[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 48 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste
Acties:
  • 58.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL, check deze MM:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/N5ZfhA8ynwisvAJOQO0FeYJ2/thumb.jpg

8)7

Je zou zeggen zeer goed voor de E-25, maar helaas. Mijn rode team was uiteraard slechter dan hun rode team, dus dit was de uitkomst:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xwZ6kIo7Clkn4qadfSFa6x92/thumb.jpg

Dit soort potjes zijn bijna niet te winnen. De E-25 is OP, maar niet zo OP dat hij in zijn eentje even een heel team kan oprollen. En de T-29 van de tegenpartij ging uiteraard heel laf in de basis staan cappen ipv tegen mij vechten, dus ja what can u do.

Wel positief: Missie TD10 gehaald: 2K dmg doen en niet gespot worden. Helaas niet de secondary, maar goed

edit: wat een drama middag zeg. Constant bottom tier en constant heb ík de braindead morons als top tier. Echt meerdere potten meegemaakt dat ze 2x dmg doen ofzo. Kijk je aan de overkant: ook een drama team, maar zij hebben wél 2 T8's met 5 kills en 3K dmg elk. GG! |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 25-03-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn 1e review video ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:03:
[...]
leer te spelen met de 152mm derp
Eerst had ik er de 122mm op gezet, maar heb ik je advies opgevolgd. Nog steeds loop ik vaak met de 152mm te prutsen, maar in dit potje kwam echt alles bij elkaar. Leverde me een nieuw XP record op en veel meer spanning dan goed voor me was :D

Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image347364.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:37

Rianata

Have you played Atari today?

Eindelijk weer eens tijd om een replay te maken. Volgens mij wel een bijzonder mooie waarbij het teamwork om van te kwijlen is :9~

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Dit spel zit vol met lieve mensen. Deze persoon begon op mij te ragen toen ik hem in de fik schoot met 1 hit... Hij in een Jp4 en ik in een Panther. Hij heeft de HELE BATTLE LANG lopen te zeiken... ernaar opende hij een private chat met mij:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WWIiTTE.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 10:01
Sommigen nemen idd het hele zaakje veel te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53
Zo, leuke review! Heb beide potjes bekeken, heerlijke potten! Vooral tegen die WT op 't einde van 2000 naar 0 blaffen, nice! En ammo-rackjes zijn natuurlijk altijd leuk 8)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cold: his emotions were krenkt :+

Vanavond geprobeerd de dramatische middag wat op te vijzelen, maar helaas. O.a. 4 behoorlijk goede potten gespeeld in de Obj 140, 4x keihard verloren omdat de rest van het team weigert iets nuttigs te doen.

Echt er zijn af en toe dagen dat je 0 invloed hebt op je eigen WR, vandaag was er zo 1. Had wel nog een gruwelijk potje in de Hellcat, die tank is nog steeds redelijk OP als je t mij vraagt. Op swamp lekker staan snipen, 4K dmg ^^ Gaat de enemy arty nog whinen dat ik full gold schiet. Ja sorry vriend, mijn AP was op en mijn HE shell derpte naast je tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurpDerp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-11-2024
Zo voor het eerst dat ik een Ace Badge behaal in een arty, maar moet dan ook wel zeggen dat na een potje of 10 gespeeld te hebben met de M41 HMC deze arty me wel bevalt. Met name de "one-shot one-kill" momenten zijn heerlijk, puur omdat je weet hoe vervelend het is als jij het bent ;)

Afbeeldingslocatie: http://u.cubeupload.com/TimeToStrike/artymasterythumb.jpg

En voor de liefhebber de replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:44
wsLy schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:12:
Dit spel zit vol met lieve mensen. Deze persoon begon op mij te ragen toen ik hem in de fik schoot met 1 hit... Hij in een Jp4 en ik in een Panther. Hij heeft de HELE BATTLE LANG lopen te zeiken... ernaar opende hij een private chat met mij:

[afbeelding]
Via de site reporten. Ervaring leert dat WG dit soort schelden in private convo's niet leuk vindt en dan ook heel snel de banhamer weet te vinden. Ingame zelf moet je het via de reports doen, maar private hoef je niet te pikken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

2 mooie filmpjes van Size en Ria, lekker bezig jongens! Altijd een plezier om ze te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Bigsexy3 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:36:
2 mooie filmpjes van Size en Ria, lekker bezig jongens! Altijd een plezier om ze te bekijken
Graag gedaan 8) Eens kijken of ik weer wat frequenter filmpjes kan maken door wat minder te spelen 8)7 Met WoWS erbij, wat op zijn tijd ook wel aardig is, blijft er soms weinig tijd over...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Ik speel nu ook al een stuk minder WoT door WoWs en andere spellen die me neef leuk vind :9.
Is ook helemaal niet erg om wat minder te spelen merk ik soms :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Rianata schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:53:
Eindelijk weer eens tijd om een replay te maken. Volgens mij wel een bijzonder mooie waarbij het teamwork om van te kwijlen is :9~

[video]
2 tanks waar ik nog steeds naar toe wil, maar op de T6 vast zit op dit moment. Leuke replay om te zien.

