Iemand enig idee waarom de leasedesk (nu bij Leaseplan) moeilijk doet om een lease-auto te verlengen die bij Alphabet loopt? Mijn Mondeo Econetic Lease loopt op 3 augustus af (na 3,5 jaar, met dan rond de 155k op de klok, nu 135k), midden in mijn vakantie. Plus, als ik weer een Mondeo wil (graag!) is die nu behoorlijk aan de prijs, want nog geen voordelig in de bijtelling Econetic Lease model. Komt volgens de garage wellicht in Q3, dus wil ik wel op wachten. Kan niet, volgens de berijderdesk. Ondanks <4jr en <165k.
Wat wel kan is een standaard auto nemen en die zonder inleverkosten inleveren voor de gewenste Mondeo, als die komt. Beetje zonde... plus dat zo'n Fiesta/Clio de caravan niet kan trekken.
<aluhoedje>Zou dat komen omdat ze bij LP liever een nieuw contract slijten? </aluhoedje>
Hoop dat ik ze nog kan overtuigen 'm tot eind augustus te verlengen, neem ik na de caravanvakantie wel een standaard auto tot de Econetic Lease variant komt. En zo niet, dan of slikken of toch naar een Octavia Bns Station.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl