Nope, SPee heeft een enkele nuance overgeslagen.t_captain schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:16:
Als je binnen een set merken alles kan kiezen, heeft men dan die CO2 limiet en brandstof-eisen losgelaten?
pfff...ik moet er ook weer een uitzoeken en ik weet echt niet of ik weer ga leasen, zelf rijden of dat ik een pool auto doe. Auto die ik de afgelopen 8 jaar had staat er niet meer bij, en vergelijkbare modellen zijn zo waanzinnig eco dat je met geen goed fatsoen daar nog een trekhaak onder kunt zetten zonder een rij toeterende auto's achter je.
Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Voor een positieve noot: het had nog een stuk erger kunnen zijn, moet je de bijtellingsregels voor 2016 er eens op naslaan...peter00 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:58:
pfff...ik moet er ook weer een uitzoeken en ik weet echt niet of ik weer ga leasen, zelf rijden of dat ik een pool auto doe. Auto die ik de afgelopen 8 jaar had staat er niet meer bij, en vergelijkbare modellen zijn zo waanzinnig eco dat je met geen goed fatsoen daar nog een trekhaak onder kunt zetten zonder een rij toeterende auto's achter je.
maarreeeeh....nu we toch bezig zijn over de leasemodule:
iemand al opgevallen dat de Athlon maandlastenberekening de accessoires niet meeneemt? wel in fiscale waarde maar niet in maandlast.
Nog hufteriger is dat de verplichte metallic lak als accessoire wordt gezien. die betaal je dus in 4 jaar helemaal af. Kadootje voor de leaseboer.
2.5% (rekenregel) maal 2000 euro accessoires is toch 50 euro per maand bijleggen. Dat rekent ie niet mee op dit moment.
iemand al opgevallen dat de Athlon maandlastenberekening de accessoires niet meeneemt? wel in fiscale waarde maar niet in maandlast.
Nog hufteriger is dat de verplichte metallic lak als accessoire wordt gezien. die betaal je dus in 4 jaar helemaal af. Kadootje voor de leaseboer.
2.5% (rekenregel) maal 2000 euro accessoires is toch 50 euro per maand bijleggen. Dat rekent ie niet mee op dit moment.
Die metalic lak is toch gewoon inclusief in de leaseprijs? Zou anders mooie n**istreek zijn...
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
nou, niet op de Athlon site. Staat d'r als een verplichte accessoire in de lijst.
900 euro bij de catalogusprijs (lees:bijtelling) en 2.5% keer 900 euro bij je netto maandlast.
en dan ook nog eens een foute maandlast neerzetten, door het niet meerekenen van de accessoires in de netto maandlast zodat je een duurder exemplaar bestelt dan eigenlijk de bedoeling is. Het is dat dit mijn 6e auto is bij dit bedrijf, als groene joiner kijk je daar vrolijk overheen en word je achteraf geconfronteerd met veel hogere maandlasten dan uit de offerte .
checken? gewoon alle opties aanvinken. Er gebeurt niets met je offerte.
Hoezo oplichterij? Als ik lef zou hebben zou ik screenprintjes moeten maken en gewoon bestellen.
900 euro bij de catalogusprijs (lees:bijtelling) en 2.5% keer 900 euro bij je netto maandlast.
en dan ook nog eens een foute maandlast neerzetten, door het niet meerekenen van de accessoires in de netto maandlast zodat je een duurder exemplaar bestelt dan eigenlijk de bedoeling is. Het is dat dit mijn 6e auto is bij dit bedrijf, als groene joiner kijk je daar vrolijk overheen en word je achteraf geconfronteerd met veel hogere maandlasten dan uit de offerte .
Hoezo oplichterij? Als ik lef zou hebben zou ik screenprintjes moeten maken en gewoon bestellen.
En je hebt dit natuurlijk al bij Athlon en HR nagevraagd?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Athlon is meestal vrij rap in reageren. HR heeft af en toe last van drukte.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
Rustig Rustigpeter00 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:44:
nou, niet op de Athlon site. Staat d'r als een verplichte accessoire in de lijst.
Ja de Metallic Lak staat opgenomen als verplichte accessoire echter is deze al opgenomen in het leasetarief. Deze wordt dus niet nog eens extra meegerekend. De metallic Lak wordt wel meegeteld voor het bepalen van de fiscale waarde van de auto.
Regel is Cataloguswaarde + fabriekopties. Alles wat na de fabriek wordt gemonteerd wordt daarbij niet meegerekend.
okee. dan neem ik mijn woorden terug.
Het ziet er een beetje verwarrend uit allemaal, vooral die metallic die ineens als accessoire in de lijst staat bij de rest van de toeters en bellen. Net aan de lijn gehangen met Athlon. Ik weet t , maak me soms een beetje te druk. iets met ervaringen uit t verleden en vertrouwen in de legerleiding.
Het ziet er een beetje verwarrend uit allemaal, vooral die metallic die ineens als accessoire in de lijst staat bij de rest van de toeters en bellen. Net aan de lijn gehangen met Athlon. Ik weet t , maak me soms een beetje te druk. iets met ervaringen uit t verleden en vertrouwen in de legerleiding.
Wat is eigenlijk de ratio achter verplicht metallic?
"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx
Restwaarde verhogend en minder kans op kleine lakschades bij parkeren "schijnt t"
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Eigenlijk raar dat ze je nog niet aanbieden de auto te wrappen in je eigen fantasiekleur of print, dat is pas beschermend en waarde verhogens (want de lak komt er als nieuw onder vandaan).
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Rood met witte letters "CGI" ofzofranssie schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:30:
Eigenlijk raar dat ze je nog niet aanbieden de auto te wrappen in je eigen fantasiekleur of print, dat is pas beschermend en waarde verhogens (want de lak komt er als nieuw onder vandaan).
Ah, oude tijden herleven! Ik heb ooit in een kanariegele Corsa gereden met Brunel reklame erop. Gelukkig niet over de hele zijkant, zoals sommige collega's, maar in het klein achterop. 
Ach, in het klein CGI op de leasebak mag, maar dan wel een korting op de leaseprijs.
Ach, in het klein CGI op de leasebak mag, maar dan wel een korting op de leaseprijs.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Vond de belettering van die Fisker anders zo gek nog niet. Maar ja, wrappen kost zo 1500 euro en ik denk niet dat we dat gaan uitgeven enog 's korting geven aan members daarvoor
uit het Wandelgangen Informatie Systeem: we gaan weer groeien. Maar niet door recruitment. Jullie mogen 1 keer raden. Bonuspunten via DM als je ook weet wie.
We gaan t sms systeem weer terug kopen?
Verstandige beslissing, groeiende markt ook waar de keus is opgevallen en super bedrijf ook qua media exposure, ik vind het zeer goede zet.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik dacht dat dit forum het WIS van CGI was... Dus waar gaat het over..?? Ben ook wel benieuwd..
ga ik hier niet open neerzetten. Is gevoelige info
Gooi mij maar een DM (of een mail, als je mn adres weet) toe.
Had ook al wat gehoord een tijdje geleden, maar toen was de naam nog niet duidelijk. Er is vanmiddag een update call, dus dan zal het wel bekend gemaakt worden denk ik.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Hier ook wel benieuwd, DM of interne mail wordt gewaardeerd.
Mag ik ook een DM'etje... Ben toch wel benieuwd of de naam die ik hier gehoord heb klopt met die van jullie...
BVD!
BVD!
Wil ik ook wel graag weten. Op intranet staat er (nog) niks.
Geen nieuws in die meeting. Eindeloze bergen cijfertjes en vooral een slechte vakantiedagenplanning.P_de_B schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:49:
Had ook al wat gehoord een tijdje geleden, maar toen was de naam nog niet duidelijk. Er is vanmiddag een update call, dus dan zal het wel bekend gemaakt worden denk ik.
Oeps.... staat'ie uit? Zal 'm gelijk ven aanzetten.peter00 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:50:
als je een DM wilt Robert, moet je m wel openzetten...
Ik probeerde gisteren de OR sessie uit Rotterdam te volgen via de telefoon.
We zijn toch een technologie bedrijf? Waarom zijn we dan anno 2015 nog steeds niet in staat om vergaderingen met mensen binnen en buiten onze kantoren te doen? Hoe duur kan het zijn om een vergadertoestel en een paar intterruptie microfoons neer te zetten? En dan heb ik het nog niet eens over echt radicale concepten zoals Lync/skype for business.
We zijn toch een technologie bedrijf? Waarom zijn we dan anno 2015 nog steeds niet in staat om vergaderingen met mensen binnen en buiten onze kantoren te doen? Hoe duur kan het zijn om een vergadertoestel en een paar intterruptie microfoons neer te zetten? En dan heb ik het nog niet eens over echt radicale concepten zoals Lync/skype for business.
[ Voor 12% gewijzigd door Wijnands op 14-05-2015 09:23 ]
Ik ben gisteren ook afgehaakt. Was gewoon NIET te volgen.
Tijd voor een briefje naar de CIO in Canada.
Ik zou een mailtje doen. Is sneller, en scheelt postzegels
interne post zijn (nog) geen zegels voor nodig
grappig dat je dat zegt. als ik een CGI training/meeting remote wil volgen neem ik de klantlaptop mee, omdat ik daarmee gratis kan inbellen terwijl ik met de CGI laptop naar een gedownloade presentatie zit te kijken. te suf voor woorden eigenlijk...een gecombineerde beeld-geluid verbinding is vrijwel niet te doen. Niet tussen vestigingen, laat staan als je vanaf thuis belt.Wijnands schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 07:44:
Ik probeerde gisteren de OR sessie uit Rotterdam te volgen via de telefoon.![]()
Ik heb bij de grote schelp gezeten. Wat een verademing is dat. Gewoon audio en video via Communicator! Of het nu vanuit NL of vanuit India of de US is. Werken. Vlekkeloos. En mocht je geen laptop bij de hand hebben, inbellen kan ook altijd. Geniaal.
Als je Googled op "CGI acquisition" kom je bij CSC uit. Ik weet niet in hoeverre dit superaktueel is. Maar de berichtgeving is van eind februari. Dus dat kan hem wel eens zijn.
Voor de duidelijkheid: pure speculatie i.c.m. een kristallen bol.
Las er ook een stukje over in het FD:snelkeuze0017 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:45:
Als je Googled op "CGI acquisition" kom je bij CSC uit. Ik weet niet in hoeverre dit superaktueel is. Maar de berichtgeving is van eind februari. Dus dat kan hem wel eens zijn.
https://fd.nl/ondernemen/...-nog-lang-niet-uitgegeten
Godin sluit een nieuwe grote acquisitie niet uit. Een krachtenbundeling met een andere speler in de wereldwijde top 5 van ICT-dienstverleners — CGI is nu de nummer vijf — is volgens hem 'een mogelijkheid'.
Misschien is die ppp nog niet zo'n slecht idee..
Zijn we nu oud nieuws aan het herkauwen, of is er ook daadwerkelijk iets te melden?
Blijkbaar niet CSC denkt na over opspiltsing
"The production of too many useful things results in too many useless people." Karl Marx
vooralsnog krimpen we weer. -20 sinds de vorige meting twee weken geleden. CGI blijft klanten kopen en medewerkers members lozen. Dat belooft wat als je in Juli op de bank zit.
Het probleem is dat de markt is verandert (veel minder mantelpartijen, veel meer via portals/inhuurders/brokers) en dat CGI daar (in mijn ogen) te veel in mee beweegt. De aanvragen worden steeds meer medior en CGO zet daar steeds vaker seniors op in (lekker makkelijk, klant eerder blij, alleen tarief is lager). Seniors komen zo vaker op minder uitdagende klussen terecht en vertrekken dus sneller.
Probleem is dat CGI (nu nog) niet met het gros van de klanten om tafel zit om de mooie projecten te scoren, maar het met het inhuurkanaal moet doen. Ze staan bij de klanten (nog) niet op het netvlies als leverancier van goede ervaren mensen, iets wat bij CMG wel het geval was bijvoorbeeld. Hier speelt ook de naamsbekendheid van CGI (huh, wie is dat? Oh, dat was CMG/Logica, ah!) ook een rol. En omdat CGI nu meedoet met de prijsvechters/detacheerders wordt nu een naam in die hoek opgebouwd, niet een naam van kwaliteitsleverancier. Heel jammer.
Probleem is dat CGI (nu nog) niet met het gros van de klanten om tafel zit om de mooie projecten te scoren, maar het met het inhuurkanaal moet doen. Ze staan bij de klanten (nog) niet op het netvlies als leverancier van goede ervaren mensen, iets wat bij CMG wel het geval was bijvoorbeeld. Hier speelt ook de naamsbekendheid van CGI (huh, wie is dat? Oh, dat was CMG/Logica, ah!) ook een rol. En omdat CGI nu meedoet met de prijsvechters/detacheerders wordt nu een naam in die hoek opgebouwd, niet een naam van kwaliteitsleverancier. Heel jammer.
Ik denk toch dat er ook ruimte is om op die manier ons op de kaart te zetten. Ik zit bij een klant waar problemen spelen waar CGI echt wel kennis voor in huis heeft. Uitdaging is om die kennis bij de klant te krijgen, al is het maar beginnen met een expert 's een praatje te laten houden.[b][message=44257834,noline]
Probleem is dat CGI (nu nog) niet met het gros van de klanten om tafel zit om de mooie projecten te scoren, maar het met het inhuurkanaal moet doen. Ze staan bij de klanten (nog) niet op het netvlies als leverancier van goede ervaren mensen, iets wat bij CMG wel het geval was bijvoorbeeld.
Ik denk ook dat er wel mogelijkheden zijn, maar daar is tijd voor nodig (of heel veel inzet). De vraag is of die tijd er is...
Vast niet. Maar we gaan het toch proberen. Morgen komt de account chef voor mijn klant eindelijk 's langs.elsinga schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:17:
Ik denk ook dat er wel mogelijkheden zijn, maar daar is tijd voor nodig (of heel veel inzet). De vraag is of die tijd er is...
Dat is goed om eens te horen! Succes gewenst!Wijnands schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:22:
[...]
Vast niet. Maar we gaan het toch proberen. Morgen komt de account chef voor mijn klant eindelijk 's langs.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Had CSC niet wat gedoe met een trajectcontrolesysteem ?snelkeuze0017 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:45:
Via BNR: http://www.bnr.nl/nieuws/...a2-kost-overheid-vermogen
Ik wist niet eens dat CSC op de Nederlandse markt actief was.
Ik ken CSC alleen als gymnastiekvereniging.
= CSC? Lijkt me niet, ik ken CSC alleen als sponsor van/in de Tour de FranceSithWarrior schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:36:
groeiende markt ook waar de keus is opgevallen en super bedrijf ook qua media exposure,
We gaan het wel horen (terwijl CGI op globaal niveau alvast weer aan het reorganiseren is geslagen).
[ Voor 4% gewijzigd door jil_s op 20-05-2015 15:16 ]
ik doelde niet op CSC
Dat dacht ik dus al, dat jij wat anders bedoelde. Overigens is CSC nu daadwerkelijk opgesplitst.
Een deel van die uitdaging is hoe je dit zo insteekt dat je een goede eerste indruk maakt en verder binnen komt.Wijnands schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:05:
Ik denk toch dat er ook ruimte is om op die manier ons op de kaart te zetten. Ik zit bij een klant waar problemen spelen waar CGI echt wel kennis voor in huis heeft. Uitdaging is om die kennis bij de klant te krijgen, al is het maar beginnen met een expert 's een praatje te laten houden.
Ik ben er binnen en er zitten nog wat collega's. Wat ik wil proberen is dat men ons gaat zien als meer dan alleen een leveerancier van inhuur krachten. Ik wil een manier bedenken om te laten zien dat je met een CGI'er ook meer in huis haalt dan de ene persoon. Er zit een hoop kennis bij ons die aansluit bij thema's bij de klant. Ik wil beginnen met te kijken of ik 's een paar collega's een uurtje of wat een vrijblijvend en relevant praatje kan laten houden.jil_s schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:54:
Dat dacht ik dus al, dat jij wat anders bedoelde. Overigens is CSC nu daadwerkelijk opgesplitst.
[...]
Een deel van die uitdaging is hoe je dit zo insteekt dat je een goede eerste indruk maakt en verder binnen komt.
Jeroen, wordt dit alles ook vanuit het management van CGI ondersteund? Want je initiatief valt te prijzen, maar het verbeteren van het beeld dat CGI bij klanten heeft zou CGI-breed moeten gebeuren, denk ik.
Uitstekend initiatief Jeroen. Ik hoop ook echt dat het eens gaat gebeuren dat klanten de meerwaarde van ons collectief zien. Want dat is er.
IMHO zou een eerste stap moeten zijn om initiatief niet alleen in woord te steunen, maar ook in praktijk de repsonsibility en accountability lager te leggen. Jij zegt dat je het kunt? laat maar zien dan!
Mijn ervaring is dat heel veel goed echt ondernemerschap (met risico's en investeringen) direct wordt platgeslagen door Canadese deskjockeys zonder sjoege van de Europese markt. Dat heb ik trouwens in mn laatste msap ook maar weer eens aangegeven. Ik ben echt helemaal klaar met het neersabelen van concrete voorstellen van het nivo "shut up and take my money"
by the way: vinden jullie ook dat Ron en Sake zo verschrikkelijk stil zijn de laatste tijd?
IMHO zou een eerste stap moeten zijn om initiatief niet alleen in woord te steunen, maar ook in praktijk de repsonsibility en accountability lager te leggen. Jij zegt dat je het kunt? laat maar zien dan!
Mijn ervaring is dat heel veel goed echt ondernemerschap (met risico's en investeringen) direct wordt platgeslagen door Canadese deskjockeys zonder sjoege van de Europese markt. Dat heb ik trouwens in mn laatste msap ook maar weer eens aangegeven. Ik ben echt helemaal klaar met het neersabelen van concrete voorstellen van het nivo "shut up and take my money"
by the way: vinden jullie ook dat Ron en Sake zo verschrikkelijk stil zijn de laatste tijd?
[ Voor 6% gewijzigd door peter00 op 21-05-2015 08:31 ]
Daar hoor je veel van als het goed gaat.. Als het minder gaat moeten ze oppassen wat ze zeggen of hoe ze doen. Elk klein punt kunnen ze op afgerekend worden..peter00 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:29:
Dus met de stilte mag je zelf concluderen hoe het gaat..
Verwijderd
Ron zie ik zo af en toe nog op een meeting en die stuurt geregeld een update rond.peter00 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:29:
Uitstekend initiatief Jeroen. Ik hoop ook echt dat het eens gaat gebeuren dat klanten de meerwaarde van ons collectief zien. Want dat is er.
Sake gaat vanavond zn verhaal doen dus qua stilte valt het wel mee......
Da's mooi.Die van Sake zal ik wel gemist hebben, ik heb niets in mn mail of agenda. net nog gechecked. Is dat voor senior staff ofzo?? Je hebt gelijk. Vanavond horen we meer.
Ron zegt alleen nog maar "thank you" , zonder iets concreets over business ontwikkelingen.
Ron zegt alleen nog maar "thank you" , zonder iets concreets over business ontwikkelingen.
[ Voor 10% gewijzigd door peter00 op 21-05-2015 09:47 ]
Dit wordt nog niet ondersteund maar het fiscal year is nog niet om.elsinga schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:00:
Jeroen, wordt dit alles ook vanuit het management van CGI ondersteund? Want je initiatief valt te prijzen, maar het verbeteren van het beeld dat CGI bij klanten heeft zou CGI-breed moeten gebeuren, denk ik.
Weet iemand hier of het onderstaand project een vervolg is van een oud CGI project uit 2013?
2013: YouTube: Instapinformatie door led-strook op station 's-Hertogenbosch
2015: http://www.omroepbrabant....p+station+Den+Bosch+.aspx
2013: YouTube: Instapinformatie door led-strook op station 's-Hertogenbosch
2015: http://www.omroepbrabant....p+station+Den+Bosch+.aspx
Ik zie op mijn loonstrook dat de waarde van mijn anciënniteit dagen, uit het mandje worden uitgekeerd. Dat was toch niet de bedoeling?
Had je niet moeten aangeven dat je het voor bijvoorbeeld bijsparen pensioen gaat inzetten en anders wordt het uitbetaald.CMG1995 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 07:52:
Ik zie op mijn loonstrook dat de waarde van mijn anciënniteit dagen, uit het mandje worden uitgekeerd. Dat was toch niet de bedoeling?
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Ik wil het gebruiken voor het bijkopen van vrije dagen, maar schijnbaar wil CGI dat niet
ons nieuwe Flexible Benifits System, heeft (uiteraard weer) vertraging opgelopen, en ook de workaround heeft zo te zien vertraging opgelopen, want na de HR mail op 9-4 is het weer erg stil gebleven.
Er waren twee keuzes voor de CGI spaarpot het mandje : belast uitbetalen of onbelast in pensioen stoppen. Flexibele arbeidsvoorwaarden gaan dr echt niet komen. Dat staat al sinds de overname door Logica op de agenda, weet je nog?
We kunnen als automatiseringsbedrijf nog niet eens fatsoenlijke interne vergaderverbindingen opzetten, een flexibel arbeidsvoorwaardensysteem is dan heul ver weg.Helemaal in het huidige bankzitterklimaat waar niemand graag een interne klus gaat doen voor langer dan drie maanden.
We kunnen als automatiseringsbedrijf nog niet eens fatsoenlijke interne vergaderverbindingen opzetten, een flexibel arbeidsvoorwaardensysteem is dan heul ver weg.Helemaal in het huidige bankzitterklimaat waar niemand graag een interne klus gaat doen voor langer dan drie maanden.
Maar dit hoeft toch ook helemaal geen interne klus te zijn? Zoiets besteed je uit aan HR- en payroll professionals, die hebben 't op de plank liggen dan wel zo gerealiseerd voor ons. Je moet het alleen wel willen.
Je zal maar een mandje hebben :-|
Je zal maar een mandje hebben :-|
volgens mij is het tijdperk van de mandjes voorbij en is vandaag alles uitgekeerd...
Verwijderd
Bruto of netto uitgekeerd?nore1g1 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:10:
volgens mij is het tijdperk van de mandjes voorbij en is vandaag alles uitgekeerd...
Dat gaat altijd bruto.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:48:
Bruto of netto uitgekeerd?
bruto inderdaad, ik baal er wel van want ik ging er van uit dat alles in het mandje bleef en ik later wel een keuze kon maken.
Ik heb jullie allemaal over dat uitbetalen van het mandje net een groeps DM over geschreven.
[ Voor 27% gewijzigd door Perenor op 22-05-2015 14:08 ]
Ik heb er zelf weinig last van omdat ik geen mandje heb..Perenor schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:07:
Ik heb jullie allemaal over dat uitbetalen van het mandje net een groeps DM over geschreven.
Ik vind de afhandelijk alleen weer zo typisch.
Ja, zonder enige melding vooraf. Erg mooi weer, dit.bakkerl schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:09:
[...]
Ik heb er zelf weinig last van omdat ik geen mandje heb..
Ik had zo'n mooi formulier ingevuld om het in mijn pensioen te laten storten... Iets is niet erg goed gegaan... Kost weer een paar uur om alles weer recht te trekken. Is daar een code voor?Perenor schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:07:
Ach, de omschrijving "mandje " voor een collectie financiële middelen zegt eigenlijk voldoende. Dergelijke mandjes zijn spreekwoordelijk lek.
ook ik heb t in mn pensioen laten storten middels dat formulier. Net loonstrook nagekeken en bij mij lijkt alles wel goed gegaan te zijn. Er staat een aparte regel op met pensioenstorting
ook ik heb t in mn pensioen laten storten middels dat formulier. Net loonstrook nagekeken en bij mij lijkt alles wel goed gegaan te zijn. Er staat een aparte regel op met pensioenstorting
Hier hetzelfde. Typisch is een zwaar understatement.bakkerl schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:09:
[...]
Ik heb er zelf weinig last van omdat ik geen mandje heb..
opslitsing in EUT en Midden en klein bedrijf MRB ? de stoelendans aan de top is weer begonnen. Mark my words.
De stoeltjes zijn al toegewezen..
Zo, kandidaatstelling formulier voor de OR is net verstuurd!
Wijnands for Presid^H^H^H^H^H^HOR-mumber!
Hopelijk krijgt de OR dan eindelijk weer eens wat meer ruggegraat. Mijn stem/zegen heb jeWijnands schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:45:
Zo, kandidaatstelling formulier voor de OR is net verstuurd!
Wanneer mogen we weer stemmen?
mijne ook.Perenor schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 20:59:
[...]
Hopelijk krijgt de OR dan eindelijk weer eens wat meer ruggegraat. Mijn stem/zegen heb je.
ben wel benieuwd of Ron z'n rood-gele avontuur sneuvelt nu we een aparte energie-tak krijgen, geleid door z'n NL baas.
Denk ik niet.
Die aanstelling ging over Global, niet onder NL.
Jammer dat die opsplitsing is in EUT & MRD en niet EUT & IDT. Dan lijkt het net of het weer 2004 is.
Die aanstelling ging over Global, niet onder NL.
Jammer dat die opsplitsing is in EUT & MRD en niet EUT & IDT. Dan lijkt het net of het weer 2004 is.
let the past be the past.
nee hoor. De muziek is weer gaan spelen. Zie mail van vanmorgen. Ad Interim is weer lid van de rood gele BU, voorafgaand aan een organisatiewijziging.bakkerl schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:24:
De stoeltjes zijn al toegewezen..
Hebben die organisatiewijzigingen een volgnummer opdat de betrokken managers ze uit elkaar kunnen houden?
Daar hebben ze excel voor.. En volgens mijn info zijn ze daar erg goed in.t_captain schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:38:
Hebben die organisatiewijzigingen een volgnummer opdat de betrokken managers ze uit elkaar kunnen houden?
Je zou niet in een MT-meeting willen zitten waar de voortgang van de reorganisatie wordt besproken en er spraakverwarring ontstaat tussen verschillende managers die een verschillende reorganisatie in gedachten hebben
Er zijn toch weinig stoelendansen waar men duizelig van wordt. Zoals deze dus.
Nette mail van onze nieuwe SBU leader.
Verwijderd
Wat is er met de oude gebeurd? Of staat dat in de melding (link) van Mike?
Ja dus ... die gaat weg bij CGI.
Ja dus ... die gaat weg bij CGI.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2015 11:43 ]
Dat staat in de aankondiging van Mike die ook prominent op intranet staat.
Volgens mij mis ik weer van alles... Ik zit ook nog op iets van een samenvatting van de Townhall meeting van 21 mei te wachten. Of is die ook ergens op intranet verstopt?
Doe mij een mail via CGI mail en ik stuur je wel even het e.e.a. door. De townhall was weinig echt schokkend nieuws hoorSjorsius schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:57:
Volgens mij mis ik weer van alles... Ik zit ook nog op iets van een samenvatting van de Townhall meeting van 21 mei te wachten. Of is die ook ergens op intranet verstopt?
Dit topic is gesloten.