Zo spelen een maat en ik ook altijd in platoon (niet zo effectief en goed als jullie :+ ) shots afwisselen, voor elkaar spotten etc.

Toch maar weer meer spelen, misschien toch maar die afscheidsaanbieding van die premiums pakken, meteen ook weer 30 dagen premium erbij ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:31:
Vanavond geprobeerd de dramatische middag wat op te vijzelen, maar helaas. O.a. 4 behoorlijk goede potten gespeeld in de Obj 140, 4x keihard verloren omdat de rest van het team weigert iets nuttigs te doen.
Als je zelf maar goede potjes hebt vind ik altijd. Helaas heb ik de afgelopen tijd vaak potten verloren waarin ik niet eens de kans kreeg leuke dingen te doen waardoor je én onnodig (hard) verliest én een slechte pot hebt.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:29
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld. Dit is de enige dag dat ik even wel kan spelen en het eerste potje van de dag was gelijk een carry. http://wotreplays.eu/site/1741007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 13:35
Weet iemand waar je de volgende top of the tree kunt zien aankomen? Mn russisch is niet al te goed, maar daar moeten het toch al weten? Hier zal het 1 april zijn, een halve dag na start actie ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
_Anvil_ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:08:
Weet iemand waar je de volgende top of the tree kunt zien aankomen? Mn russisch is niet al te goed, maar daar moeten het toch al weten? Hier zal het 1 april zijn, een halve dag na start actie ofzo :)
Google translate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag wilde ik de Panther grind afronden, nog maar iets van 8k xp ofzo, maar dat gaat weer niet door :p Want ik sta nu tot morgenvroeg op een parkeerplaats in Friesland haha. Ach dan maar morgenavond die afronden :)
De panther II ga ik grotendeels in strongholds grinden sowieso, dat gaat echt lekker.

In het begin was die 135 alfa gun flink wennen, maar heb nu vaak genoeg 3k damage games ermee. Snapshotten gaat er lekker mee en hij is natuurlijk freaking accuraat, dus snipey snipey.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:44
_Anvil_ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:08:
Bij mij in mijn mailbox, alleen daar mag ik niets over vertellen ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
redwing schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:39:
[...]

Bij mij in mijn mailbox, alleen daar mag ik niets over vertellen ;)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buiten 2 zaadpotten met de E4 (en slechte SH potten) door bullshit MM een erg lekkere avond gehad, thanks Bean en Quantor voor het platoon :) WR van gisteren weer wat goed gemaakt. Helaas vandaag geen missies behaald, rammen en lights killen dat zat er niet echt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had weer eens tijd voor wat potjes.. het begon goed met de eerste pot maar daarna ondanks de eerste 3-4 goede MM echt alleen maar crappy potjes. Maakte niet uit wat ik deed of hoe slim/strategisch ik speelde het mocht allemaal niet baten. Ook elk potje wel minstens één top tier die zichzelf verdronk of totaal niks had bijgedragen aan de match, heerlijk WoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren maar die verdwijnende premium tanks special gehaald inc die 30 dagen premium. Meteen weer wat potjes gedaan.

Paar keer gehad in mijn M103 dat ik een tegenstander bijna dood had en ze vervolgens gewoon zelfmoord plegen :?

Wel bijna mijn eerste T10 tank in de pocket, nog 2k experience op de T30 en ik heb de T110E4. oOo (credits heb ik al) Alleen even kijken naar crew, aangezien de T30 een blijvertje is moet ik even kijken welke crew met 2 perks ofzo ik kan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Ook al weet ik dat het geen geweldig goede tank is, heb ik toch besloten om dit koekblikje aan te schaffen voordat deze straks niet meer te krijgen is :) gewoon omdat hij er geinig uitziet en de E25 gun met APCR gaat prima t/m Tier VIII :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PS98aLg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:47
Mr_Size schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:50:
Buiten 2 zaadpotten met de E4 (en slechte SH potten) door bullshit MM een erg lekkere avond gehad, thanks Bean en Quantor voor het platoon :) WR van gisteren weer wat goed gemaakt. Helaas vandaag geen missies behaald, rammen en lights killen dat zat er niet echt in.
ging idd lekker. Goed teamwork ook met elkaar.
Ook de bevestiging waarom ik de 4502b terug heb gekocht, gewoon lekker 7k shells wegkoppen lol.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Proficiat met je aankoop, maar het ding is eigenlijk nog best wel goed/nuttig met zijn grote HP pool. Heeft er iemand de Pz.Kpfw. IV Schmalturm? Ik ben aan het twijfelen om het ding ook nog aan te schaffen als het in de aanbieding komt met als voornaamste reden snelle crew traning.

Ik heb de Panther/M10, Pz.Kpfw. IV hydrostat en de T-25. Dat in combinatie met een gewone medium tank crew en je kan 4 keer een daily double doen om hard te crew trainen. Tel daarbij de extra crew bonus van een premium tank en eventueel een x2 crew weekendje zoals er nu zit aan te komen en je maakt in geen tijd een goeie crew, die je eventueel ook naar andere lijnen kan overzetten (waarbij je wel ergens op een bepaald punt een extra loader moet maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size, die T23E3 moeten we echt weer eens samen spelen. Ook al ging het toen niet bepaald goed voor mij dat gaat het nooit. Buiten wat andere matige potten om (gelukkig had ik nog 2 prima potten) weer een typische T23E3 game gehad.. 10x geschoten, 10x geraakt waarvan 4x gepenned met 3x damage, helaas was het team toen alweer overrun 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:41
De Pz.Kpfw. IV Schmalturm is een heerlijk tankje. Daar speel ik het meeste mee.
Zelfe kaliber gun als de T25 en de Panther/M10. Dus goede tweede lijns tank.
En een tier lager dan de panther/M10 dat vind ik wat fijner met de MM.

Gewoon doen die IV S. En de IV Hydrostat wil ik ook nog wel, net als een Type 59 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
2042 base xp, ging wel aardig :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZUWKOgY.jpg

replay:
http://wotreplays.com/sit...alinovka-macamba-cromwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precious Pools, altijd nice :) Ik heb die medal nog steeds niet..

@Kyozu, is goed hoor ;) De T23E3 speel ik zelf alleen in platoon, want solo kan je er maar nauwelijks mee carry-en. Geldt voor mij de laatste tijd ook voor de E-25, ik moet echt ziek veel dmg doen in dat ding om potten te winnen. Laatst nog een 4K dmg potje gedaan, waarmee ik TD missie 14 wist te voltooien, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Laatst online: 11-02-2023
Hebben jullie ook dat Noobmeter niet up-to-date is? Bij mij is de laatste stat van 19 maart namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt, mijn stats worden ook al een paar dagen niet bijgewerkt. Wotlabs is wel netjes bij overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Laatst online: 11-02-2023
Mr_Size schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:58:
Ja klopt, mijn stats worden ook al een paar dagen niet bijgewerkt. Wotlabs is wel netjes bij overigens.
Thnx. Ff gecheckt en deze is inderdaad uptodate. Wel redelijk wn8 verschil (697 om 724) over beperkt aantal battles (4005 om 4080), maar zal mede te maken hebben met nieuwe indeling.Ga langzaam naar echt geel. Zal nog lange weg naar groen worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door de stroomstoring in Haarlem vandaag bijna niet kunnen werken, maar daardoor heb ik 's middags wel ff wat potjes kunnen spelen, terwijl ik op vrijdag in principe nooit kan spelen. Ging niet gek:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/q2v2dcQ3R7bz27MB0OFO2dcQ/thumb.jpg

WR had nog hoger moeten zijn, de losses op de 13 90 en de T69 waren echt super bizar. Vooral met de 13 90: zij hadden nog een 13 90 over met 100 HP tegen een WT PZ IV, JT met 800 hp en een IS-7 met 800 hp van ons. Rijdt de IS-7 van ons uit de cap, waarna de 13 90 full YOLO komt decappen en zowel de JT als de WT killed. Potje eindigde in een draw. Iedereen in chat schreeuwen tegen die IS-7 dat hij moest cappen, maar nee hoor de hersendode ging op zoek naar de laatste positie van de 13 90. Een zekere win omgeturned in een onnodige draw door 1 hersendode speler. GG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Mr_Size schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:08:
Door de stroomstoring in Haarlem vandaag bijna niet kunnen werken, maar daardoor heb ik 's middags wel ff wat potjes kunnen spelen, terwijl ik op vrijdag in principe nooit kan spelen. Ging niet gek:

[afbeelding]

WR had nog hoger moeten zijn, de losses op de 13 90 en de T69 waren echt super bizar. Vooral met de 13 90: zij hadden nog een 13 90 over met 100 HP tegen een WT PZ IV, JT met 800 hp en een IS-7 met 800 hp van ons. Rijdt de IS-7 van ons uit de cap, waarna de 13 90 full YOLO komt decappen en zowel de JT als de WT killed. Potje eindigde in een draw. Iedereen in chat schreeuwen tegen die IS-7 dat hij moest cappen, maar nee hoor de hersendode ging op zoek naar de laatste positie van de 13 90. Een zekere win omgeturned in een onnodige draw door 1 hersendode speler. GG!
Misschien had die is7 battlechat uitstaan :) Of kwam uit het beruchte oosten van Eu.

Wordt echt is tijd dat WG roaming invoert. Kun je is merken hoe de sfeer op andere clusters is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
Ooit een keer gehoord van het woord slecht spelen >:).
Zeer netjes overigens.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:36:
Precious Pools, altijd nice :) Ik heb die medal nog steeds niet..

@Kyozu, is goed hoor ;) De T23E3 speel ik zelf alleen in platoon, want solo kan je er maar nauwelijks mee carry-en. Geldt voor mij de laatste tijd ook voor de E-25, ik moet echt ziek veel dmg doen in dat ding om potten te winnen. Laatst nog een 4K dmg potje gedaan, waarmee ik TD missie 14 wist te voltooien, lol
Mocht ik die damage maar doen.. als ik al start met tig 0-crisis op rij dan loop ik al achter. De potjes zijn al een race tegen de klok wil je enige kans maken op een carry :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een tank die je niet veel ziet, de VK 3001P

edit: best een lekker middagje gehad. Eerst wat FCM 50t prem T8 matches met GJP en Keifront gespeeld. Toen nog ff p0st zijn WR van 33 naar 70% geboost :D

Ging super lekker, tot de laatste pot. Dat was het signaal van WG om te zeggen: gast, je kan beter stoppen met spelen nu want we gaan je game volledig fucken. Zat in de T-54 en ik mocht ineens NIETS meer raak schieten of pennen, terwijl de rest van de potjes over het algemeen allemaal super lekker gingen.

22 shots, 11 hits, 3 pens. |:( |:( |:(

Maar goed, 89% WR en 3,2K WN8, dus wat zeur ik eigenlijk :+

[ Voor 76% gewijzigd door Mr_Size op 28-03-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:48

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Net een battle achter de rug waarbij ik, dood zijnde, over de schouder meekeek van een Märder. Tot mijn verbazing zag ik dat hij een zichtbare crew in dat ding had. Dat kan natuurlijk alleen met een open tank. Kent iemand die mod ? Google weet het niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:53
Mr_Size schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:21:
[video]

Een tank die je niet veel ziet, de VK 3001P

edit: best een lekker middagje gehad. Eerst wat FCM 50t prem T8 matches met GJP en Keifront gespeeld. Toen nog ff p0st zijn WR van 33 naar 70% geboost :D

Ging super lekker, tot de laatste pot. Dat was het signaal van WG om te zeggen: gast, je kan beter stoppen met spelen nu want we gaan je game volledig fucken. Zat in de T-54 en ik mocht ineens NIETS meer raak schieten of pennen, terwijl de rest van de potjes over het algemeen allemaal super lekker gingen.

22 shots, 11 hits, 3 pens. |:( |:( |:(

Maar goed, 89% WR en 3,2K WN8, dus wat zeur ik eigenlijk :+
Had eigenlijk de verwacht dat de titel 'een kepro'tje' zou heten :+

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
1000st gevecht

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/khGaAEO.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sTWwAb4.jpg

Per ongeluk eigenlijk de LT genomen .

[ Voor 30% gewijzigd door k995 op 28-03-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik kreeg vandaag een bericht van 'gefeliciteerd met 13.000 overwinningen'.. Ik zit daar echter nog lang niet aan.. Of tellen Team battles en Strongholds ook mee?

[ Voor 1% gewijzigd door wsLy op 29-03-2015 11:06 . Reden: Dikke vingers en een gsm gaan niet goed samen ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik dacht laat ik maar eens een 13/90 terug kopen voor die light missies. Eerste pot een volle tier 9 game, en echt alles en iedereen zat te zeuren van noob scout dit noob scout dat, go spot! We verliezen de pot en wat blijkt uiteindelijk? Ik sta met 3.5k dmg done ver bovenaan van ons team.

WoT in het weekend, fun times :(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
GJP80 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:35:
Ik dacht laat ik maar eens een 13/90 terug kopen voor die light missies. Eerste pot een volle tier 9 game, en echt alles en iedereen zat te zeuren van noob scout dit noob scout dat, go spot! We verliezen de pot en wat blijkt uiteindelijk? Ik sta met 3.5k dmg done ver bovenaan van ons team.

WoT in het weekend, fun times :(
Is ongeveer mijn normale potje in de amx 13 90, moet je niks van aantrekken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 10:46

Geckoo

Good news, everyone!

Crap kut missie MD15
crap
crap
crap
crap
krijg hem gewoon niet!

heb een SU en een T67 gekilled en battle overleeft. maar toch krijg ik hem niet..
heeft het zin om dit te melden bij WG?

dacht dat ik hem had! kut moet ik weer opnieuw beginnen...

[ Voor 45% gewijzigd door Geckoo op 29-03-2015 13:09 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
Geckoo schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:05:
heeft het zin om dit te melden bij WG?
Nee, want je hebt die t67 niet gekilled.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2rYzs8eyHsoGJLwAkq5IkvwE/thumb.jpg

Hopelijk is dit team niet een voorbode van wat mij te wachten staat vandaag. Heerlijk als je toptiers geen hol aan dmg doen en een IS-3 grotendeels AFK in je basis staat 8)7

edit: wel dus. 3 potjes gespeeld in de Type64, 3x kansloos ten onder. En daarvan 2x statistisch het beste team gehad. Lekker motiverend begin!

edit2: ik had na 3 potjes dus moeten stoppen blijkbaar. Heb het uiteindelijk 22 potjes volgehouden in de hoop op betere teams en RNG. Vooral dat laatste. 22 potjes en 100% RNG tegen me gehad, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Heb ook nauwelijks kills gemaakt vandaag, elk kill shot was een crit 0 dmg :X

[ Voor 41% gewijzigd door Mr_Size op 29-03-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/1b587fa4bc7aef1f0ead60ab686aa138.jpg

"Even een paar tanks dubbelen"

$*^%&#$(@*#^#%&*%, kan dit spel mij nog achterlijkere medespelers geven ?!?!

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dit soort mensen....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9CKISnb.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Inderdaad, het is weer weekend zeker.....
Na weet ik hoeveel potjes eindelijk 3 grindtanks gedubbeld.

Daarna een paar potjes gespeeld in m'n tier 10 tanks, waar de RNG ook nog even een duit in het zakje deed.
Of niet? Het is toch heel normaal dat een T92 mij even snapshot op ~150 meter voor 1885 damage.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Ook bij mij gaat het top. Ik heb nu al 1 winst uit 14 potjes. Op naar nummer 2. Wie heeft er missies nodig als de uitdaging in de RNG en MM zit?

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik gisteren dan ook wel een WR had van 51%. Dit is dan mijn balansdag.

[ Voor 28% gewijzigd door Derby op 29-03-2015 19:00 ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Wow... dacht pak even de MAUS voor damage te blocken, moet in totaal 10k damage doen, ontvangen en blocken. Ik heb 16 hits van een IS-7 en een IS-4 weten te bouncen, lekker zul je denken.. Nou niet dus.. 3620 damage blocked.. DAFUQ??????? Ze hebben alles op mijn armor geschoten dus niet op mijn tracks.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Tot nu toe 25 potjes gespeeld; 18/25 = 72,0% WR met 2.100 WN8. Daar zat ook een platoonsessie met Mr_Size bij, dus ik mag van geluk spreken :D

Het was niet leuk voor Size, maar de rages op TS kunnen dan soms wel hilarisch zijn, zelf ben ik relatief een stille... O-)

Noemenswaardig is dat ik tussen de potjes door nog heb moeten douchen, want met de aanbieding van 30% op tier 7 tanks heb ik de S-51 gekocht. Daarmee in het 3e of 4e potje eindelijk missie SPG-11 van de Stug IV gehaald = met 1 schot damage doen op 2 tanks >:) So dirty! Misschien dat ik dan dat extra vrouwtje nog kan scoren met die SPG missies op de Stug IV. Inmiddels schiet het ook al lekker op met de missies voor de T28 HTC :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wsLy schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:01:
Wow... dacht pak even de MAUS voor damage te blocken, moet in totaal 10k damage doen, ontvangen en blocken. Ik heb 16 hits van een IS-7 en een IS-4 weten te bouncen, lekker zul je denken.. Nou niet dus.. 3620 damage blocked.. DAFUQ??????? Ze hebben alles op mijn armor geschoten dus niet op mijn tracks.
Veel HE tussen gezeten hebben wss, die kan ook bouncen of niet pennen en telt lekker voor niks mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:25:
[...]

Veel HE tussen gezeten hebben wss, die kan ook bouncen of niet pennen en telt lekker voor niks mee :P
Het waren allemaal AP shells... :/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Replay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

T54E1 unlocked en na een ochtendje grinden had ik genoeg credits
omg.... Ding rijd geweldig maar die pen :'( en daar moet ik 210k exp op grinden voor de T57 heavy :X :N

Misschien maar wat filmpjes kijken en lessen nemen hoe ik dat ding effectief moet spelen.

T110E4 is trouwens wel erg leuk gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Mja, die kerel was echt een pareltje! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
volgende top of the tree (1 april) wordt de ruski IS-4 line. Verder staat er al een "every hero started small" missie in de client die wat vaag op me overkomt..

1,5x credits en xp als je 25 dmg doet? en dat een maand lang? (max 100 battles) Weird..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
_Anvil_ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:30:
volgende top of the tree (1 april) wordt de ruski IS-4 line. Verder staat er al een "every hero started small" missie in de client die wat vaag op me overkomt..

1,5x credits en xp als je 25 dmg doet? en dat een maand lang? (max 100 battles) Weird..
Hmm 1,5x credits is toch niet zo erg. Ik moet nog een paar t9's en een t10 kopen. Wel jammer dat de andere zones gratis spul krijgen voor alleen maar inloggen en wij alleen maar extra credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:49
Met dank aan de heren Macamba en Cheetahrunout eindelijk de LT-15 missie voltooid. Weken mee lopen klooien(zonder goede arty spelers) en ineens bijna 10k spotting :D
http://wotreplays.com/site/download/1752245

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Na paar maand nog eens wat potjes gespeeld. Wow dat voelt raar. Eerst en vooral ligt het probleem aan mezelf doordat ik weer al mijn tanks moet leren kennen, vuur snelheid, draaisnelheid, ...
Crappy spelers zijn er nog steeds genoeg dus kwa stats viel het goed mee :)
Toxic community: ook check :)

Maar dan... ik had er wel plezier in hoor... maar die accuracy :( wat voor een kut patch moet dat geweest zijn. Met sommige tanks kan je echt niks meer raken als je verder dan 200m op een LFP moet schieten... Fire on the move met de anders betrouwbare Bulldog is ook al helemaal hopeloos geworden... echt te debiel voor woorden. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je enkel kan pennen als RNG beslist dat je shell eens een keer vliegt naar waar je aimt... Niet dat dit een realistische sim moet zijn maar echt, zo slecht kan het nu ook weer niet zijn... Buff gewoon armour een klein beetje en geef die vorige accuracy terug!

En dan de 2de frustratie... viewrange is blijkbaar ook generfed. Ok, dat maakt mediums en lights wat interessanter... MAAAR 60-70% van je team heeft geeeeeeeeen enkel idee wat ze moeten of kunnen en aangezien je best niet op je team kan rekenen moet je alles maar zelf opknappen... tja, .. dat gaat nu niet meer... Lekker achter blijven en damage doen dan maar, helaas kan je daar zelden een potje mee beslissen en is dat HELEMAAL NIET mijn speelstijl....

Tja dit topic hebben jullie waarschijnlijk al enkele weken geleden grijs geargued, je moet niet persé antwoorden. Ik moet gewoon effe kunnen venten ;)

Dus... toch nog maar even afwachten of ik nog eens terug 6maand premium koop. (+ het feit dat de clan ook een beetje scheuren vertoont, niet fijn :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
@Inraged: Jep die accuracy nerf is best voelbaar op sommige momenten. Vooral de tanks die toch al niet zo'n geweldige accuracy hadden zijn nu nog onbetrouwbaarder... Viewrange nerf heb ik weinig last van gelukkig, ik ga er toch al vanuit dat ik alles zelf moet opknappen (uitgezonderd in platoons en sh/cw)

Ik heb gisteravond voor de eerste keer Strongholds gespeeld in mijn nieuwe clan [PE-] Pure Evil en dat ging prima! Eerst wat skirmishes en daarna defense. FC heeft goed overzicht over het spel, de ontwikkelingen en acties om snel te schakelen wanneer de tegenstander een move maakt. Helaas wel quitte gespeeld maar wel wat leuke (en vooral leerzame) matches gespeeld :)

edit: @post hieronder; jazeker! Link in signature werkt :) net dit weekend geüpdate!

[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 30-03-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:05
Inrage schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:18:
Maar dan... ik had er wel plezier in hoor... maar die accuracy :( wat voor een kut patch moet dat geweest zijn. Met sommige tanks kan je echt niks meer raken als je verder dan 200m op een LFP moet schieten... Fire on the move met de anders betrouwbare Bulldog is ook al helemaal hopeloos geworden... echt te debiel voor woorden. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je enkel kan pennen als RNG beslist dat je shell eens een keer vliegt naar waar je aimt... Niet dat dit een realistische sim moet zijn maar echt, zo slecht kan het nu ook weer niet zijn... Buff gewoon armour een klein beetje en geef die vorige accuracy terug!
Schieten on the move is natuurlijk altijd lastig geweest, je kan niet verwachten dat de techniek van 70 jaar geleden al voor rake schoten zorgde in volle vaart. De accuracy is voor mij vooral voelbaar op arty, maar als je verder goed aimed is er niet zoveel aan de hand.
Inrage schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:18:En dan de 2de frustratie... viewrange is blijkbaar ook generfed. Ok, dat maakt mediums en lights wat interessanter... MAAAR 60-70% van je team heeft geeeeeeeeen enkel idee wat ze moeten of kunnen en aangezien je best niet op je team kan rekenen moet je alles maar zelf opknappen... tja, .. dat gaat nu niet meer... Lekker achter blijven en damage doen dan maar, helaas kan je daar zelden een potje mee beslissen en is dat HELEMAAL NIET mijn speelstijl....
Viewrange is vooral op TD's merkbaar, maar als je met binocs in een bosje staat valt het allesinds mee.
Dus... toch nog maar even afwachten of ik nog eens terug 6maand premium koop. (+ het feit dat de clan ook een beetje scheuren vertoont, niet fijn :/)
Ja, beetje jammer dat er een hoop mensen zijn weggegaan, maar daar komen vast wel weer nieuwe voor terug.

edit: @p0st hierboven, is je modpack alweer up-to-date?

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Na paar maand nog eens wat potjes gespeeld.
Hopelijk er wel aan gedacht om het refer-a-friend program (kan al als je een invite krijgt na 30 dagen offline) te gebruiken samen met iemand met wie je regelmatig kunt platoonen?

Die xp bonus is echt serieus goed, alsof je met een 2e premium multiplier speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
_Anvil_ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:23:
[...]

Hopelijk er wel aan gedacht om het refer-a-friend program (kan al als je een invite krijgt na 30 dagen offline) te gebruiken samen met iemand met wie je regelmatig kunt platoonen?

Die xp bonus is echt serieus goed, alsof je met een 2e premium multiplier speelt :)
CRAAAAAAAAAPPPP !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:22
Die multiplier is idd ziekelijk goed :) 10k exp potje zijn geen uitzondering :P Grinden is nog nooit zo makkelijk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ja he, echt heerlijk die bonus elke keer. Lees je mee Inrage? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister zat alles tegen, vandaag mocht alles ineens weer. Ik blijf dat toch een bizar fenomeen vinden, want wat doe ik nou anders dan gisteren? Niet veel voor mijn gevoel. Een paar hilarische potten/momenten met Etitus en Kepro gehad. De 278 dmg van Kepro in zijn T-54 op een T28 Prot met nog 280 HP over was wat dat betreft een waardige afsluiter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:53
Mr_Size schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:54:
Gister zat alles tegen, vandaag mocht alles ineens weer. Ik blijf dat toch een bizar fenomeen vinden, want wat doe ik nou anders dan gisteren? Niet veel voor mijn gevoel. Een paar hilarische potten/momenten met Etitus en Kepro gehad. De 278 dmg van Kepro in zijn T-54 op een T28 Prot met nog 280 HP over was wat dat betreft een waardige afsluiter _/-\o_
Derpenberg was ook weer hilarisch _/-\o_ 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Ik weet het, eigenlijk mag je dit niet plaatsen tussen alle successen, maar deze was wel heel dramatisch voor een victory.... :D :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/olqb9xV.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Mr_Size schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:54:
Jup, balansdag was gister; vandaag mocht echt weer een heleboel.
Jemig wat een pot. Nieuw persoonlijk record, nieuw damage record op de T-71, eerste Radley op de T-71, etc.. etc... etc...

http://wotreplays.com/sit...idden_village-debanus-t71

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/8e771c56478fcfca6a046a0a29eb4e52.jpg

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurpDerp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-11-2024
Bertvdk schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 06:28:
[...]

Jemig wat een pot. Nieuw persoonlijk record, nieuw damage record op de T-71, eerste Radley op de T-71, etc.. etc... etc...

http://wotreplays.com/sit...idden_village-debanus-t71

[afbeelding]
Mooie resultaten, maar zit dan ook een lekkere crew in! ;) jammer dat die 4e skill net op 99% staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:47
Bertvdk schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 06:28:
[...]

heb je stiekem achterin zitten snipen met zo weinig spotting vs dmg? >:)

gisteren iets teveel gefocussed op bepaalde missies waardoor ik als een krant ging spelen. Daarom maar vroeg gestopt en een ander spel gaan spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
JRacer schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:26:
Ik weet het, eigenlijk mag je dit niet plaatsen tussen alle successen, maar deze was wel heel dramatisch voor een victory.... :D :+

[afbeelding]
... had het NET verdrongen :-(

Daarna ging het een tikje beter trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister de T-34-85 afgesloten met twee fijne potten. Klaar met dat ding. Niet dat het een slechte tank is, maar ik weet het niet, der klopt iets niet met die tank. Gun is okay-ish, goeie alpha, accuracy is okay at best, reload duurt me net te lang voor het fijne, snelheid is meh, wendbaarheid daarom ook maar meh, armor kun je niet op rekenen. Het is een medium, dus eigenlijk wil je ermee flanken, maar m.i. is de Cromwell daar bijvoorbeeld veel beter voor (sneller, snellere reload).

Wel leuk om de grafiekjes op vbAddict te bekijken en te zien dat de WN8 op die tank steeds verder omhoog gaan. Ik sluit 'm af op 1700-ish, vind ik voor mezelf best netjes. Goed, nu eerst wat andere tier 6 tanks afsluiten, en wellicht dat ik dan wel weer verder ga met de T-43, maar voorlopig niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 09:08
Die MM is echt verschrikkelijk. Ik word met de isu vaak in tier 9/10 ingedeeld nu moet ik voor me missie een heavy van een tier hoger vernietigen en 2k damage doen. Wat is dat voor onzin? En als ik dan in een tier 9 match zit zijn het 3 medium ofzo. Echt #facepalm

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zin om een WN8 pad challenge te doen. Wie doet er mee? :+

100 potjes, degene met de hoogste WN8 (die hoger is dan die van mij) krijgt van mij een tier 8 premium.

[ Voor 45% gewijzigd door User op 31-03-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
User schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:16:

100 potjes, degene met de hoogste WN8 (die hoger is dan die van mij) krijgt van mij een tier 8 premium.
Klinkt als een leuke challenge, waar ik (ondanks mijn geringe winkans) graag aan meedoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, a man can dream. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

hoeveel tijd hebben de deelnemers voor die 100 potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een maand ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Nog bepaalde voorwaardes? Bepaalde tiers of tank klasses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bigsexy3 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:07:
Je mag kiezen tussen de M3 Lee en de M3 Grant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
florisprijt schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:30:
[...]

Mooie resultaten, maar zit dan ook een lekkere crew in! ;) jammer dat die 4e skill net op 99% staat 8)7
Mijn dames zijn inmiddels met hun 5e skill bezig hoor :+ :+ :+
Maar ben het helemaal met je eens, de crew maakt deze tank.
Bean77 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:49:
[...]

heb je stiekem achterin zitten snipen met zo weinig spotting vs dmg? >:)

gisteren iets teveel gefocussed op bepaalde missies waardoor ik als een krant ging spelen. Daarom maar vroeg gestopt en een ander spel gaan spelen.
De link naar de replay staat ook in de post, dus find out for yourself 8)

Voor het gemak: http://wotreplays.com/sit...idden_village-debanus-t71

[ Voor 42% gewijzigd door Bertvdk op 31-03-2015 13:19 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:07:
Minimaal tier 4, geen lights.

M'n vorige record (met deze voorwaarden) was 8100 WN8* op 89 potjes. :*)

* Was een paar expected stats updates geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
User schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:16:

A.K.A. goldammo spam contest... >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

Hangt van de tank af. 85mm HEAT uit mijn WZ-131 verdwijnt op magische wijze in ieder willekeurig stukje track. Maarja .. 'geen lights'. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

User schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:17:
[...]
* nst6ldr WZ-131 weer in garage parkeren doet

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

[...]

Klinkt leuk, 8,1K wn8 8)7. Damn dat wordt hard werken.

Misschien heb ik er overheen gelezen maar wanneer begin je :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

[...]

Die vorige challenge was toch op de Tiger I? Misschien leuk om nu de Tiger II te doen. Potentieel veel Tweakers kunnen mee doen... en aangezien het ook voor velen een van hun eerste heavy tanks op tier 8 was is een opwaardering van hun stats op die tank niet zo verkeerd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rianata schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:36:
[...]

Die vorige challenge was toch op de Tiger I? Misschien leuk om nu de Tiger II te doen. Potentieel veel Tweakers kunnen mee doen... en aangezien het ook voor velen een van hun eerste heavy tanks op tier 8 was is een opwaardering van hun stats op die tank niet zo verkeerd O-)
Die was van Pixel en dat was een damage pad challenge.

Dit is gewoon in 100 potjes een zo hoog mogelijke WN8 krijgen, zal me een zorg zijn in welke tank, zolang het maar minimaal tier 4 en geen light is.

Ik moet nog even bekijken wanneer ik begin en hoe lang het precies gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Klinkt als een leuke challenge :) Heb alleen geen tiger2 :( Laat maar weten voor welke tank je wilt gaan, dan grind ik die snel mits dat kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemm schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:58:
Klinkt als een leuke challenge :) Heb alleen geen tiger2 :( Laat maar weten voor welke tank je wilt gaan, dan grind ik die snel mits dat kan ;)
User schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:40:
[...]
Die was van Pixel en dat was een damage pad challenge.

Dit is gewoon in 100 potjes een zo hoog mogelijke WN8 krijgen, zal me een zorg zijn in welke tank, zolang het maar minimaal tier 4 en geen light is.

Ik moet nog even bekijken wanneer ik begin en hoe lang het precies gaat duren.
Pick a tank.
Any tank.

Als je denkt dat je een hoge WN8 kan krijgen in de Tiger II, dan pak je lekker de Tiger II. Als je denk een hoge WN8 te krijgen in de T-62A, dan pak je lekker de T-62A. Als je denkt een hoge WN8 te krijgen in de Pz IV, dan pak je lekker de Pz IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Iemand de TOG launcher al gezien :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
User schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:02:
[...]

[...]
Pick a tank.
Any tank.
Misschien jouw obscure premium tanks excluden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom?

"Oh nee, User heeft meer premiums dan de rest, wat oneerlijk!" :+

[ Voor 83% gewijzigd door User op 31-03-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks dat ik bang ben dat degene die bereid is de meeste goldshells te schieten deze contest gaat winnen wil ik wel meedoen. Erg leuk idee! :)

Ik zou zo 1 2 3 niet weten welke tank ik ga nemen hiervoor trouwens, wellicht kies ik wel de Conqueror. Kan ik zijdelings toewerken naar mijn 3e MoE ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.