Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 55.101 views

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-06 15:46
Gold n00bs!

(gefeliciteerd, ik wed trouwens dat de MoE op die chinese gouden t59 een stuk makkelijker is, met al die falende rich kids achter de knoppen ;) )
_Anvil_ schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:56:
Gold n00bs!

(gefeliciteerd, ik wed trouwens dat de MoE op die chinese gouden t59 een stuk makkelijker is, met al die falende rich kids achter de knoppen ;) )
Nope, het is 1 van de moeilijkere tier 8 3MoE om te halen.

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:12
User schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:26:
[...]
Klinkt heel erg bekend. :P
tjah, uiteindelijk ben je er dan maar klaar mee en zorg je eerst dat je je 3k dpg hebt en daarna maar gaat yoloen;p
Nice, klinkt goed als ik dat zo lees. Weliswaar jammer dat de formule enkel damage en kills meeneemt. Een Light speler die puur voor kills en damage gaat krijgt dus een hogere score ten opzichte van een Light speler die voor spotten damage speelt.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Mijn 2e review, dit keer de machtige Veroveraar :)

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:42
psychoclown schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:15:
[...]

Nice, klinkt goed als ik dat zo lees. Weliswaar jammer dat de formule enkel damage en kills meeneemt. Een Light speler die puur voor kills en damage gaat krijgt dus een hogere score ten opzichte van een Light speler die voor spotten damage speelt.
Inderdaad, hier een mooi voorbeeld, toevallig net gespeeld. Let niet op mijn score maar even op de T-71 met zijn spotting damage. _/-\o_

http://wotreplays.com/site/1824701#team

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

psychoclown schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:15:
[...]

Inderdaad, spotting damage snap ik ivm de WoT API, maar spots zelf niet meetellen? Dunno about that.
Gelukkig wordt spotting dmg wel altijd beloond met een bak XP, maar qua WN8 koop je er idd niet veel voor. Jammer dat dit in die nieuwe XTE calculatie ook buiten beschouwing is gebleven, want assisting dmg kan zo belangrijk zijn. Je ziet dat Kepro waarschijnlijk een hoop dmg heeft kunnen doen dankzij die T-71, zonder hem had het potje wellicht heel anders gelopen. De enige reward die je nu krijgt is XP, daar is natuurlijk niets mis mee. Maar inmiddels is WN8 of whatever calculatie toch wel toe aan enige vorm van spotting belonen?
Mr_Size schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:14:
Gelukkig wordt spotting dmg wel altijd beloond met een bak XP, maar qua WN8 koop je er idd niet veel voor. Jammer dat dit in die nieuwe XTE calculatie ook buiten beschouwing is gebleven, want assisting dmg kan zo belangrijk zijn. Je ziet dat Kepro waarschijnlijk een hoop dmg heeft kunnen doen dankzij die T-71, zonder hem had het potje wellicht heel anders gelopen. De enige reward die je nu krijgt is XP, daar is natuurlijk niets mis mee. Maar inmiddels is WN8 of whatever calculatie toch wel toe aan enige vorm van spotting belonen?
Nee. Spotting damage staat op dit moment niet werkbaar in de API. Pas als dat gefixed wordt kunnen er fatsoenlijke ratings voor lights gemaakt worden.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Eindelijk weer eens een lekkere pot in de Matilda gespeeld op Westfield. Ben hoog in de heuvels op A4 gaan staan en lekker rapid fire neergelegd. Potje eindigde in 7 kills, 1st class, Top Gun, High Caliber & Master Gunner. Blijft toch een fijn dingetje.

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 20:54
ik ben erachter gekomen dat ik alle performance statistieken ronduit storend vind in WOT voor mijzelf, ik merk dat ik perse 2000+ wn8 wil halen per battle en dat ik alleen aan het letten ben op mijn eigen damage.

Maar ik vind een aantal dingen WEL handig van xvm, bijvoorbeeld de minimap, hitlogs, indicatie vanwaar je geraakt werd, het in 1 click van crew wisselen, het zien van je crew xp per battle etc.

Is het mogelijk dat je alle performance statistieken (behalve xp dan uiteraard) kan verbergen? Ik wil ze ook niet meer in het laadscherm zien en al helemaal niet meer na elke game.

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-05 20:40
Ja hoor, heel makkelijk. Als je bijvoorbeeld de modpack van Aslain download kun je zelf kiezen welke mods je installeert.

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-06 20:18
Heb nog een bonus code voor 1 dag premium, stond op facebook van promod.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 19:53
tnx,

Werkt. :-)

Als het een algemene code is kan iedereen gewoon proberen of het werkt.

[Voor 67% gewijzigd door Fiesta1958 op 25-04-2015 21:36]

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 12:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Heb een nieuwe Arnie voice mod gemaakt voor 0.9.6

Hier te downloaden: https://mega.co.nz/#!VU5j...eXWwZn50Mmq1LefK54b_qfL3E

Videootje:

8)7

• _Anvil_
User schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:01:
[...]
Nope, het is 1 van de moeilijkere tier 8 3MoE om te halen.
umm, hoe weet jij dat? :)

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:52
TweakJerommeke schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:38:
Heb een nieuwe Arnie voice mod gemaakt voor 0.9.6
Is dat veel werk? Aangezien hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen 0.9.7 uitkomt....

Wel geinig.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Een clangenoot, LuciqueII, is zojuist wereldkampioen geworden met Hellraisers :)
Die gasten hebben echt goed gespeeld, was een genot om vandaag te kijken.

