Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Helaas... gisteren dit horloge ontvangen van Banggood. Verzendtijd was erg goed, maar de achterkant ligt eraf en hoe hard ik ook druk, ik krijg hem er niet op. Het glas aan de voorkant is ook beschadigd, is niet rond, maar er is een stukje uit aan de zijkant.

[ Voor 18% gewijzigd door FunFair op 27-03-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:16
FunFair schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:15:
Helaas... gisteren dit horloge ontvangen van Banggood. Verzendtijd was erg goed, maar de achterkant ligt eraf en hoe hard ik ook druk, ik krijg hem er niet op. Het glas aan de voorkant is ook beschadigd, is niet rond, maar er is een stukje uit aan de zijkant.
Jammer, ziet er uit als een erg mooi klokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 10:07
Leuk verhaal. Soms kan het heel raar lopen. Ik had 31-07-2014 een lamp bestend bij DealExtreme. Deze is 01-08-2014 verzonden.

Gisteren heb ik hem binnengekregen!

Hij zat in een zakje met daarop een hoop postzegels geplakt. Op dat zakje zat een briefje met een verklaring van wat erin zat en een waarde.

In het zakje zat de enveloppe waarin het artikel oorspronkelijk was verzonden. Daarop stond geen waarde en er stond ook niet op wat de inhoud was. Hierop was tevens de bekende sticker met artikel 9/10 te vinden. Blijkbaar is deze dus retour gegaan.

Op 13-01-2015 is het artikel vervolgens weer teruggestuurd naar mij (met inmiddels i.p.v. $4,72, de waarde $10,- op de enveloppe). Ruim twee maanden later is het artikel alsnog afgeleverd.

Ik had de lamp niet meer nodig dus heb het er toen maar bij gelaten. Bijzonder hoe het soms kan gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig wou net iets over BG schrijven. Ik had ook 2 bestellingen gedaan. Een Xiaomi BT speaker waar ik eerst een maand op moest wachten omdat het niet op voorraad was en ondertussen een verrekijker uit de flashdeal bestelt. Deze werd gelijk de volgende dag verstuurd.

De verpakking van de verrekijker was in orde alleen was de verrekijker minder gelukkig en was er een gedeelte af. CS aangeschreven, krijg ik als melding komt door het transport en of ik akkoord ga met een terugbetaling van 50%. Krijg hele verhalen maar goed wordt nu 100% terugbetaald.

De Xiaomi speaker is werkelijk het eerste Xiaomi product wat ik heb ontvangen dat niet werkt. Opladen wil nog wel en ondanks lieve woordjes en lachen gaat de speaker niet aan. Weer CS aangeschreven en krijg precies hetzelfde verhaal dat het aan het transport ligt en of ik akkoord ga met 50% terugbetaling.

Edit: Beide meldingen zijn naar mijn volle tevredenheid opgelost. Banggood heeft beide artikelen volledig terugbetaald. Dus ik kan er weer met een gerust hart bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 07-04-2015 06:52 . Reden: Afhandeling Banggood ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 19:48

B2

wa' seggie?

Heel toevallig ;) heb ik net ook een xiaomi powerbank besteld bij banggood. In dit soort situaties als vandaag toch wel handig om te hebben :) normaal bestel ik veel bij geekbuying, maar de deal van 21,73 bij bg was toch een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 09:05
user001 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:34:
Vandaag is mijn persoonlijk recorn voor snelste verzendtijd gebroken. De Xiaomi Pistons van Ibuygou deden er sinds de verzenddatum slechts 4 dagen over om baar hier te komen. (Gratis optie - CP unreg.)
Da's echt bizar snel! Duurde hier tien dagen (free shipping) en vond dat al super :) Erg mooie doppies trouwens.
Nog niet getest maar het doosje en het uiterlijk van de dingen zelf is al kicken. Erg fijn merk, dat Xiaomi! d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:20
Ik ben ook van plan om een Xiaomi Powerbank 10400 te bestellen. alleen heb ik nog een vraag. Is dit ding ook geschikt om een chromebook van stroom te voorzien? Om hem één keer volle lading te geven?

Mocht dit het geval zijn ga ik er gelijk een bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Vince_ schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:57:
Ik ben ook van plan om een Xiaomi Powerbank 10400 te bestellen. alleen heb ik nog een vraag. Is dit ding ook geschikt om een chromebook van stroom te voorzien? Om hem één keer volle lading te geven?
Zou je denk ik even moeten kijken wat die betreffende Chromebook "trekt" en wat de 10400 levert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:01
http://www.gearbest.com/p...on-center-special-16.html
zit misschien nog wat leuks tussen voor de Xiaomi kopers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 10:07

Werkt een Chromebook op basis van 5 volt dan? Zou kunnen hoor, maar lijkt me weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
ksborg schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:38:
[...]

Werkt een Chromebook op basis van 5 volt dan? Zou kunnen hoor, maar lijkt me weinig.
Verder heb je een usb naar powerplug als dat bestaat. Denk niet dat je een Chromebook kunt opladen met een usb naar micro usb kabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:37

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ziet er niet bijzonder goedkoop uit wat ik zo even snel kan zien. 200nogwat als originele prijs voor de Xiaomi camera die ergens anders al 100 kost :X

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Rubman schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:12:
[...]

Ziet er niet bijzonder goedkoop uit wat ik zo even snel kan zien. 200nogwat als originele prijs voor de Xiaomi camera die ergens anders al 100 kost :X
Zag het idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 08:56
Iemand hier ervaring met de Xiaomi mini ac router? Bij banggood is hij momenteel 32 euro maar dat moet goedkoper kunnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:29
mitchels schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:18:
Iemand hier ervaring met de Xiaomi mini ac router? Bij banggood is hij momenteel 32 euro maar dat moet goedkoper kunnen denk ik.
Heeft maar 2 lan poorten en de webinterface is geheel in het chinees (al zijn er custom mods gemaakt door de community voor engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Zie gearbest link 2 posts boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Ik heb zelf al lange tijd een klokje van Curren, zeer stevig en prettig materiaal.Ik krijg er ook leuke reacties op van mensen, omdat het er gewoon netjes uit ziet.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
MeneerJoep schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:24:
[...]

Heeft maar 2 lan poorten en de webinterface is geheel in het chinees (al zijn er custom mods gemaakt door de community voor engels).
Ik heb ook ooit mijn tplink mini ingesteld gekregen met een Chinese interface. Ik wil hem enkel voor wifi gebruiken. De lan poorten van de router van mijn provider zullen gebruikt worden voor de tv en PlayStation. Dus het maakt niet uit dat hij er maar 2 heeft. Maar heeft iemand ervaring met de stabiliteit?

De gearbest link had ik ook al gezien, voor banggood heb ik nog een 10% coupon en zit er een Europese stekker bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:52
Zijn er mensen die de nieuwe Xiaomi Piston 3 _/-\o_ willen zoals ik? Ben aan het kijken zie hem wel staan op ali maar ik wacht het nog even af de aanbiedingen moet nog komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:20

wontcachme

You catch me? No you wont

vinom schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:06:
Gisteren had ik erover dat het zolang duurde met mijn pakketje en tot mijn verbazing kwam die gisteren binnen! :D

De Cheerson CX-10. Eigenlijk moet iedere man dit hebben in zijn leven, want je voelt je net weer een klein kind die het meest awesome speelgoed heeft gehad wat op je verlanglijstje stond voor Sinterklaas.

[afbeelding]
De 20ste heb ik hem ook besteld met wat reserve onderdelen. De Cheerson via de engelse winkel en reserve onderdelen uit China. Inmiddels wel de reserve onderdelen binnen, maar nog geen vliegmachine, terwijl die juist sneller zou moeten zijn :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 18:06
Tonger schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:24:
Voor de Banggood-shopper; Ze zijn nu ook aangesloten bij spaarwinkelen. Levert weer een 5% extra korting op bij je aankopen. :)
Ook bij ippies. Net als dealextreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:51
In het vorige topic (deel2 van Gambieter :+ ) stond een heel verhaal over USB laadstations.
Zijn er stations die wel aan te raden zijn uit China ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:00
driel24 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:33:
In het vorige topic (deel2 van Gambieter :+ ) stond een heel verhaal over USB laadstations.
Zijn er stations die wel aan te raden zijn uit China ?
De orico wel.
De andere merken zal je zelf moeten uitproberen op eigen risico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Hippowave schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:38:
Zijn er mensen die de nieuwe Xiaomi Piston 3 _/-\o_ willen zoals ik? Ben aan het kijken zie hem wel staan op ali maar ik wacht het nog even af de aanbiedingen moet nog komen denk ik.
Ze zijn leuk, maar ik vind ze nogal "cheap" uitzien. Niet echt premium. De v2 ziet er echt fancy uit...

Infolink: http://www.mi.com/huosai/

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Hippowave schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:38:
Je kunt ze hier bestellen voor $25,-
http://www.ibuygou.com/p-...gn-award-winner-6680.html

Ibuygou is er vaak als eerste bij voor Xiaomi producten. Dit komt denk ik doordat het een preferred supplier is voor Xiaomi. Zij verkopen ook altijd originele Xiaomi producten voor prima prijzen.
Ik vind de oordopjes er goed uitzien, maar die gouden Pistons vond ik wel meer klasse hebben.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kiswum schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:56:
Ik vind de oordopjes er goed uitzien, maar die gouden Pistons vond ik wel meer klasse hebben.
Plus op de Pistons 2 vind ik het een groot voordeel dat de volume/pauze knoppen op een andere zijde zitten. Heb nu ook een remote draadje met alles naast elkaar en druk dan toch, vanwege het kleine formaat, vaak verkeerd.

Baalde dus ook dat versie 3 uit was (vanmorgen Pistons 2 ontvangen) maar dat gevoel is weer getempert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Brad Pitt schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:10:
[...]

Plus op de Pistons 2 vind ik het een groot voordeel dat de volume/pauze knoppen op een andere zijde zitten. Heb nu ook een remote draadje met alles naast elkaar en druk dan toch, vanwege het kleine formaat, vaak verkeerd.

Baalde dus ook dat versie 3 uit was (vanmorgen Pistons 2 ontvangen) maar dat gevoel is weer getempert :P
Idem hier. Ook best dom dat ik meuk bestel zonder deze thread te checken... Maar nu stiekem best blij met Zwart v2 in de order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizzieboy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Hier een wat mindere ervaring met Aliexpress. Afgelopen weekend een Onda V891w dual OS gekocht voor ongeveer 100 euro. Leek misschien te mooi om waar te zijn, maar was gewoon een aanbieding van een seller met 3 kroontjes, 100k+ feedback.

Kreeg al snel een tracking nummer, maar tot op heden nog geen enkele informatie op 17track. Krijg ik vanmiddag ineens een bericht van de verkoper dat het pakket het land nog niet uit is, maar bij de douane ligt en ik daarom geen tracking update krijg. Willen ze me opnieuw 1 sturen, maar uiteraard is hij uitverkocht. Dus geven ze me 3 opties, ik kan wachten to zij het opgelost hebben, een alternatief (Chuwi vi8, een 8 inch tablet met een lagere resolutie) of mn geld terug.

Heel vreemd verhaal natuurlijk, dus ik google even of iemand dit eerder heeft gehad. Is gisteren exact hetzelfde bericht wat naar mij is gestuurd gepost op een Russisch forum. Heeft er daar iemand hetzelfde probleem met dezelfde verkoper om dezelfde tablet. Kan natuurlijk geen toeval zijn, dus heb er geen vertrouwen in het pakket ooit nog te ontvangen.

