[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:35
wvdveer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:16:
Weekendje in je favoriete statspad tank spelen dus. :P
B2 premium, winrate in B2 platoon >75% en ik ben bepaald geen paarse speler, net aan groen :p

[ Voor 48% gewijzigd door _Anvil_ op 08-04-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:42
_Anvil_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:21:
[...]
B2 premium, winrate in B2 platoon >75% en ik ben bepaald geen paarse speler, net aan groen :p
De 1e missie moet je inderdaad in zo'n tankje spelen. Die 75k in wisselende tanks om optimaal gebruik te maken van je first win bonus en die laatste 30 kun je in elke tank spelen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 08-04-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:22
Waar hebben jullie dat gelezen betreft de missies voor aankomend weekend? Kon het zo snel nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ingame.
Als je op missies klikt, zit er ook een tabblad met aankomende missies.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:22
Ah juist op die manier, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Bier koffie en energydrink voor het weekend: Check
Genoeg tijd: Check
Teams: Not sure

Dus ben er wel klaar voor dit weekend :P
1.500 gold laat ik niet liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 18:04

Rianata

Have you played Atari today?

Ooit in een vlaag van verstandsverbijstering die Japanse origamie-tank al eens gekocht... en ik ga niet geforceerd voor 1.500 goud en een garage slot een weekend no-life'en.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

E 50 Ausf. M, 10,4k dmg, Pool Medal, Ace Tanker, eerst farmen op de QB positie en dan nog eens 6k dmg binnenhalen })

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=R-X37VfCvZ4]

[ Voor 3% gewijzigd door TweakJerommeke op 08-04-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Rianata schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:02:
Ooit in een vlaag van verstandsverbijstering die Japanse origamie-tank al eens gekocht... en ik ga niet geforceerd voor 1.500 goud en een garage slot een weekend no-life'en.
Je weet toch Ria dat het met mijn skills zo gedaan is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

bobsquad schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:04:
[...]

Je weet toch Ria dat het met mijn skills zo gedaan is :+
Als je het bier, de koffie en de energydrink uitspaart kun je die tank met garageslot gewoon aanschaffen voor dat geld. Sterker nog, kun je waarschijnlijk een betere en hogere tier premium tank voor kopen 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

Zo zie je maar weer, alcohol, cafeine en energiedrank zijn slecht voor je :9

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:20
Maaaaar, bij een WOT verjaardag horen meestal toch ook 15% kortingen op tier 9 en 10 tanks :D En op halve en hele jaren premium account O-)
Ik heb in iedergeval even mijn (premium) consumables verkocht die ik destijds met 50% korting had gekocht. Misschien kan ik er een leuke tier 9 of 10 van kopen en anders gewoon weer consumables :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:02
Voor wie niet de blog van Rita leest, Alienware heeft weer een giveaway: http://eu.alienwarearena....s-bonus-code-key-giveaway
1 premium day and a case of cola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 12:53
Na een korte periode in Pure Evil ([PE-] en [PE-1]) heb ik vanwege de onrust daar besloten om op zoek te gaan naar een nieuwe klanu. Op aanbevelen van een oud-GOT'ter (you know who you are) eens bij [LAVA] geïnformeerd en gelukkig toegelaten. Vanaf a.s. vrijdag dus onderdeel van Lobsters Assemble, Vanquish All! en hopelijk voor langer dan een week haha :D

(p.s. hoi Vae Victus :) )

Edit: Oh en ik wil jullie deze epische trickshot van ETitus niet ontnemen :*) http://gfycat.com/ExcellentEsteemedFlee

Het is niet wenselijk en niet de bedoeling om dat in het topic te noemen.

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 09-04-2015 13:00 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noil
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 13:32
Provoceren van een nota bene afgesloten discussie is niet de bedoeling!

[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 09-04-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het topic is weer schoon, tijd om weer ontopic te gaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Crap, leuke special dit weekend: http://worldoftanks.eu/en...special-wot-4anniversary/
En uiteraard kan ik daar vrijdag en waarschijnlijk ook zaterdag geen gebruik van maken. Terwijl die x5's lekker aantikken natuurlijk in de grinds. Oh well. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Gaius schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:11:
Crap, leuke special dit weekend: http://worldoftanks.eu/en...special-wot-4anniversary/
En uiteraard kan ik daar vrijdag en waarschijnlijk ook zaterdag geen gebruik van maken. Terwijl die x5's lekker aantikken natuurlijk in de grinds. Oh well. :P
Mooi! Voor mij en anderen die best een paar miljoen extra zilver kunnen gebruiken is het beste om vandaag nog een zooitje gewonnen/dure consumables en equipment te verkopen, en morgen alle gewenste equipment en een voorraadje goedkope dagelijkse consumables met korting te kopen... Bijna m'n eerste tier9 vrij (waffentrager auf pz4), maar alles met 50% korting gaat natuurlijk voor zaken met 15% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:24
Istrilyin schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:29:
[...]

Mooi! Voor mij en anderen die best een paar miljoen extra zilver kunnen gebruiken is het beste om vandaag nog een zooitje gewonnen/dure consumables en equipment te verkopen, en morgen alle gewenste equipment en een voorraadje goedkope dagelijkse consumables met korting te kopen... Bijna m'n eerste tier9 vrij (waffentrager auf pz4), maar alles met 50% korting gaat natuurlijk voor zaken met 15% korting.
Ik ga proberen om geld te krijgen om mijn eerste tier 10 te kopen. Moet ook wel sneller gaan met die premium dagen van de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Net weer een Urgent Order missie voor 7 dagen prem, als het zo door blijft gaan hoef ik geen prem meer te kopen. >:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:50
TweakJerommeke schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:56:
Net weer een Urgent Order missie voor 7 dagen prem, als het zo door blijft gaan hoef ik geen prem meer te kopen. >:D
Wat zijn urgent order missies? Zijn dat speciale missies voor hoge tier spelers?

EDIT: Google kwam met t antwoord. Het zijn blijkbaar speciale missies in stronghold.

[ Voor 12% gewijzigd door JulesvH op 09-04-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo vandaag vroegtijdig gestopt. Niet normaal meer hoe slecht de teams waren en hoe bizar hard de RNG tegen zat. En daardoor ga je zelf ook alsmaar slechter en slechter spelen. Kepro en Bean waren er nog eerder klaar mee. 2 potjes later had ik ook genoeg gezien. Wilde nog een potje in de Bulldog doen. Gigantisch camp team ofc, dus binnen no time 10-3 achter. Ik zag kans om richting hun basis te gaan om hun 3 arties te gaan pakken. Staat daar een diep rode KV4 te campen, waar ik uiteraard precies inrij en gespot word. Ik denk, dan mijn clip maar in hem legen, hij draait zijn turret, schiet totaal ongeaimed......:

One shot ie mij omdat mijn ammorack eruit vliegt. |:( |:( |:( Ja hoor, dat was dus echt de druppel. Daaaaaag WG met je fucking bs altijd ;w ;w

WTF hebben ze met die Bulldog gedaan echt? Ik ben de afgelopen dagen van de 4 potjes 3x ge ammoracked. Helaas heb ik dit potje niet eens mijn gun kunnen gebruiken, dus ook nog eens 0 dmg. What the heck :X

[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 09-04-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Usertmp heeft zowat iedere battle een damaged ammorack gekregen bij de eerste hit die hij kreeg... En dat waren iedere keer andere tanks die hij speelde....
De teams lieten het vaak echt gigantisch afweten.. staan ze toe te kijken hoe je afgemaakt wordt door 3 vijanden.. ipv even te komen helpen, maar nee ze blijven lekker achter het rotsblok staan met 2 man met beide full hp (T30 en T-62A)!!

De enige mensen waar je iets aan had waren je platoongenoten.. als die al niet gefucked werden door de RNG.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amen. Ander mooi voorbeeld: Fishermans Bay, wij zitten in een med platoon. T10. Toegegeven, ik ben niet echt goed op die map. Maar goed, wij dus het midden pakken. Blijken er maar 3 tanks in de stad te zitten van hun tegen 8 (!!!!) van ons. 3x raden wat ze doen?

Niks. Lekker blijven zitten. En de linker flank wordt overlopen, en wij worden overlopen in het midden. En een dikke 15-5 loss ofzo. Van dat soort potjes wordt ik echt razend. Helemaal als je dan ziet wie je laatste team mate is. EEN FULL HP E-100. GG en wp! |:( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potje in mijn E50:
Eerste hit: Ammorack beschadigd + schade.
Tweede hit: Kanon beschadigd.
Derde hit: Schade.
Vierde hit: Toren beschadigd + schade.

Drie zeer belangrijke modules aan stront na 4 schoten. WG pls. Pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:15
Hoe kan je tekst uit een ingame chat kopieren en plakken? Werd zojuist helemaal verrot gescholden door ene Debro71 omdat ons team werd ingemaakt. In het Nederlands werd vooral de GOT clan uitgescholden.

Is er iets gebeurd met onze clan waardoor we een slechte naam hebben gekregen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Random idioten heb je altijd zeg ik maar zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
oosterhofjf schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:39:
Hoe kan je tekst uit een ingame chat kopieren en plakken? Werd zojuist helemaal verrot gescholden door ene Debro71 omdat ons team werd ingemaakt. In het Nederlands werd vooral de GOT clan uitgescholden.

Is er iets gebeurd met onze clan waardoor we een slechte naam hebben gekregen ofzo?
Gewoon een replay/screenshot zal al genoeg aan moeten tonen. Misschien even de moeite waard om met Size, onze nieuwe diplomaat, er naar te kijken. Debro71 is van RANGR, dus dat zou makkelijk te bespreken moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
iTitus schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 03:08:
[...]

Gewoon een replay/screenshot zal al genoeg aan moeten tonen. Misschien even de moeite waard om met Size, onze nieuwe diplomaat, er naar te kijken. Debro71 is van RANGR, dus dat zou makkelijk te bespreken moeten zijn.
+1 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Wanneer gaat de in de weekend missie gewonnen premium account in?

- direct na behalen
- vanaf 1e battle na behalen

Aangezien ik zaterdag niet kan is het dan namelijk vanavond stoppen na behalen of zondag laatste battle van deel 1 behalen en dan vol voor 75k XP met 5x

Kan je onder de missie tab zien hoe ver je bent eigenlijk? namelijk nooit opgelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Direct na behalen en ja progressie van missies kun je daar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Interessante midweek weer. Gisteren m'n Ace in de T-67 gehaald. Op een loss. Het was een goede pot, maar voor m'n gevoel absoluut geen Ace. 2400dmg is natuurlijk wel erg nice voor een tier 5, maar ik had maar 3 kills. En we verloren natuurlijk, dat dempt de vreugde ook wel een beetje. :P

Oh, en dinsdag m'n eerste Pool's Medal (incl Defender, en Pascucci's) gehaald. Was ik erg happy mee. VK 30.01 (P), stronk tank.

Bijna klaar met de VK 30.01 (P), en dan kan ik die crew overzetten naar de VK 30.02 (M). Tiger (P), die na de VK 30.01 (P) komt trekt me niet echt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
psychoclown schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:13:
Direct na behalen en ja progressie van missies kun je daar zien.
Thnx. Dan vanavond maar tot 14x Top 10 plaatsen in gewonnen battles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Ja top 10 is niet zo moeilijk winnen wordt lastiger:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Zo, het x5 weekend is begonnen inclusief alle leuke aanbiedingen...

Nu was er dat pakket van die 4 verdwijnende premiums (voor mij niet boeiend, TOG en t14 heb ik al).. voor 45 euro geloof ik? Was de laatste kans blabla..

Zie nu dat het pakket er *toch* nog in staat, en dan afgeprijsd voor 29 euro(!)

Stronk money grabbing scam WG... leuk als je de berichten geloofde en vorige week de volle mep betaalde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
whaha geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
whaha je hebt gelijk Anvil! 8)7

Honourable Discharge Bundle

Offer expires in 3 d.
Old price: € 53.05
€ 29.65Discount: 44%
This package contains:

Panther/M10, German Tier VII Medium Tank;
TOG II*, British Tier VI Heavy Tank;
T14, American Tier V Heavy Tank;
FCM 36 Pak 40, French Tier III Tank Destroyer;
4 garage slots;
premium account: 30 days - bonus.
These four incredible machines have fulfilled their service and now they roll out for a well deserved retirement. But before they do, you have one final opportunity to claim them for your personal tank collection and keep their memory alive! Beside the tanks, this bundle also contains four garage slots to accomodate them safely in your garage, and a free bonus of 30 days Premium - get it while you still can!

Denk dat ik hem nu toch maar ga kopen :9~

[ Voor 3% gewijzigd door sneakeye op 10-04-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Dan wordt deze bundel iig wel wat interessanter :P Even over nadenken...

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik ben anders wel blij met de - 15% op tier x tanks. Dit weekend komt de obj 263 in de garage. Die tier 3 begin in niet aan en dat pack denk ik zelfs nog niet aan. Je kan imho je geld beter steken in 1 tier VIII premium. Die nu ook aan - 15% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Eens kijken of ik nog een tier X tank kan halen dit weekend, korting is altijd mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Ik zie die package vooral als 30dagen premium met 4garage slots = 1200gold + 4bijna gratis tanks:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
sneakeye schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:09:
Ik zie die package vooral als 30dagen premium met 4garage slots = 1200gold + 4bijna gratis tanks:-)
Dat bedoelde ik met interessant! :9

*Edit: Maar een T26E4 of Panther mit 88 is ook wel leuk voor erbij... :X

[ Voor 13% gewijzigd door Orandajin op 10-04-2015 11:12 ]

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
t26e4 vindt ik zo traag en mwa gun, Panther mit 88 weet ik niet of dat wat is.
Iemand tips over deze tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Tip: koop een premium tank voor een natie en class waar je al een goede crew voor hebt. Als je bijvoorbeeld een 4 skill German medium crew hebt is de Panther mit 8,8cm een (redelijk) goede tank en heb je er veel meer plezier van, dan wanneer je vrijwel geen Duitse mediums speelt. Dat geld voor vrijwel alle premium tanks, op enkele uitzonderingen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
t26e4 vind ik een hele vervelende tank om frontaal tegen te vechten, toch een goede indicactie van zn kracht imho..

(Zelf heb ik al een fury, geen extra trainer voor die lijn nodig dus)

[ Voor 25% gewijzigd door _Anvil_ op 10-04-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 13:45
Let wel op met de Honourable Discharge Bundle,

Ik heb zelf de tog, Panther/M10 en de td al, en ik liep te kijken of het een goede aanbieding was om zo het goud te krijgen voor de tanks die ik al had. Alleen zijn die tanks nu ook in de aanbieding, je krijgt nu dus minder goud voor de 29 euro ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
JPvdB schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:44:
Let wel op met de Honourable Discharge Bundle,

Ik heb zelf de tog, Panther/M10 en de td al, en ik liep te kijken of het een goede aanbieding was om zo het goud te krijgen voor de tanks die ik al had. Alleen zijn die tanks nu ook in de aanbieding, je krijgt nu dus minder goud voor de 29 euro ! :P
Goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
Prima actie.
Ik heb de is6 (alvast) gekocht als toekomstige trainer voor mijn heavy russian tanks, ook al zit ik pas op tier v.

Verder een heleboel equipment ingekocht voor tanks waar het nog op ontbrak.

Straks nog kijken hoe het zit met de x5 bonus i.c.m. de top of the tree actie (50% op crew skills) op de is4 lijn. Dan zou het extra snel moeten gaan met mijn crewskills op mijn kv-1 en t28
Wellicht ook interessant voor mensen die nog wat tanks in die lijn hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Laatst online: 14:02

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Hahah heb dat pack net gekocht.

Word een beetje gek van de light tanks, hoewel ik langzaam maar zeker ook wat mediums heb.

Heb op voorraad:
- pz 35t
- pz 38na
- pzIIIa (light)
- pz4a (med)
- pz5d (med)
- DW 2

en nu net de Pz4H, 4 H, deze vind ik leuk om te spelen. Met die light tanks kan ik niet zo heel veel. Omrijden is lastig vind ik en de kannonen bounchen veel af. De DW2 vind ik trouwens echt een slecht ding. kanon is veel te licht...

het snipen waar de duitse tanks volgens zeggen zo goed in zijn vind ik ook lastig.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Dat klopt de snipe tenks waar je het over hebt komen pas later in de lijn (tanks als de Tiger en Panther), nu zit je voornamelijk met een stel hele lastige tanks.

De pz 35 en de pz38na zijn allebei scout tanks. Dus niet bedoeld om dmg te doen, maar juist om de vijand te spotten. Lastige is alleen dat beide tanks niet echt de viewrange van een echte scout tank hebben, dus wordt je zelf ook vaak gespot als je andere tanks probeert te spotten.

Het is even door een zure appel bijten want de tanks verder in de duitse tree worden een stuk leuker vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Laatst online: 14:02

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Nou dat hoop ik. Bedankt voor de info themaxter!

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Waar je ook op kunt letten is dat de Pz 38nA scout matchmaking heeft, en dat betekent dat ie tier 7 kan zien. Voor beginners een erm... interessante setting... Je kunt het zien als leerzame ervaring, maar m.i. leer je niet zoveel van aan puin geschoten worden door een IS of T29 na 3 minuten. :+

Maar goed, je bent al bij de tank die je daarna kunt spelen (de Pz IVH), dus daar ben je al doorheen. :)
Tip bij de DW2, gebruik de 5cm gun, en niet twijfelen om premium ammo te schieten als je merkt dat het nodig is (ook al maakt het dat natuurlijk wel duurder). Op tier 4 is er niks mis met de tank, tier 5 is het opletten en tier 6 kom je toch niet. De hele DW2-ervaring is mij iig erg meegevallen (itt de Pz 38nA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook net door de Pz. 38 nA heen en dat is idd geen goede scout. Als je op de lage tiers wilt proberen of scouten iets voor je is, zou ik de Pz. I C of de Luchs aanraden. Deze zijn sneller en wendbaarder dan de Pz. 38 nA en je kunt er bovendien ook leuke schade mee doen :)

En ja, de DW2... Dat was een van mijn eerste tanks en ik vond hem ook verschrikkelijk. Wat Gaius zegt, gebruik het 5cm kanon en je komt iig door elke tier 4 tank heen. Helaas kwam ik daar zelf veels te laat achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
strategie: eerst 15 keer winnen op een paar tanks, dan pas je 5x gaan halen op de meeste tanks, dan heb je meer 5x die meetellen voor de 75k :D
Alleen winnen met deze teams is wel lastig zeg, voor je het weet staat het 2-14...:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Ja en probeer die 15x winnen op tanks waarmee je niet persé xp nodig hebt (gold tanks etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
sneakeye schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:50:
Ja en probeer die 15x winnen op tanks waarmee je niet persé xp nodig hebt (gold tanks etc)
Ik heb het gedaan met een 3 x tier 8 premium matchmaking tank platoon. Eerste deel van de special gehaald en 1.3m credits erbij. :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:50
iTitus schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:48:
strategie: eerst 15 keer winnen op een paar tanks, dan pas je 5x gaan halen op de meeste tanks, dan heb je meer 5x die meetellen voor de 75k :D
Alleen winnen met deze teams is wel lastig zeg, voor je het weet staat het 2-14...:'(
Sterkte, ik zit momenteel op 4-19 met 3k wn8 gemiddeld.. Wat een treurnis is het vandaag. :/ Vanavond in een platoon maar verder, dan kan er tenminste nog een beetje gecarried worden.. :F

[ Voor 12% gewijzigd door wvdveer op 10-04-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
GJP80 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:01:
[...]

Ik heb het gedaan met een 3 x tier 8 premium matchmaking tank platoon. Eerste deel van de special gehaald en 1.3m credits erbij. :+
1,3miljoen? Just how? krijg je zoveel van de missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
sneakeye schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:43:
[...]

1,3miljoen? Just how? krijg je zoveel van de missies?
Lijkt mij redelijk eenvoudig. Je moet 15 keer winnen, als je dus zo'n 15 potjes speelt wint met een tier 8 premium tank en je hebt een premium account maak je tussen 80-100k winst per battle. Even aangenomen dat je toch wel zo'n 1.5-2 keer je eigen HP aan schade doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
Ohja ofc premium tank ofc;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WN8......
ThomasG schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:53:
[...]
Lijkt mij redelijk eenvoudig. Je moet 15 keer winnen, als je dus zo'n 15 potjes speelt wint met een tier 8 premium tank en je hebt een premium account maak je tussen 80-100k winst per battle. Even aangenomen dat je toch wel zo'n 1.5-2 keer je eigen HP aan schade doet.
Deel dat maar door de helft.... Dit werkt dus niet voor de 15 wins:

Victory!
Battle: Province
Vehicle: T18
Experience received: 9,915 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 26,146 (compensation for damage caused by allies: 16)
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Cool-Headed, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 11 903 (100)

Foutje. Tier IV+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Beste heren en dames,

Ik ben nu al een paar maanden wot aant spelen, en ik dacht laat ik er toch maar wat aan spenderen, om bepaalde grinds toch wat te versnellen met wat extra credits wou ik een premium tank gaan kopen. Nu heb ik even wat fora afgelezen en worden de t34 en is 6 toch wel een beetje bekroond als de betere credit makers. Nu is alleen het probleem dat ik meer een medium tankrijder ben en dus meer neig naar bijvoorbeeld de amx cdc.

