje aan te schaffen als reserve. :)
Gelijkaardige prijs bij Gearbest trouwens.
Prima dopjes, heb vorige week 4 setjes binnen gekregen. Kids zijn er blij mee (ik ook want hoef nu de herrie van de ipad en pc niet meer te horen ;) )

Ik heb ze gebruikt met hardlopen maar daarvoor vind ik de in ears toch wat minder prettig dan de ipod dopjes.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
user-100 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:43:
Helaas, die is alleen maar double sided aan de USB zijde, ik kon het mij bijna niet voorstellen en toch maar besteld, levertijd 16 dagen maar helaas dus niet double sided aan de micro USB zijde.
[...]
Dan heb je niet goed gekeken ;) : er staat toch heel duidelijk bij dat de micro USB ook reverseable is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
[...]

Even een update, vorige week mijn order geannuleerd met als reden dat de verkoper nietniet kon leveren. Kreeg ik enkele uren later enkele berichten aan dat ik dit kon aanpassen dat ik zelf de order niet meer wil of nog iets anders, dan zou hij het geld pas terug storten.
Heb hier niet op gereageerd, eergisteren kreeg ik een mail dat mijn order shipped is.... Benieuwd hoe het gaat aflopen.
Nu nog maar eens 4 weken wachten indien hij het echt verstuurd heeft zeker...

Nog mensen waarbij de order zogezegd shipped is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:06
vanpeers schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:55:
[...]

Even een update, vorige week mijn order geannuleerd met als reden dat de verkoper nietniet kon leveren. Kreeg ik enkele uren later enkele berichten aan dat ik dit kon aanpassen dat ik zelf de order niet meer wil of nog iets anders, dan zou hij het geld pas terug storten.
Heb hier niet op gereageerd, eergisteren kreeg ik een mail dat mijn order shipped is.... Benieuwd hoe het gaat aflopen.

Meerdere keren iets dergelijks gehad, alleen dan zelf geannuleerd, met verschillende uitkomsten:
  • Geld terug, product toch ontvangen
  • Geen geld terug, product ontvangen
  • Geld terug, geen product ontvangen
En zelfs al je het navraagt krijg je een vreemd of onjuist antwoord. Denk dat je het beste kan afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
vanpeers schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:55:
[...]

Waar op de site kan je de order annuleren? Zoek me suf, maar zie de optie niet... :? Alleen open dispute, geen cancel order...

Never mind, gevonden (toch bij open dispute 8)7 )

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 03-03-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gisteren weer eens wat bij BG besteld (setje MTB pedalen).
Toevallig bleek dit artikel via BG behoorlijk afgeprijsd te zijn, terwijl precies hetzelfde setje via o.a. eBay flink wat duurder was (meestal is het andersom).

Had nu de keuze om voor 1,10 euro extra 'Priority Direct Mail + tracking' te kiezen. Met daarachter de veelbelovende tekst 7-10 business days shipping.

Ben benieuwd of het daadwerkelijk wat uitmaakt. Heb op dezelfde dag nog een ander item via BG besteld, zonder die extra shipping kosten.
Beide (deel)orders zijn al verstuurd en voor het 1ste item heb ik ook al een RSxxxxxNL tracking nummer gekregen.

Nu afwachten wat de daadwerkelijke levering gaat worden... :) M.a.w. of die 1,10 euro extra, de moeite waard is...

[ Voor 3% gewijzigd door ehtweak op 03-03-2016 10:16 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:46
Dear [Robkazoe]

Thanks for your order at gearbest

We've received the payment information,and now please help us confirm this payment.

Your order is now ON HOLD,we need to complete this one-time verification.

This is a standard anti-fraud check for online payment,please check our website for more details here :

http://www.gearbest.com/about/verify-payment.html

We will process your order as soon as we receive the payer's ID confirmation.

Please provide us the following documents:

1) 1 color photo of your identity card or passport or driving license.

The photo must show clearly, the full name, expiry date, signature and address if applicable.

You can hide the date of birth and document number for your privacy.

2) 1 credit card photo of the card used for the payment

For your safety , please just show the cardholder's name,the expiry date and the last 4 numbers.

If you have paid with a virtual credit card please send us sreenshot of your electronic bills, which shows the card number and details.

If you have paid by Paypal,please send the credit card's copy that you have registered in PayPal.

Kindly make sure both attachments' size do not exceed 2 MB.
Ik had een Voyo V3 Mini besteld maar moet bovenstaand uitvoeren voordat hij opgestuurd gaat worden. Ik voel er eigenlijk helemaal niets voor omdat met deze gegevens identiteitsfraude mee gepleegd kan worden. Hoe hebben andere mensen dit opgelost? Ik zie in dit/deze topic het nog een paar keer voorkomen. Sommige mensen leveren gewoon een kopie in, anderen niet. Dus wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 10:21
ehtweak schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:07:
Nu afwachten wat de daadwerkelijke levering gaat worden... :) M.a.w. of die 1,10 euro extra, de moeite waard is...
Dat was bij mij niet zo. Sterker nog, het pakje zonder toeslag was er eerder dan dat met toeslag. Benieuwd hoe dat bij jou is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartallstar
  • Laatst online: 07:12
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:53:
Ik heb dus wat besteld bij dx.com en nu staat er na een paar dagen nog steeds bij de order status payment processing. Is dit normaal?
Ik heb dus exact t zelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 09:24

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Heeft iemand ervaring met Damascus / vg10 keukenmessen? Wat is de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Ik kan er nochtans meer dan 1 kiezen in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Onder de kleurselectie heb je een knop voor 'shipping from'. Deze moet je op china zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Valinor op 04-03-2016 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Erg vreemd, die bestelling van de Earson op Aliexpress.
Laatst heb ik er 2 besteld, maar de code werkte steeds niet (zoals anderen ook al merkten).
Vorige week contact opgenomen met de verkoper, maar die reageerde niet. Gisteren maar een dispute aangemaakt, en ik krijg 2x geld retour.
Heeft die knakker een tweetal berichten teruggestuurd:
2016-03-03 22:45:09

friend,
sincerely apologize for the trouble to you!
money will be returned to you in 7 workdays,
appreciate if you kindly leave us positive feedback with more than 4 stars, or no feedback.
thank you so much and wish you get soon,
nice day

jack chen
2016-03-03 22:44:52

friend, your parcel is on the way to you.
please don't worry and wait patiently,.
it will arrive you soon.
"could you please kindly close the dispute for us now ???it hurts us heavily.
we can solve the problem via communication , dispute help us nothing but harm."
thank you
Vreemd, eerst stelt hij dat hij hem heeft verstuurd, en vervolgens krijg ik geld terug? 8)7
En bovendien, waarom zou ik geen feedback achterlaten als het minder positief is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
koelkast schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:58:
Erg vreemd, die bestelling van de Earson op Aliexpress.
Laatst heb ik er 2 besteld, maar de code werkte steeds niet (zoals anderen ook al merkten).
Vorige week contact opgenomen met de verkoper, maar die reageerde niet. Gisteren maar een dispute aangemaakt, en ik krijg 2x geld retour.
Heeft die knakker een tweetal berichten teruggestuurd:

[...]

Vreemd, eerst stelt hij dat hij hem heeft verstuurd, en vervolgens krijg ik geld terug? 8)7
En bovendien, waarom zou ik geen feedback achterlaten als het minder positief is. :?
Ik heb exact dezelfde communicatie ontvangen... dezelfde 2 berichten en, net als bij jou, binnen een minuut van elkaar verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 20:35
koelkast schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:58:
appreciate if you kindly leave us positive feedback with more than 4 stars, or no feedback.
Ik snap 'm ff niet. Geld wordt terug geleverd en die gast vraagt om positieve feedback? Ik had eerlijk gezegd negatief gegeven omdat de terugbetaling 7 dagen duurt, PayPal en creditcard duurt echt geen 7 dagen, ook niet vanuit Azië...

Ik geef verkopers alleen positief als het echt goed is (lees: snel geleverd, hoge qualiteit). Meestal is het dus gewoon neutraal. Om een of andere reden denken ze dan dat ik niet blij ben met het product en willen ze mijn geld teruggeven als ik de review opschroef? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
SampleUser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:38:
[...]

Ik snap 'm ff niet. Geld wordt terug geleverd en die gast vraagt om positieve feedback? Ik had eerlijk gezegd negatief gegeven omdat de terugbetaling 7 dagen duurt, PayPal en creditcard duurt echt geen 7 dagen, ook niet vanuit Azië...

Ik geef verkopers alleen positief als het echt goed is (lees: snel geleverd, hoge qualiteit). Meestal is het dus gewoon neutraal. Om een of andere reden denken ze dan dat ik niet blij ben met het product en willen ze mijn geld teruggeven als ik de review opschroef? 8)7
Een refund van Geekbuying werd bij mij recentelijk een week of 2 "on hold" gezet. De refund was zichtbaar, maar werd niet overgemaakt. De reden daarvoor kon Paypal niet geven.