Proberen ze nou onder de deal uit te komen, of zouden ze de tablet nou gewoon niet op voorraad hebben? Of proberen ze op deze manier hun alternatief aangeboden tablet te slijten? Iemand dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:30
Je kunt je geld terug krijgen, ik zie daarom het probleem niet?
Kan echt wel dat dit fout is gegaan, zou heel vreemd zijn als ze op zo'n manier een andere tablet willen verkopen aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Banggood heeft weer prima service. Binnen 1 dag contact gehad en ze sturen me een nieuw horloge toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Ik heb hem. Zeer tevreden mee. Geen custom firmware nodig dankzij google translate plugin. Heb eerder een review geschreven, maar ik vrees dat die verdwenen is doordat het topic deleted was.

Heb een review staan op dx.com met foto's
http://club.dx.com/reviews/343870/584981

Bereik is super, komt makkelijk door beton heen. maar let wel op dat de lan poorten maar 100mbit zijn. Voldoende voor wifi imo. Ik heb hem parallel aan de router staan zodat het normale netwerk 1gbs blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
FunFair schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:36:
[...]

Ik heb hem. Zeer tevreden mee. Geen custom firmware nodig dankzij google translate plugin. Heb eerder een review geschreven, maar ik vrees dat die verdwenen is doordat het topic deleted was.

Heb een review staan op dx.com met foto's
http://club.dx.com/reviews/343870/584981

Bereik is super, komt makkelijk door beton heen. maar let wel op dat de lan poorten maar 100mbit zijn. Voldoende voor wifi imo. Ik heb hem parallel aan de router staan zodat het normale netwerk 1gbs blijft.
Bedankt voor de informatie :).
Ik ga hem maar eens bestellen even eerst uitzoeken waar hij het goedkoopst is.

Dealsmachine inclusief verzenden €27,55
http://www.dealsmachine.com/best_227028.html

Everbuying inclusief verzenden €26,57
http://www.everbuying.com/product805487.html

De prijs van Dealsmachine is lager dan 22 euro exclusief verzenden, klopt het dan dat daar nooit invoerheffing over betaald hoeft te worden?

En kan ik bij beide websites verwachten dat het een originele Xiaomi is?

[ Voor 21% gewijzigd door Halldor op 27-03-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizzieboy
Tonkey schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:17:
Je kunt je geld terug krijgen, ik zie daarom het probleem niet?
Kan echt wel dat dit fout is gegaan, zou heel vreemd zijn als ze op zo'n manier een andere tablet willen verkopen aan je.
Dat is mijn punt ook niet, tegen dit soort praktijken ben je namelijk prima beschermd op Aliexpress. Al moet je wel eerst een dispute maken.

Het gaat me er meer om dat ik het nogal een merkwaardig verhaal vind. Als het verstuurd zou zijn en wellicht bij de douane ligt zou ik toch al lang enige tracking informatie moeten zien? Als je ziet dat er iemand is met exact hetzelfde probleem ga je je toch afvragen of het uberhaupt wel verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

bizzieboy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:14:
[...]

Dat is mijn punt ook niet, tegen dit soort praktijken ben je namelijk prima beschermd op Aliexpress. Al moet je wel eerst een dispute maken.

Het gaat me er meer om dat ik het nogal een merkwaardig verhaal vind. Als het verstuurd zou zijn en wellicht bij de douane ligt zou ik toch al lang enige tracking informatie moeten zien? Als je ziet dat er iemand is met exact hetzelfde probleem ga je je toch afvragen of het uberhaupt wel verstuurd is.
Naar mijn idee gebeurt het regelmatig dat dingen op Aliexpress erg goedkoop worden aangeboden en vervolgens niet geleverd worden. Ik weet niet wat de verkoper hiermee proberen te bereiken of dat het allemaal echt foutjes zijn, maar het is wel opmerkelijk.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

bizzieboy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:14:
[...]

Mss een smoesje totdat de verkoper wacht dat hij een hele batch met zooi kan versturen?
Ik heb zo via ebay bericht krijg dat m'n item verstuurd is, incl. trackingnummer, maar dat het pas een paar dagen later werkt (dat kan b.v. via PostNL net zo goed, alvast een pakket aanmelden incl. trackingnummer).
Als je iets snel wilt hebben moet je gewoon in Nederland bestellen :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:15
Plato112 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:59:
[...]

Naar mijn idee gebeurt het regelmatig dat dingen op Aliexpress erg goedkoop worden aangeboden en vervolgens niet geleverd worden. Ik weet niet wat de verkoper hiermee proberen te bereiken of dat het allemaal echt foutjes zijn, maar het is wel opmerkelijk.
Nogal eenvoudig, op elke klant die (om welke reden dan ook) geen geld terugvraagt zit een winstmarge van 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:22
Zit er aan te denken om de headset van MI te kopen maar is deze al wel te verkrijgen?

Heb gezocht maar weet niet zeker waar ik op moet zoeken :9
Google translate gebruikt om 小米头戴式耳机 te vertalen in Millet headset maar daar vind ik niet zo veel op bij halve de site van MI zelf.

Kan iemand mij wat meer vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

mathy_ schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:32:
Zit er aan te denken om de headset van MI te kopen maar is deze al wel te verkrijgen?

Heb gezocht maar weet niet zeker waar ik op moet zoeken :9
Google translate gebruikt om 小米头戴式耳机 te vertalen in Millet headset maar daar vind ik niet zo veel op bij halve de site van MI zelf.

Kan iemand mij wat meer vertellen?
Kun je mij vertellen wat je allemaal kunt vinden over de Piston V3 headset op de laatste 1-2 pagina's?
Als je het hier niet kunt vinden, dan ligt het aan je zoekskills ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:22
Kiswum schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:42:
[...]

Kun je mij vertellen wat je allemaal kunt vinden over de Piston V3 headset op de laatste 1-2 pagina's?
Als je het hier niet kunt vinden, dan ligt het aan je zoekskills ;)
Ik bedoel de over ear.

Maar na nog even verder te hebben gezocht kwam ik
http://www.ibuygou.com/p-...es-hifi-edition-6512.html
Tegen.

Pre order status dus. Hoop hier nog wat meer info te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

mathy_ schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:44:
[...]

Ik bedoel de over ear.

Maar na nog even verder te hebben gezocht kwam ik
http://www.ibuygou.com/p-...es-hifi-edition-6512.html
Tegen.

Pre order status dus. Hoop hier nog wat meer info te vinden.
Sorry, ik dacht er te makkelijk over. Ik ging er gemakshalve vanuit dat het om de net aangekondigde headset ging; de nieuwe Pistons.
Gelukkig heb je nu alsnog de juiste over-ear headset gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
nietmachine48 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:45:
[...]

Nu bij Banggood Xiaomi 2A 10400 voor € 13,67 met kortingscode
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-923637.html
Nu met dezelfde kortingscode voor € 11,44......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
mitchels schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:55:
[...]

Bedankt voor de informatie :).
Ik ga hem maar eens bestellen even eerst uitzoeken waar hij het goedkoopst is.

Dealsmachine inclusief verzenden €27,55
http://www.dealsmachine.com/best_227028.html

Everbuying inclusief verzenden €26,57
http://www.everbuying.com/product805487.html

De prijs van Dealsmachine is lager dan 22 euro exclusief verzenden, klopt het dan dat daar nooit invoerheffing over betaald hoeft te worden?

En kan ik bij beide websites verwachten dat het een originele Xiaomi is?
Ik heb nog niet gehoord over een namaak router van Xiaomi.
Hoe het zit met die kosten, gaat om de waarde van het pakket, dat is zonder verzendkosten. Mits de verkoper dit juist op de verpakking zet. Als die alsnog 27 euro erop zet, heb je kans dat je eruit wordt gepikt natuurlijk en dan is de router weer redelijk prijzig.

Heb verder geen ervaring met die 2 webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
nietmachine48 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 21:29:
[...]

Nu met dezelfde kortingscode voor € 11,44......
Vanmiddag ook al voobijgekomen dacht ik. ;)
Heb er 1 besteld,cvoor die prijs een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Sinds een paar dagen heb ik de Ants cam binnen, maar ik krijg two way communication niet aan de praat. Vanuit de app kan ik wel iets inspreken en dat komt dan mooi uit de XiaoYi, maar als er tegen de camera gesproken wordt hoor ik dat niet in de app zeg maar. Als iemand ideeën heeft.. Ik gebruik de engelse app van de TinyDeal page

Edit: Blijkbaar doet het geluid het niet op lollipop, maar wel op kitkat. Op S4 en LG G3 met Lollipop getest en op een S2 met kitkat 4.4.4. Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag.

[ Voor 21% gewijzigd door Rylo op 27-03-2015 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Laatst online: 09-02 16:33

Hier 2 x Chromebook getest:
- De Samsung heeft geen micro usb --> lukt dus niet.
- De HP laad wel, maar als deze tijdens laden wordt aangezet komt de melding "Laag vemogen lader aangesloten, je Chromebook wordt mogelijk niet opgeladen wanneer deze is ingeschakeld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:20
user-100 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:49:
[...]

- De HP laad wel, maar als deze tijdens laden wordt aangezet komt de melding "Laag vemogen lader aangesloten, je Chromebook wordt mogelijk niet opgeladen wanneer deze is ingeschakeld"
Niet zo'n groot succes dus. Bedankt voor de info in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:10
dutchgio schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:10:
[...]

Vanmiddag ook al voobijgekomen dacht ik. ;)
Heb er 1 besteld,cvoor die prijs een koopje.
Jup, hier ook!.Mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 17:39
Nog geen 12 euro voor een 10400 mAh powerbank van goede kwaliteit 8)7 bij bol.com betaal je daar makkelijk het dubbele of zelfs driedubbele voor.

Voor 1,04 kun je er bij BuyInCoins een hoesje voor bestellen. Dan blijft hij toch wat mooier denk ik :)

[ Voor 26% gewijzigd door O88088 op 28-03-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ronald8 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:01:
Nog geen 12 euro voor een 10400 mAh powerbank van goede kwaliteit 8)7 bij bol.com betaal je daar makkelijk het dubbele of zelfs driedubbele voor.
De zilveren had ik al (en erg tevreden over (al is opladen wat traag (logischerwijs))) en nu dus als een rasechte big spender de rode versie genomen. Kijken of die in het echt even mooi is als de waanzinnig fraaie zilveren versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Ronald8 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:01:

Voor 1,04 kun je er bij BuyInCoins een hoesje voor bestellen. Dan blijft hij toch wat mooier denk ik :)
Zijn dit de orginele hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Brad Pitt schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:25:
[...]

De zilveren had ik al (en erg tevreden over (al is opladen wat traag (logischerwijs))) en nu dus als een rasechte big spender de rode versie genomen. Kijken of die in het echt even mooi is als de waanzinnig fraaie zilveren versie :)
Dan verwacht ik wel foto's ;)
MrGangstaQ schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 09:43:
[...]

Zijn dit de orginele hoesjes?
Het staat er niet bij dus ik denk het niet. Maar zoveel kun je niet fout doen aan een silicone hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Is er iemand die het zakmes van Cigabuy al binnen heeft?

http://www.cigabuy.com/sm...with-scabbard-p-6191.html

Dat gevoel als je in je overzichtje met China bestellingen kijkt, dat er niet zoveel meer onderweg is. Ik krijg spontaan de drang om weer te bestellen. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 28-03-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tommyboy_1908 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:53:
Dat gevoel als je in je overzichtje met China bestellingen kijkt, dat er niet zoveel meer onderweg is. Ik krijg spontaan de drang om weer te bestellen. ;)
Hahaha zó herkenbaar! Ziet artikel. Verbaast zich over prijs. Probeert een geldige reden te vinden het te bestellen. Yes: misschien "eens" gaat gebruiken. Click to order! Ontvang. In een la. Nooit gebruiken. Verder zoeken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 08:13

Schinnen-groen

Groen is een kleur

user-100 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:49:
[...]

De powerbank is nu onderweg, maar begrijp ik nu dat ik een Samsung SII niet kan opladen?
Dan heb ik een probleem.

Volgens de site van Banggood is die geschikt voor Samsung.

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Schinnen-groen schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:04:
De powerbank is nu onderweg, maar begrijp ik nu dat ik een Samsung SII niet kan opladen?
Samsung Chromebook o.i.d. neem ik aan. De S2 en tablets laadt ie pa-ri-ma op hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Laatst online: 17-05 08:13

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Brad Pitt schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:06:
[...]

Samsung Chromebook o.i.d. neem ik aan. De S2 en tablets laadt ie pa-ri-ma op hoor :)
Pfffff, thanks !!!!

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
Vandaag mijn Xiaomi Powerbank 10400 ontvangen van BangGood. :)
Besteld op 4 maart.

Zojuist gelijk maar de Xiaomi mini router besteld bij DealsMachine.

[ Voor 30% gewijzigd door Halldor op 28-03-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
mitchels schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:13:
Besteld op 4 maart.

Die router is een goede keuze! Werkt prima bij mij, haalt significant hogere snelheden dan de ziggo router.

Gisteren deze onderzetters binnen gekregen, ik vind ze erg leuk! :*)

LP onderzetters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 22:21

NSG

Je weet niks!

Iemand wel eens iets soortgelijks als dit tegengekomen in een Chinese webshop?
Dus eigenlijk 2 stukjes metaal (ander materiaal mag ook) met iets elastisch eromheen waarin je ~10 pasjes in kwijt kan.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/55169f67bb077/55169f67b27c0-il_fullxfull.441269382_ja0z_d82e771f-80b7-4a36-afef-958e95457ee7_grande.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door NSG op 28-03-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Eerder in dit topic is er ook over een soortgelijk paajessysteem besproken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSG schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:35:
Iemand wel eens iets soortgelijks als dit tegengekomen in een Chinese webshop?
Dus eigenlijk 2 stukjes metaal (ander materiaal mag ook) met iets elastisch eromheen waarin je ~10 pasjes in kwijt kan.

[afbeelding]
Ziet er nice uit :9

Ben ik ook wel geïnteresseerd in

Edit:
Geen china.. maar toch wat je bedoelde

Maar iemand die een goedkopere china alternatief kent? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Opgelost

[ Voor 95% gewijzigd door Swift92 op 28-03-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Welke oplader+kabel combi wordt er nu aangeraden? Is dat nog steeds een Nillkin oplader + Nillkin kabel of zijn er ondertussen goedkopere/betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Wacht nu al 3 maanden op het verzenden van een mesje door Everbuying. Een keer een melding aangemaakt, kreeg ik het verzoek nog een paar dagen te wachten. Dat is inmiddels ook al weer een maand.

Laats bij DealExtreme een herzending moeten aanvragen. Paar ledspotjes en een fruitmesje. De 2e zending werd echter door de douane teruggestuurd omdat er een mes in zat, meldde DX. Een keramisch fruitmesje dus.. wtf is het probleem daarmee?

Krijg een beetje de indruk dat (gewone, legale) zakmessen kopen in China steeds lastiger wordt. Vroeger had je veel aanbod, nu vrij weinig en versturen is blijkbaar ook een groot probleem. Of heb ik gewoon pech?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Weet iemand wat de kenleter 'U' aan her begin van mijn trackingnummer (UF4332****4SE) betekend?
Ik weer dat R* aangetekend is, V* voor verzekerd is en E* voor EMS staat, maar van die U heb ik nog nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Ik verwacht (een refund) van Banggood, nu kon ik al een tijdje de zending volgen.
Helaas is er iets misgegaan (verkeerde postcode, cijfertje omgedraaid). Nu staat er bij tracking het volgende:

27 Mar - Unable to deliver the item Addressee cannot be located due to Action:
item return to sender
28 Mar - Unable to deliver the item Others due to Action: Will attempt delivery on next working day

Denken jullie dat ze het in Nederland wel uitvogelen? Want het adres + nummer + woonplaats is correct. Zo niet, wie bezorgt vanuit Post Malaysia, hier in Nederland?
Zou zonde zijn als hij hierdoor terug wordt gestuurd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Herr Flicker schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:58:
Ik verwacht (een refund) van Banggood, nu kon ik al een tijdje de zending volgen.
Helaas is er iets misgegaan (verkeerde postcode, cijfertje omgedraaid). Nu staat er bij tracking het volgende:

27 Mar - Unable to deliver the item Addressee cannot be located due to Action:
item return to sender
28 Mar - Unable to deliver the item Others due to Action: Will attempt delivery on next working day

Denken jullie dat ze het in Nederland wel uitvogelen? Want het adres + nummer + woonplaats is correct. Zo niet, wie bezorgt vanuit Post Malaysia, hier in Nederland?
Zou zonde zijn als hij hierdoor terug wordt gestuurd :X
Je kan het beste even met PostNL contact opnemen. Gewoon je huidige trackingnummer doorgeven. Die kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:54

RobertowNL

For your gear!

Atomsk schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:16:
Laats bij DealExtreme een herzending moeten aanvragen. Paar ledspotjes en een fruitmesje. De 2e zending werd echter door de douane teruggestuurd omdat er een mes in zat, meldde DX. Een keramisch fruitmesje dus.. wtf is het probleem daarmee?

Krijg een beetje de indruk dat (gewone, legale) zakmessen kopen in China steeds lastiger wordt. Vroeger had je veel aanbod, nu vrij weinig en versturen is blijkbaar ook een groot probleem. Of heb ik gewoon pech?
Waarschijnlijk door de Chinese douane. Ik weet dat deze daar wel streng in is/was heb het toen ook gehad. Ging retour naar dx toen.

Daarna een resend gehad met een andere maatschappij (Malaysia post dacht ik) en toen ging het wel goed.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 07-09 18:56
Wacht nu al 3 maanden op het verzenden van een mesje door Everbuying. Een keer een melding aangemaakt, kreeg ik het verzoek nog een paar dagen te wachten. Dat is inmiddels ook al weer een maand.

Recentelijk nog een zakmes besteld in China. Nergens problemen mee gehad. Viel dan ook netjes binnen de regels van Nederland

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bizzieboy
user001 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 09:03:
Weet iemand wat de kenleter 'U' aan her begin van mijn trackingnummer (UF4332****4SE) betekend?
Ik weer dat R* aangetekend is, V* voor verzekerd is en E* voor EMS staat, maar van die U heb ik nog nooit gehoord.
Heb vorige week van Gearbest ook een trackingnummer gekregen beginnend met UF. Op hun site staat dat het verstuurd is via surface mail, dat zal die 'U' waarschijnlijk betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 02:03
mitchels schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 12:13:
Besteld op 4 maart.

Is het een echte?

Ik heb al 2x een powerbank besteld van Xiaomi, maar die waren allebei nep, en bij Banggood was dat ook het geval las ik op hun forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:51
Yannes schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:30:
[...]

Is het een echte?

Ik heb al 2x een powerbank besteld van Xiaomi, maar die waren allebei nep, en bij Banggood was dat ook het geval las ik op hun forum.
Vaak verkopen ze echte, maar af en toe hebben ze last van neppe ladingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
bizzieboy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Heb vorige week van Gearbest ook een trackingnummer gekregen beginnend met UF. Op hun site staat dat het verstuurd is via surface mail, dat zal die 'U' waarschijnlijk betekenen.
Bedankt. Aangezien ik de gratis verzendmethode gekozen heb (LITB), zou dat wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
[...]

Is het een echte?

Ze garanderen dat het een echte is: Banggood forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:00
[...]

Is het een echte?

Heb er al genoeg gekocht van Banggood. Zijn altijd al de echte geweest bij mij. En bij de honderden andere orders, gedaan via dit forum, ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
[...]

Is het een echte?

Is een echte. Gecontroleerd met de code onder de kraslaag op het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:08
Zo deze bestelling is wel heel snel aangekomen, vorige week zondagmiddag heb ik deze schroevendraaier met 31 bitjes besteld bij BIC http://www.buyincoins.com/item/6174.html, handig ding trouwens. Afgelopen maandag verstuurd met China Post zonder tracking, tot mijn verbazing stond de PostNL pakketbezorger er gistermiddag al mee aan m'n deur :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarsine
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 20:07
Helaas slechte ervaring met Geekbuying. Bestel een Pipo tablet en krijg een Pipo mini pc van de helft van de waarde geleverd, terwijl ik wel de volle mep mag afdragen aan DHL.

Vervolgens word ik gewoon aan het lijntje gehouden, en negeren ze mijn verzoeken om het netjes op te lossen. Pas na een Paypal claim reageren ze, en mag ik (op mijn kosten) de mini pc terugsturen. Al met al niet netjes, duurt nu al bijna 3 weken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Laatst online: 04-09 16:44
Na ruim 3 weken was dan eindelijk mijn Xiaomi mi mini router eergisteren gearriveerd van DX eu direct (kwam er dus na bestellen pas achter dat het dan gewoon vanaf China word verzonden). Dit was dus gelijk voor laatst.
En mijn Razer muis die ik zo'n anderhalve week terug op AE had besteld was ook gearriveerd.
En verder heb ik eerder nog besteld bij AE; zuignappen om handdoeken aan op het hangen en een banden plak set (proppen) en wat screenprotectors en een hd enclosure. Verzendtijden; bij China post ongeveer 2 weken en Hong Kong post iets langer dan een week.

Ben gisteren met de router aan het klooien geweest en ik ben er niet van onder de indruk ding heeft weinig mogelijkheden. Kan geen gast netwerk opzetten en het ding is niet vanaf de WAN poort benaderbaar om in te stellen kan alleen draadloos. De chinese interface word wel netjes vertaald door chrome. Het bereik is iets slechter dan de (brakke) Tp-link 1043 (2.4 band) die ik hier heb staan hij is wel beter dan de Zyxel die ik van Tweak heb. Routertje is dus leuk voor erbij wat ie dus bij mij gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Heeft iemand wel eens wat ijzerwaren bij b.v. banggood of een andere verweggistan toko besteld?
Dus b.v. een doos met rubber ringetjes, zwenkwiel, lagers, assortiment nylon ringen, rvs ringen, etc, dat soort spul.

Zo ja, waar?
En, ervaringen met de kwaliteit? Is b.v. rvs ook echt rvs? Is het synthetisch rubber b.v. uv bestendig, enz.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Snoekebeest schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:03:
Na ruim 3 weken was dan eindelijk mijn Xiaomi mi mini router eergisteren gearriveerd van DX eu direct (kwam er dus na bestellen pas achter dat het dan gewoon vanaf China word verzonden). Dit was dus gelijk voor laatst.
En mijn Razer muis die ik zo'n anderhalve week terug op AE had besteld was ook gearriveerd.
En verder heb ik eerder nog besteld bij AE; zuignappen om handdoeken aan op het hangen en een banden plak set (proppen) en wat screenprotectors en een hd enclosure. Verzendtijden; bij China post ongeveer 2 weken en Hong Kong post iets langer dan een week.

Ben gisteren met de router aan het klooien geweest en ik ben er niet van onder de indruk ding heeft weinig mogelijkheden. Kan geen gast netwerk opzetten en het ding is niet vanaf de WAN poort benaderbaar om in te stellen kan alleen draadloos. De chinese interface word wel netjes vertaald door chrome. Het bereik is iets slechter dan de (brakke) Tp-link 1043 (2.4 band) die ik hier heb staan hij is wel beter dan de Zyxel die ik van Tweak heb. Routertje is dus leuk voor erbij wat ie dus bij mij gaat doen.
Het is een dual nand, AC router van ca. €30. Wat verwacht je aan instelmogelijkheden? Bovendien stel je de router via de LAN poort in ipv WAN.

Je kunt OpenWRT flashen las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

ehtweak schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:24:
Heeft iemand wel eens wat ijzerwaren bij b.v. banggood of een andere verweggistan toko besteld?
Dus b.v. een doos met rubber ringetjes, zwenkwiel, lagers, assortiment nylon ringen, rvs ringen, etc, dat soort spul.

Zo ja, waar?
En, ervaringen met de kwaliteit? Is b.v. rvs ook echt rvs? Is het synthetisch rubber b.v. uv bestendig, enz.
Serieus spul (zoals lagers) moet je gewoon in Nederland halen. Ringen zou ik in Nederland halen, vraag me af of dat daadwerkelijk goedkoper is in vergelijking met b.v. de Fabory ofzo

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:34
Annoying-Orange schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:42:
[...]

Ik heb mijn chuwi vanaf dinsdag, bevalt mij tot nu goed.
Ik denk dat ik er nog een sd kaartje van 64gb in doe, volgens mij is dat de max.
Zit nu alleen al een paar uur op een batterij percentage van 7%.
Heb jij daar ook last van?
Hmm jaa, batterij lijkt wel erg snel te gaan. Misschien dat er iets actief blijft? Ging in een nacht van 100 naar 20 ofzo .. Maar heb geen idee nog wat. Wil t wel gaan rooten. Zit meestal op de android ipv de windows kant.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Of heb ik gewoon pech?
Och Ik bestel nooit meer bij (N)(everbuying of het komt nóóit aan, of nog erger je krijgt het verkeerde.
En dan de moeite die je moet doen voor geld terug :( Ik brand me niet meer aan dat clubje.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Supertip schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:21:
[...]

Och Ik bestel nooit meer bij (N)(everbuying of het komt nóóit aan, of nog erger je krijgt het verkeerde.
En dan de moeite die je moet doen voor geld terug :( Ik brand me niet meer aan dat clubje.
Ze willen nu wel een refund geven, dus ik wacht daar nog even op. Slechtste Chinese webshop in mijn ervaring is Chinabuye. Defecte producten leveren en dan moeilijk doen bij het melden (moet je een filmpje maken) en vervolgens eisen dat je nog iets erbij besteld, anders sturen ze geen vervangend product. :( Was dan gezanik al snel beu.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Zojuist een Dual White (WW&KW) mi-light (in nederland Applamp van €20) gekocht voor ca. 12 dollar. Als het goed is inclusief remote.

http://www.banggood.com/E...amp-85-265V-p-971552.html

Op ebay heb ik die nog net gezien voor de prijs. Warmwit is 3000k volgens specs, dus waarschijnlijk te koel voor wat ik wil, maar voor die prijs wil ik het wel wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18

tomic

Smexylittlebabe!

FunFair schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:19:
Zojuist een Dual White (WW&KW) mi-light (in nederland Applamp van €20) gekocht voor ca. 12 dollar. Als het goed is inclusief remote.
...
Dat is goed nieuws. Helaas nog geen andere bulbs gezien van mi-light op banggood. Krijg je nou de WifiBridge of de afstandbediening erbij? Zou leuk zijn als ze ook apart bulbs en strips verkochten.

Hou ons op de hoogte ok?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
tomic schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:22:
[...]

Dat is goed nieuws. Helaas nog geen andere bulbs gezien van mi-light op banggood. Krijg je nou de WifiBridge of de afstandbediening erbij? Zou leuk zijn als ze ook apart bulbs en strips verkochten.

Hou ons op de hoogte ok?
deze is in 3 smaken: RGBWW RGBCW en WW/CW
er staat bik remote, wifi bridge hoef ik zelf niet, maar misschien komt die nog los te koop. Ben heel benieuwd of het dimmen er goed uitziet. Zou de oplossing voor onze tafellamp zijn.

Hou jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18

tomic

Smexylittlebabe!

Ik heb net de RGBWW versie besteld. kan inderdaad mooi zijn en ik wilde toch al met Mi Light aan de slag.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:49
Bij PostNL kan je altijd zien of er inklaringskosten in rekening gebracht worden. Is dit bij DHL ook op een bepaalde manier mogelijk? Ik verwacht mijn Meizu MX4 namelijk morgen/maandag aan het eind van de middag alleen dan is het handig dat ik geld in huis heb.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

ViezeVis schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:26:
Bij PostNL kan je altijd zien of er inklaringskosten in rekening gebracht worden. Is dit bij DHL ook op een bepaalde manier mogelijk? Ik verwacht mijn Meizu MX4 namelijk morgen/maandag aan het eind van de middag alleen dan is het handig dat ik geld in huis heb.
Nee, helaas niet. Dus reken zelf voor de zekerheid de belasting plus invoerrechten en de kosten voor de inklaring om teleurstelling te voorkomen.

Of je wacht af, hoort eventueel aan wat het geworden is en je kan het de volgende dag in ontvangst nemen en betalen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Quad schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:33:
[...]

Nee, helaas niet. Dus reken zelf voor de zekerheid de belasting plus invoerrechten en de kosten voor de inklaring om teleurstelling te voorkomen.

Of je wacht af, hoort eventueel aan wat het geworden is en je kan het de volgende dag in ontvangst nemen en betalen.
Bij DHL werkt dat (volgens mij) gek genoeg op een andere manier dus die kosten kan ik op voorhand niet precies uitrekenen. Weet daarnaast ook nog niet wat er is gedeclareerd op de zending. De beschrijving is "MOBILE PHONE" volgens de tracking. Ik denk niet dat mijn pakketje ontkomt aan een controle als men dat ziet staan.

Bij PostNL is de situatie:
Waarde * 0,21 = BTW in EUR
Administratiekosten = €12,00 EUR

Bij DHL is de situatie:
Waarde * 0,21 = BTW in EUR
Administratiekosten = €12,00 EUR
Heffing over vast bedrag per goederen categorie = ?? EUR

Mijn situatie:
Waarde zending: €331,28
BTW: 69,56
En dan nog de bijkomende douanerechten...

Er was een vage berekening bij DHL als ik terugkijk op de invoice die ik van hun kreeg. Ik ga morgen toch nog eens even narekenen of het wellicht niet de mogelijke douaneheffingen zijn die wel berekend zijn maar niet in rekening zijn gebracht.

Correct me if I'm wrong.

/e
Vooralsnog ook geen teken dat 'ie mogelijk is vastgehouden. Wel lekker snel in Nederland zoals gewend: 4 dagen maximaal! :*)
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/26a1ae9cd027fbbfdfc50b7d7390a9b8.png

[ Voor 10% gewijzigd door ViezeVis op 29-03-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

ViezeVis schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:43:
...

/e
Vooralsnog ook geen teken dat 'ie mogelijk is vastgehouden. Wel lekker snel in Nederland zoals gewend: 4 dagen maximaal! :*)
[afbeelding]
Er staat duidelijk customs bij je laatste status, dus die is sowieso langs de douane gegaan en volgens mij is dat bij DHL en UPS altijd zo.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
Plato112 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:57:
[...]

Er staat duidelijk customs bij je laatste status, dus die is sowieso langs de douane gegaan en volgens mij is dat bij DHL en UPS altijd zo.
Volgens mij houdt dat gewoon in dat de douane het pakket vrijgeeft. Ik heb DHL al nagevraagd wat die status exact inhoudt, of het wellicht wat te maken heeft met inklaringskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:07
Mijn ervaring met Fedex is dat het pakketje al wordt ingeklaard voordat het daadwerkelijk in Nederland is. Zal bij DHL ook zo zijn, dit is de reden dat het snel door de douane gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:45

Flipmo

OMG !!

Heb zelf ook een paar weken 4 stuks Milight RGBW (warm wit) lampen in gebruik in de woonkamer.
Vind het systeem erg prettig werken, vanuit de bank even de lampen wat dimmen is erg handig :)
De wifi module is via aliexpress / ebay of een andere china site zo te vinden.

De kleur van de warm witte lampen was wel erg koud vergeleken met wat andere lampen in de woonkamer die niet voorzien zijn van de milight lampen.
Na het lezen van de review van Pazzoppe met zijn "ballonnen truc' heb ik een aantal ballonnen gekocht die hij ook heeft aangeschaft en deze over de lamp getrokken.
Het licht is nu WEL erg warm, en aangezien deze lampen niet meer als handwarm worden denk ik niet dat de ballonnen gaan smelten oid :)
Ik, en (nog belangrijker) de vrouw zijn erg happy met deze lampen!

Zie hier de berichten van Pazzoppe in het LED verlichting topic:
Pazzoppe in "LEDs; de verlichting van de toekomst? --> Ervaringen deel II"
Hij heeft ook een complete review geschreven, waar ook het effect van de ballonnen ruim aan bod komt: http://www.odipoes.com/milight/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

exelletor schreef op maandag 30 maart 2015 @ 01:56:
Mijn ervaring met Fedex is dat het pakketje al wordt ingeklaard voordat het daadwerkelijk in Nederland is. Zal bij DHL ook zo zijn, dit is de reden dat het snel door de douane gaat.
Heb vandaag een pakketje via DHL mogen ontvangen. Ook daar kon ik al lang voordat het pakketje aangekomen was in Nederland al de douane gerelateerde kosten via het internet betalen.

Heeft welgeteld 9 minuten gebuurt om ingeklaard te worden toen het uiteindelijk in Brussel bij het sorteercentrum aankwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:34

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Flipmo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:34:
Heb zelf ook een paar weken 4 stuks Milight RGBW (warm wit) lampen in gebruik in de woonkamer.
Vind het systeem erg prettig werken, vanuit de bank even de lampen wat dimmen is erg handig :)
De wifi module is via aliexpress / ebay of een andere china site zo te vinden.
Ik heb vanmiddag 2x deze set besteld op Banggood. Is als het goed is een bulb en remote samen voor €11, lijkt me een goede deal. Maar Banggood lijkt geen losse bulbs van Milight te verkopen, waar heb jij die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:45

Flipmo

OMG !!

-Tim- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:32:
[...]

Ik heb vanmiddag 2x deze set besteld op Banggood. Is als het goed is een bulb en remote samen voor €11, lijkt me een goede deal. Maar Banggood lijkt geen losse bulbs van Milight te verkopen, waar heb jij die besteld?
Als de afstandsbediening er werkelijk bij zit dan heb je een super deal.
Ook zonder afstandsbediening is het een nette prijs :)

Heb mijn lampen via aliexpress: http://www.aliexpress.com...ght/608631_252458458.html
De wifi box heb ik ook via aliexpress, van dezelfde verkoper: http://www.aliexpress.com...B/608631_32248209682.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halldor
-Tim- schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:32:
[...]

Volgens de tekst is het inderdaad inclusief de afstandsbediening:

Package Include:
1 x E27 LED spotlight Dimmable Bulb
1 x Remote
Pagina: 1 ... 11 ... 180 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over verzending, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies of "welke moet ik kopen?"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates, deze mogen in China-shopping levertijdentopic