Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Mag ik ook meedoen?User schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:02:
[...]
[...]
Pick a tank.
Any tank.
Als je denkt dat je een hoge WN8 kan krijgen in de Tiger II, dan pak je lekker de Tiger II. Als je denk een hoge WN8 te krijgen in de T-62A, dan pak je lekker de T-62A. Als je denkt een hoge WN8 te krijgen in de Pz IV, dan pak je lekker de Pz IV.
Denk dat je even naar de max tier moet kijken ;-)SurfBoy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:04:
Ik wil ook wel meedoenHeb nog me is-3 waar ik wel wat wn8 in kan krijgen
Lijkt wel een ACME rocket launcher uit " The Roadrunner"
[ Voor 36% gewijzigd door Gizzy op 31-03-2015 20:03 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Welke max tier? Zie nergens tot tier 7 ofzo. Tier 10 lukt trouwens ook gewoon goed met de is-3 hoor.Gizzy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:01:
[...]
Denk dat je even naar de max tier moet kijken ;-)
[...]
Lijkt wel een ACME rocket launcher uit " The Roadrunner"
Anders is de amx 50 120 of foch er nog. Of gewoon YOLO kv-1 spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door SurfBoy op 31-03-2015 20:35 ]
Ja inderdaad dacht max tier 4, maar is min tier 4. NevermindSurfBoy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:35:
[...]
Welke max tier? Zie nergens tot tier 7 ofzo. Tier 10 lukt trouwens ook gewoon goed met de is-3 hoor.
Anders is de amx 50 120 of foch er nog. Of gewoon YOLO kv-1 spelen.

flickr - WOT Profile - Game PC
Count me in met een ARL 44User schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:02:
[...]
[...]
Pick a tank.
Any tank.
Als je denkt dat je een hoge WN8 kan krijgen in de Tiger II, dan pak je lekker de Tiger II. Als je denk een hoge WN8 te krijgen in de T-62A, dan pak je lekker de T-62A. Als je denkt een hoge WN8 te krijgen in de Pz IV, dan pak je lekker de Pz IV.
Cromwell would be my pick!
Active Dossier Uploader + VBaddict.net progress pagina's.Bertvdk schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:05:
Leuke actie, maar hoe wil je dit gaan bijhouden ?
Cromwell would be my pick!
Hier kan je bijvoorbeeld mijn E50 stats van de afgelopen tijd zien.
Een WN8 van 4k+ en nog steeds geen winst maken met die tank?User schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:36:
[...]Hier kan je bijvoorbeeld mijn E50 stats van de afgelopen tijd zien.

Drie premium consumables á 20.000 credits per stuk, waarvan er een sowieso gebruikt wordt.kreezjie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:52:
[...]
Een WN8 van 4k+ en nog steeds geen winst maken met die tank?
[ Voor 14% gewijzigd door User op 01-04-2015 09:54 ]
Die leuke item onder knopje 7?
Nog meer arty in het spel?!!??!?@!
Alle vragen hebben een antwoord
het is een leuke tank maar 100 euro voor een dlc contentGaius schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:20:
lol, de Pz II J in de verkoop. Alleen voor vandaag. Eerst dacht ik aan een 1-aprilgrap toen ik zag dat ik een mail van Wargaming had. Maar hij zit in een bundel van €99,99 met 30k gold, dus dat is hun normale manier van aanbiedingen doen.

screenshot?mhindrik schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:22:
Hebben jullie het regenboog icoontje gezien?
Die leuke item onder knopje 7?
Nog meer arty in het spel?!!??!?@!
[ Voor 22% gewijzigd door Geckoo op 01-04-2015 10:24 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Developer Diaries. Modern tanks = tier XI & XII?
Secret departments of Wargaming (EN subtitles aanzetten)
Speciale game - World of Tanks: Operation Undead
http://wotundead.com/
[ Voor 15% gewijzigd door Rianata op 01-04-2015 10:44 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Nee, dan zouden ze ieder jaar een nieuwe versie van WoT uitbrengen waarbij je volledig opnieuw moet beginnen en al je premium tanks weer opnieuw mag aanschaffen.sneakeye schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:27:
Wargamming wannebe EA?
[ Voor 21% gewijzigd door ShockWave op 01-04-2015 11:26 ]
I am the great Cornholio!
Your payment in the amount of 99.99 EUR was received on 2015-04-01 09:50:46 UTC.
In-game item I Always Wanted You! was transferred to your account.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ach, ik heb nu gewoon 44k gold op mijn account staan.
en als je er toch 2 heb, geeft er dan 1 weg voor je 100 games, wn8 challenge
Je krijgt de goudwaarde van de tank en slot terug.Geckoo schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:17:
hoe ziet er eigenlijk als je 2x dezelfde tank in je garage hebt? of krijg je de waarde van de tank dan in gold?
en als je er toch 2 heb, geeft er dan 1 weg voor je 100 games, wn8 challenge
Ik wens je veel succes met WN8 padden in de II J trouwens. Je moet iets van 600-800 damage doen voor een beetje respectabele WN8.
Toch best een leuk tankje, die SU-122-54
Interesting, maand is alleen wel enigszins crap voor mij maar misschien lukt het welUser schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:16:
Ik heb zin om een WN8 pad challenge te doen. Wie doet er mee?
100 potjes, degene met de hoogste WN8 (die hoger is dan die van mij) krijgt van mij een tier 8 premium.
Rest van de voorwaarden behalve tier IV+ en geen light?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Dat goud komt wel op. Maar hoe uniek/speciaal is die tank nog na deze "aanbiedingen"?Gaius schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:20:
lol, de Pz II J in de verkoop. Alleen voor vandaag. Eerst dacht ik aan een 1-aprilgrap toen ik zag dat ik een mail van Wargaming had. Maar hij zit in een bundel van €99,99 met 30k gold, dus dat is hun normale manier van aanbiedingen doen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Hihi
wsLy schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:10:
'Unfortunately S3AL will be disbanding due to our beloved leader Richblaster being unable to continue in his job as Commander of this clan. We will be merging with the QSF family in the following days.'
Hihi
een (in hun ogen) gewaardeerde zou gaan fuseren met een (in hun ogen) mindere clan
[ Voor 57% gewijzigd door sneakeye op 01-04-2015 15:58 ]
¯\_(ツ)_/¯Ter compensatie van Pz.Kpfw. II Ausf. J
Goud 1.000
Plaatsen toegevoegd: 1

I'm famous
De T-122-54 moet je niet spelen als je graag klassieke TD's speelt (hoge alfa en veel frontal armor), die moet je spelen als je als mediumspeler eens een TD wil proberen. Tis een hybride
+ camo, wat niet echt tot zijn recht kwam in de replay vanwege de kleine map (we spreken over borsigwaarden)
+ korte reload en hoge DPM waarop veel zich miskijken en dus 2 shells vangen (waar de T44 zich op miskeek)
+ draaisnelheid, cirkelen is zelfs voor lights niet mogelijk (wat die T54E1 ook ondervond)
+ laag profiel, wat met de acc. nerf leuke gevolgen heeft op grotere afstanden
+ Gun mantlet vooraan, 95% van je bouncen vooraan worden veroorzaakt door de mantlet
+ Relatief weinig last van moduleschade
+ Snelheid, in de replay is te zien dat je gewoon even snel bent als de Wz-120
+ Niemand is bang van je, je wordt dus minder uitgekozen door arty ivm andere tier IX TD's
- Lage alfa, laagste van de tier IX TD's
- Pantser, frontaal kan een tier 7 medium je pennen
- Gun depression -4.5° irc, speelt je wel parten als je wil schuilen in bosjes op heuvels, de helft is niet meer mogelijk
- Niemand is bang van je, dus alleen een flank tegenhouden gebeurt niet vaak
- Gezien het lage pantser een spons voor HE (inclusief splash damage)
Eindoordeel:
Absoluut een leuke tank, aanrader voor iedereen die niet houdt van trage TD's. Veelzijdig inzetbaar vanwege zijn snelheid, camo en rof. Als je het drama van de Su-101 overleefd, ga je hier zeker plezier aan beleven.
Is dat de enige tank die een probleem is?Joindry schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:17:
[...]
I'm famous
De T-122-54 moet je niet spelen als je graag klassieke TD's speelt (hoge alfa en veel frontal armor), die moet je spelen als je als mediumspeler eens een TD wil proberen. Tis een hybride
+ camo, wat niet echt tot zijn recht kwam in de replay vanwege de kleine map (we spreken over borsigwaarden)
+ korte reload en hoge DPM waarop veel zich miskijken en dus 2 shells vangen (waar de T44 zich op miskeek)
+ draaisnelheid, cirkelen is zelfs voor lights niet mogelijk (wat die T54E1 ook ondervond)
+ laag profiel, wat met de acc. nerf leuke gevolgen heeft op grotere afstanden
+ Gun mantlet vooraan, 95% van je bouncen vooraan worden veroorzaakt door de mantlet
+ Relatief weinig last van moduleschade
+ Snelheid, in de replay is te zien dat je gewoon even snel bent als de Wz-120
+ Niemand is bang van je, je wordt dus minder uitgekozen door arty ivm andere tier IX TD's
- Lage alfa, laagste van de tier IX TD's
- Pantser, frontaal kan een tier 7 medium je pennen
- Gun depression -4.5° irc, speelt je wel parten als je wil schuilen in bosjes op heuvels, de helft is niet meer mogelijk
- Niemand is bang van je, dus alleen een flank tegenhouden gebeurt niet vaak
- Gezien het lage pantser een spons voor HE (inclusief splash damage)
Eindoordeel:
Absoluut een leuke tank, aanrader voor iedereen die niet houdt van trage TD's. Veelzijdig inzetbaar vanwege zijn snelheid, camo en rof. Als je het drama van deSu-1011 overleefd, ga je hier zeker plezier aan beleven.
Ik vind wel. de Su100M1 of hoe noemt dat tier VII ding weer, is best nog ok voor zijn tier. Is eerder een gevalletje "moeilijk uit te spelen" dan "slechte tank"
Yep.. en vooral die arty die meer bezig was met op ons te schieten dan op de tier 10's in onze teams, pfff... Gasten zullen wel een stijve plasser hebben gehad.TweakJerommeke schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:50:
Wat een 1 april grap, deze teams vandaag.
En jij bedankt voor mijn fame pointsMr_Size schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:21:
Mooie samenvatting iddHet lijkt er idd op dat je niet zo snel ge foccused wordt. I like
Helaas heb ik geen van beide Russische TD lijnen gespeeld en ik ga hoogstwaarschijnlijk toch eerst de ISU lijn doen. Gaat dus nog wel ff duren voordat ik zelf met deze tank aan de slag ga.
Ik zit nu trouwens aan de SU-152 met derp die derp. Eerlijk, tot nu toe stelt ie teleur. Er zit nochtans een vrouwelijke crew in. Maar de HE derp doet te vaak 200-300 dmg, dan is zo een reload van 15sec pure onzin. Ik kijk uit naar de ISU, al is die nu een stuk menselijker geworden na zijn viewrange nerf.

Vandaag zowaar 4(!) missies weten te voltooien, waarvan 3(!) light missies. Daarnaast TD missie 15 gehaald met de E4, was 6,2K dmg en een HE shell van 890 dmg op een WT PZ IV voor nodig om de 2e kill en dus de secondary te halen.
Had ook een potje met de E5 waar ik 5,6K heb gebounced, had ik die missie (HT missie 12, block dubbel je HP) niet aan
De andere guns hebben 175mm pen en dat is vaak niet genoeg in de t9 & t10 waarin ik meestal terecht kom met deze TD en de HE doet dan gewoon altijd die 200~300 damage...

Wel een heel lange grind naar de topgun iig...

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Die gun.... wat een drama. je moet wel gold schieten om iets te pennen, gemiddeld potje kost zomaar 50-60k. al met al wel grappig door de OP armor maar ik zou die tank niet los hebben gekocht voor meer dan 10 euro.
¯\_(ツ)_/¯Voertuig Leopard 1 is onderzocht.
Verbruikte niet vrije XP: 26354.
Verbruikte Vrije Ervaring: 189.646.
Totaal onnodig. PTA is met alle modules een prima tank die goed in T10 mee kan komen. Veel plezier aan die grind gehad.
Dat is toch heel persoonlijk KeproKepro schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:22:
[...]
Totaal onnodig. PTA is met alle modules een prima tank die goed in T10 mee kan komen. Veel plezier aan die grind gehad.
En dus?Kepro schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:22:
[...]
Ik had nog 3k goud of zo, maar toch weer een voorraadje ingeslagen. Eerste battle in dit ding, ace tanker en naar niks gekeken. Je wil wel geen FCM in het vijandige team.grand admiral Mause schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:59:
Ok I admit.... aus J gekocht, gold was toch op.
Die gun.... wat een drama. je moet wel gold schieten om iets te pennen, gemiddeld potje kost zomaar 50-60k. al met al wel grappig door de OP armor maar ik zou die tank niet los hebben gekocht voor meer dan 10 euro.
http://wotreplays.com/sit...3dbaron-pz_kpfw_ii_ausf_j
In de tweede pot kwam er een hetzer voor me staan, game over. In een game is het dus blijkbaar alles of niets. Ik ga die niet zo vaak spelen, hebbedingetje, bonus langs het goud.
Maar de tier 10 is beter!Kepro schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:45:
Het is geen totaal verschillende tank als de tier 10. Speelstijl is vrijwel hetzelfde.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Nee, daar moet je blij mee zijn. Als er een tier is die vol met randdebielen zit is het wel tier X.
Ik vind die tier X echt veel beter dan de tier 9 leo. Momenteel zelfs zo ongeveer mijn favoriete tank ingameUser schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:07:
En ook niet zo maar beter...
Die kun je dus ook gemakkelijk afschietenThomasG schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:28:
[...]
Nee, daar moet je blij mee zijn. Als er een tier is die vol met randdebielen zit is het wel tier X.
K dan.
Dat is het zeker niet, in het geval van de Leopard PTA en Leopard 1 vind ik het meevallen. De gun van de Leopard PTA en de Leopard 1 verschillen niet super veel, in ieder geval zijn de penetratie waarden gelijk. Dus je hebt gelijke kansen om mensen te pennen, eigenlijk meer op tier 9 aangezien je dan ook regulieren tier 7 tanks tegenkomt.User schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:35:
Want met een tier 8 in een tier 10 pot zitten is veel beter?
K dan.
DPM, accuracy, hitpoints en view range zijn natuurlijk wel in het voordeel van de Leopard 1. Maar het verschil vind ik verder niet heel groot. Dus de verbazing om deze tank te skippen snap ik op zich wel.
Je vergeet de gun depression, wendbaarheid, aimtijd, dispersion en ground resistance.Frunz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:45:
[...]
Dat is het zeker niet, in het geval van de Leopard PTA en Leopard 1 vind ik het meevallen. De gun van de Leopard PTA en de Leopard 1 verschillen niet super veel, in ieder geval zijn de penetratie waarden gelijk. Dus je hebt gelijke kansen om mensen te pennen, eigenlijk meer op tier 9 aangezien je dan ook regulieren tier 7 tanks tegenkomt.
DPM, accuracy, hitpoints en view range zijn natuurlijk wel in het voordeel van de Leopard 1. Maar het verschil vind ik verder niet heel groot. Dus de verbazing om deze tank te skippen snap ik op zich wel.
De L7 is zo veel beter op de Leo 1 dan op de Leo PTA. Je DPM gaat met 900 omhoog, accuracy is 0.06 beter, aimtijd is een hele seconde korter, gun depression gaat van -6 naar -9 en de dispersion van het draaien van de koepel is praktisch gehalveerd.
Hoezo, "ze verschillen niet super veel"?
Je hebt geen gelijke kans om te pennen omdat de Leo 1 veel accurater is en veel sneller richt. De kans dat je met een Leo 1 raak schiet en pent is vele malen groter dan op de Leo PTA.
En juist die laatste punten vind ik het verschil tussen een goede tank en een meh tank. Al is de ene een tier lager dan de andere. Vergeet ook de betere gun depression niet trouwens. Met de Leo wil je niet worden geraakt, of je nu tier 9 of 10 zit. En met de tier 10 heb je door betere dispersion etc net wat minder tijd nodig om te schieten.Frunz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:45:
[...]
Dat is het zeker niet, in het geval van de Leopard PTA en Leopard 1 vind ik het meevallen. De gun van de Leopard PTA en de Leopard 1 verschillen niet super veel, in ieder geval zijn de penetratie waarden gelijk. Dus je hebt gelijke kansen om mensen te pennen, eigenlijk meer op tier 9 aangezien je dan ook regulieren tier 7 tanks tegenkomt.
Wat ^^ user zegt dus
Ik ben het er mee eens dat er verschillen zijn, echter neem je voor het gemak de waarden voor de standaard PTA met L7. Als je dat afzet tegen de geupgrade turret wordt het verschil een stuk kleiner. Dispersion en depression blijven achter, maar de accuracy scheelt 0.019 en de DPM is 600 lager, waar je dus ook lagere tiers tegen je hebt. Aimtijd is ook "maar" 0.4s meer, zeker geen seconde.User schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:06:
[...]
Je vergeet de gun depression, wendbaarheid, aimtijd, dispersion en ground resistance.
De L7 is zo veel beter op de Leo 1 dan op de Leo PTA. Je DPM gaat met 900 omhoog, accuracy is 0.06 beter, aimtijd is een hele seconde korter, gun depression gaat van -6 naar -9 en de dispersion van het draaien van de koepel is praktisch gehalveerd.
Hoezo, "ze verschillen niet super veel"?
Je hebt geen gelijke kans om te pennen omdat de Leo 1 veel accurater is en veel sneller richt. De kans dat je met een Leo 1 raak schiet en pent is vele malen groter dan op de Leo PTA.
Wat Kepro ook aangeeft, de speelstijl blijft nagenoeg gelijk, je rol ook en de uitvoerbaarheid blijft zeker gewaarborgd.
Ik heb de stats rechtstreeks van de officiële WoT wiki gehaald, ik mag aannemen dat die correct zijn.Frunz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:40:
[...]
Ik ben het er mee eens dat er verschillen zijn, echter neem je voor het gemak de waarden voor de standaard PTA met L7. Als je dat afzet tegen de geupgrade turret wordt het verschil een stuk kleiner. Dispersion en depression blijven achter, maar de accuracy scheelt 0.019 en de DPM is 600 lager, waar je dus ook lagere tiers tegen je hebt. Aimtijd is ook "maar" 0.4s meer, zeker geen seconde.
Wat Kepro ook aangeeft, de speelstijl blijft nagenoeg gelijk, je rol ook en de uitvoerbaarheid blijft zeker gewaarborgd.
Edit: Dat zijn ze dus niet. Welp.
Edit 2: De verschillen zijn nog steeds dusdanig hoog dat de Leo PTA bij de Leo 1 compleet in het niet valt.
[ Voor 8% gewijzigd door User op 02-04-2015 20:45 ]
Had je anders verwachtUser schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:42:
[...]
Ik heb de stats rechtstreeks van de officiële WoT wiki gehaald, ik mag aannemen dat die correct zijn.
Edit: Dat zijn ze dus niet. Welp.
Ik zeg niet dat de speelstijl anders is, maar de Leo 1 is gewoon een betere tank.Frunz schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:47:
[...]
Had je anders verwacht. Ik ben het met je eens dat er een hoop verbeteringen zijn, echter is je taak en de uitvoerbaarheid niet veel veranderd. Je bent nog steeds wendbaar, je mag geen klappen vangen en targets zijn redelijk makkelijk te raken in vergelijking met mediums van andere naties.
[ Voor 77% gewijzigd door User op 02-04-2015 20:59 ]
je zit in ieder geval in het verkeerde topicFrozen schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:55:
Ik heb een beetje zitten kijken naar world of warships, maar wat vinden jullie er van? Ik zie er eigenlijk niet veel "strategie" in... Ligt dat aan mij, of aan het spel?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
dan moet hij er maar eentje starten, anders komt er nooit een topic
Met die missies blijf je overigens flink credits harken. Van enkele spelers gehoord dat dit alleen nog maar verder oploopt als je een paar tanks verder bent geraakt (okee missies worden ook steeds onmogelijker).
Ik blijf het gevoel hebben dat dit nog wel dor WG generfd gaat worden....
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 03-04-2015 07:49 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wordt aan gewerkt, opzet is er alBean77 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:47:
[...]
dan moet hij er maar eentje starten, anders komt er nooit een topic
[ Voor 28% gewijzigd door Fordox op 03-04-2015 09:43 ]
toch niet middels een e-bay account he?
Weet iemand of er weer eens een uitbreiding van tanks gaan komen met nieuwe t10s?
AMX-30 komt er aan. Een aantal tier X staan op de lijst om vervangen te worden (FV4202 -> Action X, FV215b -> Chieftain, E 50M -> E 50 en komt een nieuwe tier 9). Maar WarGaming, dus dat gebeurd waarschijnlijk pas in 2032.Bean77 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:16:
[...]
toch niet middels een e-bay account he?![]()
Weet iemand of er weer eens een uitbreiding van tanks gaan komen met nieuwe t10s?
Duurt langer dan gedacht, de musea willen niet zo snel meewerken als gehoopt. Alle tanks moeten in HD models in het spel komen.FV4202 -> Action X, FV215b -> Chieftain
Gaat dit gebeuren? Volgens mij was de E50M wel een neppe tank, maar wel gepantenteerd door WG.E 50M -> E 50
Yes! En je verzamelt ook aardig wat free XP. Ik zit aan 160k free XP en ben nu begonnen met 5 Duitse lijnen voor de shared modules. 2x heavy, 2x medium en 1x light. Als je een beetje vooruit plant kan je dus aardig wat tanks eliten zonder al teveel vrije xp te gebruiken.Bean77 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:47:
[...]
dan moet hij er maar eentje starten, anders komt er nooit een topic![]()
Met die missies blijf je overigens flink credits harken. Van enkele spelers gehoord dat dit alleen nog maar verder oploopt als je een paar tanks verder bent geraakt (okee missies worden ook steeds onmogelijker).
Ik blijf het gevoel hebben dat dit nog wel dor WG generfd gaat worden....
Voor de Concept kreeg je regelmatig 750xp. Nu is er voor de T 55A 2000xp en garage sloten te verdienen en een paar keer 300k credits voor de eerste missies van elke reeks.
Wel mijn Ace op de E75 te pakken, maar dat was niet dat ik die pot super speelde.
Abbey, zuid spawn en ik ging links. Werd vastgepinned door 3 heavies en een TD waar ik alleen een TD nog achter mij had. Kon weinig doen, want er stonden 4 dikke guns op het hoekje gericht waar ik zat. Op hun beurt durfden ze het ook niet aan om een push te doen. Patstelling dus. Maar de 3 arties in mijn team dachten daar anders over. Terwijl ik ze met een proxy spot gespot hield maakten ze gehakt van het groepje.
Eindresultaat een Ace met 2500 eigen dmg en 4700 assisted dmg.

YT doet een beetje raar (lees: ultra traag), dus hopelijk werkt alles.
Caernarvon is blijkbaar ook geschikt om HT missie 15 te halen
[ Voor 46% gewijzigd door Mr_Size op 03-04-2015 15:07 ]
Dit is net zoals toen der tijd het probleem met de KV-1S was, een conflict tussen Storm en SerB. Storm wilt alle nep tanks uit het spel hebben, tenzij er echt niets anders is. In het geval van de E 50M zijn er vervangende tanks als de E 50 tier X wordt. SerB wilt de nep tanks behouden (hij heeft ook een E 50M patent), net zoals als dat hij de KV-1S niet wilde nerfen/splitten.Fordox schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:08:
[...]
Gaat dit gebeuren? Volgens mij was de E50M wel een neppe tank, maar wel gepantenteerd door WG.
Thanks ^^ en mee eens op het eind had ik gewoon door moeten rijdenMr_Size schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:03:
Aangezien ik vanwege de GOT meet morgen geen tijd heb om een filmpje te uploaden, vandaag maar gedaan.
YT doet een beetje raar (lees: ultra traag), dus hopelijk werkt alles.
[video]
Caernarvon is blijkbaar ook geschikt om HT missie 15 te halen
Was overigens mijn allereerste potje in de Caravan, dus was zelf ook verbaasd dat het gelijk een M was
Er waren wat problemen met soundmods/xvm, even je mods updaten dus.Joindry schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:13:
Great, mijn WOT start weer eens niet meer op na de micropatch...
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Dit topic is gesloten.