Weet niet of zoiets altijd in handen van de verkoper ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
Via Kiswum's blog stuitte ik op een nieuwe Xiaomi bluetooth speaker, volgensdeze revieww is het een verbetering ten opzichte van de ook al niet slechte square box speaker.

Als hij via de bekende kanalen te koop wordt aangeboden ga ik deze zeker kopen, kan hem op dit moment helaas nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Sibrand schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:21:
Via Kiswum's blog stuitte ik op een nieuwe Xiaomi bluetooth speaker, volgensdeze revieww is het een verbetering ten opzichte van de ook al niet slechte square box speaker.

Als hij via de bekende kanalen te koop wordt aangeboden ga ik deze zeker kopen, kan hem op dit moment helaas nog nergens vinden.
Ha, mooi dat er nu ook AUX in opzit. Dat mis ik met de huidige...
Hij is bij Gearbest inmiddels te koop:
http://www.gearbest.com/speakers/pp_241962.html

[ Voor 4% gewijzigd door koelkast op 04-03-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
SampleUser schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:38:
[...]

Helemaal met je eens. Blijkbaar weet die gast al dat 'ie niet kan leveren, voorziet me van smoesjes, zwicht uiteindelijk over de (massale?) berichten en geeft toch geld terug. Tja, dan kan je van mij geen positieve feedback meer krijgen. Of die positieve feedback een voorwaarde is voor het terugstorten van geld, zou me wel schokkend vinden. Denk niet dat dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
koelkast schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:25:
[...]

Ha, mooi dat er nu ook AUX in opzit. Dat mis ik met de huidige...
Hij is bij Gearbest inmiddels te koop:
http://www.gearbest.com/speakers/pp_241962.html
Helaas nog wel voor de early adopters prijs! :P Wel iets om in de gaten te houden.

He shit ik ben shopverslaafd.. Voor ietsje meer dan 16 euro de nieuwe piston hybrids gekocht bij gearbest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 20:35
koelkast schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:32:
[...]

Helemaal met je eens. Blijkbaar weet die gast al dat 'ie niet kan leveren, voorziet me van smoesjes, zwicht uiteindelijk over de (massale?) berichten en geeft toch geld terug. Tja, dan kan je van mij geen positieve feedback meer krijgen. Of die positieve feedback een voorwaarde is voor het terugstorten van geld, zou me wel schokkend vinden. Denk niet dat dat zo is.
Ik had gewoon negative gegeven en een dispute gestart, verkoper was in 2 weken verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie
D2FValinor schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 00:47:
[...]

Onder de kleurselectie heb je een knop voor 'shipping from'. Deze moet je op china zetten.
Aha, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 22:17
Voor het eerst een tablet besteld via het Gearbest EU warehouse.
Ik wilde het tablet snel hebben voor een verjaardag.

Tablet doet er wel heel lang over om UK uit te komen. :(
Vanaf de 22ste t/m vandaag = 11-12 dagen zwerft het tablet rond Londen..... :( :(

Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat een pakketje zo'n rare route in UK neemt?
Gearbest atwooord alleen maar sorry op mijn vragen/ticket.
Vanaf welk moment kun je een order annuleren, en werkt dat?

2016-03-02 17:46 United Kingdom, Dispatched, Ealing Sorting centre
2016-03-02 17:42 London Heathrow, Received, Received
2016-03-01 16:00 United Kingdom, Received, Hayes Sorting Centre
2016-03-01 15:51 United Kingdom, Received, Hayes Sorting Centre
2016-02-22 09:46 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.,
2016-02-22 08:37 United Kingdom, In Transit, Parcel received in OWE London warehouse
2016-02-22 08:30 United Kingdom, In Transit, Parcel received in OWE London warehouse
2016-02-17 00:00 Manifest Generate, Parcel Data received

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 09:21
weerstand schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:00:
Ik wilde het tablet snel hebben voor een verjaardag.

Tablet doet er wel heel lang over om UK uit te komen. :(
Vanaf de 22ste t/m vandaag = 11-12 dagen zwerft het tablet rond Londen..... :( :(

Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat een pakketje zo'n rare route in UK neemt?
Gearbest atwooord alleen maar sorry op mijn vragen/ticket.
Vanaf welk moment kun je een order annuleren, en werkt dat?

2016-02-22 09:46 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD.,
2016-02-22 08:37 United Kingdom, In Transit, Parcel received in OWE London warehouse
2016-02-22 08:30 United Kingdom, In Transit, Parcel received in OWE London warehouse
Wel een keer met een pakketje uit China, die nam de route Australië, Singapore, Hong Kong, Barcalona, Londen, Berlijn, Amsterdam! Ik had hem met 40 werk(!)dagen binnen. Dus het kan soms erg raar lopen.

Verder annuleren kan denk ik niet meer, aangezien deze al is verzonden. Wat je wel kan doen, is eventueel nog 5 werkdagen wachten en anders een dispute openen.

Maar je moet niet te veel weerstand geven.. :X

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
...
2016-02-17 00:00 Manifest Generate, Parcel Data received[/i]
Kan je DPD niet rechtstreeks benaderen? https://www.dpd.co.uk/content/how-can-we-help/contact.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinohansman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 17:59
....

Ik heb nu 4 keer iets besteld vanuit het EU warehouse van Gearbest. Bij mij begon de 17track tracking altijd bij Heathrow worldwide DC, Arrived at.
Vervolg status is dan Netherlands, on its way toAamsterdam.
Daarna maximaal binnen 3 werkdagen in huis. Tot op heden heb ik nooit langer dan een week hoeven te wachten op mijn pakketje.
Zou met die laatste status weer even contact zoeken met Gearbest.

[ Voor 5% gewijzigd door tinohansman op 04-03-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker gegaan met die verkoper van de Earson 160; hij had €11 overgemaakt op mijn PayPal-rekening (door dollarkoers en transactiekosten), waar ik natuurlijk niet mee akkoord ging. Na het uitblijven van een antwoord een dispute geopend, eis: de resterende twee euro (principekwestie). Vervolgens gaat de seller akkoord met een full-refund, waardoor ik nu €11 winst heb gemaakt :/ 8)
Dubbelrefund gekregen dus eigenlijk :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:11:
Lekker gegaan met die verkoper van de Earson 160; hij had €11 overgemaakt op mijn PayPal-rekening (door dollarkoers en transactiekosten), waar ik natuurlijk niet mee akkoord ging. Na het uitblijven van een antwoord een dispute geopend, eis: de resterende twee euro (principekwestie). Vervolgens gaat de seller akkoord met een full-refund, waardoor ik nu €11 winst heb gemaakt :/ 8)
Zo'n sjacheraar gun ik het ook niet.
Fraai, heeft ie weer een week voor niks gewerkt... :X (niet jouw fout, uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:18:
[...]

Fraai, heeft ie weer een week voor niks gewerkt... :X (niet jouw fout, uiteraard)
Als die gewoon via PayPal het volledige (of het resterende) bedrag over had gemaakt had ik er geen probleem mee, maarja.. Volgens mij heeft hij die speakers ook nooit op voorraad gehad en probeerde hij zo dus ofwel positieve feedback te ontvangen ofwel te zorgen dat je iets anders in zijn winkel kocht. :F

Niet doen bij gierige Nederlanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:25:
[...]
Als die gewoon via PayPal het volledige (of het resterende) bedrag over had gemaakt
...
Niet doen bij gierige Nederlanders :P
Zit me nog af te vragen of ik ga zeuren over het feit dat ik het op PayPal terug krijg.... Ik kan niet eens betalen met PayPal bij Aliexpress, dus ik wil de refund ook gewoon terug op mijn bankrekening...
* ralph075 is een moeilijke Hollander... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:29:
[...]

Zit me nog af te vragen of ik ga zeuren over het feit dat ik het op PayPal terug krijg.... Ik kan niet eens betalen met PayPal bij Aliexpress, dus ik wil de refund ook gewoon terug op mijn bankrekening...
* ralph075 is een moeilijke Hollander... ;)
Waarschijnlijk krijg je dan ook €11 op je PayPal-rekening, dus zal vragen voor €13,21 op je bank (of de niet zo morele manier doen die ik heb gedaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Ik heb $14.33 gekregen. Min de PP kosten blijft daar $13.28 van over en dat is €11,82. Ik heb €13,30 betaald.
Verdorie. Ik heb geen zin in gezeur maar het is niet netjes.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:49
Toch gewoon niet slim van jullie? Als jullie gewoon een dispute starten en het geld laten terugstorten dan hebben jullie al die problemen niet, en krijg je gewoon het bedrag terug. Waarom willen jullie het perse op paypal laten terugbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:17:
Toch gewoon niet slim van jullie? Als jullie gewoon een dispute starten en het geld laten terugstorten dan hebben jullie al die problemen niet, en krijg je gewoon het bedrag terug. Waarom willen jullie het perse op paypal laten terugbetalen?
Omdat de verkoper het zo aanbood. Mij is het egaal of het via bank of PayPal terugkomt.
Pagina: 1 ... 115 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic