World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

En shit, moet ik weer met mods lopen frutselen, het draait net zo lekker

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Degene tussen 9.6 en 8.7p0st schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:33:
Welke nerfs worden teruggedraaid?
En shit, moet ik weer met mods lopen frutselen, het draait net zo lekker

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

Dit soort potjes halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Highway is zo'n verschrikkelijke schijtmap, en al helemaal als je in een trage heavy zit. Ik kan natuurlijk ook gaan zitten campen op base, maar ja dan ga ik er ook aan. Of course is de andere flank in no time kapot, kom ik niets tegen in de stad en zijn de tegenstanders zo retarded dat ze nog uit cappen ook terwijl het 12-4 staat. Geen fuck kunnen doen dus en ik eindig nóg bovenaan.

[Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 22-04-2015 15:41]
Maar dan heb je wel een goeie WN8!!!1!111!11Mr_Size schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:40:
Ik kan natuurlijk ook gaan zitten campen op base, maar ja dan ga ik er ook aan
Oh, dat soort spelers kom je genoeg tegen. Helaas.
Puur voor eigen "succes" gaan, maar het team helpen... Neuh.
Ik ben zelf helaas juist te vaak geneigd om te proberen de winst binnen te halen ten koste van mezelf

[Voor 13% gewijzigd door jdh009 op 22-04-2015 15:57]
Dit. Er is een reden dat mijn survival rate relatief laag is. Als ik echt voorzichtig ben haal ik de 35%, maar ik ken gasten die met gemak 50% survival rate halen. De campers.Dweebus schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:54:
Ik ben zelf helaas juist te vaak geneigd om te proberen de winst binnen te halen ten koste van mezelf

Als ik kan winnen door naar voren te yolo'en, dan yolo ik naar voren.
Leuke MM ook, 2 flink klik's tegen 1 mini-klikMr_Size schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:21:
Hehe
In other news:
[afbeelding]
Nee, 2,4K dmg en 4 kills is ook nog niet genoeg voor de dubbel.
Wat. een. teams. vandaag.

Jullie plaatjes zien er heel anders uit dan bij mij. Maar spelen we wel dezelfde battles?
Cappen is juist ver van safe. Vrijwel altijd weinig cover en je kunt vanuit verschillende richtingen aangevallen worden.jdh009 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:56:
Als je voor de winst gaat dan moet je toch cappen? Als ik MrSize tegenover me heb weet ik het wel hoor, better safe than sorry. Ik zie hem zich daar nog wel uit redden met de teams van afgelopen tijd. Heb niet voor niets een redelijke winrate met een bagger wn8(en nee dat komt niet door het platoonen)
Ik kom het zo vaak tegen, 2-3 tanks die vanuit het midden naar de cap rushen ipv even om te draaien en de andere flank supporten. Zoveel battles die redelijk eenvoudig nog gewonnen konden worden, maar ipv de andere flank te helpen rijden ze gewoon weg... de laatste teamleden laten ze dood gaan en ze denken "quick cap" .... en ja... ineens worden ze alsnog in de cap cirkel omsingeld en vallen ze allemaal dood neer.
Cappen is niet safe... wil je safe, speel dan samen met je team. Zijn er niet veel tanks over en ben je verspreid? Hergroeppeer en speel samen ipv 1 voor 1 dood gaan of als sitting ducks in de cap te gaan zitten.

[removed]

Heb ik ook gemengde gevoelens over. Ooit eens in mijn lowe continu geblokkeerd door een t43. Na 6 min en meerdere keren te vragen ermee te stoppen én aan iedereen hem te reporten, schoot ik hem ook aan gort. Ook een uurban gekregenThe_Zohan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 19:39:
wow dit is echt stom. Ik word aangevallen door een teammaat in het begin vd pot, dus ik schiet hem de tering in en dan word ik voor een uur gebanned?

Mijn enigste ban ooit.

Niet perongelijk alt tab gedaan nadat je de TD kills had omdat de bel/telefoon ging ofzo?User schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:53:
* MT-15 met honors = overleef het potje. Overleven is iets waar ik heel goed in ben. Not.
Voor deelname aan de verloting moet je je registreren via Facebook of E-mail, en vervolgens moet je subscriben op de WGLNA YT Channel.
Om je kansen te vergroten kun je meerdere "loten" verdienen door onder andere de @wglna Twitter kanaal te volgen en ook door anderen te verwijzen naar deze promotie.
Hier vind je de originele Tweet over deze promotie: https://twitter.com/WGLNA/status/590916142094516224Official Rules
Winners will be selected randomly on April 22nd 12pm PST and then emailed a code that contains 500 gold and 1 day of premium. These codes are limit one per account and limited to North American and European accounts. These codes expire on May 1st.
To redeem your code log in to your world of tanks account at http://worldoftanks.com/ and click the link to activate the code
This giveaway is sponsored by Wargaming.net and administered by HitBox LLC.
Deelnemen kun je via deze link: http://splur.gy/r/lJdD0
Mocht je deze informatie van mij nuttig hebben gevonden en wil je mij daarvoor bedanken, dan kun je je via deze link aanmelden (het is dus een referral link, kost je niets): http://splur.gy/r/lJdD0/r/2YzgpfVsqfS
Op het moment van posten is er nog 43 minuten over om deel te nemen aan deze promotie.Afgelopen
edit: Er is ook een giveaway via Facebook. 1 op de 10 deelnemers wint een bonus code.
Tweet hier: https://twitter.com/WGLNA/status/590933764022394880
Deelname link : http://woobox.com/u3vm74 (Directe link, is geen referral link)
[Voor 7% gewijzigd door Kser op 22-04-2015 21:06]

Laatst al LT-15 voor de stug gehaald zonder dat ik het in de gaten had (huh, hoezo claim reward?

en dat terwijl je er eerder knettergek van werd.
En nu net een eigenlijk vrij casual potje in de T29 waar 'k op zich wel de hersens gebruik, maar tegelijkertijd af en toe ook wel wat yolo en hoppa Heavy Tank mission 15 completed -voor de stug-, met eer (had em al, moest nog met eer); meer dan 1700xp wel netjes

En nog een kleine 3K spotting erbij in een heavy, zeg maar bijna LT-15 er ook maar direct bijgehaald

Hier de stats/replay
De light missies zijn zo achterlijk dat ik daadwerkelijk als een retard moet gaan spelen om überhaupt een kans te maken om ze te halen.
Zelf damage doen?
NEE DAT MAG NIET LIGHTS MOETEN ALLEEN MAAR SPOTTEN, JE TEAM MOET DE DAMAGE DOEN!!!!!
Rush je naar een bosje, kunnen er 2 dingen gebeuren:
- Je wordt geyolo'd en je gaat dood en verliest
- Je spot vanalles en niemand schiet en je verliest
Oh wat zijn missies toch leuk.

Tja, daarom ben ik allang gestopt met de missies. Juist om frustraties te volkomen.User schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:06:
Haat aan lights, haat aan missies.
De light missies zijn zo achterlijk dat ik daadwerkelijk als een retard moet gaan spelen om überhaupt een kans te maken om ze te halen.
Zelf damage doen?
NEE DAT MAG NIET LIGHTS MOETEN ALLEEN MAAR SPOTTEN, JE TEAM MOET DE DAMAGE DOEN!!!!!
Rush je naar een bosje, kunnen er 2 dingen gebeuren:
- Je wordt geyolo'd en je gaat dood en verliest
- Je spot vanalles en niemand schiet en je verliest
Oh wat zijn missies toch leuk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supercool, thanks!Mr_Size schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:48:
@Quantor: ik vroeg me dat ook al af, dacht dat het vandaag zou zijn. Nou ja, patches op woensdagen vind ik altijd ruk dus ik vind het best zo
[video]

Nu ik na een tijdje dit potje nog 's terugzie vallen mij twee dingen op;
1. Veelvuldig gebruik van auto-aim, hier zit in een aantal gevallen zeker een verbeterpunt. Ik gebruik het vooral als ik zelf rij (sturen + mikken gaat me niet best af en wel on the move schieten geeft meer kans op damage dan niet on the move schieten

2. Ik mag voorlopig niet meer zeuren over geraakt worden door artillery.

Dat ik mezelf als noob zie is omdat ik (te) vaak fouten herhaal en toch wel vaak in een potje (te) lang zit te twijfelen over een vervolgactie. En ik leg de lat vaak te hoog, ik zie unicums spelen, en das toch even een ander niveau. Maar thanks voor de goede woorden.

[Voor 4% gewijzigd door Gaius op 22-04-2015 22:44]
Ik moest me echt inhouden om niet massaal dingen te slopen hier.Kepro schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:10:
[...]
Tja, daarom ben ik allang gestopt met de missies. Juist om frustraties te volkomen.
Anyway, 30 potjes, ~7000 gold en een miljoen credits later:
46% winrate, 1600 WN8 en een whopping 3-4 missies gehaald.
En dat terwijl ik in de meest OP tanks reed. Maar nee, RNG trok weer eens een verborgen la met bullshit open. HOEZO MIJN 183 MM AP GRANAAT BOUNCED OP DE ZIJKANT VAN EEN BATCHAT!?
Maar als ik zo User zijn comment lees dan zie ik mezelf schrijven

gelukkig valt het muntje ook wel eens de goede kant op, maar dat is pure skill ofc

Een mooie IS7 waar mijn IS8 crew (+1 extra) inzit. De eerste 4 potjes allemaal gewonnen.
Tank zelf goed van kunnen genieten in Ruinberg. Lekker in your face het hoekje om komen.

Ook bijna 52% wr.

http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/
Godfather Bodybuilding topic reeks
Voor zover ik weet speel je met je Xbox niet tegen PC-spelers.zetje01 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 17:38:
Noob-vraagje hier: sinds een week of twee speel ik ook WoT. Op de xbox360.
Jullie plaatjes zien er heel anders uit dan bij mij. Maar spelen we wel dezelfde battles?
Xbox vs Xbox

Moe, toch doorspelen, gefrustreerd, nog meer spelen, meh

Hopelijk gaat 't vanaf vandaag weer wat beter!
[Voor 10% gewijzigd door p0st op 23-04-2015 08:30]
Okay, bedankt. Ik schrok alDweebus schreef op donderdag 23 april 2015 @ 01:30:
[...]
Voor zover ik weet speel je met je Xbox niet tegen PC-spelers.
Xbox vs Xbox

Door de schaal zo klein te houden lijkt er nog een curve te zijn, maar eigelijk wil je gewoon laten zien dat het de laatste 10 dagen ruk ging?p0st schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:29:
Dit geeft een mooi beeld van mijn spel van de afgelopen paar dagen
[afbeelding]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
De light missies slaan idd nergens op, die missie LT 15 was echt lastig omdat je zelf altijd wel 1-3k damage doet en dus eigenlijk je eigen ruiten aan het in gooien bent missie wise. Dit slaat natuurlijk nergens op. Dit is echter ook zo bij de SPG missies. Regelmatig een game gehad waarin twee arties alleen maar liepen te focussen op een light en daardoor echt enorm veel campende heavies en mediums links lieten liggen. Idem met counter arty missie en damagefarmende heavies die graag bounces willen hebben. Al krijg ik het gevoel dat het minder is dan in het begin.User schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:55:
[...]
Ik moest me echt inhouden om niet massaal dingen te slopen hier.
Anyway, 30 potjes, ~7000 gold en een miljoen credits later:
46% winrate, 1600 WN8 en een whopping 3-4 missies gehaald.
En dat terwijl ik in de meest OP tanks reed. Maar nee, RNG trok weer eens een verborgen la met bullshit open. HOEZO MIJN 183 MM AP GRANAAT BOUNCED OP DE ZIJKANT VAN EEN BATCHAT!?
@Rianata, lijkt er zelfs op dat het de laatste 23 potjes zijn xD
[Voor 3% gewijzigd door jdh009 op 23-04-2015 10:00]
InderdaadRianata schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:54:
[...]
Door de schaal zo klein te houden lijkt er nog een curve te zijn, maar eigelijk wil je gewoon laten zien dat het de laatste 10 dagen ruk ging?(no pun intended
)

Je neemt een FV4202 en gaat als een malle te keer

6066dmg
4kills
=
Ace Tanker
[Voor 12% gewijzigd door Appie Heijn op 23-04-2015 13:52]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Hier gaat het ook weer zeer slecht de laatste paar dagen... Valt met leed en moeite iets te winnen..p0st schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:29:
[afbeelding]

Toch weer in de Cromwell, top tier op Cliff. Gelijk via de 2 lijn naar het midden gereden en, mede dankzij een zich inhoudende Titus (much appreciated

Heb nu weer een volledige Lorraine crew, eindelijk weer verder met de Bat chat grind. Eerste potje gelijk al 3K dmg en 3 kills, dus na 2 maanden die tank niet gespeeld te hebben is hij niet weggeroest

@Size, my pleasure.Dat hebben we mooi gecarried en gecoordineerd samen. En vergeet Kepro niet in de Abbey Epic Got Carry platoon,m wat een spannende pot was dat!

pfff, WOT racisme ik was een paar maanden terug ook geel, jammer dat sommige mensen alleen maar in stat colours kunnen denken

Leuk die special dit weekend (x3 crew xp w000t), maar in mn client zie ik niets nada noppes. typisch wargaming weer, amateurs...
EDIT: alles verscheen net na een client reboot.
[Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 24-04-2015 08:42]
Stiekem is het een pro-speler die speelt voor de win ipv WN8Wauw, je maakt een verkeerde keuze om een platoonmaat te ondersteunen en wordt hard aangepakt. Komt er een random IS-3 uit je team, en die shield je tegen 2 tanks voor kill shots waardoor je nog 3 a 4 schoten kan doen.thanks is-3 jij toont aan dat er wel goede spelers in het spel zijn, ookal was je geel.

Heb je nog een naam van die vent?
[Voor 4% gewijzigd door Fordox op 24-04-2015 08:31]
*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08
Ik speel meestal met heavies en als ik een tank van mijn team zie die wat te ver vooraan staat en bijna naar zijn grootje is, dan ga ik er ook voor staan. In de hoop dat ie het overleeft en nog wat kan schieten, 2 schieten altijd meer dan 1.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Ik speel het liefst in een team met geel/groen/blauwe spelers, dat zijn mensen die (over het algemeen!) snappen of beginnen te snappen hoe het spel werkt, en gewoon een leuk spelletje willen spelen samen.
Amen

Nu ben ik een huis-tuin-keuken speler die het niks boeit en vooral de carebears aan het uitlachen is, maar toch... Kleuren?
Dat is ooit gestart als een Mod voor het spel genaamd XVM, inmiddels uitgegroeid tot een heel ecosysteem. Meer info hierover vind je op http://wotlabs.net/ en daar kun je ook je eigen statistieken opzoeken, inclusief de scores en bijbehorende kleuren. Om het in-game te kunnen zien moet je het activeren via http://www.modxvm.com/en/ en vervolgens ook deze mod downloaden en in je /red_mods/ map van world of tanks plakken, http://www.modxvm.com/en/download-xvm/TheBrut3 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:30:
Die kleuren zeggen mij niks, waarvoor is dat?Ik heb in-game nergens kleuren staan ofzo
Nu ben ik een huis-tuin-keuken speler die het niks boeit en vooral de carebears aan het uitlachen is, maar toch... Kleuren?

Die in-game mods hoef ik allemaal niet, die paar potjes die ik doe haha... Soms speel ik een half jaar niet.
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:55:
Oké, HE shell erin volle gas erop af en suicideAls het team zo goed is als ze denken dat ze zijn, dan moeten ze ook maar 14 vs 15 kunnen winnen hoor.

De beste reactie die ik tot nu toe gezien heb in dit topic, ik weet wat ik volgende keer ga zeggen mochten ze vragen wat ik aan het doen was als ik meteen dood ga.
Constateer ik hier nu een dalende wn8 lijn sinds vertrek uit GOT?p0st schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:29:
[afbeelding]

x-cessive schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:49:
[...]
Constateer ik hier nu een dalende wn8 lijn sinds vertrek uit GOT?

Gister een Type platoontje gedaan met Usert (en later Titus), dat ging alweer een stuk beter

@onder

Jup, een dalende gemiddelde WN8 lijn van GOT zelfx-cessive schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:49:
[...]
Constateer ik hier nu een dalende wn8 lijn sinds vertrek uit GOT?
Sorry, hij was te makkelijk

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

http://www.razerzone.com/wot-grand-finals-2015
En voor eventuele nieuwelingen, 3x invite code:
• 7 days of Premium Account
• 500 gold
• T2 Premium Light Tank + garage slot
92DCD-59GRT-GYXXD-6U7YR-D3F2U
92DCD-YYHF5-WM76M-9V48S-3KDZD
92DC5-KRBF2-MAKBF-7NRAS-MKWRM
Ik zie in dat grafiekje toch echt p0st erboven staan en niet GoT ?Fordox schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:13:
[...]
Jup, een dalende gemiddelde WN8 lijn van GOT zelf
Sorry, hij was te makkelijkNo hard feelings ^_^
Thanks !Nemm schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 13:29:
Voor iedereen die weer een gratis dag premium wilt + 1 case of cola
En hier nog een paar codes voor nieuwelingen :
92DCY-KKFEB-ZXKKR-7799B-AZXV2
92DCG-NB2WZ-R7H2E-W8GCX-UEEMA
92DCS-YGTYV-MDRP5-5HWKC-E99NN
INVITE CODE (FOR NEW PLAYERS) INCLUDES:
• 500 gold
[removed]
Daar gaan we even goed gebruik van maken.
Maar case of beer was mooier geweest. :-)
92DC9-6DNHK-C72CE-9A7SX-YS5XA
92DCY-33993-ZW8AH-HNV2A-6GVGH
92DCW-PVRB9-NTPRP-BURWX-5VVFS
• 500 gold
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
92DCA-WMB2E-6E88K-N7455-DZSXD
92DCU-UGE98-VWS5K-D29AZ-2KTMT
92DCS-8VCD4-86VCZ-7NH4M-9FX4W
• 500 gold
Juist het tegenovergestelde, al blijkt dat misschien niet uit wat ik schreef. Ik wilde met de mention van geel juist aantonen dat gele spelers soms zoveel beter zijn dan paarse, zoals hier, en dat kleurtjes dus niet alles zeggen!_Anvil_ schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:19:
"thanks is-3 jij toont aan dat er wel goede spelers in het spel zijn, ookal was je geel."
pfff, WOT racisme ik was een paar maanden terug ook geel, jammer dat sommige mensen alleen maar in stat colours kunnen denken

I am the great Cornholio!
92DCC-TE24Y-RNS3F-AS6ED-2EGWV
92DCU-ARVA6-YCG7A-ZG4XP-YP2FW
92DCU-7P557-5BE9F-PNGZM-U9N6H
Anoniem: 627285

Dan had die collega beter 2 keer per jaar kunnen inloggen voor gratis premium gift tanks en andere goodies bij evenementen.Ik heb nog steeds spijt dat ik toen ik in 2011 van het spel hoorde geen account heb aangemaaktAnoniem: 627285 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:14:
Bedankt voor het posten van alle invite codes. Een collega van me had 3 jaar geleden ooit eens WoT geprobeerd en heb hem met behulp van een invite code

Hopelijk heb je er aan gedacht hem je recruit te maken, de mijne is nu op t7 en die bonus blijft geweldig, gewoon een extra premium bonus!
Snap ik joh, hence the smileyiTitus schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:24:
[...]
Ik wilde met de mention van geel juist aantonen dat gele spelers soms zoveel beter zijn dan paarse, zoals hier, en dat kleurtjes dus niet alles zeggen!

Gefeli met de derde MoE! Wel heel gaaf!
Zat elke keer op 94,..% en werd er helemaal gek van dus moest maar veel gold schieten haha.JRacer schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 10:17:
Hoeveel premium schiet je? 112576 credits 'verdienen' en dan toch 9071 uitgeven voor de pot is aanzienlijk..
Gefeli met de derde MoE! Wel heel gaaf!
Klinkt heel erg bekend.dr34m3dd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:01:
[...]
Zat elke keer op 94,..% en werd er helemaal gek van dus moest maar veel gold schieten haha.

(gefeliciteerd, ik wed trouwens dat de MoE op die chinese gouden t59 een stuk makkelijker is, met al die falende rich kids achter de knoppen

Nope, het is 1 van de moeilijkere tier 8 3MoE om te halen._Anvil_ schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:56:
Gold n00bs!
(gefeliciteerd, ik wed trouwens dat de MoE op die chinese gouden t59 een stuk makkelijker is, met al die falende rich kids achter de knoppen)
tjah, uiteindelijk ben je er dan maar klaar mee en zorg je eerst dat je je 3k dpg hebt en daarna maar gaat yoloen;p
Nice, klinkt goed als ik dat zo lees. Weliswaar jammer dat de formule enkel damage en kills meeneemt. Een Light speler die puur voor kills en damage gaat krijgt dus een hogere score ten opzichte van een Light speler die voor spotten damage speelt.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Inderdaad, hier een mooi voorbeeld, toevallig net gespeeld. Let niet op mijn score maar even op de T-71 met zijn spotting damage.psychoclown schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:15:
[...]
Nice, klinkt goed als ik dat zo lees. Weliswaar jammer dat de formule enkel damage en kills meeneemt. Een Light speler die puur voor kills en damage gaat krijgt dus een hogere score ten opzichte van een Light speler die voor spotten damage speelt.

http://wotreplays.com/site/1824701#team
Inderdaad, spotting damage snap ik ivm de WoT API, maar spots zelf niet meetellen? Dunno about that.psychoclown schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:15:
[...]
Nee. Spotting damage staat op dit moment niet werkbaar in de API. Pas als dat gefixed wordt kunnen er fatsoenlijke ratings voor lights gemaakt worden.Mr_Size schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:14:
Gelukkig wordt spotting dmg wel altijd beloond met een bak XP, maar qua WN8 koop je er idd niet veel voor. Jammer dat dit in die nieuwe XTE calculatie ook buiten beschouwing is gebleven, want assisting dmg kan zo belangrijk zijn. Je ziet dat Kepro waarschijnlijk een hoop dmg heeft kunnen doen dankzij die T-71, zonder hem had het potje wellicht heel anders gelopen. De enige reward die je nu krijgt is XP, daar is natuurlijk niets mis mee. Maar inmiddels is WN8 of whatever calculatie toch wel toe aan enige vorm van spotting belonen?
Maar ik vind een aantal dingen WEL handig van xvm, bijvoorbeeld de minimap, hitlogs, indicatie vanwaar je geraakt werd, het in 1 click van crew wisselen, het zien van je crew xp per battle etc.
Is het mogelijk dat je alle performance statistieken (behalve xp dan uiteraard) kan verbergen? Ik wil ze ook niet meer in het laadscherm zien en al helemaal niet meer na elke game.
Werkt. :-)
Als het een algemene code is kan iedereen gewoon proberen of het werkt.
[Voor 67% gewijzigd door Fiesta1958 op 25-04-2015 21:36]
Hier te downloaden: https://mega.co.nz/#!VU5j...eXWwZn50Mmq1LefK54b_qfL3E
Videootje:

umm, hoe weet jij dat?User schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:01:
[...]
Nope, het is 1 van de moeilijkere tier 8 3MoE om te halen.

Is dat veel werk? Aangezien hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen 0.9.7 uitkomt....TweakJerommeke schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:38:
Heb een nieuwe Arnie voice mod gemaakt voor 0.9.6
Wel geinig.

Die gasten hebben echt goed gespeeld, was een genot om vandaag te kijken.
Legit, legit, legit allemaal vanavond. Van pure ellende gestopt, plezier gaat gewoon helemaal weg op deze manier. 3 potjes T69: 3x bottom tier en 3x uiteraard braindead T10's aan mijn kant. Ook de Lorraine mocht vandaag niet, op beide autoladers 3 losses. Gewoon niet eens de fucking daily weten te halen. Zo'n slechte avond heb ik nog niet eerder meegemaakt, maar nog veel vervelender: totaal geen fun gehad. Meestal zet ik na een loss streak nog wel even door, maar nu is het gewoon even een dikke middelvinger richting WG

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
vanaf vrijdag nacht tot zondag middag.. zaterdag was wel OK maar zondag? holy f*ck..Mr_Size schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:07:
Wins/Battles: 4 (14) (28.6%)
Legit, legit, legit allemaal vanavond. Van pure ellende gestopt, plezier gaat gewoon helemaal weg op deze manier. 3 potjes T69: 3x bottom tier en 3x uiteraard braindead T10's aan mijn kant. Ook de Lorraine mocht vandaag niet, op beide autoladers 3 losses. Gewoon niet eens de fucking daily weten te halen. Zo'n slechte avond heb ik nog niet eerder meegemaakt, maar nog veel vervelender: totaal geen fun gehad. Meestal zet ik na een loss streak nog wel even door, maar nu is het gewoon even een dikke middelvinger richting WG
Ik moet nog 2000xp en dan heb ik de T54E1Mr_Size schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:07:
Wins/Battles: 4 (14) (28.6%)

Zit er bij WoT niet een algoritme dat je zowiezo elke vierde pot top tier bent (behalve bij lights)? Net 1 potje te vroeg gestopt?Mr_Size schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:07:
3 potjes T69: 3x bottom tier en 3x uiteraard braindead T10's aan mijn kant.

Soms heb je een carry hard.
Bestaat er ook een 'carry hardest'?
Dit topic is gesloten.