Dus mijn vraag is of de amx cdc nou een veel slechtere credit maker is dan bijvoorbeeld een is6 of t34?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je al een non-premium tier 8 tank by the way?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
XBladee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:19:
Beste heren en dames,

Ik ben nu al een paar maanden wot aant spelen, en ik dacht laat ik er toch maar wat aan spenderen, om bepaalde grinds toch wat te versnellen met wat extra credits wou ik een premium tank gaan kopen. Nu heb ik even wat fora afgelezen en worden de t34 en is 6 toch wel een beetje bekroond als de betere credit makers. Nu is alleen het probleem dat ik meer een medium tankrijder ben en dus meer neig naar bijvoorbeeld de amx cdc.

Dus mijn vraag is of de amx cdc nou een veel slechtere credit maker is dan bijvoorbeeld een is6 of t34?
Ik heb vandaag de is6 gekocht, maar zit zelf nu op tier 5. Ik zou kunnen overstappen op tier 6, maar wil eerst mijn wn8 van geel naar groen krijgen. Die is6 blijft voorlopig in de garage staan. Volgens mij krijg je veel commentaar van medespelers als je er als "noob" in gaat rondrijden. Die is-6 was nu in de aanbieding, vandaar.

Als je zelf de medium lijn wilt spelen kun je beter een medium tank kopen van het land waar je je medium tanks mee speelt, zodat je je crew kunt trainen. Je koopt gewoon een premium medium zonder crew en je wisselt je medium crew af tussen je normale tank en je medium tank. Vooral lekker voor de x2 daily bonus voor de eerste winst (dit weekend x5) zodat je crew sneller zijn skills/perks getraind krijgt.

Maar om je vraag te beantwoorden. Gemiddeld wordt er netto 17k credits verdient met die amx.

http://www.vbaddict.net/t...amx-chasseur-de-chars-248

[ Voor 5% gewijzigd door JulesvH op 10-04-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
User schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:28:
Heb je al een non-premium tier 8 tank by the way?
Ja hoogste is tier 9. Heb al 6k battles ofzo gedaan. Ben alleen op zoek naar een manier om de grinds wat te versnellen, en omdat ik steeds credits te kort heb leek het me een goed plan om misschien een premium te kopen.

Edit: Ik ben niet een of andere "noob" die na een paar honderd battles denkt zo een tier 8 aan te schaffen :p. Ben een gewone groene above avg speler *kugh kugh* die zich meer verdiept in het spel.

[ Voor 20% gewijzigd door XBladee op 10-04-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
XBladee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:04:
[...]

Ja hoogste is tier 9. Heb al 6k battles ofzo gedaan. Ben alleen op zoek naar een manier om de grinds wat te versnellen, en omdat ik steeds credits te kort heb leek het me een goed plan om misschien een premium te kopen.
Ah. In dat geval:
Hier de vbaddict stats over alle premiums gesorteerd op netto credits.
Klik twee keer op de values om de kolom te sorteren van hoog naar laag.

http://www.vbaddict.net/s...ieldname=creditsn&server=

[ Voor 6% gewijzigd door JulesvH op 10-04-2015 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Who needs scouts anyways, we have stronk Russian tenks! :+ :+

Jammer dat deze niet telt voor de LT-missies ;)

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/ca7108a337ff2e412d096f21ebed9ae9.jpg

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 20:18
XBladee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:19:
Beste heren en dames,

zie dit linkje over netto winst gemiddeld per tank na een battle.

Persoonlijk zou ik er niet zo veel van aantrekken maar een tank kiezen die je bij je speelstijl past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Vandaag na lang wikken en wegen toch maar besloten om de IS-6 te kopen, ik had nog wat gold staan van de Pz.IIJ bundel en met de sale werd het toch wel erg verleidelijk! Nog maar 1 potje in gespeeld maar de reload van <10sec is bijzonder aangenaam, en de armor layout is natuurlijk briljant en heel vergevend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Die tank is inderdaad heel makkelijk om credits mee te grinden. Vooral zijn pref MM maakt zijn armor zalig. Enige waar je je aan kan ergeren is de gun. Die kan je wel nog beter maken met crewskills. Maar als je tegen een tier IX heavy moet, verdien je er meestal niet veel aan :P
Joindry heeft beetje spijt dat hij de lowe staan heeft ipv een is-6 :( Dat ding is zo traag geworden de laatste jaren... Vroeger deed ie rondjes rond een kv-5, nu is het omgekeerd. Zeg dan nog eens dat WG niet/nauwelijks durft raken aan stats van hun premium voertuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Een lowe speel je niet meer voor de lol, maar puur om credits te schieten.
Dat gaat nog prima ermee.
Het is alleen niet echt een beginners tank.

Een is6 met zijn armor en MM is dan een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkloot ik mijn eigen Pools medal.

Whoops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
User schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:24:

Whoops.
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/614/631/54b.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victory!
Battle: Mittengard
Vehicle: FCM 36 Pak 40
Battle achievements: Scout

Ok, dus als je daar start heb je automatisch scout. Ok. Hoef je niet eens voor te bewegen. Nou ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 20:18
User schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:24:

Whoops.
Hierbij heb je er eentje user, hoef je niet meer op zoek ;)
Afbeeldingslocatie: https://worldoftanks.com/dcont/fb/media/80_achievements_correct/pool.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battle: Siegfried Line
Vehicle: Rhm.-Borsig Waffenträger
Experience received: 5,000 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 24,631
Battle achievements: Sharpshooter, Mastery Badge: "III Class"
Mission completed! Reward:
Vehicles added: Type 3 Chi-Nu Kai
Slots added: 1

Het was de scheld kannonade waard. Wat zitten er toch allerlei 30 of 40 jarigen te schelden terwijl ze krampachtig achterin proberen blauw te zijn. Op een zaterdagmiddag.... En maar schelden en zelf 123 damage doen ofzo. Tofste was een 110 HT battle als scout. Hele scheld kannonade van het hele team, (want een HT moet naar de stad ofzo): mooie carry en win en een M. Prettig weekend! Wat een gescheld joh tegenwoordig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 10:46

Geckoo

Good news, everyone!

als ik nu de Honourable Discharge Bundle koop met daarin de
maar ik heb al de TOG, hoeveel gold krijg ik daarvoor?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Laatst online: 18:24
Geckoo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:41:
Evenveel als de tog in de ingame store is volgensmij. Weet even niet hoeveel dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 50% nu kan dat goedkoper denk ik. En goudwaarden zijn gehalveerd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn wat zijn die x5 weekends bizar zeg. Je zou zeggen dat het andere team daar ook last van heeft.. Niet dus.. Solo was het niet te doen, dank zij wat platoonmaten uiteindelijk nog een goede WR weten te halen.

Anyway:

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 11-04-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
ik had vanmorgen 12 van de 15 gewonnen dus hoop het vanavond door te kunnen zetten om de laatste 26 battles in de top 10 te staan voor me gratis premium tankje :).

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:38:
Damn wat zijn die x5 weekends bizar zeg. Je zou zeggen dat het andere team daar ook last van heeft.. Niet dus.. Solo was het niet te doen, dank zij wat platoonmaten uiteindelijk nog een goede WR weten te halen.

Anyway:

[video]
Bedankt voor het uploaden van die replay Mr. Size! Erg leuk om er jouw commentaar bij te horen! :*)

Het was idd een pot met behoorlijk veel geluk. Zo'n schot als op de turret van de Type 64 terwijl hij de hele tijd heen en weer bewoog heb ik daarna niet meer gemaakt met deze gun. En die AMX die én een keer op mijn gun schiet én een keer mist omdat ik precies op dat moment rem... :+

Qua accuracy (0,5) en aimtijd (3,4s) valt de gun idd mee vergeleken met bijv. de KV-2. Zeker als je aan deze gun gewend bent geraakt is 'ie nog best betrouwbaar. Ik geloof dat ik boven de 70% hitrate uitkwam. Overigens heb ik inmiddels de ISU ge-unlocked en derp ik gewoon lekker verder tot ik de BL-10 heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn281/pluggie2/shot_027.jpg

Scoutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derp

Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn281/pluggie2/shot_033.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 02:57
Geckoo schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 17:41:
Ik heb kort geleden een TOG II gift gekregen, ik had al een TOG II dus kreeg ik 3500g + garage slot (screenshot)
Ik weet niet zeker of nu met de kortingen je de volledige gold waarde krijgt, dus het beste is of even vragen aan de support, of wachten totdat de kortingen voorbij zijn (Dinsdag geloof ik?).

Oh, en nu met de huidige kortingen, is het misschien waard om uit te rekenen hoeveel de tanks kosten in gold .... misschien ben je goedkoper uit om een gold pakket te kopen en de tanks + slots in-game te kopen?
Reken het even na.

edit:
De bundel heeft voor dit weekend ook een korting gekregen. (29,65 ipv 44,99)
Ik gok dat je dan 70% van 3500g (2450g) krijgt. Goede deal, niet wachten, nu kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Kser op 11-04-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Rianata schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:02:
Compensation for Type 3 Chi-Nu Kai
gold 750

Was toch makkelijker dan gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Rianata schreef op zondag 12 april 2015 @ 11:04:
[...]

Compensation for Type 3 Chi-Nu Kai
gold 750

Was toch makkelijker dan gedacht 8)7
Gaat hard met die x5 per tank ;)
Zit je zo op de 75k exp

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Hoe maak je een screenshot van je replay? Als ik Print Screen kies krijg ik alleen een zwart vlak. Ik open dan een replay en tijdens afspelen druk ik dus op PrtSc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Heb het gevonden. Stonden onder screenshots.

Hierbij 1e screenshot. Match Making of Match Fixing. Zoek de mango tussen de tomaten en een regenboog aan de overkant

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/sc/ymtyyiwln71m7ln/AACGFsHNt1XV7v2pFlkIu6nBa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
2e poging

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
WG doet niet aan MM aan de hand van XVM stats of wat voor stats dan ook. Dus ik zie het probleem niet.

Tip; uninstall XVM -> have more fun.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Zoek de mango tussen de tomaten en een regenboog aan de overkant

Afbeeldingslocatie: http://i1303.photobucket.com/albums/ag156/onearm2006/shot_002_zpsu4ht9jta.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Je hebt nu in 3 berichten dezelfde screenshot geplaatst... Wat wil je nu eigenlijk duidelijk maken? Dat jij een slecht team heeft en de vijand niet? Shit happens... Niet dat het echt boeiend is verder ofzo..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

O_A_B schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:01:
Heb het gevonden. Stonden onder screenshots.

Hierbij 1e screenshot. Match Making of Match Fixing. Zoek de mango tussen de tomaten en een regenboog aan de overkant
Verklaar je nader want ik snap je niet je speelt tier 5 zulke teams kom je heel vaak tegen op deze tier ????

Dus wat is nou het probleem

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

wsLy schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:26:
Je hebt nu in 3 berichten dezelfde screenshot geplaatst... Wat wil je nu eigenlijk duidelijk maken? Dat jij een slecht team heeft en de vijand niet? Shit happens... Niet dat het echt boeiend is verder ofzo..
Afbeeldingslocatie: http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-bringen-sie-mir-fegelein.png

Waarom ben je weer terug naar s3al gegaan? :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Frozen schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:38:
[...]

[afbeelding]

Waarom ben je weer terug naar s3al gegaan? :)
BRINGEN SIE MIR FEGELEIN!!!!

Omdat ik geen tijd meer heb voor CWs ivm mijn werk.
Kan nu ook pas weer dinsdag of woensdag spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een verslag te lezen van Eichmann zijn proces. Dat is dan echt "die wer die ausradiert werden mussen die wer die ausradiert werden, und der wie die personen ausradiert werden mussen, mussen die personen sein die das ausradiert werden mussen" en dat in 6 bijzinnen met 250 woorden nominaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-09 12:25
mission complete

750 gold added :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FSg8XGj.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fFepnZd.jpg?1

Mijn eerste tier 10 met 3 marks erop :). Op naar de volgende tier 10 met 3 marks. Zag opeens dat ik best dichtbij was voor de derde mark op de IS-7 (ongv 90%), dus ging ik er vandaag maar even goed voor zitten. Had wel een set back bij 94,95% dankzij de mooie arty shells die achter elkaar mn tank in vlogen maar uiteindelijk toch gelukt. :)
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.