Stichting Hobbyserver

• _Anvil_
Net gezien ja, GG :)
Wins/Battles: 4 (14) (28.6%)

Legit, legit, legit allemaal vanavond. Van pure ellende gestopt, plezier gaat gewoon helemaal weg op deze manier. 3 potjes T69: 3x bottom tier en 3x uiteraard braindead T10's aan mijn kant. Ook de Lorraine mocht vandaag niet, op beide autoladers 3 losses. Gewoon niet eens de fucking daily weten te halen. Zo'n slechte avond heb ik nog niet eerder meegemaakt, maar nog veel vervelender: totaal geen fun gehad. Meestal zet ik na een loss streak nog wel even door, maar nu is het gewoon even een dikke middelvinger richting WG :r

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 08:32
Het heeft even geduurd maar eindelijk de 2e serie missies voltooid. De T28 Concept staat in de garage.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 14:16
Mr_Size schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:07:

Legit, legit, legit allemaal vanavond. Van pure ellende gestopt, plezier gaat gewoon helemaal weg op deze manier. 3 potjes T69: 3x bottom tier en 3x uiteraard braindead T10's aan mijn kant. Ook de Lorraine mocht vandaag niet, op beide autoladers 3 losses. Gewoon niet eens de fucking daily weten te halen. Zo'n slechte avond heb ik nog niet eerder meegemaakt, maar nog veel vervelender: totaal geen fun gehad. Meestal zet ik na een loss streak nog wel even door, maar nu is het gewoon even een dikke middelvinger richting WG :r
vanaf vrijdag nacht tot zondag middag.. zaterdag was wel OK maar zondag? holy f*ck..

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:12

Damn, nooit naar gekeken maar het is nog erger dan verwacht haha

• Kepro

Ik moet nog 2000xp en dan heb ik de T54E1 :*)

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-05 13:57
http://wotreplays.com/site/1829775#report

9.2k spotting damage terwijl je op lt11 zit. :'(

• JRacer
3 potjes T69: 3x bottom tier en 3x uiteraard braindead T10's aan mijn kant.
Zit er bij WoT niet een algoritme dat je zowiezo elke vierde pot top tier bent (behalve bij lights)? Net 1 potje te vroeg gestopt? :)

• kreezjie
  • Laatst online: 24-04 12:07
LT15 mogelijk met tier 5? ELC AMX confirmed OP ;)

Soms heb je een carry.
Soms heb je een carry hard.

Bestaat er ook een 'carry hardest'?

High five!

Ik heb gisteren ook een paar potjes gedaan einde van de middag (1/6 gewonnen). Dat was echt super waardeloos.. echt alle teams waar ik in zat waren compleet solistisch bezig en lieten overal gaten in de map. De tegenstanders waren telkens goed aan het pushen en flanken (en dat waren geen platoons aan het werk). Afgezien van de zeer beperkte kansen om wat te kunnen betekenen met zulke teams had ik ook nog eens dat RNG ervoor zorgde dat er vrij weinig in ging.. maar ik werd natuurlijk wel gesnapshot direct nadat ik gespot werd. Echt bizar.. en zo raar want ik doe niks geks tov voorheen..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JRacer schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:00:
[...]

Zit er bij WoT niet een algoritme dat je zowiezo elke vierde pot top tier bent (behalve bij lights)? Net 1 potje te vroeg gestopt? :)
Nou, dan zal ie kapot zijn. Gister 8 potten gespeeld, vandaag weer 6, en welgeteld 0 top tier potten. -O-

• JRacer
Wel met dezelfde tank? :) Ik kan helaas niet meer vinden waar ik dat gelezen heb. Het was wel elke vierde pot met 1 tank. Als je constant wisselt dan kan het inderdaad zijn dat je 10 potjes niet top tier bent. Als ik het fout heb hoor ik het graag! :)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JRacer schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:41:
Wel met dezelfde tank? :) Ik kan helaas niet meer vinden waar ik dat gelezen heb. Het was wel elke vierde pot met 1 tank. Als je constant wisselt dan kan het inderdaad zijn dat je 10 potjes niet top tier bent. Als ik het fout heb hoor ik het graag! :)
De afgelopen 6 potten wel iig. Maarre, als Wargaming de limited matchmaking tanks al wil weghebben omdat ze zulke issues geven met de matchmaker, dan geloof ik niet dat de matchmaker rekening houdt met hoevaak je top tier bent in welke tank dan ook.

Overigens verwacht ik binnenkort nog wel een langere periode genaaid te worden door de matchmaker, gezien m'n winrate de afgelopen maand (68%) en de afgelopen 2 maanden (61%). :+

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:26

CORVETTE

---- American V8 ---

Mr_Size schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:36:
Mijn 2e review, dit keer de machtige Veroveraar :)

[video]
Je hebt goede filmpjes Mr_Size. Nette en duidelijke manier van vertellen.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• _Anvil_
Lol, LT15 met een t5! Ik was zelf al blij dat ik bijna TD15 met een t7 (JP) haalde :p

Die Togs zullen geholpen hebben, maar stronk performance, dat zeker :)

Wat die carry betreft, zo te zien heeft die m44 ook een hel stuk door de tomatensoep gezwommen :p

*disclamer: spelvouten komen door het kingsday gebeuren*

[Voor 10% gewijzigd door _Anvil_ op 27-04-2015 18:39]

User schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:16:
[afbeelding]Soms heb je een carry.
Soms heb je een carry hard.

Bestaat er ook een 'carry hardest'?
Jij vuile pädder! Nah srsly, gg :P

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

psychoclown schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:33:
Echt bizar.. en zo raar want ik doe niks geks tov voorheen..
Dat laatste heb ik dus ook: ik doe ook steeds hetzelfde kunstje. Zaterdag nog werd ik daarvoor met een 70% WR beloond, en gisteren was het dus ineens niet meer te doen. Gek, want aan mijn avg dmg lag het niet, die lag beide dagen boven de 2K. Ah well, ik ga nu nog maar een poging wagen ;)
CORVETTE schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:42:
Je hebt goede filmpjes Mr_Size. Nette en duidelijke manier van vertellen.
Thanks, leuk om te horen ;) Ik heb nog een hoop dingen klaar liggen, dus stay tuned zou ik zeggen :D

edit: en ja hoor, 1e potje van de avond gelijk een dikke bazenpot. Precies hetzelfde gespeeld als ik altijd zou doen: naar het midden van de map:

http://static.tweakers.net/ext/f/XxQOSRSVTmsk4UxK0rh13LvA/thumb.jpg

Grappig hoe verschillend het kan lopen 8)7

[Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 27-04-2015 20:08]

• gotfurrr
ik zoek trouwens nog een redelijk actieve (meer casual) clan, heb me ingeschreven voor GOT2 maar weet niet hoe actief men daar is? het chat channel is nogal leeg zeg maar, zijn er nog andere leuke opties?

Ben niet uitzonderlijk goed, maar ook niet uitzonderlijk slecht (wot id is tiegul). Heb alleen nog geen T10's omdat ik nogal breed aan het grinden ben zeg maar :D heb wel genoeg tier8 en ben relatief dichtbij een aantal T10's.

• wsLy
Lekkere battle daarnet op Lakeville in mijn 140 :)

http://wotreplays.com/site/1831098

Stichting Hobbyserver

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-06 16:39

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

:X

Whatever.

• wsLy
En weer een lekkere battle :p

Victory!
Battle: Swamp
Vehicle: Object 140
Experience received: 2.058
Credits received: 110.616
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Crucial Contribution, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Stichting Hobbyserver

• Kepro
Ik zie het probleem niet. De kant waar je Spawnde is zwaar in het nadeel. Als je naar de stad gaat word je halverwege weg geschoten.

Wauw, toch weer een bijzondere avond hoor. In het begin mocht alles: high rolls, snap shots, noooo problem. En ineens, snap, 7 potjes op rij dat alles tegen zit. Crits, misses, gare teams, because FUCK U. En dan zijn we er weer lekker klaar mee. Gelukkig iig wel een goede WR gehaald vandaag. Maar wat een bizar fenomeen blijft het toch, hoe het af en toe voelt dat je een speelbal bent. Ik doe gewoon elke fucking match hetzelfde kunstje, waarom 10 potjes op rij dat alles mag en dan ineens 7 potjes een bak bullshit over me heen? :S

Heb vandaag de AMX M4 45 gekocht. Meteen maar ff de tracks en de turret met free xp unlocked, zodat ik de top gun er meteen op kan zetten. Maar hij valt me nogal tegen tot nu toe, voelt sluggish aan. Wellicht gaat het beter als ik ook de top engine heb.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-06 16:39

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kepro schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:00:
[...]
Ik zie het probleem niet. De kant waar je Spawnde is zwaar in het nadeel. Als je naar de stad gaat word je halverwege weg geschoten.
Stond er van te kijken dat ze allemaal bleven campen. Allen waren groen.
Anyway flink gefaald iig. Winrate vandaag 30%. :/

Whatever.

• wsLy
Hier ging het gelukkig wel goed.. Dat was de afgelopen dagen wel anders...

Van de 15 battles er 13 gewonnen. Paar battles flink moeten carryen.
Mijn wn8 is overall met bijna 2 punten omhoog gegaan.. Dus dan weet je dat ik een hoge wn8 had gemiddeld :p volgens wotstats ~4900

Maar een tier 10 platoon met 2 meds en een goede arty speler is ook een zeer goede combinatie.

Stichting Hobbyserver

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:50

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mr_Size schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:27:
Heb vandaag de AMX M4 45 gekocht. Meteen maar ff de tracks en de turret met free xp unlocked, zodat ik de top gun er meteen op kan zetten. Maar hij valt me nogal tegen tot nu toe, voelt sluggish aan. Wellicht gaat het beter als ik ook de top engine heb.
Met de top engine word ie wel wat mobieler, ik vind m fijn iig. Een van de tanks die ik momenteel goed spelen kan.

I am the great Cornholio!

• JulesvH
  • Laatst online: 15:52
gotfurrr schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:05:
ik zoek trouwens nog een redelijk actieve (meer casual) clan, heb me ingeschreven voor GOT2 maar weet niet hoe actief men daar is? het chat channel is nogal leeg zeg maar, zijn er nog andere leuke opties?

Ben niet uitzonderlijk goed, maar ook niet uitzonderlijk slecht (wot id is tiegul). Heb alleen nog geen T10's omdat ik nogal breed aan het grinden ben zeg maar :D heb wel genoeg tier8 en ben relatief dichtbij een aantal T10's.
Op got2 ingame channel zitten s avonds genoeg mensen. Als je begint met praten krijg je wel reactie. Maar het lijkt rustig omdat de meesten op teamspeak zitten. Dus kijk daar eens op.

Ik zit ruim een week bij de clan. Bevalt me prima, maar ik merk dat ik met maar één tier6 iets beperkt ben qua mogelijkheden voor strongholds. Maar desondanks genoeg personen bereid om te platoonen.

• Kepro
Wauw, toch weer een bijzondere avond hoor. In het begin mocht alles: high rolls, snap shots, noooo problem. En ineens, snap, 7 potjes op rij dat alles tegen zit. Crits, misses, gare teams, because FUCK U. En dan zijn we er weer lekker klaar mee. Gelukkig iig wel een goede WR gehaald vandaag. Maar wat een bizar fenomeen blijft het toch, hoe het af en toe voelt dat je een speelbal bent. Ik doe gewoon elke fucking match hetzelfde kunstje, waarom 10 potjes op rij dat alles mag en dan ineens 7 potjes een bak bullshit over me heen? :S

Ik heb eigenlijk een hele goede avond in het platoon met jou en Ria gehad:)

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

Ken het, tank vergt ook wat andere manier van spelen vergeleken met andere heavies in zijn tier.
Zelf momenteel ook er mee aan het grinden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• kreezjie
gotfurrr schreef op maandag 27 april 2015 @ 21:05:

Het clan-channel zie je uiteraard niet als je geen lid bent van de clan maar je bedoelt waarschijnlijk het channel 'Gathering of Tanks'? (hoort niet echt bij de clan hoewel je daar wel leden van de clan kan aantreffen)

Er zijn dagelijks toch wel een redelijk aantal spelers aanwezig die je wel willen helpen als ze kunnen ;)

Maar je bent zeker welkom bij GOT2 hoor!

Anoniem: 609743

Vreemd kan niet inloggen op WOT.
Iemand hier ook last van? Krijg een melding dat de server niet beschikbaar is

• Chiel340
  • Laatst online: 22-05 16:53
Anoniem: 609743 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:10:
Klopt update 9.7 wordt uitgerold vandaag dus daar zal het wel mee te maken hebben ;)

Xeon E3 1240 V3 / Asrock B85M ITX / Sapphire RX580 Pulse 8 GB / Corsair Value Select PC 12800 16 GB / Windows 10 Professional 64 bit

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-06 16:36
Anoniem: 609743 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:10:
http://worldoftanks.eu/en...er/46/version-97-release/

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:41
Ik heb gisteravond de ELC AMX gekocht en gelijk volledig uitonderzocht. Wat een geweldige snelheid maakt dat ding :p

Oke bedankt voor de info:-)

• _Anvil_
Overigens is de tijd aangepast van 11:30 naar 14u, klaarblijkelijk zijn ze wat problemen tegen gekomen.

Nu ik toch niet kan spelen kan ik wel wat vragen stellen hier:-)
Ik speel niet echt fanatiek. Als ik eens een half uurtje over heb dan log ik in en speel ik een paar ronde.
In het begin speelde ik vaak met Tankjagers en de laatste tijd met zware tanks.
Heb nu 2 zware tanks de KV-1 en de KV-1S. Over een week of 2 update naar een andere zware tank.

Hoe zit het nu met de uitrusting? Wat is nu de beste optie's?
Welke uitrusting hebben jullie? Ik heb op mijn zware tanks wel de uitrusting dat je 10% sneller kan herladen.

Ben gewoon benieuwd wat de meeste van jullie hebben:-)

• kreezjie
The_Zohan schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:13:
Ik heb gisteravond de EMC AMX gekocht en gelijk volledig uitonderzocht. Wat een geweldige snelheid maakt dat ding :p
Als je de ELC AMX bedoelt; die aankoop ga je je niet beklagen!

Blijft wel aanpassen omdat je geen turret hebt maar eens je er mee weg bent is het een fantastisch leuke tank :)

• Chiel340
  • Laatst online: 22-05 16:53
Anoniem: 609743 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:54:
Nu ik toch niet kan spelen kan ik wel wat vragen stellen hier:-)
Ik speel niet echt fanatiek. Als ik eens een half uurtje over heb dan log ik in en speel ik een paar ronde.
In het begin speelde ik vaak met Tankjagers en de laatste tijd met zware tanks.
Heb nu 2 zware tanks de KV-1 en de KV-1S. Over een week of 2 update naar een andere zware tank.

Hoe zit het nu met de uitrusting? Wat is nu de beste optie's?
Welke uitrusting hebben jullie? Ik heb op mijn zware tanks wel de uitrusting dat je 10% sneller kan herladen.

Ben gewoon benieuwd wat de meeste van jullie hebben:-)
Is een beetje afhankelijk van het type tank en de gun die erop zit. Maar ik heb op de heavy tanks altijd de gun rammer (10% sneller herladen). En afhankelijk van het type tank de improved ventilation klasse 3 en/of enhanced gun laying drive (voor sneller richten). Op mijn Tiger II heb ik dan i.p.v. enhanced gun laying drive een optical site om verder te kunnen kijken maar op mijn IS lijn heb ik dat juist weer niet en heb ik de derde optie open.

Verder altijd een repair kit, brandblusser en medical pack just in case. Beter bij je, dan dood gaan zonder...

[Voor 6% gewijzigd door Chiel340 op 28-04-2015 11:01]

Xeon E3 1240 V3 / Asrock B85M ITX / Sapphire RX580 Pulse 8 GB / Corsair Value Select PC 12800 16 GB / Windows 10 Professional 64 bit

• solique
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

RNG had het niet met mij dit weekend.
Geregeld schoten die ver buiten de aim circle terecht kwamen terwijl zowel de normale als server reticle vol ingezoomd waren.
Toch kan ik niet ontevreden zijn over de uiteindelijke winrate, wn8 heeft er wel onder geleden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 20:57
Op heavies heb ik altijd Vents en -indien beschikbaar- Vertical Stabilizers (vanaf tier 8 op alle heavies, bij amerika vanaf tier 7). De laatste slot meestal GLD of Rammer, afhankelijk van voorkeur voor die betreffende tank.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Beetje vreemd weekend gehad. De ene dag een goede winrate en goede WN8 en de volgende diep de put in. Het dieptepunt was wel bereikt toen in een game een dode van ons team ging roepen waar de laaste van onze tanks waren. Meneer was het niet eens met gevolgde taktiek of zijn vroege dood denk ik. Uiteindelijk de game wel gewonnen, maar het was zo erg met hem dat zelfs de tegenstandig er over begon te klagen.

• kreezjie
Ik heb ook zo'n weekend gehad waar het gewoon zen gangetje gaat en dan ineens wordt er blijkbaar ergens een setting gewijzigd waardoor niets meer kan of mag.

En als ik het zo lees zijn er blijkbaar wel veel mensen die over hetzelfde klagen dus dan begin ik mij toch wel serieuze vragen te stellen bij de inwendige werking van WoT. Zou me NIETS verbazen als er settings zijn die op een bepaald moment geactiveerd worden voor sommige users waarbij dan niets meer gaat.
Is dit de grote accuracy nerf waar ze het over hadden? Dit was toch voor iedereen en altijd?

Toch wel héél vreemd dit...

• Kepro
Mijn Leo1 en E50M raken nog altijd alles. Geen last van die nerf.

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 15:53
Ben benieuwd.. nieuwe map ziet er wel leuk en anders uit dan de rest :)

[Voor 92% gewijzigd door FSXnoob op 28-04-2015 12:23]

• freelh
  • Laatst online: 03-06 10:45
kreezjie schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:42:
Ik heb ook zo'n weekend gehad waar het gewoon zen gangetje gaat en dan ineens wordt er blijkbaar ergens een setting gewijzigd waardoor niets meer kan of mag.

En als ik het zo lees zijn er blijkbaar wel veel mensen die over hetzelfde klagen dus dan begin ik mij toch wel serieuze vragen te stellen bij de inwendige werking van WoT. Zou me NIETS verbazen als er settings zijn die op een bepaald moment geactiveerd worden voor sommige users waarbij dan niets meer gaat.
Is dit de grote accuracy nerf waar ze het over hadden? Dit was toch voor iedereen en altijd?

Sinds die beruchte nerf gaat het bij mij ook bergaf. Het valt te merken in spelervaring (veel frustraties) en cijfers (WN8 en WR dalen voor het eerst sinds 2k games).

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-01 13:18
kreezjie schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:42:

Je hebt met een aantal dingen te maken en daarvan is confirmation bias misschien de belangrijkste. Mensen onthouden wat ze willen onthouden, je mist een schot waarvan je dacht dat het raak had moeten zijn en je hersenen onthouden dat, omdat die missers voor je gevoel bijzonder zijn en je dat oneerlijk vind. Elk volgend schot wat mis gaat versterkt dat gevoel van oneerlijkheid. Rake schoten registreren niet, die zijn voor je gevoel immers normaal.
Daarnaast zijn mensen hopeloos slecht in het bevatten van kansen en het begrijpen van statistiek. Ter voorbeeld, gooi 1000 keer een munt op en je zult zien dat reeksen van zeg 5 of 6 keer achter elkaar echt niet bijzonder zijn. Bij elkaar lijken de slechte reeksen langer dan ze zijn en lijken ze vaker voor te komen. En ook onderschatten mensen de kans op een slechte reeks.

Een andere vraag: waarom? Wat wint wg ermee? Het kost namelijk best heel wat inspanning om zo'n systeem te ontwikkelen en in de lucht te houden.

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:26

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik heb toch ook een aantal rare zaken gehad hoor, wat eerder eigenlijk nooit voorkwam: verrassend veel ammo racks aan gort geschoten bij mij. M103 en T34 wat ik meestal speel.

Aantal keren van dichtbij met een M103 ( 120 mm ) geen arti kunnen pennen. En dan bedoel ik recht van voren en recht op de zijkanten. Lange afstands schoten geen pen. Normaal zouden die er echt wel in gaan.
Ene potje met T34 alles goed en wel, daarna alleen maar bounce en geen pen. Terwijk ik met de gun dat makkelijk kan.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 18:38
Vedrano schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:21:
<verhaal over niet in kunnen loggen>
Dat is heel normaal, de update kun je al downloaden, maar de servers zijn nog niet beschikbaar.

Ze hadden gezegd 14:00 CEST.

Edit: cool, terwijl ik je quote is je reactie gewijzigd 😄

[Voor 22% gewijzigd door sQuarecoW op 28-04-2015 12:45]

• gotfurrr
Ilikebananas schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:27:
[...]

Je hebt met een aantal dingen te maken en daarvan is confirmation bias misschien de belangrijkste. Mensen onthouden wat ze willen onthouden, je mist een schot waarvan je dacht dat het raak had moeten zijn en je hersenen onthouden dat, omdat die missers voor je gevoel bijzonder zijn en je dat oneerlijk vind. Elk volgend schot wat mis gaat versterkt dat gevoel van oneerlijkheid. Rake schoten registreren niet, die zijn voor je gevoel immers normaal.
Daarnaast zijn mensen hopeloos slecht in het bevatten van kansen en het begrijpen van statistiek. Ter voorbeeld, gooi 1000 keer een munt op en je zult zien dat reeksen van zeg 5 of 6 keer achter elkaar echt niet bijzonder zijn. Bij elkaar lijken de slechte reeksen langer dan ze zijn en lijken ze vaker voor te komen. En ook onderschatten mensen de kans op een slechte reeks.

Een andere vraag: waarom? Wat wint wg ermee? Het kost namelijk best heel wat inspanning om zo'n systeem te ontwikkelen en in de lucht te houden.
Zo'n gek idee is het niet dat wg zoiets zou doen. Iets totaal anders maar wel wat mij betreft een van de vagere ideen van wg: Vaak genoeg gehad dat ik iemand kan oneshotten en deze met 12 hp nog in het spel blijft, zelf ook vaak genoeg gehad trouwens dus wat dat betreft ook voordeel van, maar dit bleek dus volgens ftr een bewuste feature zeg maar.

Ik ben het wel met je eens, maar helemaal onwaarschijnlijk vind ik het ook weer niet

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 20:57
CORVETTE schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:28:
Ik heb toch ook een aantal rare zaken gehad hoor, wat eerder eigenlijk nooit voorkwam: verrassend veel ammo racks aan gort geschoten bij mij. M103 en T34 wat ik meestal speel.

Aantal keren van dichtbij met een M103 ( 120 mm ) geen arti kunnen pennen. En dan bedoel ik recht van voren en recht op de zijkanten. Lange afstands schoten geen pen. Normaal zouden die er echt wel in gaan.
Ene potje met T34 alles goed en wel, daarna alleen maar bounce en geen pen. Terwijk ik met de gun dat makkelijk kan.
Hiermee onderstreep je dus juist eigenlijk het fenomeen confimation bias. In WoW had je vroeger soortgelijke discussies over de mount van baron rivendare (een heel schaarse drop van een boss): een dropchance van 0,1% werd vertaald naar "potdorie ik heb na 1000 kills en nog stééds geen mount, bugged!". Waarbij men voorbij ging aan het feit dat 0.1% kans op "hit" betekent dat je ruim 36% kans hebt om na 1000 tries nog met lege handen te staan.

[edit]
Ik vind het juist wel een extreem onwaarschijnlijk scenario dat WG middels hidden settings een periodieke correctie op RNG iemands prestaties probeert te normaliseren. Dit omdat het simpelweg extreem complex te coderen is, vrij weinig oplevert tegen groot afbreukrisico, en bovendien het hypothetische doel (= normalisering van performance) vele malen makkelijker te bereiken valt. Bijvoorbeeld door skill based matchmaking te implementeren (iets waar de community al om heeft gevraagd maar WG niet aan wil), of door een platte handicap in te voeren bij hogere skill levels. B.v. indien je bij de WG personal score in de 90 percentiel zit, krijg je een x% platte nerf op je damage rolls; dit is makkelijk te implementeren en voorkomt dat mensen grote "performance" verschillen opmerken.

Deze oplossing zou uiteraard (ook) uitkomen indien voldoende mensen hun schoten zouden bijhouden (dan zou je kunnen zien dat de avg. dmg. van shell A bij een hogere skilled speler permanent x% minder is dan bij een lagere skilled speler), maar ja daarvoor heb je dus (zeer) grote steekproeven nodig.

[Voor 34% gewijzigd door Seraphin op 28-04-2015 13:02]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Ilikebananas
^^

Ik beweer trouwens niet dat ze de rng niet manipuleren. Alleen hoe sterker de claim van manipulatie, hoe sterker het bewijs moet zijn. En anekdotes zijn geen bewijs.

• _Anvil_
Servers zijn up! happy tankin ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:08

PcDealer

HP ftw \o/

Nice :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 13:49
Veranderingen aangekondigd voor de Clan Wars Global Map.

Ziet er wel leuk uit dat er nu ook voor tier 6 en 8 wat komt.

Commanders,

The release of the updated Global Map is getting closer, and it's time for now to lift the veil of secrecy a bit and introduce you to the upcoming new version of the Global Map.

During development of the new Global Map, one of the most important tasks was to fix the main issues that players face on the current GM version. These are the improvements we are working on:

1) More provinces - more space

The new Global Map has a flexible architecture and, if necessary, it can be extended in terms of the number of available provinces. This could involve two, five, or even ten times the amount of provinces currently available!

2) More landing opportunities

On the current Global Map, a clan must win a landing tournament to capture the province with no room for error, spend a lot of time on battles that ultimately will not guarantee success.

The new Global Map, in addition to a larger number of provinces, will introduce new ways of getting on the map. Of course, the ability to capture provinces and winning the landing tournaments will also remain.

3) Vehicle tier options

The next gen Global Map will have regions with defined vehicles tiers for battles, which will vary between VI, VIII and X. Of course, province incomes and opportunities will be different as well.

4) More fun

With the exception of past campaigns and other gaming events, which are held less frequently due to current architectural features, the map does not set clans with any ultimate goals.

On the Global Map 2.0, a completely new architecture is incorporated, which allows working on a seasonal pattern where clans will have the opportunity to compete for special prizes each season.

Other innovations

Chips are no longer needed. They will be replaced by a Division.

A Division is a fully equipped battle unit with necessary number of tanks that does not depend on the number of members in the clan. Now, having more action opportunities does not require for example keeping inactive players in clan roster, there is no need to move one chip to complete the roster. Plus, you always know that if the battle was agreed, it will take place.

Dividing the Map into Fronts

Regions will give a way to Fronts, each of which will have a custom border, set of provinces, battle rules, available vehicle tiers or even a set of specific tanks. Each clan will be able to choose the Front most convenient to their particular situation.

New currency for the Global Map gameplay - "Influence"

For participating in battles, clans will need Influence which they can use for almost all operations on the map, such as:

Opportunity to land on the map without participating in landing tournaments
Purchasing Divisions and maintenance, as well as acquiring additional modules for them
Investing in province to raise its income
The ability to protect the province from enemy clans under certain conditions

Influence can be obtained in two ways:

1) Through battle participation on the map directly by destroying an enemy's division - part of its value is given to the winner;

2) Participation in Stronghold Skirmishes, which in addition to Industrial resources will bring Influence, the amount of which will depend on Division.

Influence implementation will allow the clans not to depend on a limited number of chips and their freeze time, and the clans will have the opportunity to self-regulate their activity on the map. Influence also can be accumulated in sufficient quantities that will provide the opportunity to plan long-term operations so prepare the necessary amount of the new currency in Skirmishes in advance.

Important: Influence is only an in-game currency, it cannot be purchased for in-game gold and exchanged for Industrial resources or credits.
Vanavond maar weer eens een modpackje in elkaar klikken dan :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

nieuwe deel voor het forum?

• wsLy
Hihi <3 die nieuwe XVM feature dat je een vlag kunt kiezen :P

Stichting Hobbyserver

Artyfgt.

Also, al een config met de nieuwe xTE rating geprobeerd?

• ThomasG
  • Laatst online: 10:08
wsLy schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:03:
Hihi <3 die nieuwe XVM feature dat je een vlag kunt kiezen :P

[afbeelding]
Dat is per pas sinds een maand of 5 O-) Beter lezen :X Dat kon voorheen ook door je taal bestand aan te passen, maar was meer werk :P

[Voor 15% gewijzigd door ThomasG op 28-04-2015 15:07]

• wsLy
ThomasG schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:06:
[...]
Dat is per pas sinds een maand of 5 O-) Beter lezen :X Dat kon voorheen ook door je taal bestand aan te passen, maar was meer werk :P
Hihi, heb XVM al lange tijd niet meer gebruikt. Gisteren was iemand al aan het ragen omdat ik Pools was :')

Een Pool met goede stats kon niet volgens hem haha

[Voor 21% gewijzigd door wsLy op 28-04-2015 15:11]

Stichting Hobbyserver

• ThomasG
  • Laatst online: 10:08
Ik zie de Polen al massaal een Nederlands, Duits en Frans vlaggetje nemen :+

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-06 21:17
Hoe pas je je vlag aan? Ik neem aan dat dit gebeurt op basis van de ingame taal die je selecteert? Ik heb al eventjes gekeken voor een Belgische vlag, maar niet gevonden.

Frank Lenaerts

ThomasG schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:23:
Ik zie de Polen al massaal een Nederlands, Duits en Frans vlaggetje nemen :+
Ik heb nu deze vlag:

Polandball stronk.

[Voor 3% gewijzigd door User op 28-04-2015 15:32]

• wsLy
Catscratch schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:26:
Hoe pas je je vlag aan? Ik neem aan dat dit gebeurt op basis van de ingame taal die je selecteert? Ik heb al eventjes gekeken voor een Belgische vlag, maar niet gevonden.
Via XVMmod.com onder settings.

Stichting Hobbyserver

• kreezjie
wsLy schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:33:
[...]

Via XVMmod.com onder settings.
Ik denk dat dat toch modxvm.com moet zijn hoor ;)

En de Belgische vlag staat er niet tussen. Er is wel een 'be' maar ik vermoed dat dat Belarus is of zo? Is alleszins niet de Belgische vlag..

[Voor 23% gewijzigd door kreezjie op 28-04-2015 15:49]

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

User schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:31:
[...]
Ik heb nu deze vlag:
[afbeelding]

Polandball stronk.
Dus jij komt uit indonesië ;)

• wsLy
kreezjie schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:46:
[...]

Ik denk dat dat toch modxvm.com moet zijn hoor ;)

En de Belgische vlag staat er niet tussen. Er is wel een 'be' maar ik vermoed dat dat Belarus is of zo? Is alleszins niet de Belgische vlag..
xvmmod.com gaat ook naar modxvm.com dus....

Ja, BE is belarus.

Stichting Hobbyserver

• kreezjie
wsLy schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:58:
[...]

xvmmod.com gaat ook naar modxvm.com dus....
oh lol ok, wist ik niet 8)7

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 10:10
Ik was ook niet op de hoogte van al de dingen die je in kunt stellen in je 'settings' menu op de site.
Default staat ie bij mij op WGR ipv WN8. Dat dus maar even op WN8 gezet en tevens eindelijk een keer een NL-vlaggetje.

- Ruud

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:59
Weer wat geleerd inderdaad.

Is het overigens wijs om de nieuwe xTE rating in te stellen of is het nu nog beter om de WN8 rating nog te gebruiken?

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

• Ilikebananas
Effectief maakt xTE meer onderscheid tussen de top 1% van de spelers en schuift de rest meer in elkaar.
Ik denk dat wanneer je niet bij die top 1% hoort WN8 leuker is (dan zie je duidelijker verschillen in je spel).

[Voor 12% gewijzigd door Ilikebananas op 28-04-2015 16:48]

Ilikebananas schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:27:
[...]

Niks confirmation bias, WG haat mij gewoon :+

Nee serieus, je haalt een interessant punt aan en waarschijnlijk heb ik daar ook last van. Je onthoudt inderdaad eerder de negatieve, 'oneerlijke' dingen en niet de normale dingen.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat in 1 speelsessie er zo'n groot verschil kan bestaan. Zoals ik al aangaf gisteren lukte alles in het begin: snap shotten was geen probleem, hoge rolls constant en ook nog eens een dikke 90% WR. En ineens was dat voorbij, terwijl mijn spel toch niet veranderde. Ik ga nog steeds naar dezelfde plekken toe, doe dezelfde soort schoten, etc. Alleen ineens mag niets meer pennen en wordt er ook niet meer gewonnen. En nee, ik was niet vermoeid, gestresst, of iets dergelijks. Er leek echt een switch te zijn omgezet.

Ik kan me niet voorstellen overigens dat WG dit gerigged heeft, al voelt het af en toe wel echt zo. Maar het lijkt me zeer lastig te implementeren en wat heeft WG er inderdaad aan. Laten we het maar op een plotselinge dosis pure pech houden :+

Ik ben benieuwd naar de nieuwe patch. Normaal kijk ik niet echt uit naar nieuwe patches, wat mij betreft volgen ze elkaar te snel op. Maar naar mijn gevoel is het nu al een tijdje geleden dat er een patch is uitgekomen (ik heb het niet bijgehouden overigens, dus als iemand dit kan staven met statistiek be my guest ;)) en ik heb vooral zin in die 2 nieuwe Franse mediums (inmiddels al 90K combat XP bij elkaar gespeeld op de 13 90) en die nieuwe map Overlord lijkt me ook bijzonder vet.

Dus als p0st ff opschiet met zijn modpack, kom ik vanavond ook ff lekker knallen :+

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02 12:37
p0st schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:08:
Vanavond maar weer eens een modpackje in elkaar klikken dan :)
OmG. p0st blijkt een "klikker" te zijn ;)

[Voor 9% gewijzigd door O_A_B op 28-04-2015 17:30]

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 15:53
sQuarecoW schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:44:
[...]

Edit: cool, terwijl ik je quote is je reactie gewijzigd 😄
Haha sorry ja.. ik was zo in paniek dat ik eerst ging typen hier dan research doen :p

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:28
O_A_B schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:23:
[...]
OmG. p0st blijkt een "klikker" te zijn ;)
Captain obvious :P p0st heeft in mijn eerste T10 CW battle in de campaign als Field Commander nog een slordige 5k damage aan T10 meds weg geknald _/-\o_
Stiekem gebruikt hij zelf gewoon Warpack en is zijn modpack slechts een coverup! ;)

[Voor 11% gewijzigd door Titus op 28-04-2015 18:09]

• Ilikebananas
Mr_Size schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:03:
[...]

Niks confirmation bias, WG haat mij gewoon :+

Nee serieus, je haalt een interessant punt aan en waarschijnlijk heb ik daar ook last van. Je onthoudt inderdaad eerder de negatieve, 'oneerlijke' dingen en niet de normale dingen.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat in 1 speelsessie er zo'n groot verschil kan bestaan. Zoals ik al aangaf gisteren lukte alles in het begin: snap shotten was geen probleem, hoge rolls constant en ook nog eens een dikke 90% WR. En ineens was dat voorbij, terwijl mijn spel toch niet veranderde. Ik ga nog steeds naar dezelfde plekken toe, doe dezelfde soort schoten, etc. Alleen ineens mag niets meer pennen en wordt er ook niet meer gewonnen. En nee, ik was niet vermoeid, gestresst, of iets dergelijks. Er leek echt een switch te zijn omgezet.

Ik kan me niet voorstellen overigens dat WG dit gerigged heeft, al voelt het af en toe wel echt zo. Maar het lijkt me zeer lastig te implementeren en wat heeft WG er inderdaad aan. Laten we het maar op een plotselinge dosis pure pech houden :+

Ik ben benieuwd naar de nieuwe patch. Normaal kijk ik niet echt uit naar nieuwe patches, wat mij betreft volgen ze elkaar te snel op. Maar naar mijn gevoel is het nu al een tijdje geleden dat er een patch is uitgekomen (ik heb het niet bijgehouden overigens, dus als iemand dit kan staven met statistiek be my guest ;)) en ik heb vooral zin in die 2 nieuwe Franse mediums (inmiddels al 90K combat XP bij elkaar gespeeld op de 13 90) en die nieuwe map Overlord lijkt me ook bijzonder vet.

Dus als p0st ff opschiet met zijn modpack, kom ik vanavond ook ff lekker knallen :+
Zoals ik met het voorbeeld van het muntje probeerde aan te geven: geluk en pech komen in reeksen. Zo ook met high rolls en low rolls en ook winrate.

Die nieuwe Franse tanks heb ik op de testserver gespeeld. Vond ze beide echt top! :) Vooral de tier 10, die is vergelijkbaar met de Leopard1 en de STB1.

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02 12:37
iTitus schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:08:
[...]

Captain obvious :P p0st heeft in mijn eerste T10 CW battle in de campaign als Field Commander nog een slordige 5k damage aan T10 meds weg geknald _/-\o_
Stiekem gebruikt hij zelf gewoon Warpack en is zijn modpack slechts een coverup! ;)
Of hoofdsponsor is LEGO :P.

Kijk al wel uit naar zijn cover-up modpack

[Voor 5% gewijzigd door O_A_B op 28-04-2015 19:16]

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 12:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

JulesvH schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:40:
[...]

Is dat veel werk? Aangezien hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen 0.9.7 uitkomt....

Wel geinig.
Het was niet veel werk om het werkend te krijgen in WoT. Het meeste werk was om alles op te nemen van blurays en wat meer zeldzaam materiaal van youtube. _/-\o_ Werkt nog steeds in 0.9.7. "Fine Chariot but where are the horses?!"
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee