[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo had ik gister ook nog een pot met aparte matchmaking:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Iq0eyG3cbEFzczbiLEM4z1nX/full.jpg

Ik had toch een beetje medelijden met de Stug en Pz IVH. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
wsLy schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:26:
Je hebt nu in 3 berichten dezelfde screenshot geplaatst... Wat wil je nu eigenlijk duidelijk maken? Dat jij een slecht team heeft en de vijand niet? Shit happens... Niet dat het echt boeiend is verder ofzo..
Sorry

Het zijn 3 pogingen geworden voordat ook de screenshot zichtbaar was. Ik ben een noob in het plaatsen van screenshots op tweakers.

Dat je team onderscheid hebt is duidelijk, maar zo erg had ik het nog niet meegemaakt. Ook niet op Tier5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:35
tipje voor de volgende keer: gewoon je 1e post editen ipv 2 nieuwe te maken, die halve autisten hier op tweakers zijn nogal streng op dat soort dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:42
O_A_B schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:27:
[...]
Dat je team onderscheid hebt is duidelijk, maar zo erg had ik het nog niet meegemaakt. Ook niet op Tier5
Wen er maar vast aan. Het mooie is dat je soms verrast wordt en je het toch weet te winnen :) Gisteren had ik ook zo'n potje in mijn E50M waarbij ik een FAME platoon tegenover me had (12% win kans oid.) . Uiteindelijk een M60 van een rots geschoten (begon te klagen dat ik een lucker was ;) ) en een ander geramt omdat hij de bocht net te krap nam (toen was ik een cheater) waarna de 3e door mijn team werd neergeschoten. Daarna waren de kansen al omhoog gegaan naar 40% en omdat we nu de hoek te pakken hadden zat de rest van hun team in de tang en konden we het redelijk makkelijk afmaken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
wsLy schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:23:
Tip; uninstall XVM -> have more fun.
Ignorance is bliss :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:53
_Anvil_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:21:
tipje voor de volgende keer: gewoon je 1e post editen ipv 2 nieuwe te maken, die halve autisten mensen hier op tweakers zijn nogal streng op dat soort dingen ;)
Fixed that for you O+

[ Voor 4% gewijzigd door p0st op 13-04-2015 10:47 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:22
Zo, op 1 dag 3x ace tanker gehaald in met T29 achter elkaar. En ook gelijk HT15 ermee gehaald :) Happy me.
En ik maar continue proberen deze te halen in me t32...

[ Voor 3% gewijzigd door Nemm op 13-04-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Nemm schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:59:
Zo, op 1 dag 3x ace tanker gehaald in met T29 achter elkaar. En ook gelijk HT15 ermee gehaald :) Happy me.
En ik maar continue proberen deze te halen in me t32...
Gratz man, ik probeer de ht11 dacht ik block double your hp te doen in de t-29(met stockturrent was tip)
Maarja ze schieten niet genoeg op mij haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sneakeye schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:16:
[...]

Gratz man, ik probeer de ht11 dacht ik block double your hp te doen in de t-29(met stockturrent was tip)
Maarja ze schieten niet genoeg op mij haha 8)7
Die heb ik ook met de T29 (en ST-I) geprobeerd, maar dat was geen succes.

Toen herinnerde ik mij dat ik een KV-220 in de garage heb staan. En jawel, eerste potje direct missie gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
User schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:53:
[...]
Die heb ik ook met de T29 (en ST-I) geprobeerd, maar dat was geen succes.

Toen herinnerde ik mij dat ik een KV-220 in de garage heb staan. En jawel, eerste potje direct missie gehaald. :P
Ooh nice heb alleen de kv220 niet toch nog maar wat pogingen wagen vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Met een B2 (t4 premium) gaat het ook vrij snel, verder kun je een HT ramming missie in 1 potje makkelijk halen :)

Ik platoon ook wel eens met een andere B2 en dan uiteraard veel APCR spam... echt genant gewoon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had van het weekend de Maus weer eens van stal gehaald voor de HT-15 missie samen met Mr_Size.. dat was niet zo'n succes want zelfs geangled schoten ze strak door mij heen op zo'n 300m :/

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:12:
Met een B2 (t4 premium) gaat het ook vrij snel, verder kun je een HT ramming missie in 1 potje makkelijk halen :)

Ik platoon ook wel eens met een andere B2 en dan uiteraard veel APCR spam... echt genant gewoon :p
Maar het behalen van die missie gaat zo lastig met een B2 als je minimaal een tier 5 moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
User schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:15:
[...]
Maar het behalen van die missie gaat zo lastig met een B2 als je minimaal een tier 5 moet gebruiken.
ja en minimaal 1500 damage moet doen (voor de t28-concept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
HT-15 hangt vooral af van de incompetentie van de vijand, tenzij je zelf veel schade schiet. Ik heb hem gehaald met de IS-4 door een peloton van 3 stronk E100s tegen te komen die volledig HEAT blijven schieten op de sideskirts. Om vervolgens verast te worden door een 183 die eerst met AP op m'n achterkant bounced, en daarna met premium HESH de tracks eraf schiet 8)7 Je lacht je soms helemaal krom met die tank.

Verder probeer ik bij die missie altijd zoveel mogelijk schade zelf te schieten - het liefste 6k+ (door een agressieve positie in te nemen), zoveel mogelijk te bouncen, en de battle niet te overleven (o.a. tegen het einde moedwillig van de cliff af rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sneakeye schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:19:
[...]

Met de KV-220 gaat dat nog wel, ik had dat potje 2000+ schade. Lage tiers branden zo lekker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
sneakeye schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:19:
[...]

Ja hee, de average player is nog met operation Stug IV bezig, please be more specific next time :)

Question: sta nu voor de splitsing jagdpanther II vs Ferdinand (jagdpanther bevalt erg goed nu ie volledig uitgerust is)...

De krijgshistorie nerd in mij wil graag de Ferdi kiezen, maar de armor schijnt al een jaar of 2 niet meer relevant te zijn en op papier is de JPII gewoon beter (mobieler vooral)... wat denken gullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
_Anvil_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:31:
[...]

Ja hee, de average player is nog met operation Stug IV bezig, please be more specific next time :)

Question: sta nu voor de splitsing jagdpanther II vs Ferdinand (jagdpanther bevalt erg goed nu ie volledig uitgerust is)...

De krijgshistorie nerd in mij wil graag de Ferdi kiezen, maar de armor schijnt al een jaar of 2 niet meer relevant te zijn en op papier is de JPII gewoon beter (mobieler vooral)... wat denken gullie?
Haha sorry voor de tweede reeks (T28concept zijn de missies het zelfde +bijvoorbeeld do minimaal 1500damage of kill Drie mediums inplaats van twee) Dus meestal kan je bijna de zelfde tactics tanks gebruiken :+

Ik heb hem zelf niet maar de JPll schijnt een stuk beter te zijn en goede gundepresion. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Ik ben zelf voor de JPanther II gegaan, en heb er geen seconden spijt van gehad. Het is een geniale tank. Zonder de top gun is hij wel een beetje meh, maar dat is bij de Ferdinand net zo. De Ferdinand is te traag en het patser is vrijwel obsolete. De JPanther II schiet sneller, is mobieler waardoor je meer mogelijkheden hebt op de map (ik gebruik hem zelf als veredelde medium), en het pantser en sideskirts zijn goed genoeg om de gemiddelde speler te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:20
JP2 heb je de motors al => snellere tank => snellere en leukere grind. Zo heb ik gekozen ;)
En bovenstaande dingen natuurlijk

Wow, AT 8: 2k damage, 4k blocked by armor, 2 flanken dicht gehouden door me om te draaien steeds en met mijn rug naar een steen te staan. 3 kills, staat het 14-6 |:(

[ Voor 56% gewijzigd door Titus op 13-04-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
_Anvil_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:31:
[...]

JP2 schijnt beter te zijn dan de Ferdi maar haalt het niet bij de borsig uit de andere lijn... Ik vond de JP ook geweldig (56% winrate) maar de JP2 erg lastig (45% winrate). Hij is snel en het topkanon is fijn, maar je bent een geliefd arty doelwit als je stil gaat staan achterin (en je wordt vaak gespot), frontlinie is het natuurlijk geen IS-3 of zo, de "vaste turret" is heel stevig maar arty-safe hulldown plekjes met doelwitten niet te dichtbij in zicht moet je maar net vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:05
Dit is waarom ik de amx 13 90 leuk vindt: http://wotreplays.com/sit...windsurfboy1999-amx_13_90

Oja, pas geleden ook eindelijk mijn ace tanker in de amx 50 120 behaald: http://wotreplays.com/sit...windsurfboy1999-amx_13_90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ja soms zit het idd allemaal te goed mee ;p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ipftPen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Holy XP batman!

Is dat 12k exp in 1 potje??? umm.. inclusief een stronghold of recruitment bonus? Of alleen de x5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
alleen x5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
God, wat een feest weer. Even de x5 voor de IS en M3 Lee binnenhalen voor het eten. Dus... 9 potten verder en _eindelijk_. En dan natuurlijk een 0 dmg pot in de IS die we winnen.

Ik zit me hier een tikje in te houden om dat pauperding (de IS dus) niet te verkopen. :+ Maar goed, hij is nog niet full option, dus wellicht dat ie nog iets prettiger gaat spelen. En ik heb 'm pas 10 potten, goeie kans dat ik 'm gewoon verkeerd speel. Zit nog in de KV-85-modus. En ik krijg het idee dat je hetzelfde boter-pantser hebt, alleen een slechtere gun (relatief dan, aangezien je een tier hoger zit).

edit: Vraagje aan de kenners, is de IS met de 100mm een valide optie? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 13-04-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Voor de kenners User }:O

Ik heb gisteren trouwens mijn income record gebroken. Speelde door de acties voor het eerst in een hele poos premium, dus haalde ik mn Lowe maar eens van stal. Lekker 158k credits gespeeld in mijn laatste pot van de dag. Ging lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Duidelijk. Heb je ook een langere versie? :P
De IS met 100mm lijkt me namelijk een wat snellere KV-85 (ja, die speelde ik ook met de 100mm) met wat meer gun depression. Ook heeft de 100mm met APCR meer pen dan de 122mm en meer dpm.

Tot nog toe speel ik met de eerste 122mm en ik vind het een... erm... niet echt imponerend kanon. De tweede 122mm geeft alleen een iets hogere RoF, dus daar word ik op voorhand ook niet echt wild van. Dus vandaar de vraag. :)

Overigens had ik ook wat issues om te wennen aan de KV-85 en dat is uiteindelijk wel goedgekomen, dus wie weet komt dit ook goed. Ik begrijp dat de IS één van de sterkere tanks in het spel is, voor z'n tier. Not so much als ik 'm speel dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DPM is over het algemeen niet heel denderend belangrijk. Helemaal niet bij heavies, daar heb je liever de alpha. Bij elk schot met een heavy moet je kunnen schreeuwen: "HAH, IN YOUR FACE!", terwijl de vijand van schrik terugtrekt. Met de 100mm gaat dat niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Dank. Dan ga ik voor de 122mm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Wat een dag... 8)7
Begon met 0 winst uit 6 potjes en ik dacht even dat het zo'n drama dag zou worden. Toen even een pause en ik denk dat WG besloot om mij de RNG terug te geven, want ik speelde daarna 17 uit 19 winst..... :-) Op dit moment dus 17 uit 25 winst. (Al is het natuurlijk veel geluk, want de wn8 is maar ~1300... hahaha)

Met als uitschieter deze skypig pot met de SU-5.. :-)

http://wotreplays.com/sit...n_village-wacky_mars-su-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Die is ook weer binnen: Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/ae4knt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
$%^&#@* Ben ik EINDELIJK eens een keer top tier in dit onding, krijg ik zo'n team:

Potje binnen 3 minuten voorbij 8)7

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kCu4Cf7hyCG5YvVs3UrwGkIK/thumb.jpg

De ARL V39 is wel een van de slechtste tanks die ik heb gespeeld, tier for tier. Je kan gewoon NIET carry-en in die tank. Bottom tier zuigt, want je bent fucking langzaam en je hebt geen armor. En top tier zuigt nog steeds omdat je simpelweg 100% afhankelijk bent van je team i.p.v. de normale 70-80%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

De ARL V39 is de enige tank die ik na een stuk of 20 potjes geskipped.
Hij heeft ook heel weinig gun traverse links en rechts, dus je moet continu re-aimen en dat duurt met de topgun ook nog eens vrij lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was ik idd nog vergeten. De badkuip heeft een een GIGANTISCHE traverse en dan krijg je bij de ARL helemaal niks :S

Positiever nieuws:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eeRqTFlB3kDXRBGtNwYWu4ni/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/fHYEOW9PaxBcc9gZM7891h6d/thumb.jpg

Heerlijke pot met de Conqueror :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
_Anvil_ schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:03:
Holy XP batman!

Is dat 12k exp in 1 potje??? umm.. inclusief een stronghold of recruitment bonus? Of alleen de x5?
lol.... zojuist potje geplatooned in mn t-25 premium, crucial contribution, ace tanker, top gun...

12.700xp 8)7

(ok dat was met x5, premium en recuit bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

263 unlocked, en iets te vroeg gekocht. Sjee. Dat ding is... ziek. Dat bounced alles en penned alles.

Dat is een super assaultgun. Dat kun je extreem agressief spelen. De JPz E100 ook gekocht, alleen; dat is niet leuk. En de Foch 155 ook nog als 22e X, maar nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JPZ E100 is echt lachen hoor, hoewel je af en toe potjes hebt dat je alleen maar zero crits doet. Maar die tank is zooo troll, en de scare factor is ook bizar groot :D

Vandaag een aparte avond gehad. Eerste deel solo gespeeld, ging vrij goed de 1e 10 potjes (6x winst). Constant rond de 4K WN8 gezeten. Toen ineens 5 losses op rij, echt constant bottom tier met de T69 met uiteraard falende top tiers. Toen nog ff geplatooned met p0st en Reijnemans en ineens weer 6 wins op rij.

Tiger P unlocked en gekocht en ook de Chi Nu Kai binnengehaald. Het was een productief en extreem frustrerend weekend al met al. Ongelooflijk hoe raar die x5 specials zijn. De losses die ik te verwerken krijg zijn dan nog gekker op de een of andere manier, de teams nog debieler. Terwijl de tegenstander dat toch ook zou moeten hebben. Maar goed, vandaag de 'schade' weten te beperken op 54% WR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet zo goed overweg met die travel time van die shell....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik heb anders ook vaak lol in de JPz E100, de scarefactor is inderdaad het beste aan die tank. So far ben ik niet onder de indruk van de obj 263, HE lekt door je mantlet en alles van +200 pen komt door je bottom plate. Die echt harde armor is een klein stukje van de voorkant van de tank. Letterlijk al de rest is shockabsorbe like ****
Maar mss moet de liefde nog komen...
(er moet wel nog gold camo (wacht op een actie) op en mn crew is nog maar 95 % na het retrainen :o )

[ Voor 12% gewijzigd door Joindry op 13-04-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:57:
263 unlocked, en iets te vroeg gekocht. Sjee. Dat ding is... ziek. Dat bounced alles en penned alles.

Dat is een super assaultgun. Dat kun je extreem agressief spelen. De JPz E100 ook gekocht, alleen; dat is niet leuk. En de Foch 155 ook nog als 22e X, maar nog niet gespeeld.
Is die echt zo geweldig bepantserd of weten de meeste spelers gewoon niet waar ze moeten schieten? Ben nu net bij de tier 9 van de lijn aangekomen. Geweldige camo! alleen volledig stock en dat is wel even lastig.

De Chinese Type 58 is verrassend goed als deze stock is. Speel er best goed mee, terwijl het op papier niet zo geweldige tank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Su-122-54 is leuk, alleen heeft 1 nadeel, hij is niet zo accuraat op lange afstand. 263 is heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jPWrQA2.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0Jptcn4.jpg?1

Deze keer heb ik arty niet mijn Kolobanov laten verpesten, the flashbacks :D. Nu met het einde zoals ik het liever zie. Kolobanov woopwoop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:28
User schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:37:
DPM is over het algemeen niet heel denderend belangrijk. Helemaal niet bij heavies, daar heb je liever de alpha. Bij elk schot met een heavy moet je kunnen schreeuwen: "HAH, IN YOUR FACE!", terwijl de vijand van schrik terugtrekt. Met de 100mm gaat dat niet echt.
En toch ga ik op mijn KV-4 voor de 107mm i.p.v. de 122mm.
Ik eindig nogal vaak in t10 potjes en dan is die 50mm extra pen ten koste van 70 dmg best welkom. In lagere tier potjes zorgt de armor op die tank wel voor het schrik effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:42
Dweebus schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 03:22:
[...]

En toch ga ik op mijn KV-4 voor de 107mm i.p.v. de 122mm.
Ik eindig nogal vaak in t10 potjes en dan is die 50mm extra pen ten koste van 70 dmg best welkom. In lagere tier potjes zorgt de armor op die tank wel voor het schrik effect :)
Maar dan vergelijk je ook een tier 9 met een tier 8 gun. Die 107mm is in bijna alles beter behalve de alpha en dan is het de keuze tussen alles kunnen raken met net iets minder damage of vaak geen schade doen. Je moet natuurlijk niet alleen voor de alpha kiezen maar ook naar de rest van de stats kijken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Zo gisteren nog even de M103 en de AMX 50 120 aangeschaft met korting. Op naar 2 nieuwe tier 10's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Zo heb ik gisteren de 50 100 gekocht; slechts 2 battles gespeeld maar vind het nu al een geweldige tank! :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:03:
Su-122-54 is leuk, alleen heeft 1 nadeel, hij is niet zo accuraat op lange afstand. 263 is heftig.
Ik vond 'm niet leuk, en de accuracy is zeker niet het enige nadeel! Lage alpha i.c.m. accuracy is soms ronduit frustrerend en totaal niet afschrikkend voor enemies, dus je wordt vaak gerushd als je te dichtbij komt (en lange afstand schieten werkt dus brak). Voelt echt als een SU-122-44 met een iets betere gun, maar dan twee tiers hoger. Armor is ook crap, zelfs Tier VII/VIII lights pennen je met gemak frontaal. Gun Arc is ook niet super.

Goede elementen? Mobiliteit en camo zijn prima tot zeer goed, dat dan weer wel, dus eigenlijk meer een medium zonder turret, maar wel met de IS-4 gun. Oh en laat de Object 704 nu mijn favoriete tank zijn in-game, dat verklaart denk ik ook wel een beetje waarom ik de 122-54 persoonlijk echt crap vind :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 20:14
redwing schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 06:58:
[...]

Maar dan vergelijk je ook een tier 9 met een tier 8 gun. Die 107mm is in bijna alles beter behalve de alpha en dan is het de keuze tussen alles kunnen raken met net iets minder damage of vaak geen schade doen. Je moet natuurlijk niet alleen voor de alpha kiezen maar ook naar de rest van de stats kijken.
Bij de KV-4 heb je inderdaad de keuze uit 107mm ZiS-24 met 227mm pen en 320 alpha damage of 122mm D-25T met 175 pen (217 als je APCR gebruikt) en 390 dmg. Op tier 8 praktisch de gun van de KV-85 en IS gebruiken is niet zo handig. Wat de 107mm mist aan alpha compenseert het weer met accuracy en RoF.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Ter informatie voor degenen die toch graag World of Warships willen spelen en geen invite code hebben.

Als je een van de premium schepen koopt (ja, kost wel minimaal €20, maar je krijgt er een premium ship voor en ~3000 doubloons) kan je daarna het spel installeren en spelen. :) Ik heb het net gedaan en ben op dit moment (14-04, 17:25) het spel aan het installeren. :)

en net het eerste potje gespeeld. (18:00) :)

[ Voor 14% gewijzigd door JRacer op 14-04-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Whoop! Zojuist een uitnodiging gekregen voor de volgende Alpha Test van Advanced Warfare, die morgen start. En nu bezig met GTA V installeren. Maar ook WoT! Priorities, priorities :9

[ Voor 4% gewijzigd door p0st op 14-04-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
JRacer schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:25:
Ter informatie voor degenen die toch graag World of Warships willen spelen en geen invite code hebben.

Als je een van de premium schepen koopt (ja, kost wel minimaal €20, maar je krijgt er een premium ship voor en ~3000 doubloons) kan je daarna het spel installeren en spelen. :) Ik heb het net gedaan en ben op dit moment (14-04, 17:25) het spel aan het installeren. :)

en net het eerste potje gespeeld. (18:00) :)
Volgens het grote Orakel Jingles is overigens de t7 American premium destroyer nu al zwaar OP, dus dat is ws. the one to buy.

Overigens moet de speelstijl je wel liggen, de Japanse destroyers hebben veel betere torpedos. De focus bij de Yank destroyers ligt meer op de guns en mobiliteit, de torpedos zijn meer een extra optie op zeer korte afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Purchased: 'AMX 50 B' successfully purchased.
Spent : 6.100.000

Eerste tier 10 is een feit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SurfBoy schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:28:
Purchased: 'AMX 50 B' successfully purchased.
Spent : 6.100.000

Eerste tier 10 is een feit :D
Feli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Idd feli! Helemaal geen slechte eerste tier X, in pubs nog goed te spelen imho. Ben je bezig in andere tree's ook intussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Joindry schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:12:
Idd feli! Helemaal geen slechte eerste tier X, in pubs nog goed te spelen imho. Ben je bezig in andere tree's ook intussen?
Heb nu nog als tier 9 de lorrain 40t, foch en op tier 8 de t32 en is-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo.. ik dacht even (nadat ik de x5's had gemist) een paar potjes te doen..

Het begon goed in de M6, goede pot met goed resultaat (gewonnen). Pot erna in de T23E3, goed gespeeld maar wel weer bijzonder veel crits en bounces ook al ging ik over op de premium rounds (gewonnen). De T-34-2 dan maar.. mijn lucky charm.. nou niet vandaag want hoewel ik bovenaan stond had het vele malen beter gekund en van mijn team moest ik het totaal niet hebben (verloren). Nog een keer de T-34-2 maar ditmaal ben ik zelfs in 5 schoten aan flarden geschoten en heb ik vrijwel niks kunnen bijdragen.. (verloren). Maar weer een keer de T32 van stal halen en van alle kanten (door mijn team en de tegenstanders) genaaid worden met een bijzonder flut team (verloren).

Echt bijzonder hoe dat toch werkt in WoT.. het wil sowieso de laatste tijd al niet lukken om goede potten te spelen en ik heb echt 0,0 aan mijn spel verandert 8)7

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
'Object 263' successfully purchased.
Spent : 4.270.000

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PJMWsC1.png

Zo, nu eerst even een dagje werken en vanavond dit bakbeest eens uitlaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:57
p0st schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:37:

[afbeelding]

Zo, nu eerst even een dagje werken en vanvond dit bakbeest eens uitlaten :)
Ik ben net aan die lijn begonnen maar twijfel nu al of ik wel verder moet gaan.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:26

[afbeelding]

Zo, nu eerst even een dagje werken en vanvond dit bakbeest eens uitlaten :)
gefeliciteerd, erg leuke troll tank :) En schreeuwt natuurlijk om een 263 troll platoon lol :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
Ik moet nog 2.4k xp voor de SU-101 dus ben ook aardig op weg :).

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Kepro schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:58:
[...]

Ik ben net aan die lijn begonnen maar twijfel nu al of ik wel verder moet gaan.
Tsja ik ben het helemaal met je eens dat de andere TD lijn vele malen leuker is t/m tier IX!
Bean77 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:06:
[...]

gefeliciteerd, erg leuke troll tank :) En schreeuwt natuurlijk om een 263 troll platoon lol :)
Doen we :D
timmie271 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:33:
Ik moet nog 2.4k xp voor de SU-101 dus ben ook aardig op weg :).
Sterkte :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@ post, iets met free xp jeukt heel erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Kepro schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:32:
@ post, iets met free xp jeukt heel erg...
do it :Y
'slechts' 100k hier :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Gewoon maar ff doorbijten :P.
Is me ook al gelukt om 4.7k damage te doen met de SU-100m1 dus dan kan het ook vast wel met de SU-101 :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik denk dat p0st niet heel blij is nu http://worldoftanks.eu/en...er/44/top-tree-object263/
Of je moet genoeg credits hebben :D.

Ik ga denk toch maar even de su-100m1 aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Bigsexy3 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:47:
Ik denk dat p0st niet heel blij is nu http://worldoftanks.eu/en...er/44/top-tree-object263/

Die werkte vanmorgen om 7:30 gewoon hoor :Y)
Zat er al een paar dagen op te broeden, eergisteren research + retraining (want korting), gisteren su-122-54 verkocht (want geen verlies) en vandaag de obj :)

[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 15-04-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Post heeft hem ook gekocht met korting, dus dat maakt niet uit.
Die tree is de laatste waar ik nog niet aan begonnen ben, behalve artillerie lijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Bigsexy3 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:47:

Wel goed zijn tekst lezen he :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ben na een dik jaar terug beginnen spelen en ik ben blij dat ik m'n WN8 score van +/- 1500 kan behouden. Nu ik speelde vroeger bijna continu met Tank Destroyers. Ik ben nu m'n crew aan het trainen voor m'n laatste aanwinst, de WFT auf PZIV en met de SU-152 ben ik nu bijna aan de ISU-152. 2 lijnen waar ik dikke pret mee heb.

Ik wou iets anders proberen en een vriend van me was enthousiast over de AMX CDC en Panther mit 8,8. Ik heb deze ook gekocht, maar de resultaten zijn erg wisselend. Waarschijnlijk dom van mij om gelijk T8 medium's te kopen, 'k speel ze nu gelijk een mobiele turret TD zoals de Hellcat. Ik zou toch graag ergens van 0 beginnen en leren voor mediums. Ook voor heavies trouwens.

Welke lijnen raden jullie me aan?
Ik dacht voor mediums de lijn richting de Object 416 te volgen. En voor heavies de IS7 lijn, waar ik kan beginnen met de KV-1. k jaar terug beginnen spelen.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Gratis: 1 dag premium + 1 Case of Cola.
Te vinden op alienwarearena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

timmie271 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:12:
[...]

[...]

Wel goed zijn tekst lezen he :9 .
Zat denk nog wat soep in me ogen vanmorgen O-)
Ik zit in de wachtrij voor een code :9 , bedankt

[ Voor 42% gewijzigd door Bigsexy3 op 15-04-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Graag gedaan :), waarschijnlijk zegt de website dat het nog 60 minuten kan duren, maar na 20 sec had ik hem al in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik dacht voor mediums de lijn richting de Object 416 te volgen. En voor heavies de IS7 lijn, waar ik kan beginnen met de KV-1. k jaar terug beginnen spelen.
De russen hebben de IS-7 en Object140 (beste volgens rocketbrainsurgeon), allebei heel goed. Een je kunt via de KV-13 overstappen. Er zitten niet veel slechte tanks in de lijntjes, Alleen de T-43 en T-44 zijn zozo. De duitsers hebben nogal wat kneuzen in de middelste tiers.

Ik had diverse lijntjes opgestart om meer van de 2x bonus te profiteren, maar zit nu na 5k games met een tier 8, een tier 7 en twee tier 6 mediums waar ik eigenlijk niet zo veel lol in heb, in plaats van één goede tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
t-43 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 18:04

Rianata

Have you played Atari today?

Nemm schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:29:
Graag gedaan :), waarschijnlijk zegt de website dat het nog 60 minuten kan duren, maar na 20 sec had ik hem al in de mail.
Dank, dank, heb hem ook gekregen, mail ontvang je inderdaad binnen paar minuten, je hoeft de website verder ook niet open te houden o.i.d.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Catscratch schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:18:
Ben na een dik jaar terug beginnen spelen en ik ben blij dat ik m'n WN8 score van +/- 1500 kan behouden. Nu ik speelde vroeger bijna continu met Tank Destroyers. Ik ben nu m'n crew aan het trainen voor m'n laatste aanwinst, de WFT auf PZIV en met de SU-152 ben ik nu bijna aan de ISU-152. 2 lijnen waar ik dikke pret mee heb.

Ik wou iets anders proberen en een vriend van me was enthousiast over de AMX CDC en Panther mit 8,8. Ik heb deze ook gekocht, maar de resultaten zijn erg wisselend. Waarschijnlijk dom van mij om gelijk T8 medium's te kopen, 'k speel ze nu gelijk een mobiele turret TD zoals de Hellcat. Ik zou toch graag ergens van 0 beginnen en leren voor mediums. Ook voor heavies trouwens.

Qua mediums zou ik idd de Russische Obj 140/T62a lijn nemen. Eigenlijk is alleen de T-44 daarvan relatief zwak, rest is prima te doen! T-54 is een beest uiteraard en de obj 140 en T62a zijn allround de beste T10 meds.

Voor de heavy lijn kan ik je de Amerikaanse lijn ook erg aanbevelen. Eigenlijk is elke tank in die lijn vanaf T5 behoorlijk goed voor zijn tier. De M103 en de E5 zijn echte beesten en uiteraard is er de befaamde T-29 op T7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Rianata schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:44:
[...]

Dank, dank, heb hem ook gekregen, mail ontvang je inderdaad binnen paar minuten, je hoeft de website verder ook niet open te houden o.i.d.
Kan je dit met meerdere accounts doen? Of gaat het via IP-adres?

EDIT: Het werkt, alleen ik heb het wel even via verschillende browsers gedaan.

EDIT2: Of toch niet, zegt dat het een ongeldige code is.

[ Voor 17% gewijzigd door SurfBoy op 15-04-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Mr_Size schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:15:
[...]
Voor de heavy lijn kan ik je de Amerikaanse lijn ook erg aanbevelen. Eigenlijk is elke tank in die lijn vanaf T5 behoorlijk goed voor zijn tier. De M103 en de E5 zijn echte beesten en uiteraard is er de befaamde T-29 op T7.
T32 is ook erg leuk! De M103 is vooral grappig door de fabelachtige gun die erop zit voor een T9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Is de M103 ook te doen zonder top gun en top turret? Heb de engine en de 2e gun unlocked met free xp, en eigenlijk ben ik van plan zo door te gaan naar de E5. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:15
Bigsexy3 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:47:
Is de M103 ook te doen zonder top gun en top turret? Heb de engine en de 2e gun unlocked met free xp, en eigenlijk ben ik van plan zo door te gaan naar de E5. Iemand tips?
Full ops! Die tank is zo heerlijk om te spelen. Grote medium met een geweldige gun. Zou lekker genieten van de M103 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mr_Size schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:15:
[...]

Qua mediums zou ik idd de Russische Obj 140/T62a lijn nemen. Eigenlijk is alleen de T-44 daarvan relatief zwak, rest is prima te doen! T-54 is een beest uiteraard en de obj 140 en T62a zijn allround de beste T10 meds.

Ah ok, ik was vanaf de t-34 voornemens de A- lijn te volgen, maar ik kan daarna dus het beste afbuigen naar de t-54? Had al gelezen dat de T10 object 430 minder populair dan zn 2 andere medium broertjes was. (ben nog niet zo ver met de russen, ben heel masochistisch met de britse heavy line begonnen en daarna ook met de duitsers)

Wat de USA heavy line betreft, heel goed maar niet ideaal voor beginners toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

_Anvil_ schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:01:
[...]

Ah ok, ik was vanaf de t-34 voornemens de A- lijn te volgen, maar ik kan daarna dus het beste afbuigen naar de t-54? Had al gelezen dat de T10 object 430 minder populair dan zn 2 andere medium broertjes was. (ben nog niet zo ver met de russen, ben heel masochistisch met de britse heavy line begonnen en daarna ook met de duitsers)

Wat de USA heavy line betreft, heel goed maar niet ideaal voor beginners toch?
Wat ik van mijn clanmaten hoor is dat de 430 echt onderschat is. Snellere reload dan de andere 2 en voor de rest aardig hetzelfde. Alleen de grind schijnt niet zo fijn te zijn.

En voor de heavies, de russen zijn wat beginnersfouten vergevender dan de amerikanen. Maar ik kan beide aanraden. Heb zelf de IS7 en ben nu bij de M103 en op weg naar de E5. Beide grinds zijn echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Thanks voor de feedback.

Medium line neem ik de Object 416 lijn.
Voor de heavies begin ik aan de T110E5 lijn. 'k heb in het ondertussen al genoeg gevloekt op de T29. Tijd om die zelf in de garage te houden.

Al klinkt de KV-1 toch ook interessant om te leren. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:11:
[...]

Wat ik van mijn clanmaten hoor is dat de 430 echt onderschat is. Snellere reload dan de andere 2 en voor de rest aardig hetzelfde. Alleen de grind schijnt niet zo fijn te zijn.
Meh, je reload is iets van 0.2 seconden sneller. Nou, boohooo. Je DPM gaat heel iets omhoog, maar of je die stijging ook daadwerkelijk kan toepassing is een tweede. Je gun handling is in verhouding met de andere 2 redelijk dramatisch en je pantser is zwaar onbetrouwbaar. Speelt op zich wel lachen met 5.06 seconden reload, maar goed? Nope.

Catscratch, als je verder nog geen mediums hebt, zou ik NIET voor de 416 lijn kiezen, die hebben (op 2 tanks na ofzo) een unieke/niet-medium speelstijl. Beter pak je de T-44, wat een lijn met redelijk standaard medium speelstijl is.

Edit: Of je pakt de E-50M lijn. De tanks in die lijn spelen van tier 6 en hoger allemaal praktisch hetzelfde. En daar past je 8.8 crew precies in. :)

[ Voor 8% gewijzigd door User op 15-04-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

User schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:08:
[...]
Meh, je reload is iets van 0.2 seconden sneller. Nou, boohooo. Je DPM gaat heel iets omhoog, maar of je die stijging ook daadwerkelijk kan toepassing is een tweede. Je gun handling is in verhouding met de andere 2 redelijk dramatisch en je pantser is zwaar onbetrouwbaar. Speelt op zich wel lachen met 5.06 seconden reload, maar goed? Nope.

Catscratch, als je verder nog geen mediums hebt, zou ik NIET voor de 416 lijn kiezen, die hebben (op 2 tanks na ofzo) een unieke/niet-medium speelstijl. Beter pak je de T-44, wat een lijn met redelijk standaard medium speelstijl is.

Edit: Of je pakt de E-50M lijn. De tanks in die lijn spelen van tier 6 en hoger allemaal praktisch hetzelfde. En daar past je 8.8 crew precies in. :)
Het zou ook niet mijn keuze zijn om als eerste lijn meds te gaan spelen hoor :9 . En aangezien bijna de helft van mijn clanmaten unicum is zal het hun een stukkie makkelijker afgaan dan een beginnende medium speler, gelukkig beaam jij dat de grind niet de fijnste is ;) .

De E-50M moet ik ook maar is aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
User schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:08:
[...]Catscratch, als je verder nog geen mediums hebt, zou ik NIET voor de 416 lijn kiezen, die hebben (op 2 tanks na ofzo) een unieke/niet-medium speelstijl. Beter pak je de T-44, wat een lijn met redelijk standaard medium speelstijl is.

Onderweg naar de T-44 kan ik gelijk de KV-1 meenemen. Denk dat dit de beste optie is.
De E-50M lijn zal ik nog even parkeren als lange termijnplanning. ;)

'k wil nog wel wat tijd besteden aan de WFT auf PZIV en aan de ISU-152 / Object 704. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Hellkitty is nog steeds geen katje om zonder handschoenen aan te pakken ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Mr_Size op 15-04-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Bigsexy3 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:47:
De eerste gun is zwak voor T9. Maar de M103 leert je vast de speelstijl van de E5, dat is namelijk redelijk vergelijkbaar. Daarnaast is je MM in de M103 regelmatig geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:55:
[...]

Het zou ook niet mijn keuze zijn om als eerste lijn meds te gaan spelen hoor :9 . En aangezien bijna de helft van mijn clanmaten unicum is zal het hun een stukkie makkelijker afgaan dan een beginnende medium speler, gelukkig beaam jij dat de grind niet de fijnste is ;) .

De E-50M moet ik ook maar is aan beginnen.
Hmm, ik wil niet zeggen dat de lijn niet de fijnste is, maar hij is gewoon anders. Het feit dat niet alle tanks een toren hebben die helemaal rond kunnen draaien is wennen, en je kanon kan danig veranderen. De 416 heeft een DPM monster, maar de A-44 (dacht ik) heeft een flinke alpha. De speelstijl gaat nogal eens heen-en-weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Waarom dat als ik vragen mag?

Heeft deze niet nagenoeg dezelfde stats als de T-34-85 alleen dan een tier hoger? :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:53

HaterFrame

Well... Poo came out!

Met de T43 heb ik een haat liefde verhouding. Aan de ene kant kun je heerlijk agressief spelen maar dan moet je team wel meezitten. Aan de andere kant is de gun wel een nadeel met zn lage penn.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
MrJ schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:09:
[...]

Waarom dat als ik vragen mag?

Heeft deze niet nagenoeg dezelfde stats als de T-34-85 alleen dan een tier hoger? :)
Het is al een tijdje geleden dat ik die gespeeld heb (wel bewaard) maar had gewoon heel veel plezier in die tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
psychoclown schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:46:
[...]

Yes! Iemand die mijn mening deelt ;)
twee mensen die mijn mening delen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WOW, wat me nu is overkomen heb ik nog niet eerder meegemaakt:

Potje in mijn IS-3 op hidden village, top tier, geen arty. Heerlijke MM dus. Zegt een Panther II uit mijn team: go carry IS-3, u have right WN8 and right tank. Ik zeg: ja vriend, ik kan het niet alleen, heb wel hulp nodig.

Ik rij naar de gebruikelijke heavy spot op G4 en ga daar mijn ding doen. Kom een T-44 tegen die al gauw wegrijdt. Daarna een IS-3, een T32. Hmm, wordt al wat lastiger. Even kijken of ik hulp heb. Nou ja, het mag geen verrassing zijn dat die er niet was. Een T-34 en een AT15 zijn op zich wel dezelfde kant opgereden, maar staan veel te ver terug, waardoor ik op een gegeven moment 6(!) tanks om me heen heb staan. Dus dood gegaan ofc. En waar staat de Panther II uit mijn team? Te campen aan de andere kant van de map. Op zich mag dat, want dat is wel een medium route. Maar hij pushed dus niet, helpt niet en gaat ook niet decappen. Potje verloren op cap, meneer Panther II is nog full hp.

Opent ie na de battle een chat scherm: "great game, unicum".

:') :') :')

Dus nu wordt ik ook al geacht in mijn eentje te winnen van 6 tanks met een reload van 11+ seconden? Legit.. 8)7

De bewuste replay

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 15-04-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:03:
WOW, wat me nu is overkomen heb ik nog niet eerder meegemaakt:

Potje in mijn IS-3 op hidden village, top tier, geen arty. Heerlijke MM dus. Zegt een Panther II uit mijn team: go carry IS-3, u have right WN8 and right tank. Ik zeg: ja vriend, ik kan het niet alleen, heb wel hulp nodig.

Ik rij naar de gebruikelijke heavy spot op G4 en ga daar mijn ding doen. Kom een T-44 tegen die al gauw wegrijdt. Daarna een IS-3, een T32. Hmm, wordt al wat lastiger. Even kijken of ik hulp heb. Nou ja, het mag geen verrassing zijn dat die er niet was. Een T-34 en een AT15 zijn op zich wel dezelfde kant opgereden, maar staan veel te ver terug, waardoor ik op een gegeven moment 6(!) tanks om me heen heb staan. Dus dood gegaan ofc. En waar staat de Panther II uit mijn team? Te campen aan de andere kant van de map. Op zich mag dat, want dat is wel een medium route. Maar hij pushed dus niet, helpt niet en gaat ook niet decappen. Potje verloren op cap, meneer Panther II is nog full hp.

Opent ie na de battle een chat scherm: "great game, unicum".

:') :') :')

Dus nu wordt ik ook al geacht in mijn eentje te winnen van 6 tanks met een reload van 11+ seconden? Legit.. 8)7

De bewuste replay
Wat, jij kan dat niet? -O-

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:53

jdh009

FP ProMod
Had toch wel beter van je verwacht Mr_Size.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.