[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.569 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe ;)

Sowieso een hele rare avond gehad. Heul veel potjes top tier geweest, wellicht een soort compensatie voor het weekend waar ik juist zeer veel bottom tier was.

Ik heb me behoorlijk uitgeleefd in ieder geval:

Wins/Battles: 15 (19) / (78.9%)

Efficiency/WN8: 2 227 / 4 526

Niet verkeerd :)

Ook weer een missie gehaald: kill 2 SPGs in een lightmedium tank. Gehaald in de Cromwell, mijn platoonmaten Ria en Poderoso waren zo aardig om mij de laatste arty kill te gunnen _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 15-04-2015 22:37 . Reden: medium tank :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 19:48
Huh? De Cromwell is toch echt een Medium en geen Light tank...

Is aangepast O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Orandajin op 15-04-2015 22:57 ]

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-06 22:52
Mr_Size schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:22:
Hehe ;)

Sowieso een hele rare avond gehad. Heul veel potjes top tier geweest, wellicht een soort compensatie voor het weekend waar ik juist zeer veel bottom tier was.

Ik heb me behoorlijk uitgeleefd in ieder geval:

Wins/Battles: 15 (19) / (78.9%)

Efficiency/WN8: 2 227 / 4 526

Niet verkeerd :)

Ook weer een missie gehaald: kill 2 SPGs in een lightmedium tank. Gehaald in de Cromwell, mijn platoonmaten Ria en Poderoso waren zo aardig om mij de laatste arty kill te gunnen _/-\o_
Goede avond inderdaad. Vooral die 5,4k dmg t32 ace tanker (die ik gek genoeg nog niet had :) ) waarbij onze top tier heavy platoon van 3 man gecombineerd 0 dmg deed 8)7

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:42
Bigsexy3 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:47:
Is de M103 ook te doen zonder top gun en top turret? Heb de engine en de 2e gun unlocked met free xp, en eigenlijk ben ik van plan zo door te gaan naar de E5. Iemand tips?
Ik heb hem helemaal elite gemaakt op de laatste gun na die ook op de E5 zit, scheelt 60k xp en met die ervoor kwam ik gewoon door de voorkant van vloekende IS-7's heen :9 .

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:22

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren weer een frustrende avondje gehad, het begon zo mooi met E50. Helaas ging ik gefrustreerd door met andere tanks en was het na 11 potjes en een winrate van 22% over.
Soms zit de RNG totaal niet mee. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
timmie271 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:48:
[...]
Ik heb hem helemaal elite gemaakt op de laatste gun na die ook op de E5 zit, scheelt 60k xp en met die ervoor kwam ik gewoon door de voorkant van vloekende IS-7's heen :9 .
Dus je hebt em niet elite gemaakt, tot dat je de T110E5 had. ;)

De top gun heeft een iets betere pen, iets betere dpm en betere aim tijd. Op papier mag het verschil niet groot lijken. Maar tijdens het spelen had ik veel meer plezier met de top gun dan met de 2e gun. Moet er wel bij zeggen dat ik niet naar de T110E5 ben gerushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrJ schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:09:
[...]

Waarom dat als ik vragen mag?

Heeft deze niet nagenoeg dezelfde stats als de T-34-85 alleen dan een tier hoger? :)
Wat mij opviel toen ik die tank speelde was de ongelooflijke underdog positie waarin je zit. Veel mensen denken 'ach eerst even op die IS focussen voordat ik de T-43 ga bestoken'. Op de een of andere manier gebeurde dat constant in de 50 potjes dat ik ermee gespeeld heb en daar heb ik natuurlijk dankbaar gebruik van gemaakt ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:42
Ryack schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:41:
[...]

Dus je hebt em niet elite gemaakt, tot dat je de T110E5 had. ;)

De top gun heeft een iets betere pen, iets betere dpm en betere aim tijd. Op papier mag het verschil niet groot lijken. Maar tijdens het spelen had ik veel meer plezier met de top gun dan met de 2e gun. Moet er wel bij zeggen dat ik niet naar de T110E5 ben gerushed.
Ik heb hem elite gemaakt op de laatste gun na dus het klopt toch wat ik zeg of zie ik dat verkeerd? :+.
Moet toegeven dat ik hem een hele tijd terug had dus weet niet hoe erg hij nu veranderd is :9 .

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-06 22:52
psychoclown schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:43:
[...]

Wat mij opviel toen ik die tank speelde was de ongelooflijke underdog positie waarin je zit. Veel mensen denken 'ach eerst even op die IS focussen voordat ik de T-43 ga bestoken'. Op de een of andere manier gebeurde dat constant in de 50 potjes dat ik ermee gespeeld heb en daar heb ik natuurlijk dankbaar gebruik van gemaakt ;)
Ik vond de t-43 ook een hele goede tank. Ik had het pad via de kv-13 (vanuit de heavy lijn) genomen en ondanks dat op papier de kv-13 beter zou zijn vond ik de t-43 beter presteren (3600wn8/65%wr). Het voordeel van die tank is dat je voor mijn gevoel best wel goede combinatie van dpm, mobiliteit, turret-armor en accuracy had waardoor je vrije aggresief kon spelen en je uit lastige situaties een weg vrij kon schieten. Had er overigens ook aan kunnen liggen dat er een 3 skilled crew vanuit mijn 907 inging waardoor die fijn speelde 8)7 T44 vind ik dan weer iets minder ondanks dat op papier zeker geen slechte tank is, je mist voor mijn gevoel alleen wat accuracy en pen (zeker tegen tier 10 is dat zelfs met gold om te huilen).

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poderosoo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:27:
[...]

Ik vond de t-43 ook een hele goede tank. Ik had het pad via de kv-13 (vanuit de heavy lijn) genomen en ondanks dat op papier de kv-13 beter zou zijn vond ik de t-43 beter presteren (3600wn8/65%wr). Het voordeel van die tank is dat je voor mijn gevoel best wel goede combinatie van dpm, mobiliteit, turret-armor en accuracy had waardoor je vrije aggresief kon spelen en je uit lastige situaties een weg vrij kon schieten. Had er overigens ook aan kunnen liggen dat er een 3 skilled crew vanuit mijn 907 inging waardoor die fijn speelde 8)7 T44 vind ik dan weer iets minder ondanks dat op papier zeker geen slechte tank is, je mist voor mijn gevoel alleen wat accuracy en pen (zeker tegen tier 10 is dat zelfs met gold om te huilen).
De T-44 vond ik ook op de een of andere manier minder fijn spelen (ook al presteerde ik niet slecht) maar hij voelde niet helemaal juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-06 16:32
Net weer een potje in mijn amx 50b gedaan. 6.1k dmg. Vind het wel een hele leuke tank, alleen winrate is na 5 battles 20 %. 8)7 Maar kunnen jullie deze replay beoordelen of er nog wat beter kan?

http://wotreplays.eu/site/1802978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De beste kans op een winst was door de cappers zoveel mogelijk te defenden. Daarnaast vond ik dat je wel erg snel over ging tot een reload, wat op zich niet verkeerd is in de 50b, maar daardoor had je wel een aantal keren de kans gemist sneller damage kunnen doen.

Overall gezien had je sowieso vrij weinig kans met dit team, je had alleen kans gehad als je een goede high ground positie op tijd had kunnen bemachtigen en de targets ongespot had kunnen bestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:48:
De beste kans op een winst was door de cappers zoveel mogelijk te defenden. Daarnaast vond ik dat je wel erg snel over ging tot een reload, wat op zich niet verkeerd is in de 50b, maar daardoor had je wel een aantal keren de kans gemist sneller damage kunnen doen.

Overall gezien had je sowieso vrij weinig kans met dit team, je had alleen kans gehad als je een goede high ground positie op tijd had kunnen bemachtigen en de targets ongespot had kunnen bestoken.
Het is voor mij nog een beetje wennen, omdat ik hem toch iets anders vind dan de amx 50 120. Met name de mobiliteit en de gun. Die 1200 hp engine voel je echt. Die gun vind ik ook veel fijner, ookal is het dezelfde. Die reload speed is ook echt fijn. Maar ik vond het vooral moeilijk om te bepalen waar ik vanaf de start heen moest. Het lijkt mij dat hij meer als een medium gespeeld moet worden, omdat je mobiliteit en bijna geen armor hebt, behalve je front hull. (wat heb ik daar al bounches mee gehad :9~ ) Het leek me wel een goede positie waar ik in het begin heen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bedoel ook niet het defenden van de cap als initiële startpositie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:30:
Ik bedoel ook niet het defenden van de cap als initiële startpositie :)
Oke :P Maar hoe zou ik dan naar de cap moeten rijden, aangezien die borsig en ST-I daar reden.

Trouwens, wel weer me hoogste dmg record verbroken met dat potje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Zo en weer een tier 10 erbij.

Researched:
FV215b researched. Undistributed experience spent: 210000. Free Experience spent: 0.
Purchased:
'FV215b' sucessfully purchased. Spent credits: 6.100.000.

Mijn tier 10 lijst tot dusver:
HTs: T110E5, T57 Heavy, E-100, IS-7, IS-4, AMX 50B, Maus, VK 72.01, FV215b
MTs: Bat Chatillon 25 t, Object 140, T62A, M60
TDs: Object 268, Waffenträger auf E 100, T110E4, JagdPz E-100

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:39:
Zo en weer een tier 10 erbij.

Researched:
FV215b researched. Undistributed experience spent: 210000. Free Experience spent: 0.
Purchased:
'FV215b' sucessfully purchased. Spent credits: 6.100.000.

Mijn tier 10 lijst tot dusver:
HTs: T110E5, T57 Heavy, E-100, IS-7, IS-4, AMX 50B, Maus, VK 72.01, FV215b
MTs: Bat Chatillon 25 t, Object 140, T62A, M60
TDs: Object 268, Waffenträger auf E 100, T110E4, JagdPz E-100
User begon er nog over toen je al weg was maar blijkbaar hebben we 15 uit 15 gewonnen met ons tier 9 platoon.. :9

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:16:
[...]

User begon er nog over toen je al weg was maar blijkbaar hebben we 15 uit 15 gewonnen met ons tier 9 platoon.. :9
Ja, maar vergeet niet die pareltjes die we ervoor hadden -O-

Volgende tier 10 gaat waarschijnlijk de E 50m worden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 11:41
hum.. leuk die team missies, maar mn clan is te klein om vaak 7 spelers tegelijk online te hebben... kan ik aanhaken bij de GoT-ers wellicht? :)

overigens mis ik ook de t8 tanks ervoor vrees ik, heb alleen Tiger2 en Caravan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Geckoo

Good news, everyone!

Je kan altijd een aanvraag doen bij GoT II

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ik zoek geen andere clan overigens, zit in een gezellige vriendengroep clan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kunt alleen met Strongholds meedoen als je lid bent van de clan, dan kun je ook profiteren van eventuele bonussen. Als niet clanlid kan je ook meedoen als mercinary, maar dan geen bonussen. Als je al lid van een andere clan bent, dan alleen bij je eigen clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06 18:26
ik zie hier wel een interessante aanbieding voor een World of Tanks code: http://www.kinguin.net/pr...code-1414011884-374460-t/
Is die tank enigszins goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
15 euro voor een Jagdtiger 88? Ik ben benieuwd waar hij die codes gejat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
User schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:03:
15 euro voor een Jagdtiger 88? Ik ben benieuwd waar hij die codes gejat heeft.
Ik heb eerder vergelijkbare codes gehad. Ze komen vaak uit promos.
Maar is de tank enigszins goed? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ja hoor, ken meerdere eigenaars en platoon er regelmatig mee. LFP bedekken en flink DPM-en met die 88 :)

Geweldige aanbieding... maar staat niet bij of het een EU code is?

Ik hou het wel bij mn dicker Max overigens.

Andere vraag: dus in stronghold battles krijg je ook die team bonussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-06 22:16
JT-88 is een goede tank om credits en xp te krijgen. Maar erg langzaam, groot en een arty magneet.
Maar vuurkracht is leuk iedere 4,6 seconden een schot.

Als je goed gepositioneerd staat is het een bunker, maar sta je alleen in een veld kun je het schudden.
Ik kocht hem als eerste td, en dat was niet leuk. Nu ik meer dan 20 td's heb gespeeld gaat het een stuk beter :-)
De su-85I is een stuk leuker om mee te beginnen, als je nog geen td's hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
_Anvil_ schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:17:
Ja hoor, ken meerdere eigenaars en platoon er regelmatig mee. LFP bedekken en flink DPM-en met die 88 :)

Geweldige aanbieding... maar staat niet bij of het een EU code is?
Er staat Worldwide dus neem aan dattie hier ook werkt. Ik ga hem zo kopen, dan laat ik het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quantor schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:49:
Je kunt alleen met Strongholds meedoen als je lid bent van de clan, dan kun je ook profiteren van eventuele bonussen. Als niet clanlid kan je ook meedoen als mercinary, maar dan geen bonussen. Als je al lid van een andere clan bent, dan alleen bij je eigen clan.
Hij heeft het over teambattles, niet strongholds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Anvil heeft het over team missies en je kunt via strongholds missies unlocken, daarom maakte ik die link. Maar hij heeft het ook over 7 man, kan dat niet helemaal plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
The_Zohan schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:19:
[...]
Er staat Worldwide dus neem aan dattie hier ook werkt. Ik ga hem zo kopen, dan laat ik het even weten :)
Code werkte. Straks maar eens de Jagdtiger uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quantor schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:29:
Anvil heeft het over team missies en je kunt via strongholds missies unlocken, daarom maakte ik die link. Maar hij heeft het ook over 7 man, kan dat niet helemaal plaatsen.
http://worldoftanks.eu/en...4/special-gfinals-warmup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ah kijk, zal ik vanavond even moeten bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-06 22:16
Je krijgt geen spijt van die JT88. Maar kijk goed welke kant je opgaat, terug naar de nadere kant van de map duurt lang. Dan is die E25 nog leuker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
The_Zohan schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:29:
[...]

Code werkte. Straks maar eens de Jagdtiger uitproberen :)
Was wel 20 euro inclusief fees hoorde ik van mn clan maatje. Blijft echter een koopje, normaal 37 euro zonder gold of premium account erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
_Anvil_ schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:08:
[...]
Was wel 20 euro inclusief fees hoorde ik van mn clan maatje. Blijft echter een koopje, normaal 37 euro zonder gold of premium account erbij.
inderdaad, ik was incl BTW en betalingsfees 18.56€ kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Leuke site, maar sommige prijzen zijn weer erg hoog.

Ik zie 43 euro voor een B2 premium, de mijne was toch echt goedkoper icm een dikke berg goud bij een woT aanbieding.

Verder.. 247euro voor een mini maus pakketje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55
Whaha, iemand heeft ergens JgdT 8.8 codes vandaan gehaald ja :P Voor die prijs zou je het bijna doen, ware het niet dat ik hem waarschijnlijk niet tot weinig zou spelen. Was het een FCM geweest had ik het wel geweten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Is het ook mogelijk om anderen gold te sturen vanaf je account? Ik heb nogal wat gold waar ik niet bepaald plannen voor heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55
Nop, het mechanisme schijnt er wel in te zitten though, maar het staat uit las ik laast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
oke. Krijg ik dan wel rente? :P

Gold: 37,598

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
[b]Code werkte. Straks maar eens de Jagdtiger uitproberen :)
Hmmmm, ik loer al langer op deze tank en de aanbieding die je aanhaalt is wel heel erg mooi...

Dus geen problemen met activeren van de code? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Orandajin schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:10:
[...]

Hmmmm, ik loer al langer op deze tank en de aanbieding die je aanhaalt is wel heel erg mooi...

Dus geen problemen met activeren van de code? :9~
Nee werkte perfect :p helaas is hij uitverkocht voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Ik zie hem nog voor 22,50 staan, ook niet duur. Het goud + Premium is al 10 Euro waard :P

Dan kost ie uiteindelijk dus maar 12,50 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 08:51

Rianata

Have you played Atari today?

Zohan, nog bedankt, ik heb hem ook binnen geharkt :P

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/qGA1Feb

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-06 23:22

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Misschien niet de juiste plek (hoewel,wat is dán de juiste plek...) maar zou iemand kunnen vertellen wat er met GOT2 is gebeurd ? Ik ben een paar dagen niet met WOT bezig,kom terug en ben gekickt, zonder enig bericht, na meer dan 3 jaar lid te zijn geweest..... Kan niet op het forum of op TS en niemand bij GOT kan/wil vertellen wat er aan de hand is.

Vreemde zaak, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

garathane schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:55:
Misschien niet de juiste plek (hoewel,wat is dán de juiste plek...) maar zou iemand kunnen vertellen wat er met GOT2 is gebeurd ? Ik ben een paar dagen niet met WOT bezig,kom terug en ben gekickt, zonder enig bericht, na meer dan 3 jaar lid te zijn geweest..... Kan niet op het forum of op TS en niemand bij GOT kan/wil vertellen wat er aan de hand is.

Vreemde zaak, vind ik.
Niet zo heel erg vreemd en staat allemaal keurig vermeld op het forum. Wel vreemd dat je daar niet in kan, want daar is niemand gekickt o.i.d. Maar door een nog onbekende reden zijn nagenoeg alle GOT2 leden gekickt geworden uit de clan, maar inmiddels heeft ook iedereen alweer een nieuwe uitnodiging ontvangen na de cooldown periode. Mocht jij hem toch niet hebben ontvangen, meld je dan even bij een GOT2 council lid of recruiter. Die kunnen je ook helpen met het opnieuw toegang verkrijgen tot het forum.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
----

[ Voor 100% gewijzigd door SurfBoy op 18-04-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemde zaak, vind ik.
Maar, als je niet op het forum of TS kan, hoe heb je dan GOT-ters kunnen spreken? En zoals Ria als heeft uitgelegd, staat het allemaal op het forum, dus iedereen in GOT weet wat er is gebeurd. Vraag idd even om een nieuwe invite.

Ondertussen alweer toe aan episode 3 van Epic (GOT) platoon:

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 18-04-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy

Vreemde zaak, vind ik.
Als je in got2 zit net zoals ik is het misschien handig om ook in de groeps WhatsApp te komen. Hierin werd het gelijk besproken en ook inderdaad op het forum. Je moet dan even contact opnemen met boot voor de groeps app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 15:49
mooie game was dat zeg size! welk modpack gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 13:01:
mooie game was dat zeg size! welk modpack gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro had ook weer een lekkere game:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag HT missie 12 gehaald in een ARL in een loss, typisch WoT 8)7

2,5K dmg in een T8 pot in de ARL en alsnog verliezen ofc ;) Had wel 1,7K gebounced, genoeg om deel 1 van die missie in ieder geval te halen. Ben nu voor zowel de HT als de MT missies toe aan missie 15. Zou fijn zijn als ik snel 1 van die twee haal, want dan heb ik mijn Lorraine crew weer compleet en kan ik verder met de Batchat grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een aantal potjes, helaas solo, gedaan en dat ging mwah mwah. Erg wisselvallige teams maar het ging gelukkig niet zo buitenaards slecht als laatst. Wel ben ik benieuwd naar jullie ervaring omtrent de 'smoothness' van de game. Sinds een paar weken heb ik het gevoel als de game soms wat 'sluggish' aanvoelt. Ik heb daar meer mensen over gehoord en maakt het spelen van WoT niet bepaald aangenamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er zelf eerlijk gezegd geen last van, merk niet echt een verschil met ander patches ofzo. Is het echt dat je lag hebt of is het meer het gevoel van de game?

Ik had je invite wel gezien btw, maar ik zat al in platoon en was van plan om te gaan stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
de Pak 43 Jagdtiger 8.8 is best wel ruk :p ik hou meer van het snelle spelen, dus heb een redelijk snelle Caernarvon met de zwaarste motor, speelt toch een stuk lekkerder dan die Jagdtiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Haha Caernarvon en redelijk snel.. You funny guy. :P

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 18-04-2015 18:01 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
wsLy schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:01:
Haha Caernarvon en redelijk snel.. You funny guy. :P
Vergeleken met een Jagdtiger is het een F1 wagen... :P ik snap dat er snellere tanks zijn, maar het is ook wel prettig een hit te kunnen krijgen zonder gelijk kapot te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:50:
Ik heb er zelf eerlijk gezegd geen last van, merk niet echt een verschil met ander patches ofzo. Is het echt dat je lag hebt of is het meer het gevoel van de game?

Ik had je invite wel gezien btw, maar ik zat al in platoon en was van plan om te gaan stoppen ;)
Nee geen lag, FPS en ping zijn ook normaal maar toch voelt het soms zo vreemd aan. Het gekke is dus dat er meerdere zijn die daar geregeld last van hebben.

Geen probleem, zag al dat je ingame was toen ik de invites verstuurde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Ik herken wel wat je zegt Psycho. De tank bewegen bij mij niet vloeiend, maar meer stotterend. Niet een FPS probleem, ook niet lag. De game lijkt de snelheid van een voertuig wisselend weer te geven.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Laatst online: 26-06 00:44
psychoclown schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:45:
[...]

Nee geen lag, FPS en ping zijn ook normaal maar toch voelt het soms zo vreemd aan. Het gekke is dus dat er meerdere zijn die daar geregeld last van hebben.

Geen probleem, zag al dat je ingame was toen ik de invites verstuurde ;)
Ik heb dat vooral in het begin, maar nauwelijks in battle. Het voelt een beetje aan als input lag. Alle input wordt wel geregistreerd maar het beeld past zich een moment later pas aan, met een min of meer vloeiende beweging alsof er niets aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Ik heb het ook gemerkt...Light tank accelereert supersnel op de teller maar het lijkt op het scherm alsof je een Tiger 1 vooruit ziet gaan... 8)7

*Edit -

Ping is 30 en gemiddeld tussen de 55~70 FPS dus daar ligt het niet aan... :F

[ Voor 23% gewijzigd door Orandajin op 18-04-2015 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:22
psychoclown schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:05:
Kepro had ook weer een lekkere game:

[video]
:)

Heel 9.7 is onstabiel bij mij. Mijn game crashed echt tig vaak naar de desktop.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-01-2020

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Kepro schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:57:
[...]

:)

Heel 9.7 is onstabiel bij mij. Mijn game crashed echt tig vaak naar de desktop.
Ff je warpack updaten. :+

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Laatst online: 04-06 06:14
Mr_Size schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:42:
[...]

Maar, als je niet op het forum of TS kan, hoe heb je dan GOT-ters kunnen spreken? En zoals Ria als heeft uitgelegd, staat het allemaal op het forum, dus iedereen in GOT weet wat er is gebeurd. Vraag idd even om een nieuwe invite.

Ondertussen alweer toe aan episode 3 van Epic (GOT) platoon:

[video]
Dat was inderdaad een leuk potje om te spelen, met een onverwachte win! _/-\o_ :9~

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ah ligt het daar aan? Dan moet ik die ook maar eens updaten :+ O-)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ok, mn E75 (luvvin it!!) is bij fulll options, de tracks zijn bijna unlocked en dan kan de enhanced suspension er af...

ik kan echter niet kiezen wat ik op die equipment slot ga zetten:

- Vert. stabilizer
20% kleinere aim circle is leuk, maar ik heb nu eigenlijk weinig problemen met richten (ik rij regelmatig IS6, dan is elke duitser een verademing qua aiming). Dit was wel plan A, want ik heb hem zelfs al klaarliggen.
- coated optics
toch die mediums en lights eerder kunnen spotten, vooral in sommige end game situaties... is ook wat voor te zeggen. Moeilijk kiezen.

Verder nog een WoWs vraagje (is nog geen apart topic voor toch?): klopt het dat je battle results nergens terug kan lezen als je de pop-up mist? Het knopje rechtsonder in de Wot garage ontbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 12:01
_Anvil_ schreef op maandag 20 april 2015 @ 09:36:

ik kan echter niet kiezen wat ik op die equipment slot ga zetten:

Verder nog een WoWs vraagje (is nog geen apart topic voor toch?): klopt het dat je battle results nergens terug kan lezen als je de pop-up mist? Het knopje rechtsonder in de Wot garage ontbreekt?
Ik zet vert stabs, gun rammer en vents op een heavy. Daar vind ik meer gebruik voor dan de enkele keer dat ik meer viewrange wil hebben. Al hebben de crews van mijn tanks vrijwel allemaal recon en situational awareness om de viewrange te verhogen. Dit samen met de vents geeft al een leuke view range verhoging.

Ja, er is nu een WoWs topic. Ik weet ook niet of je de battle stats terug kan vinden. Kan er helaas nu niet bij.

[ Voor 8% gewijzigd door JRacer op 20-04-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SoHN9BQ88r61Os4mx3PPxLIi/thumb.jpg

Altijd leuk om je Ace tanker te halen op een loss :+

Bizar trouwens, na 5 potjes Tiger P: 100% WR, de 6 potjes daarna: 1 potje gewonnen. Typisch voorbeeld van het feit dat je af en toe ook gewoon 0 invloed hebt op je WR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13
Lekker avondje Stronkhold skirmishes op Tier VIII gespeeld. 12 van de 14 gewonnen, 700k nettowinst en aan de 5e crewskill begonnen op de Type 59 (en ja, skill OCD) :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/anXQzps.png

[ Voor 4% gewijzigd door p0st op 21-04-2015 00:28 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Mr_Size schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:00:
[afbeelding]

Altijd leuk om je Ace tanker te halen op een loss :+

Bizar trouwens, na 5 potjes Tiger P: 100% WR, de 6 potjes daarna: 1 potje gewonnen. Typisch voorbeeld van het feit dat je af en toe ook gewoon 0 invloed hebt op je WR.
Zoiets heb ik dus ook met mijn amx 50b. Na 28 potjes eenw inrate erop van 40%, maar mijn average is wel 3.1k dmg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
RNG was User en mij gisteren flink in de zeik aan het nemen. Echt gigantisch veel criticals en bounces, laatste battle met mijn bat chat bijv. 3 van de 5 hits op een 13 75 waren crits..

[ Voor 34% gewijzigd door wsLy op 22-04-2015 08:54 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 21:38

xTmPizzaMan

Error

RNG was User en mij gister..... Is dit correct Nederlands of snappen jullie dit allemaal?

[ Voor 17% gewijzigd door xTmPizzaMan op 22-04-2015 11:50 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

"RNG was User en mij gisteren flink in de zeik aan het nemen."

Pak de volledige zin erbij, en lees RNG als een persoon :)

"Henk was Jantje en Pietje in de zeik aan het nemen"

spoiler:
eigenlijk zou het "User en ik" i.p.v. "User en mij" zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Fordox op 22-04-2015 11:57 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

xTmPizzaMan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:49:
RNG was User en mij gister..... Is dit correct Nederlands of snappen jullie dit allemaal?
Is WoT slang, waarbij gesuggereerd wordt dat de Random Number Generator niet altijd zo random is, maar ook balans-elementen e.d. in zich heeft, oftewel na x-aantal succesvolle potjes / dagen krijg je altijd een aantal balans-potjes / -dagen, die er voor moeten zorgen dat je toch weer ergens naar het gemiddelde getrokken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
RNG = random number generator
In elk schot wat je doet zit meerdere random factoren in, afwijking van het schot, penetratie (deze weet ik niet zeker) en damage. Soms zitten die allemaal tegen en dat heeft dan invloed op je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het ging om het grammaticaal Nederlands, niet om de bedoeling van de zin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:27
Mr_Size schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:00:
In die eerste 5 potjes bedoel je ? ;)

Maar klopt, vandaar ook dat je altijd genoeg battles gedaan moet hebben voordat je het random gedeelte er grotendeels uitgehaald hebt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
psychoclown schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:42:
Een aantal potjes, helaas solo, gedaan en dat ging mwah mwah. Erg wisselvallige teams maar het ging gelukkig niet zo buitenaards slecht als laatst. Wel ben ik benieuwd naar jullie ervaring omtrent de 'smoothness' van de game. Sinds een paar weken heb ik het gevoel als de game soms wat 'sluggish' aanvoelt. Ik heb daar meer mensen over gehoord en maakt het spelen van WoT niet bepaald aangenamer.
Ik heb soms als ik iets kill er een seconde tussen lijkt te zitten tussen het schot en de melding dat de tank gekilled is/de ontploffing van de tank. Het lijkt eerst alsof het een 0 dmg penetration is maar dan alsnog ontploft het en wordt de kill aan mij toegewezen. Ook herken ik het wat je zegt over dat tanks niet erg vloeiend lijken te bewegen hoewel de ping en fps normaal zijn. Het lijkt alsof er een hogere latency tussen de client en de server zit.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 21:38

xTmPizzaMan

Error

Sorry maar ik ken alle termen zoals RNG en User niet. Vandaar mijn opmerking. Maar inderdaad sommige zinsbouw is erg verwarrend :). Gezien er ook een wot speler actief op deze forum is die User heet dacht ik dat je die bedoelde.

[ Voor 27% gewijzigd door xTmPizzaMan op 22-04-2015 12:01 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
User = User.tmp is een bns = bekende nederlandse speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

xTmPizzaMan schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:00:
Sorry maar ik ken alle termen zoals RNG en User niet. Vandaar mijn opmerking. Maar inderdaad sommige zinsbouw is erg verwarrend :)
De term User :')

Die gaan we erin houden!

spoiler:
User is een speler :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hehe voor beginnende spelers is het soms nogal verwarrend wat hier geplaatst wordt ;). Maar dat leer je allemaal vanzelf en binnen no-time gebruik je dat ook allemaal.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wsLy schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:06:
Hehe voor beginnende spelers is het soms nogal verwarrend wat hier geplaatst wordt ;). Maar dat leer je allemaal vanzelf en binnen no-time gebruik je dat ook allemaal.
Dat hoop ik niet. :-(

Ik wil niet door beginners gebruikt worden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Zometeen begin je ook nog met een Russisch accent te praten in het Engels! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:08:
Zometeen begin je ook nog met een Russisch accent te praten in het Engels! :p
Vsem privet.

Cyka blyat wodka stalin I annex yu naow.

Is mine naow.

Like krimea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Very stronk Hand of Stalin
KV-2 is best tank in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:11:
Very stronk Hand of Wodka Stalin
KV-2 is best tank in the game.
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Fixed cyka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blyat!

Goed, terug on-topic.

Gister de "Doe 2000 damage terwijl je unspotted bent" op South Coast gehaald. In mijn 263.

I don't even.

Het was nog een 5.8k damage loss ook. :-(

Oh well, nu TD missie 15 nog en praktisch alle light missies. Ik heb echt totaal geen zin aan die light missies, die zijn echt retarded. HOEZO IS SCHADE DOEN MET EEN LIGHT TANK GEEN TEKEN VAN SKILL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik dacht altijd dat het Random Noob Generator was? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
User schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:34:
Gister de "Doe 2000 damage terwijl je unspotted bent" op South Coast gehaald. In mijn 263.

I don't even.

Het was nog een 5.8k damage loss ook. :-(

Oh well, nu TD missie 15 nog en praktisch alle light missies. Ik heb echt totaal geen zin aan die light missies, die zijn echt retarded. HOEZO IS SCHADE DOEN MET EEN LIGHT TANK GEEN TEKEN VAN SKILL.
Die 2000 unspotted heb ik geloof ik in de Borsig gehaald. In de Hellcat of E-25 zou ook kunnen. In de 263 is wel apart ja :P
De TD missies zijn verder wel de makkelijkste, zowel voor de STUG IV als de T28 HTC had ik die missies als eerste af. TD missie 15 beide keren in de E4 gehaald overigens. Maar als ik een 263 had dan zou ik ook wel die tank gebruiken daarvoor denk ik ;)

En die light missies zijn idd debiel, sowieso wordt de rol van light tanks in het spel steeds debieler. Spotten is bijna niet meer mogelijk en een hoop van die missies zijn spot missies en idd bijna geen 'doe een X aantal dmg' missies. Ik bewaar die light missies ook voor het laatst, als ik er eentje haal prima, maar ik ga niet 10 light potjes op rij doen ofzo om een missie te halen.

Eerst maar ff HT en MT missie 15 halen, is al lastig zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik heb de reward voor de stug light missie nog steeds niet geclaimd, wil dat vrouwtje voor de nieuwe franse lijn gebruiken. In de tussentijd al wel meerdere light crews getrained, de bulldog gekocht en de RU vrij gespeeld. Dus dat geeft meer kans om die missies te halen, met verschillende lights, met spotting setups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:46:
[...]

Die 2000 unspotted heb ik geloof ik in de Borsig gehaald. In de Hellcat of E-25 zou ook kunnen. In de 263 is wel apart ja :P
De TD missies zijn verder wel de makkelijkste, zowel voor de STUG IV als de T28 HTC had ik die missies als eerste af. TD missie 15 beide keren in de E4 gehaald overigens. Maar als ik een 263 had dan zou ik ook wel die tank gebruiken daarvoor denk ik ;)
TD missies doe ik als een-na-laatste. TDs liggen me op dit moment niet echt. 263 is op zich best stealthy (en ik had een camonet), maar dan nog, South Coast? Op tier 10? Goed, it happened dus het zal wel kunnen. :P
En die light missies zijn idd debiel, sowieso wordt de rol van light tanks in het spel steeds debieler. Spotten is bijna niet meer mogelijk en een hoop van die missies zijn spot missies en idd bijna geen 'doe een X aantal dmg' missies. Ik bewaar die light missies ook voor het laatst, als ik er eentje haal prima, maar ik ga niet 10 light potjes op rij doen ofzo om een missie te halen.
Met bepaalde heavy missies worden sommige dingen in ieder geval opgeteld. Bijvoorbeeld HT-15. Waarom kan dat bij lights niet?
Eerst maar ff HT en MT missie 15 halen, is al lastig zat :)
HT-15 (zonder honors) had ik in de eerste poging. :X Honors had ik met de derde poging. VK7201 stronk Soviet German engineering.

MT-15 heb ik volledig per ongeluk gehaald. :X
Na een avondje spelen:
Huh, claim reward?
Huh, MT-15 gehaald?
Huh, met honors?
HOE DAN!?*

Ik weet nog steeds niet in welk potje ik um gehaald heb. :X

* MT-15 met honors = overleef het potje. Overleven is iets waar ik heel goed in ben. Not.
Quantor schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:51:
Ik heb de reward voor de stug light missie nog steeds niet geclaimd, wil dat vrouwtje voor de nieuwe franse lijn gebruiken. In de tussentijd al wel meerdere light crews getrained, de bulldog gekocht en de RU vrij gespeeld. Dus dat geeft meer kans om die missies te halen, met verschillende lights, met spotting setups.
Ik pleur denk ik mijn E50 crew in de RU en yolo gewoon door de missies. Geen zin om lights langer te spelen dan nodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Al een idee wanneer de nieuwe patch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Quantor: ik vroeg me dat ook al af, dacht dat het vandaag zou zijn. Nou ja, patches op woensdagen vind ik altijd ruk dus ik vind het best zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Quantor schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:43:
Al een idee wanneer de nieuwe patch komt?
Russen krijgen 8.7 vandaag, dus zullen wij hem morgen wel krijgen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Zertaxka schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:16:
[...]

Russen krijgen 8.7 vandaag, dus zullen wij hem morgen wel krijgen.
Oei, gaan ze een roll-back doen? O-) :+ O-)
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.